Hier is onze lijst met apps voor ICT-beheersoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

171 softwareopties

Sorteren op
monday.com is krachtige software voor IT-beheer en helpt teams om efficiënt samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt beheren. Meer informatie over monday.com
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
De meldingssoftware van Derdack voor ondernemingen combineert op unieke wijze intelligente waarschuwingsmeldingen, machine-ondersteunde samenwerking en herstel op afstand van incidenten, waardoor een incidentrespons overal mogelijk is. Meer informatie over DERDACK Enterprise Alert
IT-beheersoftware zoals het hoort - voor Windows-, Linux- en Mac-systemen en elke toepassing die gebruikmaakt van de monitoring-API. Een IT-beheerplatform met een volledig uitgebreide mobiele app. Meer informatie over Pulseway
NinjaRMM is een platform voor IT-beheer dat is ontworpen om je technici efficiënter te maken door middel van diepgaande inzichten in IT-middelen en robuuste tools om je te helpen IT-problemen te verhelpen. Met NinjaRMM kun je werkstations, servers, netwerkapparaten en virtuele machines beheren vanuit één venster. Meer informatie over NinjaRMM
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog... Meer informatie over Atera
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen. Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen. Meer informatie over OpsGenie
Addigy is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om IT-teams van organisaties van elke omvang te helpen bij het beheren en onderhouden van Mac- en iOS-apparaten. Belangrijkste kenmerken zijn gebruikersgroepbeheer, geautomatiseerde apparaatinschrijving, activabewaking, gebruikstracering en rapportage. Meer informatie over Addigy
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
CoreOne Suite is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor IT-management die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van identiteit, toegang, operationele activiteiten en eenmalige aanmelding. Het platform stelt gebruikers in staat om werknemersvermeldingen, opnames, overtredingen en mutaties te automatiseren met op rollen... Meer informatie over CoreOne Suite
Miradore Management Suite is een ITAM-oplossing (Information Technology Asset Management) die ondernemingen helpt bij het beheren van de volledige levenscyclus van IT-activa, van inkoop tot beëindiging ervan. Gebruikers kunnen systeeminstellingen configureren om installatieverzoeken op netwerkapparaten goed te keuren/te weigeren. Meer informatie over Miradore Management Suite
Freshservice biedt complete automatisering van de ITSM-workflow met eersteklas ticketing, krachtige CMDB, servicecatalogus, kennisbank en meer voor je service desk. Meer informatie over Freshservice
Ondersteuning op afstand voor IT-beheer. Bied ad-hoc technische ondersteuning aan je teamleden, werknemers en klanten. Snel te verbinden, eenvoudig te gebruiken en veilig. Meer informatie over ISL Light
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
PRTG houdt 24/7 toezicht op je netwerk om je tijdig op de hoogte te stellen van problemen voordat ze een noodgeval worden. Meer informatie over PRTG Network Monitor
Met Splashtop Remote Support kunnen MSP's, IT-serviceproviders en helpdeskprofessionals ondersteuning op afstand bieden voor computers van klanten vanaf elke desktop/elk mobiel apparaat. Meer informatie over Splashtop Remote Support
SolarWinds bewaking en beheer op afstand biedt patch-, AV- en back-upbeheer, automatisering, servicedesk, razendsnel beheer op afstand en meer. Meer informatie over RMM
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
Avast Business Antivirus is an IT management solution designed to help small to midsize businesses conduct cloud threat lab analysis to identify and protect devices against cyber threats. Administrators can utilize the behavior-based machine learning solution to secure and manage endpoints across multiple networks in a centralized dashboard. Meer informatie over Avast Business Antivirus
SolarWinds N-central is software voor eindpuntdetectie en -respons die is ontworpen om MSP's (Managed Service Providers) te helpen bij het voorkomen, detecteren, reageren op en herstellen van bedreigingen. Meer informatie over N-central
Runecast Analyzer is een realtime oplossing voor probleemanalyse voor VMware-omgevingen en AWS hybride cloud, om beveiliging te automatiseren, compliance te controleren, kwetsbaarheden te detecteren en prioriteit te geven, logboeken te analyseren op patronen, af te stemmen op best practices en upgrades te stimuleren tegen de VMware HCL. Meer informatie over Runecast Analyzer
Bouw software beter met de DevOps Value Stream Management-oplossing van Plandek. Plandek heeft een eenvoudig installatieproces en helpt je bij het analyseren van het softwareleveringsproces. Het biedt diepgaande inzichten in gebieden waar teams de kwaliteit, snelheid en andere belangrijke statistieken binnen hun software-engineeringprocessen... Meer informatie over Plandek
Malwarebytes is software voor netwerkbeveiliging waarmee bedrijven potentiële cyberdreigingen op netwerken of bedrijfsservers kunnen identificeren en detecteren. Met het cloudgebaseerde Malwarebytes Nebula-platform kunnen beheerders inzicht krijgen in bedreigingspatronen vanuit het centrale dashboard. Meer informatie over Malwarebytes Endpoint Protection
AVG Antivirus Business Edition is ontworpen om bedrijfs- en klantgegevens te beschermen door alle belangrijke gegevens te beveiligen, van pc's tot bestandsservers. Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition
Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je kunt het Zapier-platform gebruiken om gegevens over te dragen tussen je favoriete apps, waarbij de software meer dan 300 apps ondersteunt. Zapier kan worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je apps met elkaar communiceren wanneer er... Meer informatie over Zapier
Blijf op de hoogte van IT-beheer met het werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste formulieren en sjablonen om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, de voortgang bij te houden en werklasten te beheren. Plan projecten met Gantt-diagrammen en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage. Meer informatie over Wrike
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Versnel innovatie, werk samen alsof je in dezelfde ruimte bent, maak een diagram van complexe architectuur, organiseer je achterstanden en bouw een visuele hub voor documentatie waarnaar je team steeds opnieuw zal verwijzen. Meer informatie over Miro
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Jamf Pro is een uitgebreide beheeroplossing voor mobiele apparaten waarmee IT-professionals de implementatie, inventaris en beveiliging van Macs, iPads, iPhones en Apple TV's kunnen vereenvoudigen. Meer informatie over Jamf Pro
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Meer informatie over LogMeIn Central
Desktop Central is geïntegreerde software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten waarmee je vanaf een centrale locatie servers, laptops, desktops, mobiele telefoons en tablets kunt beheren. Meer informatie over ManageEngine Desktop Central
Remote Desktop Manager is an IT management software that helps businesses launch, run, and manage remote connections to virtual machines, websites, remote servers, and business applications. It allows IT professionals to store passwords, usernames, and credentials in a centralized repository. Meer informatie over Remote Desktop Manager
Het CrashPlan van Code42 voor kleine bedrijven is een wereldwijde SaaS-leverancier van gegevensbescherming en beveiliging van eindpuntgegevens. Back-up, herstel en bescherm je gegevens vanaf elke locatie met CrashPlan voor kleine bedrijven. Meer informatie over CrashPlan
Costpoint is an artificial intelligence (AI)-enabled enterprise resource planning (ERP) software that helps businesses streamline project management, accounting, and material tracking operations. It offers a budgeting module, which enables administrators to allocate project budgets and create estimates at completion (EAC) forecasts. Meer informatie over Deltek Costpoint
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten. Meer informatie over PagerDuty
Beheer alle IT vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Omvat geautomatiseerde ontdekking en beheer van hardware, software en systeeminventaris. Meer informatie over Kaseya VSA
Patch Manager Plus is eindpunt-patchbeheersoftware voor het volledig geautomatiseerd patchen van Windows, Mac, Linux en meer dan 550 toepassingen van derden. Meer informatie over ManageEngine Patch Manager Plus
LogMeIn Pro is een tool voor toegang op afstand voor particulieren en kleine bedrijven waarmee gebruikers hun computer op afstand kunnen ondersteunen vanaf elke locatie en waarmee ze vanaf een andere computer of mobiel apparaat volledige toegang kunnen krijgen tot de desktop met alle toepassingen, bestanden en gegevens. Meer informatie over LogMeIn Pro
New Relic One is een alles-in-één aanbieder van prestatiebeheer voor web- en mobiele toepassingen in de cloud en het datacenter. Het biedt diagnostiek op codeniveau voor productie-apps die op verschillende infrastructuren worden ingezet. Het heeft een SaaS-platform waarmee partners plug-ins kunnen bouwen met behulp van open API's. Meer informatie over New Relic One
Blijf op de hoogte van gebruikersactiviteit en configuraties in je on-premises en cloudgebaseerde IT-systemen. Meer informatie over Netwrix Auditor
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen. Meer informatie over xMatters
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk. Meer informatie over SmartDeploy
Sunbird DCIM is een cloudgebaseerd datacenterbeheersysteem dat faciliteitenmanagers helpt bij het volgen van activa en capaciteitsmonitoring. Belangrijke functies omvatten aanvraagbeheer, omgevingsbewaking, 3D-visualisatie, business intelligence en zoekfunctionaliteit. Meer informatie over Sunbird DCIM
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
Datadog is een monitoring- en beveiligingsplatform waarmee ontwikkelings-, beveiligings- en operationele teams statistieken, sporen en logboeken kunnen combineren in één platform, zodat teams volledig inzicht krijgen in hun IT-omgeving. Meer informatie over Datadog
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk. Meer informatie over Autotask PSA

Gerelateerde categorieën