Hier is onze lijst met apps voor Juridisch documentbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

76 softwareopties

Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
De Clio Suite is cloudgebaseerde software voor advocatenkantoren die de manier waarop je advocatenkantoor werkt verandert: van de eerste intake tot de laatste factuurbetaling. De Clio Suite biedt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, te beheren en te laten groeien. Je cliënten zullen een verschil opmerken - en jij ook. Meer informatie over Clio
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
MyCase is software voor juridisch praktijkbeheer die kleine advocatenkantoren helpt hun meest kritieke bedrijfsproblemen op te lossen. Besteed minder tijd aan de maandelijkse facturering, krijg sneller betaald en verlies geen uren van je week meer aan vervelende administratieve taken dankzij een zeer intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor... Meer informatie over MyCase
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang. Meer informatie over PracticePanther Legal Software
PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem. Meer informatie over PDFelement
AbacusLaw is een oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die een virtuele desktop biedt in een privécloud voor zaakbeheer, facturering en boekhoudkundige bewerkingen. Meer informatie over AbacusLaw
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist). Meer informatie over CosmoLex
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Logikcull maakt eDiscovery eenvoudig en minder duur. Logikcull is webgebaseerd en zeer eenvoudig in het gebruik. Procesvoering is veel eenvoudiger en betaalbaarder met Logikcull. Meer informatie over Logikcull
LEAP is echte cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor advocatenkantoren. LEAP omvat het beheer van juridische zaken, geautomatiseerde juridische formulieren, e-mailbeheer, automatische tijdregistratie, trustboekhouding, facturering, kantoorrapportage en een klantenserviceportaal in één systeem voor één prijs. Meer informatie over LEAP
Docsketch is cloudgebaseerde software voor elektronische handtekeningen die bedrijven in alle sectoren de tools biedt om juridisch bindende elektronische handtekeningen op documenten vast te leggen. Het platform biedt functies zoals aanpasbare sjablonen, configureerbare workflows, auditrapporten en meer. Meer informatie over SignWell
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor teams van elke omvang. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties. Begin binnen enkele minuten met het bestuderen van documenten met krachtige tools voor gegevensanalyse en toegang... Meer informatie over Nextpoint
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, krachtige integraties... Meer informatie over Smokeball
Rocket Matter is de toonaangevende cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenkantoren die je helpt een efficiënter advocatenkantoor te runnen, je inkomsten met meer dan 20% te verhogen en je klanten blij te maken. Meer informatie over Rocket Matter
Filevine is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische casussen die is ontworpen voor advocatenkantoren om juridische documenten te organiseren en te beheren en essentiële casusmijlpalen bij te houden. Meer informatie over Filevine
Amicus Attorney is een cloudgebaseerde en lokale oplossing waarmee advocatenkantoren de volledige levenscyclus van een zaak kunnen stroomlijnen, van het creëren van documenten tot het opstellen van facturen. Gebruikers kunnen afspraken delen en bijwerken, wijzigingsmeldingen ontvangen en evenementen zoals rechtbankdatums aan agenda's koppelen. Meer informatie over Amicus Attorney
ServeManager is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische dossiers waarmee advocatenkantoren het beheer van beëdigde verklaringen, facturering, taakroutering, geautomatiseerde meldingen en meer kunnen stroomlijnen. Gebruikers kunnen taakstatussen bijhouden en toegang krijgen tot taakgeschiedenis met behulp van gps- en tijdstempel... Meer informatie over ServeManager
Tabs3 is een pakket voor juridisch beheer dat advocatenkantoren helpt om alle activiteiten met betrekking tot financiën, facturering en praktijkbeheer te beheren. Tabs3 biedt juridische entiteiten de tools om juridische processen te stroomlijnen, van trustboekhouding tot elektronisch dossierbeheer. Meer informatie over Tabs3
LiquidText brengt alle documenten met je markeringen, annotaties, observaties en notities samen in één werkruimte, zodat je live verbanden kunt leggen onder, tussen en binnen alle gegevens in het project door alleen maar lijnen te trekken. Meer informatie over LiquidText
RightSignature is een innovatieve oplossing voor elektronische handtekeningen die het aantal voltooide documenten verhoogt, de kosten verlaagt en de klantervaring verbetert. Gebruikers bekijken documenten, vullen formuliervelden in en creëren online echte handtekeningen met een muis of op het touchscreen van de iPhone/iPad. Meer informatie over RightSignature
Een zeer kosteneffectieve manier om je juridische praktijk vanaf elke locatie te beheren. HoudiniEsq is een geïntegreerd toolpakket dat de workflow stroomlijnt, de productiviteit verhoogt, je helpt betere dienstverlening te bieden en helpt bij het opbouwen van je praktijk. En dit alles gebaseerd op schaalbare webtoegankelijkheid. Meer informatie over HoudiniESQ
ContractSafe is een cloudgebaseerd contractbeheersysteem met veilige documentopslag, OCR (Optical Character Recognition) en zoeken naar en filteren van documenten, automatische herinneringen aan belangrijke datums en meer. Meer informatie over ContractSafe
Actionstep is een populair cloudgebaseerd beheersysteem voor advocatenkantoren dat is gebaseerd op automatisering. Het biedt advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten. Meer informatie over Actionstep
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Toonaangevende functies zoals gepatenteerd e-mailbeheer, robuust facturerings- en compleet boekhoudplatform die worden geleverd via een moderne en intuïtieve webinterface bieden een enkele bron van waarheid. Meer informatie over CARET Legal
EisenVault is een oplossing voor documentbeheer en -opslag die zowel lokaal als in de Microsoft Azure-cloud kan worden geïmplementeerd. Met het platform kunnen gebruikers documenten veilig opslaan, versleutelen en bewerken, en mappen en afdelingswerkplekken organiseren om samenwerking te vereenvoudigen. Meer informatie over EisenVault
Jubilee is een leverancier van praktijkbeheersoftware voor advocatenkantoren. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken. Meer informatie over Jubilee
Needles is een oplossing voor het beheer van juridische zaken die advocatenkantoren ondersteunt bij het beheren van documentworkflows, contacten en meer. De software stelt gebruikers in staat om leadafspraken te plannen, verwijzingen bij te houden en contactgegevens vast te leggen binnen een gecentraliseerd platform om het intakeproces van klanten... Meer informatie over Neos
SmartAdvocate is beschikbaar als lokale installatie of gehost in de cloud en is een softwaresysteem voor het beheer van rechtszaken met documentopslag, rapporten en e-mailintegratie. Meer informatie over SmartAdvocate
CaseFox is webgebaseerde software voor urenregistratie, juridische facturering, trustboekhouding, agendaplanning en casusbeheer voor advocaten, registeraccountants en andere juridische professionals. Meer informatie over CaseFox
TrialWorks is een oplossing voor casebeheer voor juridische praktijken en procesadvocaten, beschikbaar als een cloudgebaseerde gehoste versie met ondersteuning voor native mobiele apps. Meer informatie over TrialWorks
Everlaw is een cloudgebaseerd rechtszaakplatform waarmee juridische teams kunnen samenwerken om informatie te ontdekken, onthullen en ernaar te handelen in interne onderzoeken en bij rechtszaken. Het platform biedt eDiscovery-oplossingen met behulp van AI en datavisualisatie om verborgen details in bewijsmateriaal en documenten te onthullen. Meer informatie over Everlaw
Prevail is servergebaseerde software met veel tijdbesparende functies zoals geïntegreerde agenda's, het bijhouden van statuten, SSA- en VA-arbeidsongeschiktheidsprocessen, sms-/chatberichten, samenvoegen van documenten, scannen, bijhouden van bewijsmateriaal en rapportage/dashboardanalyse. Iedereen kan wel software creëren - het is de automatiserin... Meer informatie over Prevail Case Management System
MerusCase is een aanpasbare cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die documentautomatisering, agendafuncties, urenregistratie, facturering en geïntegreerde e-mail biedt. Meer informatie over MerusCase
DocuWare is een documentbeheersysteem voor het overzetten van papieren en digitale middelen naar collectieve kwantificeerbare bronnen. E-mails, facturen, contracten en andere zakelijke documenten kunnen worden samengebracht en verenigd in een samenhangende online informatiebron, waardoor papier overbodig wordt. Meer informatie over DocuWare
Firm Central is online software voor het beheer van advocatenpraktijken die bedrijfsactiviteiten centraliseert voor materiebeheer, urenregistratie en facturering, planning en het samenstellen van formulieren. Meer informatie over Firm Central
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs
Litify, gebouwd op Salesforce, is een cloudgebaseerde praktijkbeheeroplossing die kleine tot grote juridische bedrijven helpt bij casescreening en klantmanagement. Belangrijke functies omvatten het bijhouden van risico's en kosten, prognoses, verwijzingsbeheer en rapportage. Meer informatie over Litify
CobbleStone is een wereldwijde leider in het leveren van geavanceerde contractbeheersoftware. Het wordt door professionals gebruikt om contracten, overeenkomsten en andere verplichtingen beter te beheren. CobbleStone Contract Management Software bevat krachtige functies, waaronder: contracttracking, leverancier- en klantenbeheer, het opstellen... Meer informatie over CobbleStone Contract Insight
Nuance is de toonaangevende leverancier van spraak- en imaging-oplossingen voor bedrijven. PaperPort Professional is een productieve en kosteneffectieve manier voor iedereen in je kantoor om papier, bestanden en foto's te scannen, organiseren, vinden en delen. Meer informatie over PaperPort
Content Central, aangeboden door Ademero, is een online documentbeheersysteem dat helpt bij het delen van documenten, samenwerking en workflowbeheer. Meer informatie over Content Central
Automatiseer vervelende taken door vooraf opgeslagen sjablonen te gebruiken om repetitieve documenten te genereren. Stroomlijn de documentworkflow, ontwerp, werk samen aan bewerkingen, beheer toegang en rechten en sla documenten op. Extraheer en importeer gegevens via integraties met Outlook, Gmail, Microsoft Word en andere. Meer informatie over App4Legal
Athennian is een cloudgebaseerde oplossing voor corporate governance die is ontworpen om kritieke entiteitsgegevens te beheren en documenten van bedrijfssecretarissen te automatiseren. Het platform stelt gebruikers in staat om juridische entiteiten te beheren, waaronder bedrijven, naamloze vennootschappen, trusts en partnerschappen in meer dan 180... Meer informatie over Athennian
Openli is een cloudgebaseerd privacyplatform voor bedrijven. Het helpt bedrijven te voldoen aan de AVG door relevante privacy-informatie van je leveranciers te verzamelen en ordenen, zoals gegevensverwerkingsovereenkomsten (DPA), modelcontractbepalingen (SCC) en overdrachtseffectbeoordelingen (TIA). Meer informatie over Openli
Van documentbeheer tot workflowautomatisering: HighQ heeft de tools die je nodig hebt om de manier waarop je werkt te versterken en te stroomlijnen. Meer informatie over HighQ
FORDATA Virtual Data Room is een op het web gebaseerde oplossing die kleine tot grote organisaties helpt vertrouwelijke gegevens op te slaan en over te dragen via een beveiligde verbinding. Belangrijke functies zijn toegangscontrole, bestandsbeveiliging, activiteitenmonitoring, tweefactorauthenticatie en gebruikersgedragsanalyse. Meer informatie over FORDATA VDR
CaseFleet is cloudgebaseerde software voor casemanagement die procesvoerders voorziet van casechronologie-tools voor feitenbeheer en documentbeoordeling. Meer informatie over CaseFleet
NetDocuments is een web-gehoste, SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) beheerdienst voor documenten, e-mails en dossiers. De software biedt een uitgebreid pakket functies om de hele levenscyclus van documentwerk te beheren en samen te werken met anderen, overal en altijd. Meer informatie over NetDocuments

Gerelateerde categorieën