Hier is onze lijst met apps voor Call tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

45 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Oproepregistratie-analyse voor direct marketing, PPC en SEO
Nimbata is een cloudgebaseerde oplossing voor oproepregistratie waarmee marketingteams oproepconversies kunnen volgen en deze kunnen koppelen aan online of offline marketingcampagnes, om beter te begrijpen welke campagnes het aantal oproepen naar hun bedrijf verhogen. Meer informatie over Nimbata
Prestatiebeheeroplossing voor verkoop- en marketinggesprekken
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Call tracking software for sales & marketing teams
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Meer informatie over Novocall
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
PPC & SEO reporting platform for agencies
NinjaCat is an all-in-one reporting, call tracking, and call monitoring solution for tracking pay-per-click campaigns, SEO, AdWords, and more for digital marketing agencies. The platform provides tools for PPC reporting, budget monitoring, call tracking, campaign monitoring, SEO reporting, and more. Meer informatie over NinjaCat
Een geïntegreerde marketingoplossing voor marketeers en bureaus
ActiveDEMAND is een online geïntegreerd marketingplatform dat wordt gebruikt door marketeers en bureaus om hun producten en diensten te promoten. Meer informatie over ActiveDEMAND
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
The Only All-in-One Call Tracking & Contact Center Solution
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Call, lead and conversion tracking with real-time reporting
WhatConverts is an agency-level call and lead tracking solution offering dynamic number insertion, conversion tracking, call recording and real-time reporting Meer informatie over WhatConverts
Lead management, call tracking & customer analytics solution
800response is a lead generation, call tracking, and customer analytics platform that helps businesses streamline processes related to generating and tracking leads, customer data capture, marketing campaign management, interaction analysis, & more. Meer informatie over 800response
Hoog beoordeelde software voor oproepregistratie
PhoneWagon is cloudgebaseerde software voor oproepregistratie en -automatisering waarmee bedrijven marketingcampagnes kunnen volgen en meer leads kunnen omzetten in betalende klanten. Meer informatie over PhoneWagon
Telephony tool for searching & activating toll-free numbers
800.com is a telephony and call tracking software designed to help businesses of all sizes search and activate toll free and vanity numbers in compliance with FCC regulations. It enables employees to view name and phone number of callers and identify forwarded calls using a caller ID feature. Meer informatie over 800.com
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is een cloudgebaseerd callcenterplatform dat is ontworpen voor verkoop-, marketing-, klantenondersteuning- en ontwikkelteams om hen te helpen om met klanten te communiceren via echte of virtuele medewerkers. Functies omvatten CRM-integratie, automatisch kiezen, virtuele telefoonnummers, wachtrijen voor gesprekken, gespreksregistratie en meer. Meer informatie over ZIWO
Call tracking for digital marketing strategies
Marchex Marketing Edge: Create more revenue-generating conversations by making better media buys Meer informatie over Marchex Call Tracking
Geavanceerde oproepregistratie | Bescherming tegen klikfraude binnen Google Ads
Clixtell biedt geavanceerde oproepregistratie en klikmonitor, live rapportage, web-analytics, PPC-tools voor klikfraudebescherming voor bedrijven en reclamebureaus. Meer informatie over Clixtell
Telephony and call center app
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center. Meer informatie over CallFire
Verkopen gaat om contact maken. Het systeem voor automatisch kiezen verbindt je direct.
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Call tracking, monitoring & recording
Callcap increases visibility into sales and marketing goals, and overall customer experience with measurable, real-time analytics, alerts, feedback, and more Meer informatie over Callcap
so much more than just a sales dialer
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
сall tracking, end-to-end analytics, calling, messaging
Ringostat is сall tracking, end-to-end analytics, calling, and messaging platform. It helps to optimize marketing considering the cost recovery, as well as build effective communication with customers and increase sales. Official Google Analytics technological partner. Meer informatie over Ringostat
Lead Management for Call Centers and Sales Teams
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Meer informatie over SalesExec
Call tracking & analytics software
Invoca is AI-powered call tracking and analytics software for enterprise marketers. Get call tracking metrics, campaign attribution, and conversion reporting for marketing campaigns that drive inbound phone calls. Meer informatie over Invoca
Call intelligence platform for businesses of all sizes
Infinity is a call intelligence solution that features online and offline call tracking. Integrated with multiple CRM platforms, Infinity can easily understand the full customer journey and maximize ROI by viewing revenue against specific marketing campaigns. Meer informatie over Infinity
Call tracking-oplossing voor marketingcampagnes
INVOX is een cloudgebaseerde oplossing voor het volgen van oproepen die bedrijven helpt de bron van inkomende oproepen te volgen, waardoor het genereren van leads en verkoopactiviteiten worden vergemakkelijkt. Gebruikers kunnen de marketingbron van oproepen volgen via online en offline campagnes, trefwoorden, advertenties en websitepagina's. Meer informatie over INVOX
Cloud-based inbound call tracking software
Ringba is a cloud-based call tracking software designed to help businesses manage call attribution, recording and routing, marketing campaign, customer service, and other operational processes on a centralized platform. Managers can allocate local and on-demand toll-free phone numbers. Meer informatie over Ringba
Cloud-based call center management
Retreaver is a cloud-based call center solution that tracks, tags and routes callers to specific agents or departments, & helps agencies, marketers and brands analyze their inbound calls, manage caller profiles, dynamically route calls, analyze ROI, track conversions and generate reports. Meer informatie over Retreaver
Sales engagement and call tracking platform
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over ringDNA
Free lead generation & callback software
LiveCall is a lead generation and callback tool designed to shorten the lead response time of inside sales teams & boost lead generation campaigns Meer informatie over LiveCall
Marketing automation for franchises, and small businesses
SambaSaaS is a marketing automation solution for small businesses, franchises & brands offering automated SEO, PR, social marketing, email nurturing, CRM, website builder, shopping cart & more Meer informatie over SambaSaaS
Phone call tracking & recording
TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing. Meer informatie over TeleCapture
Text message & call analytics platform
SmartNumber is an SMS & voice call solution which enables users to route & track calls & text messages from customers through any internet-enabled device Meer informatie over SmartNumber
Call tracking & phone call analytics for websites
Look & Hook is a call tracking & phone call analytics solution for websites, businesses & agencies, offering tools for call tracking, call recording, caller analysis, referral source tracking & more. Users can benefit from instant local, international, or toll-free number setup with Look & Hook. Meer informatie over Look & Hook
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Meer informatie over Jet Interactive
Focus Contact Center software voor call- en contactcentra
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring. Meer informatie over Focus Contact Center
Global Phone System 100% native in Salesforce CRM
Natterbox is a cloud based business telephony and voice service software for small and medium sized organizations and can be integrated with Salesforce CRM Meer informatie over Natterbox
Call tracking & marketing attribution software
Ruler Analytics is a marketing attribution software which enables SMBs to track calls & forms & so gain accurate insight into the impact of marketing campaigns Meer informatie over Ruler Analytics
Oplossing voor oproepregistratie en -rapportage
VeraSMART is een oplossing voor oproepregistratie en -rapportage van Calero dat gebruiksmonitoring, call-tracking, naleving en meer ondersteunt voor zowel vaste als mobiele netwerken. Meer informatie over VeraSMART
Web-based lead management solution for SMBs
Track My Leads is an online call tracking & intake management solution for call centers to track leads, manage appointments, measure conversion analytics & more Meer informatie over Track My Leads
All-in-one conversion tracking software
Leadtosale is an all-in-one conversion tracking platform which enables users to connect leads, phone calls and sales to their digital advertising & acquisition. Track every lead back to its source, and link all data by connecting to a CRM, accounting, or POS system to maximize online marketing ROI. Meer informatie over Leadtosale
Call tracking and campaign management tool
CallThread is a call tracking platform that enables users to track, record, & buy pay-per-call phone leads within one tool. CallThread can be used as a standalone solution or as part of a programmatic North American pay-per-call network. Local & toll free numbers can be chosen for every campaign. Meer informatie over CallThread