Hier is onze lijst met apps voor Call tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

94 softwareopties

Ringostat is een platform voor tracking, end-to-end analyse, bellen en berichten. Het helpt om de marketing te optimaliseren, rekening houdend met het terugverdienen van de kosten, maar ook om effectieve communicatie met klanten op te bouwen en de verkoop te verhogen. Officiële technologische partner van Google Analytics. Meer informatie over Ringostat
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
CloudTalk is een slim telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor het volgen van oproepen. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 trackingfuncties en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
Met de uitstekend beoordeelde Call Analytics-software kunnen marketingteams meer omzetten. Krijg realtime inzicht in de kanalen, advertenties en zoekwoorden die waardevolle telefonische leads en verkoop naar je bedrijf brengen. Meer informatie over Nimbata
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een virtueel telefoonsysteem dat gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je... Meer informatie over Close
Groove is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid voor accountgebaseerde verkoopteams die Gmail en Salesforce gebruiken. De software synchroniseert gegevens tussen e-mail en CRM-systemen en biedt tools voor het automatiseren van campagnes, verkoopanalyses, het prioriteren van accounts, het volgen van e-mails, het plannen van... Meer informatie over Groove
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Meer informatie over Novocall
Mango is a simple yet powerful VoIP, cloud based, phone system software. Combine that with a mobile app, world class software integrations, competitive pricing, good old fashioned U.S. based customer service, and you've got the best VoIP phone software solution your office could have. Meer informatie over Mango Voice
MightyCall is een virtueel telefoonsysteem dat is ontworpen om kleine bedrijven en ondernemers te helpen de klantervaring efficiënt te beheren met een reeks functionaliteiten voor oproepen, klantenservice en teambeheer, waaronder visuele configuratie van de gespreksstroom, gespreksopname, prestatierapporten en meer. Meer informatie over MightyCall
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call... Meer informatie over JustCall
NinjaCat is an all-in-one reporting, call tracking, and call monitoring solution for tracking pay-per-click campaigns, SEO, AdWords, and more for digital marketing agencies. The platform provides tools for PPC reporting, budget monitoring, call tracking, campaign monitoring, SEO reporting, and more. Meer informatie over NinjaCat
Met ActiveDEMAND Phone Call Tracking software kunnen bedrijven meerdere call tracking campagnes beheren vanuit één account, met alle benodigde functies. Meer informatie over ActiveDEMAND
Convirza is a cloud-based call tracking and optimization software designed to help small to large businesses manage marketing results and spending, and track ad revenue. The solution allows users to handle phone calls and trace them directly to their offline and online sources. Meer informatie over Convirza
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
800.com is a telephony and call tracking software designed to help businesses of all sizes search and activate toll free and vanity numbers in compliance with FCC regulations. It enables employees to view name and phone number of callers and identify forwarded calls using a caller ID feature. Meer informatie over 800.com
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
LeadSquared is complete software voor CRM en marketing automation waarmee bedrijven hun leads op één plek kunnen vastleggen, ontwikkelen, beheren en volgen. De cloudgebaseerde oplossing is ontworpen voor ondernemingen en het MKB en biedt tools voor het vastleggen van leads, lead nurturing, verkoopbeheer, marketinganalyse en meer. Meer informatie over LeadSquared
800response is een platform voor het genereren van leads, volgen van oproepen en analyseren van klanten dat bedrijven helpt processen te stroomlijnen met betrekking tot het genereren en volgen van leads, het vastleggen van klantgegevens, marketingcampagnebeheer, interactieanalyse en meer. Meer informatie over 800response
Liine is an AI-powered platform that simplifies and improves how healthcare practices acquire new patients. Meer informatie over Liine
Eenvoudig. Verbeter je productiviteit Oproepen traceren is het proces om te bepalen hoe bellers jouw bedrijf hebben gevonden. Marketing- en verkoopteams kunnen gesprekstraceringsgegevens gebruiken om het succes van advertentiecampagnes te meten en toekomstige initiatieven te optimaliseren. Meer informatie over ZIWO
REIRail is a phone tracking and lead generation software for real estate agents, mortgage brokers, and finders. Meer informatie over REIRail
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Mooie, eenvoudige software voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven kunnen zien welke marketingcampagnes hoogwaardige leads genereren. Meer informatie over PhoneWagon
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Marchex Marketing Edge is an innovative, easy-to-use conversational analytics solution that enables marketers to make data-driven decisions that improve their digital marketing performance. Meer informatie over Marchex
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
LiveVox is a cloud-based contact center platform designed for small and medium businesses to automate customer support across channels, increase satisfaction rates and reduce churn. With its pre-integrated practical AI capabilities, it enables businesses offer 24/7 automated customer support across channels. Meer informatie over LiveVox
Clixtell biedt geavanceerde oproepregistratie en klikmonitor, live rapportage, web-analytics, PPC-tools voor klikfraudebescherming voor bedrijven en reclamebureaus. Meer informatie over Clixtell
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
FreJun is a call automation platform for outbound teams. FreJun meets your end to end communication needs and integrates with your workflow tools seamlessly. Meer informatie over FreJun
Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Meer informatie over Natterbox
Callcap vergroot het inzicht in verkoop- en marketingdoelen en de algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse, feedback en meer. Meer informatie over Callcap
SambaSaaS is a marketing automation solution for small businesses, franchises & brands offering automated SEO, PR, social marketing, email nurturing, CRM, website builder, shopping cart & more Meer informatie over SeoSamba Marketing Operating System
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Meer informatie over ClickPoint

Gerelateerde categorieën