Hier is onze lijst met apps voor Agenda software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

288 softwareopties

Blijf georganiseerd en beheer je werkagenda efficiënter met monday.com Work OS, een aanpasbaar platform voor werkmanagement. Plan en beheer taken, deadlines en projecten op één plek, gebruik automatiseringen en integraties zonder code om workflows te versnellen en bekijk je voortgang op dashboards. Meer informatie over monday.com
Gratis online afspraakboeking met aanpasbare boekingspagina die bij je merk past. Meer informatie over Bookafy
Desktop-agenda-app waarmee bedrijven en particulieren e-mails, taken, agenda's, online vergaderingen, contacten, aantekeningen, chat en meer kunnen beheren. Ondersteuning van diensten zoals Google Agenda, Exchange en elke CalDAV-server, inclusief online vergaderingen van Webex, Zoom, MS Teams en meer. Meer informatie over eM Client
SimplyMeet.me is een gratis planningstool die een betrouwbare, zeer gebruiksvriendelijke en snelle oplossing biedt om vergaderingen te plannen. Omdat SimplyMeet.me met je mee wil groeien, biedt het de oplossing voor altijd gratis voor particulieren. Organiseer je online en onsite vergaderingen met SimplyMeet.me. Meer informatie over SimplyMeet.me
GoReminders is een service voor afspraakherinnering en sms-planning voor bedrijven van elke omvang. De tool voor herinneringen en bevestigingen kan worden gebruikt voor het plannen van sms-berichten en e-mails om naar klanten te verzenden om het aantal no-shows te verminderen en afspraken te bevestigen. Gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over GoReminders
Membroz is een oplossing voor lidmaatschapsbeheer die resorts een manier biedt om lidmaatschapsplannen te beheren met instellingen voor betalings- en gebruiksvoorwaarden. Meer informatie over Membroz
Laat je klanten 24 uur per dag afspraken met je maken. Calendesk houdt je rooster in de gaten, accepteert betalingen van klanten en zorgt ervoor dat je geen afspraak mist. Meer informatie over Calendesk
Bryntum Suite biedt op JavaScript gebaseerde componenten voor projectplanning en resource management. Het pakket bestaat met name uit het Gantt-diagram, de Scheduler, het Task Board en de Calendar. Het is een uitgebreid pakket dat met name compatibel is met React, Angular en Vue. Meer informatie over Bryntum
De voordelen die je ontvangt door samen te werken met Odyssee buitendienstoplossingen zijn eindeloos: efficiënt beheer van klanten, apparatuur en werkorders, eenvoudige planning, digitale werkorders met elektronische handtekeningen en realtime feedback over servicetaken. Om je efficiëntie te verbeteren, de service te verhogen en de kosten te... Meer informatie over Odyssee Field Service
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of onderweg, via een native mobiele app voor iOS of Android. Meer informatie over QuickBooks Time
Laat je klanten afspraken, lessen of pakketten boeken, intakeformulieren invullen, afspraken toevoegen aan hun agenda, bevestigings- en herinneringsberichten ontvangen en afspraken automatisch verzetten, annuleren en betalen - zonder gedoe, over en weer sturen van e-mails of gemiste telefoontjes. Meer informatie over Acuity Scheduling
Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun bedrijf te promoten, personeel te beheren, afspraken of lessen online te boeken en contact te onderhouden met klanten. Meer informatie over Vagaro
Check eenvoudig Google Agenda en voeg nieuwe evenementen toe van websites die je bezoekt. Je kunt een knop toevoegen aan je browserwerkbalk waarop je simpelweg kunt klikken om aankomende evenementen uit Google Agenda te bekijken, zonder ooit je pagina te verlaten. En als je op sites bent waarvoor speciale evenementen zijn gecodeerd, kun je op de... Meer informatie over Google Calendar
Calendly is software voor het plannen van vergaderingen en afspraken voor zakelijke professionals en hun klanten. Meer informatie over Calendly
Mindbody software voor salons, wellness- en fitnessbedrijven automatiseert herinneringen, vereenvoudigt de planning, houdt succes bij en nog veel meer, allemaal op één plek. Meer informatie over Mindbody
Wrike is een online agendaplatform dat wereldwijd door meer dan 20.000 bedrijven wordt gebruikt. Functies zijn aanpasbare teamagenda's, Gantt-diagrammen met flexibele tijdlijnen en een mobiele app voor efficiënt werken op afstand. Werk in realtime samen en houd je teamleden op de hoogte met de agendasoftware van Wrike. Meer informatie over Wrike
De online diensten van Doodle bieden een drastische vereenvoudiging voor het proces van het plannen van groepsgebeurtenissen. Het bedrijf werd aanvankelijk populair vanwege de groepsplanningservice op de website van doodle die wordt gebruikt door miljoenen mensen. Tegenwoordig biedt het ook een persoonlijk planningsprofiel (MeetMe) en een... Meer informatie over Doodle
De toonaangevende app voor teamplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float het plannen eenvoudig. Meer informatie over Float
UpKeep is mobiele geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (CMMS) waarmee gebruikers hun team kunnen beheren, werkorders kunnen toewijzen, apparaten kunnen synchroniseren en nog veel meer. Meer informatie over UpKeep
SimplyBook.me is een uitgebreid boekingssysteem voor alle soorten en maten servicebedrijven. Meld je aan, ontvang een mooie gepersonaliseerde boekingswebsite of voeg een boekingswidget toe aan je eigen site. Stel je klanten in staat om je diensten 24/7 online te boeken via je site, Instagram, Facebook of Google. Meer informatie over SimplyBook.me
Gebruik When I Work om tijd en aanwezigheid te plannen, bij te houden en met werknemers te communiceren, allemaal op één plek. Maak snel en eenvoudig roosters en stuur ze met slechts één klik door naar het personeel. Bespaar tijd. Verbeter de verantwoording. Gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of spa beter te runnen. Meer informatie over Booker
Maak afspraken en organiseer je planning met de gratis online digitale agenda van Setmore. Bouw je personeelsprofielen, adverteer online diensten, stuur automatische herinneringen naar klanten en personeel, neem betalingen aan en meer. Setmore is gratis te gebruiken zolang je maar wilt. Begin direct. Meer informatie over Setmore
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers in de detailhandel en horecasector. Meer informatie over Homebase
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies. Meer informatie over mHelpDesk
Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk kapitaal) met een intuïtieve gebruikersinterface en één enkel werknemersdossier. De cloudgebaseerde HCM biedt capaciteiten voor werving, onboarding, secundaire arbeidsvoorwaarden, uren- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministr... Meer informatie over UKG Ready
Dankzij Verizon Connect kun je de prestaties van je wagenpark nauwkeurig meten en zowel verborgen kosten als kansen voor verbeterde efficiëntie ontdekken. Meer informatie over Verizon Connect
Findmyshift is een online oplossing voor personeelsplanning waarmee organisaties hun personeel kunnen beheren met tijdsklokken, urenstaten, dienstherinneringen, realtime rapportage, payrollberekeningen, verlofbeheer, sms-berichten en meer. Meer informatie over Findmyshift
Vul je agenda, maximaliseer je geboekte tijd en verras nieuwe en bestaande klanten met een aantrekkelijke en intelligente boekingsoplossing. Meer informatie over Timely
Visibook is software voor afspraakplanning voor kleine zakelijke dienstverleners en hun klanten, met een online agenda, zelfboekingstools en een mobiele app. Meer informatie over Visibook
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning, facturering, klanten en offertes kunnen beheren en meer. Meer informatie over Jobber
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte... Meer informatie over SocialSchedules
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
RazorSync is zeer krachtige, eenvoudige software voor bedrijfsvoering voor je mobiele telefoon, tablet en computer. RazorSync ondersteunt serviceprofessionals bij alle aspecten van hun dagelijkse werkzaamheden. Meer informatie over RazorSync
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren. Meer informatie over Replicon
HotSchedules is een tool voor personeelsplanning voor het beheren van en communiceren met personeel, evenals het genereren van verkoopprognoses en rapporten en het werven van nieuw personeel. Meer informatie over HotSchedules
eSPACE is een webgebaseerde softwareoplossing voor faciliteitenbeheer die functies biedt zoals evenementenbeheer, werkorderbeheer, levenscyclusplanning en integraties met belangrijke bouwsystemen. Meer informatie over eSPACE
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over Resource Guru
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor bedrijven die zijn gericht op gezondheid en welzijn Meer informatie over WellnessLiving
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar. Meer informatie over Kickserv
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
Het plannen van afspraken was nog nooit zo eenvoudig. Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Meer informatie over Booksy

Gerelateerde categorieën