Customer engagement software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
253 softwareopties
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden.
Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
White Label Loyalty helpt je je klanten te begrijpen en relevante beloningservaringen te leveren. Richt je op je klanten door hen eerst te leren kennen. Krijg een compleet overzicht van je klanten met eerstepartij gegevensinzichten, die betrokkenheid en groei zullen stimuleren.
Meer informatie over White Label Loyalty
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen.
Meer informatie over Nudgify
Zoho CRM Plus is een echt omni-channelplatform waarmee je klanten contact met je kunnen opnemen via telefoon, e-mail, sociale media, livechat en enquêtes.
Meer informatie over Zoho CRM Plus
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho.
Meer informatie over Zoho CRM
API-gericht platform voor loyaliteit en klantenbinding zonder code waarmee je zero- en first-party gegevens kunt verzamelen, loyaliteitsprogramma's kunt bouwen en marketingcampagnes kunt uitvoeren via alle kanalen.
Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform
Quizell versnelt e-commerce en verkoop met gepersonaliseerde productaanbevelingen. Maak een quiz om de behoeften van je klanten te ontdekken en hen naar oplossingen te leiden die voor hen werken. Verhoog de verkoop, verlaag het aantal retourzendingen en ontdek nieuwe mogelijkheden voor de groei van je bedrijf.
Meer informatie over Quizell
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen.
Meer informatie over Product Fruits
Xtremepush is een automatiseringsplatform met meerdere kanalen voor marketing waarmee merken op grote schaal gepersonaliseerde klantrelaties kunnen leveren.
Meer informatie over Xtremepush
Solitics is cloudgebaseerde analysesoftware waarmee bedrijven in een uniform portal marketingstrategieën kunnen uitstippelen en klantgegevens kunnen verzamelen en evalueren om klantenbinding, marketing, gegevensanalyse, conversiepercentages en andere activiteiten te optimaliseren. Het platform voldoet aan de ISO-beveiligingsnormen en versleutelt...
Meer informatie over Solitics
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden.
Meer informatie over Hootsuite
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media.
Meer informatie over Freshdesk
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis.
Meer informatie over LiveChat
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenbinding waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
Onboard klanten en houd ze betrokken met e-mail-, push- en in-productberichten.
Meer informatie over Intercom
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws.
Meer informatie over Typeform
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
Gebruik de self-service voor klanten, online gemeenschappen, livechat en sociale klantenondersteuning van Salesforce Service Cloud om de online klantenbinding te verbeteren.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De cloudgebaseerde e-mailinfrastructuur van SendGrid ontlast bedrijven van de kosten en complexiteit van het onderhouden van aangepaste e-mailsystemen. SendGrid biedt betrouwbare e-mailbezorging, schaalbaarheid en realtime analyses, samen met flexibele API's die integratie op maat tot een fluitje van een cent maken.
SendGrid helpt je om je te...
Meer informatie over SendGrid
SoGoSurvey is cloudgebaseerde software die het mogelijk maakt om enquêtes over medewerkersbetrokkenheid, klanttevredenheidsonderzoeken en online peilingen te creëren.
Het platform biedt allesomvattend feedbackbeheer voor ondernemingen, waarmee organisaties gegevens kunnen verzamelen, analyseren en actie kunnen ondernemen.
Meer informatie over Sogolytics
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing.
Meer informatie over Marketo Engage