Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

282 apps
Sorteren op
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
Ontwikkel en optimaliseer op autonome wijze zeer gerichte en gepersonaliseerde campagnes met een favoriete set marketingtools en kanalen op alle apparaten. Meer informatie over CrossEngage
Geautomatiseerde print- en mailoplossing voor omnichannel marketing
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob
Advocate marketing voor merken
Ambassify helpt merkverdedigers aan te wijzen en hen aan te moedigen om positieve mond-tot-mondreclame te genereren door middel van verwijzingen, beoordelingen, verklaringen, sociale aandelen enz. Meer informatie over Ambassify
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
Conversationele enquêtetool
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Oplossing voor marktonderzoek voor organisaties
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Wijs met Front e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Meer informatie over Front
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
De krachtige oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app, aangepaste omnichannel-ervaring en robuuste rapportage. Kangaroo is beschikbaar in het Engels, Frans,... Meer informatie over Kangaroo
CRO gebruikt meldingen voor sociaal bewijs en FOMO
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen. Meer informatie over Nudgify
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Interactieve begeleiding op het scherm en interactieve rondleidingen
Stroomlijn de onboarding en ondersteuning van je klanten om de time-to-value te verminderen, betrokkenheid binnen de app te stimuleren en de acceptatie van functies te versnellen. Meer informatie over Userlane
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis. Meer informatie over LiveChat
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Klantenbinding en -behoud voor abonnementgebaseerde bedrijven
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Online trainings- LMS-software
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, motiveren en behouden. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, stemmen, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten inhoud delen. Verhoog de betrokkenheid van je klanten met gamification, aanmoedigingen en meldingen; stel hen in staat om zich... Meer informatie over Tribe
Cloudgebaseerde interface-ontwerpfunctie voor conversatiewebsites
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op... Meer informatie over Landbot
Beheer van klantfeedback en functionaliteitsverzoeken
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Tool voor marketing automation en e-mailmarketing
SendX is betaalbare, intuïtieve en veelzijdige software voor e-mailmarketing voor marketeers en bedrijfseigenaren. SendX biedt onbeperkte e-mailverzendingen, krachtige automatiseringstools, 24/7 live ondersteuning, geweldige e-mailbezorgbaarheid. Begin met je gratis proefversie van 14 dagen. Tarieven vanaf $ 9,99 per maand. Meer informatie over SendX
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Uitgebreide klantenservice- en betrokkenheidssoftware voor telefoon, e-mail, chat en berichten die in je browser draait. Dixa is ontworpen voor klantgerichte teams en helpt merken omnichannel klantervaringen te bieden via slimme routering, ingebouwde CRM, integraties en meer. Verhoog vandaag nog je betrokkenheid. Meer informatie over Dixa
Platform voor Customer Engagement en klantbinding
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Continuous Performance Management®, doelen en HR-analyse
Betterworks® biedt Continuous Performance Management® om werknemers te helpen gemakkelijk doelen te stellen en doorlopende feedback te geven. Meer informatie over Betterworks
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
On-demand oplossing voor digitale marketing en campagnebeheer
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Oplossing voor het beheer van alumni voor organisaties.
Aluminate Community Builder is een cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer die organisaties helpt bij het stroomlijnen van processen voor het beheer van lidmaatschappen, werving, evenementenplanning en meer. Gebruikers kunnen persoonlijke profielen aanmaken met informatie zoals naam, contactgegevens, biografie, opleiding, arbeidsverleden en... Meer informatie over Aluminati
CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho. Meer informatie over Zoho CRM
Management en planning binnen social media
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Platform voor het beheer van klantbeoordelingen voor online bedrijven
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
CRM for managing customer accounts
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Gebruik de self-service voor klanten, online gemeenschappen, livechat en sociale klantenondersteuning van Salesforce Service Cloud om de online klantenbinding te verbeteren. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor management binnen social media ontworpen voor kleine bedrijven
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Platform voor realtime werknemerserkenning
Guusto is een erkenningsplatform (ideaal voor bedrijven met meer dan 200 werknemers) dat eenvoudig, impactvol en gratis is. HR-leiders worden geholpen om snel culturen van erkenning op te bouwen en hun mensen in realtime te belonen. Beloningen kunnen worden ingewisseld bij meer dan 60.000 partnerhandelaren en alle uitgaven worden bijgehouden en... Meer informatie over Guusto
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Feedback belandt daardoor bij degenen die actie kunnen ondernemen.
SurveyGizmo haalt gegevens uit dashboards en in handen van mensen die actie ondernemen. Via de systemen die ze elke dag gebruiken. Deze software biedt oplossingen waardoor IT tevreden is en flexibiliteit die gebruikers waarderen. Meer informatie over Alchemer
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Lean workflow en business process management (BPM)
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy
Door de klant aangedreven groei
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive
Platform voor het beheer van klantenervaringen
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Vastleggen van productgebruik en gedragsgegevens
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
Cloudgebaseerde software voor het presenteren en volgen van voorstellen
ClientPoint is een webgebaseerde oplossing voor voorstelbeheer waarmee verkoop- en marketingteams op maat gemaakte voorstellen kunnen creëren om met hun klanten te delen. Meer informatie over Paperless Proposal
Lead- en verkoopbeheer voor het MKB
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Communiceer met chatbots, stuur e-mailcampagnes en win meer klanten met deze op berichten gebaseerde verkoopoplossing voor het MKB en ondernemers. Meer informatie over amoCRM
Software voor het volgen van beoordelingen voor bedrijven met meerdere locaties
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten. Meer informatie over ReviewTrackers
Verzend slimmer met EZ Texting.
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek. Meer informatie over EZ Texting
Gamified tool voor klantgerichtheid en het verzamelen van feedback
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Functies omvatten sjabloon en botcreatie, aanpasbare branding, campagnebeheer, rapporten en analyses, en meer. Meer informatie over Feedier
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Schermen opnemen, bewerken en delen vanuit je Chrome-browser.
Screencastify is een Chrome-extensie waarmee gebruikers HD-screencasts kunnen opnemen, bewerken en delen. Teams kunnen de tool gebruiken om video's zoals demo's, tutorials en UX-/UI-tests te creëren binnen de Chrome-browser. Video's kunnen worden gedeeld met klanten en doelgroepen via YouTube, Google Drive en meer. Meer informatie over Screencastify
Platform voor klantenbinding met Chrome-extensies
Ebsta is een platform voor klantenbinding dat is ontworpen om marketing-, verkoop- en klantensuccesteams te helpen de productiviteit te verhogen en de klantenbinding te verbeteren, rechtstreeks vanuit hun inbox met Salesforce- en Gmail-integratie, plus e-mail, agenda, synchronisatie van contacten en meer. Meer informatie over Ebsta
Video-e-mailmarketingplatform voor verkoopteams
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Toonaangevend cloudgebaseerd communityplatform
Met meer dan 25 miljoen gebruikers in meer dan 200.000 gemeenschappen helpt Higher Logic toonaangevende bedrijven om inkomsten te genereren via betrokken en tevreden klanten. Meer informatie over Higher Logic
Online survey & questionnaire tool
SmartSurvey is a cloud-based survey & questionnaire management tool which allows users to create, distribute, manage, and analyze responses for unlimited surveys. Meer informatie over SmartSurvey
Digitale klantenkaartdienst voor detailhandelaars in het MKB en eetgelegenheden
Loyalzoo is een tool voor het creëren van digitale loyaliteitsprogramma's voor onafhankelijke detailhandelaars en restaurants, waardoor de uitgaven en het behoud van klanten tot wel tweemaal worden verhoogd. Meer informatie over Loyal Zoo
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Sociaal bewijs voor het vergroten van vertrouwen en conversies op websites
ProveSource is een marketingoplossing voor sociaal bewijs die bedrijven helpt hun vertrouwen en conversies op hun website te vergroten door recent klantgedrag en -activiteit te streamen om kopersactie af te dwingen en de kopersdrang op een kritiek punt in het koperstraject te vergroten. Meer informatie over ProveSource
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
De kracht van het leerproces
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
Social proof marketing software for businesses of all sizes
Influence helps businesses track user activities, visitor traffic, sales trends, and other marketing data on a unified portal. The platform lets organizations display a variety of data like reviews, feedback, customer signups, sales, and more across websites via custom notifications in real-time. Meer informatie over Influence
Bouw betere producten met behulp van intelligente productfeedback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Versnellen van de productacceptatie
De oplossing voor klantenbinding van Whatfix maakt gebruik van contextuele in-app help en interactieve handleidingen om gebruikers op een gerichte manier te motiveren om retentie en groei te stimuleren. Meer informatie over Whatfix
Een gratis pakket met tools voor het groeiende verkeer op elke website
Sumo, eenvoudig te installeren op elke website of CMS, biedt een reeks gratis app-achtige tools voor het uitbreiden van websiteverkeer, e-mailabonneeslijsten en het volgen van betrokkenheid. Meer informatie over SumoMe
Platform voor verkoopbetrokkenheid
ClearSlide is een platform voor verkoopcommunicatie dat een volledig webgebaseerde dienst biedt die specifiek is ontworpen voor de communicatiebehoeften van verkoopteams. Meer informatie over ClearSlide
Transformeer de gebruikerservaring
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van AI, analyse, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele app of... Meer informatie over WalkMe
We help you get virtual business done™
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Meer informatie over Liveoak
Software voor de levenscyclus van klanten, voor ondersteuning, automatisering en meer.
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
NPS-oplossing voor flexibele verzameling en analyse van gegevens
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Lead capture and conversion system for local businesses
ReachEdge is a cloud-based lead conversion software designed for local businesses, offering tools for lead tracking, call recording, and marketing analysis Meer informatie over ReachEdge
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Een intelligent platform voor klantenbinding
Een intelligent platform voor klantenbinding voor de door de klant geobsedeerde marketeer, dat klantanalyses, door AI aangedreven optimalisatie- en personalisatie-opties op één plek samenbrengt. Meer informatie over MoEngage
Veilige samenwerking aan documenten en projectmanagement
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over eDesk
Gepersonaliseerde meldingen over sociaal bewijs voor je website
Proof is een tool voor conversie-optimalisatie die zonder enige codering bezoekersidentificatie, het volgen van klanttrajecten en meldingen over sociaal bewijs toevoegt aan een website. Meer informatie over Proof Pulse
Door AI ondersteunde receptie-assistent
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over True Lark
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Uniform platform voor klantenervaring
Zoho CRM Plus is als uniform platform de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale mediamarketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots
Met de door AI aangestuurde Conversational Cloud van LivePerson kunnen bedrijven op schaal in contact komen met consumenten via favoriete berichtenkanalen, van hun website en mobiele app tot sms, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp, Apple Business Chat en meer. Meer informatie over Conversational Cloud
Business marketing software for small businesses
Revetize is a business marketing software designed to help small, local businesses manage online reviews, referrals, promotions, NPS, customer follow-ups and loyalty campaigns all in one place and distribute these interactions via text, email, voicemail and pen-written letters. Meer informatie over Revetize
Klantmarketingplatform
Annex Cloud is een cloudgebaseerd platform voor klantmarketing dat geïntegreerde klantloyaliteit, aanbevelingsmarketing en door gebruikers gegenereerde inhoudsoplossingen biedt voor merken en detailhandelaars. Er worden verschillende soorten loyaliteitsprogramma's ondersteund, waaronder online, omnichannel, betaald lidmaatschap, sociaal en meer. Meer informatie over Annex Cloud
Communicatieplatform voor openbare zaken en belangenbehartiging
Phone2Action is een mobielvriendelijk, fundamenteel belangenbehartigingsplatform dat is ontworpen voor verenigingen, non-profitorganisaties en bedrijven die openbare beleidscampagnes willen lanceren en promoten, waarbij gebruik wordt gemaakt van meerdere kanalen, waaronder sociale media, om contact te maken met aanhangers, betrokkenheid bij te... Meer informatie over Phone2Action
Growth marketing and user engagement platform
Iterable is a growth marketing and user engagement platform. B2C marketers use Iterable to send the right messages to the right devices, at the right time. Meer informatie over Iterable
Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
E-mailbeheeroplossing om responspercentages te optimaliseren
timetoreply is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeheer waarmee medewerkers van de klantenservice de e-mailresponspercentages en productiviteit kunnen verbeteren via urenregistratie en bruikbare analytics. Professionals kunnen vergelijkende/interactieve rapportages downloaden, inplannen en genereren en bestanden exporteren in Excel-indeling. Meer informatie over timetoreply
Pushmeldingen voor klantenbinding
OneSignal is een platform voor klantenbinding dat ontwikkelaars en marketeers voorziet van mobiele push-, webpush-, e-mail- en in-app-berichten. OneSignal is ontworpen om de communicatie te ondersteunen en biedt tools zoals A/B-testen, analyse, personalisatie, segmentatie en meer. Meer informatie over OneSignal
Analyses voor klantensucces
Gainsight CS is een cloudgebaseerd platform voor klantensucces dat organisaties helpt bij het stroomlijnen van de onboarding, retentie, ondersteuning en meer van klanten door het klantentraject te analyseren voor meerdere kanalen. Gebruikers kunnen de training en implementatie van nieuwe activiteiten beheren via videotutorials en rondleidingen. Meer informatie over Gainsight CS
Zelflerende conversationele AI voor het ontwikkelen van leads op websites
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Easy. Professional. Signage.
Easy, quick, professional. viewneo does't require IT or design skills. Just set it up in seconds and create stunning advertising screens for your business. Meer informatie over viewneo
Verzamelen van multichannel feedback van klanten met NPS-scores
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden... Meer informatie over Delighted