Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

555 softwareopties

Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Audience Advantage™ biedt sales teams een oneerlijk concurrentievoordeel door boeiende XR-ervaringen aan te bieden. Door de koppeling met CRM-gegevens wordt het voor uw kopers gemakkelijk om de werkelijkheid voor te stellen. Meer informatie over Audience Advantage
Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de klantgerichtheid verhogen door middel van hogere klantenretentie, toegang tot realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te... Meer informatie over Sprinklr
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenbinding waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho. Meer informatie over Zoho CRM
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis. Meer informatie over LiveChat
monday sales CRM is perfect voor MKB-bedrijven en is een codevrije, volledig aanpasbare CRM, gebouwd op het monday.com Work OS. Alle verkoopprocessen, klantcommunicatie en aftersales-activiteiten worden met dit systeem op één plek afgehandeld. Ingebouwde automatiseringen verminderen handmatig werk, zodat jij je op de verkoop kunt concentreren. Meer informatie over monday sales CRM
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, motiveren en behouden. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, stemmen, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten inhoud delen. Verhoog de betrokkenheid van je klanten met gamification, aanmoedigingen en meldingen; stel hen in staat om zich... Meer informatie over Bettermode
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Zoho CRM Plus is een echt omni-channelplatform waarmee je klanten contact met je kunnen opnemen via telefoon, e-mail, sociale media, livechat en enquêtes. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Gebruik het juiste kanaal, apparaat en bericht - allemaal op het juiste moment om efficiënt te communiceren en de time-to-value en de tijd tot het genereren van inkomsten te verminderen. Meer informatie over CleverTap
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen. Meer informatie over Product Fruits
Het bedrijfsduurzaamheidsprofiel is ontwikkeld in samenwerking met professionals in Denemarken, Zweden en Nederland, en in samenwerking met multinationale bedrijven zoals Dell Technologies, Tesco, EY, HB Reavis, BMW, Kaufland en vele anderen. Het is bruikbaar voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SmartHead
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxo
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen. Meer informatie over Nudgify
Talon.One is een promotiesysteem waarmee je bedrijf relevante, effectieve en gepersonaliseerde promoties kan leveren op basis van jouw gegevens. Met één integratie kun je couponcodes, kortingen, bundels, verwijzingsbeloningen en loyaliteitsprogramma's creëren, beheren en bijhouden, allemaal op één holistisch platform. Meer informatie over Talon.One
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Solitics is cloudgebaseerde analysesoftware waarmee bedrijven in een uniform portal marketingstrategieën kunnen uitstippelen en klantgegevens kunnen verzamelen en evalueren om klantenbinding, marketing, gegevensanalyse, conversiepercentages en andere activiteiten te optimaliseren. Het platform voldoet aan de ISO-beveiligingsnormen en versleutelt... Meer informatie over Solitics
Door CX en UX te personaliseren, stimuleert Twik bezoekers om hun retentie/betrokkenheid en conversies te verhogen, waardoor de klanttevredenheid op elke website toeneemt. Wanneer bezoekers krijgen wat ze willen, zijn ze meer betrokken en tevredener. Meer informatie over Twik
Met het platform voor consumentenmarketing van NeuroTag kunnen ondernemingen consumenten in de detailhandel werven via producten. Dit wordt gedaan door aankoopgegevens van consumenten te koppelen aan gedrags- en demografische gegevens, om de verborgen patronen van consumenten in hun dagelijkse winkelgewoonten vast te leggen en een klantprofiel te... Meer informatie over Consumer Marketing Platform
BrandBastion Lite helps you to manage, reply, hide and analyze all social media conversations faster than ever and from one place. Maximize customer engagement with our AI-powered solution! Meer informatie over BrandBastion Lite
Support.cc is krachtige software waarmee je je klanten een snellere en betere ervaring biedt. Support.cc automatiseert de omnichannel-klantervaring en helpt je het klantbehoud en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Support.cc
500apps' All-in-One Business Suite features NinjaChat, a Live Chat Software that provides the best customer support for your website visitors. By integrating your live chat with multi-channel communication. The All-in-One Business Suite by 500apps offers 50 apps for a flat $14.99. Meer informatie over NinjaChat
Mobile Marketing Cloud is een alles-in-één softwareoplossing waarmee marketeers superieure klanttrajecten kunnen creëren die de betrokkenheid en conversie vergroten. Inclusief klantgegevensplatform met slimme segmenten, omnichannel-campagnes, mobiele bestemmingspagina's, geautomatiseerde meerstappen-workflows en meer. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud
PRSONAS is a customer engagement solution that allows organizations to create custom engaging digital personalities to act as brand ambassadors. Customers can be greeted in multiple languages and engage in touchless conversations to request information, get directions, check-in, and more. Meer informatie over PRSONAS-Custom
Scratcher is een gamification-platform dat is ontworpen voor marketeers, e-commerce en bedrijven. Het platform bevat een editor op basis van slepen en neerzetten waarmee verkopers hun interactieve klantervaringen kunnen ontwerpen, opzetten en beheren. Meer informatie over Scratcher
Poltio is a customer engagement platform that uses interactive content and engaged data to engage users across multiple channels. Poltio’s customizable UI/UX technology allows organizations of all sizes, across industries, to create a personal relationship with their customers at scale. Meer informatie over Poltio
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Viber is a mobile messaging platform, which helps businesses communicate and run promotional campaigns via one-to-one chats, video calls or text notifications. Meer informatie over Viber
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
Voelen jouw mensen zich gewaardeerd? Met dit platform kunnen HR-leiders gemakkelijk erkenningsprogramma's opbouwen en bewust een prettige cultuur creëren. Geen toeslagen en volledige kredietteruggave voor niet-verzilverde cadeaubonnen voor uitstekend rendement. Probeer het gratis op de website van het bedrijf. Meer informatie over Guusto
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport

Gerelateerde categorieën