Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

240 apps
Sorteren op
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
Geautomatiseerde print- en mailoplossing voor omnichannel marketing
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob Direct Mail
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
CRO using Social Proof and FOMO notifications
Nudgify is an app that adds real-world context to business websites. Nudges show live data about page views, sales/sign-ups and reviews to increase conversion rates by as much as 15% Meer informatie over Nudgify
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Online trainings- LMS-software
Het LMS van LearnUpon helpt je bij het trainen van je medewerkers, partners en klanten. Beheer, volg en bereik je leerdoelen via één krachtige oplossing. Meer informatie over LearnUpon
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is community-software waarmee bedrijven van elke omvang een whitelabel online community kunnen opbouwen waar leden kunnen discussiëren en zich aansluiten onder de merknaam. Leden kunnen hun tijdlijn verkennen, volgen, vragen stellen, discussies starten, deelnemen aan peilingen, commentaar geven en meerdere soorten content plaatsen. Meer informatie over Tribe
Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots
LivePerson is een platform waarmee bedrijven hun klanten op hun favoriete kanalen kunnen ontmoeten. Beheer conversies op schaal via je website, sms, Facebook Messenger, Apple Business Chat en WhatsApp! Meer informatie over LivePerson
Tool voor marketing automation en e-mailmarketing
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. SendX is met name geschikt voor middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Platform voor Customer Engagement en klantbinding
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Interactieve begeleiding op het scherm en interactieve rondleidingen
Userlane biedt bedrijven de mogelijkheid om interactieve handleidingen voor software te creëren en te implementeren die gebruikers naadloos in realtime door processen heen begeleidt. Meer informatie over Userlane
On-demand oplossing voor digitale marketing en campagnebeheer
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Suite van tools voor merkenbeheer
NeuroTags is een suite van cloudgebaseerde oplossingen die helpt bij het beheren van productdistributie, merkpromotie en veiligheid via digitale marketing, maatregelen ter bestrijding van vervalsingen en merkbescherming. Het gebruikt AI-gebaseerde serialisatietechnologie om codes aan producten toe te wijzen, waardoor gebruikers het klonen van... Meer informatie over NeuroTags
Realtime business intelligence en website-optimalisatie
twik is een geautomatiseerde tool voor website-optimalisatie die AI en machine learning gebruikt om een boeiende bezoekerservaring te creëren door inhoud in realtime te controleren en bij te werken. Functies zijn onder meer pop-ups, bots, het bijhouden van conversies, valutaconversieprogramma's, call-to-action-widgets en meer. Meer informatie over twik
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Tool voor klantenbinding voor omnichannelcommunicatie
Gnatta is software voor klantenbinding waarmee bedrijven van elke omvang hun klantcommunicatie op meerdere kanalen, zoals Instagram, Facebook, Twitter, e-mail en meer kunnen beheren op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen gesprekken sorteren op datum of tijd. Meer informatie over Gnatta
CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten. Meer informatie over Zoho CRM
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.
Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. Intercom-producten ondersteunen gerichte communicatie en betrokkenheid met leads en klanten via de website, in web- en mobiele apps en via e-mail. Meer informatie over Intercom
Platform voor het creëren van online enquêtes, peilingen en quizzen
SoGoSurvey is cloudgebaseerde software voor het creëren van online enquêtes, peilingen, quizzen en formulieren, met hulpmiddelen voor aanpassing, distributie en rapportage. Meer informatie over SoGoSurvey
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor management binnen social media ontworpen voor kleine bedrijven
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over BirdEye
Feedback belandt daardoor bij degenen die actie kunnen ondernemen.
SurveyGizmo haalt gegevens uit dashboards en in handen van mensen die actie ondernemen. Via de systemen die ze elke dag gebruiken. Deze software biedt oplossingen waardoor IT tevreden is en flexibiliteit die gebruikers waarderen. Meer informatie over Alchemer
Door de klant aangedreven groei
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Vastleggen van productgebruik en gedragsgegevens
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
Cloudgebaseerde software voor het presenteren en volgen van voorstellen
ClientPoint is een webgebaseerde oplossing voor voorstelbeheer waarmee verkoop- en marketingteams op maat gemaakte voorstellen kunnen creëren om met hun klanten te delen. Meer informatie over ClientPoint
Lead- en verkoopbeheer voor het MKB
amoCRM is een oplossing voor verkoop- en leadbeheer voor het MKB. Met een interactieve pijplijn kunnen gebruikers verkoopstromen van begin tot eind automatiseren, taken instellen en geactiveerde activiteiten zoals mailings en advertenties op sociale media aanpassen. Naadloze integraties zorgen ervoor dat gebruikers en hun gegevens altijd... Meer informatie over amoCRM
Gamified tool voor klantgerichtheid en het verzamelen van feedback
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Functies omvatten sjabloon en botcreatie, aanpasbare branding, campagnebeheer, rapporten en analyses, en meer. Meer informatie over Feedier
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Platform voor klantenbinding met Chrome-extensies
Ebsta is een platform voor klantenbinding dat is ontworpen om marketing-, verkoop- en klantensuccesteams te helpen de productiviteit te verhogen en de klantenbinding te verbeteren, rechtstreeks vanuit hun inbox met Salesforce- en Gmail-integratie, plus e-mail, agenda, synchronisatie van contacten en meer. Meer informatie over Ebsta
Schermen opnemen, bewerken en delen vanuit je Chrome-browser.
Screencastify is een Chrome-extensie waarmee gebruikers HD-screencasts kunnen opnemen, bewerken en delen. Teams kunnen de tool gebruiken om video's zoals demo's, tutorials en UX-/UI-tests te creëren binnen de Chrome-browser. Video's kunnen worden gedeeld met klanten en doelgroepen via YouTube, Google Drive en meer. Meer informatie over Screencastify
Toonaangevend cloudgebaseerd communityplatform
Met meer dan 25 miljoen gebruikers in meer dan 200.000 gemeenschappen helpt Higher Logic toonaangevende bedrijven om inkomsten te genereren via betrokken en tevreden klanten. Meer informatie over Higher Logic
Video-e-mailmarketingplatform voor verkoopteams
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Online survey & questionnaire tool
SmartSurvey is a cloud-based survey & questionnaire management tool which allows users to create, distribute, manage, and analyze responses for unlimited surveys. Meer informatie over SmartSurvey
Send Smarter With EZ Texting
EZ Texting delivers the smartest, fastest, easiest, and most reliable ways to connect with your mobile audience. Meer informatie over EZ Texting
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Digitale klantenkaartdienst voor detailhandelaars in het MKB en eetgelegenheden
Loyalzoo is een tool voor het creëren van digitale loyaliteitsprogramma's voor onafhankelijke detailhandelaars en restaurants, waardoor de uitgaven en het behoud van klanten tot wel tweemaal worden verhoogd. Meer informatie over Loyalzoo
Verhoog de prestaties van marketing, verkoop en service!
Bpm'online CRM-software levert complete processen voor het beheer van het volledige klantentraject, van lead tot bestelling en permanent accountbeheer. Bpm'online wordt erkend in de Gartner Magic Quadrant van 2016 voor het CRM Customer Engagement Center, en wordt eveneens vermeld in vijf categorieën van de Gartner CRM leveranciersgids uit 2016... Meer informatie over Creatio CRM
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Sociaal bewijs voor het vergroten van vertrouwen en conversies op websites
ProveSource is een marketingoplossing voor sociaal bewijs die bedrijven helpt hun vertrouwen en conversies op hun website te vergroten door recent klantgedrag en -activiteit te streamen om kopersactie af te dwingen en de kopersdrang op een kritiek punt in het koperstraject te vergroten. Meer informatie over ProveSource
Klantenbinding en -behoud voor abonnementgebaseerde bedrijven
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Social proof marketing software for businesses of all sizes
Influence helps businesses track user activities, visitor traffic, sales trends, and other marketing data on a unified portal. The platform lets organizations display a variety of data like reviews, feedback, customer signups, sales, and more across websites via custom notifications in real-time. Meer informatie over Influence
Bouw betere producten met behulp van intelligente productfeedback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
A free suite of tools for growing traffic on any website
Easy to install on any website or CMS, Sumo is a suite of free app-like tools for growing website traffic, email subscriber lists and monitoring engagement Meer informatie over Sumo
Platform voor verkoopbetrokkenheid
ClearSlide is een platform voor verkoopcommunicatie dat een volledig webgebaseerde dienst biedt die specifiek is ontworpen voor de communicatiebehoeften van verkoopteams. Meer informatie over ClearSlide
Transformeer de gebruikerservaring
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke... Meer informatie over WalkMe
We help you get virtual business done™
Liveoak is a conferencing & collaboration platform which combines real-time collaboration, live conferencing, identity verification, and secure eSignature Meer informatie over Liveoak Technologies
Software voor de levenscyclus van klanten, voor ondersteuning, automatisering en meer.
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
NPS solution for flexible data collection & analysis
SurveyMonkey CX is an NPS solution that enables businesses to collect, understand, and act on their customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels, identify improvement areas using advanced analytics, and close the loop with customers by triggering follow-up actions. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Meer informatie over 3CLogic
Lead capture and conversion system for local businesses
ReachEdge is a cloud-based lead conversion software designed for local businesses, offering tools for lead tracking, call recording, and marketing analysis Meer informatie over ReachEdge
An intelligent Customer Engagement Platform
An intelligent Customer Engagement Platform for the customer obsessed marketer, that brings customer analytics, AI-powered optimization and personalization options to one place. Meer informatie over MoEngage
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over eDesk
Secure document collaboration & project management
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Meer informatie over Huddle
Gepersonaliseerde meldingen over sociaal bewijs voor je website
Proof is een tool voor conversie-optimalisatie die zonder enige codering bezoekersidentificatie, het volgen van klanttrajecten en meldingen over sociaal bewijs toevoegt aan een website. Meer informatie over Proof
Door AI ondersteunde receptie-assistent
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over FrontdeskAI
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
MySurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren, en professionals. De online enquêtetool MySurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Business marketing software for small businesses
Revetize is a business marketing software designed to help small, local businesses manage online reviews, referrals, promotions, NPS, customer follow-ups and loyalty campaigns all in one place and distribute these interactions via text, email, voicemail and pen-written letters. Meer informatie over Revetize
Uniform platform voor klantenervaring
Zoho CRM Plus is als uniform platform de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale mediamarketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Powering the Business of Learning
Drive engagement and increase product adoption with interactive online learning experiences. Thought Industries features a suite of powerful, easy-to-use tools that enable organizations to cost-effectively scale their external or customer training programs from a single, robust platform. Meer informatie over Thought Industries
Customer marketing platform
Annex Cloud is a cloud-based customer marketing platform which provides integrated customer loyalty, referral marketing, and user generated content solutions for brands and retailers. A range of loyalty program types are supported, including online, omni-channel, paid membership, social, and more. Meer informatie over Annex Cloud
Communications platform for public affairs and advocacy
Phone2Action is a mobile-responsive, grassroots advocacy platform designed for associations, non-profits and corporations wishing to launch and promote public policy campaigns, leveraging multiple channels including social media to connect with supporters, track engagement and report progress Meer informatie over Phone2Action
Growth marketing and user engagement platform
Iterable is a growth marketing and user engagement platform. B2C marketers use Iterable to send the right messages to the right devices, at the right time. Meer informatie over Iterable
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Meer informatie over Quiq Messaging
Analyses voor klantensucces
Gainsight maakt gebruik van big data-analyse vanuit meerdere bronnen van klantinformatie om bruikbare inzichten te genereren voor het beheren van klantenbehoud, het verminderen van opzeggingen, het stimuleren van upsell en meer. Meer informatie over Gainsight CS
Easy. Professional. Signage.
Easy, quick, professional. viewneo does't require IT or design skills. Just set it up in seconds and create stunning advertising screens for your business. Meer informatie over viewneo
Websiteknop en pop-up-widget voor geautomatiseerd terugbellen
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
Multi-channel customer feedback collection with NPS scoring
Delighted is a cloud-based customer feedback collection system that uses single question surveys across multiple channels including email, SMS, web link and website integration to gather and analyse customer, employee, partner and vendor experience insights, while monitoring NPS scores in real time Meer informatie over Delighted
Self-learning conversational AI for lead nurture on websites
With an Acobot live chat robot you can answer customer questions instantly, with a human touch and turn them into paying customers like never before. Acobot is fully automated. It works 24 hours a day, seven days a week, even when you go to the beach. Meer informatie over Acobot
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Personalized content experience creation
BrightInfo doubles conversions rate using a personalization algorithm that automatically analyzes visitor behavior and serves highly relevant content to each. Meer informatie over BrightInfo
De snelste manier om feedback van klanten te verzamelen
Alle tools die je nodig hebt om erachter te komen wat je klanten denken, wie ze zijn en waarom ze zich gedragen zoals ze doen. Op je website, via e-mail en in je mobiele toepassing. Meer informatie over Survicate
Customer feedback & feature request management
Canny helps product teams to collect and organize user feedback and feature requests to better understand customer needs, and prioritize their product roadmap Meer informatie over Canny
Cross-platform pushmeldingen
Truepush is een cross-channel pushmeldingplatform voor desktopbrowsers en mobiele apparaten, ontworpen om de betrokkenheid te vergroten via gerichte, gesegmenteerde campagnes. Gebruikers kunnen realtime statistieken bijhouden met het Truepush-dashboard om inzichten te verkrijgen, conversies te stimuleren en campagnesucces te optimaliseren. Meer informatie over Truepush
✋ AI-Driven Omnichannel Marketing Platform
Vizury Engage360 ia an AI-driven Omnichannel marketing platform that aims to bring efficiency in your marketing spends by integrating CRM channels like emails, notifications, messaging, chatbot apps together with paid programmatic advertising channels through social, native, display & video ads. Meer informatie over Push Notification-Browser &App
Customer engagement software with configurable workflows
Apollo.io is a customer engagement software that helps businesses find prospects, verify emails, manage lead scoring, and establish two-way communication. The task management module allows employees to extract prospect-relevant case studies, department size information, and news articles. Meer informatie over Apollo.io
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation.
WebEngage is een B2C marketing cloud voor cross-channel gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, SMS, Onsite, Mobile Push/In-app berichten en pushmeldingen in browsers. Meer informatie over WebEngage
Enterprise grade product training and user onboarding
Iridize is a powerful platform for creating interactive product guides and walkthroughs for employee training and web users. Meer informatie over Iridize
Multi-channel Customer Communication Platform
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Meer informatie over Acquire