Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

520 softwareopties

Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Annex Cloud is al meer dan 10 jaar een leider in oplossingen voor klantenbinding. De geavanceerde oplossingen voor loyaliteit, aanbevelingsmarketing en door gebruikers gegenereerde content houden klanten betrokken. Met deze oplossingen kun je je klanten overal betrekken met volledige omnichannel-mogelijkheden. Meer informatie over Annex Cloud
Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de klantgerichtheid verhogen door middel van hogere klantenretentie, toegang tot realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Wijs met Front e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Meer informatie over Front
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenbinding waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho. Meer informatie over Zoho CRM
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis. Meer informatie over LiveChat
monday sales CRM is perfect voor MKB-bedrijven en is een codevrije, volledig aanpasbare CRM, gebouwd op het monday.com Work OS. Alle verkoopprocessen, klantcommunicatie en aftersales-activiteiten worden met dit systeem op één plek afgehandeld. Ingebouwde automatiseringen verminderen handmatig werk, zodat jij je op de verkoop kunt concentreren. Meer informatie over monday sales CRM
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, motiveren en behouden. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, stemmen, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten inhoud delen. Verhoog de betrokkenheid van je klanten met gamification, aanmoedigingen en meldingen; stel hen in staat om zich... Meer informatie over Tribe
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Gebruik het juiste kanaal, apparaat en bericht - allemaal op het juiste moment om efficiënt te communiceren en de time-to-value en de tijd tot het genereren van inkomsten te verminderen. Meer informatie over CleverTap
Zoho CRM Plus is een echt omni-channelplatform waarmee je klanten contact met je kunnen opnemen via telefoon, e-mail, sociale media, livechat en enquêtes. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Coosto is een marketingtool die er volledig op is gericht om organisaties te helpen meer resultaat uit content te halen, door praktische oplossingen te bieden voor elke fase van het contentmarketingproces: van het creëren van relevante en waardevolle content tot de verspreiding via social media en het rapporteren van alle resultaten. Meer informatie over Coosto
Stroomlijn de onboarding en ondersteuning van je klanten om de time-to-value te verminderen, betrokkenheid binnen de app te stimuleren en de acceptatie van functies te versnellen. Meer informatie over Userlane
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
timetoreply is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeheer waarmee medewerkers van de klantenservice de e-mailresponspercentages en productiviteit kunnen verbeteren via urenregistratie en bruikbare analytics. Professionals kunnen vergelijkende/interactieve rapportages downloaden, inplannen en genereren en bestanden exporteren in Excel-indeling. Meer informatie over timetoreply
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
SalesScreen is een webgebaseerd platform voor het beheer van verkoopprestaties dat is ontworpen om de focus, motivatie en productiviteit van werknemers te verbeteren door middel van gamification, competities, het bijhouden van mijlpalen, erkenning en realtime visualisatie van gegevens. Native apps voor Android en iOS zorgen ervoor dat medewerkers... Meer informatie over SalesScreen
Bold360 is het ultieme AI-aangedreven platform voor betrokkenheid dat bedrijven helpt om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden, en tegelijkertijd betere ervaringen te bieden voor zowel klanten als de vertegenwoordigers die hen bedienen. Meer informatie over Genesys DX
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen. Meer informatie over Product Fruits
Helpwise is communicatiesoftware waarmee klantgerichte teams gedeelde inboxen kunnen maken voor verschillende kanalen zoals e-mail, livechat, sms, WhatsApp, Facebook, Twitter en meer. Verkoop- en ondersteuningsmedewerkers kunnen Helpwise gebruiken om gesprekken met klanten te beheren en workflows te optimaliseren met behulp van verschillende... Meer informatie over Helpwise
Netcore klantenbinding helpt B2C-marketeers om op de optimale tijden berichten te verzenden voor de beste conversies en retentie. Dankzij een klantgegevensprofiel kan de AI-engine communicatie automatiseren. Bouw zinvolle klanttrajecten via 9 kanalen en maak realtime aanpassingen op basis van inzichten. Meer informatie over Netcore
Het bedrijfsduurzaamheidsprofiel is ontwikkeld in samenwerking met professionals in Denemarken, Zweden en Nederland, en in samenwerking met multinationale bedrijven zoals Dell Technologies, Tesco, EY, HB Reavis, BMW, Kaufland en vele anderen. Het is bruikbaar voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SmartHead
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxo
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen. Meer informatie over Nudgify
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Open Social helpt organisaties bij het creëren, implementeren en beheren van online ruimtes om de communicatie, samenwerking en betrokkenheidsactiviteiten te stroomlijnen. Met de whitelabeling-capaciteiten kunnen gebruikers het platform personaliseren met aangepaste kleuren, afbeeldingen, taxonomieën, koptekst- en voettekstmenu's en andere... Meer informatie over Open Social
Solitics is cloudgebaseerde analysesoftware waarmee bedrijven in een uniform portal marketingstrategieën kunnen uitstippelen en klantgegevens kunnen verzamelen en evalueren om klantenbinding, marketing, gegevensanalyse, conversiepercentages en andere activiteiten te optimaliseren. Het platform voldoet aan de ISO-beveiligingsnormen en versleutelt... Meer informatie over Solitics
Door CX en UX te personaliseren, stimuleert Twik bezoekers om hun retentie/betrokkenheid en conversies te verhogen, waardoor de klanttevredenheid op elke website toeneemt. Wanneer bezoekers krijgen wat ze willen, zijn ze meer betrokken en tevredener. Meer informatie over Twik
NeuroTags' consumer marketing platform enables enterprises to acquire retail consumers via products. This is done by linking consumer purchase data with behavioral and demographic data, to capture the consumer hidden patterns in their daily shopping habits and create a customer profile. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Creëer betere klantervaringen met Fullview. Neem alle gebruikerssessies op, speel opnieuw af hoe je klanten je product gebruiken en start live co-browsing sessies wanneer dat nodig is. Dit alles boordevol krachtige functies voor privacy en probleemoplossing. Meer informatie over Fullview
The core purpose of IndiVideo is to equip Marketing and Sales teams with the ability to create and send personalized videos quickly and easily at scale. On a single action, your videos can dynamically change and adapt to the needs of each customer, all in real-time. Meer informatie over IndiVideo
Treasure Data is een cloudgebaseerd klantgegevensplatform waarmee het hele bedrijf klantgerichtheid vorm kan geven in het tijdperk van de digitale klant. De software doet dit door alle gegevens te verbinden met één slim platform voor klantgegevens om doelgerichte opdrachten aan te sturen die waarde genereren voor elke klant. Meer informatie over Treasure Data Suite
Mobile Marketing Cloud is een alles-in-één softwareoplossing waarmee marketeers superieure klanttrajecten kunnen creëren die de betrokkenheid en conversie vergroten. Inclusief klantgegevensplatform met slimme segmenten, omnichannel-campagnes, mobiele bestemmingspagina's, geautomatiseerde meerstappen-workflows en meer. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud
PRSONAS is a customer engagement solution that allows organizations to create custom engaging digital personalities to act as brand ambassadors. Customers can be greeted in multiple languages and engage in touchless conversations to request information, get directions, check-in, and more. Meer informatie over PRSONAS-Custom

Gerelateerde categorieën