Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

248 apps
Sorteren op
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
Geautomatiseerde print- en mailoplossing voor omnichannel marketing
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob Direct Mail
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Advocate marketing voor merken
Ambassify helpt merkverdedigers aan te wijzen en hen aan te moedigen om positieve mond-tot-mondreclame te genereren door middel van verwijzingen, beoordelingen, verklaringen, sociale aandelen enz. Meer informatie over Ambassify
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Platform voor klantenbinding om gerichte berichten te verzenden
Userlist is een cloudgebaseerd platform voor klantenbinding waarmee ondernemingen klanten kunnen onboarden en de communicatie kunnen stroomlijnen door gedragsgebaseerde meldingen via e-mails of sms-berichten naar een gerichte groep te sturen. Meer informatie over Userlist
Oplossing voor marktonderzoek voor organisaties
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
CRO gebruikt meldingen voor sociaal bewijs en FOMO
Nudgify is een app die echte context toevoegt aan zakelijke websites. Nudge-meldingen tonen live gegevens over paginaweergaven, verkoop/aanmeldingen en beoordelingen om de conversieratio's met maar liefst 15% te verhogen. Meer informatie over Nudgify
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Online trainings- LMS-software
Het LMS van LearnUpon helpt je bij het trainen van je medewerkers, partners en klanten. Beheer, volg en bereik je leerdoelen via één krachtige oplossing. Meer informatie over LearnUpon
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is community-software waarmee bedrijven van elke omvang een whitelabel online community kunnen opbouwen waar leden kunnen discussiëren en zich aansluiten onder de merknaam. Leden kunnen hun tijdlijn verkennen, volgen, vragen stellen, discussies starten, deelnemen aan peilingen, commentaar geven en meerdere soorten content plaatsen. Meer informatie over Tribe
Cloudgebaseerde interface-ontwerpfunctie voor conversatiewebsites
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op... Meer informatie over Landbot.io
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
MySurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren, en professionals. De online enquêtetool MySurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots
LivePerson is een platform waarmee bedrijven hun klanten op hun favoriete kanalen kunnen ontmoeten. Beheer conversies op schaal via je website, sms, Facebook Messenger, Apple Business Chat en WhatsApp! Meer informatie over LivePerson
E-mailbeheeroplossing om responspercentages te optimaliseren
timetoreply is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeheer waarmee medewerkers van de klantenservice de e-mailresponspercentages en productiviteit kunnen verbeteren via urenregistratie en bruikbare analytics. Professionals kunnen vergelijkende/interactieve rapportages downloaden, inplannen en genereren en bestanden exporteren in Excel-indeling. Meer informatie over timetoreply
Beheer van klantfeedback en functionaliteitsverzoeken
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Tool voor marketing automation en e-mailmarketing
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. SendX is met name geschikt voor middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Interactieve begeleiding op het scherm en interactieve rondleidingen
Userlane biedt bedrijven de mogelijkheid om interactieve handleidingen voor software te creëren en te implementeren die gebruikers naadloos in realtime door processen heen begeleidt. Meer informatie over Userlane
Platform voor Customer Engagement en klantbinding
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Cloud-based customer engagement solution
Nickelled is a cloud-based customer engagement solution designed to help businesses of all sizes create interactive walkthroughs. The platform enables users to build manuals, tutorials and step-by-step guides for products, websites, applications, and program navigation. Meer informatie over Nickelled
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
On-demand oplossing voor digitale marketing en campagnebeheer
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Realtime business intelligence en website-optimalisatie
twik is een geautomatiseerde tool voor website-optimalisatie die AI en machine learning gebruikt om een boeiende bezoekerservaring te creëren door inhoud in realtime te controleren en bij te werken. Functies zijn onder meer pop-ups, bots, het bijhouden van conversies, valutaconversieprogramma's, call-to-action-widgets en meer. Meer informatie over twik
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.
Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. Intercom-producten ondersteunen gerichte communicatie en betrokkenheid met leads en klanten via de website, in web- en mobiele apps en via e-mail. Meer informatie over Intercom
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Platform voor het beheer van klantbeoordelingen voor online bedrijven
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor management binnen social media ontworpen voor kleine bedrijven
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over BirdEye
Feedback belandt daardoor bij degenen die actie kunnen ondernemen.
SurveyGizmo haalt gegevens uit dashboards en in handen van mensen die actie ondernemen. Via de systemen die ze elke dag gebruiken. Deze software biedt oplossingen waardoor IT tevreden is en flexibiliteit die gebruikers waarderen. Meer informatie over Alchemer
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Door de klant aangedreven groei
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Vastleggen van productgebruik en gedragsgegevens
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
Cloudgebaseerde software voor het presenteren en volgen van voorstellen
ClientPoint is een webgebaseerde oplossing voor voorstelbeheer waarmee verkoop- en marketingteams op maat gemaakte voorstellen kunnen creëren om met hun klanten te delen. Meer informatie over ClientPoint
Lead- en verkoopbeheer voor het MKB
amoCRM is een oplossing voor verkoop- en leadbeheer voor het MKB. Met een interactieve pijplijn kunnen gebruikers verkoopstromen van begin tot eind automatiseren, taken instellen en geactiveerde activiteiten zoals mailings en advertenties op sociale media aanpassen. Naadloze integraties zorgen ervoor dat gebruikers en hun gegevens altijd... Meer informatie over amoCRM
Software voor het volgen van beoordelingen voor bedrijven met meerdere locaties
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten. Meer informatie over ReviewTrackers
Verzend slimmer met EZ Texting.
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek. Meer informatie over EZ Texting
Gamified tool voor klantgerichtheid en het verzamelen van feedback
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Functies omvatten sjabloon en botcreatie, aanpasbare branding, campagnebeheer, rapporten en analyses, en meer. Meer informatie over Feedier
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Schermen opnemen, bewerken en delen vanuit je Chrome-browser.
Screencastify is een Chrome-extensie waarmee gebruikers HD-screencasts kunnen opnemen, bewerken en delen. Teams kunnen de tool gebruiken om video's zoals demo's, tutorials en UX-/UI-tests te creëren binnen de Chrome-browser. Video's kunnen worden gedeeld met klanten en doelgroepen via YouTube, Google Drive en meer. Meer informatie over Screencastify
Platform voor klantenbinding met Chrome-extensies
Ebsta is een platform voor klantenbinding dat is ontworpen om marketing-, verkoop- en klantensuccesteams te helpen de productiviteit te verhogen en de klantenbinding te verbeteren, rechtstreeks vanuit hun inbox met Salesforce- en Gmail-integratie, plus e-mail, agenda, synchronisatie van contacten en meer. Meer informatie over Ebsta
Video-e-mailmarketingplatform voor verkoopteams
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Toonaangevend cloudgebaseerd communityplatform
Met meer dan 25 miljoen gebruikers in meer dan 200.000 gemeenschappen helpt Higher Logic toonaangevende bedrijven om inkomsten te genereren via betrokken en tevreden klanten. Meer informatie over Higher Logic
Online survey & questionnaire tool
SmartSurvey is a cloud-based survey & questionnaire management tool which allows users to create, distribute, manage, and analyze responses for unlimited surveys. Meer informatie over SmartSurvey
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Digitale klantenkaartdienst voor detailhandelaars in het MKB en eetgelegenheden
Loyalzoo is een tool voor het creëren van digitale loyaliteitsprogramma's voor onafhankelijke detailhandelaars en restaurants, waardoor de uitgaven en het behoud van klanten tot wel tweemaal worden verhoogd. Meer informatie over Loyalzoo
Verhoog de prestaties van marketing, verkoop en service!
Bpm'online CRM-software levert complete processen voor het beheer van het volledige klantentraject, van lead tot bestelling en permanent accountbeheer. Bpm'online wordt erkend in de Gartner Magic Quadrant van 2016 voor het CRM Customer Engagement Center, en wordt eveneens vermeld in vijf categorieën van de Gartner CRM leveranciersgids uit 2016... Meer informatie over Creatio CRM
Sociaal bewijs voor het vergroten van vertrouwen en conversies op websites
ProveSource is een marketingoplossing voor sociaal bewijs die bedrijven helpt hun vertrouwen en conversies op hun website te vergroten door recent klantgedrag en -activiteit te streamen om kopersactie af te dwingen en de kopersdrang op een kritiek punt in het koperstraject te vergroten. Meer informatie over ProveSource
Klantenbinding en -behoud voor abonnementgebaseerde bedrijven
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Social proof marketing software for businesses of all sizes
Influence helps businesses track user activities, visitor traffic, sales trends, and other marketing data on a unified portal. The platform lets organizations display a variety of data like reviews, feedback, customer signups, sales, and more across websites via custom notifications in real-time. Meer informatie over Influence
Bouw betere producten met behulp van intelligente productfeedback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Een gratis pakket met tools voor het groeiende verkeer op elke website
Sumo, eenvoudig te installeren op elke website of CMS, biedt een reeks gratis app-achtige tools voor het uitbreiden van websiteverkeer, e-mailabonneeslijsten en het volgen van betrokkenheid. Meer informatie over Sumo
Platform voor verkoopbetrokkenheid
ClearSlide is een platform voor verkoopcommunicatie dat een volledig webgebaseerde dienst biedt die specifiek is ontworpen voor de communicatiebehoeften van verkoopteams. Meer informatie over ClearSlide
Transformeer de gebruikerservaring
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke... Meer informatie over WalkMe
We help you get virtual business done™
Liveoak is a conferencing & collaboration platform which combines real-time collaboration, live conferencing, identity verification, and secure eSignature Meer informatie over Liveoak Technologies
Software voor de levenscyclus van klanten, voor ondersteuning, automatisering en meer.
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Lead capture and conversion system for local businesses
ReachEdge is a cloud-based lead conversion software designed for local businesses, offering tools for lead tracking, call recording, and marketing analysis Meer informatie over ReachEdge
NPS-oplossing voor flexibele verzameling en analyse van gegevens
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Veilige samenwerking aan documenten en projectmanagement
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
Een intelligent platform voor klantenbinding
Een intelligent platform voor klantenbinding voor de door de klant geobsedeerde marketeer, dat klantanalyses, door AI aangedreven optimalisatie- en personalisatie-opties op één plek samenbrengt. Meer informatie over MoEngage
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over eDesk
Gepersonaliseerde meldingen over sociaal bewijs voor je website
Proof is een tool voor conversie-optimalisatie die zonder enige codering bezoekersidentificatie, het volgen van klanttrajecten en meldingen over sociaal bewijs toevoegt aan een website. Meer informatie over Proof
Door AI ondersteunde receptie-assistent
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over FrontdeskAI
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
De kracht van het leerproces
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
Business marketing software for small businesses
Revetize is a business marketing software designed to help small, local businesses manage online reviews, referrals, promotions, NPS, customer follow-ups and loyalty campaigns all in one place and distribute these interactions via text, email, voicemail and pen-written letters. Meer informatie over Revetize
Uniform platform voor klantenervaring
Zoho CRM Plus is als uniform platform de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale mediamarketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Klantmarketingplatform
Annex Cloud is een cloudgebaseerd platform voor klantmarketing dat geïntegreerde klantloyaliteit, aanbevelingsmarketing en door gebruikers gegenereerde inhoudsoplossingen biedt voor merken en detailhandelaars. Er worden verschillende soorten loyaliteitsprogramma's ondersteund, waaronder online, omnichannel, betaald lidmaatschap, sociaal en meer. Meer informatie over Annex Cloud
Communicatieplatform voor openbare zaken en belangenbehartiging
Phone2Action is een mobielvriendelijk, fundamenteel belangenbehartigingsplatform dat is ontworpen voor verenigingen, non-profitorganisaties en bedrijven die openbare beleidscampagnes willen lanceren en promoten, waarbij gebruik wordt gemaakt van meerdere kanalen, waaronder sociale media, om contact te maken met aanhangers, betrokkenheid bij te... Meer informatie over Phone2Action
Growth marketing and user engagement platform
Iterable is a growth marketing and user engagement platform. B2C marketers use Iterable to send the right messages to the right devices, at the right time. Meer informatie over Iterable
Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Analyses voor klantensucces
Gainsight maakt gebruik van big data-analyse vanuit meerdere bronnen van klantinformatie om bruikbare inzichten te genereren voor het beheren van klantenbehoud, het verminderen van opzeggingen, het stimuleren van upsell en meer. Meer informatie over Gainsight CS
Easy. Professional. Signage.
Easy, quick, professional. viewneo does't require IT or design skills. Just set it up in seconds and create stunning advertising screens for your business. Meer informatie over viewneo
Zelflerende conversationele AI voor het ontwikkelen van leads op websites
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Websiteknop en pop-up-widget voor geautomatiseerd terugbellen
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
Verzamelen van multichannel feedback van klanten met NPS-scores
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden... Meer informatie over Delighted
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com