Customer experience software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Customer experience software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
250 softwareopties
Het pakket voor klantenservice van Freshworks bevordert een krachtige samenwerking tussen frontlinie- en backofficeteams bij complexe problemen door silo's te doorbreken, een naadloze kennisdistributie mogelijk te maken en volledige context te delen om problemen sneller op te lossen.
Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite
Survicate is een platform voor klantervaringen voor schalende bedrijven.
Tools voor klantervaringen zijn ofwel eenvoudige enquêtetools of complexe bedrijfsplatforms. Survicate combineert het beste van twee werelden: gebruiksgemak met krachtige functionaliteit.
✅ NPS, CSAT, CES en nog 12 soorten vragen
Meer informatie over Survicate
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien.
Meer informatie over Lumoa
Door 100% van de klantinteracties te verwerken, biedt VoiceAnalytics automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek, waardoor kansen worden onthuld om de klantervaring en de prestaties van medewerkers in contactcenters te verbeteren.
Meer informatie over VoiceAnalytics
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop, marketing, projecten, analyse, AI enz. bij elkaar brengt voor een betere klantervaring.
Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM heeft een strakke gebruikersinterface die eenvoudige navigatie mogelijk maakt. Hou je prospects en klanten betrokken met livechatopties, forums, banners in producten en verschillende andere functies.
Meer informatie over Zoho CRM
Het AI-gestuurde workflowautomatiseringsplatform van Lokulus levert kosteneffectieve en gepersonaliseerde klantervaringen. De workflows beheren, prioriteren en beantwoorden op intelligente wijze eindeloze klantvragen. Als de kwestie niet kan worden opgelost door automatisering, escaleert hij naar de juiste persoon om een efficiënte en gestroomlijnd...
Meer informatie over Lokulus
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
API-gericht platform voor loyaliteit en klantenbinding zonder code waarmee je zero- en first-party gegevens kunt verzamelen, loyaliteitsprogramma's kunt bouwen en marketingcampagnes kunt uitvoeren via alle kanalen. Met functies zoals gamification en een promotiesysteem bevordert de oplossing een geweldige klantervaring.
Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform
LocalClarity is een cloudgebaseerde oplossing voor reputatiebeheer waarmee bedrijven met meerdere vestigingen, bureaus en franchises hun klantreviews kunnen beheren en erop reageren.
Meer informatie over LocalClarity
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt consistente en aantrekkelijke klantervaringen te bieden via verschillende kanalen.
Meer informatie over Freshdesk
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden.
Meer informatie over Pipedrive
Met Ribbon kunnen productteams echte feedback van klanten verzamelen in elke fase van hun productontwikkelingscyclus. Ribbon is ingebouwd in je website of app en maakt het gemakkelijk om op elk moment in het traject van de klant snel en gericht gebruikersonderzoek uit te voeren.
Meer informatie over Wondering
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey.
Meer informatie over SurveyMonkey
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden.
Meer informatie over Hootsuite
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring.
Meer informatie over Jotform
LiveAgent is software voor het beheer van helpdesks en klantervaringen. De software helpt bedrijven om klantinteracties te beheren vanaf een uniform platform. LiveAgent is toonaangevend in het leveren van gepersonaliseerde ervaringen en het overtreffen van de verwachtingen van klanten.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen...
Meer informatie over LiveAgent
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer.
Meer informatie over Trustpilot
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams.
Meer informatie over Intercom
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken.
Meer informatie over SurveyLegend
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws.
Meer informatie over Typeform
Bitrix24 is een gratis platform voor klantervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Meer informatie over Bitrix24
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM