Hier is onze lijst met apps voor Customer experience software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

519 softwareopties

Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Facelift Cloud is een online oplossing voor socialemediamarketing die integreert met sociale netwerken zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Wordpress en meer, om het creëren, beheren, publiceren en volgen van online marketingcampagnes te vergemakkelijken. Meer informatie over Facelift Cloud
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop, marketing, projecten, analyse, AI enz. bij elkaar brengt voor een betere klantervaring. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Verbeter je klantervaring met aantrekkelijke, mobielvriendelijke enquêtes. Je kunt moeiteloos enquêtes maken, verspreiden en aanpassen om de feedback te krijgen die je nodig hebt. Meer informatie over GetFeedback
Met kaartsortering, boomtesten, deelbare filmrollen, automatische audiotranscripties en meer kun je snel klantbelevingsonderzoeken uitvoeren om feedback-inzichten van je doelpersoon/-personen te verzamelen terwijl ze door je sites, apps of prototypes (of die van je concurrenten) navigeren op mobiel, desktop of tablet. Meer informatie over Userlytics
Partoo optimaliseert de zichtbaarheid van bedrijven online. De ultieme missie is om bedrijven te helpen online dichter bij hun klanten te komen. Meer informatie over Partoo
Survicate is een platform voor klantervaringen voor schalende bedrijven. Tools voor klantervaringen zijn ofwel eenvoudige enquêtetools of complexe bedrijfsplatforms. Survicate combineert het beste van twee werelden: gebruiksgemak met krachtige functionaliteit. ✅ NPS, CSAT, CES en nog 12 soorten vragen Meer informatie over Survicate
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in all touchpoints and produces customer experience (CX) metrics and VoC insights. It acts as a central system for managing all the customer data, letting users take control in real-time with robust data analysis and insights about the state of the business. Meer informatie over Pobuca Experience Cloud
Fresh Relevance is the versatile personalization platform that helps commerce-driven businesses deliver revenue-boosting cross-channel experiences with ease, no technical expertise needed. Meer informatie over Fresh Relevance
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Zoho CRM heeft een strakke gebruikersinterface die eenvoudige navigatie mogelijk maakt. Hou je prospects en klanten betrokken met livechatopties, forums, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt consistente en aantrekkelijke klantervaringen te bieden via verschillende kanalen. Meer informatie over Freshdesk
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt. Meer informatie over FiveStars
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Het platform voor klantervaringen van SoGoSurvey stelt bedrijven van elke omvang in staat om te ontdekken en te handelen op basis van wat klantloyaliteit stimuleert. Houd klanten tevreden en bouw waarde op voor je klantervaringinitiatieven door prioriteit te geven aan activiteiten met de grootste potentiële impact op gewaardeerde klanten. Meer informatie over Sogolytics
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Bitrix24 is een gratis platform voor klantervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Een geweldige klantervaring vereist dagelijkse focus. Gebruik Hotjar Session Recordings om te zien hoe mensen met je website omgaan en om pijnpunten of blokkeringen in het klantentraject te identificeren. Meer informatie over Hotjar
Survio is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om individuen en bedrijven te helpen bij het maken van enquêtes voor het verzamelen van feedback van klanten en werknemers om de klanttevredenheid te meten en de dienstverlening te verbeteren. Het stelt gebruikers in staat enquêtesjablonen te gebruiken en enquêtes te bouwen, verspreiden en... Meer informatie over Survio
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is a conversational marketing platform designed to help businesses in the eCommerce, retail, automotive, education, and other sectors manage customer communications across multiple channels using a shared inbox. Administrators can integrate the system with WhatsApp, Facebook Messenger, and Instagram to connect... Meer informatie over Zenvia Conversion
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren. Meer informatie over Swell
Stop met raden hoe de ervaring van je klanten is: zie precies wat je klanten over je producten denken en krijg direct feedback op nieuwe releases. Meer informatie over Yotpo
Elke organisatie verzamelt feedback van klanten, maar weinig organisaties doen er daarna iets mee. Alchemer, voorheen SurveyGizmo, haalt de mening van de klant uit dashboards en geeft het aan jouw mensen. Alchemer is een oplossing die je helpt bij je transformatie naar een werkelijk klantgerichte organisatie. Meer informatie over Alchemer
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Verander elke interactie in een kans om een geweldige klantervaring te bieden. Front is een hub voor klantcommunicatie waarmee bedrijven op schaal op maat gemaakte service kunnen bieden. Het combineert de eenvoud van de e-mailinbox met de automatisering en inzichten van een CRM. Meer informatie over Front
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive
Solutionreach is a patient engagement platform designed for healthcare practices of all sizes, including primary care, multi-unit operations, and specialty practices. With this solution, healthcare teams can access a comprehensive set of capabilities including website management, online scheduling, reputation management, follow-up surveys, patient... Meer informatie over Solutionreach

Gerelateerde categorieën