Hier is onze lijst met apps voor Customer experience software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

469 softwareopties

Pyxis Insights UI/UX Testing is een alles-in-één tool voor gebruikersonderzoek. Het ondersteunt elk merk door hen hun producten door de ogen van hun klanten te laten zien. Met dit door AI gestuurde UI/UX-testplatform kunnen bedrijven het giswerk in gebruikersonderzoek wegnemen met directe feedback van gerichte gebruikers. Meer informatie over Pixis Insights UI/UX
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Met de interactieve begeleidingstechnologie van Userlane kun je je onboarding stroomlijnen en een uitzonderlijke productervaring bieden. Meer informatie over Userlane
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden. Meer informatie over FullStory
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt consistente en aantrekkelijke klantervaringen te bieden via verschillende kanalen. Meer informatie over Freshdesk
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Survicate is een platform voor klantervaringen voor schalende bedrijven. Tools voor klantervaringen zijn ofwel eenvoudige enquêtetools of complexe bedrijfsplatforms. Survicate combineert het beste van twee werelden: gebruiksgemak met krachtige functionaliteit. ✅ NPS, CSAT, CES en nog 12 soorten vragen Meer informatie over Survicate
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Zoho CRM heeft een strakke gebruikersinterface die eenvoudige navigatie mogelijk maakt. Hou je prospects en klanten betrokken met livechatopties, forums, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Bitrix24 is een gratis platform voor klantervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Verander elke interactie in een kans om een geweldige klantervaring te bieden. Front is een hub voor klantcommunicatie waarmee bedrijven op schaal op maat gemaakte service kunnen bieden. Het combineert de eenvoud van de e-mailinbox met de automatisering en inzichten van een CRM. Meer informatie over Front
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Facelift Cloud is een online oplossing voor socialemediamarketing die integreert met sociale netwerken zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Wordpress en meer, om het creëren, beheren, publiceren en volgen van online marketingcampagnes te vergemakkelijken. Meer informatie over Facelift Cloud
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop, marketing, projecten, analyse, AI enz. bij elkaar brengt voor een betere klantervaring. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Verbeter je klantervaring met aantrekkelijke, mobielvriendelijke enquêtes. Je kunt moeiteloos enquêtes maken, verspreiden en aanpassen om de feedback te krijgen die je nodig hebt. Meer informatie over GetFeedback
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
Met kaartsortering, boomtesten, deelbare filmrollen, automatische audiotranscripties en meer kun je snel klantbelevingsonderzoeken uitvoeren om feedback-inzichten van je doelpersoon/-personen te verzamelen terwijl ze door je sites, apps of prototypes (of die van je concurrenten) navigeren op mobiel, desktop of tablet. Meer informatie over Userlytics
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden... Meer informatie over Delighted
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie ontsluit de kracht van proceskennis met oplossingen waarmee jij je processen kunt omzetten naar een portfolio van waardevolle activa en echte transformatie kunt stimuleren. Meer informatie over iGrafx
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
Het pakket voor klantenbinding en -ervaring van Netcore ondersteunt een full-stack groeiplatform voor digitale merken om klantenbinding, conversies, retentie en productervaring op schaal te stimuleren. Het helpt de juiste boodschap aan de juiste klant af te leveren via het juiste kanaal en op het juiste moment. Meer informatie over Netcore
Nickelled is a cloud-based customer engagement solution designed to help businesses of all sizes create interactive walkthroughs. The platform enables users to build manuals, tutorials and step-by-step guides for products, websites, applications, and program navigation. Meer informatie over Nickelled
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxo
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Personyze biedt een complete oplossing voor websitepersonalisatie met behavioral targeting, personalisatie van e-mail, een systeem voor aanbevelingen en functionaliteit voor marketing automation. Deze ene toolset bevat alles wat je nodig hebt om relevante en boeiende ervaringen op elk digitaal contactpunt te bieden. Meer informatie over Personyze
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Cauliflower is een analysetool voor klantfeedback die AI gebruikt om bruikbare inzichten te bieden over klantfeedback voor CX- en productteams, marketeers en consultants. Meer informatie over Cauliflower
Versnel de levering van foutloze klanttrajecten via digitale kanalen en spraakkanalen en verminder het risico op defecten. Meer informatie over Cyara
Disrupting traditional methods by providing a easy to use visual assistance solution so that organisations can reduce costs, improve customer service which will reduce carbon emissions and delivery better staff wellbeing and compliance Meer informatie over Fixzy Assist
EasySend is software voor het bouwen van digitale toepassingen die bedrijven helpt bij het creëren van claims, polissen, aanmeldingsformulieren voor schade- en ongevallenverzekering, leningsovereenkomsten en meer op een gecentraliseerd platform. Medewerkers kunnen gebruik maken van de interface op basis van slepen en neerzetten en vooraf gebouwde... Meer informatie over EasySend
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow

Gerelateerde categorieën