Hier is onze lijst met apps voor Customer experience software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

278 apps
Sorteren op
Alles wat je moet weten over je digitale ervaring.
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden. Meer informatie over FullStory
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
Kwalitatieve analyses voor websites en mobiele apps
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen. Meer informatie over Smartlook
Oplossing voor marktonderzoek voor organisaties
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Doordat Hotjar feedback en inzichten levert kunnen ontwikkelaars, UI-ontwerpers, analisten en digitale marketeers kansen voor verbetering van de site identificeren. Meer informatie over Hotjar
Klanttevredenheidsonderzoek, Net Promotor Score en CES 2.0
Nicereply is software voor online klanttevredenheidsonderzoek voor het meten van klanttevredenheid (CSAT), Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES) per medewerker, team of het gehele bedrijf, waardoor al honderden teams de kwaliteit van hun klantenservice meten en verbeteren. Meer informatie over Nicereply
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots
LivePerson is een platform waarmee bedrijven hun klanten op hun favoriete kanalen kunnen ontmoeten. Beheer conversies op schaal via je website, sms, Facebook Messenger, Apple Business Chat en WhatsApp! Meer informatie over LivePerson
Beheer van klantfeedback en functionaliteitsverzoeken
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Tool voor marketing automation en e-mailmarketing
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. SendX is met name geschikt voor middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Interactieve begeleiding op het scherm en interactieve rondleidingen
Userlane biedt bedrijven de mogelijkheid om interactieve handleidingen voor software te creëren en te implementeren die gebruikers naadloos in realtime door processen heen begeleidt. Meer informatie over Userlane
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Cloudgebaseerd platform voor bruikbaarheidstesten van digitale middelen
Userlytics is een cloudgebaseerd platform voor bruikbaarheidstesten dat kleine tot grote bedrijven helpt bij het testen van verschillende digitale middelen zoals websites, toepassingen, prototypes, concurrenten en meer. De oplossing stelt gebruikers in staat om het gehele klanttraject te optimaliseren door de doelgroep te definiëren. Meer informatie over Userlytics
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Krachtige tool voor enquête- en feedbackbeheer
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
Bedrijfstoepassing voor UX-beheer voor gebruikersstromen en onboarding
Newired is een 100% codevrije bedrijfstoepassing voor UX-beheer die bedrijven helpt bij het begeleiden, analyseren en optimaliseren van gebruikersstromen en -ervaring voor training of onboarding. Creëer interactieve begeleidingslagen bovenop bestaande webgebaseerde apps of websites van het bedrijf om begeleide, stapsgewijze gebruikerstrajecten te... Meer informatie over Newired
On-demand oplossing voor digitale marketing en campagnebeheer
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Meertalige software voor het beheer van digitale toepassingen
EasySend is software voor het bouwen van digitale toepassingen die bedrijven helpt bij het creëren van claims, polissen, aanmeldingsformulieren voor schade- en ongevallenverzekering, leningsovereenkomsten en meer op een gecentraliseerd platform. Medewerkers kunnen gebruik maken van de interface op basis van slepen en neerzetten en vooraf gebouwde... Meer informatie over EasySend
Software voor het beheer van livechat en klantcommunicatie
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Customer feedback analysis platform for large enterprises
Wonderflow is a customer feedback analysis platform for large enterprises. It provides actionable insights based on data collected from over 200 internal and public sources. With this platform, teams can utilize predictive analytics to identify improvement opportunities for products or services. Meer informatie over Wonderflow
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Levert loyaliteit en marketing voor 15.000 lokale bedrijven
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt. Meer informatie over FiveStars
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Platform voor het creëren van online enquêtes, peilingen en quizzen
SoGoSurvey is cloudgebaseerde software voor het creëren van online enquêtes, peilingen, quizzen en formulieren, met hulpmiddelen voor aanpassing, distributie en rapportage. Meer informatie over SoGoSurvey
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Platform voor het beheer van klantbeoordelingen voor online bedrijven
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor management binnen social media ontworpen voor kleine bedrijven
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Beheer van beoordelingen, reputatiesoftware, feedback en webchat
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over BirdEye
Feedback belandt daardoor bij degenen die actie kunnen ondernemen.
SurveyGizmo haalt gegevens uit dashboards en in handen van mensen die actie ondernemen. Via de systemen die ze elke dag gebruiken. Deze software biedt oplossingen waardoor IT tevreden is en flexibiliteit die gebruikers waarderen. Meer informatie over Alchemer
Tool voor het creëren van enquêtes voor feedback van klanten en medewerkers
Survio is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om individuen en bedrijven te helpen bij het maken van enquêtes voor het verzamelen van feedback van klanten en werknemers om de klanttevredenheid te meten en de dienstverlening te verbeteren. Het stelt gebruikers in staat enquêtesjablonen te gebruiken en enquêtes te bouwen, verspreiden en... Meer informatie over Survio
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Door de klant aangedreven groei
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Software voor kennisbank en documentatie
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Platform voor reviewmarketing en -beheer, whitelabel voor bureaus en SEO's
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Livechat en berichten in de app voor verkoop en marketing
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Platform voor klantloyaliteit en marketing
TapMango is een volledig merkeigen loyaliteitsoplossing en biedt een zeer geavanceerd beloningsprogramma voor detailhandelaars en restaurants. Bereik je klanten met de krachtige marketingtools, krijg nieuwe klanten via het verwijzingssysteem en de promotie van reviews, verhoog de omzet met flitsverkoop en mobiele bestellingen en meer. Meer informatie over TapMango
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
Cloudgebaseerd platform voor het beheer van klantenervaringen
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren. Meer informatie over Swell CX
Oplossing voor reputatiebeheer voor bedrijven met meerdere locaties
Reputation.com is een oplossing voor reputatiebeheer die bedrijven met meerdere locaties helpt bij het controleren en verbeteren van online waarderingen, beoordelingen, klantervaring, verkeer en meer. Het gecentraliseerde dashboard stelt bedrijven in staat gegevens te verzamelen en biedt een 360-gradenoverzicht van de online en offline reputatie. Meer informatie over Reputation.com
Lead- en verkoopbeheer voor het MKB
amoCRM is een oplossing voor verkoop- en leadbeheer voor het MKB. Met een interactieve pijplijn kunnen gebruikers verkoopstromen van begin tot eind automatiseren, taken instellen en geactiveerde activiteiten zoals mailings en advertenties op sociale media aanpassen. Naadloze integraties zorgen ervoor dat gebruikers en hun gegevens altijd... Meer informatie over amoCRM
Gratis online boekingssoftware voor afspraken
Bookafy automatiseert het inplannen van afspraken, stuurt herinneringen en integreert met bestaande apps. Klanten kunnen automatisch afspraken boeken, verzetten en annuleren. Meer informatie over Bookafy
Software voor het volgen van beoordelingen voor bedrijven met meerdere locaties
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten. Meer informatie over ReviewTrackers
Tool voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
CRM voor kleine bedrijven
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Tekstberichten voor klantenservice en teamsamenwerking
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Verzamel realtime feedback van klanten met behulp van het NPS-framework.
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore). Meer informatie over AskNicely
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Bright Pattern is zeer effectieve cloudgebaseerde callcentersoftware die bedrijven helpt om de omnichannel-dienst te vereenvoudigen. Meer informatie over Bright Pattern
Reputatiebeheer met tools voor reviews, sociale media en SEO
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Proposal creation and client onboarding automation
Practice Ignition is a smart proposal software that includes contracts and allows you to accept recurring and one-off payments directly on the proposal. Meer informatie over Practice Ignition
Customer experience management software
UserTesting is a customer experience software, which helps businesses create, launch, and manage video, audio, and written tests to capture feedback about products, services, applications, and marketing campaigns. The testing panel lets users target a specific audience using demographic filtering. Meer informatie over UserTesting
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Klantenbinding en -behoud voor abonnementgebaseerde bedrijven
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Eersteklas CRM voor QuickBooks-gebruikers
Methode is een eersteklas CRM voor kleine bedrijven die QuickBooks gebruiken. QuickBooks-gebruikers geven Method 5 sterren op Apps.com, Google Apps Marketplace en GetApp. Meer informatie over Method:CRM
Bouw betere producten met behulp van intelligente productfeedback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor website-eigenaren
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over Vonage Contact Center
Maak online klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten.
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Bruikbaarheidstestplatform voor ontwikkelaars
Userbrain is een cloudgebaseerd platform voor het testen van bruikbaarheid dat bedrijven helpt bij het meten en valideren van klantervaringen met websites of producten door middel van continue feedback. Belangrijke functies zijn onder meer het bijhouden van problemen, taggen, toegangscontrole, doelgroeptargeting, taakbeheer en statustracking. Meer informatie over Userbrain
Visuele intelligentie
NUVI is een krachtig platform voor social media intelligence. Uitsluitend ontworpen om het sociale web te beluisteren, monitoren, betrekken en domineren. De gepatenteerde bubble-stroom van NUVI geeft het sociale web prachtig in realtime weer. Zoek, begrijp en neem deel aan het gesprek om de ROI van de sociale media te krijgen waar jij en je... Meer informatie over NUVI
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Oplossing voor klanttevredenheid
Centercode is een oplossing voor klanttevredenheid die bedrijven helpt bij het beheren van de volledige productlevenscyclus door feedback van prospects, klanten en medewerkers te documenteren. Met behulp van het platform kunnen gebruikers het productsucces meten aan de hand van netto promotorscores, KPI-statistieken en meer. Meer informatie over Centercode
Management binnen social media, sociale analyse en strategieplanning
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
Transformeer de gebruikerservaring
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke... Meer informatie over WalkMe
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
NPS-oplossing voor flexibele verzameling en analyse van gegevens
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Review management for Google, Facebook and more
Reputology is the review management platform that helps multi-location businesses monitor reviews and improve the customer experience. Meer informatie over Reputology
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
MySurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren, en professionals. De online enquêtetool MySurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Contentrijke software voor digitale displays
Hoogwaardige oplossing voor digitale displays zonder abonnement of contracten. Cloudgebaseerd XhibitSignage biedt contentwidgets, een onbeperkt aantal gebruikers en onbeperkte cloudopslag. Meer informatie over XhibitSignage
Interactive chatbot for collecting data & feedback
Collect.chat is an interactive chatbot platform which allows businesses to collect data, feedback, leads, bookings, & more on autopilot Meer informatie over Collect.chat
QA Software voor scoren (telefoongesprekken/e-mail/chat/social)
Scorebuddy wordt gebruikt om scores te geven aan klantenservice-interacties in een contactcentrum. Deze kwaliteitscontroletoepassing stelt managers in staat om de prestaties van medewerkers te scoren voor alle teams, kanalen, supervisors en interacties. Alle scores staan op één plaats en er is een grote verscheidenheid aan rapportage en analytics... Meer informatie over Scorebuddy
Usersnap is een visuele feedbackoplossing voor QA/UAT/CX
Stroomlijn je QA-proces door je gebruikers screenshots te laten maken van hun huidige browser-inhoud en deze te annoteren. Visuele feedback en het bijhouden van problemen maken communiceren met je team en ontwikkelaars eenvoudig. Usersnap is een foutopsporings- en feedbacktool voor elk webproject. Meer informatie over Usersnap
Stuur betere enquêtes. Verzamel betere feedback.
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren. Meer informatie over GetFeedback
De kracht van het leerproces
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries