Hier is onze lijst met apps voor Unified communications software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

111 softwareopties

Livestorm maakt krachtige, maar toch pijnloze video-betrokkenheid op schaal mogelijk. Het end-to-end video-betrokkenheidsplatform vereist geen downloads, vereenvoudigt eenvoudige samenwerking en legt bruikbare inzichten vast - allemaal op één plek. Meer informatie over Livestorm
Front is het populairste platform voor unified communications voor efficiënte teams. Beheer al je communicatie vanaf elk kanaal: e-mail, live-chat, sociale media, sms-berichten, gesproken berichten en meer, in één inbox. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Bitrix24 is een gratis platform voor unified communications dat wereldwijd door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
GoToMeeting is een tool voor unified communications waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectmanagement. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Unified Communications is een telefoonsysteem dat verschillende communicatiemethoden integreert en mogelijk maakt. 3CX is eenvoudig, betaalbaar en flexibel en heeft ingebouwde UC-functies (videovergadering, livechat, status, enz.) die allemaal in één gebruiksvriendelijk platform zijn inbegrepen - je hoeft geen add-ons of extra's aan te schaffen. Meer informatie over 3CX
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
IR Collaborate is a unified communications monitoring platform designed to help businesses predict disruptions and optimize performance across on-premise, cloud, or hybrid audio, voice, and other collaboration systems. Meer informatie over IR Collaborate
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
8x8 X Series, the 8x8 eXperience Communications Platform, is an integrated contact center, chat, voice, video, and APIs solution designed to enable agile company-wide collaboration across enterprises. Meer informatie over 8x8 X Series
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Ooma Office is een cloudgebaseerde zakelijke VoIP-oplossing die is ontworpen om kleine ondernemingen te helpen bij het beheren en doorverbinden van gesprekken en voicemails vanaf elke locatie via mobiele apparaten. Het platform biedt functies zoals een virtuele receptionist, doorverbonden gesprekken, conferenties, kiezen van toestelnummers,... Meer informatie over Ooma Office
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Neem afscheid van rommelige e-maildiscussies en meerdere chatplatforms. Verbeter je digitale werkstroom met een platform dat de privacy respecteert en volledige controle over je gegevens biedt, door berichten, videovergaderingen, bestanden en bots samen te brengen. Verlies nooit meer belangrijke informatie uit het oog. Meer informatie over Rocket.Chat
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken. Meer informatie over Lifesize
The cloud-based Halo Clinical Collaboration Platform (CCP) combines HIPAA-compliant role-based messaging, on-call scheduling, VoIP calling, critical results, alerts, and care team tools on one, unified mobile platform, accelerating time-sensitive clinical communication & workflows to improve care. Meer informatie over Halo Health
Bekroond cloudgebaseerd unified communications-platform voor kleine bedrijven. Gebruikers zijn productiever doordat verschillende samenwerkingstools zoals een PBX-telefoonsysteem, videoconferenties en chat worden geïntegreerd in een naadloze ervaring. Unite wordt ondersteund door 24/7 assistentie (gecertificeerd door J.D. Power). Meer informatie over Intermedia Unite
Fuze - voorheen ThinkingPhones - is een cloudgebaseerd platform voor UCaaS (Unified Communications) dat ondersteuning via meerdere kanalen mogelijk maakt voor klanten, partners, personeel en andere belanghebbenden. Meer informatie over Fuze
Cisco Unified Communications Manager (voorheen CallManager) helpt bedrijven bij het verbinden en samenwerken met teams tussen afdelingen via interne protocol-telefonie, spraak- en videogesprekken, berichten en meer. Met de onboarding-functionaliteit via activeringscode kunnen gebruikers telefoonrecords maken zonder het MAC-adres van een telefoon. Meer informatie over Cisco Unified Communications Manager
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Meer informatie over YOOBIC
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Trillian is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in de gezondheidszorg te helpen processen voor instant messaging te beheren om de interne communicatie te verbeteren. Met Trillian kunnen gebruikers groepschats beheren, gesorteerd op teams of afdeling, en informatie over de status van de patiënt, personeelswisselingen en meer... Meer informatie over Trillian
Polymail is software voor e-mailbeheer waarmee bedrijven de productiviteit kunnen verbeteren met behulp van contactprofielen, vervolgherinneringen, opmerkingen, vermeldingen, e-mailtracking en andere functionaliteiten. Organisaties kunnen geautomatiseerde meerfasige campagnes naar prospects sturen, gekwalificeerde leads identificeren en betrokkenhe... Meer informatie over Polymail
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Pumble helps businesses in healthcare, software development, financial services, and other industries chat with members across departments and multiple locations. Users can create public or private channels with custom names and descriptions to collaborate on projects and exchange information. Meer informatie over Pumble
Spoke Phone extends the life and ROI of your existing phone system investment by adding new and differentiated capabilities designed for front-line remote/mobile workers. Spoke Phone gives you the ability to customize and innovate your call experience's with productivity, security and compliance. Meer informatie over Spoke Phone
De cloudgebaseerde IP-telefoonsystemen van Evolve IP bieden een gehoste PBX van zakelijke kwaliteit zodat je bedrijf zich niet langer meer bezig hoeft te houden met het beheren van providers, hardware en leveranciers. Meer informatie over IP Phone System
Asterisk is een open source kader dat helpt bij het bouwen van communicatietoepassingen en wordt gebruikt door kleine, middelgrote en grote bedrijven en overheden over de hele wereld. Meer informatie over Asterisk
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall

Gerelateerde categorieën