Software voor order management heeft betrekking op tools voor het beheren van bestellingen, voorraden en afhandeling via meerdere verkoopkanalen en locaties. Deze software, ook wel bekend als OMS (order management systemen), kan een order en de informatie die deze oplevert gedurende de gehele levenscyclus volgen, van orderinvoer tot uitvoering en after-sales service. Met deze tools kunnen bedrijven in real-time inzicht krijgen in de verkoop- en voorraadniveaus, terwijl ze klanten kunnen voorzien van uiterst nauwkeurige leveringsramingen. Met dergelijke multidimensionale tools kunnen klantgegevens, verkoopkanalen, productinformatie, voorraden, leveranciers en verzendingsactiviteiten worden beheerd. Software voor orderverwerking wordt gebruikt door e-commerce- en detailhandelsbedrijven om de voorraad in magazijnen bij te houden, ordergegevens van verschillende kanalen te combineren en om voor logistieke bedrijven de levering van hun producten te coördineren. Naast direct-to-customer online bestellingen, kan de software aankopen in de winkel ondersteunen via tools voor kassasystemen, net als hybride fulfilment, zoals online kopen en afhalen in de winkel. Gewoonlijk accepteert de software ook betalingen in verschillende valuta van klanten uit de hele wereld en kunnen er paklijsten, verzendetiketten en retouretiketten mee worden afgedrukt. Dergelijke tools geven orderinformatie door aan distributeurs en externe logistieke bedrijven (3PL). Gebruikers kunnen een overzicht bijhouden van klanten, hun locaties en hun orderverloop. Met software voor verkooporder management kunnen bedrijven efficiënter verzamelen, verpakken en verzenden om de nauwkeurigheid van bestellingen te verbeteren, lege voorraden voorkomen, voorraadniveaus voorspellen, internationaal uitbreiden en makkelijker aan de verwachtingen van klanten voldoen. Typische functies van oplossingen voor order management systemen zijn het volgen van bestellingen, verzendingsbeheer en retourbeheer. Veel toepassingen voor order management systemen beschikken ook over koppelingen met logistieke, communicatie- en boekhoudprogramma's. Tools voor order management systemen zijn verwant aan webshop software, hoewel ze meestal ook offline transacties ondersteunen. Omdat ze de inventaris op verschillende locaties bijhouden, zijn ze ook verwant aan voorraadbeheer software en supply chain management software.

Sorteren op

137 softwareopties

De volledig geïntegreerde capaciteiten voor orderbeheer van NetSuite helpen bij het stroomlijnen van je orderverwerking door handmatige knelpunten te stoppen, fouten te voorkomen en een soepele stroom van verkoopofferte naar orderverwerking te realiseren om tijdige facturering en betaling te garanderen. Meer informatie over NetSuite
Sana is rechtstreeks ingebouwd in je ERP, dus alle bestellingen (zowel online als offline geplaatst) zijn automatisch beschikbaar, zowel in je webwinkelomgeving als in je ERP. Meer informatie over Sana Commerce
Met het CRM-systeem van monday.com kun je al je bestellingen moeiteloos volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de eindproducten. Dankzij de kleurrijke weergaven weet je altijd hoe het ervoor staat met al je bestellingen en wat er nog moet gebeuren. Meer informatie over monday.com
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je leveranciers te sturen op basis van je voorraadniveaus. Meer informatie over Odoo
inFlow Inventory is een totaaloplossing voor orderbeheer. Inkoopteams kunnen PO's genereren en e-mailen naar leveranciers, ontvangende teams kunnen de voorraad bijwerken wanneer er pallets arriveren, en verkoopteams hebben alle voorraad- en kosteninformatie die ze nodig hebben om de verkoop te vergrendelen. Meer informatie over inFlow Inventory
De staat van elke bestelling wordt bijgehouden terwijl deze wordt opgesteld, geboekt, verhuurd, geretourneerd, enz. De dashboardagenda helpt je te visualiseren wanneer een bestelling moet worden geretourneerd of geboekt is, en het ontwerp helpt de operationele activiteiten te optimaliseren door snelle bewerking te ondersteunen. Meer informatie over EZRentOut
Yelo is software voor het bezorgen van etenswaren die bedrijven helpt responsieve websites te maken met behulp van aangepaste thema's om producten te verkopen en peer-to-peer-verhuur te vergemakkelijken. Met het platform kunnen managers statische webpagina's bouwen en automatisch de locaties van bezoekers in realtime detecteren. Meer informatie over Yelo
Stockpilot is multi-channel software voor voorraad- en magazijnbeheer waarmee bedrijven bestellingen, leveranciers, producten en meer kunnen afhandelen. Het fungeert als de centrale hub voor detailhandel- of merkbedrijven in e-commerce. Meer informatie over Stockpilot
DJUST is een SaaS-oplossing voor B2B e-commerce waarmee toonaangevende merken en bedrijven hun bedrijf kunnen schalen en laten groeien. Meer informatie over DJUST
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise
ShippingEasy is online leveringssoftware voor e-commerce verkopers die de beste portokosten willen en back-end verzendprocessen willen automatiseren. Meer informatie over ShippingEasy
JobBOSS is een beheersysteem voor werkwinkels van kleine en middelgrote fabrikanten met tools voor offertes, orderverwerking, geavanceerde planning, inventaris en meer. Meer informatie over JobBOSS²
ShipStation helpt e-commerce-verkopers moeiteloos orders van meerdere verkoopkanalen (zoals eBay, Amazon, Magento en meer) samen te voegen en hun orders uit te voeren via verschillende koeriers en leveringsproviders. In combinatie met automatiseringsfuncties bespaar je elke dag uren met de uitvoering. Meer informatie over ShipStation
Fishbowl, gemaakt voor integratie met QuickBooks, biedt een complete oplossing voor productie- en voorraadbeheer die is ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven. Meer informatie over Fishbowl
Shippo is een webgebaseerde verzendoplossing voor e-commerce met meerdere vervoerders die gebruikers in staat stelt verbinding te maken met verschillende vervoerders, tarieven in realtime te vergelijken, verzendetiketten af te drukken en pakketten te volgen van verzending tot levering. De software biedt ook tools om meldingen aan klanten en... Meer informatie over Shippo
Cin7 maakt complexe detailhandel en groothandel eenvoudig, met alles-in-één voorraadbeheer, POS, directe EDI-integratie en 3PL-integratie. Meer informatie over Cin7 Omni
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Inclusief naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks en meer. Meer informatie over QuickBooks eCommerce
Maak binnen een paar minuten inkooporders en verkooporders aan. Met Zoho Inventory beheer je je online en offline bestellingen vanaf één centrale locatie. Meer informatie over Zoho Inventory
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurants en detailhandelbedrijven in staat stelt om inventaris te controleren en ook klanten, rapportage en personeel te beheren. Meer informatie over Epos Now
ERPAG is een cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is gericht op verkoop, inkoop, voorraad, productie, payroll, bedrijfsanalyse en meer. Meer informatie over ERPAG
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot productie en distributie. De aanpasbare oplossing biedt functies zoals financieel beheer, supply chain tracking, realtime rapportage en meer. Meer informatie over Sage 100
Beheer inkomende en uitgaande bestellingen met Unleashed Software. Creëer inkooporders, stel pakketorders en stuklijsten samen, track & trace bestellingen en meer. Meer informatie over Unleashed
PrestaShop is opgericht in 2007 met een missie om gratis e-commercesoftware van wereldklasse te bieden via open source-innovatie. Momenteel werken meer dan 200.000 e-commercewinkels op PrestaShop-technologie. Het bedrijf biedt software waarmee gebruikers een volledig functionele online store kunnen draaien tegen de laagst mogelijke kosten. De open... Meer informatie over PrestaShop
Orderhive werkt de orderstatus en verzendinformatie in realtime bij naar kanalen. Meer informatie over Orderhive
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
shopVOX is een cloudgebaseerde oplossing voor aangepaste productie met functionaliteiten voor het beheer van verkoopleads, offertes, business intelligence, personeelsbeheer en meer. Meer informatie over shopVOX
Caspio is het toonaangevende low-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven. Meer informatie over Caspio
GOFRUGAL biedt detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen een reeks ERP- en POS-oplossingen die geschikt zijn voor meerdere transacties, met een cloudgebaseerde optie voor beheer van meerdere winkels, voorraadbeheer, inkoopautomatisering, BI-rapportage en gegevenssynchronisatie voor offline toegang. Meer informatie over GoFrugal
Cloudgebaseerd inventaris- en orderbeheer voor kleine en middelgrote bedrijven. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Bundel deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een uitgebreide systeemoplossing voor voorraadbeheer. Meer informatie over Finale Inventory
Stitch Labs helpt bij het beheren van alle bestellingen die uit meerdere kanalen komen. Verzamelen, verpakken en verzenden van producten, het volgen van zendingen en het beheren van bestellingen van detailhandelaren. Meer informatie over Stitch Labs
Sage 300cloud is een cloudgebaseerde oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun bedrijf kunnen beheren zonder dat traditionele ERP-software nodig is. Het systeem ondersteunt meerdere bedrijven, valuta's en talen om de rapportage van resultaten, de bankafstemming en meer te vereenvoudigen. Meer informatie over Sage 300cloud
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Meer informatie over Brightpearl
JD Edwards EnterpriseOne van Oracle is een geïntegreerd toepassingspakket van uitgebreide software voor enterprise resource planning. Het combineert bedrijfswaarde, op standaarden gebaseerde technologie en diepgaande ervaring in de sector in een zakelijke oplossing met lage totale eigendomskosten. EnterpriseOne is de eerste ERP-oplossing die alle... Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne
Moderne productie- en voorraadsoftware voor kleine en schaalbare bedrijven. Visuele interface en een realtime masterplanning. Geef prioriteit aan bestellingen en bekijk de beschikbaarheid van materialen en producten. Shop Floor Control-app voor inzicht in activiteiten op werkvloerniveau. Verschillende integraties en een open API. Meer informatie over Katana Manufacturing ERP
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Met Repsly kunnen buitendienstteams gemakkelijker inkooporders opnemen, uitvoeren en exporteren met functies zoals aanpasbare formulieren en elektronische handtekeningregistratie. Meer informatie over Repsly
Megaventory is een web-app voor order- en voorraadbeheer met de mogelijkheid om verkopen en aankopen voor klanten en leveranciers voor te bereiden, en om voorraad bij te houden en rapporten te creëren. Doe dit alles op meerdere locaties en voor verschillende gebruikers. Eenvoudig te leren interface, uitgebreide ondersteuning en waarde voor je... Meer informatie over Megaventory
Orderbeheersoftware en alles-in-één handelsplatform voor het verhuren en verkopen van producten als een service. Met Rentle kunnen bedrijven hun producten en diensten online en persoonlijk verkopen en hun productcatalogus, bestellingen en inventaris op één plek beheren. Meer informatie over Rentle
Inventarissoftware van Acctivate is een betere manier om magazijn-, inkoop- en voorraadactiviteiten in je hele bedrijf te optimaliseren. Meer informatie over Acctivate Inventory Management
Handel je bestellingen af op elke gewenste manier, op jouw manier. Verzendetiketten, dropshipping, 3PL, MCF, FBA Meer informatie over Extensiv Order Manager
MarketDirect StoreFront is een web-to-print- en e-commerce-oplossing die bedrijven helpt bij het beheren en configureren van websites die merkeigen kunnen worden gemaakt voor een specifiek bedrijf, klant of afdeling met kleuren, producten en logo's. Het platform wordt geleverd met een productbouwer, slimme winkels en meer. Meer informatie over MarketDirect StoreFront
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
LogiNext Mile software voor de logistieke sector biedt geautomatiseerde optimalisatie voor bezorgroutes en resource-capaciteit met realtime volgen en slimme mobiele apps. Meer informatie over LogiNext Mile
Modern advertentiebeheer voor merken en detailhandelaren - verkoop je producten moeiteloos op Amazon, eBay, Etsy, Walmart en meer. Meer informatie over Sellbrite
Ordoro biedt een centrale hub om al je bestellingen van alle winkelwagens en marktplaatsen te beheren. Je kunt bestellingen splitsen, winkels bijwerken, kosten bijhouden en meer. Meer informatie over Ordoro
Prodsmart is een oplossing voor productiecontrole en werkvloerbeheer voor producenten en fabrikanten om de activiteit op de werkvloer te volgen en een papierloze productieworkflow te realiseren. Het MES (Manufacturing Execution System) biedt realtime gegevens om gebruikers te helpen de productielijn te begrijpen en te verbeteren. Meer informatie over Prodsmart
Acumatica Cloud ERP is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsvoering voor middelgrote bedrijven met financiële, distributie-, productie-, e-commerce-, bouw-, buitendienst- en CRM-toepassingen. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Gerelateerde categorieën