Order management systemen
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Order management systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
171 softwareopties
IBM Sterling OMS (Order Management System) is een robuuste oplossing die is ontworpen om orderbeheer- en verwerkingsprocessen te optimaliseren. De oplossing biedt realtime zichtbaarheid van de voorraad, geavanceerde analyses en naadloze integratie met bestaande systemen, waardoor nauwkeurige orderverwerking en tijdige leveringen worden gewaarborgd.
Meer informatie over Sterling Order Management
Flyx biedt een loyaliteitsoplossing en orderbeheersysteem met verschillende functies. De oplossing helpt bij het creëren van coupons, punten, beloningen, gamification, het opslaan van kaarten, lidmaatschappen, boosters en meer vanuit een uniform platform.
Meer informatie over Flyx
Maak binnen een paar minuten inkooporders en verkooporders aan. Met Zoho Inventory beheer je je online en offline bestellingen vanaf één centrale locatie.
Meer informatie over Zoho Inventory
NetSuite Order Management automatiseert het beheer van orders, retourzendingen en uitwisselingen, waardoor een probleemloze, flexibele afhandelingsstrategie ontstaat.
Meer informatie over NetSuite
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke ERP-MRP-software voor kleine fabrikanten en distributeurs (10-200 werknemers).
Meer informatie over MRPeasy
Van bestelling tot levering: met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit.
AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het...
Meer informatie over AFAS Software
Met ReturnGO kunnen verkopers het retourproces stroomlijnen door een self-service portal voor retourzendingen en geautomatiseerde verwerking van retourzendingen aan te bieden.
Meer informatie over ReturnGO
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer.
Meer informatie over QuickBooks Enterprise
Met het CRM-systeem van monday.com kun je al je bestellingen moeiteloos volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de eindproducten. Dankzij de kleurrijke weergaven weet je altijd hoe het ervoor staat met al je bestellingen en wat er nog moet gebeuren.
Meer informatie over monday.com
Weebly is een tool voor webdesign en websitehosting die functies biedt om websites, online stores en blogs te creëren met behulp van een website-ontwerpfunctie met slepen en neerzetten.
Meer informatie over Weebly
ShippingEasy is online leveringssoftware voor e-commerce verkopers die de beste portokosten willen en back-end verzendprocessen willen automatiseren.
Meer informatie over ShippingEasy
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je leveranciers te sturen op basis van je voorraadniveaus.
Meer informatie over Odoo
Fishbowl, gemaakt voor integratie met QuickBooks, biedt een complete oplossing voor productie- en voorraadbeheer die is ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven.
Meer informatie over Fishbowl
ShipStation helpt e-commerce-verkopers moeiteloos orders van meerdere verkoopkanalen (zoals eBay, Amazon, Magento en meer) samen te voegen en hun orders uit te voeren via verschillende koeriers en leveringsproviders. In combinatie met automatiseringsfuncties bespaar je elke dag uren met de uitvoering.
Meer informatie over ShipStation
JobBOSS is een beheersysteem voor werkwinkels van kleine en middelgrote fabrikanten met tools voor offertes, orderverwerking, geavanceerde planning, inventaris en meer.
Meer informatie over JobBOSS²
Shippo is een webgebaseerde verzendoplossing voor e-commerce met meerdere vervoerders die gebruikers in staat stelt verbinding te maken met verschillende vervoerders, tarieven in realtime te vergelijken, verzendetiketten af te drukken en pakketten te volgen van verzending tot levering. De software biedt ook tools om meldingen aan klanten en...
Meer informatie over Shippo
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway.
Meer informatie over Cin7 Core
Cin7 maakt complexe detailhandel en groothandel eenvoudig, met alles-in-één voorraadbeheer, POS, directe EDI-integratie en 3PL-integratie.
Meer informatie over Cin7 Omni
inFlow Inventory is een totaaloplossing voor orderbeheer. Inkoopteams kunnen PO's genereren en e-mailen naar leveranciers, ontvangende teams kunnen de voorraad bijwerken wanneer er pallets arriveren, en verkoopteams hebben alle voorraad- en kosteninformatie die ze nodig hebben om de verkoop te vergrendelen.
Meer informatie over inFlow Inventory
SPS Commerce is een platform van schaalbare oplossingen voor EDI (electronic data interchange) die diensten bieden aan organisaties die producten kopen, verkopen, creëren of verplaatsen, waardoor ze transacties kunnen beheren en bestellingen voor meerdere kanalen kunnen uitvoeren.
Meer informatie over SPS Commerce
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA.
Meer informatie over Sage Intacct
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurants en detailhandelbedrijven in staat stelt om inventaris te controleren en ook klanten, rapportage en personeel te beheren.
Meer informatie over Epos Now
ERPAG is een cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is gericht op verkoop, inkoop, voorraad, productie, payroll, bedrijfsanalyse en meer.
Meer informatie over ERPAG
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot productie en distributie. De aanpasbare oplossing biedt functies zoals financieel beheer, supply chain tracking, realtime rapportage en meer.
Meer informatie over Sage 100