Hier is onze lijst met apps voor Order management systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

258 softwareopties

De volledig geïntegreerde capaciteiten voor orderbeheer van NetSuite helpen bij het stroomlijnen van je orderverwerking door handmatige knelpunten te stoppen, fouten te voorkomen en een soepele stroom van verkoopofferte naar orderverwerking te realiseren om tijdige facturering en betaling te garanderen. Meer informatie over NetSuite
Met het CRM-systeem van monday.com kun je al je bestellingen moeiteloos volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de eindproducten. Dankzij de kleurrijke weergaven weet je altijd hoe het ervoor staat met al je bestellingen en wat er nog moet gebeuren. Meer informatie over monday.com
ERPAG is een cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is gericht op verkoop, inkoop, voorraad, productie, payroll, bedrijfsanalyse en meer. Meer informatie over ERPAG
Eenvoudige en nauwkeurige webgebaseerde, in de cloud gehoste oplossing voor magazijnbeheer plus een snelle oplossing voor orderbeheer die helpt de omzet te verbeteren en de operationele kosten te verlagen. Meer informatie over Assure
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Leafio biedt efficiënte oplossingen voor het stroomlijnen van de automatisering en optimalisatie van supply chain-processen voor bedrijven in de detailhandel. Functies van de software omvatten vraagvoorspelling, ordergeneratie, automatische aanvulling, prestatietracking, promotiebeheer en meer. Meer informatie over Leafio Inventory Management
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je leveranciers te sturen op basis van je voorraadniveaus. Meer informatie over Odoo
De staat van elke bestelling wordt bijgehouden terwijl deze wordt opgesteld, geboekt, verhuurd, geretourneerd, enz. De dashboardagenda helpt je te visualiseren wanneer een bestelling moet worden geretourneerd of geboekt is, en het ontwerp helpt de operationele activiteiten te optimaliseren door snelle bewerking te ondersteunen. Meer informatie over EZRentOut
Ordoro biedt een centrale hub om al je bestellingen van alle winkelwagens en marktplaatsen te beheren. Je kunt bestellingen splitsen, winkels bijwerken, kosten bijhouden en meer. Meer informatie over Ordoro
Sana is rechtstreeks ingebouwd in je ERP, dus alle bestellingen (zowel online als offline geplaatst) zijn automatisch beschikbaar, zowel in je webwinkelomgeving als in je ERP. Meer informatie over Sana Commerce
Orderbeheersoftware en alles-in-één handelsplatform voor het verhuren en verkopen van producten als een service. Met Rentle kunnen bedrijven hun producten en diensten online en persoonlijk verkopen en hun productcatalogus, bestellingen en inventaris op één plek beheren. Meer informatie over Rentle
Conexiom is cloudgebaseerde software voor documentautomatisering die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het converteren van gefaxte of gemailde aankoopgegevens naar verkooporders en het leveren van geconverteerde documenten aan systemen van derde partijen op basis van vereisten. Het ondersteunt meerdere bestandsindelingen zoals Microsoft... Meer informatie over Conexiom
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over RAYNET CRM
Salesforce B2C Commerce helps businesses design, launch and manage eCommerce websites to handle orders, pricing, product catalogs, account hierarchies, payments, and more. It allows service agents to access storefronts and order history in real-time to process over-the-phone orders and check-outs. Meer informatie over Salesforce B2C Commerce
MyCheck is designed to help businesses in the hospitality and food technology sectors manage guests, online bookings, and the entire customer experience lifecycle on a unified platform. It enables customers to process payments through debit or credit cards, e-wallets, mobile payments, and more. Meer informatie over myCheck
CT Mobile is de toonaangevende offline toepassing in de sector en biedt volledige offline toegang tot Salesforce-functionaliteit. Het CT Mobile-productpakket bevat aangepaste tools die speciaal zijn ontworpen om de efficiëntie van de buitendienstverkoop te verhogen. Meer informatie over CT Mobile
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise
ShippingEasy is online leveringssoftware voor e-commerce verkopers die de beste portokosten willen en back-end verzendprocessen willen automatiseren. Meer informatie over ShippingEasy
JobBOSS is een beheersysteem voor werkwinkels van kleine en middelgrote fabrikanten met tools voor offertes, orderverwerking, geavanceerde planning, inventaris en meer. Meer informatie over JobBOSS²
ShipStation helpt e-commerce-verkopers moeiteloos orders van meerdere verkoopkanalen (zoals eBay, Amazon, Magento en meer) samen te voegen en hun orders uit te voeren via verschillende koeriers en leveringsproviders. In combinatie met automatiseringsfuncties bespaar je elke dag uren met de uitvoering. Meer informatie over ShipStation
Shippo is een webgebaseerde verzendoplossing voor e-commerce met meerdere vervoerders die gebruikers in staat stelt verbinding te maken met verschillende vervoerders, tarieven in realtime te vergelijken, verzendetiketten af te drukken en pakketten te volgen van verzending tot levering. De software biedt ook tools om meldingen aan klanten en... Meer informatie over Shippo
Fishbowl, gemaakt voor integratie met QuickBooks, biedt een complete oplossing voor productie- en voorraadbeheer die is ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven. Meer informatie over Fishbowl
Cin7 maakt complexe detailhandel en groothandel eenvoudig, met alles-in-één voorraadbeheer, POS, directe EDI-integratie en 3PL-integratie. Meer informatie over Cin7
inFlow Cloud is een alles-in-één oplossing voor voorraadbeheer die is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven om producten, de verkoop en klanten te volgen. Meer informatie over inFlow Inventory
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Inclusief naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks en meer. Meer informatie over QuickBooks Commerce
Maak binnen een paar minuten inkooporders en verkooporders aan. Met Zoho Inventory beheer je je online en offline bestellingen vanaf één centrale locatie. Meer informatie over Zoho Inventory
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurants en detailhandelbedrijven in staat stelt om inventaris te controleren en ook klanten, rapportage en personeel te beheren. Meer informatie over Epos Now
Beheer inkomende en uitgaande bestellingen met Unleashed Software. Creëer inkooporders, stel pakketorders en stuklijsten samen, track & trace bestellingen en meer. Meer informatie over Unleashed
DiCentral is een cloudgebaseerd EDI-systeem (Electronic Data Interchange) dat bedrijven helpt zakelijke documenten uit te wisselen en hun toeleveringsketen te beheren. De belangrijkste functies omvatten gegevensfiltering, orderafhandeling, vervoerderintegratie, voorraadtracering, routeplanning, rolgebaseerde toegang en compliance. Meer informatie over DiCentral
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR Systems
Orderhive werkt de orderstatus en verzendinformatie in realtime bij naar kanalen. Meer informatie over Orderhive
Stitch Labs helpt bij het beheren van alle bestellingen die uit meerdere kanalen komen. Verzamelen, verpakken en verzenden van producten, het volgen van zendingen en het beheren van bestellingen van detailhandelaren. Meer informatie over Stitch Labs
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Cloudgebaseerd inventaris- en orderbeheer voor kleine en middelgrote bedrijven. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Bundel deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een uitgebreide systeemoplossing voor voorraadbeheer. Meer informatie over Finale Inventory
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Meer informatie over Brightpearl
JD Edwards EnterpriseOne van Oracle is een geïntegreerd toepassingspakket van uitgebreide software voor enterprise resource planning. Het combineert bedrijfswaarde, op standaarden gebaseerde technologie en diepgaande ervaring in de sector in een zakelijke oplossing met lage totale eigendomskosten. EnterpriseOne is de eerste ERP-oplossing die alle... Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne
Handshake is een toepassing voor het beheer van verkooporders voor bedrijven in de groothandel. Gebruikers kunnen bestellingen beheren, de kosten van orderverwerking verlagen, afhandelingsactiviteiten stroomlijnen en de prestaties van het team bijhouden. Functies zijn onder meer rapportage, voorraadbeheer en het bijhouden van afspraken. Meer informatie over Handshake
Brought to you by the designers of SalesPad, Cavallo offers distribution management software with all the power of a CRM and ERP solution, and all the functionality of the industry’s biggest tech powers, with none of the bottlenecks, frustrating interface, or difficult-to-access data. Meer informatie over Cavallo SalesPad
Moderne productie- en voorraadsoftware voor kleine en schaalbare bedrijven. Visuele interface en een realtime masterplanning. Geef prioriteit aan bestellingen en bekijk de beschikbaarheid van materialen en producten. Shop Floor Control-app voor inzicht in activiteiten op werkvloerniveau. Verschillende integraties en een open API. Meer informatie over Katana
Met Repsly kunnen buitendienstteams gemakkelijker inkooporders opnemen, uitvoeren en exporteren met functies zoals aanpasbare formulieren en elektronische handtekeningregistratie. Meer informatie over Repsly
SyncSpider is an integration tool designed to help eCommerce businesses automate multi-channel sales processes, connect apps together, sync inventory data, and more. An automation tool built for eCommerce, it helps grow revenue, centralize stocks, improve the buying experience for customers. sync data across apps and marketplaces. Meer informatie over SyncSpider
Inventarissoftware van Acctivate is een betere manier om magazijn-, inkoop- en voorraadactiviteiten in je hele bedrijf te optimaliseren. Meer informatie over Acctivate Inventory Management
Controleert de status van verkooporders in bijna realtime op alle marktplaatsen en winkelwagens. Importeert verkoopordergegevens om het afhandelingsproces vanaf één plek te beheren. Meer informatie over ecomdash
Megaventory is een web-app voor order- en voorraadbeheer met de mogelijkheid om verkopen en aankopen voor klanten en leveranciers voor te bereiden, en om voorraad bij te houden en rapporten te creëren. Doe dit alles op meerdere locaties en voor verschillende gebruikers. Eenvoudig te leren interface, uitgebreide ondersteuning en waarde voor je... Meer informatie over Megaventory
Handel je bestellingen af op elke gewenste manier, op jouw manier. Verzendetiketten, dropshipping, 3PL, MCF, FBA Meer informatie over Skubana
MarketDirect StoreFront is een web-to-print- en e-commerce-oplossing die bedrijven helpt bij het beheren en configureren van websites die merkeigen kunnen worden gemaakt voor een specifiek bedrijf, klant of afdeling met kleuren, producten en logo's. Het platform wordt geleverd met een productbouwer, slimme winkels en meer. Meer informatie over EFI MarketDirect StoreFront
ShipBob brings next- & 2-day shipping and logistics to fast-growing ecommerce brands through software and distributed fulfillment centers. With locations in LA, Chicago, Dallas & Bethlehem, ShipBob's strategically located near your customers to provide cost-effective, fast shipping options. Meer informatie over ShipBob
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
LogiNext Mile software voor de logistieke sector biedt geautomatiseerde optimalisatie voor bezorgroutes en resource-capaciteit met realtime volgen en slimme mobiele apps. Meer informatie over LogiNext Mile

Gerelateerde categorieën