Hier is onze lijst met apps voor Contactcenter software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

211 softwareopties

XCALLY biedt alle tools om de interactie met je klanten te beheren, afkomstig van verschillende kanalen: e-mail, sms, webchat, telefoongesprekken, sociale media en berichten-apps. Bovendien heb je fundamentele modules zoals Dialer, IVR Designer en een lite CRM. Meer informatie over XCALLY
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Sabienzia is webgebaseerde contactcentersoftware voor verkoop- en klantenserviceteams dat digitale betrokkenheid met klanten mogelijk maakt via web en telefoon met behulp van video, spraak, chat en schermdeling, zonder installatie, op verschillende apparaten en vanaf elke locatie. Meer informatie over Sabienzia
Ja, het is mogelijk om op te schalen en menselijk te blijven. Front is een hun voor klantcommunicatie die de eenvoud van de e-mailinbox combineert met de automatisering en inzichten van een CRM. Front maakt het gemakkelijk voor teams om sneller de beste antwoorden te verzenden, berichten georganiseerd te houden via verschillende kanalen en een... Meer informatie over Front
Self-servicebeheer. Integraties in één klik met Salesforce, Zendesk, Desk.com en vele anderen. Geen telefoons, hardware, downloads of codering nodig. Meer informatie over Talkdesk
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde contactcentersoftware die met één druk op de knop klaar is voor gebruik, voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Transformeer klantenbinding met technologie voor gezamenlijke gesprekken en contactcenters: omnichannel routering; CRM-integraties; tools voor agentbeheer; bruikbare analyses Meer informatie over RingCentral Contact Center
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Enghouse Interactive Contact Center is een cloudgebaseerd platform dat organisaties helpt bij het beheren van klantvragen, het doorsturen van meerdere kanalen naar agenten en het prioriteren en evalueren van oproepen. Functies zijn kwaliteitsbewaking, gespreksopname, op vaardigheden gebaseerde routering, probleemopsporing, IVR en rapportage. Meer informatie over Enghouse Contact Center
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Door 100% van de klantinteracties te verwerken, biedt VoiceAnalytics automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek, waardoor kansen worden onthuld om de klantervaring en de prestaties van medewerkers in contactcenters te verbeteren. Meer informatie over VoiceAnalytics
Modernize your customer service by increasing customer engagement, enhancing customer service and strengthening loyalty. Video-based customer service can replicate the experience of a personal customer support, but at the same time increase its efficiency for both, your clients and your company. Meer informatie over Video Call Center
ICTContact is open source asterisk-based unified communications contact center software solution supporting progressive dialing, preview dialing, and manual dialing support. Meer informatie over ICTContact
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Verhoog de productiviteit van medewerkers en verbeter de klanttevredenheid met de Service Cloud Lightning-toepassing voor klantenondersteuning van Salesforce. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Bitrix24 is gratis software voor CRM, contactbeheer en callcenters die door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
3CX integreert callcenterfuncties die je helpen je meest veeleisende klanten tevreden te stellen. CRM-integratie en oproepwerkstromen voorkomen vervelende en tijdrovende taken. Met de 3CX Live Chat-plug-in kunnen je medewerkers in realtime chatten, video's maken en bellen met je websitebezoekers. Meer informatie over 3CX
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
De oplossingen voor voorspellende nummerselectie betekenen meer uitgaande oproepen, meer antwoorden, efficiënter nummers toetsen en informatie verzamelen en meer contacten. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten kunt begeleiden en interne processen kunt beheren. Meer informatie over Zingtree
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Een effectieve oplossing voor bedrijven die omnichannel-communicatie willen beheren. Meer informatie over Creatio CRM
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
With Playvox, you will centralize & automate your entire QA process. This ensures quality performance is always being monitored, measured, trained, recognized & rewarded. Playvox helps customer service teams focus on what's most important by optimizing daily tasks, thereby boosting work satisfaction Meer informatie over Playvox
Intermedia Unite is een volledig geïntegreerd platform voor unified communications en samenwerking voor het MKB. Het combineert een PBX-telefoonsysteem, videoconferenties, chat, scherm delen en bestandsbeheer in één cloudgebaseerd systeem waarmee bedrijven het beheer vereenvoudigen en de productiviteit van werknemers verhogen. Meer informatie over Intermedia Unite

Gerelateerde categorieën