Ideemanagement software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Ideemanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
79 softwareopties
Cacoo is een online diagram- en samenwerkingstool waarmee bedrijven sitemaps, stroomdiagrammen, mindmaps, wireframes, modellen en meer kunnen maken.
Meer informatie over Cacoo
Aha! is toonaangevende software voor strategie. Dit platform helpt meer dan 250.000 gebruikers bij het produceren en op de markt brengen van producten waar klanten dol op zijn.
Meer informatie over Aha!
Wellspring Innovation Management is speciaal gebouwde software voor innovatiebeheer voor scouting en overdracht van technologie, bedrijfsactiviteiten, gesponsord onderzoek, IP-beheer en licenties. Het platform biedt scouting, workflowbeheer, pijplijninzichten en rapportage.
Meer informatie over Wellspring Innovation Management
Asana is een ideebeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Viima biedt software voor ideeën- en innovatiebeheer ontworpen om het MKB en grote ondernemingen te voorzien van de tools om ideeën eenvoudig en effectief te verzamelen en ontwikkelen.
Meer informatie over Viima
Engage people & boost business value. Collect ideas, select with criteria, manage inboxes, start and track innovation projects.
Meer informatie over Accept Mission
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Hiermee kunnen gebruikers takenlijsten, gegroepeerde kanbanborden en visuele Gantt-diagrammen gebruiken om taken in projecten te coördineren en statuswijzigingen in real-time te volgen.
Meer informatie over awork
Agorize heeft een plek verdiend in de nieuwste ranglijst van B2B-software voor beste software voor ideeënbeheer.
Ondernemingen maken gebruik van software voor ideeënbeheer om het transformatieproces te structureren, door ideeën, problemen en kansen te onthullen en te beoordelen om innovatieve oplossingen op schaal te ontwikkelen.
Meer informatie over Agorize
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
monday.com is een bekroonde tool en biedt de ideale oplossing voor het beheren van ideeën, die teams helpt bij het ontwikkelen van de beste ideeën door ideeën vast te leggen, te prioriteren en te organiseren. Breng ideëenontwikkelaars en besluitvormers moeiteloos samen in één tool, zodat er echte vooruitgang kan worden geboekt met de ideeën waar...
Meer informatie over monday.com
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die...
Meer informatie over ClickUp
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Wrike is een softwareoplossing voor ideeënbeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Realtime samenwerkingsfuncties zijn live bewerken, gedeelde agenda's, proofingtools en meer dan 400 app-integraties. Combineer je ideeën op één platform om de efficiëntie te verhogen en teaminnovatie te stimuleren.
Meer informatie over Wrike
Miro is het online samenwerkingsplatform voor whiteboards dat externe teams de middelen biedt om te brainstormen, creativiteit vast te leggen en de meest geschikte ideeën te ontwikkelen. Met meer dan 250 kant-en-klare sjablonen helpt Miro gebruikers verbinding te maken en samen te werken alsof ze persoonlijk bij elkaar zijn. Werk snel samen met je...
Meer informatie over Miro
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren.
Meer informatie over Adobe Workfront
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Dankzij de integratie met MindMeister mindmapping is ideeën beheren nog nooit zo eenvoudig en leuk geweest!
Meer informatie over MeisterTask
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
Beheer taken op efficiënte wijze met Zoho Projects. Werk naadloos samen, houd de voortgang bij in realtime en haal moeiteloos deadlines.
Meer informatie over Zoho Projects
Lucidspark is een webgebaseerde whiteboardtool waarmee teams kunnen samenwerken aan projecten en ideeën kunnen uitwisselen. Het samenwerkingsplatform biedt gebruikers een aanpasbare ruimte om ideeën te delen, plannen te maken, samen te werken aan projecten, taken te organiseren en ideeën te evalueren.
Meer informatie over Lucidspark
MindMeister is een cloudgebaseerde oplossing voor mindmapping die is ontworpen om organisaties van elke omvang te helpen bij het beheren van brainstorming, samenwerking, ideeënbeheer en projectplanning. Met MindMeister kunnen gebruikers grafisch informatie weergeven met behulp van video's, opmerkingen en pdf's of spreadsheets.
Meer informatie over MindMeister
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie.
Meer informatie over ProWorkflow
Ayoa tilt online collaboratieve whiteboards naar het volgende niveau. Door het naadloos samenvoegen van functies voor het genereren van ideeën, taakbeheer en teamsamenwerking, gaat Ayoa verder dan gebruikelijk en biedt het een platform voor teams om samen te werken en kennis te cultiveren die kan worden gebruikt om succes te stimuleren.
Meer informatie over Ayoa
LiquidText brengt alle documenten met je markeringen, annotaties, observaties en notities samen in één werkruimte, zodat je live verbanden kunt leggen onder, tussen en binnen alle gegevens in het project door alleen maar lijnen te trekken.
Meer informatie over LiquidText