Hier is onze lijst met apps voor Business management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

148 softwareopties

monday.com is business management software om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op... Meer informatie over monday.com
Gripp is een softwarebedrijf dat zich richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met meer dan 2000 klanten en ongeveer 14.000 dagelijkse gebruikers helpt dit platform klanten elke dag met het optimaliseren van bedrijfsprocessen door het leveren van hoogwaardige alles-in-één software. Meer informatie over Gripp
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over Quickbooks Online
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Webgebaseerde business management software is afgestemd op bedrijven die systemen voor planning en bedrijfsvoering nodig hebben. Meer informatie over Mindbody
Genereer en presenteer indrukwekkende resultaten met het vertrouwde bedrijfsmanagement van Wrike. Plan projecten, organiseer informatie, volg taken en controleer de voortgang van teams met krachtige rapporten. Bovendien kun je het aanpassen aan je behoeften. Geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
WPS Office is een pakket voor het delen van bestanden en productiviteit dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het maken en bewerken van presentaties, documenten en spreadsheets en ze te delen met klanten of teamleden. Meer informatie over WPS Office
NetSuite helpt bij het beheren van alle gebieden van je bedrijf met een reeks functies die vallen onder ERP, CRM, PSA en e-commerce, zoals boekhouding en inventaris, projecten en upsells. Meer informatie over NetSuite
Beheer je op afspraken gebaseerde bedrijf met de volledige set functies van Booker, zoals personeelsplanning, CRM, voorraadbeheer en realtime rapportage. Meer informatie over Booker
CoConstruct helpt bouwers en verbouwers hun projecten naadloos te coördineren, moeiteloos te communiceren met hun klanten, werkploeg en handelspartners, en zorgeloos de controle te hebben over alle financiële gegevens van elke opdracht die volledig met QuickBooks kan worden geïntegreerd. Meer informatie over CoConstruct
Beheer je buitendienstbedrijf met mHelpDesk voor het plannen en bijhouden van opdrachten, werkorderbeheer, facturering, het bijhouden van serviceaanvragen en nog veel meer. Meer informatie over mHelpDesk
Softwarepakket met meer dan 30 tools: CRM, e-mailmarketing, callcenter, enz. Beheer je zakelijke interacties, maak rapporten en voer analyses uit. Meer informatie over Bitrix24
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning, facturering, klanten en offertes kunnen beheren en meer. Meer informatie over Jobber
Slim bedrijfsmanagement voor professionele dienstverlenende bedrijven. BQE Core automatiseert de alledaagse, repetitieve zakelijke taken, zodat je meer gedaan krijgt met dezelfde middelen. Meer informatie over BQE CORE Suite
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
DesignFiles help bedrijven bij het beheren van interieurontwerpprojecten, het genereren van offertes, het promoten van producten, het verwerken van online betalingen en meer. Gebruikers kunnen aangepaste 2D- en 3D-ontwerpborden maken, aangepaste producten uploaden of toevoegen vanuit de ingebouwde bibliotheek en videotutorials opnemen om met... Meer informatie over DesignFiles
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang. Meer informatie over PracticePanther Legal Software
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor bedrijven die zijn gericht op gezondheid en welzijn Meer informatie over WellnessLiving
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar. Meer informatie over Kickserv
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist). Meer informatie over CosmoLex
ServiceM8 is een cloudgebaseerde oplossing die buitendienstorganisaties helpt hun bedrijf te beheren. ServiceM8 begeleidt gebruikers vanaf het creëren van offertes tot de facturering en het incasseren van betalingen en biedt realtime informatie over welke opdrachten actief zijn, welke offertes zijn verstrekt aan klanten en waar en wanneer... Meer informatie over ServiceM8
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Curve is een softwarebedrijf voor het beheer van tandartspraktijken dat kantoorbeheer via het web levert. Het is een ideale oplossing. Dankzij tandheelkundige software voor je kantoor op het web heb je overal en altijd toegang tot je patiëntgegevens; vanuit huis, werk of vrije tijd. En je gegevens zijn veiliger met deze software voor het beheer... Meer informatie over Curve Dental
Orderhive helpt je bij het beheren en automatiseren van backend-processen (voorraadupdate, verzending, enz.) via meerdere kanalen. Meer informatie over Orderhive
Alles-in-één bedrijfstoepassing. Verander je bedrijf in een zelfsturende eenheid. Meer informatie over vcita
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Qlik Sense is het platform van de volgende generatie van Qlik, dat een volledige reeks gebruiksscenario's voor analyse ondersteunt, waaronder visualisatie en verkenning van zelfbediening, geleide analyse-apps en dashboards, aangepaste en ingebedde analyse en mobiele analyse en rapportage, dit alles binnen een beheerste multi-cloudarchitectuur. Meer informatie over Qlik Sense
Met Invoice2go kunnen zakelijke en onafhankelijke gebruikers professionele facturen maken en verzenden via smartphone-apps, worden uitgaven bijgehouden en betalingen geaccepteerd. Meer informatie over Invoice2go
Virtuagym is de ultieme oplossing voor clubmanagers die hun club naar een hoger niveau willen brengen met krachtige ledenbetrokkenheid. Klaar om je efficiëntie en de betrokkenheid van leden te verbeteren, maar vooral om je winst te verhogen? Boek je demo en maak je klaar om je club te transformeren. Meer informatie over Virtuagym
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
shopVOX is een cloudgebaseerde oplossing voor aangepaste productie met functionaliteiten voor het beheer van verkoopleads, offertes, business intelligence, personeelsbeheer en meer. Meer informatie over shopVOX
Project.co is een platform voor projectmanagement voor teamsamenwerking en communicatie. Gebruikers kunnen meerdere projecten tegelijk creëren en eraan werken, facturen genereren, bestanden delen, takenlijsten en tijdlijnen maken, rolgebaseerde machtigingen toewijzen, planningen en Kanbanborden maken en meer. Meer informatie over Project.co
Function Point verlicht het chaotische karakter van werkende creatieve bureaus, interne marketingteams en professionele dienstverlenende bedrijven. De alles-in-één oplossing wordt gebruikt door meer dan 600 klanten over de hele wereld en helpt teams om elke fase van het projectmanagement te verbinden. Meer informatie over Function Point
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Planview AdaptiveWork
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Meer informatie over Karbon
Accelo helpt je inzicht te krijgen in je hele bedrijf door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Meer informatie over Accelo
eM Client is een krachtige e-mailclient voor Windows en macOS met een duidelijke en gebruiksvriendelijke interface. Het biedt ook functies voor agenda's, taken, contacten, aantekeningen en chat. eM Client voldoet aan alle professionele communicatiebehoeften van elk team of bedrijf en maakt eenvoudig verbinding met elke e-mailservice. Meer informatie over eM Client
Alles wat je nodig hebt om je studio, sportschool, personal training bedrijf of wellnesscenter te beheren via de merkeigen web- en mobiele apps. Gebruik deze software voor sportschoolbeheer, voer digitale gezondheids- en voedingsbeoordelingen uit, lever online of persoonlijk trainingen aan individuen of groepen. Meer informatie over Exercise.com

Gerelateerde categorieën