Hier is onze lijst met apps voor Business management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

244 softwareopties

NetSuite helpt bij het beheren van alle gebieden van je bedrijf met een reeks functies die vallen onder ERP, CRM, PSA en e-commerce, zoals boekhouding en inventaris, projecten en upsells. Meer informatie over NetSuite
monday.com is business management software om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op... Meer informatie over monday.com
Gripp is een softwarebedrijf dat zich richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met meer dan 1800 klanten en ongeveer 12.000 dagelijkse gebruikers helpt dit platform klanten elke dag met het optimaliseren van bedrijfsprocessen door het leveren van hoogwaardige alles-in-één software. Meer informatie over Gripp
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Caflou is een gebruiksvriendelijk bedrijfsmanagementsysteem waarmee je de prestaties en economie van je bedrijf en team kunt verbeteren. Met Caflou kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Dit alles vanaf één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over CAFLOU
Softwarepakket met meer dan 30 tools: CRM, e-mailmarketing, callcenter, enz. Beheer je zakelijke interacties, maak rapporten en voer analyses uit. Meer informatie over Bitrix24
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Webgebaseerde business management software is afgestemd op bedrijven die systemen voor planning en bedrijfsvoering nodig hebben. Meer informatie over Mindbody
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Alles-in-één bedrijfstoepassing. Verander je bedrijf in een zelfsturende eenheid. Meer informatie over vcita
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
VOGSY is een mobielgerichte geautomatiseerde technologie voor professionele diensten die is gebouwd als een uitbreiding op Google G Suite en ontworpen om accounts, kansen, middelen en projecten te beheren tijdens het proces van offerte tot betaling, met functies zoals facturering, uren- en uitgavenregistratie, CRM en gegevensinzichten. Meer informatie over VOGSY
TaxFlow is a cloud-based tax practice management software that provides businesses with tools to handle and streamline electronic filing processes on a centralized platform. Supervisors can store clients’ tax documents in a centralized database and track the status of their returns on a unified location. Meer informatie over TaxFlow
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Genereer en presenteer indrukwekkende resultaten met het vertrouwde bedrijfsmanagement van Wrike. Plan projecten, organiseer informatie, volg taken en controleer de voortgang van teams met krachtige rapporten. Bovendien kun je het aanpassen aan je behoeften. Geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Beheer je op afspraken gebaseerde bedrijf met de volledige set functies van Booker, zoals personeelsplanning, CRM, voorraadbeheer en realtime rapportage. Meer informatie over Booker
CoConstruct helpt bouwers en verbouwers hun projecten naadloos te coördineren, moeiteloos te communiceren met hun klanten, werkploeg en handelspartners, en zorgeloos de controle te hebben over alle financiële gegevens van elke opdracht die volledig met QuickBooks kan worden geïntegreerd. Meer informatie over CoConstruct
Beheer je buitendienstbedrijf met mHelpDesk voor het plannen en bijhouden van opdrachten, werkorderbeheer, facturering, het bijhouden van serviceaanvragen en nog veel meer. Meer informatie over mHelpDesk
WPS Office is a file sharing and productivity suite designed to help businesses of all sizes create, edit, and share presentations, documents, and spreadsheets with clients or team members. Meer informatie over WPS Office
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
Slim bedrijfsmanagement voor professionele dienstverlenende bedrijven. BQE Core automatiseert de alledaagse, repetitieve zakelijke taken, zodat je meer gedaan krijgt met dezelfde middelen. Meer informatie over BQE Core Suite
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang. Meer informatie over PracticePanther Legal Software
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
SuiteDash is an all-in-one business software that enables collaboration with teams and optimizes interaction with clients. Meer informatie over SuiteDash
Houzz Pro is a business management software that is built for enterprises in the residential building, remodeling, and design industries. Contractors can streamline payment scheduling and online invoicing processes as well as track activities through a client dashboard and project timelines. Meer informatie over Houzz Pro
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist). Meer informatie over CosmoLex
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar. Meer informatie over Kickserv
ServiceM8 is een cloudgebaseerde oplossing die buitendienstorganisaties helpt hun bedrijf te beheren. ServiceM8 begeleidt gebruikers vanaf het creëren van offertes tot de facturering en het incasseren van betalingen en biedt realtime informatie over welke opdrachten actief zijn, welke offertes zijn verstrekt aan klanten en waar en wanneer... Meer informatie over ServiceM8
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor bedrijven die zijn gericht op gezondheid en welzijn Meer informatie over WellnessLiving
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Orderhive helpt je bij het beheren en automatiseren van backend-processen (voorraadupdate, verzending, enz.) via meerdere kanalen. Meer informatie over Orderhive
MassageBook is a business management solution designed to help massage therapists automate processes related to appointment scheduling, email marketing, and customer loyalty. Teams can use the website builder to streamline directory listing, online booking, gift certificates & reviews. Meer informatie over MassageBook
Curve is een softwarebedrijf voor het beheer van tandartspraktijken dat kantoorbeheer via het web levert. Het is een ideale oplossing. Dankzij tandheelkundige software voor je kantoor op het web heb je overal en altijd toegang tot je patiëntgegevens; vanuit huis, werk of vrije tijd. En je gegevens zijn veiliger met deze software voor het beheer... Meer informatie over Curve Dental
Function Point verlicht het chaotische karakter van werkende creatieve bureaus, interne marketingteams en professionele dienstverlenende bedrijven. De alles-in-één oplossing wordt gebruikt door meer dan 600 klanten over de hele wereld en helpt teams om elke fase van het projectmanagement te verbinden. Meer informatie over Function Point
Qlik Sense is het platform van de volgende generatie van Qlik, dat een volledige reeks gebruiksscenario's voor analyse ondersteunt, waaronder visualisatie en verkenning van zelfbediening, geleide analyse-apps en dashboards, aangepaste en ingebedde analyse en mobiele analyse en rapportage, dit alles binnen een beheerste multi-cloudarchitectuur. Meer informatie over Qlik Sense
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Planview Clarizen
Virtuagym is de ultieme oplossing voor clubmanagers die hun club naar een hoger niveau willen brengen met krachtige ledenbetrokkenheid. Klaar om je efficiëntie en de betrokkenheid van leden te verbeteren, maar vooral om je winst te verhogen? Boek je demo en maak je klaar om je club te transformeren. Meer informatie over Virtuagym
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Meer informatie over Brightpearl
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Meer informatie over Karbon
Accelo helpt je inzicht te krijgen in je hele bedrijf door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Meer informatie over Accelo
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ... Meer informatie over Ninox
Pike13 biedt een softwareoplossing voor lidmaatschapsbeheer, planning, inchecken van klanten via een kiosk of een klanten-app, facturering en rapportage. Pike13 kan worden geïntegreerd met leveranciers voor het verzamelen van e-handtekeningen, e-mailmarketing, het bijhouden van vaardigheden, zakelijke sms-berichten en loyaliteitspunten. Meer informatie over Pike13
On-premise accounting solution that helps small to midsize businesses manage accounting, inventory, sales, purchase, manufacturing, job costing, payroll, branch management and more. Meer informatie over TallyPrime

Gerelateerde categorieën