Hier is onze lijst met apps voor Business management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

170 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Maak aangepaste zakelijke apps voor je team!
Ninox is een cloudgebaseerd platform voor het ontwerpen van aangepaste databasetoepassingen, met ingebouwde sjablonen, formules op basis van slepen en neerzetten, aangepaste acties, scripting en meer. Meer informatie over Ninox
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Business management for small businesses and freelancers
CAFLOU is an easy to use Business Management System which lets you drive your company and team performance and economy. CAFLOU lets you manage cash flow and business activities, identify where you can save money, track and organize your team, manage projects. All form 1 place, even from home office. Meer informatie over Caflou
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Genereer en presenteer indrukwekkende resultaten met vertrouwd Wrike bedrijfsbeheer. Plan projecten, organiseer informatie, houd taken bij en controleer de voortgang van teams met krachtige rapporten. Pas bovendien aan je behoeften aan. Perfect voor teams van 20+. Meer informatie over Wrike
Open source ERP- en CRM-softwarepakket
Odoo is een open source pakket voor enterprise resource planning (ERP) en CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer), met een reeks optionele toepassingen voor verkoop, facturering, verkooppunt (point of sale, POS), operationeel management, productie, websitebeheer, livechat, e-mailmarketing, urenregistratie en meer. Meer informatie over Odoo
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
Dashboards en geautomatiseerde rapporten voor gegevensgestuurde teams
Klipfolio helpt bedrijven van elke omvang om de statistieken te ontdekken die het belangrijkst zijn voor hun bedrijf of functie, en automatiseert vervolgens het proces van controle en handelen op basis van deze statistieken met behulp van het dashboard. Klipfolio kan worden geïntegreerd met honderden gegevensbronnen, online en op locatie. Meer informatie over Klipfolio
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Software voor bedrijfsvoering en projectsamenwerking
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
ERP- en CRM-toepassingen van Microsoft
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over Mindbody
Software voor bedrijfsmanagement van spa’s en salons
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of spa beter te runnen. Meer informatie over Booker Software
CoConstruct is uitstekend beoordeelde software voor klantspecifieke bouwers en verbouwers.
CoConstruct helpt bouwers en verbouwers hun projecten naadloos te coördineren, moeiteloos te communiceren met hun klanten, werkploeg en handelspartners, en zorgeloos de controle te hebben over alle financiële gegevens van elke opdracht die volledig met QuickBooks kan worden geïntegreerd. Meer informatie over CoConstruct
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.
Functionaliteit voor opdrachtvolging en -facturering via je mobiele apparaat Directe toegang tot je klantinformatie vanaf elk apparaat - verlies nooit je opdrachten of apparaten uit het oog Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere... Meer informatie over mHelpDesk
Boekhouding en bedrijfsmanagement voor kleine bedrijven
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
Uren en facturering | projectmanagement | boekhouding
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over BQE Core
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Cloud Office Suite
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE
Populaire en zeer gebruiksvriendelijke software voor het runnen van een servicebedrijf
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar. Meer informatie over Kickserv
Klantbeheer voor freelancers en het MKB
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Webgebaseerd beheer van juridische praktijken en boekhoudsoftware
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist). Meer informatie over CosmoLex
Dit platform is voor kleine bedrijven.
ServiceM8 is een cloudgebaseerde oplossing die buitendienstorganisaties helpt hun bedrijf te beheren. ServiceM8 begeleidt gebruikers vanaf het creëren van offertes tot de facturering en het incasseren van betalingen en biedt realtime informatie over welke opdrachten actief zijn, welke offertes zijn verstrekt aan klanten en waar en wanneer... Meer informatie over ServiceM8
Operationeel platform voor kleine tot middelgrote en franchisebedrijven
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, tijdregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ProWorkflow
Tool voor order-, verzend- en inventarisbeheer
Orderhive is multi-channel software voor order-, verzend- en inventarisbeheer voor het MKB, e-commerceverkopers, detailhandelaars en groothandels. Het is een alles-in-één bedrijfsoplossing voor back-end orderafhandeling waarmee je een gecentraliseerd en realtime voorraadvolgsysteem kunt onderhouden. Meer informatie over Orderhive
Bedrijfsvoering voor de gezondheids- en fitnesssector
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor bedrijven die zijn gericht op gezondheid en welzijn Meer informatie over WellnessLiving
Projectmanagement voor creatieve teams
Function Point verlicht het chaotische karakter van werkende creatieve bureaus, interne marketingteams en professionele dienstverlenende bedrijven. De alles-in-één oplossing wordt gebruikt door meer dan 600 klanten over de hele wereld en helpt teams om elke fase van het projectmanagement te verbinden. Meer informatie over Function Point
Platform voor end-to-end data-analyse
Qlik Sense is het platform van de volgende generatie van Qlik, dat een volledige reeks gebruiksscenario's voor analyse ondersteunt, waaronder visualisatie en verkenning van zelfbediening, geleide analyse-apps en dashboards, aangepaste en ingebedde analyse en mobiele analyse en rapportage, dit alles binnen een beheerste multi-cloudarchitectuur. Meer informatie over Qlik Sense
Cloudgebaseerde software voor tandheelkundige praktijken
Curve is een softwarebedrijf voor het beheer van tandartspraktijken dat kantoorbeheer via het web levert. Het is een ideale oplossing. Dankzij tandheelkundige software voor je kantoor op het web heb je overal en altijd toegang tot je patiëntgegevens; vanuit huis, werk of vrije tijd. En je gegevens zijn veiliger met deze software voor het beheer... Meer informatie over Curve Dental
Massage practice management solution
MassageBook is a business management solution designed to help massage therapists automate processes related to appointment scheduling, email marketing, and customer loyalty. Teams can use the website builder to streamline directory listing, online booking, gift certificates & reviews. Meer informatie over MassageBook
Een cloudgebaseerde oplossing voor het klantenbeheer
Pike13 biedt een softwareoplossing voor lidmaatschapsbeheer, planning, inchecken van klanten via een kiosk of een klanten-app, facturering en rapportage. Pike13 kan worden geïntegreerd met leveranciers voor het verzamelen van e-handtekeningen, e-mailmarketing, het bijhouden van vaardigheden, zakelijke sms-berichten en loyaliteitspunten. Meer informatie over Pike13
Software voor collaboratief werkmanagement voor accountantskantoren.
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Meer informatie over Karbon
Systeem voor financieel en bedrijfsmanagement (ERP)
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Het platform voor detailhandelsactiviteiten voor merken en detailhandelaars
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Meer informatie over Brightpearl
Meer ruimte voor wat er echt toe doet.
Actionstep is een populair cloudgebaseerd beheersysteem voor advocatenkantoren dat is gebaseerd op automatisering. Het biedt advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten. Meer informatie over Actionstep
Platform voor afspraakplanning, POS en klantenbinding
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises. Aanvullende functionaliteiten zijn onder andere e-mailmarketing, salarisadministratie, CRM en meer. Meer informatie over MyTime
Xero was eigenaar van financiële projectmanagementsoftware voor het mkb.
Met WorkflowMax kan je al je taak- en projectmanagementbehoeften beheren in één naadloos geïntegreerd systeem. Bevat leadbeheer, offertes, urenregistratie, volgen van projecten en kostenberekening, projectmanagement en rapportage, facturering, add-on integraties en meer. Als je een servicebedrijf runt en je tijd bijhoudt, is WorkflowMax... Meer informatie over WorkflowMax
Gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor kleine bedrijven
Powered Now is webgebaseerde en mobiele business management software die kleine bedrijven zoals bouwers, loodgieters, elektriciens en andere kleine bedrijven de tools biedt om facturering, schattingen, planning, live teamtracking, belasting digitaal maken en meer te beheren. Meer informatie over Powered Now
Webgebaseerde software voor het beheer van tandartspraktijken
Planet DDS was met zijn Denticon-software het eerste cloudgebaseerde softwarebedrijf voor het beheer van tandartspraktijken. Vanaf de grond opgebouwd voor praktijken met meerdere locaties, maar ook intuïtief genoeg voor solokantoren. Stelt tandheelkundige organisaties in staat om zich los te maken van dure, omslachtige desktopsoftware en om... Meer informatie over Denticon
Business management software voor ondernemers en teams
17hats helpt freelancers en kleine bedrijven om projecten, marketing, contracten, boekhouding, online betalingen en meer te beheren. Het gecentraliseerde dashboard in de toepassing toont actiepunten, urgente meldingen, aankomende agenda-evenementen en weersvoorspellingen om dagelijkse activiteiten te stroomlijnen. Meer informatie over 17hats
CRM-/agentbeheersysteem voor levens- en ziektekostenverzekeringsmaatschappijen
AgencyBloc helpt levens- en ziektekostenverzekeringsmaatschappijen hun bedrijf te laten groeien door hun activiteiten te organiseren en automatiseren met behulp van een combinatie van een sectorspecifieke CRM, provisieverwerking en geïntegreerde marketing automation. Meer informatie over AgencyBloc
Webgebaseerde software voor het beheer van sportscholen en -clubs voor het MKB
EZFacility is een webgebaseerde oplossing voor sportscholen en fitnessbedrijven waarmee klanten hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en hun faciliteiten kunnen beheren. Meer informatie over EZFacility
Alles-in-één bedrijfsmanagementsysteem. CRM + Sociaal + Projecten + Facturering
Niemand in jouw bedrijf werkt geïsoleerd. Je verkoopteam werkt samen met het backoffice-team. Facturering volgt problemen op met ondersteuning en je projectteam werkt altijd samen met aannemers en klanten. Dus waarom zou je dan een CRM kopen dat zich alleen maar richt op CRM? Je hebt meer nodig dan CRM. Je hebt een totaaloplossing voor... Meer informatie over WORKetc
ERP-oplossing voor het MKB
Microsoft Dynamics NAV is een ERP-oplossing waarmee het MKB financiën, verkoop, klantrelaties, productie, supply chains en analytics kan beheren en meer. Meer informatie over Microsoft Dynamics 365 Business Central
Oplossingen voor online bedrijven.
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
ERP-software voor aannemers van conciërge- en beveiligingsdiensten
WinTeam is cloudgebaseerde ERP-software die is ontworpen om aannemers van conciërge- en beveiligingsdiensten te helpen bij het beheren van hun personeel en het automatiseren van financiële activiteiten. Functies omvatten het volgen van prestaties, kostenberekening van opdrachten, tijdregistratie, planning van arbeidsvoorwaarden, analyse en... Meer informatie over WinTeam
Streamline operations. Increase profits. Grow your business.
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade contractors streamline operations to increase profits. Meer informatie over simPRO
Diagramtool voor het tekenen van elk type grafiek of diagram
Inbegrepen in de alles-in-één diagramsoftware van SmartDraw: stroomdiagramsoftware, plattegrondmaker, organogramsoftware, CAD-software, software voor elektrisch ontwerp, ontwerpsoftware voor landschapsarchitectuur en nog veel meer. SmartDraw, met online en offline toegang, is een uitstekend alternatief voor Visio- en Lucidchart. Meer informatie over SmartDraw
Build Excellence.
Provide franchisors with quality technology and exceptional customer service so that their franchisees can achieve excellence. You Deserve Better, and this is it. Meer informatie over The Better Software
Alles-in-één software voor het beheer van kleine bedrijven
TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt. Meer informatie over TopNotepad
IT-platform voor Business management software
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. Met de automatisering en het beheer van je mensen, projecten en processen door Autotask zullen je bedrijfsprestaties aanzienlijk worden verbeterd. Dit betekent meer... Meer informatie over Autotask
Platform voor het beheer van beveiligingspersoneel
De geïntegreerde TrackTik-software voor het beheer van beveiligingspersoneel biedt beveiligingsdienstbedrijven volledige controle over elk aspect van hun bedrijf. Meer informatie over TrackTik
Rapportage, analyse en planning voor JD Edwards en Oracle
Hubble biedt kant-en-klare rapportage, analyse en planning voor Oracle E-Business Suite en JD Edwards. Meer informatie over Hubble
Asynchrone stand-up meetings in Slack
Geekbot voert asynchrone standup-meetings uit in Slack! Ervaar niet-intrusieve vergaderingen die je team transparant maken, en blijf gefocust op de echte taken. Meer informatie over Geekbot
Software voor salons en spa's. Het maakt jou succesvoller.
Kitomba is een salon- en spabeheersysteem dat je bedrijf succesvoller maakt. Boordevol functionaliteiten zoals het boeken van afspraken, POS, automatische herinneringen, online boeken, klantbeheer, uitgebreide rapportage en het bijhouden van bedrijfsactiviteiten, personeelsroosters en geweldige ondersteuning. Meer informatie over Kitomba
Cloudgebaseerde software voor het beheer van studentengegevens
Administrator's Plus is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van studentengegevens die tegemoetkomt aan de behoeften van particuliere, openbare en internationale scholen. Meer informatie over Administrator's Plus
Codeless app platform, mobile apps and forms
Snappii mobile app builder helps you to build and customize powerful mobile business apps with no programming or coding needed in DAYS. Meer informatie over Snappii
Create & send professional invoices across every device
Invoice2go allows business and independent users to create and send professional invoices via smartphone apps, while tracking expenses and accepting payments Meer informatie over Invoice2go
Alles-in-één-besturingssysteem met 35+ geïntegreerde applicaties
Zoho One is een alles-in-één-besturingssuite waarop het hele bedrijf kan draaien met behulp van 35+ geïntegreerde toepassingen op één account. Meer informatie over Zoho One
Win meer, word sneller betaald. Gemaakt voor transacties.
Krijg werk gewonnen, gedaan en betaald met de no-nonsense app speciaal gemaakt voor ambachten. Offertes, facturen, planning, betalingen... klik, klik, klaar. Meer informatie over YourTradeBase
Doing Business, Better
1CRM is an all-in-one CRM solution which stands out as cost-effective, and comprehensive. Order Management, Service Management, Project Management, Timesheets, Expense Reports, and Vacation Tracking are all included in every version of 1CRM, starting at $12/user/month. Meer informatie over 1CRM
Business management automation
Tigerpaw One business management software provides everything you need to begin the automation process, increase collaboration, streamline project management, increase cash-flow, expand your sales pipeline through sales automation, minimize costs and improve customer service. Instead of using a variety of software solutions to track and manage... Meer informatie over Tigerpaw
Effectieve interne verkoopbeheer met geautomatiseerde prospectie.
Platformax is een complete CRM voor de interne verkoop die het eenvoudig maakt om je verkooppijplijn en leads te organiseren, en teamleden en prospecten te beheren via telefoontjes en e-mails. Meer informatie over Platformax
Business management for SMBs
Wylie Business System is a business management system which enables SMBs to manage appointment scheduling, inventory, customer data tracking, and more Meer informatie over Wylie Business System
Online booking & appointment scheduling software
Reservio is an online booking & appointment scheduling platform for client-serving businesses of all sizes - with features for performance tracking & promotion Meer informatie over Reservio
Web based enterprise management and accounting system
ServMan Software is a customizable integrated enterprise management and accounting system for operating and managing midsized and large service-based business Meer informatie over ServMan
Cloud-based, secure virtual mail & address solutions.
Users have scanned over 14 million mail items with Earth Class Mail. Easily access your snail mail online so you can focus on more important stuff. Set up multiple users, auto-rules, and integrate with other apps to make your mail work for you- not the other way around. Meer informatie over Earth Class Mail
100% Cloud-based ERP for small & mid-sized businesses.
Ecount ERP is a fully integrated, web-based accounting, inventory, sales, purchasing and production management software for small and mid-sized businesses. The enterprise resource planning (ERP) tool allows users to manage all aspects of their business, both front and back office, from one platform. Meer informatie over Ecount ERP
Practice management software
OfficeMate is one of the industry's most trusted and widely used practice management software (PMS). Workflow efficiency is critical to a successful, growing practice. By automating everyday tasks in your practice, you and your staff can save time, and ultimately money. Meer informatie over Eyefinity OfficeMate
Property management software
Property Matrix is an accounting system for property management companies. It does a lot more than just accounting & includes portals, payments and maintenance Meer informatie over Property Matrix
Sell in-store, online and on-the-go with Hike POS
Hike cloud / iPad POS is a complete POS system with inventory, loyalty program, eCommerce, appointments, employee rosters real-time reporting and 24x7 support. Meer informatie over Hike
Online project and business management software
All business applications integrated in one system! * CRM tool * Accounting * Invoice * Online Project Management Software * E-mail * Calendar * File/documents Contact us for a trial or a demonstration. Meer informatie over 24SevenOffice
CRM, facturering, automatisering, marketing (en meer) op één plek!
De alles-in-één verkoopsuite die klantrelaties makkelijk maakt. Beheer je CRM, klantenondersteuningsportal, facturering en meer vanaf één platform! Meer informatie over Sellsy
Enterprise Management
Sage X3, previously Sage Business Cloud Enterprise Management, is a cloud-based solution designed to help businesses within manufacturing, distribution, chemical & food & beverage sectors manage business operations, including accounting, payroll, purchasing, budgeting, quality control, and more. Meer informatie over Sage X3
Business management software for the printing industry
EFI Pace is a business management software that provides businesses in the printing industry with integrated solutions for job planning, estimation, task scheduling, data collection, accounting, and more. Meer informatie over EFI Pace
Business process management solution for the rental industry
Sirius by Orion Software is a business management solution for the rental industry, offering modules for CRM, distribution, maintenance management and more Meer informatie over Sirius
Simple, Comprehensive, Business Management
OfficeBooks is an easy to use, business management application. The system is ideal for small or medium sized manufacturing operations. It provides all the functionality required without the burdensome complexity and cost of "enterprise" solutions. OfficeBooks integrates all the key processes of any business; Contact Management, Sales Orders,... Meer informatie over OfficeBooks
Cloudgebaseerde ERP-oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven
SAP Business ByDesign is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsmanagement die op abonnementsbasis via de cloud wordt geleverd. SAP Business ByDesign kan worden gelokaliseerd voor 130 verschillende landen en voor verschillende specifieke sectoren, waaronder productie, groothandel, PSA, non-profit en meer. Meer informatie over SAP Business ByDesign
Cloud-based business management solution
CoManage is a cloud-based management solution that helps small to midsize businesses manage customers, invoices, offers, products, and projects. It offers various tools as well as a CRM functionality to help manage administration, create offers and collaborate with team members. Meer informatie over CoManage
Geïntegreerde accounting, CRM en ERP voor het MKB.
aACE is een uitgebreide tool, afgestemd op de behoeften van MKB'ers, die naadloos verkoop, activiteiten en boekhouding ondersteunt. Zoals de letters in de naam suggereren, verenigt aACE Accounting, CRM en ERP in één geïntegreerd pakket. Meer informatie over aACE
Employee management & office collaboration suite
Manage relationship with employees, tasks, equipment, assets, contracts, projects, opportunities, share meeting minutes and many others. Meer informatie over OneSoft Connect
Software voor de bouw
Viewpoint Construction Software heeft een unieke positie ingenomen op de markt van software voor bouwbeheer. Door nauw met klanten samen te werken om de specifieke inzichten te verkrijgen die dit platform nodig heeft om pijnpunten in de sector aan te pakken, creëert het producten die zijn ontworpen op schaal voor de bedrijven van klanten, maar... Meer informatie over Viewpoint
Oplossing voor bedrijfsmanagement voor IT-afdelingen en MSP's
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer. Meer informatie over Kaseya BMS
Modern Club Management Software + Integrated Billing
Motionsoft is a tab-based club management software solution for gyms, fitness clubs, franchises, and hospital wellness centers that comes with 28 modules and provides 360-degree view of members accounts. Learn more today by visiting https://www.motionsoft.net. Meer informatie over Motionsoft
Salesforce-native project management software
Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app. Ideal for customer onboarding, PSA and projects of any shape & size. Salesforce Project management is a click away. Try it free with our 30-day trial: http://bit.ly/inspire-planner-trial Meer informatie over Inspire Planner
Professional service automation tool built on Google G Suite
VOGSY is a mobile-first automated professional services technology built as an extension to Google G Suite and designed to manage accounts, opportunities, resources and projects throughout the quote-to-cash process with features including billing, time and expenses tracking, CRM and data insights Meer informatie over VOGSY
Membership management solution for boutique fitness studios
fitDEGREE is a cloud-based membership management solution which assists boutique fitness and yoga studios with class scheduling and appointment booking. Its key features include payment processing, member alerts, sales funnel automation, recurring billing and business analytics. Meer informatie over fitDEGREE
All-in-one software for best-in-class companies
Project Management cloud application for entire project lifecycle with number of useful features. Seamlessly plan and track all tasks and schedules online. Automate workflow and documentation management. Collaborate with participants in one instance. Meer informatie over kpi.com
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Manage Clients, Projects, Time/Billing All From a Single Platform
Vorex provides a business management platform that weaves together complete online project management with professional services automation (PSA) features that streamline day-to-day operations for growing small professional services organizations and IT providers through a complete and easy-to-use cloud-based solution. Meer informatie over Vorex PSA
QuickBooks-integrated CRM for small businsesses
Results CRM is a QuickBooks-integrated CRM for small businesses to manage & automate their business processes, streamline workflows & deliver consistent results Meer informatie over Results CRM