Hier is onze lijst met apps voor Issue tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

99 apps
Sorteren op
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets. Meer informatie over SolarWinds MSP Manager
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Krachtige software voor testbeheer
Wanneer je bedrijf betere methodologieën voor het testen van software nodig heeft, zijn er veel keuzes op de markt. Als je echter het beste wilt in testen voor softwaretoepassingen, is er maar één oplossing. SpiraTest® biedt de functies, prestaties en snelheid om de levenscyclus van het softwaretesten productiever en efficiënter te maken dan elk... Meer informatie over SpiraTest
Platform voor sociale codering en samenwerkende ontwikkeling
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven. Meer informatie over GitHub
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Problemen snel opsporen en oplossen met Wrike's werkbeheersoftware. Gebruik gedetailleerde aanvraagformulieren op maat om problemen automatisch aan relevante teams toe te wijzen. Houd de voortgang bij met gepersonaliseerde workflows en gebruik krachtige rapportagetools om resultaten te presenteren. Meer informatie over Wrike
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Management
Full-stack fout- en probleemopsporing voor web- en mobiele apps
Foutbewakings- en opsporingstool die softwareontwikkelaars, DevOps-, QA- en ondersteuningstechnici sneller code van betere kwaliteit helpt vrij te geven. Installeer Rollbar SDK met je code om uitzonderingen af te handelen en gegevens te verzamelen voor foutopsporing. Ondersteunt JavaScript, Ruby, Python, Java, .NET, iOS, Android, Go en meer. Meer informatie over Rollbar
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
De eenvoudigste manier om je eigen apps te bouwen zonder code.
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quick Base
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Projectmanagementplatform voor software-ontwikkelingsteams
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,... Meer informatie over Clubhouse
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Software voor foutopsporing en probleembeheer voor het MKB
Voor teams die bugs snel willen oplossen, is er Zoho BugTracker software voor foutopsporing met ingebouwde samenwerking, waardoor softwareontwikkelingsteams productief kunnen blijven. Meer informatie over Zoho BugTracker
Flexibele projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Je team blijft op koers met de constante automatische voorspelling van... Meer informatie over Pivotal Tracker
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
In-app-feedback en foutenrapportage voor mobiele apps
Instabug is een bugrapportage- en feedbackoplossing voor mobiele apps met bètatests, gebruikerscommunicatie, crashmeldingen, waarschuwingen en integraties van derden Meer informatie over Instabug
Open source webgebaseerd foutopsporingssysteem, geschreven in PHP
MantisBT is open source, webgebaseerde software voor fout- en probleemopsporing, geschreven in PHP en onder het GNU-protocol, die de samenwerking tussen teamleden en klanten vereenvoudigt. Meer informatie over MantisBT
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor diegenen die op zoek zijn naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Het Self Service Center, het... Meer informatie over Tracker
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Helpdesk software for customer service management teams
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
Visuele tool voor foutopsporing
Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker.io
Track exceptions with modern error logging
Sentry provides error tracking and crash reporting so every developer can instantly see how their production code affects real users and automatically triage and resolve issues as part of their existing workflow. Sentry aggregates and adds important context to stack traces and tells you the users, services, and servers that were affected. Meer informatie over Sentry
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Ticketsysteem voor klantenondersteuning
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische... Meer informatie over osTicket
Usersnap is een visuele feedbackoplossing voor QA/UAT/CX
Stroomlijn je QA-proces door je gebruikers screenshots te laten maken van hun huidige browser-inhoud en deze te annoteren. Visuele feedback en het bijhouden van problemen maken communiceren met je team en ontwikkelaars eenvoudig. Usersnap is een foutopsporings- en feedbacktool voor elk webproject. Meer informatie over Usersnap
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Scrum software for agile teams
Axosoft - formerly OnTime - is a feature-rich Scrum software, developed particularly for agile software projects and teams. The product understands a world where venture stakeholders are connected by the Internet rather than by location. Meer informatie over Axosoft
Verminder interne repetitieve verzoeken
Heb je genoeg van de vraag: "Wat is het wifiwachtwoord?" askSpoke lost automatisch meer dan 40% van de verzoeken op met behulp van AI, en hoe meer je askSpoke gebruikt, hoe slimmer de machine learning wordt. Als jij je niet langer bezig hoeft te houden met het steeds opnieuw beantwoorden van dezelfde veelgestelde vragen, kunnen jij en je team je... Meer informatie over atSpoke
Ticketbeheer en helpdesksoftware in de cloud
Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
Web-based Project Management & Collaboration Software.
ZilicusPM is a web-based management software that helps businesses with advance task scheduling, risk management, issue tracker, document management and collaboration features using an intuitive interface. It has features such as online project management software and desktop-like performance. Meer informatie over ZilicusPM
Automatiseer je werk. Verenig je gegevens. Maak je leven eenvoudiger.
Project Insight (PI®) is toonaangevende software voor werkmanagement die je leven gemakkelijker maakt. PI verbindt je onderneming en maximaliseert de werkefficiëntie door gebruik te maken van automatisering en gegevensaggregatie. Meer informatie over Project Insight
Quality, work, and safety management software
DevonWay is a Quality, Work, & Safety management software tailored to exact requirements to achieve compliance, continuous improvement & safe work environments Meer informatie over DevonWay
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Projectmanagement en samenwerkingssoftware met Agile
Als je projecten beheert voor een digitaal bureau, gebruik dan Binfire om samen te werken met je teamleden, aannemers en klanten. Het helpt je bij het plannen, volgen en coördineren van verschillende projecten tegelijk met behulp van taken, Gantt-charts, een interactief whiteboard en dashboard om dagelijkse taken te bekijken. Binfire brengt alle... Meer informatie over Binfire
Web-based software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid en kwaliteit.
EHS Management is web-based software voor milieu, gezondheid en veiligheid die de bedrijfsprestaties optimaliseert en naleving van de regelgeving voor bedrijven mogelijk maakt. Meer informatie over Intelex
Help desk software for managing customer service processes
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Beheer sofwareprojecten op één plek.
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
Project, issue, and bug tracking for teams
FogBugz makes it simple to track your projects. It focuses your team on what needs to be done, and brings schedules back into reality. Capture your tasks, features, and customer requests in a central location, bringing clarity to your development effort. Meer informatie over FogBugz
Work and Project Management Platform
Planbox Work offers a powerful and easy to use work and project management tool for everyone in your organization. Collaborate, prioritize, plan, manage and track your work, your way. Meer informatie over Planbox Work
Tool voor foutopsporing en logboekbeheer voor softwareontwikkelaars
Bugfender is software voor foutopsporing die is ontworpen om ontwikkelaars te helpen logboeken van mobiele of webtoepassingen te bekijken en bugs of problemen op een verenigd platform op te sporen en op te lossen. Het stelt IT-teams in staat automatisch apparaatlogboeken naar de server te sturen en deze te ordenen op sessies, apparaten en... Meer informatie over Bugfender
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Test management for professionals.
PractiTest is an Innovative end-to-end QA and test management tool that is easy and affordable, yet flexible and methodological. PractiTest is a technology and methodology leader in the field of Application Life Management (ALM), providing its customers with the best in class system to meet their Testing and QA needs. Meer informatie over PractiTest
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Vriendelijk projectmanagement voor slimme teams.
Twproject is een volledige webgebaseerde projectmanagementsoftware die jou volledige zichtbaarheid en controle over je projecten geeft. Meer informatie over Twproject
Omnichannel customer service help desk software
Wowdesk is a web-based, omnichannel help desk solution designed to deliver positive customer experiences for businesses of all sizes. The platform automates the tracking, recording & lifecycle of customer service requests, and can be customized for different workflows, SLA rules, and org structures. Meer informatie over Wowdesk
Project & ticket management tool for teams
Tickd is a web-based project management tool that enables teams to organize their work into projects, milestones and tickets, as well as manage tasks & collaborate effectively. Tickd provides a mobile responsive interface & integrates with tools like email, Slack & GitHub for seamless collaboration. Meer informatie over Tickd
Cloud-based collaboration and project management platform
Temis is a cloud-based collaboration and project management tool designed to help businesses create and manage workflows, track project statuses, and improve collaboration across multiple locations. Meer informatie over Temis
Productontwikkeling, ALM, ITSM, Helpdesk, projectmanagement en CRM
VisionFlow is een krachtige, web-based software met modules voor probleemoplossing, klantenondersteuning, CRM, tijdmanagement, documentbeheer, product- en releasebeheer, beheer van middelen en nog veel meer. VisionFlow biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Meer informatie over VisionFlow
Alles-in-één-oplossing voor klantenservice
Helprace is een alles-in-één klantenserviceoplossing waarmee bedrijven van elke omvang klantenondersteuning kunnen beheren door een helpdesk-ticketingsysteem, kennisbank en feedbackcommunity aan te bieden in één applicatie. Meer informatie over Helprace
Oplossing voor auditprobleembeheer voor bedrijven.
AuditFindings is een webgebaseerde oplossing die kleine tot grote organisaties helpt bij het bijhouden van automatische auditsporen. Belangrijke functies omvatten sociale opmerkingen, het importeren van gegevens, het taggen van problemen, documentbeheer, rapportage en meldingen. Meer informatie over AuditFindings
Oplossing voor helpdeskbeheer
Halo Service Desk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om werkstroombeheer, operationele automatisering, klant- en medewerkersbetrokkenheid en meer te stroomlijnen. Een incidentbeheersysteem helpt gebruikers bij het afhandelen van incidenten, SLA's (Service Level Agreements) en communicatie via een centraal dashboard. Meer informatie over Halo Service Desk
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers voor lokale en provinciale overheden.
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
QA platform to test web & mobile apps
test IO’s on-demand crowd of professional testers unblocks your QA bottleneck so you can test continuously and ship better software. Meer informatie over test IO
Free, Agile Scrum Tool & Issue Tracker
Yodiz is a simple but comprehensive agile tool with visual boards for Sprints, Releases, Backlog, Epics and Issue management. It has powerful reporting dashboards. Meer informatie over Yodiz
Incident management software
Squadcast is an incident management software that helps businesses send alerts, create event tags, and track response activities on a centralized platform. The incident war room enables users to establish communication with emergency responders and facilitate real-time collaboration on incidents. Meer informatie over Squadcast
Business Process Automation and Document Management
Chronos Workflow Platform is a business process automation system that helps organizations streamline their business processes in a traceable and automated web-based system. Features such as enterprise agility, real time reporting and fast implementation helps increase efficiency and save time. Meer informatie over Chronos Workflow
Reputation management software for handling guest reviews
ReviewPro is a reputation management software designed to help businesses in the hospitality industry handle client feedback and communications, surveys, reviews, maintenance cases, guest profiles, and more. Restaurants can use sentiment analysis to identify negative or positive mentions. Meer informatie over ReviewPro
Bug & issue tracking system
Bontq is a web based bug & issue tracking system. It allows you to manage projects and track bugs very easy because of its clean and user-friendly interface. Using Desktop Client's functionality you can Capture Screenshots, Record Videos and attach them right to your items. Meer informatie over Bontq
Web-based project management software
Project Drive is a web based project management software that has been built with flexibility in mind. It can be customized to your exact needs and will grow with your company. It is the foremost tool for increasing collaboration and communication through all phases of your projects. Meer informatie over Project Drive
Web based help desk management software
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Meer informatie over ServiceWise
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Meer informatie over Antlere
Field service management for industries
ManageMart is a cloud-based field service management software for service industry businesses of all types, providing a range of features for scheduling, invoicing, routing, equipment tracking, expense tracking, estimating, equipment maintenance, reporting, online payment processing, and more Meer informatie over ManageMart
Issue ticketing & field service management software for SMEs
Serfy.io is a maintenance service platform with the aim of empowering field service companies to get and manage tasks from their clients, staff or partners Meer informatie over Serfy.io
Incident management & issue hotline service
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Meer informatie over EthicsPoint
IT-beheersysteem en helpdeskoplossing
Milvus is een IT-beheerplatform dat alleen in het Portugees beschikbaar is. Het systeem bevat capaciteiten voor het beheer van IT-middelen, helpdesks, support-/probleemtickets, servicecatalogi, externe toegang, bestandsoverdracht, apparaatdetectie, IT-inventaris, activabewaking, klantdocumentatie en meer. Meer informatie over Milvus
Issue tracking software
Elementool Issue Tracking is a web-based issue tracker that allows your team to track issues/bugs collaboratively with a competitive, easy-to-use application that integrates well with existing systems, while saving you time and money. Meer informatie over Elementool Issue Tracking
Helpdesk, service desk and customer support software
HelpMaster is used for helpdesk, service desk, IT service management and ITIL-based tech-shops. CRM, ticketing, web self-service, email to ticket conversion, asset management and workflow to help you streamline your customer support operations. Meer informatie over HelpMaster
Feedback made easy
Stop flipping between browsers, spreadsheets and emails trying to keep track of feedback during website development. Leave feedback, alert people when something needs to get fixed and do it all in one place, on your website. Meer informatie over PageProofer
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Visual project collaboration & bug tracking with annotations
Futuramo Visual Tickets is a cloud-based smart management app for bug reporting, issue tracking and feedback exchange for project teams. The platform aims at helping teams collaborate and manage bug reporting, ticket-resolving, request and feedback exchange in a faster, more visual way. Meer informatie over Futuramo Visual Tickets
Issue management software for demanding development projects
Helix IM, a module within Perforce's Helix ALM suite, supports the issue management and reporting of development defects, tasks and change / feature requests Meer informatie over Helix IM
Collaborate and Manage Projects Online
Comindwork SaaS helps manage projects and teams online. It improves the knowledge work productivity in projects performed by workgroups in professional service firms (software, advertising & marketing, consulting, NGO) and by divisions within enterprises (support, marketing, R&D, management). Meer informatie over Comindwork
Autonomous Operations- Intelligent Automation for IT Ops
BigPanda (bigpanda.io) Autonomous Operations platform helps IT Ops, NOC & DevOps teams detect, investigate and resolve IT incidents faster and more easily than ever before. Meer informatie over BigPanda
Clould-based Issue Tracking for Professional Teams
AdminiTrack is a highly effective, easy-to-use, high performance, hosted Issue and Task Tracking Application designed specifically for professional project teams. AdminiTrack can be accessed from anywhere in the world with just a browser. Meer informatie over AdminiTrack
User testing tools for quality auditing
Bugwolf is a user testing solution providing tools and teams of testers to audit quality for software, websites and mobile apps Meer informatie over Bugwolf
Helpdesksoftware voor HR-vragen
NeeyamoWorks ServiceDesk is een ticketsysteem en ondersteuningshub, ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren, toewijzen en oplossen van vragen van werknemers. Het kan door bedrijven worden gebruikt om hun werknemers een self-service kennishub en een ticketsysteem te bieden om hun HR-gerelateerde twijfels of vragen op te lossen. Meer informatie over NeeyamoWorks
Software voor het bijhouden van problemen die is ontwikkeld voor bedrijven die Jira gebruiken
ScriptRunner voor Jira is software voor het bijhouden van problemen die bedrijven helpt bij het aanpassen van workflows, het uitvoeren van op JQL gebaseerde zoekopdrachten, het plannen van waarschuwingen voor terugkerende taken en meer. Supervisors kunnen problemen creëren bij het opzetten van projecten, overgangsregels voor problemen opstellen,... Meer informatie over ScriptRunner for Jira
Web-based task and issue management software
Request Tracker is a task and issue management software that helps businesses handle processes related to asset management, task automation, workflow configuration, and more on a centralized platform. It allows staff members to set-up task priorities and track employees’ time across all tasks. Meer informatie over Request Tracker