Hier is onze lijst met apps voor Declaratiesoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

176 softwareopties

Chrome River EXPENSE is een snelle, soepele, mobiele weboplossing die wereldwijde organisaties het nieuwste biedt op het gebied van reis- en onkostenbeheer. Meer informatie over Emburse Chrome River Expense
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Meer informatie over Rydoo
Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Emburse Certify Expense
Haslle is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer en onkostenregistratie voor teams. Het platform, dat werkt met slimme betaalpassen, stelt bedrijven in staat om vanaf één plek bedrijfsbudgetten, aankopen door werknemers, facturen, abonnementen en meer te beheren en bij te houden. Meer informatie over Haslle
Declaree is een mobiele en online webapp die het onkostenbeheerproces digitaliseert en stroomlijnt, met vastleggen van bonnen, creditcardintegratie, dagelijkse toelageconfiguratie, kilometerregistratie, dynamische werkstromen, gegevensrantsoenering, aangepaste velden, boekhouding- en ERP-integratie en meer. Meer informatie over Declaree
Zoho Expense is cloudgebaseerde software die is ontworpen om je uitgavenrapportage moeiteloos te maken. Automatiseer moeiteloos je uitgavenregistratie- en goedkeuringsprocessen. Meer informatie over Zoho Expense
TripActions is een platform voor reismanagement waarmee financiële teams, human resource-teams en reismanagers kunnen samenwerken bij het bouwen, beheren en schalen van een programma voor het beheren van bedrijfsreizen. Met de native mobiele apps kunnen werknemers overal een zakenreis zoeken en boeken. Meer informatie over TripActions
De alles-in-één software van Precoro voor uitgavenbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven om uitgaven te volgen ten opzichte van hun budgetten. Meer informatie over Precoro
Met BizAway kun je reisbeleidsregels, goedkeuringsstromen, volledige controle en kosten goedkeuren en alles rechtstreeks factureren aan je boekhoudafdeling. Je krijgt ook directe facturen of je kunt ervoor kiezen om ze periodiek te ontvangen; wekelijks, tweewekelijks of maandelijks. Meer informatie over BizAway
Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van je onkostenproces. Klippa biedt je een gebruiksvriendelijke onkostenapp. Het indienen van onkosten wordt net zo eenvoudig als het maken van een foto met je smartphone. Je kunt zakelijke onkosten met een paar eenvoudige klikken goedkeuren of afwijzen. Meer informatie over Klippa
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over Quickbooks Online
Importeer automatisch uitgaven van je creditcards en bankrekeningen naar FreshBooks. Maak onderweg foto's van bonnen en genereer aangepaste onkostendeclaraties. Meer informatie over FreshBooks
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Koppel een bankrekening om automatisch al je onkostentransacties te downloaden. Gebruik de Wave-app voor het scannen van ontvangstbewijzen om nog meer werk te besparen. Meer informatie over Wave Accounting
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Meer informatie over Happay
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor salarisadministra... Meer informatie over Timesheets.com
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Dankzij de intuïtieve, mobiele uren- en onkostenregistratie van Core kunnen medewerkers hun gegevens snel en gemakkelijk invoeren. Meer informatie over BQE Core Suite
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a cloud-based solution for freelance and small business workers, designed to streamline the time & expense tracking process with tools such as invoicing, contract creation, time tracking, expense tracking, & more. Fiverr Workspace also provides native mobile app support for Android & iOS. Meer informatie over Fiverr Workspace
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Minute7 is een door QuickBooks gecertificeerde tool voor het bijhouden van urenstaten en onkosten voor werknemers, leveranciers en aannemers, met native mobiele apps voor het onderweg indienen van onkosten. Meer informatie over Minute7
ExpensePoint is bekroond als favoriet op het gebied van waarde en gebruikerservaring en biedt geautomatiseerde software voor onkostendeclaraties aan meer dan 45.000 klanten in meer dan 87 landen. Meer informatie over ExpensePoint
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize. Meer informatie over Itemize
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor een slimmer kostenbeheer. Meer informatie over webexpenses
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Costpoint is an artificial intelligence (AI)-enabled enterprise resource planning (ERP) software that helps businesses streamline project management, accounting, and material tracking operations. It offers a budgeting module, which enables administrators to allocate project budgets and create estimates at completion (EAC) forecasts. Meer informatie over Deltek Costpoint
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Automatiseer je zakelijke onkostendeclaraties met SutiExpense. SutiExpense gebruikt geautomatiseerde koppeling van ontvangstbewijzen, creditcardintegratie en geïntegreerde export van financiële gegevens en is ideale software voor onkostendeclaratie voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SutiExpense
Met SentricHR kun je veel meer dan alleen maar gegevens beheren. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer. Meer informatie over SentricHR
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Accelo
De oplossing voor onkostenbeheer van Fyle stelt financiële teams in staat om taken zoals kaartafstemming, goedkeuringen, enz. te automatiseren met geavanceerde functies zoals het instellen van meerdere valuta's, projectgebaseerde budgetten, integraties met boekhouding, HR- en reissystemen en rapportage met 1 klik vanuit Gmail, Outlook, WhatsApp en... Meer informatie over Fyle
Veryfi is a cloud-based platform for managing expenses, receipt collection, and more, automatically. The solution can be used across various industries including construction, property investment, speciality trades, and more, to automate data entry, manage projects, report on key metrics, and more. Meer informatie over Veryfi Receipts OCR & Expenses
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Als je er genoeg van hebt om alleen maar te reageren en de uitgaven die je team al heeft gedaan na afloop goed te keuren, dan is er een betere manier. Ontdek hoe je interne controles kunt instellen, naleving van de inkoopregels kunt garanderen en alle bestedingsgegevens van je organisatie kunt vastleggen... Meer informatie over Procurify
Met Invoice2go kunnen zakelijke en onafhankelijke gebruikers professionele facturen maken en verzenden via smartphone-apps, worden uitgaven bijgehouden en betalingen geaccepteerd. Meer informatie over Invoice2go
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Spendesk helpt je bij het bijhouden van alle bedrijfsuitgaven met prepaid en virtuele creditcards, uitgavenbeleid en workflows voor voorafgaande goedkeuring, en je hebt geen tijdrovende onkostendeclaraties meer. Meer informatie over Spendesk
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren. De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. Meer informatie over FreeAgent
Kashoo is eenvoudige cloudgebaseerde boekhouding voor eigenaren van kleine bedrijven die de controle en eenvoud van het doen van hun eigen boekhouding willen hebben. Het biedt eigenaren van kleine bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijf te runnen zoals ze willen, met tools voor factuurbeheer, betalingsverwerking, rapportage en meer. Meer informatie over Kashoo
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya

Gerelateerde categorieën