Hier is onze lijst met apps voor Declaratiesoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

125 apps
Sorteren op
Software voor het beheer van reis- en onkostendeclaraties
Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Certify Expense
Laat het bedrijf stromen
Chrome River biedt onkostendeclaratie en factuurautomatisering voor middelgrote en internationale organisaties via een intuïtieve webinterface. Meer informatie over Chrome River EXPENSE
Platform voor het boeken van zakelijke reizen en onkostenbeheer
Rydoo Expense is een toonaangevende oplossing voor het beheer van zakelijke onkosten die het onkostenbeheerproces automatiseert voor middelgrote tot snelgroeiende bedrijven en ondernemingen. Meer informatie over Rydoo
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Mobiele geautomatiseerde onkostendeclaratie voor werknemers
ExpensePoint helpt processen van onkostendeclaratie te automatiseren en stroomlijnen vanaf de creatie tot aan indiening en goedkeuring, met onder andere een afbeeldingsysteem voor betaalbewijzen. Meer informatie over ExpensePoint
Oplossing voor reis- en onkostenbeheer
MobileXpense is een cloudgebaseerde oplossing voor het bijhouden en beheren van uitgaven, met tools voor het automatiseren van onkosteninvoer en goedkeuringsworkflows. MobileXpense is ontworpen voor internationale bedrijven en biedt hulpmiddelen voor planning en autorisatie, registratie, controle en goedkeuring van uitgaven, en voor integratie en... Meer informatie over MobileXpense
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
Precoro is een robuust systeem voor het hele proces van inkoop tot betaling voor je bedrijf. Geautomatiseerde inkoop, eenvoudige sourcing en uitgavenanalyses, alles in één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Precoro
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk is het alles-in-één uitgavenplatform dat financiële teams in staat stelt om de juiste balans te vinden tussen controle door het bedrijf en autonomie van medewerkers. Meer informatie over Spendesk
Human resource (HR) & workforce management software
NeeyamoWorks is a human resource (HR) management software that enables businesses to manage various administrative operations including regulatory compliance management, benefits management, background screening, time tracking, payroll processing, and more. Meer informatie over NeeyamoWorks
Boekhouding en bedrijfsmanagement voor kleine bedrijven
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks
Boekhoudsoftware voor kleine bedrijven
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over QuickBooks Online
Boekhoudsoftware voor MKB's
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Reizen, uitgaven en facturen - geautomatiseerd en onder controle.
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Geautomatiseerd onkostenbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
Urenregistratie voor salarisadministratie en facturering
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor... Meer informatie over Timesheets.com
Tevreden klanten. Onverslaanbare integraties.
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Nexonia Expenses
Hou je bezig met je passie. Die van dit platform is facturering en urenregistratie.
Oplossing voor advocaten en andere professionele bedrijven • Bewezen uren- en factureringsoplossing sinds 1999 • Verhalende vervangingscodes voor het snel invoeren van veelgebruikte beschrijvingen • Meerdere timers om gelijktijdig de uren voor meerdere zaken te beheren • Conflictbeheer om gemakkelijk naar gerelateerde partijen te zoeken •... Meer informatie over TimeSolv
Onkostendeclaraties gemakkelijk gemaakt.
Zoho Expense is online software voor onkostenrapportage waarmee je moeiteloos onkostendeclaraties kunt creëren en goedkeuringen kunt automatiseren. Meer informatie over Zoho Expense
Het einde van verspilde uitgaven
ProcurementExpress.com is smartphonevriendelijk voor snellere goedkeuring van inkooporders, gebruiksvriendelijk (zelfs voor minder technische mensen) en zorgt ervoor dat inkooporders niet meer langs meerdere kantoren hoeven voor goedkeuring. En de installatie is binnen enkele minuten geregeld. Bekijk de gratis proefversie van 7 dagen om te zien... Meer informatie over ProcurementExpress.com
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Uitstekende cloudgebaseerde ERP voor financiën
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Toepassing voor extractie van ontvangstbewijsgegevens en onkostenbeheer
Itemize is een oplossing voor onkostenbeheer die gegevens van digitale en papieren ontvangstbewijzen en facturen vastlegt, specificeert en categoriseert. Meer informatie over Itemize
Moeiteloos scannen van ontvangstbewijzen en bijhouden van kosten
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Uren en facturering | projectmanagement | boekhouding
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over BQE Core
Zakelijke betaalkaarten en geautomatiseerde onkostendeclaratie
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Online boekhoudsoftware voor kleine en startende bedrijven
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Intuïtieve, eenvoudige, intelligente software voor onkostendeclaratie
Automatiseer je zakelijke onkostendeclaraties met SutiExpense. SutiExpense gebruikt geautomatiseerde koppeling van ontvangstbewijzen, creditcardintegratie en geïntegreerde export van financiële gegevens en is ideale software voor onkostendeclaratie voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SutiExpense
Online timesheets and resource planning tools
ClickTime makes it easy to plan, track, and manage employee time and budgets. Meer informatie over ClickTime
TripActions is een reisplatform voor bedrijven.
TripActions is een platform voor reismanagement waarmee financiële teams, human resource-teams en reismanagers kunnen samenwerken bij het bouwen, beheren en schalen van een programma voor het beheren van bedrijfsreizen. Met de native mobiele apps kunnen werknemers overal een zakenreis zoeken en boeken. Meer informatie over TripActions
Intelligent onkostenbeheer
Fyle is een tool voor onkostenbeheer en -rapportage op basis van één muisklik met intelligente registratie van ontvangstbewijzen, nalevings- en workflowautomatisering, en een AI-gestuurde Chrome-extensie. Meer informatie over Fyle
Cloudgebaseerde software voor slimmer kostenbeheer
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor een slimmer kostenbeheer. Meer informatie over Webexpenses
Expense & vendor management with automation
Divvy is an expense management platform which provides employees with a simple way to input & track expenses, while giving businesses full visibility & control Meer informatie over Divvy
Online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven
Kashoo is eenvoudige cloudgebaseerde boekhouding voor eigenaren van kleine bedrijven die de controle en eenvoud van het doen van hun eigen boekhouding willen hebben. Het biedt eigenaren van kleine bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijf te runnen zoals ze willen, met tools voor factuurbeheer, betalingsverwerking, rapportage en meer. Meer informatie over Kashoo
Bookkeeping on auto-pilot with real-time AI mobile apps
Veryfi is AI mobile software which automates data entry of receipts, expenses, data feeds & project with advanced tax coding categorization using machine learning. Veryfi is your ideal partner to connect your team in the field with the office for smarter real-time decision making. Meer informatie over Veryfi - AI bookkeeper
Moderne app voor het boeken van zakenreizen en 24/7 ondersteuning.
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Cloudgebaseerde software voor facturering
Bill4Time is eersteklas cloudgebaseerde software voor urenregistratie, onkosten, klanten en projecten. Maak binnen enkele seconden facturen, overzichten, voorlopige facturen en rapporten. Bill4Time functioneert ook als juridische factureringssoftware met LEDES-facturering, functies voor trustboekhouding, conflictbeheer en meer. Werk mobiel met... Meer informatie over Bill4Time
Boekhoud- en online facturatiesoftware
ZipBooks is een cloudgebaseerde boekhoudsoftware die tegemoet komt aan de administratie- en boekhoudbehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en boekhoudbedrijven. De oplossing biedt onder andere kernadministratie, financiële rapportage, online facturering, onkostenregistratie en creditcardverwerking. Meer informatie over ZipBooks
Solutions for On-line businesses
Dolibarr is a business software suite to manage your activity (contacts, invoices, orders, products, stocks, agenda, emailings, and more...). It's an opensource and free software designed for companies, foundations and freelances. Available as a Cloud solution on On premise. Meer informatie over Dolibarr
Invoice, bill and receipt data extraction software
Receipt Bank takes the hassle out of your expenses! Receipt Bank converts those annoying bits of paper – receipts and invoices – into data you, and your company, can use. Receipt Bank gathers your receipts and invoices, scans them and processes them. We then publish your receipt data to the person or software that needs it. Receipt Bank cuts... Meer informatie over Receipt Bank
Create & send professional invoices across every device
Invoice2go allows business and independent users to create and send professional invoices via smartphone apps, while tracking expenses and accepting payments Meer informatie over Invoice2go
Spend management software
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Meer informatie over Coupa
Free Accounting Software for Small Businesses
SlickPie is free online accounting software for small businesses, offering online invoicing, multicurrency, financial reports, bank reconciliation, and more Meer informatie over SlickPie
#1 Automatic Business Mileage Tracker & Expense Log Software
Everlance is an online vehicle mileage and expense tracking solution for fleet businesses that automatically tracks trips via the GPS functionality of companion iOS and Android apps, while providing teams with an admin dashboard for viewing route plots, logging expenses, and generating cost reports Meer informatie over Everlance
Real-time employee expense management software
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy with real time insights and reporting. Meer informatie over Abacus
Web-based integrated project management and ERP solution
Unanet is an integrated project management solution which offers tools for resource planning, accounting, workforce collaboration, timesheet management and more Meer informatie over Unanet
Online invoicing & billing software for small businesses
Hiveage helps small businesses and freelancers to send invoices & estimates, accept online payments, track time & expenses, and charge subscriptions. Manage multiple businesses and teams with different levels of access with a single account. Meer informatie over Hiveage
Professional Services Automation (PSA) App for Salesforce
Manage projects and gain complete visibility into projects, resources and pipeline all in Salesforce - with FinancialForce PSA Meer informatie over FinancialForce PSA
Cloudplatform voor facturering en tijdregistratie voor het MKB
Organiseer je bedrijf door het ontdekken van de nieuwe manier voor facturering, die speciaal is ontworpen voor eigenaren van kleine ondernemingen en freelancers. Nu kun je de tijd bijhouden, je projecten beheren en je werktijden omzetten in facturen. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Online boekhoudoplossing voor personeelskosten
Advataxes is een online boekhoudoplossing die is ontworpen om ondernemingen en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren en automatiseren van het herstel van Canadese belasting over de toegevoegde waarde, inclusief GST, HST en QST, op personeelskosten. De oplossing werkt automatisch regels of wijzigingen in belastingtarieven bij. Meer informatie over Advataxes
Expense management & credit cards with spending rules
Emburse Cards enables the finance team and business managers to create and distribute credit cards to employees to keep their budget on track. The customizable platform gives users full control over their business and employee expenses with built-in spending rules. Meer informatie over Emburse
You live life. We do the numbers.
Crunch is a groundbreaking online accountancy firm for freelancers, contractors and small businesses. By combining accredited, award-winning in-house accountants with real-time cloud software. Meer informatie over Crunch
Expense & TIme Mangement On Auto-Pilot
TriNet Expense,formerly ExpenseCloud, is an mobile and online expense reporting and time tracking solution, helping companies manage the entire expense reporting process with ease. With instant self-service setup, support for 20,000+ credit and bank cards, 160 currencies, mileage tracking via Google maps, project based time tracking, receipt... Meer informatie over TriNet Expense
Easy Invoicing Software for Small Business Owners
Zervant is free invoice software for freelancers, sole traders and small business owners. Use it to create and send an unlimited amount of invoices, for free! Meer informatie over Zervant UK
Mobile and online expense management for smaller businesses.
The people at Tallie believe small businesses deserve expense report software that is ridiculously easy to use, takes limited time out of the workday to manage, eliminates accounting mistakes and can be implemented rapidly. Meer informatie over Tallie
Data capture software for invoices, bills and receipts
Datamolino extracts data from receipts, bills and invoices for export into accounting software without the need for manual data entry Meer informatie over Datamolino
QuickBooks-certified time & expense tracker
Minute7 is a QuickBooks-certified timesheet & expense tracking tool for employees, vendors & contractors w/ native mobile apps for on-the-go expense submission Meer informatie over Minute7
The Leading Cloud Professional Services Automation Solution
NetSuite OpenAir is the world’s #1 cloud solution for Professional Services Automation. Maximize your services business performance with OpenAir's fully integrated and powerful solutions, like Project Management, Resource Management, Project Accounting, Timesheet +Expense Management, and Analytics. Meer informatie over NetSuite OpenAir
Onkostenbeheer en -declaraties met herkenningstechnologie
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya
Urenstaat en onkosten met facturatie
TimeLive is een op internet gebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en het volgen en factureren van onkosten. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken hulpmiddelen voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software... Meer informatie over Livetecs
Timesheet | Leave Management | Expense Management | Project & Task Management | Client Billing
OfficeTimer is timesheet software used by 100s of companies worldwide to effectively manage and streamline their Office activities like timesheet, employee time-offs, employee payroll, project management, project expense tracking, expense reimbursement and client billing. Meer informatie over OfficeTimer
Expense reporting designed specifically to meet SMB needs
ExpensePath is full featured expense reporting solution with intuitive web and mobile apps so employees submit on time, and in compliance. Features include customizable policies and violation flagging, company card management and reconciliation, spend analysis reports, audit documentation, & more. Meer informatie over ExpensePath
Online expense management for controlling employee spending
PEX is an expense management solution for business that integrates popular accounting software with prepaid debit cards to control and limit employee spending Meer informatie over PEX
HR SaaS Provider
CIPHR is a leading UK developer & provider of HR Software as a Service which offers a fully scalable solution for all HR needs, covering the entire employee lifecycle with people management, employee self-service, absence & working time management, payroll, eRecruitment, communications & more Meer informatie over CIPHR
Intelligent and Scalable Accounts Payable Automation
Finly: A cloud-based finance software designed to automate accounts payable (travel & business expenses, petty cash, utility/Agreement Based payments,  Vendor payments, etc.)The platform power the users with complete control & visibility to track spends in real-time and uncover financial analytics. Meer informatie over Finly.io
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Accounts Payable software for automated invoice processing
NextProcess accounts payable (AP) software integrates with existing ERPs to accurately automate invoice processing, route approvals and add vendor self-services Meer informatie over NextProcess
Oplossing voor uitgaven die financiën en reizigers samenbrengt.
DATABASICS Expense is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer en -rapportage voor middelgrote bedrijven en ondernemingen. Met DATABASICS Expense kunnen bedrijven alle bedrijfskosten registreren en bijhouden, automatische per diems maken, terugbetalingen beheren en projectuitgaven bijhouden. Meer informatie over DATABASICS Expense
Integrated Business Environment
iBE.net is an integrated cloud solution that enables businesses to efficiently manage contacts, projects, tasks, time, expenses, billing, leads, opportunities and analytics all within one collaborative platform Meer informatie over iBE.net
Wireline, Wireless, WAN, Inventory & Invoice Management
Clearview is a web-based telecom & wireless expense, inventory and invoice management platform, derived from Valicom's 28+ years of telecom audit experience. Track voice, wireless and data in one central repository and at any time and access a la carte telecom management services. Meer informatie over Clearview
Timesheet software and billing solution
Abak because is the user-friendly one-stop shop for time sheets, expense reports, billing and business management. Keep track of customers, invoices, and work in process. Invoice clients automatically and never forget to bill a client. Data is automatically transferred to the accounting system and payroll, eliminating double data entry. If you're... Meer informatie over Abak
Travel and expenses system on Salesforce
SalesTrip is a travel and expense management solution for Salesforce. The cloud-based platform facilitates travel booking, intelligent travel search, expense input, expense tracking, ticketing, ROI reporting, and more, all from one centralized platform. Meer informatie over SalesTrip
Beheer van telecom en draadloze kosten
Telecom Expense Management is een platform voor het beheer van vaste en draadloze gespreks- en gegevenskosten, inclusief middelenbeheer en inkoop. Meer informatie over Telecom Expense Management
Expense Management Platform
ExpenseBot is an automated end-to-end solution for expense report creation, approval, & reimbursement which integrates with staff credit cards, calendar, email & mobile devices to learn staff habits as they spend & track, categorize & add expenses to reports Meer informatie over ExpenseBot
Finally, one solution for all your time & expense needs.
DATABASICS Time & Expense optimizes and automates mid-size and enterprise organizations with streamlined timesheets and expense reports. See all data in real-time. Automate business rules and workflows. Speed up reimbursement & payroll. Make the whole team happy. Accessible anywhere, anytime. Meer informatie over DATABASICS Time & Expense
Expense management for UK Businesses
ExpenseIn provides seamless online expense management for UK companies that are looking to track and manage employee expenses. The HMRC compliant solution combines digital receipt recording, automated policy enforcement and real-time reporting, in order to replace spreadsheets and manual processes. Meer informatie over ExpenseIn
Travel and entertainment (T&E) expense reporting solution
ExpenseVisor is an expense reporting solution designed to help businesses streamline auditing processes to eliminate excessive spending. With the DocScan mobile app, teams can scan and capture multiple receipts using mobile devices, which are automatically sent to the expense reporting queue. Meer informatie over ExpenseVisor
Request, approve, and track company spending in real-time
Teampay is a new way to manage spend, giving you proactive controls and real-time visibility without slowing down your employees. Meer informatie over Teampay
Automated accounts payable & invoice processing
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Expense tracking & reporting in Slack
ExpenseTron is an expense tracking & reporting solution which allows users to track & reimburse team expenses, upload & manage receipts, plus approve expenses & purchase orders all within Slack. Users can also generate reports & sync with QuickBooks Online & Xero in real time Meer informatie over ExpenseTron
Billpay automation solution
Entryless lets users import their bills in any format into their cloud accounting. Simply sync incoming bills, then Entryless does everything else allowing users to get more done in less time by having a more efficient running office. Meer informatie over Entryless
Enterprise smartworking software for productive workplaces.
All-in-one enterprise software for productive, flexible and collaborative workplaces. Meer informatie over SAPENTA
Expense management solution
Expenzing is an expense management and procurement software that manages vendor spend and helps businesses of all sizes - small, medium, and large - manage their purchases. The Expenzing solution also allows users to keep track of employee and travel expenses Meer informatie over Expenzing
Simple online purchase orders, expenses and time off records
We love the paperwork you hate. Need an easier way to track employee vacations and time off, process purchase orders and expense claims and keep track of your HR records? Say hello to Turbine and goodbye to tedious paperwork. * Purchase orders * Time off requests * Expenses * Employee database Meer informatie over Turbine
Invoicing Simplified
Invoicera is an easy online billing solution for numerous professionals and businesses. It is an answer to all invoicing troubles for freelancers like attorneys/lawyers, consultants, web developers, etc; for enterprises and businesses of all nature and size; for service providers that include computer & IT services, web hosting, etc. and... Meer informatie over Invoicera
DCAA / A-133 compliant cost accounting solution
DCAA / A-133 compliant cost accounting package for small to mid-sized government contractors and non-profits Meer informatie over SYMPAQ SQL
Business travel and expense management
Captio is an expense management software that integrates expense processes into a single, paperless workflow, eliminating manual tasks & preventing fraud Meer informatie over Captio Expenses
Digitaal onkostenbeheer
Declaree is een mobiele en online webapp die het onkostenbeheerproces digitaliseert en stroomlijnt, met vastleggen van bonnen, creditcardintegratie, dagelijkse toelageconfiguratie, kilometerregistratie, dynamische werkstromen, gegevensrantsoenering, aangepaste velden, boekhouding- en ERP-integratie en meer. Meer informatie over Declaree
Expense report audit solution with artificial intelligence
AppZen is an expense report audit solution which utilizes artificial intelligence to help businesses audit expense reports, invoices & contracts. AppZen’s AI technology reads 40+ languages & 100+ currencies, identifying any duplicate expense claims, travel & booking violations, & more Meer informatie over AppZen
Timesheet Tracking Solutions for the Project Workforce
Timesheet.com by Upland is the leading cloud, workflow-driven time tracking solution. Our timesheet software helps reduce your administration costs by automating your project time tracking, time and attendance for payroll, project costing, and client billing. Based on the Tenrox application, Timesheet.com offers powerful visual workflows that make... Meer informatie over Upland Timesheet
Web-based & mobile expense management solution
Web-based & mobile expense management solution that help you achieve just about any spend management goal. Create, submit, approve to pay, report, and analyze easily, with full tracking and control during the entire expense lifecycle. Features include OCR, Google Maps, in-line attachments and more Meer informatie over WorkPlace Expense
Mobiel beheer van onkostendeclaraties
N2F is een mobiel platform voor onkostendeclaraties van freelancers aan bedrijven van elke omvang en sector waarmee gebruikers hun uitgaven kunnen beheren, van ontvangstbewijs tot aan de boekhouding. Werknemers kunnen onkosten indienen waar ze ook zijn, en de slimme scanfunctie vult automatisch onkostendeclaraties in. Meer informatie over N2F
Spend management platform with accounts payable automation
Airbase is a cloud-based spend management solution designed to help businesses with spend control, bill payments, accounting automation, and real-time reporting. The software offers virtual and corporate cards that enable employees to make purchases while complying with company policies. Meer informatie over Airbase
Time & expense tracker
Cube Time & Expense Tracker is a cloud-based solution for managing project, task and client expenses and tracking time. The software offers apps for web, Android, iPhone, iPad, Mac, and more, allowing users to track and manage their time and expenses from anywhere. Meer informatie over Cube
All-in-one invoicing, accounting, inventory, CRM & expenses
Why should you run your business with different apps that don’t even talk each other? You deserve a great all-in-one solution to power your success. myERP is a unique app that runs on your desktop, tablet or smartphone to help you take your business to the next level. Integrated: CRM, Invoicing, Accounting & Inventory Cloud-based: Access and... Meer informatie over ONE UP
All-in-one expense management and company payment card
Expend is an all-in-one expense management platform that supports modern businesses. Enabling real-time business expenses automation and visibility on all business transactions. Expend much more than another expense card, it allows employees to submit out-of-pocket expense claims and mileage claims Meer informatie over Expend
Business Process Automation and Document Management
Chronos Workflow Platform automates and streamlines repeat business processes into a traceable, reportable web-based system that increases efficiency by generating sustainable savings in time and resources. Cloud or Client Server edition Process Optimization – eliminates or reduces redundant paperwork for a ROI to outperform your... Meer informatie over Chronos Workflow
easy-to-use accounting software for small business
billfaster is an online accounting web application that provides startups, freelancers, and small businesses the fastest way to account for their business. 7 second invoicing, 3 second expense tracking and automated accounting enables its users to be up & running straight away. Full accounting software includes unlimited invoicing & clients,... Meer informatie over billfaster.com