Hier is onze lijst met apps voor Declaratiesoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

128 apps
Sorteren op
Laat het bedrijf stromen
Chrome River biedt onkostendeclaratie en factuurautomatisering voor middelgrote en internationale organisaties via een intuïtieve webinterface. Meer informatie over Chrome River EXPENSE
Digitaal onkostenbeheer
Declaree is een mobiele en online webapp die het onkostenbeheerproces digitaliseert en stroomlijnt, met vastleggen van bonnen, creditcardintegratie, dagelijkse toelageconfiguratie, kilometerregistratie, dynamische werkstromen, gegevensrantsoenering, aangepaste velden, boekhouding- en ERP-integratie en meer. Meer informatie over Declaree
Software voor het beheer van reis- en onkostendeclaraties
Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Certify Expense
Platform voor het boeken van zakelijke reizen en onkostenbeheer
Rydoo Expense is een toonaangevende oplossing voor het beheer van zakelijke onkosten die het onkostenbeheerproces automatiseert voor middelgrote tot snelgroeiende bedrijven en ondernemingen. Meer informatie over Rydoo
Uitgavenbeheer en onkostenregistratie
Haslle is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer en onkostenregistratie voor teams. Het platform, dat werkt met slimme betaalpassen, stelt bedrijven in staat om vanaf één plek bedrijfsbudgetten, aankopen door werknemers, facturen, abonnementen en meer te beheren en bij te houden. Meer informatie over Haslle
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Mobiele geautomatiseerde onkostendeclaratie voor werknemers
ExpensePoint helpt processen van onkostendeclaratie te automatiseren en stroomlijnen vanaf de creatie tot aan indiening en goedkeuring, met onder andere een afbeeldingsysteem voor betaalbewijzen. Meer informatie over ExpensePoint
Factuur- en ontvangstverwerking voor detailhandelbedrijven.
Klippa is een cloudgebaseerde oplossing voor factuur- en ontvangstbeheer, waarmee winkeliers bonnen en facturen kunnen scannen en verwerken. Belangrijkste kenmerken zijn factuurbeheer, betalingsverwerking, financiële administratie, aangepaste branding, onkostenbeheer, het delen van bestanden en optische tekenherkenning (OCR). Meer informatie over Klippa
Oplossing voor reis- en onkostenbeheer
MobileXpense is een cloudgebaseerde oplossing voor het bijhouden en beheren van uitgaven, met tools voor het automatiseren van onkosteninvoer en goedkeuringsworkflows. MobileXpense is ontworpen voor internationale bedrijven en biedt hulpmiddelen voor planning en autorisatie, registratie, controle en goedkeuring van uitgaven, en voor integratie en... Meer informatie over MobileXpense
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
Precoro is een robuust systeem voor het hele proces van inkoop tot betaling voor je bedrijf. Geautomatiseerde inkoop, eenvoudige sourcing en uitgavenanalyses, alles in één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Precoro
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
TripActions is een reisplatform voor bedrijven.
TripActions is een platform voor reismanagement waarmee financiële teams, human resource-teams en reismanagers kunnen samenwerken bij het bouwen, beheren en schalen van een programma voor het beheren van bedrijfsreizen. Met de native mobiele apps kunnen werknemers overal een zakenreis zoeken en boeken. Meer informatie over TripActions
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk is het alles-in-één uitgavenplatform dat financiële teams in staat stelt om de juiste balans te vinden tussen controle door het bedrijf en autonomie van medewerkers. Meer informatie over Spendesk
Boekhoudsoftware voor kleine bedrijven
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over QuickBooks Online
Boekhoudsoftware voor MKB's
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Reizen, uitgaven en facturen - geautomatiseerd en onder controle.
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Alles-in-één beheer van boekhouding, facturering, salarisadministratie, betalingen en ontvangstbewijzen
Wave is een alles-in-één boekhoudoplossing voor kleine bedrijven die het bijhouden van inkomsten en uitgaven, factureren, scannen van bonnen en online betalingen combineert in één oplossing. Meer informatie over Wave
Geautomatiseerd onkostenbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
Urenregistratie voor salarisadministratie en facturering
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor... Meer informatie over Timesheets.com
Tevreden klanten. Onverslaanbare integraties.
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Nexonia Expenses
Onkostendeclaraties gemakkelijk gemaakt.
Zoho Expense is online software voor onkostenrapportage waarmee je moeiteloos onkostendeclaraties kunt creëren en goedkeuringen kunt automatiseren. Meer informatie over Zoho Expense
Uren en facturering | projectmanagement | boekhouding
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over BQE Core
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Uitstekende cloudgebaseerde ERP voor financiën
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
QuickBooks Time and Expense Tracker for Professional Firms
Minute7 is a QuickBooks integrated timesheet & expense tracking tool for employees, vendors & contractors w/ native mobile apps for on-the-go expense submission. Meer informatie over Minute7
Toepassing voor extractie van ontvangstbewijsgegevens en onkostenbeheer
Itemize is een oplossing voor onkostenbeheer die gegevens van digitale en papieren ontvangstbewijzen en facturen vastlegt, specificeert en categoriseert. Meer informatie over Itemize
Moeiteloos scannen van ontvangstbewijzen en bijhouden van kosten
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Online urenstaten en hulpmiddelen voor resourceplanning.
ClickTime maakt het eenvoudig om tijd en budgetten van medewerkers te plannen, te volgen en te beheren. Meer informatie over ClickTime
Zakelijke betaalkaarten en geautomatiseerde onkostendeclaratie
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Online boekhoudsoftware voor kleine en startende bedrijven
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Intuïtieve, eenvoudige, intelligente software voor onkostendeclaratie
Automatiseer je zakelijke onkostendeclaraties met SutiExpense. SutiExpense gebruikt geautomatiseerde koppeling van ontvangstbewijzen, creditcardintegratie en geïntegreerde export van financiële gegevens en is ideale software voor onkostendeclaratie voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SutiExpense
Intelligent onkostenbeheer
Fyle is een tool voor onkostenbeheer en -rapportage op basis van één muisklik met intelligente registratie van ontvangstbewijzen, nalevings- en workflowautomatisering, en een AI-gestuurde Chrome-extensie. Meer informatie over Fyle
Cloudgebaseerde software voor slimmer kostenbeheer
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor een slimmer kostenbeheer. Meer informatie over Webexpenses
On-premise and cloud-based expense report software
Gorilla Expense is a cloud-based and on-premise spend management software designed to help businesses handle receipts, capture mileage, allocate costs, and streamline expense reporting processes in compliance with Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) regulations. Meer informatie over Gorilla Expense
Uitgaven- en leveranciersbeheer met automatisering
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Cloudgebaseerde software voor facturering
Bill4Time is eersteklas cloudgebaseerde software voor urenregistratie, onkosten, klanten en projecten. Maak binnen enkele seconden facturen, overzichten, voorlopige facturen en rapporten. Bill4Time functioneert ook als juridische factureringssoftware met LEDES-facturering, functies voor trustboekhouding, conflictbeheer en meer. Werk mobiel met... Meer informatie over Bill4Time
Expense, receipt capture, and project management tool
Veryfi is a cloud-based platform for managing expenses, receipt collection, and more, automatically. The solution can be used across various industries including construction, property investment, speciality trades, and more, to automate data entry, manage projects, report on key metrics, and more. Meer informatie over Veryfi Expense Management
Online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven
Kashoo is eenvoudige cloudgebaseerde boekhouding voor eigenaren van kleine bedrijven die de controle en eenvoud van het doen van hun eigen boekhouding willen hebben. Het biedt eigenaren van kleine bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijf te runnen zoals ze willen, met tools voor factuurbeheer, betalingsverwerking, rapportage en meer. Meer informatie over Kashoo
Moderne app voor het boeken van zakenreizen en 24/7 ondersteuning.
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Boekhoud- en online facturatiesoftware
ZipBooks is een cloudgebaseerde boekhoudsoftware die tegemoet komt aan de administratie- en boekhoudbehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en boekhoudbedrijven. De oplossing biedt onder andere kernadministratie, financiële rapportage, online facturering, onkostenregistratie en creditcardverwerking. Meer informatie over ZipBooks
Hou je bezig met je passie. Die van dit platform is facturering en urenregistratie.
Oplossing voor advocaten en andere professionele bedrijven • Bewezen uren- en factureringsoplossing sinds 1999 • Verhalende vervangingscodes voor het snel invoeren van veelgebruikte beschrijvingen • Meerdere timers om gelijktijdig de uren voor meerdere zaken te beheren • Conflictbeheer om gemakkelijk naar gerelateerde partijen te zoeken •... Meer informatie over TimeSolv
Oplossingen voor online bedrijven.
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
Software voor het extraheren van gegevens van facturen, rekeningen en bonnen.
Receipt Bank bespaart je de rompslomp van je uitgaven. Receipt Bank zet die vervelende stukjes papier, bonnen en facturen, om in gegevens die jij en je bedrijf kunnen gebruiken. Receipt Bank verzamelt je bonnen en facturen, scant ze en verwerkt ze. Vervolgens worden je ontvangstgegevens verzonden naar de persoon of software die ze nodig... Meer informatie over Receipt Bank
Create & send professional invoices across every device
Invoice2go allows business and independent users to create and send professional invoices via smartphone apps, while tracking expenses and accepting payments Meer informatie over Invoice2go
Spend management software
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Meer informatie over Coupa
Onkostenbeheer en -declaraties met herkenningstechnologie
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya
Software voor automatische zakelijke kilometer- en onkostenregistratie
Everlance is een online oplossing voor het bijhouden van kilometerstanden en onkosten voor wagenparkbedrijven die automatisch ritten bijhoudt via de GPS-functionaliteit van bijbehorende iOS- en Android-apps, en het biedt teams een beheerdersdashboard voor het bekijken van uitgezette routes, het registreren van uitgaven en het genereren van... Meer informatie over Everlance
Free Accounting Software for Small Businesses
SlickPie is free online accounting software for small businesses, offering online invoicing, multicurrency, financial reports, bank reconciliation, and more Meer informatie over SlickPie
Software voor realtime beheer van personeelsuitgaven
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards af te stemmen en je uitgavenbeleid te implementeren met realtime inzichten en rapportage. Meer informatie over Abacus
Web-based integrated project management and ERP solution
Unanet is an integrated project management solution which offers tools for resource planning, accounting, workforce collaboration, timesheet management and more Meer informatie over Unanet
Cloudplatform voor facturering en tijdregistratie voor het MKB
Organiseer je bedrijf door het ontdekken van de nieuwe manier voor facturering, die speciaal is ontworpen voor eigenaren van kleine ondernemingen en freelancers. Nu kun je de tijd bijhouden, je projecten beheren en je werktijden omzetten in facturen. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Professional Services Automation (PSA) App for Salesforce
Manage projects and gain complete visibility into projects, resources and pipeline all in Salesforce - with FinancialForce PSA Meer informatie over FinancialForce PSA
Online invoicing & billing software for small businesses
Hiveage helps small businesses and freelancers to send invoices & estimates, accept online payments, track time & expenses, and charge subscriptions. Manage multiple businesses and teams with different levels of access with a single account. Meer informatie over Hiveage
Online boekhoudoplossing voor personeelskosten
Advataxes is een online boekhoudoplossing die is ontworpen om ondernemingen en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren en automatiseren van het herstel van Canadese belasting over de toegevoegde waarde, inclusief GST, HST en QST, op personeelskosten. De oplossing werkt automatisch regels of wijzigingen in belastingtarieven bij. Meer informatie over Advataxes
Uitgavenbeheer en creditcards met regels over bestedingen
Emburse Cards stelt het financiële team en bedrijfsmanagers in staat om creditcards aan te maken en aan werknemers te geven om hun budget op schema te houden. Het aanpasbare platform geeft gebruikers volledige controle over hun bedrijfs- en personeelsuitgaven, met ingebouwde regels over bestedingen. Meer informatie over Emburse Cards
Mobiel en online uitgavenbeheer voor kleinere bedrijven.
De medewerkers van Tallie zijn van mening dat kleine bedrijven software voor uitgavenrapporten verdienen die gebruiksvriendelijk is, weinig tijd in beslag neemt om te beheren, boekhoudkundige fouten elimineert en snel kan worden geïmplementeerd. Meer informatie over Tallie
Easy Invoicing Software for Small Business Owners
Zervant is free invoice software for freelancers, sole traders and small business owners. Use it to create and send an unlimited amount of invoices, for free! Meer informatie over Zervant UK
Jij richt je op het leven. De software richt zich op de cijfers.
Crunch is een baanbrekend online accountantskantoor voor freelancers, aannemers en kleine bedrijven. Door geaccrediteerde, bekroonde interne accountants te combineren met realtime cloudgebaseerde software. Meer informatie over Crunch
Expense & TIme Mangement On Auto-Pilot
TriNet Expense,formerly ExpenseCloud, is an mobile and online expense reporting and time tracking solution, helping companies manage the entire expense reporting process with ease. Meer informatie over TriNet Expense
Data capture software for invoices, bills and receipts
Datamolino extracts data from receipts, bills and invoices for export into accounting software without the need for manual data entry Meer informatie over Datamolino
The Leading Cloud Professional Services Automation Solution
NetSuite OpenAir is the world’s #1 cloud solution for Professional Services Automation. Maximize your services business performance with OpenAir's fully integrated and powerful solutions, like Project Management, Resource Management, Project Accounting, Timesheet +Expense Management, and Analytics. Meer informatie over NetSuite OpenAir
Urenstaat en onkosten met facturatie
TimeLive is een op internet gebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en het volgen en factureren van onkosten. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken hulpmiddelen voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software... Meer informatie over Livetecs
Intelligent and Scalable Accounts Payable Automation
Finly: A cloud-based finance software designed to automate accounts payable (travel & business expenses, petty cash, utility/Agreement Based payments,  Vendor payments, etc.)The platform power the users with complete control & visibility to track spends in real-time and uncover financial analytics. Meer informatie over Finly.io
Oplossing voor uitgaven die financiën en reizigers samenbrengt.
DATABASICS Expense is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer en -rapportage voor middelgrote bedrijven en ondernemingen. Met DATABASICS Expense kunnen bedrijven alle bedrijfskosten registreren en bijhouden, automatische per diems maken, terugbetalingen beheren en projectuitgaven bijhouden. Meer informatie over DATABASICS Expense
Project and task management software
OfficeTimer is timesheet software used by 100s of companies worldwide to effectively manage and streamline their Office activities like timesheet, employee time-offs, employee payroll, project management, project expense tracking, expense reimbursement and client billing. Meer informatie over OfficeTimer
Online uitgavenbeheer voor het beheersen van de uitgaven van werknemers
PEX is een oplossing voor zakelijk uitgavenbeheer die populaire boekhoudsoftware integreert met prepaid-betaalkaarten om de uitgaven van werknemers te controleren en te beperken. Meer informatie over PEX
Expense reporting designed specifically to meet SMB needs
ExpensePath is full featured expense reporting solution with intuitive web and mobile apps so employees submit on time, and in compliance. Features include customizable policies and violation flagging, company card management and reconciliation, spend analysis reports, audit documentation, & more. Meer informatie over ExpensePath
HR SaaS-provider
CIPHR is een toonaangevende Britse ontwikkelaar en leverancier van HR Software as a Service die een volledig schaalbare oplossing biedt voor alle HR-behoeften, die de hele levenscyclus van de werknemer bestrijkt met beheer van werknemers, selfservice voor werknemers, verzuim- en werktijdbeheer, loonadministratie, e-werving, communicatie en meer Meer informatie over CIPHR
Purchase-to-pay & e-invoicing solutions
Basware provides e-invoicing and purchase-to-pay solutions including e-procurement, accounts payable automation, travel & expense management, analytics and more Meer informatie over Basware
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Accounts Payable software for automated invoice processing
NextProcess accounts payable (AP) software integrates with existing ERPs to accurately automate invoice processing, route approvals and add vendor self-services Meer informatie over NextProcess
Corporate card and expense management platform
Ramp is a cloud-based expense and spend management solution that provides businesses with virtual corporate cards for employees and allows them to track and manage company spending. The platform helps businesses to track trends in spending and identify areas where costs could be cut. Meer informatie over Ramp
Integrated Business Environment
iBE.net is an integrated cloud solution that enables businesses to efficiently manage contacts, projects, tasks, time, expenses, billing, leads, opportunities and analytics all within one collaborative platform Meer informatie over iBE.net
Business travel booking portal with native mobile apps
Lanes & Planes provides an online portal and native mobile apps for booking and managing all aspects of business travel. The software combines an efficient travel management system with a 24/7 concierge service for all business travelers. Meer informatie over Lanes & Planes
Platform voor uitgavenbeheer met automatisering van crediteuren
Airbase is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen met uitgavenbeheer, factuurbetalingen, boekhoudautomatisering en realtime rapportage. De software biedt virtuele en bedrijfskaarten waarmee werknemers aankopen kunnen doen en aan het bedrijfsbeleid kunnen voldoen. Meer informatie over Airbase
Draadgebonden, draadloos, WAN, voorraad- en factuurbeheer
Clearview is een web-based platform voor het beheer van telecom- en draadloze uitgaven, voorraad en facturen, afgeleid van de meer dan 28 jaar ervaring in telecomaudits van Valicom. Volg spraak, draadloos en data in één centrale opslagplaats en krijg op elk moment toegang tot à la carte telecombeheer-services. Meer informatie over Clearview
Timesheet software and billing solution
Abak because is the user-friendly one-stop shop for time sheets, expense reports, billing and business management. Keep track of customers, invoices, and work in process. Invoice clients automatically and never forget to bill a client. Data is automatically transferred to the accounting system and payroll, eliminating double data entry. If you're... Meer informatie over Abak
Integrated enterprise resource planning (ERP) software
Unit4 ERP is an integrated enterprise resource planning (ERP) software designed to help businesses in professional services, non-profit, and higher education sectors streamline operations across finances, projects, payroll, field services, and more. Meer informatie over Unit4 ERP
Expenses management and travel booking on Salesforce
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform. It enables fast expense submission, expense tracking and expense reporting with optional travel search and travel booking all from a single platform, with real-time analytics. Meer informatie over SalesTrip
Cloud-based accounts payable management software
DataServ AP Automation is an accounts payable management software that helps businesses in manufacturing, retail, construction, distribution, finance, healthcare, energy, and other industries manage vendors, process invoices, configure workflows, and handle documents, among other processes. Meer informatie over DataServ AP Automation
Beheer van telecom en draadloze kosten
Telecom Expense Management is een platform voor het beheer van vaste en draadloze gespreks- en gegevenskosten, inclusief middelenbeheer en inkoop. Meer informatie over Telecom Expense Management
Expense Management Platform
ExpenseBot is an automated end-to-end solution for expense report creation, approval, & reimbursement which integrates with staff credit cards, calendar, email & mobile devices to learn staff habits as they spend & track, categorize & add expenses to reports Meer informatie over ExpenseBot
Expense management for UK Businesses
ExpenseIn provides seamless online expense management for UK companies that are looking to track and manage employee expenses. The HMRC compliant solution combines digital receipt recording, automated policy enforcement and real-time reporting, in order to replace spreadsheets and manual processes. Meer informatie over ExpenseIn
Travel and entertainment (T&E) expense reporting solution
ExpenseVisor is an expense reporting solution designed to help businesses streamline auditing processes to eliminate excessive spending. With the DocScan mobile app, teams can scan and capture multiple receipts using mobile devices, which are automatically sent to the expense reporting queue. Meer informatie over ExpenseVisor
Request, approve, and track company spending in real-time
Teampay is a new way to manage spend, giving you proactive controls and real-time visibility without slowing down your employees. Meer informatie over Teampay
See Why Time & Expense is Better Together
By combining two world-class tracking systems in one, DATABASICS delivers Time and Expense management with ease of use, unmatched flexibility, streamlined processes and the assurance that everyone in your organization is working from the same playbook — no matter where they are. Meer informatie over DATABASICS Time & Expense
Automated accounts payable & invoice processing
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Expense tracking & reporting in Slack
ExpenseTron is an expense tracking & reporting solution which allows users to track & reimburse team expenses, upload & manage receipts, plus approve expenses & purchase orders all within Slack. Users can also generate reports & sync with QuickBooks Online & Xero in real time Meer informatie over ExpenseTron
Billpay automation solution
Entryless lets users import their bills in any format into their cloud accounting. Simply sync incoming bills, then Entryless does everything else allowing users to get more done in less time by having a more efficient running office. Meer informatie over Entryless
All-in-one expense management and company payment card
Expend is an all-in-one expense management platform that supports modern businesses. Enabling real-time business expenses automation and visibility on all business transactions. Expend much more than another expense card, it allows employees to submit out-of-pocket expense claims and mileage claims Meer informatie over Expend
DCAA / A-133 compliant cost accounting solution
DCAA / A-133 compliant cost accounting package for small to mid-sized government contractors and non-profits Meer informatie over SYMPAQ SQL
Enterprise smartworking software for productive workplaces.
All-in-one enterprise software for productive, flexible and collaborative workplaces. Meer informatie over SAPENTA
Business travel and expense management
Captio is an expense management software that integrates expense processes into a single, paperless workflow, eliminating manual tasks & preventing fraud Meer informatie over Captio Expenses
Expense management solution
Expenzing is an expense management and procurement software that manages vendor spend and helps businesses of all sizes - small, medium, and large - manage their purchases. The Expenzing solution also allows users to keep track of employee and travel expenses Meer informatie over Expenzing
Simple online purchase orders, expenses and time off records
We love the paperwork you hate. Need an easier way to track employee vacations and time off, process purchase orders and expense claims and keep track of your HR records? Say hello to Turbine and goodbye to tedious paperwork. * Purchase orders * Time off requests * Expenses * Employee database Meer informatie over Turbine
Invoicing Simplified
Invoicera is an easy online billing solution for numerous professionals and businesses. It is an answer to all invoicing troubles for freelancers like attorneys/lawyers, consultants, web developers, etc; for enterprises and businesses of all nature and size; for service providers that include computer & IT services, web hosting, etc. and... Meer informatie over Invoicera
Web-based & mobile expense management solution
Web-based & mobile expense management solution that help you achieve just about any spend management goal. Create, submit, approve to pay, report, and analyze easily, with full tracking and control during the entire expense lifecycle. Features include OCR, Google Maps, in-line attachments and more Meer informatie over WorkPlace Expense
Expense report audit solution with artificial intelligence
AppZen is an expense report audit solution which utilizes artificial intelligence to help businesses audit expense reports, invoices & contracts. AppZen’s AI technology reads 40+ languages & 100+ currencies, identifying any duplicate expense claims, travel & booking violations, & more Meer informatie over AppZen
All-in-one invoicing, accounting, inventory, CRM & expenses
Why should you run your business with different apps that don’t even talk each other? You deserve a great all-in-one solution to power your success. myERP is a unique app that runs on your desktop, tablet or smartphone to help you take your business to the next level. Integrated: CRM, Invoicing, Accounting & Inventory Cloud-based: Access and... Meer informatie over ONE UP