Declaratiesoftware heeft betrekking op tools die de audit-, terugbetalings- en reconciliatieprocessen voor onkosten digitaliseren, automatiseren en vereenvoudigen. Ze kunnen bedrijven helpen bij het bijhouden van reis-, verblijfs-, amusements-, kantoor-, personeels- en andere bedrijfskosten. Met dergelijke tools kunnen bedrijven de kosten van vluchten, woon-werkverkeer, zakendiners, parkeren en vele andere uitgaven begroten, rapporteren en verrekenen zonder gebruik te maken van papieren dossiers, en het risico van fouten helpen verminderen. Declaratiebeheersoftware kan worden gebruikt door werknemers, supervisors, boekhouders en accountants om de ontvangstbewijzen van werknemers bij te houden, waarbij gebruikers die ontvangstbewijzen kunnen vastleggen met smartphones en de gegevens kunnen opslaan op een gecentraliseerd dashboard. Gebruikers kunnen uitgavenlimieten instellen, zakelijke creditcarduitgaven beheren, ontvangstbewijzen doorsturen voor goedkeuring door het financiële team, ontvangstbewijzen matchen, meldingen configureren, bedrijfsbeleid afdwingen, controleren op beleidsschendingen of authenticiteitsproblemen, vergoedingen plannen en uitbetalingen verwerken. Met dergelijke tools kunnen bedrijven ervoor zorgen dat er niet te veel wordt uitgegeven, alle uitgaven nauwkeurig rapporteren, zich aan de regels houden en hun budgettering, onderhandelingen over kortingen voor leveranciers en besluitvorming ondersteunen. Online uitgavensoftware kan de productiviteit en operationele efficiëntie verhogen door middel van georganiseerd bonnenbeheer en het bijhouden van uitgaven. De software kan de naleving verbeteren door gestroomlijnde goedkeurings- en vergoedingsprocessen. Zulke tools kunnen ook helpen bij het digitaliseren van het goedkeuringsproces van onkosten, zodat betalingen op dezelfde dag kunnen worden verwerkt. Met ingebouwde rapporten kunnen gebruikers profiteren van de automatische identificatie van mogelijke kostenbesparingen en individuele uitgaven voor elke afdeling, project of werknemer. De typische kenmerken van declaratiesoftware-oplossingen zijn onder andere bonnenbeheer, controles van het goedkeuringsproces en beheer van vergoedingen. Declaratiebeheersoftware is verwant aan software voor uitgavenbeheer, urenregistratie- en declaratiesoftware en boekhoudsoftware.

Sorteren op

104 softwareopties

Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
Payhawk is een uitgavenbeheeroplossing voor grote en groeiende bedrijven. Payhawk, met hoofdkantoor in Londen maar wereldwijd beschikbaar, combineert zakelijke betaalkaarten, onkosten en crediteuren in één oplossing. De toekomstgerichte technologie stelt je financiële teams in staat om uitgaven op schaal te beheren en te controleren. Meer informatie over Payhawk
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Meer informatie over Rydoo
SaaS-oplossing voor digitalisering en beheer van tickets, facturen en onkostendeclaraties. Een oplossing die eenvoudig kan worden geïntegreerd met andere software dankzij openbare API's die beschikbaar zijn en met een breed scala aan functionaliteiten, allemaal voor één prijs. Meer informatie over XPENDOR
De alles-in-één software van Precoro voor uitgavenbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven om uitgaven te volgen ten opzichte van hun budgetten. Meer informatie over Precoro
Naadloze onkostenrapportage voor jou en je team. Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van het onkostenproces. Maak een foto en dien binnen enkele seconden zakelijke kosten in. Boek vandaag nog een gratis online demo. Meer informatie over Klippa Expense Management
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over Quickbooks Online
Importeer automatisch uitgaven van je creditcards en bankrekeningen naar FreshBooks. Maak onderweg foto's van bonnen en genereer aangepaste onkostendeclaraties. Meer informatie over FreshBooks
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Koppel een bankrekening om automatisch al je onkostentransacties te downloaden. Gebruik de Wave-app voor het scannen van ontvangstbewijzen om nog meer werk te besparen. Meer informatie over Wave Accounting
Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Emburse Certify Expense
Workday Human Capital Management is een uniforme HR-softwareoplossing die werving, talentbeheer, salarisadministratie, urenregistratie en meer combineert. Meer informatie over Workday HCM
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
Zoho Expense is cloudgebaseerde software die is ontworpen om je uitgavenrapportage moeiteloos te maken. Automatiseer moeiteloos je uitgavenregistratie- en goedkeuringsprocessen. Meer informatie over Zoho Expense
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor salarisadministra... Meer informatie over Timesheets.com
Dankzij de intuïtieve, mobiele uren- en onkostenregistratie van Core kunnen medewerkers hun gegevens snel en gemakkelijk invoeren. Meer informatie over BQE CORE Suite
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Nexonia Expenses
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya
Quicken helpt je om je accounts bijeen te brengen, en zo begrijp je gemakkelijk hoeveel geld je echt hebt. Intuïtieve tools voor geldbeheer kunnen je precies laten zien waar je geld naartoe gaat. Meer informatie over Quicken
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
ExpensePoint is bekroond als favoriet op het gebied van waarde en gebruikerservaring en biedt geautomatiseerde software voor onkostendeclaraties aan meer dan 45.000 klanten in meer dan 87 landen. Meer informatie over ExpensePoint
Minute7 is een door QuickBooks gecertificeerde tool voor het bijhouden van urenstaten en onkosten voor werknemers, leveranciers en aannemers, met native mobiele apps voor het onderweg indienen van onkosten. Meer informatie over Minute7
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize. Meer informatie over Itemize
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor een slimmer kostenbeheer. Meer informatie over webexpenses
Synder helpt bij het beheren van financiën en de boekhouding door transacties van Shopify, Stripe, PayPal en Square automatisch op te nemen in QuickBooks of Xero. Het maakt het ook mogelijk om facturen met één klik en CC-betalingen online te creëren en te verzenden en een realtime beeld te krijgen van je online verkopen vanuit verschillende... Meer informatie over Synder
Met Invoice2go kunnen zakelijke en onafhankelijke gebruikers professionele facturen maken en verzenden via smartphone-apps, worden uitgaven bijgehouden en betalingen geaccepteerd. Meer informatie over Invoice2go
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Factorial is krachtige HR-software waarmee kleine tot middelgrote bedrijven administratieve taken zoals documenten, feestdagen, afwezigheid en nog veel meer kunnen automatiseren. Je kunt op één plek de loonadministratie beheren en belangrijke documenten veilig opslaan, of zelfs flexibele vergoedingen en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werknemers... Meer informatie over Factorial
Dit zeer uitgebreide pakket van oplossingen voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid voor Australië en Nieuw-Zeeland kan gezamenlijk of zelfstandig worden gebruikt en is configureerbaar volgens de processen en workflows van jouw organisatie. Meer informatie over ELMO Software
Automatiseer de gegevensinvoer om je boekhoudtaken te vereenvoudigen en tijd te besparen. Integreert met meerdere boekhoudoplossingen, waaronder Quickbooks, Xero, Sage, Kashflow, Fuzemetrix en meer. Meer informatie over AutoEntry
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die handmatige onkostendeclaraties automatiseert en realtime inzicht biedt in de uitgaven. Meer informatie over Spendesk
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Met SentricHR kun je veel meer dan alleen maar gegevens beheren. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer. Meer informatie over SentricHR
Automatiseer je zakelijke onkostendeclaraties met SutiExpense. SutiExpense gebruikt geautomatiseerde koppeling van ontvangstbewijzen, creditcardintegratie en geïntegreerde export van financiële gegevens en is ideale software voor onkostendeclaratie voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SutiExpense
Chrome River EXPENSE is een snelle, soepele, mobiele weboplossing die wereldwijde organisaties het nieuwste biedt op het gebied van reis- en onkostenbeheer. Meer informatie over Chrome River EXPENSE
TripActions Liquid is een oplossing voor bedrijfskaart- en onkostenbeheer waarmee bedrijven tijd en geld kunnen besparen. Meer informatie over TripActions
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Accelo
De oplossing voor onkostenbeheer van Fyle stelt financiële teams in staat om taken zoals kaartafstemming, goedkeuringen, enz. te automatiseren met geavanceerde functies zoals het instellen van meerdere valuta's, projectgebaseerde budgetten, integraties met boekhouding, HR- en reissystemen en rapportage met 1 klik vanuit Gmail, Outlook, WhatsApp en... Meer informatie over Fyle
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren. De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. Meer informatie over FreeAgent
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Als je er genoeg van hebt om alleen maar te reageren en de uitgaven die je team al heeft gedaan na afloop goed te keuren, dan is er een betere manier. Ontdek hoe je interne controles kunt instellen, naleving van de inkoopregels kunt garanderen en alle bestedingsgegevens van je organisatie kunt vastleggen... Meer informatie over Procurify

Gerelateerde categorieën