Hier is onze lijst met apps voor Review management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
77 softwareopties
Tool voor reviewbeheer, ontworpen om bedrijven te helpen klantenbeoordelingen automatisch bij te houden en deze te benutten om meer inkomsten te genereren.
Meer informatie over ReviewFlowz
LocalClarity is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van recensies en locatieaanwezigheid voor bedrijven en bureaus met meerdere locaties.
Meer informatie over LocalClarity
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer.
Meer informatie over Trustpilot
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer.
Meer informatie over Birdeye
Thryv is alles-in-één, cloudgebaseerde beheersoftware die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM, sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer.
Meer informatie over Thryv
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium.
Meer informatie over Podium
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes.
Meer informatie over Weave
Maximaliseer het responspercentage met gepersonaliseerde beoordelingsverzoeken, herinneringen en incentives. Gebruik één interface om je klantinhoud te verzamelen, te beheren en erop te reageren.
Meer informatie over Yotpo
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken.
Meer informatie over Broadly
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren.
Meer informatie over Swell
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore.
Meer informatie over Nicereply
SpotOn Restaurant is een cloudgebaseerd POS-platform dat kleine tot middelgrote bedrijven in de horeca helpt bij het stroomlijnen van online betalingen, tafelbestellingen en fraudebescherming. Met de module voor arbeidsbeheer kunnen gebruikers de uren, fooien, ploegendiensten en meer van werknemers verwerken.
Meer informatie over SpotOn
Dit platform biedt marketeers met meerdere locaties een gecentraliseerd platform om hun lokale klanten te bereiken en betrokken te maken, verspreid over honderden of duizenden lokale zoek-, sociale en beoordelingspagina's.
Meer informatie over SOCi
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren.
Meer informatie over Influitive
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen.
Meer informatie over Grade.us
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te...
Meer informatie over CallSource
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren.
Meer informatie over NiceJob
Reputation.com is een oplossing voor reputatiebeheer die bedrijven met meerdere locaties helpt bij het controleren en verbeteren van online waarderingen, beoordelingen, klantervaring, verkeer en meer. Het gecentraliseerde dashboard stelt bedrijven in staat gegevens te verzamelen en biedt een 360-gradenoverzicht van de online en offline reputatie.
Meer informatie over Reputation
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten.
Meer informatie over ReviewTrackers
Brand24 is een online tool voor recensiebeheer waarmee je elke openbare vermelding van je merk op één plek kunt verzamelen. Met deze tool kun je de buzz rond je merk analyseren door verschillende statistieken over je merk weer te geven, zoals het geschatte social media-bereik, het sentiment van vermeldingen, enz.
Meer informatie over Brand24
PromoRepublic is het enige platform voor marketing op sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor marketeers, bureaus, franchises en merken met meerdere locaties. Het automatiseert het plaatsen op sociale media en biedt de mogelijkheid om je merkreputatie te beheren door vermeldingen te volgen op Yelp, Google Mijn Bedrijf, Facebook,...
Meer informatie over PromoRepublic
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online...
Meer informatie over GetMoreReviews
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert.
Meer informatie over Yext
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers.
Meer informatie over HappyFox Help Desk
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden.
Meer informatie over UserVoice
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen.
Meer informatie over Zonka Feedback
Met Sitejabber kun je naadloos klantbeoordelingen verzamelen, beheren en delen om je zichtbaarheid in Google Search te vergroten, je verkeer en verkoop te verhogen en vertrouwen en loyaliteit bij je klanten te creëren.
Het platform is een gecertificeerde Google Review Partner.
Meer informatie over Sitejabber
Review Wave is een cloudgebaseerde oplossing voor beoordelingsbeheer die chiropractoren, tandartsen, dierenartsen, audiologen en andere specialisten helpt bij beoordelings- en reputatiebeheer. Belangrijkste functies omvatten patiëntbetrokkenheid, klantbeoordelingen, feedbackbeheer en sitebewaking.
Meer informatie over Review Wave
Wooqer is één app voor alle activiteiten waarmee bedrijven en teams van elke omvang acties ter plaatse in overeenstemming kunnen brengen met de strategie. Digitaliseer papieren, Excel- of informele workflows, train mensen en deel ideeën en weet op het juiste moment wat er beslist moet worden - allemaal op één plek op Wooqer.
Meer informatie over Wooqer
DoctorConnect is software voor afspraakherinneringen en contact met patiënten waarmee medische praktijken, dierenartspraktijken en tandheelkundige praktijken met patiënten kunnen communiceren met behulp van functionaliteiten zoals herinneringen voor medische afspraken, beheer van terugroepacties en patiëntbehoud, wachtlijstbeheer en meer.
Meer informatie over DoctorConnect
Deel en vraag feedback van collega's op elke plek, via het web, mobiel en zelfs via Gmail en Slack. Geef je team de mogelijkheid om continu te leren en zich te ontwikkelen.
Meer informatie over Leapsome
Refersion helpt bij het ontwerpen van een verwijzingsprogramma voor je bedrijf. Je kunt de verwijzingen van verkopers, partners, en klanten volgen, je partners beheren en betalen en nog veel meer.
Meer informatie over Refersion
DJUBO is een mobiele oplossing voor hotelbeheer die op één platform tools biedt voor verkoop, distributie, marketing, operationele activiteiten en informatie. Het geïntegreerde softwarepakket omvat een geïntegreerd vastgoedbeheersysteem, centraal reserveringssysteem, kanaalbeheerder, reputatie- en beoordelingsbeheer, prijsinformatie, opbrengstbehee...
Meer informatie over Djubo
Partoo centraliseert de beoordelingen die in je Google-bedrijfsprofiel zijn achtergelaten, of ze nu afkomstig zijn van Google, TripAdvisor of Facebook. Ontvang regelmatige rapporten, analyseer ze en reageer vanuit één enkele interface dankzij Beoordelingsbeheer.
Meer informatie over Partoo
Stroomlijn je QA-proces door je gebruikers screenshots te laten maken van hun huidige browser-inhoud en deze te annoteren. Visuele feedback en het bijhouden van problemen maken communiceren met je team en ontwikkelaars eenvoudig.
Usersnap is een foutopsporings- en feedbacktool voor elk webproject.
Meer informatie over Usersnap
Listen360 is software voor klantenbinding die bedrijven van elke omvang helpt bij het verzamelen en beheren van klantfeedback, online beoordelingen en getuigenissen. Het stelt managers in staat om de opvattingen van klanten te volgen, feedback vast te leggen, vervolgstappen te ondernemen voor gesloten lussen, beoordelingen te plaatsen en inzicht...
Meer informatie over Listen360
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren.
Meer informatie over Canny
Scorebuddy - een alles-in-één kwaliteitsbeheerplatform voor contactcenters voor het scoren van medewerkers en het analyseren van klantinteracties; flexibele scorekaarten, rijke dashboards, AI-tekstanalyse, oplossingen voor leren en ontwikkeling geïntegreerd in één platform; als bundel of zelfstandige oplossing. Gratis proefversie van 30 dagen.
Meer informatie over Scorebuddy
Opinew geeft je Shopify-winkel een boost met beoordelingen die rijk zijn aan UGC (User-Generated Content). Met het systeem kunnen bedrijven e-mails, sms-berichten en afgedrukte recensie-uitnodigingen verzenden, en er is de mogelijkheid om recensies in bulk te importeren vanuit Amazon, AliExpress en eBay. Pas moeiteloos widgets en e-mails aan op je...
Meer informatie over Opinew
Mediatoolkit is een tool voor het volgen van websites en sociale media waarmee merken alle online vermeldingen van hun merk kunnen controleren en analyseren, merkbeïnvloeders kunnen vinden en meer.
Meer informatie over Determ
JustReview is een tool voor het verzamelen van beoordelingen van je merk op het internet.
Meer informatie over JustReview
WebPunch is een online oplossing voor reputatiebeheer voor het bewaken, verzamelen, beheren en reageren op beoordelingen van klanten en werknemers.
Meer informatie over WebPunch
Hivency is cloudgebaseerde software voor influencerbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden van en samenwerken met influencers op social media om hun merk te promoten. Met behulp van slimme matchingtechnologie en een uitgebreide zoekfunctionaliteit helpt Hivency bedrijven om de meest geschikte influencermatches te vinden.
Meer informatie over Skeepers Influencer Marketing
WebEngage is een B2C marketing cloud voor cross-channel gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, SMS, Onsite, Mobile Push/In-app berichten en pushmeldingen in browsers.
Meer informatie over WebEngage
Medallia is de marktleider in het beheer van ervaringen waarop meer dan duizend internationaal toonaangevende merken vertrouwen. Volgens het Total Economic Impact™-onderzoek van Forrester Consulting in opdracht van Medallia, kunnen organisaties die Medallia gebruiken binnen 3 jaar $ 35,6 miljoen aan waarde en een rendement van 591% realiseren.
Meer informatie over Medallia Experience Cloud
Verzamel feedback en beoordelingen met korte enquêtes op je website. Vind ideeën over verbetering en ontdek wat gebruikers van je diensten vinden.
Meer informatie over Survicate
Bazaarvoice Express is een betaalbare, klantgerichte bedrijfsoplossing voor klantbeoordelingen die het delen van hun inzichten eenvoudig maakt.
Meer informatie over Bazaarvoice
IdeaScale is software voor ideeënbeheer waarmee je je meest waardevolle hulpmiddel - enthousiaste mensen - kunt gebruiken om effectieve beslissingen te nemen. Genereer inkomsten, bespaar geld en creëer een betere werkplek.
Meer informatie over IdeaScale
Legwork is een tool voor afspraakherinneringen die is ontworpen om bedrijven in de tandheelkundige industrie te helpen bij het automatiseren van processen met betrekking tot verwijzingen, communicatie, feedback en meer. Praktijken kunnen medische geschiedenis verzamelen, annuleringen op het laatste moment detecteren en geautomatiseerde meldingen...
Meer informatie over Legwork
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen.
Meer informatie over Qualaroo