Hier is onze lijst met apps voor Taakmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
229 softwareopties
Bouw de perfecte taakbeheerder van je team op monday.com om al je werk te plannen, te beheren en bij te houden. Voeg vervolgens automatisering zonder code toe om belangrijke processen te stroomlijnen. Hierdoor besteed je minder tijd aan het beantwoorden van e-mails of het bijwerken van spreadsheets en meer tijd aan het helpen van je team.
Meer informatie over monday.com
Met Jira is taakbeheer eenvoudig. Plan, volg en rapporteer elk bedrijfsproject met Jira en houd je team georganiseerd - elk team, van elke omvang. Ga vandaag nog aan de slag.
Meer informatie over Jira
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen.
Meer informatie over Backlog
Creëer en wijs taken toe met vertrouwd workflowbeheer van Wrike. Volg de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportagetools en meer. Deel de nieuwste bestanden, communiceer in realtime en krijg een duidelijk overzicht voor eenvoudige prioritering.
Meer informatie over Wrike
Een krachtig taakbeheersysteem dat je helpt om overbodig werk en overbelastingen te voorkomen. Splits je werk op in bruikbare taken en organiseer ze met behulp van verschillende taakweergaven en planningsopties. Zorg ervoor dat alle taken aan de juiste mensen worden toegewezen op basis van hun capaciteit en beschikbaarheid.
Meer informatie over ActiveCollab
4myRollout is een oplossing voor projectmanagement die is ontworpen om retailers te helpen bij het beheren van taken op meerdere locaties met behulp van Agile-methoden. Het geeft merkleiders inzicht in de status van taken om besluitvorming te vergemakkelijken en de projectprestaties te verbeteren.
Meer informatie over Pacer
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,...
Meer informatie over Shortcut
Asana is een taakbeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Meest vooraanstaande gratis software voor taakbeheer voor kleine bedrijven. Registreer je vandaag nog en laat een onbeperkt aantal gebruikers gratis gebruikmaken van de software. Bitrix24 biedt Agile en Scrum benaderingsfaciliteiten. Dat wil zeggen, Gantt, Kanban, Scrum-teams/-cycli. En dan hebben we het nog niet eens over basisinstrumenten als...
Meer informatie over Bitrix24
Splits projecten op in beheersbare taken, wijs ze toe aan je team en stel mijlpalen in. Maak projectsjablonen die je kunt gebruiken voor repetitief werk.
Meer informatie over Paymo
GanttPRO is een taakbeheertool op basis van Gantt-diagrammen. Gebruikt door meer dan 500.000 projectmanagers en CEO's uit verschillende sectoren. Dankzij het geweldige UX/UI-ontwerp kunnen teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies gratis in...
Meer informatie over GanttPRO
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd.
Meer informatie over Nifty
Met Zoho Projects kun je mijlpalen, takenlijsten, taken en subtaken creëren. Bekijk taakafhankelijkheden om prioriteitstaken te bekijken en Kanbankaarten om taken per status te bekijken.
Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Sprints is een samenwerkende, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrum, agile rapportage en native mobiele apps voor iOS en Android.
Meer informatie over Zoho Sprints
Stop met e-mails. Ga taken online beheren. Taakbeheer is geïntegreerd in je platform, zodat je efficiënter in je team kunt werken.
Meer informatie over Wimi
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Geen knelpunten en geen verwarring meer. De toolkit voor managers regelt al het organiseren en herinneren, zodat jij je niet druk hoeft te maken over de kleine dingen.
Meer informatie over Bob
Volley is cloudgebaseerde software voor probleemregistratie die bedrijven de tools biedt om gezamenlijk QA-processen voor websites vast te stellen, te verbeteren en te stroomlijnen. Supervisors kunnen opmerkingen toevoegen op sites en teamleden vragen om aanvullende feedback te geven, waardoor de samenwerking in de hele organisatie wordt verbeterd.
Meer informatie over Volley
Je kunt al je teamtaken makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te creëren.
Meer informatie over Lumeer
De besluitvormingstechnologie van UniFocus biedt tools voor personeelsbeheer die managers helpen slimmere beslissingen te nemen.
Meer informatie over UniFocus
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer.
Meer informatie over teamdeck
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Hiermee kunnen gebruikers takenlijsten, gegroepeerde kanbanborden en visuele Gantt-diagrammen gebruiken om taken in projecten te coördineren en statuswijzigingen in real-time te volgen.
Meer informatie over awork
Process Bliss is een eenvoudig, krachtig platform voor taakbeheer voor het beheren van teamtaken en workflow met rapportage, dashboards en integratie/automatisering met andere software. Belangrijk is dat je ook je processen, procedures en beleid kunt creëren en centraliseren, zodat alles zich op één plek bevindt.
Meer informatie over beSlick
SpiraPlan is een robuust realtime taakbeheersysteem dat je in staat stelt om taken te definiëren en ze in soorten te categoriseren, per map te ordenen, aan teamleden toe te wijzen en te volgen.
Meer informatie over SpiraPlan
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om teams te helpen met e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Gebruikers kunnen er inkomende en uitgaande berichten mee beheren, samenwerken aan e-mails en taken en de teamprestaties bijhouden.
Meer informatie over Rooftop
Simplicate is een cloudgebaseerde, eenvoudige en efficiënte tool voor klantrelatiebeheer waarmee gebruikers al hun klantgegevens op één plek kunnen centraliseren. Met uitmuntende functionaliteit, eenvoud en ondersteuning voor meerdere platforms en apparaten (inclusief iOS en Android), kunnen gebruikers moeiteloos offertes maken en de voortgang van...
Meer informatie over Simplicate
Ayanza's ambitie is om teamwerk op topniveau te brengen. Om de visie en het hart van elk succesvol team te worden. Een topkluster te zijn van gedeelde kennis en de toekomst van digitale samenwerking.
Meer informatie over Ayanza
Teams van elke omvang gebruiken Trello om hun taken te organiseren en te beheren. Trello kan worden gebruikt om informatie transparant op te slaan en te volgen, betere vergaderingen te organiseren en repetitieve taken te automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde...
Meer informatie over Trello
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is.
Meer informatie over Evernote Teams
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren.
Meer informatie over Box
Het beheren van je taken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Selecteer met één klik veel taken tegelijk en voer elke actie op deze taken uit met de ClickUp Multitask-werkbalk. Organiseer taken en breng snel wijzigingen aan. Verdeel taken als het team zich aan moet passen aan nieuwe vereisten en sorteer al je taken tegelijk, niet per project.
Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer.
Meer informatie over Microsoft To Do
Je kunt taken toevoegen, voltooien en ze opnieuw inplannen vanaf je telefoon, tablet, desktop, browser, e-mail, smartwatch en meer, zelfs offline, met synchronisatie op al je apparaten.
Meer informatie over Todoist
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Toewijzing en bijwerking van teamtaken binnen enkele seconden op basis van je werkelijke capaciteit. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en BuzzfOgilvy, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float...
Meer informatie over Float
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden.
Meer informatie over Hubstaff
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt.
En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook.
Meer informatie over Microsoft OneNote
Gebruik Workfront om taken te beheren en te consolideren in een enkele, op sociale media gebaseerde weergave en gebruik inline bewerking om taken, vervaldatums, toegewezen personen en meer bij te werken.
Meer informatie over Adobe Workfront
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Met Miro kun je verschillende tools en sjablonen gebruiken om het werk visueel gedaan te krijgen en samen te werken met je team, zelfs als je team verspreid is.
Meer informatie over Miro
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis.
Meer informatie over 7shifts
De flexibele projectborden van MeisterTask passen zich aan je workflow aan en zorgen ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit. Taakbeheer is nog nooit zo intuïtief geweest.
Meer informatie over MeisterTask
Ongeacht de methodologie, functie of certificeringen, met Teamwork kun je werken zoals jij dat wilt. Projectmanagement is meer dan alleen het werk gedaan krijgen. Het draait om het leveren van resultaten.
Meer informatie over Teamwork
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en projecten te leveren met behulp van Insightly.
Meer informatie over Insightly
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen.
Meer informatie over BigTime
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,...
Meer informatie over Process Street
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
Gedetailleerde analyse van waar je team daadwerkelijk aan werkt. Bekijk de websites en toepassingen die zijn geopend en bekijk schermopnames van het computerscherm terwijl je werknemers werken.
Meer informatie over Time Doctor
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren.
Meer informatie over Agile CRM