Hier is onze lijst met apps voor Taakbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

234 apps
Sorteren op
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA Software
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Digitale bedrijfstransformatiepakket voor bedrijven en technologie
Wil je je ERP-implementatie versnellen? 9TEAMS is een "geavanceerde cloudoplossing" voor de complete ERP-implementatie die betrokkenheid stimuleert, de overhead aanzienlijk vermindert en zorgt voor moeiteloze transparantie. Maak het organiseren van werk en de betrokkenheid van je stakeholders een fluitje van een cent! Meer informatie over 9TEAMS
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Projectmanagement voor teams
Teamwork Projects is een oplossing voor projectmanagement voor professionals die een scala aan functies biedt voor de communicatie en samenwerking binnen teams. Meer informatie over Teamwork Projects
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen
Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, tijdregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ProWorkflow
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Een visueel samenwerkingsplatform voor je geweldige projecten
Quire is een modern samenwerkingsprogramma voor projectmanagement, speciaal ontworpen voor teams om hen te helpen hun ideeën te bereiken door ze in stapsgewijze takenlijsten op te splitsen. Meer informatie over Quire
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Software voor het beheer van samenwerkingstaken en projecten
Talk on Task is een cloudgebaseerde, collaboratieve toepassing voor taakbeheer waarmee gebruikers hun teams, projecten en taken kunnen beheren, met instant messaging, realtime taakstatusupdates, taaktoewijzing, zoeken naar taken, volgen van projectvooruitgang, werklogboeken, productiviteitsanalyses en meer. Meer informatie over Talk on Task
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Flexible project management & team communication tool
Basecamp is a project management and daily task tracking application suitable for use by teams of all sizes, from freelancers and SMBs to large enterprises Meer informatie over Basecamp
Work management and organization for teams
Microsoft Planner is a task planning and collaboration solution for teams which integrates with other Microsoft products including Outlook, OneDrive and OneNote Meer informatie over Microsoft Planner
Create, capture & access everyday notes on mobile devices
Evernote helps you capture and manage ideas, projects, memories, and to-do lists in a single place. Write notes, attach documents, scan images, take voice memos, or clip from the web to organize everything from big projects to personal moments. With Evernote, you can focus on what matters. Meer informatie over Evernote
Project management, task tracking, & professional goal tools
ClickUp is a cloud-based collaboration and project management software suitable for businesses of all sizes and industries. Features include communication and collaboration tools, task assignments and statuses, seamless platform migration, native app integrations, alerts, and a task toolbar. Meer informatie over ClickUp
Your all-new easy-to-use to-do list
Wunderlist allows you to manage and share your daily to-do lists, create subtasks, assign tasks with other users for better collaboration, and more Meer informatie over Wunderlist
Cloud-based organization & collaboration tool
Airtable is a mobile friendly organization & collaboration platform designed to provide any sized team with the tools to create easy-to-use & flexible workflows Meer informatie over Airtable
De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.
De snelle en gebruiksvriendelijke resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Voorspel de tijd van je team met Float, vertrouwd door 's werelds beste teams. Meer informatie over Float
Collaboration and file management
With Microsoft OneNote you can keep your documents handy. Connect with partners or colleagues to get work done via OneNote. With the help of the homework planner, you can book time for studies and have time for what really counts. Of course, OneNote integrates with Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
All-In-One Employee Time Tracking & Workforce Solutions
Boomr is a cloud-based time tracking software which enables mobile workforces around the globe to operate with greater accountability and efficiency by monitoring and automating employee work hours, project tracking, and overall organizational performance Meer informatie over Boomr
Time, billing, and project management software for SMBs
BigTime is the access-anywhere operating system behind the greatest consulting teams on the planet. See how we help your project-driven firm track and bill its most important asset: time. BigTime can help you take the guesswork out of utilization, capacity planning, and revenue projections. Meer informatie over BigTime
CRM for lifelong customer relationships.
Grow your business faster than ever before by building stronger customer relationships, managing sales opportunities and delivering projects with Insightly. Meer informatie over Insightly
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Software that grows with your business.
Apptivo's cloud collaboration software will help your organization manage projects from start to finish, and allow employees at different levels to provide input throughout the process. You will find that our approach to project management streamlines your work-flow by integrating with nearly every aspect of your business. With Apptivo,... Meer informatie over Apptivo Project Management
Task Management, Time Tracking and Accounting for SMBs
Online project management application for small and medium businesses that bundles time tracking, task management and invoicing. Free trial! Meer informatie over Paymo
Award-Winning Project Management Software
ProjectManager.com is an online project management software providing teams with a project dashboard for planning, tracking and collaboration real time Meer informatie over ProjectManager.com
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Project Management, Resource Planning, & PSA software
Mavenlink is a modern software platform for professional & marketing services organizations that helps automate business best practices for creative and professional service providers Meer informatie over Mavenlink
Project & workflow management for the creative industry
Workamajig is a collaborative project & workflow management software for in-house creative / design teams & agencies in marketing, advertising, & more Meer informatie over Workamajig
All-in-one, client-focused project management for teams.
Avaza is a business management solution which includes features for project management, resource scheduling, online timesheets, expense management, online invoicing, recurring invoicing, quotes and invoices, and more. Avaza also integrates with third party platforms to streamline workflows. Meer informatie over Avaza
The flexible way to manage projects with clients
Communicate, organize and get work done in one place with Podio. A tool that your team will love to use, that's entirely customizable to suit how you run projects most efficiently. Meer informatie over Podio
Time tracking, scheduling, budgeting & expenses software
Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports. Integrates highly natively with Asana, Basecamp, Trello, JIRA and more. Meer informatie over Everhour
Operations platform for small-medium & franchise businesses
Jolt is an operations platform for any business, encompassing employee management and food safety compliance. The software helps businesses to decrease labor costs and improve staff accountability, productivity and efficiency Meer informatie over Jolt
Communication and collaboration platform for teams
Flock is a collaborative messaging app for teams which enables users to discuss projects and find and share information and ideas effectively and efficiently Meer informatie over Flock
Collaborative project management with built-in chat
Taskworld is a cloud-based project and task management application which combines visual task boards, private & group messaging, project analytics, and more Meer informatie over Taskworld
The easiest way to build your own apps without code.
Quick Base is an application building platform which allows users to create customized business apps with no coding required. The enterprise-ready solution offers tools including workflow automations, notifications and reminders, task management, team collaboration, interactive dashboards, and more. Meer informatie over Quick Base
Marketing & ad agency project management
Admation is project management software that enables marketing teams & ad agencies to manage projects from set up to approved assets. Meer informatie over Admation
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Custom database creation & workflow tracking
Fieldbook is a web-based database creation tool that enables users to add data in rows and columns to manage multiple projects, clients, and business operations Meer informatie over Fieldbook
Online Gantt Chart Software for teams
TeamGantt combines Gantt charts with time tracking, task level communication and file sharing to provide project management and project scheduling for teams Meer informatie over TeamGantt
Bedrijfsbrede oplossing voor projectmanagement
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Clarizen
Simplify group collaboration in a user-friendly environment
Simplify group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Glasscubes is a secure hub of online workspaces that you control, which make it easy to work with anyone, from anywhere. Meer informatie over Glasscubes
Idea generation & collaboration tool (formerly DropTask)
Ayoa - formerly DropTask - is an all-in-one tool for idea generation & collaboration that goes beyond traditional task management. Doing great work is not just about getting things done, but getting the right things done! Mind Map ideas and collaborate with your team. Log in anywhere, on any device. Meer informatie over Ayoa
Docs, tasks, & spreadsheet collaboration with built-in chat
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Meer informatie over Quip
Customizable issue tracker for teams of all sizes
Aiveo is a customizable issue tracker designed for software development teams of all sizes, with features including time tracking, burndown charts, and more Meer informatie over Aiveo
Project management platform for software development teams
Clubhouse is a web-based project management platform built to meet the workflow needs of software development teams, allowing users to create stories to define project tasks, milestones and epics, while visualizing work with drag and drop Kanban boards, charting reports and automating via API access Meer informatie over Clubhouse
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Online software voor Gantt-diagrammen voor projectmanagement.
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Collaborative work management software for accounting firms.
Karbon is a collaborative work management platform for accounting firms and professional service businesses. Meer informatie over Karbon
Timesheets & Project Management Software
FunctionFox is a Online Project Management & Timesheet software designed for creative companies. Monitor multiple jobs, assign tasks, manage remote workers, and keep projects on track & on budget. The free demo makes it easy to see how FunctionFox streamlines your workflow. Try it Today Meer informatie over FunctionFox
Agile taakbeheertool
I Done This is een agile taakbeheertool die is ontworpen om teams te synchroniseren en de productiviteit te bevorderen met dagelijkse controles, voortgangsregistratie, rapportage en meer. Meer informatie over I Done This
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Productivity CRM for teams to manage customer workflows
Major web update in 2019 | https://solve.app/ | A mobile CRM for teams to manage customer workflows, field service, and projects. Meer informatie over Solve
IT asset and knowledge management
Web Help Desk by SolarWinds is a customizable help desk & IT asset management solution for businesses within industries such as education, healthcare, government, & more. It offers features for managing IT assets, IT services, knowledge, remote support, SLA, time & billing, workflows, & more. Meer informatie over Web Help Desk
Xero owned financial project management software for SMBs
WorkflowMax lets you manage all your job management & project management needs in a single, seamlessly integrated system. Features lead management, quotes, time sheeting, job tracking & costing, project management & reporting, invoicing, add-on integrations & more. If you run a service business & track your time, WorkflowMax is... Meer informatie over WorkflowMax
Agile project management tool for developers
Pivotal Tracker is an award winning, easy to use collaboration and web-based project management software for agile development teams. It keeps everyone, even distributed teams focused and on the same page, with an integrated, always up to date story board. Your team will stay on target with Tracker's continuous, automatic prediction of milestone... Meer informatie over Pivotal Tracker
Online en mobiel platform voor de bouwsector
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor professionals in de bouwsector. Meer informatie over GenieBelt
Easy to use and affordable project management software
RationalPlan is a straightforward and easy to use project management software but powerful enough to assist project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload. It is useful for project planning, project scheduling and project tracking. If you are working in the area of... Meer informatie over RationalPlan
Cloud-Based Project Management Made Easy
Workzone is an easy-to-use, web-based project management and document collaboration tool. Up and running continuously since 2000, Workzone is among the most mature and battle-tested web-based project management software on the market. Meer informatie over Workzone
Software voor tijdregistratie
actiTIME is een oplossing die een handige manier biedt om de projectomvang te beheren, taken toe te wijzen, de tijd bij te houden en je bedrijfsprestaties te analyseren op basis van de verzamelde gegevens. Meer informatie over actiTIME
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Simple project management & task tracking software for teams
Flow is simple project and task management software for teams everywhere. Meer informatie over Flow
Project management on time
5pm is a powerfull project and tasks management tool. It is great for team collaboration and remote workers. Gantt chart, GSuite, Office 365 and Slack integrations. Meer informatie over 5pm
Personal Planner and CRM software
PlanPlus Online is planning software, plus a progressive set of productivity, collaboration, and Customer Relationship Management (CRM) features that allow you to increase individual effectiveness and build a Culture of Productivity™ Meer informatie over PlanPlus Online
Online and mobile task manager and to-do list
Any.do is a mobile and online task management and to-do list software with real-time sync across a range of apps for iOS, Android, Mac OS X, and Google Chrome Meer informatie over Any.do
Platform voor taak- en projectbeheer
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Meer informatie over Redbooth
Cloud-based project management solutions
ITM Platform offers comprehensive project, program & portfolio management, including resource planning and full PMO support. Manage agile & waterfall projects, prioritize what’s best for business, control project financial, & use real-time information to assess how projects are performing. Meer informatie over ITM Platform
Collaborative project workspace & task management for teams
Ora is a collaborative, all-in-one project workspace and task management app for teams, with kanban, time tracking, chat, reporting, and third party integration Meer informatie over Ora
Agile, No-code Business Application Platform
Build business applications and database apps quickly and easily. No-coding required. Meer informatie over Kintone
Project management platform for agile developers & designers
Taiga is a free, open source, agile project management platform for startups, designers & agile developers, with ticket management, epic user stories, and more Meer informatie over Taiga
Simple Project Management Software
ProProfs Project is a simple project management software which offers tools for task creation and delegation, sub tasks management, time tracking, task mapping, reporting, invoicing, and more. Meer informatie over ProProfs Project
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Meer informatie over eXo Platform
Project Management, Collaboration & Task Management Software
Orangescrum is the best Project Management and Task Management software with multiple features to increase the productivity of small, medium and large enterprises. It has both cloud and community editions for users. Meer informatie over OrangeScrum
Tijdregistratie, taakbeheer en projectmanagement.
Intervals is webgebaseerde software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportagefuncties. Intervals is ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project... Meer informatie over Intervals
Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams
Zoho Sprints is een collaboratieve, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrums, agile rapporten en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Productivity platform for managing teams, projects and tasks
Upwave is a visual productivity platform that helps modern businesses thrive. Organize work, plan projects, track time on tasks, report progress, collaborate and get things done. Meer informatie over Upwave
Enterprise Class Project Portfolio Management Solutions
Founded in 1997, Daptiv is the leading provider of on-demand Project Portfolio Management (PPM) solutions. Daptiv’s integrated suite of PPM applications includes portfolio management, project management, resource management, time & expense, document management and more. Daptiv’s customers include world-class organizations such as BASF, Chase... Meer informatie over Daptiv PPM
Workflow management for marketing and creative teams.
Built for marketing and creative teams, inMotion is easy to use and improves visibility and control of project progress so you can get content to market faster. Meer informatie over inMotion
Collaboratief platform voor taakbeheer
Azendoo is een collaboratieve toepassing voor taakbeheer die teams helpt werk te organiseren en bij te houden, maar die ook het projectmanagement, delen van documenten, bijhouden van werk en meer vereenvoudigt. Azendoo is geïntegreerd met Google Drive, Evernote, DropBox, Box en Onedrive, waardoor gebruikers elk type document kunnen delen. Meer informatie over Azendoo
Lean project management, simplified
The Kanban board gives you an excellent overview of your current work situation. When working in a team of people you can instantly see what other people are working on right now, what has been done and what is coming up. KanbanFlow can be used as a Lean project management tool for you and your team. Its intuitive user interface will get you up... Meer informatie over KanbanFlow
Project Management & Resource Management, Accounting & CRM solution for advertising agencies
WorkBook contains key functionalities for the Professional Services Industry and especially targets Advertising, PR, Marketing & Communications, Architects, Consultancies and Engineering companies. It is used by organizations worldwide and helps businesses to monitor the sales pipeline, track time used on tasks, resource planning and capacity... Meer informatie over WorkBook
Cloud-based HR & benefits administration platform
bob is a cloud-based human resources and benefits management system for SMEs, offering solutions ranging from benefits, onboarding & engagement, and more. Meer informatie over bob
Online project management & collaboration suite
Flowlu is an online business management toolssuite that provides task management, project management, online invoicing and knowledge management. Meer informatie over Flowlu
Portfolio Kanban-software voor Lean Management
Kanbanize is een van de beste online projectmanagementoplossingen die er zijn. Het stelt teams in staat efficiënt samen te werken en op hetzelfde spoor te blijven. Bekijk het grote plaatje. Meer informatie over Kanbanize
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked