Hier is onze lijst met apps voor Taakmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

310 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een taakbeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Creëer en wijs taken toe met vertrouwd workflowbeheer van Wrike. Volg de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportagetools en meer. Deel de nieuwste bestanden, communiceer in realtime en krijg een duidelijk overzicht voor eenvoudige prioritering. Meer informatie over Wrike
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is intuïtieve software voor taakbeheer en helpt teams om beter samen te werken vanaf elke locatie en taken in recordtijd te voltooien. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team met de mogelijkheid om op je eigen manier prioriteiten te stellen, taken toe te wijzen en ze te volgen. Meer informatie over monday.com
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
Met Jira is taakbeheer eenvoudig. Plan, volg en rapporteer elk bedrijfsproject met Jira en houd je team georganiseerd - elk team, van elke omvang. Ga vandaag nog aan de slag. Meer informatie over Jira
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo krijg je grip op je tijd met een compleet overzicht van je werk. Verhoog de productiviteit met een naadloze benadering van taakbeheer die automatisch alle wijzigingen op taakniveau registreert om het hele projectplan, de verkoop, het ticket of het voorschot weer te geven. Meer informatie over Accelo
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Gebruik ProWorkflow om taken te maken die startdatum en einddatums, statussen, bestanden en toegewezen medewerkers bijvoegen. Hou de tijd bij voor taken, ontvang meldingen over achterstallige betalingen en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Definieer taken voor jezelf of je collega's, wijs taken toe en delegeer ze. Houd de tijd bij voor elke taak en maak rapporten aan het einde van de periode. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
Een krachtig taakbeheersysteem dat je helpt om overbodig werk en overbelastingen te voorkomen. Splits je werk op in bruikbare taken en organiseer ze met behulp van verschillende taakweergaven en planningsopties. Zorg ervoor dat alle taken aan de juiste mensen worden toegewezen op basis van hun capaciteit en beschikbaarheid. Meer informatie over ActiveCollab
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een robuust realtime taakbeheersysteem dat je in staat stelt om taken te definiëren en ze in soorten te categoriseren, per map te ordenen, aan teamleden toe te wijzen en te volgen. Meer informatie over SpiraPlan
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
De flexibele projectborden van MeisterTask passen zich aan je workflow aan en zorgen ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit. Taakbeheer is nog nooit zo intuïtief geweest. Meer informatie over MeisterTask
BugHerd: de visuele feedbacktool voor websites
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten rechtstreeks op een pagina bij te houden. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. Meer informatie over BugHerd
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
Het beheren van je taken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Selecteer met één klik veel taken tegelijk en voer elke actie op deze taken uit met de ClickUp Multitask-werkbalk. Organiseer taken en breng snel wijzigingen aan. Verdeel taken als het team zich aan moet passen aan nieuwe vereisten en sorteer al je taken tegelijk, niet per project. Meer informatie over ClickUp
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Met Miro kun je verschillende tools en sjablonen gebruiken om het werk visueel gedaan te krijgen en samen te werken met je team, zelfs als je team verspreid is. Meer informatie over Miro
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Met Zoho Projects kun je mijlpalen, takenlijsten, taken en subtaken creëren. Bekijk taakafhankelijkheden om prioriteitstaken te bekijken en Kanbankaarten om taken per status te bekijken. Meer informatie over Zoho Projects
Alles-in-één werkruimte voor projectmanagement.
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Instellen en volgen van doelen en belangrijkste resultaten (OKR)
Profit is een tool voor het instellen en volgen van OKR-doelen (doelen en belangrijkste resultaten) voor het beheren van individuele, team- en organisatiebrede doelen voor bedrijven van alle soorten. Bedrijven kunnen Profit gebruiken om aangepaste statistieken te definiëren, en OKR's binnen het hele bedrijf uitrollen om doelen en resultaten bij te... Meer informatie over Profit.co
Volgen van medewerkers en productiviteit voor externe teams
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Tijdregistratie, taakbeheer en projectmanagement.
Intervals is webgebaseerde software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportagefuncties. Intervals is ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project... Meer informatie over Intervals
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd taakbeheersysteem waarmee freelancers en kleine teams hun projecten, taken en tijd effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Projectmanagement voor teams
Beesbusy is een cloudgebaseerde projectplanning- en taakbeheertool die teams helpt bij samenwerking en planning. Teams kunnen het online platform gebruiken om taken, vergaderingen, projecten, meldingen en meer te beheren met behulp van functies zoals Gantt-diagrammen, herinneringen, kalenderintegraties en meer. Meer informatie over Beesbusy
Software voor projectmanagement en teamsamenwerking
Je kunt al je teamtaken makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen
Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask
Tool voor professional services automation gebouwd op Google G Suite
VOGSY integreert taakbeheer met Google Workspace in je werkstroom vanaf de offerte tot en met de betaling. Maak taken aan, wijs ze toe en voer ze uit vanuit Gmail. Gebruik de taaktimer die automatisch urenstaten, projectbudgetten en marges bijwerkt. Houd taken bij in Kanban- of Gantt-weergaven en werk samen op een vertrouwd, op Google gebaseerd... Meer informatie over VOGSY
Beheer over de grenzen heen met ActionR
ActionR is een cloudgebaseerde tool voor projectmanagement waarmee gebruikers hun taken in realtime kunnen organiseren. Geef prioriteit aan acties en beheer je projecten en programma's in meerdere stromen. Ondersteunt werken op afstand, zodat je over de grenzen heen kunt coördineren en samenwerken met je multidisciplinaire teams. Meer informatie over ActionR
Cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor Mac- en iOS-gebruikers
Setapp is cloudgebaseerde software die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen toegang te krijgen tot een verzameling Mac- en iOS-toepassingen, om te helpen met productiviteit en het optimaliseren van taken. Het stelt gebruikers in staat om toepassingen uit verschillende categorieën te selecteren, waaronder onderhoud, creativiteit,... Meer informatie over SetApp
Software voor workflow- en taakbeheer voor bedrijven en teams
Process Bliss is een eenvoudig, krachtig platform voor het beheren van herhaalbare teamworkflows en taakbeheer, met ingebouwde procesverbetering. Meer informatie over Process Bliss
Samenwerkingsoplossing voor taakbeheer en projectmanagement.
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Visuele projectmanagementtool voor hoog presterende teams
Teamhood is een projectmanagementtool voor hoog presterende teams. Je kunt er moeiteloos zowel dagelijkse teamtaken als het projectportfolio mee beheren. Meer informatie over Teamhood
Zeer eenvoudig project- en taakbeheer
Taakbeheertool voor projecten voor grote organisaties die hun processen willen visualiseren en vereenvoudigen. Eylean is volledig aanpasbaar en zeer gebruiksvriendelijk en biedt een geïntegreerde projectomgeving en projectportfoliobeheer. Het biedt ook urenregistratie, bestandsbijlagen, rapporten en meer. Meer informatie over Eylean Board
Je nieuwe slimme werkplek
Koppel 's werelds toonaangevende apps met je slimme werkplek. Versnel je dagelijkse werkactiviteiten met widgets die jou relevante gegevens van je belangrijkste apps tonen. Met Basaas voor teams kun je eenvoudig apps met je teams delen. Ga ermee aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Software voor samenwerking en projectmanagement en voor teams
Je beschikt over een gedetailleerde takenlijst met uitgebreide filters en een kanban bord voor een optimaal overzicht bij de dagelijkse afhandeling van je taken. sharesuite markeert je aflopende en achterstallige taken in kleur, en e-mail- en pushmeldingen zorgen ervoor dat je team nooit meer deadlines mist. Meer informatie over sharesuite
Email and project management software for modern teams
Rooftop is a collaboration platform designed to help teams with email management, customer support, and task/project management. It allows users to manage incoming and outgoing messages, collaborate on emails and tasks, and keep track of team performance. Meer informatie over Rooftop
Project portfolio management software for IT professionals
PLANTA Project is a task management software designed to help businesses plan and control multiple projects under a program. Administrators can set up objectives, allocate budgets, and create project workflows using templates. Meer informatie over PLANTA Project
Stimuleer resultaten in IT, ontwikkeling van nieuwe producten en bedrijfs-PMO's.
PowerSteering combineert de robuuste functionaliteit voor PPM (project- en portfoliomanagement) die door wereldwijde organisaties wordt gevraagd, met de kosten en speed-to-value voordelen van cloud-levering en een ongeëvenaard niveau van flexibiliteit. Eenvoudig te gebruiken en te beheren, en het maakt het top-down programma- en... Meer informatie over PowerSteering
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Business
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms
Je kunt taken toevoegen, voltooien en ze opnieuw inplannen vanaf je telefoon, tablet, desktop, browser, e-mail, smartwatch en meer, zelfs offline, met synchronisatie op al je apparaten. Meer informatie over Todoist
De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.
Toewijzing en bijwerking van teamtaken binnen enkele seconden op basis van je werkelijke capaciteit. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en BuzzfOgilvy, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float... Meer informatie over Float
Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Software voor bedrijfsbeheer
Gebruik Workfront om taken te beheren en te consolideren in een enkele, op sociale media gebaseerde weergave en gebruik inline bewerking om taken, vervaldatums, toegewezen personen en meer bij te werken. Meer informatie over Adobe Workfront
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Alles-in-één app voor taakbeheer. Groepschat via tekst en video, realtime paginabewerking, taaktoewijzingen, deadlines, statusindicatoren. Het kan worden geïntegreerd in meer dan 1000 apps. Meer informatie over Samepage
Planning, communicatie en betrokkenheid voor restaurants
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
Samenwerking en bestandsbeheer
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Projectmanagement voor teams
Ongeacht de methodologie, functie of certificeringen, met Teamwork kun je werken zoals jij dat wilt. Projectmanagement is meer dan alleen het werk gedaan krijgen. Het draait om het leveren van resultaten. Meer informatie over Teamwork
Software voor het beheer van uren, facturering en projectmanagement voor het MKB
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
CRM voor levenslange klantrelaties.
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en projecten te leveren met behulp van Insightly. Meer informatie over Insightly
Taakbeheer, urenregistratie en boekhouding voor het MKB
Splits projecten op in beheersbare taken, wijs ze toe aan je team en stel mijlpalen in. Maak projectsjablonen die je kunt gebruiken voor repetitief werk. Meer informatie over Paymo
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Klantbeheer voor freelancers en het MKB
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Gedetailleerde analyse van waar je team daadwerkelijk aan werkt. Bekijk de websites en toepassingen die zijn geopend en bekijk schermopnames van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Bekroonde software voor projectmanagement
Met gebruiksvriendelijke takenlijsten verlies je nooit meer een project uit het oog. Je kunt taken toewijzen, delen en er opmerkingen aan toevoegen met ProjectManager.com. Meer informatie over ProjectManager.com
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Communicatie- en samenwerkingsplatform voor teams
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Project- en workflowbeheer voor de creatieve sector
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer. Meer informatie over Workamajig
De flexibele manier om projecten met klanten te beheren.
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio. Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert. Meer informatie over Podio
Lean workflow en business process management (BPM)
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy
Software voor urenregistratie, planning, budgettering en onkosten
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
Operationeel platform voor kleine tot middelgrote en franchisebedrijven
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Online project management & collaboration suite
Convert your ideas into tasks, assign them to the teammates, quickly take a look at what’s done, measure and analyze time spent on each task and improve your productivity. Meer informatie over Flowlu
Online software voor Gantt-diagrammen voor projectmanagement.
GanttPRO is een taakbeheertool op basis van Gantt-diagrammen. Gebruikt door meer dan 500.000 projectmanagers en CEO's uit verschillende sectoren. Dankzij het geweldige UX/UI-ontwerp kunnen teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies gratis in... Meer informatie over GanttPRO
De eenvoudigste manier om je eigen apps te bouwen zonder code.
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Collaboratief projectmanagement met ingebouwde chatfunctie
Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving.
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Tools voor projectmanagement en samenwerking
De kern van deze software is taakbeheer. Elk project begint immers altijd eerst met het opsplitsen in taken. Daarom heeft dit platform al zijn creatieve krachten ingezet om taakbeheer zo eenvoudig en effectief mogelijk te maken. Meer informatie over Easy Projects
Projectmanagement voor marketing- en advertentiebureaus
Taakbeheer is nu nog eenvoudiger voor je team met de resource planning software van admation. Met urenregistratietools en een capaciteitsbord voor je afdeling om ervoor te zorgen dat alle taken op tijd en binnen het budget worden voltooid. Meer informatie over Admation
Tool voor het genereren van ideeën en samenwerking (voorheen DropTask)
Ayoa is een tool voor taakbeheer. Het afvinken van taken is prettig, maar wat als je met de verkeerde taken bezig bent? Ayoa's intuïtieve visuals maken prioriteitstelling kristalhelder, waardoor de noodzaak voor micromanagement verdwijnt en de dagelijkse werkstress wordt verlicht. Meer informatie over Ayoa
Software voor project- en prioriteitsbeheer voor teams
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
Online Gantt-chart software voor teams
TeamGantt combineert Gantt-charts met urenregistratie, taakniveaucommunicatie en het delen van bestanden voor projectmanagement en projectplanning voor teams. Meer informatie over TeamGantt
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Bedrijfsbrede oplossing voor projectmanagement
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Clarizen
Projectmanagementplatform voor software-ontwikkelingsteams
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,... Meer informatie over Clubhouse
Cloudgebaseerd projectmanagement eenvoudig gemaakt
Workzone is een gebruiksvriendelijke, webgebaseerde tool voor projectmanagement en samenwerking aan documenten. Sinds 2000 is Workzone een van de meest volwassen en beproefde webgebaseerde projectmanagementsoftware op de markt. Meer informatie over Workzone
Aanpasbare probleemregistratie voor teams van elke omvang
Aiveo is een aanpasbaar systeem voor probleemregistratie dat is ontworpen voor software-ontwikkelingsteams van elke omvang, met functies zoals urenregistratie, voltooiingsdiagrammen en meer. Meer informatie over Aiveo
Software voor collaboratief werkmanagement voor accountantskantoren.
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Meer informatie over Karbon
Productiviteits-CRM voor teams om klantworkflows te beheren
Grote web-update in 2019 | Een mobiele CRM voor teams om klantworkflows, de buitendienst en projecten te beheren. Meer informatie over Solve CRM
Software voor urenstaten en projectmanagement
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox
Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams
Zoho Sprints is een samenwerkende, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrum, agile rapportage en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Taakbeheeroplossing voor bedrijven met meerdere locaties
4myRollout is een oplossing voor projectmanagement die is ontworpen om retailers te helpen bij het beheren van taken op meerdere locaties met behulp van Agile-methoden. Het geeft merkleiders inzicht in de status van taken om besluitvorming te vergemakkelijken en de projectprestaties te verbeteren. Meer informatie over Pacer
Real-time collaborative document workspace
Dropbox Paper is a cloud-based collaborative workspace that lets teams organize documents, assign tasks, create to-do lists, and collaborate in real time. The platform is fully integrated with Dropbox, allowing users to include previews any of their stored files within the documents they create. Meer informatie over Dropbox Paper
Agile taakbeheertool
I Done This is een agile taakbeheertool die is ontworpen om teams te synchroniseren en de productiviteit te bevorderen met dagelijkse controles, voortgangsregistratie, rapportage en meer. Meer informatie over IDoneThis
Online en mobiel taakbeheer en takenlijst
Any.do is mobiele en online software voor taakbeheer en takenlijsten met realtime synchronisatie tussen een reeks apps voor iOS, Android, Mac OS X en Google Chrome. Meer informatie over Any.do
Breng gratis nauwkeurigheid naar je urenstaten en facturen
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Flexibele projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Meer informatie over Pivotal Tracker
Xero was eigenaar van financiële projectmanagementsoftware voor het mkb.
Verzamel en volg opdrachten, taken en mijlpalen in één krachtig platform - met WorkflowMax kun je een project volgen vanaf de leadfase tot en met de facturering. Meer informatie over WorkflowMax
Information repository and note-taking solution
Accomplish tasks more quickly, while avoiding the complexity of additional project management tools. Add meeting notes, tasks, documents, images, and code snippets. Easily track any item that you need for your projects. Meer informatie over Nimbus Note
Beheer van IT-middelen en kennisbeheer
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
Tasks, Time, Attendance & Scheduling Management Solution
honeybeeBase is a cloud-based employee management solution which covers task management, employee scheduling, attendance management, time tracking, communication, file sharing, and more Meer informatie over honeybeeBase