Taakmanagement software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Taakmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
256 softwareopties
Met Jira is taakbeheer eenvoudig. Plan, volg en rapporteer elk bedrijfsproject met Jira en houd je team georganiseerd - elk team, van elke omvang. Ga vandaag nog aan de slag.
Meer informatie over Jira
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, CRM, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer.
Meer informatie over Silvasoft
Met Zoho Projects kun je mijlpalen, takenlijsten, taken en subtaken creëren. Bekijk taakafhankelijkheden om prioriteitstaken te bekijken en Kanbankaarten om taken per status te bekijken.
Meer informatie over Zoho Projects
De workflows van bob helpen bij het in kaart brengen van heldere processen, herinneren mensen aan aankomende projecten en houden realtime vooruitgang bij. Geen knelpunten en geen verwarring meer. De toolkit voor managers regelt al het organiseren en herinneren, zodat jij je niet druk hoeft te maken over de kleine dingen.
Meer informatie over Bob
Asana is een taakbeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Meest vooraanstaande gratis software voor taakbeheer voor kleine bedrijven. Registreer je vandaag nog en laat een onbeperkt aantal gebruikers gratis gebruikmaken van de software. Bitrix24 biedt Agile en Scrum benaderingsfaciliteiten. Dat wil zeggen, Gantt, Kanban, Scrum-teams/-cycli. En dan hebben we het nog niet eens over basisinstrumenten als...
Meer informatie over Bitrix24
SpiraPlan is een robuust realtime taakbeheersysteem dat je in staat stelt om taken te definiëren en ze in soorten te categoriseren, per map te ordenen, aan teamleden toe te wijzen en te volgen.
Meer informatie over SpiraPlan
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Hiermee kunnen gebruikers takenlijsten, gegroepeerde kanbanborden en visuele Gantt-diagrammen gebruiken om taken in projecten te coördineren en statuswijzigingen in real-time te volgen.
Meer informatie over awork
JunoOne is een ADLM-oplossing (Application Development Life-cycle Management) voor softwareontwikkelaars, softwareleveringsbedrijven en softwareintegrators over de hele wereld. Het kan worden gebruikt om verschillende soorten projecten te creëren, teamroosters te beheren, toezicht te houden op testprocessen en meer.
Meer informatie over JunoOne
Je kunt al je teamtaken makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te creëren.
Meer informatie over Lumeer
Teams van elke omvang gebruiken Trello om hun taken te organiseren en te beheren. Trello kan worden gebruikt om informatie transparant op te slaan en te volgen, betere vergaderingen te organiseren en repetitieve taken te automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde...
Meer informatie over Trello
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is.
Meer informatie over Evernote Teams
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren.
Meer informatie over Box
Bouw de perfecte taakbeheerder van je team op monday.com om al je werk te plannen, te beheren en bij te houden. Voeg vervolgens automatisering zonder code toe om belangrijke processen te stroomlijnen. Hierdoor besteed je minder tijd aan het beantwoorden van e-mails of het bijwerken van spreadsheets en meer tijd aan het helpen van je team.
Meer informatie over monday.com
Het beheren van je taken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Selecteer met één klik veel taken tegelijk en voer elke actie op deze taken uit met de ClickUp Multitask-werkbalk. Organiseer taken en breng snel wijzigingen aan. Verdeel taken als het team zich aan moet passen aan nieuwe vereisten en sorteer al je taken tegelijk, niet per project.
Meer informatie over ClickUp
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens.
Meer informatie over HubSpot CRM
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer.
Meer informatie over Microsoft To Do
Creëer en wijs taken toe met vertrouwd workflowbeheer van Wrike. Volg de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportagetools en meer. Deel de nieuwste bestanden, communiceer in realtime en krijg een duidelijk overzicht voor eenvoudige prioritering.
Meer informatie over Wrike
Je kunt taken toevoegen, voltooien en ze opnieuw inplannen vanaf je telefoon, tablet, desktop, browser, e-mail, smartwatch en meer, zelfs offline, met synchronisatie op al je apparaten.
Meer informatie over Todoist
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt.
En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook.
Meer informatie over Microsoft OneNote
De Clio Suite is cloudgebaseerde software voor advocatenkantoren die de manier waarop je advocatenkantoor werkt verandert: van de eerste intake tot de laatste factuurbetaling.
De Clio Suite biedt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, te beheren en te laten groeien. Je cliënten zullen een verschil opmerken - en jij ook.
Meer informatie over Clio