Workflow management systemen
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Workflow management systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
261 softwareopties
Dankzij de unieke technologie zonder codering en met weinig codering is het mogelijk om processen snel, eenvoudig en zonder programmering te automatiseren. BIC Platform genereert rechtstreeks vanuit de grafische vastlegging uitvoerbare workflows die de bedrijfsprocessen flexibeler maken en ze tegelijkertijd versnellen.
Meer informatie over BIC Platform
Automatiseer bedrijfsprocessen met AFAS Workflow Management. Zorg voor standaardisatie en structuur door ERP-software te verbinden met workflows. Bereik gestroomlijnde, efficiënte en vaak automatische processen, met duidelijk inzicht in de voortgang en verantwoordelijkheden. Ervaar de voordelen van een uitstekend workflow management systeem en...
Meer informatie over AFAS Software
Gripp is een softwarebedrijf dat zich richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met meer dan 2000 klanten en ongeveer 14.000 dagelijkse gebruikers helpt dit platform klanten elke dag met het optimaliseren van bedrijfsprocessen door het leveren van hoogwaardige alles-in-één software.
Meer informatie over Gripp
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen.
Meer informatie over Backlog
Stroomlijn je bedrijfsprocessen met Zoho Creator om aangepaste zakelijke toepassingen te creëren en om aangepaste workflows te ontwerpen en te automatiseren met behulp van je eigen regels en logica.
Meer informatie over Zoho Creator
SOP Plugin vereenvoudigt het beheer van Standard Operating Procedures. Creëer, update en wijs SOP's toe, stel teams op de hoogte en volg het gebruik via een WordPress-plugin, zodat bedrijven fouten kunnen verminderen, werknemers sneller kunnen trainen en de productiviteit kunnen verhogen.
Meer informatie over SOP Plugin
Asana is een workflowmanagementtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Het digitale bedrijfsplatform van Interfacing: bouw nauwkeurige eenvoudige tot complexe workflow-apps, snel: in dagen en weken, niet maanden.
Meer informatie over Digital Business Transformation Suite
FieldBuddy is een SaaS-oplossing voor het beheren van in- en externe servicediensten, en ondersteunt technici met alle belangrijke informatie. Via workflows kan de administratieve afhandeling automatisch plaatsvinden. Terugmelding uren en materialen op tablet. Integreert met alle ERP-systemen.
Meer informatie over FieldBuddy
ACTICO Platform is een uiterst flexibel softwareplatform voor de automatisering van beslissingen dat bedrijven helpt om efficiënter te werken, flexibeler te worden en digitale interacties te verbeteren.
Meer informatie over ACTICO Platform
Sensus BPM Online is de juiste keuze voor jou. Een praktisch communicatieplatform dat samenwerking en communicatie zal inspireren.
Meer informatie over Sensus BPM Online
awork is een automatische projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Hiermee kunnen gebruikers lijsten, kanbanborden en visuele Gantt-diagrammen gebruiken om taken in projecten te coördineren, werkstromen te automatiseren en statuswijzigingen in real-time te...
Meer informatie over awork
zenphi is een codevrij platform voor workflowautomatisering dat is ontworpen voor Google Workspace.
Meer informatie over zenphi
Maak top-down budgetten, bekijk je resterende budget in één oogopslag en stel bestedingslimieten in over afdelingen.
Meer informatie over MARMIND
Fingertip is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform dat de manier stroomlijnt waarop gebruikers modern hybride werk bepalen, plannen en voltooien. Het platform laat gebruikers in context communiceren en samenwerken om de productiviteit van leiderschap en kenniswerk te verbeteren.
Meer informatie over Fingertip
Kissflow Workflow helpt bedrijven bij het ontwerpen, implementeren en beheren van aangepaste workflows om de productiviteit en het gebruik van middelen te optimaliseren. Gebruikers kunnen gepersonaliseerde formulieren met aangepaste lay-outs, inhoud en media maken om informatie te verzamelen en de toewijzing en escalatie van taken en andere...
Meer informatie over Kissflow
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat.
Meer informatie over Zoho CRM
Bouw de perfecte workflow van je team binnen enkele minuten op een flexibel platform (geen codering vereist). Ga aan de slag met een van de verschillende vooraf gemaakte workflowsjablonen. Zet vervolgens je workflow op de automatische piloot en laat automatisering het handmatige werk voor je doen.
Meer informatie over monday.com
ClickUp is de op maat gemaakte workflow-app die geliefd is bij teams in alle sectoren. Voeg statussen toe aan je workflow voor elk individueel project. Gebruik vooraf geselecteerde statussen of creëer je eigen status. Met teambrede workflowsjablonen kun je snel je favoriete aangepaste statussen hergebruiken in elk project of elke ruimte.
Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Microsoft Visio is een oplossing voor diagramvorming, procesmodellering en gegevensvisualisatie die communicatie van complexe informatie mogelijk maakt via aan gegevens gekoppelde diagrammen
Meer informatie over Visio
Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je kunt het Zapier-platform gebruiken om gegevens over te dragen tussen je favoriete apps, waarbij de software meer dan 300 apps ondersteunt. Zapier kan worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je apps met elkaar communiceren wanneer er...
Meer informatie over Zapier