Hier is onze lijst met apps voor Software voor ondersteuning op afstand. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

88 apps
Sorteren op
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Stroomlijn je ondersteuning op afstand met krachtig werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste aanvraagformulieren om taken automatisch toe te wijzen, werk te beoordelen, problemen in realtime op te lossen en het succes van je ondersteuningsteam te presenteren met ingebouwde, geautomatiseerde rapportagetools. Meer informatie over Wrike
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een alles-in-één SaaS-platform dat IT-ondersteuning op afstand stroomlijnt. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Beide oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen zowel Windows als Macs. Meer informatie over NinjaRMM
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
Toegang en controle op afstand voor beveiligde ondersteuning
Netop Remote Control is een oplossing voor externe toegang waarmee bedrijven in sectoren zoals de detailhandel, financiën, productie en meer, beveiligde externe toegang voor ondersteuningsdoeleinden mogelijk maken en beheren. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om veilig verbinding te maken met elk apparaat, netwerk of platform. Meer informatie over Netop Remote Control
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog... Meer informatie over Atera
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Snelle technische ondersteuning op afstand, mogelijk gemaakt met integreerbare websitewidget, ingebouwde chat, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand, rebranding en meer. Meer informatie over Zoho Assist
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
Oplossing boordevol functies voor ondersteuning op afstand, ontworpen voor het MKB en grote ondernemingen die betrouwbare en veilige hulp op afstand moeten bieden. Gebruiksvriendelijk en snel. Meer informatie over ISL Light
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
Beheersoftware voor IT-systemen
Beheer alle IT vanuit één geïntegreerde console. Lever een hogere servicekwaliteit en bereik een grotere IT-efficiëntie met Kaseya VSA. Meer informatie over Kaseya VSA
Beheer je IT-omgeving vanaf elke locatie, met behulp van elk gewenst apparaat.
Pulseway is rechtstreeks ontworpen voor MSP's en interne IT-teams en biedt een krachtige monitoring- en beheertool die je krachtige automatisering, besturing op afstand, OS- en patchbeheer van derden, eindpunt- en beveiligingsbeheer, activarapportage en back-up biedt. Meer informatie over Pulseway
Cloudgebaseerd pakket voor het beheer van IT-activiteiten
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
Software voor toegangsbeheer op afstand
RemotePC is software voor toegangsbeheer op afstand waarmee bedrijven verbinding kunnen maken en kunnen communiceren met klanten, meerdere apparaten kunnen beheren en bestanden of mappen veilig kunnen overdragen. Met de mogelijkheden voor whiteboarding kunnen deelnemers tijdens externe sessies in realtime aantekeningen maken en opmerkingen... Meer informatie over RemotePC
On-demand beheerde en onbeheerde software voor ondersteuning op afstand
Splashtop On-Demand Support is software voor ondersteuning op afstand, ontworpen om bedrijven verbinding te helpen maken met desktop- en mobiele apparaten op meerdere locaties. Hiermee kunnen gebruikers tegelijkertijd meerdere externe schermen van systemen met meerdere monitoren bekijken. Meer informatie over Splashtop SOS
Auto dialer solution for call centers and debt collectors
NOLA AUTOMATION is an auto dialer solution that helps call centers communicate with customers via various methods including outbound or inbound calls, SMS, emails, live chat, and more. It allows sales teams to analyze customer journey by targeting leads or customers and creating strategic plans. Meer informatie over NOLA
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Software voor ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Software voor beveiligde externe toegang
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Software voor externe desktop
AnyDesk is software voor externe desktop die toegankelijk is op alle platforms, waaronder Windows, MacOS, Linux, Android en iOS. Met AnyDesk kunnen gebruikers altijd en overal op afstand verbinding maken met computers om het delen van een bureaublad, ondersteuning op afstand en webpresentaties te vereenvoudigen. Meer informatie over AnyDesk
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Krijg toegang tot de computer van externe deelnemers met Zoho Meeting. Deel tijdens de vergadering de besturing van je toetsenbord en muis van je computer met andere deelnemers. Meer informatie over Zoho Meeting
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Tool voor systeemondersteuning op afstand voor IT-professionals
Dameware is een cloudgebaseerd hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat IT-professionals helpt bij probleemoplossing en Windows-beheer. Belangrijkste functionaliteiten omvatten multi-platformondersteuning, directorybeheer, machtigingen voor gebruikersaccounts, livechat, zichtbaarheid op meerdere monitoren, taakgebaseerde ticketing en... Meer informatie over Dameware
Remote assistance, IT professionals, System administrators
SupRemo helps private and companies to connect with remote devices or servers to manage applications and provide support. The white-label capabilities let professionals personalize the interface using custom logos, company details and themes to establish brand identity with clients. Meer informatie over Supremo Remote Desktop
Toegangsbeheer en ondersteuning op afstand voor leveranciers
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer. Meer informatie over SecureLink
Software voor ondersteuning op afstand
RescueAssist is software voor ondersteuning op afstand die oplossingen biedt voor zowel bedrijven in het mkb als grote ondernemingen die geavanceerde niveaus van ondersteuning op afstand willen bieden. De software wordt gebruikt door IT-managers, IT-consultants, softwareconsultants, MSP's (Managed Service Providers) en IT-klantenondersteuning om... Meer informatie over GoToAssist
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Oplossing voor het beheer van ondersteuning op afstand
Goverlan Reach helpt bedrijven bij het plannen, lanceren en beheren van sessies op afstand om ondersteunings- en beheerprocessen te stroomlijnen. Met de geautomatiseerde module voor incidentbeheer kunnen organisaties verzoeken van de service desk afhandelen, incidenten openen, oplossen en sluiten, en notities bekijken of toevoegen aan... Meer informatie over Goverlan Reach
Purpose-built, private cloud for legal and accounting firms
Access your business, securely with a purpose-built and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Meer informatie over Abacus Private Cloud
IT-automatisering voor de hedendaagse IT-wereld
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
Veilig co-browsen voor probleemoplossing en klantenondersteuning
Directe en interactieve schermdeling voor probleemloze ondersteuning. Bekijk meteen wat je klant ziet en begeleid zelfs je moeilijkste gebruiker door je website heen zonder dat er installaties of downloads nodig zijn. Veilige en krachtige opties voor co-browsing in de cloud, API of lokaal. Meer informatie over Upscope
Simple, secure & powerful remote access and support software
Enjoy seamless, instant connectivity with VNC Connect. No software install. Zero footprint. Cross-platform screen sharing, end-to-end encryption, simple session code authorization, user consent warning, reboot & automatic resume, transfer files, print & chat. Branding and customization available. Meer informatie over VNC Connect
Beheeroplossing voor ondersteuning op afstand en toegang tot apparaten
dualmon Remote Access is externe desktopsoftware die bedrijven helpt bij het beheren van ondersteuning, serverbewaking, toegangsbeheer en andere activiteiten op alle externe apparaten. Gebruikers kunnen webvergaderingen hosten om presentaties, demo's of trainingen te geven en samenwerking te vergemakkelijken via annotatie- en tekentools. Meer informatie over dualmon
Ondersteuning op afstand voor MSP's, IT-serviceproviders en helpdesks
Met Splashtop Remote Support kunnen MSP's, IT-serviceproviders en helpdeskprofessionals ondersteuning op afstand bieden voor computers van klanten vanaf elke desktop/elk mobiel apparaat. Meer informatie over Splashtop Remote Support
An all-in-one remote access/remote support solution
AweSun offers remote access, remote control, and remote support solutions that work with desktop and mobile platforms, including Windows, macOS, Android, and iOS. You can use AweSun to work from home with remote access to office computers. It also helps gain remote access/support for mobile devices on the go, play PC games on mobile devices and... Meer informatie over AweSun
Golf course software for non-profit organizations
GolfStatus is a golf course software designed to help golfers, golf facilities, and nonprofit organizations manage tournaments, rewards, email marketing, event registrations, fundraisers, and more. Organizers can schedule and send push notifications to players about promotions. Meer informatie over GolfStatus
Video's Most Interactive Platform
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
Toon alle scherminhoud van je computer via internet in realtime aan meerdere mensen.
Mikogo is een gebruiksvriendelijke gratis oplossing voor het delen van schermen die een snelle en veilige oplossing biedt voor webconferenties, online vergaderingen, ondersteuning op afstand, webinars, verkoopgesprekken, webpresentaties en meer. Met de snelle capaciteiten voor het delen van desktops stelt Mikogo de presentator in staat om hun... Meer informatie over Mikogo
Remote support management solution
GoToMyPC is a remote access solution for connecting with remote desktops, which allows users to access, manage & transfer files, data and applications. It includes AES encryption, dual passwords & end-to-end authentication, which provide secure access to hosts & clients across multiple devices. Meer informatie over GoToMyPC
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Software voor webconferenties en ondersteuning op afstand
TurboMeeting is software voor webconferenties die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het beheren en plannen van interactieve vergaderingen met teams op meerdere locaties. Gebruikers kunnen uitnodigingen verzenden via de Microsoft Outlook-agenda of chatberichten verzenden met vooraf ingevulde vergaderingsgegevens. Meer informatie over TurboMeeting
Revolutionary blockchain-powered contact center software
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Qubicles
Oplossing voor het beheer van toegang en ondersteuning op afstand
NetSupport Manager is een oplossing voor toegangsbeheer op afstand die bedrijven helpt apparaten op afstand te beheren op meerdere platforms. Belangrijke functionaliteiten zijn tweerichtingscommunicatie, bediening op afstand, realtime monitoring, systeembeheer en ondersteuning voor meerdere platforms. Meer informatie over NetSupport Manager
Platform voor klantcommunicatie met meerdere kanalen
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
Remote desktop en support tool voor persoonlijk/commercieel gebruik
Wayk Now is platformonafhankelijke software voor remote support en remote desktop voor MSP's, helpdeskpersoneel en andere IT-professionals. Systeembeheerders en supporttechnici kunnen bestanden delen en overdragen en chatten met eindgebruikers via een beveiligde verbinding op afstand. Meer informatie over Wayk Now
Eenvoudig te gebruiken cloudsysteem voor professionele servicebedrijven.
Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Altijd en overal delen, openen en samenwerken. Meer informatie over Teamogy
Remote desktop software for support and file transfer
Iperius Remote is a remote desktop software designed to help businesses connect with Windows computers or servers to provide support, transfer files, share screens, and more. Administrators can customize the platform by adding the organization's name, logo, information, and preset options. Meer informatie over Iperius Remote
Video and Game Scriptwriting and Pre-Production Tools.
Celtx is an all-in-one solution for film, video, and game production that allows customers to utilize a creative platform for script writing. Meer informatie over Celtx
SaaS IT-beheerplatform voor MSP- en IT-professionals.
Het SaaS IT-beheerportaal van RG System biedt MSP- en IT-professionals RMM (Remote Monitoring and Management), gegevensback-up en -herstel en aanvullende functies voor eindpuntbeveiliging. Meer informatie over RG System
Remote support and access management solution
Remote Utilities is a remote access management solution for connecting remote devices & applications to provide training, support services or presentations via LAN or VPN-based connections. The unified command center lets users maintain connections, initiate remote sessions, and manage licenses. Meer informatie over Remote Utilities
Remote support for small businesses, MSP's, & IT technicians
Instant Housecall is a remote IT support platform for small businesses, computer technicians, managed service providers, and IT businesses. Features include unattended remote access, SMS alerts, automated repairs, real-time chat, multi-monitor support, payment processing, and more. Meer informatie over Instant Housecall
An all-in-one team inbox
Loop Email is an all-in-one team inbox, which simplifies and organizes incoming work communication into one inbox. Meer informatie over Loop Email
Enterprise remote support solution for system administrators
ManageEngine Remote Access Plus is an enterprise remote support software that enables IT help desk technicians and system administrators to remotely govern and troubleshoot Mac, Windows, and Linux computers anywhere around the globe, from a central location Meer informatie over ManageEngine Remote Access Plus
Remote support and access management software
Ultra VNC is a remote access management software, which helps businesses establish remote connections and control devices to handle helpdesk, IT support services, and other operations. With remote frame buffer (RFB) protocol, users view and manage applications, interface, user access, and settings. Meer informatie over UltraVNC
Software voor samenwerking op afstand met virtuele interactietools
Help Lightning is webgebaseerde software voor ondersteuning op afstand waarmee dienstverlenende organisaties van elke omvang klanten of nieuw personeel kunnen helpen met non-verbale communicatie, handgebaren en visuele aanwijzingen binnen een omgeving van gemengde realiteit. Meer informatie over Help Lightning
IT management software for managed software providers (MSP)
Electric is an IT management software designed to help businesses monitor network security and manage applications, operating systems, databases, and more. It allows IT teams to automate provisioning and de-provisioning of devices, monitor network inventories, launch upgrades, and review policies. Meer informatie over Electric AI
Remote access and support management solution
RemoteToPC is a remote access tool for IT organizations to monitor & manage remote devices or applications and provide support services & training to clients. The platform allows users to monitor computer health, receive alerts for issues, and establish secure desktop connections using firewalls. Meer informatie over RemoteToPC
Remote support and online meeting management solution
ShowMyPC Remote Support and Meetings is a desktop sharing solution designed to help businesses of all sizes manage and conduct online meetings, training & demonstrations using remote PC access. Its file transfer capabilities allow users to transfer files among users from within the application. Meer informatie over Remote Support and Meetings
Software voor het beheer van mobiele iOS- en Android-apparaten
Chimpa helpt bij het beheren, bewaken en beveiligen van verschillende op Android en iOS gebaseerde apparaten, zoals digitale displays, interactieve displays, servicekiosken, apparaten voor één doel en meer. Gebruikers kunnen apparaten beschermen tegen ongeautoriseerde toegang, gegevensdiefstal en inbraak met behulp van op rollen gebaseerde... Meer informatie over Chimpa
Remote support tool for managing remote employees & devices
Remo is a remote support software designed to help businesses resolve issues of remotely located devices and manage employee connection across multiple locations. Built on an HTML5 platform, it lets users access any device from a web browser on desktop or iOS and Android devices. Meer informatie over Remo
AR-tools (augmented reality) voor hulp op afstand
VSight Remote is cloudgebaseerde software voor hulp op afstand die veldtechnici verschillende AR-tools biedt om teamcommunicatie en samenwerking tussen onderhoudswerkzaamheden te vereenvoudigen. Bedrijven kunnen bestanden en afbeeldingen met gebruikers delen in verschillende indelingen. Meer informatie over VSight Remote
IT and remote access management solution
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Meer informatie over ITarian
Food delivery, tracking, and reporting solution
Wisdom, by DataDreamers, helps hospitality businesses handle orders, define delivery zones, create menus, monitor drivers, and more. The AI-enabled dispatch management system automatically determines delivery routes, estimates travel and preparation times, and assigns delivery drivers. Meer informatie over Wisdom
Remote support solution for field teams
SnapSupport is a web-based equipment maintenance solution designed to help companies facilitate collaboration between field teams across multiple locations. New team members can be added to conversations, enabling real-time participation using the mobile application to resolve customer issues. Meer informatie over SnapSupport
Accounting & project management for construction contractors
eTEK Online is a cloud-based construction accounting solution that includes features such as payroll, purchasing, inventory, job cost, & project management. It is designed for small to midsized businesses. eTEK Online tracks revenue and costs for all projects, including those with multiple phases. Meer informatie over eTEK Online
Recurring billing software for SMBs
Z-Billing is a web-based recurring billing, invoicing and support software for small to medium sized businesses Meer informatie over Z-Billing
Collaboration platform for businesses of all sizes
HPE MyRoom is a collaboration platform that enables businesses of all sizes to host meetings, training sessions, and other events, communicate with customers and colleagues, and manage web conferencing. Professionals can utilize the platform to access personal meeting rooms and invite attendees. Meer informatie over HPE MyRoom
Remote access and support management solution
TruGrid is a cloud-based remote access management solution that helps businesses establish secure connections with remote desktops (RDP) and schedule, launch & manage encrypted sessions. Users can set up a virtual private network (VPN) to ensure protection from hack attempts & other vulnerabilities. Meer informatie over TruGrid
Personalized live customer experience & engagement
OmniCore by SaleMove is an omnichannel customer engagement platform that enables companies to identify, communicate, & engage with their website visitors Meer informatie over OmniCore
Real-time remote AR for technical support
Augmented Support is a cloud-based augmented reality solution which provides real-time remote technical support in field service & customer support sectors Meer informatie over Augmented Support
Remote support, online meeting and web conferencing software
FastViewer is a multi-functional platform for online collaboration and remote system maintenance. The software transmits desktop screen content and grants remote control and access to computers. Conferences, file transfers and remote connections are secured with 256-bit AES encryption Meer informatie over Fastviewer
Empower business continuity in the mobile age
Get everything you need for managing Android devices in one package, MDM, remote access and control, Kiosk, and geo-tracking. Meer informatie over AirDroid Business
Making Patch Management and Endpoint Security Easy & Secure
Action1 RMM is a fast and powerful cloud-based Remote Monitoring & Management (RMM) solution created for MSPs and IT professionals to manage endpoints, comply with security standards, and support remote end-users. Meer informatie over Action1
Suite of augmented reality (AR) platforms
Vuforia is a suite of augmented reality (AR) platforms, which enable businesses in aerospace, automotive, retail, electronics, manufacturing and other industries to manage processes such as remote assistance, employee training, marketing, course creation, and more. Experts can draw digital annotations on desktop or mobile screens to provide... Meer informatie over Vuforia
Web-based help desk and support application
NeuQs Free Help Desk ensures delivery of professional levels of service through management and feedback. Based on .Net technologies; uses scalable SQL Server.It conforms to ITIL Standards, featuring rapid help desk ticket creation through intuitive forms, acceptance of new calls via email. Meer informatie over NeuQs Free Helpdesk
Voice & unified communications for SMBs
A bundle of enhanced and personalized applications for data center transformation and voice / unified communications for small to medium-sized businesses Meer informatie over OpenTouch Enterprise Cloud
Multi-channel communications and telephony platform
Huawei eSpace Contact Center is a multi-channel communications platform with carrier-grade telephony and IP-based call processing for large businesses Meer informatie over Huawei eSpace Contact Center
Video calling support solution for Salesforce
SightCall for Salesforce is a video calling tool designed to help agents resolve customer issues using additional visual support Meer informatie over SightCall for Salesforce
Access Your Computers From Anywhere
Get instant, secure access to your files, programs, and email from anywhere. Connect quickly and easily, whether you're at work, at home, or on the road. Manage and support unattended computers & POS devices faster and easier. Meer informatie over eBLVD Remote Desktop

TechSee

(0)
Intelligent visual customer support solution
TechSee is an intelligent visual support solution which provides SMBs & enterprises with the platform to assess, diagnose and resolve technical issues remotely Meer informatie over TechSee

Remotely

(0)
Remote support and access management platform
Remotely is a remote access, monitoring and support management software, which helps businesses connect to remote devices, share screens, transfer files, and fix errors. The antivirus and malware protection functionality lets users receive notifications for hack attempts, errors or issues. Meer informatie over Remotely
Remote session management software for sales & support teams
Channel.me Cobrowsing helps organizations schedule, run, and manage web browser screen sharing sessions with customers. Agents can connect and collaborate with clients and hide specific sections, form fields or confidential data like credit card information to ensure data security across web pages. Meer informatie over Channel.me