Hier is onze lijst met apps voor Software voor ondersteuning op afstand. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

74 apps
Sorteren op
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Beheer je IT-omgeving vanaf elke locatie, met behulp van elk gewenst apparaat.
Pulseway is de gemakkelijkste en meest efficiënte manier om controle over je IT-omgeving te krijgen. Meer informatie over Pulseway
Toegang en controle op afstand voor beveiligde ondersteuning
Netop Remote Control is een oplossing voor externe toegang waarmee bedrijven in sectoren zoals de detailhandel, financiën, productie en meer, beveiligde externe toegang voor ondersteuningsdoeleinden mogelijk maken en beheren. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om veilig verbinding te maken met elk apparaat, netwerk of platform. Meer informatie over Netop Remote Control
Cloudgebaseerd pakket voor het beheer van IT-activiteiten
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense Manage
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Stroomlijn je ondersteuning op afstand met krachtig Wrike werkbeheer. Gebruik aanvraagformulieren op maat voor automatische taaktoewijzing, werkbeoordeling, problemen oplossen in realtime en het succes van je ondersteuningsteam te demonstreren met ingebouwde, geautomatiseerde rapportagetools. Meer informatie over Wrike
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
On-demand beheerde en onbeheerde software voor ondersteuning op afstand
Splashtop On-Demand Support is software voor ondersteuning op afstand, ontworpen om bedrijven verbinding te helpen maken met desktop- en mobiele apparaten op meerdere locaties. Hiermee kunnen gebruikers tegelijkertijd meerdere externe schermen van systemen met meerdere monitoren bekijken. Meer informatie over Splashtop On-Demand Support
Software voor samenwerking op afstand met virtuele interactietools
Help Lightning is webgebaseerde software voor ondersteuning op afstand waarmee dienstverlenende organisaties van elke omvang klanten of nieuw personeel kunnen helpen met non-verbale communicatie, handgebaren en visuele aanwijzingen binnen een omgeving van gemengde realiteit. Meer informatie over Help Lightning
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Software voor ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Software voor beveiligde externe toegang
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.me
Software voor externe desktop
AnyDesk is software voor externe desktop die toegankelijk is op alle platforms, waaronder Windows, MacOS, Linux, Android en iOS. Met AnyDesk kunnen gebruikers altijd en overal op afstand verbinding maken met computers om het delen van een bureaublad, ondersteuning op afstand en webpresentaties te vereenvoudigen. Meer informatie over AnyDesk
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om jouw online vergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Management
Tool voor systeemondersteuning op afstand voor IT-professionals
Dameware is een cloudgebaseerd hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat IT-professionals helpt bij probleemoplossing en Windows-beheer. Belangrijkste functionaliteiten omvatten multi-platformondersteuning, directorybeheer, machtigingen voor gebruikersaccounts, livechat, zichtbaarheid op meerdere monitoren, taakgebaseerde ticketing en... Meer informatie over Dameware
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Software voor ondersteuning op afstand
RescueAssist is software voor ondersteuning op afstand die oplossingen biedt voor zowel bedrijven in het mkb als grote ondernemingen die geavanceerde niveaus van ondersteuning op afstand willen bieden. De software wordt gebruikt door IT-managers, IT-consultants, softwareconsultants, MSP's (Managed Service Providers) en IT-klantenondersteuning om... Meer informatie over GoToAssist
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het IT-management te verbeteren. Meer informatie over NinjaRMM
Purpose-built, private cloud for legal and accounting firms
Access your business, securely with a purpose-built and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Meer informatie over Abacus Private Cloud
Remote support management solution
Goverlan Reach helps businesses schedule, launch and manage remote sessions to streamline support and management processes. Its automated incident management module enables organizations to handle service desk requests, open, resolve and close incidents, and view or add notes to support tickets. Meer informatie over Goverlan Reach
IT-automatisering voor de hedendaagse IT-wereld
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
Secure co-browsing for issue resolution and customer support
Upscope co-browsing is a one click, no-download, interactive screen sharing solution for customer support. It provides a secure co-browsing solution for improving customer experience in financial, health, SaaS and other industries via cloud, API and on-premise options. Meer informatie over Upscope
Beheeroplossing voor ondersteuning op afstand en toegang tot apparaten
dualmon Remote Access is externe desktopsoftware die bedrijven helpt bij het beheren van ondersteuning, serverbewaking, toegangsbeheer en andere activiteiten op alle externe apparaten. Gebruikers kunnen webvergaderingen hosten om presentaties, demo's of trainingen te geven en samenwerking te vergemakkelijken via annotatie- en tekentools. Meer informatie over dualmon Remote Access
Simple, secure, ready-to-use remote access software
VNC® Connect is screen sharing software that lets you connect to a remote computer anywhere in the world, watch its screen in real-time, and take control as though sitting in front of it. Meer informatie over VNC Connect
Toegangsbeheer en ondersteuning op afstand voor leveranciers
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer. Meer informatie over SecureLink
Remote access management software
RemotePC is a remote access management software that helps businesses connect & communicate with clients, manage multiple devices, and transfer files or folders securely. Whiteboarding capabilities let participants annotate, draw & add comments on a common screen in real time during remote sessions. Meer informatie over RemotePC
Video's Most Interactive Platform
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over VidGrid
Golf course software for non-profit organizations
GolfStatus is a golf course software designed to help golfers, golf facilities, and nonprofit organizations manage tournaments, rewards, email marketing, event registrations, fundraisers, and more. Organizers can schedule and send push notifications to players about promotions. Meer informatie over GolfStatus
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Toon alle scherminhoud van je computer via internet in realtime aan meerdere mensen.
Mikogo is een gebruiksvriendelijke gratis oplossing voor het delen van schermen die een snelle en veilige oplossing biedt voor webconferenties, online vergaderingen, ondersteuning op afstand, webinars, verkoopgesprekken, webpresentaties en meer. Met de snelle capaciteiten voor het delen van desktops stelt Mikogo de presentator in staat om hun... Meer informatie over Mikogo
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Web conferencing and remote support software
TurboMeeting is a web conferencing software designed to help small to medium-sized businesses manage and schedule interactive meetings with teams across multiple locations. Users can send invitations via Microsoft Outlook calendar or send IMs with prefilled meeting details. Meer informatie over TurboMeeting
Revolutionary blockchain-powered contact center software
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Fenero
E-mailbeheeroplossing om responspercentages te optimaliseren
timetoreply is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeheer waarmee medewerkers van de klantenservice de e-mailresponspercentages en productiviteit kunnen verbeteren via urenregistratie en bruikbare analytics. Professionals kunnen vergelijkende/interactieve rapportages downloaden, inplannen en genereren en bestanden exporteren in Excel-indeling. Meer informatie over timetoreply
Platform voor klantcommunicatie met meerdere kanalen
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
Remote desktop en support tool voor persoonlijk/commercieel gebruik
Wayk Now is platformonafhankelijke software voor remote support en remote desktop voor MSP's, helpdeskpersoneel en andere IT-professionals. Systeembeheerders en supporttechnici kunnen bestanden delen en overdragen en chatten met eindgebruikers via een beveiligde verbinding op afstand. Meer informatie over Wayk Now
Remote support management solution
GoToMyPC is a remote access solution for connecting with remote desktops, which allows users to access, manage & transfer files, data and applications. It includes AES encryption, dual passwords & end-to-end authentication, which provide secure access to hosts & clients across multiple devices. Meer informatie over GoToMyPC
SaaS IT-beheerplatform voor MSP- en IT-professionals.
Het SaaS IT-beheerportaal van RG System biedt MSP- en IT-professionals RMM (Remote Monitoring and Management), gegevensback-up en -herstel en aanvullende functies voor eindpuntbeveiliging. Meer informatie over RG System
Remote access and support management solution
RemoteToPC is a remote access tool for IT organizations to monitor & manage remote devices or applications and provide support services & training to clients. The platform allows users to monitor computer health, receive alerts for issues, and establish secure desktop connections using firewalls. Meer informatie over RemoteToPC
Software voor het beheer van mobiele iOS- en Android-apparaten
Chimpa helpt bij het beheren, bewaken en beveiligen van verschillende op Android en iOS gebaseerde apparaten, zoals digitale displays, interactieve displays, servicekiosken, apparaten voor één doel en meer. Gebruikers kunnen apparaten beschermen tegen ongeautoriseerde toegang, gegevensdiefstal en inbraak met behulp van op rollen gebaseerde... Meer informatie over Chimpa
Remote support and online meeting management solution
ShowMyPC Remote Support and Meetings is a desktop sharing solution designed to help businesses of all sizes manage and conduct online meetings, training & demonstrations using remote PC access. Its file transfer capabilities allow users to transfer files among users from within the application. Meer informatie over ShowMyPC Remote Support and Meetings
Remote support tool for managing remote employees & devices
Remo is a remote support software designed to help businesses resolve issues of remotely located devices and manage employee connection across multiple locations. Built on an HTML5 platform, it lets users access any device from a web browser on desktop or iOS and Android devices. Meer informatie over Remo
On-demand tech support at your fingertips
SWAG Client provides on-demand technical support to businesses in need of support services. We can even help you find a full time employee. Meer informatie over SWAG Client
Remote support for small businesses, MSP's, & IT technicians
Instant Housecall is a remote IT support platform for small businesses, computer technicians, managed service providers, and IT businesses. Features include unattended remote access, SMS alerts, automated repairs, real-time chat, multi-monitor support, payment processing, and more. Meer informatie over Instant Housecall
Enterprise remote support solution for system administrators
ManageEngine Remote Access Plus is an enterprise remote support software that enables IT help desk technicians and system administrators to remotely govern and troubleshoot Mac, Windows, and Linux computers anywhere around the globe, from a central location Meer informatie over ManageEngine Remote Access Plus
Remote support solution for field teams
SnapSupport is a web-based equipment maintenance solution designed to help companies facilitate collaboration between field teams across multiple locations. New team members can be added to conversations, enabling real-time participation using the mobile application to resolve customer issues. Meer informatie over SnapSupport
IT and remote access management solution
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Meer informatie over ITarian
Accounting & project management for construction contractors
eTEK Online is a cloud-based construction accounting solution that includes features such as payroll, purchasing, inventory, job cost, & project management. It is designed for small to midsized businesses. eTEK Online tracks revenue and costs for all projects, including those with multiple phases. Meer informatie over eTEK Online
Food delivery, tracking, and reporting solution
Wisdom, by DataDreamers, helps hospitality businesses handle orders, define delivery zones, create menus, monitor drivers, and more. The AI-enabled dispatch management system automatically determines delivery routes, estimates travel and preparation times, and assigns delivery drivers. Meer informatie over Wisdom
Remote support and access management software
Ultra VNC is a remote access management software, which helps businesses establish remote connections and control devices to handle helpdesk, IT support services, and other operations. With remote frame buffer (RFB) protocol, users view and manage applications, interface, user access, and settings. Meer informatie over UltraVNC
Recurring billing software for SMBs
Z-Billing is a web-based recurring billing, invoicing and support software for small to medium sized businesses Meer informatie over ZBillingNET
Collaboration platform for businesses of all sizes
HPE MyRoom is a collaboration platform that enables businesses of all sizes to host meetings, training sessions, and other events, communicate with customers and colleagues, and manage web conferencing. Professionals can utilize the platform to access personal meeting rooms and invite attendees. Meer informatie over HPE MyRoom
Remote access and support management solution
TruGrid is a cloud-based remote access management solution that helps businesses establish secure connections with remote desktops (RDP) and schedule, launch & manage encrypted sessions. Users can set up a virtual private network (VPN) to ensure protection from hack attempts & other vulnerabilities. Meer informatie over TruGrid
Personalized live customer experience & engagement
OmniCore by SaleMove is an omnichannel customer engagement platform that enables companies to identify, communicate, & engage with their website visitors Meer informatie over OmniCore
Real-time remote AR for technical support
Augmented Support is a cloud-based augmented reality solution which provides real-time remote technical support in field service & customer support sectors Meer informatie over Augmented Support
Remote support and desktop management solution
Supremo helps businesses connect with remote devices or servers to manage applications, provide support services, and host meetings. The white-label capabilities let professionals personalize the interface using custom logos, company details, and themes to establish brand identity with clients. Meer informatie over Supremo
Web-based help desk and support application
NeuQs Free Help Desk ensures delivery of professional levels of service through management and feedback. Based on .Net technologies; uses scalable SQL Server.It conforms to ITIL Standards, featuring rapid help desk ticket creation through intuitive forms, acceptance of new calls via email. Meer informatie over NeuQs Free Helpdesk
Voice & unified communications for SMBs
A bundle of enhanced and personalized applications for data center transformation and voice / unified communications for small to medium-sized businesses Meer informatie over OpenTouch Office Cloud
Multi-channel communications and telephony platform
Huawei eSpace Contact Center is a multi-channel communications platform with carrier-grade telephony and IP-based call processing for large businesses Meer informatie over eSpace Contact Center
Video calling support solution for Salesforce
SightCall for Salesforce is a video calling tool designed to help agents resolve customer issues using additional visual support Meer informatie over SightCall for Salesforce
PC-Duo: snelle, veilige en centraal beheerde bediening op afstand.
PC-Duo biedt snelle en betrouwbare bediening op afstand van pc tot pc en externe toegang via LAN/WAN en internetverbindingen. Meer informatie over PC-Duo Remote Control
Access Your Computers From Anywhere
Get instant, secure access to your files, programs, and email from anywhere. Connect quickly and easily, whether you're at work, at home, or on the road. Manage and support unattended computers & POS devices faster and easier. Meer informatie over eBLVD Remote Desktop
Intelligent visual customer support solution
TechSee is an intelligent visual support solution which provides SMBs & enterprises with a platform to assess, diagnose and resolve technical issues remotely Meer informatie over TechSee
Remote support and access management platform
Remotely is a remote access, monitoring and support management software, which helps businesses connect to remote devices, share screens, transfer files, and fix errors. The antivirus and malware protection functionality lets users receive notifications for hack attempts, errors or issues. Meer informatie over Remotely
Remote session management software for sales & support teams
Channel.me Cobrowsing helps organizations schedule, run, and manage web browser screen sharing sessions with customers. Agents can connect and collaborate with clients and hide specific sections, form fields or confidential data like credit card information to ensure data security across web pages. Meer informatie over Channel.me Cobrowsing