Hier is onze lijst met apps voor Software voor ondersteuning op afstand. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

68 softwareopties

Oplossing voor het beheer van geprivilegieerde toegang met een geïntegreerd platform voor ondersteuning op afstand voor veilige externe toegang. VISULOX is het antwoord op de vragen wie wat, waar en wanneer heeft gedaan binnen je IT-infrastructuur. VISULOX kan eenvoudig worden geïntegreerd en verbetert snel de beveiligingscloud, hybride of lokale... Meer informatie over VISULOX
Pulseway is rechtstreeks ontworpen voor MSP's en interne IT-teams en biedt een krachtige monitoring- en beheertool die je krachtige automatisering, besturing op afstand, OS- en patchbeheer van derden, eindpunt- en beveiligingsbeheer, activarapportage en back-up biedt. Meer informatie over Pulseway
NinjaOne is een alles-in-één SaaS-platform dat IT-ondersteuning op afstand stroomlijnt. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Beide oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen Windows, Macs en Linux. Meer informatie over NinjaOne
Snelle technische ondersteuning op afstand, mogelijk gemaakt met integreerbare websitewidget, ingebouwde chat, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand, rebranding en meer. Meer informatie over Zoho Assist
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop
Volledig functionele ondersteuning op afstand. ConnectWise Control biedt je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
Oplossing boordevol functies voor ondersteuning op afstand, ontworpen voor het MKB en grote ondernemingen die betrouwbare en veilige hulp op afstand moeten bieden. Gebruiksvriendelijk en snel. Meer informatie over ISL Light
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
RemotePC is software voor toegangsbeheer op afstand waarmee bedrijven verbinding kunnen maken en kunnen communiceren met klanten, meerdere apparaten kunnen beheren en bestanden of mappen veilig kunnen overdragen. Met de mogelijkheden voor whiteboarding kunnen deelnemers tijdens externe sessies in realtime aantekeningen maken en opmerkingen... Meer informatie over RemotePC
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
Iperius Remote is externe desktopsoftware waarmee bedrijven verbinding kunnen maken met Windows-computers of -servers om ondersteuning te bieden, bestanden over te dragen, schermen te delen en meer. Beheerders kunnen het platform aanpassen door de naam, het logo, de informatie en vooraf ingestelde opties van de organisatie toe te voegen. Meer informatie over Iperius Remote
Snelle, stabiele en veilige tool voor toegang op afstand waarmee gebruikers op afstand verbinding kunnen maken met apparaten en servers en problemen sneller kunnen oplossen. Meer informatie over MSP360 Connect
RemoteView is cloudgebaseerde software voor bewaking op afstand waarmee ondernemingen externe apparaten zoals computers, mobiele telefoons, kiosken en meer kunnen volgen en er veilig verbinding mee kunnen maken. Functies zijn bestandsoverdracht, schermherhaling, beheer van meerdere gebruikers, gebruiksstatistieken, tweefactorauthenticatie,... Meer informatie over RemoteView
RemoteCall is software voor ondersteuning op afstand die bedrijven helpt bij het aanbieden van ondersteuningsdiensten door toegang te krijgen tot en het beheren van externe Windows-, Linux- en Mac-gebaseerde computers. Hiermee kunnen medewerkers schermopnames maken, het toetsenbord en de muis bedienen, op externe pc's tekenen en specifieke... Meer informatie over RemoteCall
Met ManageEngine PAM360 kunnen ondernemingen dit groeiende risico voor blijven met een robuust programma voor PAM (Privileged Access Management) dat ervoor zorgt dat er geen bevoorrechte toegangsroute naar bedrijfskritische bedrijfsmiddelen onbeheerd, onbekend of ongecontroleerd wordt gelaten. Meer informatie over ManageEngine PAM360
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Stroomlijn je ondersteuning op afstand met krachtig werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste aanvraagformulieren om taken automatisch toe te wijzen, werk te beoordelen, problemen in realtime op te lossen en het succes van je ondersteuningsteam te presenteren met ingebouwde, geautomatiseerde rapportagetools. Meer informatie over Wrike
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
AnyDesk is software voor externe desktop die toegankelijk is op alle platforms, waaronder Windows, MacOS, Linux, Android en iOS. Met AnyDesk kunnen gebruikers altijd en overal op afstand verbinding maken met computers om het delen van een bureaublad, ondersteuning op afstand en webpresentaties te vereenvoudigen. Meer informatie over AnyDesk
Krijg toegang tot de computer van externe deelnemers met Zoho Meeting. Deel tijdens de vergadering de besturing van je toetsenbord en muis van je computer met andere deelnemers. Meer informatie over Zoho Meeting
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Supremo helpt particulieren en bedrijven om verbinding te maken met externe apparaten of servers om toepassingen te beheren en ondersteuning te bieden. Met de whitelabel-capaciteiten kunnen professionals de interface personaliseren met behulp van aangepaste logo's, bedrijfsgegevens en thema's om de merkidentiteit bij klanten vast te stellen. Meer informatie over Supremo Remote Desktop
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog... Meer informatie over Atera
Dameware is een cloudgebaseerd hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat IT-professionals helpt bij probleemoplossing en Windows-beheer. Belangrijkste functionaliteiten omvatten multi-platformondersteuning, directorybeheer, machtigingen voor gebruikersaccounts, livechat, zichtbaarheid op meerdere monitoren, taakgebaseerde ticketing en... Meer informatie over Dameware
JumpCloud is een open directory-platform waarmee je vanaf elk apparaat en elke locatie veilige, probleemloze toegang krijgt tot elke bron. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform
dualmon Remote Access is externe desktopsoftware die bedrijven helpt bij het beheren van ondersteuning, serverbewaking, toegangsbeheer en andere activiteiten op alle externe apparaten. Gebruikers kunnen webvergaderingen hosten om presentaties, demo's of trainingen te geven en samenwerking te vergemakkelijken via annotatie- en tekentools. Meer informatie over dualmon
Beheer alle IT vanuit één geïntegreerde console. Lever een hogere servicekwaliteit en bereik een grotere IT-efficiëntie met Kaseya VSA. Meer informatie over Kaseya VSA
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer. Meer informatie over SecureLink
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over Rescue
Goverlan Reach helpt bedrijven bij het plannen, lanceren en beheren van sessies op afstand om ondersteunings- en beheerprocessen te stroomlijnen. Met de geautomatiseerde module voor incidentbeheer kunnen organisaties verzoeken van de service desk afhandelen, incidenten openen, oplossen en sluiten, en notities bekijken of toevoegen aan ondersteuning... Meer informatie over EV Reach
ConnectWise Automate is een RMM-platform met gratis technologie voor ondersteuning op afstand van wereldklasse. Meer informatie over ConnectWise Automate
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Directe en interactieve schermdeling voor probleemloze ondersteuning. Bekijk meteen wat je klant ziet en begeleid zelfs je moeilijkste gebruiker door je website heen zonder dat er installaties of downloads nodig zijn. Veilige en krachtige opties voor co-browsing in de cloud, API of lokaal. Meer informatie over Upscope
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren en stroomlijnen van teamcommunicatie met behulp van verschillende beveiligde communicatiekanalen. Gebruikers kunnen bestanden verzenden en ontvangen, groeps- en privéchats houden, uitzendberichten en screenshots verzenden en nog veel meer, allemaal in... Meer informatie over Brosix
Krijg toegang tot apparaten, bied hulp en los problemen op afstand op met een veilige, cloudgebaseerde verbinding vanuit elke webbrowser. Meer informatie over Syxsense
Ultra VNC is software voor toegangsbeheer op afstand waarmee bedrijven externe verbindingen tot stand kunnen brengen en apparaten kunnen besturen om helpdesk-, IT-ondersteuningsdiensten en andere activiteiten uit te voeren. Met het RFB-protocol (Remote Frame Buffer) bekijken en beheren gebruikers toepassingen, interface, gebruikerstoegang en... Meer informatie over UltraVNC
Mikogo is een gebruiksvriendelijke gratis oplossing voor het delen van schermen die een snelle en veilige oplossing biedt voor webconferenties, online vergaderingen, ondersteuning op afstand, webinars, verkoopgesprekken, webpresentaties en meer. Met de snelle capaciteiten voor het delen van desktops stelt Mikogo de presentator in staat om hun... Meer informatie over Mikogo
ManageEngine Remote Access Plus is enterprise-software voor ondersteuning op afstand waarmee IT-helpdesktechnici en systeembeheerders op afstand Mac-, Windows- en Linux-computers overal ter wereld en vanaf een centrale locatie kunnen beheren en problemen met deze computers kunnen oplossen. Meer informatie over ManageEngine Remote Access Plus
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
TurboMeeting is software voor webconferenties die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het beheren en plannen van interactieve vergaderingen met teams op meerdere locaties. Gebruikers kunnen uitnodigingen verzenden via de Microsoft Outlook-agenda of chatberichten verzenden met vooraf ingevulde vergaderingsgegevens. Meer informatie over TurboMeeting
SysTrack is een oplossing voor het controleren van digitale ervaringen voor IT-afdelingen die gegevens verzamelt en analyseert over alles wat van invloed kan zijn op de ervaring van de eindgebruiker en de bedrijfsproductiviteit. SysTrack registreert gegevens zoals CPU, RAM en geheugen en meer dan 10.000 andere gegevenspunten. Meer informatie over SysTrack
NetSupport Manager is een oplossing voor toegangsbeheer op afstand die bedrijven helpt apparaten op afstand te beheren op meerdere platforms. Belangrijke functionaliteiten zijn tweerichtingscommunicatie, bediening op afstand, realtime monitoring, systeembeheer en ondersteuning voor meerdere platforms. Meer informatie over NetSupport Manager
Password Manager Pro is een veilige kluis voor het opslaan en beheren van gedeelde gevoelige informatie zoals wachtwoorden, documenten en digitale identiteiten van ondernemingen. Meer informatie over ManageEngine Password Manager Pro

Gerelateerde categorieën