Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

147 apps
Sorteren op
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over Dimelo
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Vereenvoudiging van vastgoedbeheer
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
HelpOnClick livechatsoftware helpt website-eigenaren de omzet te verhogen en hun klantenservice te verbeteren door hun klanten tijdig online hulp te bieden. Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Software
Smartsupp is gratis live chat met bezoekersregistratie.
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp Live Chat
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Customer service platform for asynchronous messaging
Sparkcentral is a SaaS platform designed to help businesses manage customer service operations across various asynchronous messaging channels such as WhatsApp, Viber, Messenger, email, or web chat along with social platforms Facebook and Instagram. Meer informatie over Sparkcentral
Call center software for outbound sales & BPO teams
Voiso is a call center software that lets businesses utilize call workflows and smart dialers to handle outbound sales, customer service and business process outsourcing (BPO) operations. Meer informatie over Voiso
Marketing, customer service & lead management software
Leadoo helps create, run and manage marketing campaigns, deliver a personalized user-experience to meet sales targets, and convert website traffic, sales leads, and more. Users can create unique user profiles to store information about visitors’ interests, accessed pages, and online interaction. Meer informatie over Leadoo
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.
Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. Intercom-producten ondersteunen gerichte communicatie en betrokkenheid met leads en klanten via de website, in web- en mobiele apps en via e-mail. Meer informatie over Intercom
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over BirdEye
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Voer betere klantgesprekken.
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over Tenfold
Deel snel bestanden
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
Communicator voor bedrijven, live chat, messenger en e-mail
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Gratis online boekingssoftware voor afspraken
Bookafy automatiseert het inplannen van afspraken, stuurt herinneringen en integreert met bestaande apps. Klanten kunnen automatisch afspraken boeken, verzetten en annuleren. Meer informatie over Bookafy
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
CRM-software voor teams in de verkoop, marketing en klantenservice
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer (Customer Relationship Management, CRM) die teams in de verkoop, marketing en klantenservice helpt bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. SuperOffice CRM omvat functies voor het beheer van het bedrijf, contacten, documenten en activiteiten, plus integraties met Microsoft Office en... Meer informatie over SuperOffice CRM
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Meer informatie over UJET
CRM voor kleine bedrijven
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Zingtree is een toolkit waarmee probleemoplossers, agentscripts en interactieve beslissingsbomen kunnen worden aangemaakt, perfect voor klantenondersteuning en contactcenters. Meer informatie over Zingtree
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor diegenen die op zoek zijn naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Het Self Service Center, het... Meer informatie over Tracker
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over NewVoiceMedia
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Custom-built business management software.
Custom business management software that simplifies. One simple system to incorporate all facets of your workflows, from account management to invoicing to payment processing. Best of all, because Logicbox builds a system specifically for you, choose only the modules you need, with no bloatware. Meer informatie over Logicbox
Help desk software for SMBs
AzureDesk - Only helpdesk software with 5$ per agent with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost. Meer informatie over AzureDesk
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over xSellco Helpdesk
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Meer informatie over NABD System
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Meer informatie over Quiq Messaging
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
Self-learning conversational AI for lead nurture on websites
With an Acobot live chat robot you can answer customer questions instantly, with a human touch and turn them into paying customers like never before. Acobot is fully automated. It works 24 hours a day, seven days a week, even when you go to the beach. Meer informatie over Acobot
Customer service texting platform
Teckst is a cloud-based SMS and texting marketing solution for contact centers and customer service companies with a range of features including Facebook Messenger and WeChat connectivity, SMS/MMS, active ticket status tracking, desktop and audio notifications, single sign-on, and more Meer informatie over Teckst
Cloud Based Ticket Management & Help Desk Software
Cayzu helps users manage all support requests from a single cloud portal, whether they are coming in via phone, email, Facebook, Twitter or even mobile. Cayzu enables organizations to seamlessly handle multiple brands & products each with their own branded end-user portal. Meer informatie over Cayzu
Helpdesk solution
Agiloft supports out-of-the box solutions for customer support, internal helpdesk, contract management, workflow & BPM, ITL & ITSM, change management, & more Meer informatie over Agiloft
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
All-in-one Contact Center Software
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Meer informatie over Ameyo
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Revolutionary blockchain-powered contact center software
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Fenero
Partner (PRM), Customer and Employee Communities
Magentrix communities extend Salesforce CRM for channel partners (PRM), customers and employees to communicate, engage and collaborate. Meer informatie over Magentrix Communities
Modern Customer Service Software For Customer-First Brands
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Meer informatie over Kustomer
Customer support help desk software
SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool that helps (small) businesses organize their customer support emails efficiently. Multiple teams can collaborate and manage their cases collectively. Meer informatie over SupportBee
Enterprise grade product training and user onboarding
Iridize is a powerful platform for creating interactive product guides and walkthroughs for employee training and web users. Meer informatie over Iridize
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
The only unified customer support solution.
Wix Answers platform focuses on providing spot-on support for customers rather than spending time on making all channels work together. Meer informatie over Wix Answers
Smith.ai Live Chat & AI Chatbot is the superior 24/7 service
Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7. Meer informatie over Smith.ai Chat
Customer Support Software for Live Chat, Email and Twitter
Casengo’s cloud application for customer support empowers online retailers and other small businesses to respond to customer questions faster and better than ever. One team inbox for customer chats, emails and social media posts. Improve your helpdesk! Meer informatie over Casengo
Multi-channel Customer Communication Platform
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Meer informatie over Acquire
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
All-in-one technical & customer support ticketing system
Supportbench is an all-in-one technical & customer support ticketing system for small to large customer service departments with SLA handling, workflows, & more Meer informatie over Supportbench
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
End-to-end omnichannel customer experience management
Mi4biz is a cloud-based, end-to-end issue management solution which offers omni-channel communication, escalation, automated workflows & advanced reporting capabilities. The platform allows users to create issue-specific workflows, assign tasks, track performance, identify route causes, and more. Meer informatie over Mi4biz
Premium live chat software
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Meer informatie over Vocalcom
Cloud customer service software to create happy customers
eCustomerService by Giva is a cloud-based customer service solution for businesses of all sizes. The HIPAA-compliant software features a real-time dashboard with colorful charts and metrics. Highly customizable, but easy to quickly deploy, Giva helps increase customer satisfaction and retention. Meer informatie over eCustomerService
Internal & external knowledge base and forum management platform
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. By reducing in-bound customer support request and improving customer satisfaction, SmartSupport helps you save time and money. Add a powerful, searchable knowledge base and forum environment to your website in minutes. Give... Meer informatie over SmartSupport
Integrated Call Center, Help Desk, and CRM software system
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
Help Desk, ITSM, service, and support management for SMBs
Simplisys Service Desk is an IT service and support management platform for SMB's. Features include facilities management, an agile service desk, IT service management, employee relations, and an enterprise service desk for managing inter-departmental relationships and service requests. Meer informatie over Simplisys Service Desk
Meet your customers’ and company's information needs
Answerbase is a knowledge management platform for customer support and e-commerce, allowing users to ask questions, receive quality answers, and browse relevant content and articles to meet their demand for information about your products and services. Meer informatie over Answerbase
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Ticketbeheer voor klantenservice en ondersteuningsteams
ngDesk is een cloudgebaseerde klantenserviceoplossing die klantenondersteuningsteams helpt met ticketbeheer en het beantwoorden van vragen. Belangrijke functies zijn onder meer formulierenbeheer, samenwerking, het maken van chatbots, op regels gebaseerde workflows, kennisbankbeheer en multi-channelcommunicatie. Meer informatie over ngDesk
Artificial Intelligence-based knowledge management solution
Capacity is an AI and knowledge management solution designed to help organizations automate operations related to customer help desks, project workflows, and data storage. With the drag-and-drop interface, users can organize information using folders, dialogues, and custom sharing rules. Meer informatie over Capacity
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus is een webgebaseerde CRM-toepassing en klantenondersteuningstool waarmee organisaties klanttickets, account- en contactgegevens, en meer kunnen beheren. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Omni-channel helpdesksoftware met livechat
Paldesk is een omni-channel helpdeskoplossing met livechat voor klantenservice- en verkoopteams waarmee gebruikers vanuit één centraal dashboard interacties met klanten kunnen volgen en beheren. Er kan een Paldesk-widget in de bedrijfswebsite worden geïntegreerd om klanten online directe ondersteuning te bieden. Meer informatie over Paldesk
Returns management and product service tracking solution
RenewityRMA is a cloud-based solution that helps businesses define and implement processes for returns and service management across multiple locations. Key features include quote generation, case management, serial number validation, KPI tracking, data export, and reporting. Meer informatie over RenewityRMA
The enterprise messaging platform
Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day. Meer informatie over Chatbox