Hier is onze lijst met apps voor Live chat software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

326 softwareopties

Gebruik Salesforce Service Cloud om een gepersonaliseerde livechatsessie met je websitebezoekers te starten. Stuur chats door, controleer en coach agenten in realtime en meer. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen. Meer informatie over Kindly
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer. Meer informatie over ZoomInfo Chat
Met de integreerbare livechat-widgets van Zoho Desk creëer je onmiddellijke antwoorden voor directe tevredenheid. Je klanten kunnen contact opnemen met je vertegenwoordigers, direct via het Helpcenter met contextbewuste AI, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en je klanten kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Meer informatie over Zoho Desk
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads. Meer informatie over Pipedrive
Met de geïntegreerde livechatfunctie van 3CX kunnen bezoekers van je website en Facebook-pagina in realtime een chat of gesprek starten. Je medewerkers kunnen ze onmiddellijk beantwoorden vanuit hun 3CX-webclient of -app. Als chat niet genoeg is, kunnen ze met één klik overschakelen naar een gesprek of video. Meer informatie over 3CX
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Combineer AI-technologie met een menselijke benadering om naadloze klantenondersteuning te bieden. Dankzij ChatBot kunnen je klanten zichzelf bedienen, veelvoorkomende problemen oplossen en contact leggen met menselijke medewerkers wanneer dat nodig is. Meer informatie over Chatbot
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht op basis van de verschillende factoren. Meer informatie over EngageBay
LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers proactief kunt omzetten in klanten. Meer informatie over LiveChat
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Live chat van Smartsupp verbindt je met je bezoekers. Automatiseer antwoorden op veelgestelde vragen via een chatbot om tijd te besparen en vragen van klanten snel op te lossen, krijg toegang tot bezoekersgegevens en statistieken om inzicht te krijgen in je doelgroep en hun klantbehoeften, en profiteer van multichannel-communicatie, allemaal op... Meer informatie over Smartsupp
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
HelpOnClick livechat is een uitstekende oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven. Klanten melden een omzetstijging van 35-40% nadat ze HelpOnClick in gebruik hebben genomen. Meer informatie over HelpOnClick
Ada personaliseert klantenbinding door de kracht van AI in handen te geven van de mensen die jouw bedrijf het beste kennen. Met Ada is het voor niet-technische teams eenvoudig om een geautomatiseerd chatbot voor ondernemingen te creëren die 80% van de vragen van klanten kan beantwoorden. Meer informatie over Ada
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Messaging Studio is cloudgebaseerde communicatiesoftware die is ontworpen voor Salesforce-tools waarmee bedrijven klantinteracties kunnen beheren via een uniforme portal. Met het platform kunnen organisaties gebruikersrechten definiëren en verschillende rollen toewijzen om leden in verschillende teams op de hoogte te stellen van binnenkomende... Meer informatie over Messaging Studio
Bied een uitstekende online klantenservicereservaring met Mobile Service Cloud. Werk handig samen in één Agent Inbox en engage met je klanten via alle kanalen. Boost je efficiëntie, verhoog de productiviteit en verbeter je online klantenservice met deze makkelijk te gebruiken softwareoplossing. Meer informatie over Mobile Service Cloud
HelpCenter is cloudgebaseerde helpdesksoftware die door duizenden bedrijven wereldwijd wordt gebruikt om hun klantenondersteuning, live chats en veelgestelde vragen te beheren. Meer informatie over HelpCenter
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Meer informatie over WhatsApp
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Communiceer snel en persoonlijk met klanten en leads via livechat op je website en in je app. Meer informatie over Intercom
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Userlike is een live chat-oplossing voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Chat met je klanten via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt : "Klik hier om te chatten". Verkoop- en klantenondersteuningsteams zijn dol op Olark livechatsoftware. Dankzij dit platform kun jij jezelf zijn en nu meteen praten met de klanten op je website. Hoe menselijker je bent, hoe meer... Meer informatie over Olark
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is a conversational marketing platform designed to help businesses in the eCommerce, retail, automotive, education, and other sectors manage customer communications across multiple channels using a shared inbox. Administrators can integrate the system with WhatsApp, Facebook Messenger, and Instagram to connect... Meer informatie over Zenvia Conversion
Pure Chat is livechat-software die gebruikers voorziet van een onbeperkt aantal operators, een onbeperkte hoeveelheid chats, volledige transcriptgeschiedenis en complete widgetaanpassing. Meer informatie over Pure Chat
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's. Meer informatie over tawk.to
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Text Request is crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere. Meer informatie over Text Request
Front Chat is de livechat-oplossing voor teams die Front gebruiken om snelle klantenondersteuning op je website te bieden. Centraliseer je klantcommunicatie in Front. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Al je klantcommunicatie op één plek. Sluit meer deals in realtime en bied snellere klantenondersteuning. Meer informatie over HelpCrunch
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Designed with today's SMBs in mind, GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built to help IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. Meer informatie over GoTo Resolve
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over Rescue
Breng berichten, videogesprekken, het delen van bestanden en alle teamcommunicatie samen op één plek en verhoog de efficiëntie van je bedrijf. Geef je team de mogelijkheid om sneller te werken met realtime sms-berichten. Beheer machtigingen, controleer eerdere berichten en zie nooit meer informatie over het hoofd dankzij de opgeslagen chatgeschiede... Meer informatie over Rocket.Chat

Gerelateerde categorieën