Software voor accountants
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Software voor accountants. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Sorteren op
31 softwareopties
AFAS is de #1 meestgebruikte accountancy software van Nederland. Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen binnen jouw kantoor én die van je klant. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit.
Meer informatie over AFAS Software
Software voor financiële rapportage die voldoet aan IFRS 16.
Meer informatie over IFRS 16
WealthSphere is een oplossing voor vermogensbeheer met geïntegreerde modules, zoals een CRM-systeem (Customer Relationship Management), entiteitsbeheer, documentbeheer en meer.
Meer informatie over WealthSphere
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer.
Meer informatie over QuickBooks Enterprise
Laat je klanten afspraken, lessen of pakketten boeken, intakeformulieren invullen, afspraken toevoegen aan hun agenda, bevestigings- en herinneringsberichten ontvangen en afspraken automatisch verzetten, annuleren en betalen - zonder gedoe, over en weer sturen van e-mails of gemiste telefoontjes.
Meer informatie over Acuity Scheduling
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer.
Meer informatie over Xero
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende klanten wereldwijd om al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit te voeren.
Meer informatie over NetSuite
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.
Meer informatie over BQE CORE Suite
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen.
Meer informatie over BigTime
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft.
Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)
Melio is een crediteurenoplossing waarmee gebruikers eenvoudig online rekeningen kunnen betalen via bankoverschrijving, bankpas of creditcard. Melio ondersteunt ook QuickBooks-synchronisatie en geautomatiseerde planning, zodat gebruikers verbinding kunnen maken met hun boekhoudsysteem en automatisch betalingen kunnen plannen.
Meer informatie over Melio
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld.
Meer informatie over Sage Accounting
vcita is een alles-in-één app voor bedrijfsvoering die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren.
Meer informatie over vcita
Canopy helpt accountants en belastingdeskundigen om klantinformatie en -documenten te verzamelen, scenario's voor belastingafwikkeling te beoordelen en IRS-formulieren automatisch in te vullen.
Meer informatie over Canopy
OfficeTools is een praktijkbeheersysteem dat gebruikers de tools biedt voor urenregistratie en facturering, documentuitwisseling, betalingsverwerking en meer.
Meer informatie over OfficeTools
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren.
Meer informatie over Karbon
Receipt Bank bespaart je de rompslomp van je uitgaven.
Receipt Bank zet die vervelende stukjes papier, bonnen en facturen, om in gegevens die jij en je bedrijf kunnen gebruiken.
Receipt Bank verzamelt je bonnen en facturen, scant ze en verwerkt ze. Vervolgens worden je ontvangstgegevens verzonden naar de persoon of software die ze nodig...
Meer informatie over Dext Prepare
Financial Cents is software voor het beheer van boekhoudpraktijken die is ontworpen om boekhoud- en accountantskantoren te helpen bij het automatiseren van gegevensverzamelingsprocessen, het afhandelen van projecten, het samenwerken met personeelsleden en het beheren van taken op een gecentraliseerd platform.
Meer informatie over Financial Cents
MYOB Essentials is boekhoudsoftware die is ontworpen om bedrijven van elke omvang in Australië en Nieuw-Zeeland te helpen bij het verzorgen van GST, facturen, rapportage, onkosten en salarisadministratie (inclusief payroll met één druk op de knop). Ontworpen om tijd te besparen, de productiviteit te verhogen en te blijven voldoen aan ATO-verplichti...
Meer informatie over MYOB Business
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface.
Meer informatie over InfoFlo
Jetpack Workflow is een oplossing voor praktijk-, klant- en workflowbeheer voor accountants met tools voor taakbeheer, urenregistratie, documentopslag en meer.
Meer informatie over Jetpack Workflow
Basil is een alles-in-één-softwareoplossing voor praktijkbeheer die speciaal is ontworpen voor accountants- en CPA-kantoren. Met een eenvoudige gebruikersinterface stroomlijnt Basil de dagelijkse activiteiten en klantinteracties om bedrijven te helpen efficiënter te werken.
Meer informatie over Basil
Bespaar tijd met het verwerken van inkoopfacturen. Datamolino verzamelt automatisch gegevens van je facturen, rekeningen en ontvangstbewijzen en stuurt deze rechtstreeks naar Xero of QuickBooks.
Meer informatie over Datamolino
Eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke software voor praktijkbeheer voor kleine boekhouders en accountantskantoren. Ga binnen enkele minuten aan de slag.
Meer informatie over Pixie
An expense reporting and purchase management platform with smart accounting workflows.
Meer informatie over Envoice