Hier is onze lijst met apps voor Portal software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

71 apps
Sorteren op
Agenda- en vergaderbeheeroplossing voor lokale overheden.
iCompass is een cloudgebaseerde oplossing voor agenda- en vergaderbeheer die is ontworpen om lokale overheden te helpen doelen te beheren en te bereiken, en operationele efficiëntie, transparantie en verbeterde betrokkenheid bij het publiek te implementeren. De oplossing is bedoeld om handmatige taken te elimineren en kosten te optimaliseren voor... Meer informatie over iCompass
Sociale, collaboratieve intranetsoftware voor organisaties
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is een alles-in-één digitaal platform voor de werkplek dat interne communicators, IT-teams en managers in staat stelt om medewerkers te betrekken, te informeren en contact met hen te leggen via een geïntegreerd intranet, sociaal netwerk en samenwerkingstools die naadloos aansluiten op Google Suite. Meer informatie over Happeo
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Boardable is bestuursmanagementsoftware voor non-profitorganisaties, ontworpen om vrijwilligers te verbinden en de communicatie tussen bestuursleden te vereenvoudigen en te centraliseren. Meer informatie over Boardable
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is de leider in software voor bestuursmanagement omdat het bestuurders blij maakt en beheerders in staat stelt om hun taken uit te voeren. Besturen worden er blij van. Daarom worden bestuurders die OnBoard voor het eerst gebruiken, er helemaal blij van - het is speciaal voor hen gemaakt. Begin met je gratis proefversie van 30-dagen. Meer informatie over OnBoard
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
Staffbase is een platform voor medewerkerscommunicatie voor communicators in grote en gedistribueerde organisaties. Het is ontworpen voor effectieve interne communicatie, met een maximaal bereik en relevantie. Het platform kan moeiteloos worden uitgebreid tot een flexibel, gebruiksvriendelijk mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vCita
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Tools om beter met je gebruikers te communiceren.
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
Enterprise Social Network (ESN) to connect and communicate
Yammer is a private enterprise social networking solution that enables employees to collaborate securely across time and distance. Yammer provides a single, secure platform on which companies can share information, resources and business applications Meer informatie over Yammer
Simplify group collaboration in a user-friendly environment
Simplify group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Glasscubes is a secure hub of online workspaces that you control, which make it easy to work with anyone, from anywhere. Meer informatie over Glasscubes
Knowledge sharing & insights platform
Bloomfire makes it simple to find and share knowledge across teams and organizations. By bringing all company knowledge into one secure, searchable platform, Bloomfire helps teams stay aligned, work efficiently, and make informed decisions. Meer informatie over Bloomfire
Docs, tasks, & spreadsheet collaboration with built-in chat
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Meer informatie over Quip
Board management & online portal for boards of directors
Boardbookit is a modern board portal software built to be the trusted technology partner for mid to large-size organizations in meeting modern governance challenges. Offering unmatched ROI, user-experience focused design and premium support, Boardbookit is the answer to complex governance. Meer informatie over BoardBookit
Employee intranet & collaborative suite with built-in apps
OnSemble employee intranet & collaborative suite empowers organizations with greater productivity and collaboration Meer informatie over OnSemble Intranet Portal
Geautomatiseerd cloudgebaseerd documentverzamelsysteem voor klanten
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Community software connects customers, partners & employees
Enterprise community application that allows organizations to build communities that connect employees, customers, and partners to the information they need. Meer informatie over Salesforce Community Cloud
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Meer informatie over eXo Platform
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Beveiligde instant messenger voor teams en bedrijven
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven door middel van verschillende communicatiekanalen te helpen bij het beheren van bestandsoverdrachten, groeps- en privéchats, screenshots, het delen van schermen en meer. Gebruikers kunnen uitzendberichten verzenden naar leden in hun netwerk en meerdere chats weergeven in één... Meer informatie over Brosix
Knowing Made Easy
Shelf is an Intelligent knowledge management platform for contact centers and help desks that makes finding, maintaining and updating critical knowledge easy Meer informatie over Shelf
Board portal software for board members, execs & admins
BoardEffect is a cloud-based board management software which includes tools for managing meeting cycles, annual board cycles, and board development cycles Meer informatie over BoardEffect
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked
The easiest way to build online database apps
Knack is the easiest way to build online database apps to power your business or organization: - SIMPLE: no I.T. required. - CUSTOM: build a custom app for your specific needs. - POWERFUL: forms, searches, calendars, user log-ins and more. - MOBILE: all Knack apps work great on any mobile device. We consider our world-class support a Knack... Meer informatie over Knack
Secure document collaboration & project management
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Meer informatie over Huddle
Intranet solution for small to large businesses
LiveTiles is an intranet solution designed to help small to large businesses manage and centralize workflow across platforms including SharePoint, Microsoft Office 365 and Azure. Its drag-and-drop interface allows users to create intranet sites, communication sites, portals, dashboards and more. Meer informatie over LiveTiles
Softwareplatform voor sociaal intranet
Noodle is een sociaal intranet met een volledige reeks toepassingen waarmee je de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf kunt verbeteren. Meer informatie over Noodle
Partner (PRM), Customer and Employee Communities
Magentrix communities extend Salesforce CRM for channel partners (PRM), customers and employees to communicate, engage and collaborate. Meer informatie over Magentrix Communities
Cloud based Intranet solution
A cloud-based intranet solution for business, MyHub provides companies with a large range of business tools via their own secure and customizable intranet site Meer informatie over MyHub
Share information, work smarter, and engage with your people
Claromentis’s intranet software combines enterprise-level collaborative, social & business applications in an integrated digital workspace Meer informatie over Claromentis
Google intranet social enterprise portal for G Suite users
LumApps is an intranet for G Suite users designed to streamline corporate communication & collaboration, and improve culture sharing & employee experience Meer informatie over LumApps
Board portal & board meeting management
Aprio's full-featured board portal helps organizations manage board meetings and board communication, with top security and service Meer informatie over Aprio
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Communication tools & document management for SMBs
Intranet Connections is an intranet software designed to help corporate, financial & healthcare organizations communicate and collaborate, centralize policies & documents, and automate business processes, with employee communication and content management tools, e-forms, workflows, and more Meer informatie over Intranet Connections
We Make Managing Partners Simple.
Allbound is the leading PRM tool used to manage partners and resellers in one place. Store content, increase partner engagement, manage pipeline, get real-time reporting and integrate all of your favorite tools. Meer informatie over Allbound
Web to Print Solution and Supply Chain Management
With powerful customer facing portals for your end clients, Propago is a comprehensive system for managing orders and inventory throughout the entire lifecycle. Meer informatie over Propago
Create, share, and collaborate on documents
NetDocuments is a web-hosted, Software-as-a-Service (SaaS) document, email and records management service. The software provides a comprehensive suite of features to manage the entire life cycle of document work and collaborate with others, anywhere, anytime. Meer informatie over NetDocuments
Enterprise Social Collaboration Software
Communifire is an enterprise social collaboration platform which empowers employees to share ideas & collaborate on content while still retaining control over who can do & see what. Everything a group needs is in one place with updates on all groups coming to users in one place too. Meer informatie over Communifire
Learning software for modern teams
Continu is a learning platform for modern teams. Companies trust Continu to power learning for their employees, customers, and vendors. Meer informatie over Continu
The All in One Digital Workplace, Intranet & Portal
GreenOrbit is an all in one digital workplace, intranet & portal. It features an Enterprise Social Network, Document Management, Forms, CMS & much more. Meer informatie over GreenOrbit
A digital experience cloud to unite your enterprise
Unily's Digital Experience Cloud is an award-winning digital experience platform that empowers modern businesses with the best tools to communicate, collaborate and innovate. Meer informatie over Unily
Healthcare Intranets & Policy Management Systems
HospitalPortal.net is a healthcare intranets & policy management that enables healthcare organizations & hospitals to share news and exchange vital documents Meer informatie over HospitalPortal.net
#1 community-building software
vBulletin is the world's #1 community-building software, powering well over 100,000 sites around the globe. It's easy to use, easy to customize, and features a vibrant 3rd party development community that creates an ever-growing list of add-ons that extend the functionality of the core product. These attributes along with vBulletin’s #1 reputation... Meer informatie over VBulletin
Cyber-secure collaborative mobile apps & portals
Mvine creates new customer touch-points for bringing users, content, data and applications together, including identity and access management services Meer informatie over Mvine
Intranet & collaboration platform
Twine is a cloud-based intranet & collaboration platform which offers forums, polls & surveys, news & blogs, instant messaging, calendars, file manager, & more Meer informatie over Twine
Intranet platform for SharePoint & Office 365
Bonzai is an intranet platform for SharePoint and Office 365, designed to facilitate communication, engagement, collaboration, & productivity for 200+ employees Meer informatie over Bonzai
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Meer informatie over Centralpoint
Your Productivity Hub on Microsoft Office 365
BizPortals 365 is a SharePoint & Office 365-based collaboration & productivity tool with reporting & analytics for businesses of all sizes Meer informatie over BizPortals 365
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Meer informatie over Workspace 365
Content management solution for small to large enterprises
Evoq Content is a content management system which forms part of the Evoq suite of business applications from DotNetNuke (DNN) Meer informatie over Evoq Content
Travel reservation & booking engine solutions
TravelPD offers online B2B & B2C booking solutions for hotels, flights, travel, limousines, chauffeur driven cars, and car rentals, plus hotel CRS & PMS systems Meer informatie over TravelPD
Content management platform for businesses of all sizes
Advantage CSP is an enterprise-class customizable content services platform that helps businesses of all sizes meet organizational workflow based on the changing needs. The solution comes with features such as format stripper, drag-and-drop sitemap, version control engine, custom templates, & more. Meer informatie over Advantage CSP
Digital workplace, intranet, and extranet development
Intrexx is a low-code development platform which allows businesses to create online solutions for intranet, extranet, or digital workplaces with minimal coding experience. It offers modules for application creation, process control, user management, design, software integration & tool management. Meer informatie over Intrexx
Microsoft Dynamics CRM-integrated web portals
Adxstudio Portals is a portal-based web engagement platform with Dynamic CRM integration for community, retail, government, and customer service sectors Meer informatie over Adxstudio Portals
Content management software for medium and large enterprises
ElcomCMS is a website content management software with more that 100+ base features and modules Meer informatie over elcomCMS
Social intranet for collaboration & company culture
Colibo is a social intranet platform for teams within businesses to improve company culture and aid collaboration with file sharing, integrations, search & more Meer informatie over Colibo
Cloud-enabled partner onboarding & relationship management
Impartner PRM is a cloud-based partner relationship management solution designed to help companies manage, optimize & accelerate their channel partner program, including recruiting, cooperative marketing/selling & performance management. The platform integrates with Salesforce and other CRM systems. Meer informatie over Impartner PRM
Online Business Collaboration
HyperOffice Online Collaboration Software offers growing businesses a single online stop of all the essential tools that teams need for successful collaboration, communication and information management from any browser on any desktop, laptop or mobile device. These applications include business class Email with spam and anti-virus protection,... Meer informatie over HyperOffice
Your smart assistant for the workplace
Enterprise app that uses AI to understand spoken commands & proactively sends you relevant Cards, while offering an enterprise-wide Search. Meer informatie over Digital Assistant
Social Intranet Software for SMBs & large firms.
Digital Employee Engagement Platform (DEEP™) is a cloud based Social Intranet Software that connects & engages the dispersed geographic & demographic workforce. Meer informatie over DEEP Intranet
Simple, secure board of directors software
Directorpoint is board management software that helps simplify communications, increase engagement and collaboration, and streamline administration Meer informatie over Directorpoint
AI-powered knowledge cloud for personalized learning
EdCast is an AI-powered knowledge and learning content management platform for unified discovery and personalized learning for enterprises within any industry Meer informatie over EdCast
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Meer informatie over Invotra Intranet
Integrated applications for cloud-based crisis communication
BlackBerry AtHoc Suite is an enterprise notifications management, crisis communication and network delivery platform for notifying targeted audiences of time-sensitive information while tracking their status in real time, most notably for the purposes of organizational workforce safety and security Meer informatie over AtHoc Suite
Board meeting management & collaboration platform
Nasdaq Boardvantage is a cloud-based governance and collaboration tool designed to help small to large businesses streamline and manage board meeting processes. Nasdaq Boardvantage allows users to create single or multiple meetings in a day and track details, files & attendance using board books. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage