Hier is onze lijst met apps voor Portal software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

71 apps
Sorteren op
Sociale, collaboratieve intranetsoftware voor organisaties
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Een platform voor werknemerservaring om jouw onderneming te verenigen
Unily werkt met de grootste merken ter wereld in alle sectoren om hen te helpen hun onderneming te verenigen en hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Boardable is bestuursmanagementsoftware voor non-profitorganisaties, ontworpen om vrijwilligers te verbinden en de communicatie tussen bestuursleden te vereenvoudigen en te centraliseren. Meer informatie over Boardable
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is de leider in software voor bestuursmanagement omdat het bestuurders blij maakt en beheerders in staat stelt om hun taken uit te voeren. Besturen worden er blij van. Daarom worden bestuurders die OnBoard voor het eerst gebruiken, er helemaal blij van - het is speciaal voor hen gemaakt. Begin met je gratis proefversie van 30-dagen. Meer informatie over OnBoard
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Ontwerpfunctie voor apps met integratie met Google Spreadsheets en Airtable
Stacker is een cloudgebaseerde ontwerpfunctie voor toepassingen die kan worden geïntegreerd met Google Spreadsheets en Airtable, waardoor bedrijven hun spreadsheets kunnen omzetten naar op maat gemaakte apps. Het platform biedt tools voor het aanpassen van apps waarmee gebruikers intuïtieve toegang tot gegevens verkrijgen. Meer informatie over Stacker
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Intern sociaal bedrijfsnetwerk om verbinding te maken en te communiceren
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving.
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Veilige samenwerkingstool voor bestuursvergaderingen.
Boards biedt bestuursleden en leidinggevenden een ruimte waarin ze veilig vergadermaterialen kunnen creëren, distribueren en er samen aan kunnen werken, naadloos online en offline. Meer informatie over Diligent Boards
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Pakket voor personeelsintranet en samenwerking met ingebouwde apps
Het OnSemble-pakket voor personeelsintranet en samenwerking versterkt organisaties met meer productiviteit en samenwerking. Meer informatie over OnSemble
Geautomatiseerd cloudgebaseerd documentverzamelsysteem voor klanten
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
We help everyday innovators to create custom, no-code apps.
Knack helps organizations empower everyday innovators to solve real-world problems. By leveraging Knack’s intuitive platform and expert builder network, teams can quickly build no-code or low-code applications that harness data, automate processes and move workflows online. Meer informatie over Knack
Communitysoftware verbindt klanten, partners en werknemers.
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Community Cloud
Board portal software for board members, execs & admins
BoardEffect provides board directors, executives, and administrators with the modern governance tools to efficiently and securely manage their board information. BoardEffect enables better communication and collaboration, while fueling efficiency at every turn. Meer informatie over BoardEffect
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Board meeting management & collaboration platform
Nasdaq Boardvantage is a cloud-based governance and collaboration tool designed to help small to large businesses streamline and manage board meeting processes. Nasdaq Boardvantage allows users to create single or multiple meetings in a day and track details, files & attendance using board books. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Secure document collaboration & project management
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Meer informatie over Huddle
Softwareplatform voor sociaal intranet
Noodle is een sociaal intranet met een volledige reeks toepassingen waarmee je de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf kunt verbeteren. Meer informatie over Noodle
Veilig delen van zakelijke bestanden eenvoudig gemaakt.
Onehub biedt veilige, gebruiksvriendelijke bestandsdeling voor bedrijven. Meer dan 1 miljoen zakelijke gebruikers vertrouwen op Onehub voor het delen van bestanden, klantenportals en virtuele dataroombehoeften. Meer informatie over Onehub
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Intranet solution for small to large businesses
LiveTiles is an intranet solution designed to help small to large businesses manage and centralize workflow across platforms including SharePoint, Microsoft Office 365 and Azure. Its drag-and-drop interface allows users to create intranet sites, communication sites, portals, dashboards and more. Meer informatie over LiveTiles
Intranet software and internal communications expertise
Source intranet software by IC Thrive is built for internal communicators, HR pro's and marketers in finance, healthcare, and corporations. IC Thrive combines internal communications best practises and expertise to empower our customers to build thriving workplaces. Meer informatie over Intranet Connections
Partner (PRM), Customer and Employee Communities
Magentrix communities extend Salesforce CRM for channel partners (PRM), customers and employees to communicate, engage and collaborate. Meer informatie over Magentrix Communities
Board portal & board meeting management
Aprio's full-featured board portal helps organizations manage board meetings and board communication, with top security and service Meer informatie over Aprio
Geef personeel een digitale werkplek waar ze zich thuis voelen.
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Maak, deel en werk samen aan documenten
NetDocuments is een web-gehoste, SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) beheerdienst voor documenten, e-mails en dossiers. De software biedt een uitgebreid pakket functies om de hele levenscyclus van documentwerk te beheren en samen te werken met anderen, overal en altijd. Meer informatie over NetDocuments
Intranet software and collaboration solutions.
Axero provides easy-to-use intranet software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Communifire by Axero
We Make Managing Partners Simple.
Allbound is the leading PRM tool used to manage partners and resellers in one place. Store content, increase partner engagement, manage pipeline, get real-time reporting and integrate all of your favorite tools. Meer informatie over Allbound
Learning software for modern teams
Continu is a learning platform for modern teams. Companies trust Continu to power learning for their employees, customers, and vendors. Meer informatie over Continu
The All in One Digital Workplace, Intranet & Portal
GreenOrbit is an all in one digital workplace, intranet & portal. It features an Enterprise Social Network, Document Management, Forms, CMS & much more. Meer informatie over GreenOrbit
Community-building software
vBulletin is community-building software die meer dan 100.000 websites over de hele wereld aanstuurt. Het is eenvoudig te gebruiken, moeiteloos aan te passen en beschikt over een levendige externe ontwikkelgemeenschap die een steeds groter wordende lijst van toevoegingen creëert die de functionaliteit van het kernproduct uitbreiden. Deze... Meer informatie over VBulletin
Tools om beter met je gebruikers te communiceren.
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Healthcare Intranets & Policy Management Systems
HospitalPortal.net is a healthcare intranets & policy management that enables healthcare organizations & hospitals to share news and exchange vital documents Meer informatie over HospitalPortal.net
Online Business Collaboration
HyperOffice Online Collaboration Software offers growing businesses a single online stop of all the essential tools that teams need for successful collaboration, communication and information management from any browser on any desktop, laptop or mobile device. These applications include business class Email with spam and anti-virus protection,... Meer informatie over HyperOffice
Cyber-secure collaborative mobile apps & portals
Mvine creates new customer touch-points for bringing users, content, data and applications together, including identity and access management services Meer informatie over Mvine
Intranet & collaboration platform
Twine is a cloud-based intranet & collaboration platform which offers forums, polls & surveys, news & blogs, instant messaging, calendars, file manager, & more Meer informatie over Twine
Intranet platform for SharePoint & Office 365
Bonzai Intranet is an intranet platform for SharePoint and Office 365, designed to facilitate communication, engagement, collaboration & productivity for 200+ employees. Meer informatie over Bonzai Intranet
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Meer informatie over Centralpoint
Simple, secure board of directors software
Directorpoint is board management software that helps simplify communications, increase engagement and collaboration, and streamline administration Meer informatie over Directorpoint
Your Productivity Hub on Microsoft Office 365
BizPortals 365 is a SharePoint & Office 365-based collaboration & productivity tool with reporting & analytics for businesses of all sizes Meer informatie over BizPortals 365
Cloud-based business process management (BPM) solution
Omnidek is a cloud-based business process management (BPM) software designed to help organizations of all sizes create corporate forms, intranet portals, and workflows on a unified platform. Meer informatie over Omnidek
Content management solution for small to large enterprises
Evoq Content is a content management system which forms part of the Evoq suite of business applications from DotNetNuke (DNN) Meer informatie over Evoq Content
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Meer informatie over Workspace 365
Travel reservation & booking engine solutions
TravelPD offers online B2B & B2C booking solutions for hotels, flights, travel, limousines, chauffeur driven cars, and car rentals, plus hotel CRS & PMS systems Meer informatie over TravelPD
Workplace Integration Hub
Colibo is a digital workplace hub for teams within businesses to improve company culture and aid collaboration with integrations, file sharing, enterprise search & more Meer informatie over Colibo
Content management platform for businesses of all sizes
Advantage CSP is an enterprise-class customizable content services platform that helps businesses of all sizes meet organizational workflow based on the changing needs. The solution comes with features such as format stripper, drag-and-drop sitemap, version control engine, custom templates, & more. Meer informatie over Advantage CSP
Cloud-based video streaming platform
Inferno is a video learning experience platform designed to help businesses provide employee training through interactive content, searchable videos, and live and on-demand webcasting. Teams can customize the visual component of widgets as per individual requirements. Meer informatie over Inferno
Microsoft Dynamics CRM-integrated web portals
Adxstudio Portals is a portal-based web engagement platform with Dynamic CRM integration for community, retail, government, and customer service sectors Meer informatie over Adxstudio Portals
Digital workplace, intranet, and extranet development
Intrexx is a low-code development platform which allows businesses to create online solutions for intranet, extranet, or digital workplaces with minimal coding experience. It offers modules for application creation, process control, user management, design, software integration & tool management. Meer informatie over Intrexx
Content management software for medium and large enterprises
ElcomCMS is a website content management software with more that 100+ base features and modules Meer informatie over elcomCMS
Door AI aangedreven kenniscloud voor gepersonaliseerd leren
EdCast is een door AI aangedreven platform voor het beheer van kennis en leerinhoud voor uniforme ontdekking en gepersonaliseerd leren voor ondernemingen binnen elke sector. Meer informatie over EdCast
Cloud-enabled partner onboarding & relationship management
Impartner PRM is a cloud-based partner relationship management solution designed to help companies manage, optimize & accelerate their channel partner program, including recruiting, cooperative marketing/selling & performance management. The platform integrates with Salesforce and other CRM systems. Meer informatie over Impartner PRM
Your smart assistant for the workplace
Enterprise app that uses AI to understand spoken commands & proactively sends you relevant Cards, while offering an enterprise-wide Search. Meer informatie over Digital Assistant
Social Intranet Software for SMBs & large firms.
Digital Employee Engagement Platform (DEEP™) is a cloud based Social Intranet Software that connects & engages the dispersed geographic & demographic workforce. Meer informatie over DEEP Intranet
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Meer informatie over Invotra Intranet
Integrated applications for cloud-based crisis communication
BlackBerry AtHoc Suite is an enterprise notifications management, crisis communication and network delivery platform for notifying targeted audiences of time-sensitive information while tracking their status in real time, most notably for the purposes of organizational workforce safety and security Meer informatie over AtHoc Suite
Agenda- en vergaderbeheeroplossing voor lokale overheden.
iCompass is een cloudgebaseerde oplossing voor agenda- en vergaderbeheer die is ontworpen om lokale overheden te helpen doelen te beheren en te bereiken, en operationele efficiëntie, transparantie en verbeterde betrokkenheid bij het publiek te implementeren. De oplossing is bedoeld om handmatige taken te elimineren en kosten te optimaliseren voor... Meer informatie over iCompass
Portal solution for Dynamics CRM and Dynamics 365
The Portal Connector is a portal solution designed to help businesses using Dynamics CRM or Dynamics 365 manage communication with partners, vendors, and customers. Clients can submit support tickets, update billing and contact information, and gain visibility into warranty claims on web portals. Meer informatie over The Portal Connector