Hier is onze lijst met apps voor Bestandsdeling software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

246 softwareopties

monday.com laat je moeiteloos bestanden delen, synchroniseren en samenwerken. Verspil geen tijd aan rommelige mappen. Houd bestanden in context. Meer informatie over monday.com
Files.com - voorheen BrickFTP - is slimme cloudopslag die teams helpt samen te werken, te automatiseren en dingen gedaan te krijgen. Plannen bevatten een onbeperkt aantal gebruikers omdat bedrijven niet gestraft mogen worden voor hun groei. Ga je gang en maak accounts aan voor je klanten, leveranciers, aannemers en meer. Meer informatie over Files.com
Bitrix24 het populairste gratis platform voor het delen van teambestanden voor 12 personen. Van 5 GB tot onbeperkte (ja, onbeperkte) opslag. Meer informatie over Bitrix24
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Met Bynder kunnen teams snel en eenvoudig digitale inhoud delen via deellinks, rechtstreeks vanuit de mediabibliotheek of vanaf je bureaublad met behulp van de tool voor bestandsoverdracht, Bynder Express. Met de externe uploader van Bynder kun je eenvoudig middelen naar de Bynder-portal slepen en neerzetten voor audits en goedkeuringen. Meer informatie over Bynder
Deel je bestanden eenvoudig en veilig met je teamleden of externe bijdragers dankzij het intuïtieve platform van Wimi en geavanceerd toegangsbeheer. Meer informatie over Wimi
Cerberus FTP Server is een veilige lokale oplossing voor bestandsoverdracht met tools voor audits, samenwerking en automatisering voor een veilige bestandsoverdracht. Het systeem is HIPAA-conform en FIPS 140-2-gevalideerd, en biedt SSL-versleuteling, automatische IP-banning, tweestapsverificatie en meer. Meer informatie over Cerberus FTP Server
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers-, beheerders- en... Meer informatie over Filecamp
Werk effectiever samen en neem weloverwogen beslissingen met Bluescape, een veilige visuele samenwerkingsoplossing. Krijg flexibele virtuele werkruimten, krachtige whiteboarding, slimme videoconferenties, annotaties en tekentools, aanpasbare sjablonen en eenvoudig delen van bestanden. Meer informatie over Bluescape
Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen (DAM) met onbeperkte opslag voor het opslaan en archiveren van bestanden op één veilige plek en het eenvoudig delen ervan. Meer informatie over WoodWing Swivle
safedrop is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het verzenden en ontvangen van documenten, waaronder berichten, creditcardgegevens, persoonlijke gegevens en andere bestanden in overeenstemming met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en privacyvoorschrif... Meer informatie over safedrop
Sysax Multi Server-software is op Windows gebaseerde serversoftware voor bestandsoverdracht voor beveiligde en privéverzending. Met Sysax kunnen organisaties het proces voor het delen van bestanden stroomlijnen door bestanden van punt naar punt over het internet te versturen. De software voldoet aan de nalevingsvereisten voor HIPAA, PCI-DSS en AVG. Meer informatie over Sysax Multi Server
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
WeTransfer is een online platform voor het overbrengen van bestanden waarmee gebruikers gratis hun bestanden over de hele wereld kunnen verzenden, inclusief grote bestanden tot 2 GB. Meer informatie over WeTransfer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Wrike is een krachtig platform voor het delen van bestanden dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers wereldwijd. Functies zijn aanpasbare mappen en ruimtes, teamdashboards, meer dan 400 app-integraties en gegevensversleuteling. Deel bestanden in realtime en houd belanghebbenden op de hoogte met alles-in-één software die werkt. Meer informatie over Wrike
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Stop met het gebruik van onveilige e-mailbijlagen voor het delen van gevoelige documenten met klanten en partners. Met eFileCabinet kun je documenten direct en veilig met iedereen delen. Bewaar je bestanden in een veilige omgeving, maar geef selectieve toegang aan externe gebruikers. Meer informatie over eFileCabinet
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro's oneindige canvas is de plek om al je informatie te verzamelen. Gebruik het om post-it-notities, afbeeldingen, video's, documenten, diagrammen en meer op te slaan. Deel online toegang met je teamgenoten. Meer informatie over Miro
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Dotloop is een end-to-end platform voor transactiebeheer, productiviteitsoptimalisatie en e-handtekeningen voor professionals en klanten in de vastgoedsector, met systeemeigen mobiele apps. Meer informatie over dotloop
Nextcloud is a collaboration platform, which enables organizations to share documents, send or receive emails, manage calendar, and communicate via secure video chats. Features include workflow automation, user authentication, compliance management, remote access, and audit tracking. Meer informatie over Nextcloud
IDrive is a cloud backup and storage service with folder sync, bandwidth controls, and file-sharing capability for the corporate sector. Available for Windows, Mac, iOS, and Android, it keeps folder & file versions for 30 days and backs up data from PCs, devices, and network drives. Meer informatie over IDrive
RingCentral Video is a cloud-based video conferencing platform designed to help businesses conduct virtual meetings from multiple devices such as desktops, tablets & mobile devices. The solution offers collaboration tools including audio and video calls, screen sharing, integrated messaging & more. Meer informatie over RingCentral Video
Deel bestanden met collega's en klanten via ShareFile. Upload, verzend en ontvang bestanden via beveiligde overdracht, volg bestanden en definieer toegangsrechten. Meer informatie over Citrix ShareFile
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Stuur bestanden tot 100 GB naar collega's en klanten. Deel projectmappen en machtigingen voor het bewerken van bestanden met je team en laat klanten bestanden uploaden naar je mappen. Meer informatie over Hightail
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. Het kan worden gebruikt voor het zoeken, opslaan, delen en beheren van alle bestandstypen, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties en e-mail. Meer informatie over M-Files
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
Met Zoho Docs kunnen gebruikers documenten maken, en bestanden en mappen uploaden naar de cloud om te delen met collega's en klanten via verschillende veilige opties voor delen. Meer informatie over Zoho Docs
Veilige virtuele datarooms waarmee investeringsbanken, advocatenkantoren, private equity-groepen en bedrijven documenten online kunnen delen en kunnen samenwerken aan projecten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
pCloud is een dienst voor veilige cloudopslag en snel beheer van digitale bedrijfsmiddelen met oplossingen voor web, Windows, Mac, Linux, iOS en Android met een gebruiksvriendelijke interface. Met de nieuwste functie van pCloud voor merkeigen links kun je downloadlinks aanpassen met het logo en de beschrijving van jouw merk. Meer informatie over pCloud Business
Deel en bewaar al je bestanden op één plek: een gratis Pumble-werkruimte. Deel elk type bestand - audio, video, documenten, afbeeldingen, screenshots - en ga terug naar deze bestanden wanneer jij of een nieuwe collega ze nodig heeft. Meer informatie over Pumble
GoAnywhere MFT biedt een lokaal alternatief voor cloudgebaseerde diensten voor het delen van bestanden. Centraal beheer, volledige auditsporen en eenvoudige implementatie. Meer informatie over GoAnywhere MFT
End-to-end versleutelde oplossing voor het delen van bestanden die is ontworpen om vertrouwelijke documenten te beschermen. Vraag bestanden aan van niet-Tresorit-gebruikers via dezelfde versleutelde uploadkanalen. Meer informatie over Tresorit
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked

Gerelateerde categorieën