Hier is onze lijst met apps voor Bestandsdeling software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

148 apps
Sorteren op
Software voor e-mailbeveiliging, delen van bestanden en videovergaderingen
Zivver is software voor e-mailbeveiliging en videovergaderingen die ondernemingen helpt zakelijke documenten over te dragen en veilige e-mail- en videocommunicatie te waarborgen. Gebruikers kunnen e-mails intrekken, risico's, oorzaken en impact van gegevensinbreuken bekijken, workflows configureren en aangepaste rapportages genereren. Meer informatie over Zivver
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Slimme cloudopslag voor samenwerking en automatisering
Files.com - voorheen BrickFTP - is slimme cloudopslag die teams helpt samen te werken, te automatiseren en dingen gedaan te krijgen. Plannen bevatten een onbeperkt aantal gebruikers omdat bedrijven niet gestraft mogen worden voor hun groei. Ga je gang en maak accounts aan voor je klanten, leveranciers, aannemers en meer. Meer informatie over Files.com
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Toonaangevende virtuele dataroom voor het veilig delen van zakelijke bestanden.
ShareVault is een SaaS-provider van virtuele datarooms met toegang tot meerdere apparaten, veelbelovend gemak en beveiliging bij het delen van vertrouwelijke zakelijke documenten met belanghebbenden. Meer informatie over ShareVault
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectmanagement. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is toonaangevende managementsoftware voor virtuele bestuurs- en managementvergaderingen die uitgebreid en veilig is. Het biedt je team een compleet pakket vergadertools om flexibele, slimme beslissingen te nemen. Wees voorbereid op vergaderingen op afstand met OnBoard, beheer vol vertrouwen vanaf elke locatie en op elk apparaat. Start je... Meer informatie over OnBoard
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Software voor het beheer van digitale middelen
Filecamp is een platform voor het beheer van digitale middelen dat is gericht op marketingprofessionals. Het is ontworpen om het organiseren, delen, taggen en distribueren van digitale media te optimaliseren. Gebruikers kunnen een doorzoekbare en gecentraliseerde bibliotheek van digitale bestanden maken en deze intern of extern delen. Meer informatie over Filecamp
Beheer- en samenwerkingsplatform voor bestuursvergaderingen
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Oplossing voor veilige bestandsoverdracht
Cerberus FTP Server is een veilige lokale oplossing voor bestandsoverdracht met tools voor audits, samenwerking en automatisering voor een veilige bestandsoverdracht. Het systeem is HIPAA-conform en FIPS 140-2-gevalideerd, en biedt SSL-versleuteling, automatische IP-banning, tweestapsverificatie en meer. Meer informatie over Cerberus FTP Server
Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Pakket voor cloudgebaseerde samenwerking en het delen van bestanden
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Samenwerkingsappsuite voor teams
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Online platform voor bestandsoverdracht
WeTransfer is een online platform voor het overbrengen van bestanden waarmee gebruikers gratis hun bestanden over de hele wereld kunnen verzenden, inclusief grote bestanden tot 2 GB. Meer informatie over WeTransfer
Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Cloudgebaseerd elektronisch documentbeheer
eFileCabinet is een papierloze oplossing voor kantoor- en documentbeheer die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van meerdere sectoren door middel van cloudgebaseerde of lokale implementatie. Meer informatie over eFileCabinet
Software voor transactiebeheer van vastgoed
Dotloop is een end-to-end platform voor transactiebeheer, productiviteitsoptimalisatie en e-handtekeningen voor professionals en klanten in de vastgoedsector, met systeemeigen mobiele apps. Meer informatie over dotloop
Collaboration, audio/video calling and file sharing software
Nextcloud is a collaboration platform, which enables organizations to share documents, send or receive emails, manage calendar, and communicate via secure video chats. Features include workflow automation, user authentication, compliance management, remote access, and audit tracking. Meer informatie over NextCloud
Communicatie- en samenwerkingsplatform voor teams
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Veilig bestanden delen en synchroniseren
ShareFile biedt je de mogelijkheid voor het veilig verzenden, ontvangen en delen van grote zakelijke bestanden. Via het ShareFile-portal kun je je klanten een gepersonaliseerd, merkeigen en wachtwoord-beveiligd platform bieden om samen te werken aan bestanden. Veilige bestandsoverdracht is gegarandeerd met de hoogwaardige versleuteling van... Meer informatie over ShareFile
Deel bestanden en werk samen aan creatieve projecten met Hightail
OpenText Hightail helpt creatieve en marketingteams om creatieve beoordelingen en goedkeuringen van visuele content te stroomlijnen. Meer informatie over Hightail
Opslag van cloud-content voor meerdere apparaten
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving.
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Software voor documentbeheer
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. M-Files DMS kan worden gebruikt om alle bestandstypen te zoeken, op te slaan, te delen en te beheren, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties, CAD- en... Meer informatie over M-Files
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Deel snel bestanden
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen voor marketingprofessionals die digitale inhoud eenvoudig vanuit één centrale ruimte willen opslaan, organiseren, creëren, beheren en distribueren. Meer informatie over Bynder
Online documentbeheer
Zoho Docs is online documentbeheersoftware waarmee je al je documenten op één plek kunt maken en opslaan en naadloos kunt samenwerken met je team. Meer informatie over Zoho Docs
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Beheerde bestandsoverdracht om gegevensuitwisseling te beveiligen en automatiseren.
GoAnywhere MFT is een betaalbare oplossing voor ondernemingen voor het beveiligen, beheren en automatiseren van alle bestandsoverdrachten van je hele organisatie via één interface. Meer informatie over GoAnywhere MFT
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden.
FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
Tool voor samenwerking op afstand voor werknemers en gedistribueerde teams
Droplr is een tool voor samenwerking en communicatie op afstand waarmee externe teams direct schermopnames kunnen uitwisselen, schermen en bestanden kunnen delen met teamleden en klanten. Meer informatie over Droplr
Tool voor online opslag en teamsamenwerking
pCloud is een beveiligd platform voor cloudopslag, het delen van bestanden en samenwerking met oplossingen voor web, Windows, Mac, Linux, iOS en Android. Meer informatie over pCloud Business
Document sharing and collaboration management software
SmartVault helps businesses store documents and collaborate with internal and external stakeholders via a unified portal. The platform complies with a variety of statutory guidelines including CCPA, SEC, GLBA, GDPR, and FINRA to prevent violation of rules and fulfil legal obligations. Meer informatie over SmartVault
Cloudgebaseerde ondernemingsoplossing voor het delen van documenten
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
Secure Integration and Data Movement Platform
Cleo Integration Cloud (CIC) is a cloud-based integration platform, purpose-built to design, build, operate and optimize critical ecosystem integration processes. Meer informatie over Cleo Integration Cloud
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Het mobiele platform van Beekeeper is het enige contactpunt voor je eerstelijnsmedewerkers. De software combineert communicatie en tools om de flexibiliteit, productiviteit en veiligheid van het bedrijf te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Bestandsuitwisseling en contentbeheer voor ondernemingen
Egnyte is een tool voor het delen van en samenwerken aan bestanden binnen ondernemingen, waarmee gebruikers vanaf elk gewenst apparaat veilige toegang kunnen verkrijgen en kunnen delen en samenwerken met collega's en partners. Meer informatie over Egnyte
Veilig bewaren en delen van zeer vertrouwelijke documenten
Veilige virtuele datarooms waarmee investeringsbanken, advocatenkantoren, private equity-groepen en bedrijven documenten online kunnen delen en kunnen samenwerken aan projecten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
Geautomatiseerd cloudgebaseerd documentverzamelsysteem voor klanten
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Het meest veilige samenwerkingsplatform.
Wire is een beveiligde tool voor berichtenuitwisseling en samenwerking voor bedrijven met end-to-end versleuteling, groepschats, video- en spraakoproepen, delen van bestanden en schermen en meer. Meer informatie over Wire
End-to-end versleutelde synchronisatie en delen van bestanden
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloudleveranciers heeft Tresorit geen toegang tot gebruikersbestanden, om maximale vertrouwelijkheid te garanderen. Meer informatie over Tresorit
Lokale en cloudgebaseerde oplossingen voor bestandsbeheer
SmartFile is een bestandsbeheersysteem waarmee bedrijven het delen van bestanden zowel in de cloud als op locatie kunnen beheren en beveiligen. Het platform automatiseert IT-activiteiten door middel van gebruikerstoegangscontrole, activiteitenlogboeken, e-mailmeldingen, koppelingen naar virtuele mappen en andere controlemaatregelen. Meer informatie over SmartFile
Beveiligde gegevens- en bestandsoverdracht voor gebruikers op bedrijfsniveau
MOVEit-software voor beheerde bestandsoverdracht biedt veilige samenwerking en geautomatiseerde bestandsoverdracht van gevoelige gegevens. Organisaties krijgen volledig inzicht in alle bestandsoverdrachten met geautomatiseerde workflows die scripting kunnen vervangen. Meer informatie over MOVEit
Bulk bestandsuitwisseling voor bedrijven en creatieve bureaus
Digital Pigeon is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die is ontworpen om producenten van reclame, video en audio en grafisch ontwerpbureaus te helpen grote digitale bestanden te delen. Belangrijkste functies omvatten aanpasbare branding, videostreaming, volgen van activiteiten, externe toegang en projectmanagement. Meer informatie over Digital Pigeon
Veilige online faxservice
eFax is 's werelds beste online faxservice. Het enige dat je nodig hebt is een e-mailaccount om direct faxen te verzenden en ontvangen. Geen faxmachines, papier of toner meer! Meer informatie over eFax Corporate
Cloudgebaseerde bestandsdeling, synchronisatie en back-up vanaf elk apparaat
SugarSync is niet alleen een back-upoplossing; je kunt al je bestanden zoals Microsoft Office-documenten en -media direct synchroniseren met al je computers en mobiele telefoons met internettoegang. Bewaar en maak een back-up van je bestanden op de beveiligde servers en krijg overal en altijd toegang vanaf elke webbrowser. Je kunt deze bestanden... Meer informatie over SugarSync
Veilige samenwerking aan documenten en projectmanagement
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
Whitelabel klantenportal en cloudgebaseerde teamsamenwerking
Clinked is een cloudgebaseerd klantenportaal en een samenwerkingstool. Stel klanten, interne teams en projectgroepen in staat om efficiënt te werken binnen merkeigen, veilige en intuïtieve werkruimten. Verhoogde merkherkenning en productiviteit van Clinked bevorderen de klantretentie en -opstelling. Meer informatie over Clinked
Oplossing voor documentbeheer voor bedrijven van elke omvang
Dokmee is een oplossing voor documentbeheer met meerdere edities die beschikbaar zijn voor het MKB en ondernemingen en die kunnen worden geïmplementeerd in de cloud, op het web of op locatie. Het product biedt een breed scala aan functies, waaronder het bewaren en organiseren van documenten, het delen en samenwerken aan bestanden en... Meer informatie over Dokmee DMS
Cloudgebaseerde, veilige oplossingen voor virtuele post en adressen.
Gebruikers hebben meer dan 14 miljoen postitems gescand met Earth Class Mail. Krijg eenvoudig online toegang tot je post, zodat jij je kunt concentreren op belangrijkere zaken. Stel meerdere gebruikers in, automatische regels en integreer met andere apps om je post voor je te laten werken – niet andersom. Meer informatie over Earth Class Mail
Dienst voor het uploaden en opslaan van afbeeldingen
Gebruik Cloudinary om je gebruikers in staat te stellen afbeeldingen veilig te uploaden naar je websites en mobiele apps. Ondersteunt afbeeldingsopslag en -manipulatie. Meer informatie over Cloudinary
Veilige elektronische handtekening, e-mailencryptie en bestanden delen
DeliverySlip is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeveiliging, het delen van bestanden en elektronische handtekeningen die professionele e-mailversleuteling, veilige bestandsoverdracht, elektronische goedkeuringen, webformulieren, bulkverzending en meer biedt. De software werkt in Microsoft Outlook, Gmail en verschillende andere... Meer informatie over DeliverySlip
Open source enterprise file sharing platform
ownCloud is an open source enterprise file sharing platform designed to provide users with secure access to company files and documents from any device. APIs and open architecture enable the addition of corporate branding and extension of core functionality to meet evolving company needs. Meer informatie over ownCloud
Multi-level collaborative platform for your organisation.
Thanks to SweetHive you can have all your communication in just one customised thread. Improve your collaborative skills and build your personal hive. Meer informatie over SweetHive
Softwareplatform voor sociaal intranet
Noodle is een sociaal intranet met een volledige reeks toepassingen waarmee je de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf kunt verbeteren. Meer informatie over Noodle
Bestuursportal en beheer van bestuursvergaderingen
Het complete bestuursportal van Aprio helpt organisaties bij het beheren van bestuursvergaderingen en bestuurscommunicatie, met optimale beveiliging en service. Meer informatie over Aprio
Video's Most Interactive Platform
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
The #1 File Handling Service for Developers
Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Filestack provides responsive, reliable and secure delivery so that your files are delivered with unparalleled speed and control. Meer informatie over Filestack
Veilig delen van zakelijke bestanden eenvoudig gemaakt.
Onehub biedt veilige, gebruiksvriendelijke bestandsdeling voor bedrijven. Meer dan 1 miljoen zakelijke gebruikers vertrouwen op Onehub voor het delen van bestanden, klantenportals en virtuele dataroombehoeften. Meer informatie over Onehub
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Gegevensbeheer voor architecten, ingenieurs en bouwbedrijven
12d Synergy is een oplossing voor gegevensbeheer en projectsamenwerking die architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus helpt goed werk te verzetten. Het is een alles-in-één-oplossing voor bouwprojecten die je e-mail, documenten, taken, CAD, geospatiale gegevens en 12d-model beheert. Meer informatie over 12d Synergy
Beveiligde online synchronisatie en delen van bestanden
Syncplicity by axway is een bedrijfsoplossing voor het online delen van bestanden en mobiele samenwerking met toegangscontroles op bedrijfsniveau, versleuteling op militair niveau, wissen op afstand en MDM (Mobile Device Management)-integratie. Een beleidsgestuurde hybride cloud geeft IT de volledige controle over bestandsbeveiliging en... Meer informatie over Syncplicity
Private file sharing and storage
Sync.com is a cloud-based file sharing and storage platform with tools for sending and receiving files, organizing folders, previewing documents, backing up files, and controlling user permissions. The software offers end-to-end encryption, HIPAA compliance, and enterprise-grade data replication. Meer informatie over Sync.com
Cloud-based file sharing & collaboration software
Kamzan helps businesses share documents, exchange data, and collaborate on projects on a unified portal. It utilizes AES 256-bit hash algorithm, unique keys, TLS13 certificate, and two-factor authentication to encrypt files and databases, provide secure communication, and ensure authorized access. Meer informatie over Kamzan
We make portals. It's not magic. It's Magentrix.
Magentrix specializes in partner portals (PRM) and customer success portals. Seamlessly integrating with your CRM to maintain a single corporate data source. Meer informatie over Magentrix
Je inbox, opnieuw uitgevonden
Spike brengt al je communicatie op één plek: je e-mails, berichten, chats, spraak- en videogesprekken, teamsamenwerking en al het andere. Dit is wat jij en je team zochten in een productiviteits- en samenwerkingsapp, maar dan veel eenvoudiger, en allemaal vanuit je inbox. Meer informatie over Spike
Beheer sofwareprojecten op één plek.
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
Platform voor voor digitale visitekaartjes voor bedrijven en personen
Switchit is een oplossing voor digitale visitekaartjes die is ontworpen om bedrijven te helpen om contactgegevens te maken en deze te delen met klanten via sms, e-mail, QR-codes en sociale mediaplatforms. Gebruikers kunnen video's van 90 seconden uploaden naar hun visitekaartjes met productdemo's, promo's, rondleidingen door vastgoed en meer. Meer informatie over Switchit
Whitelabel-oplossing voor het delen van bestanden
ExaVault is een SFTP (SSH File Transfer Protocol)-hostingoplossing waarmee bedrijven bestanden of mappen kunnen verzenden, ontvangen of eraan kunnen samenwerken. Het stelt beheerders in staat automatische meldingen te activeren om gebruikersactiviteiten bij te houden en te volgen, zoals het downloaden, uploaden of verwijderen van bestanden. Meer informatie over ExaVault Cloud FTP
Beveiligde gedeelde werkruimte en oplossing voor het delen van bestanden voor teams
Zoho WorkDrive is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor teams, en het biedt een veilige gedeelde werkruimte, teammappen, realtime meldingen, het opstellen en publiceren van documenten, het delen van bestanden met configureerbare toegangscontroles, desktop-synchronisatie, versiebeheer, analyses en... Meer informatie over Zoho WorkDrive
Compare, Protect, Manage & Share your high-stakes documents
The fastest way to compare documents and generate accurate redlines. Remove sensitive metadata left in the documents you need to share and manage your transactions. Meer informatie over Workshare Compare
Digital asset management and content distribution platform
Imagen is a digital asset management software that helps organizations and businesses in the sports and media industry store, search, view, distribute and handle videos, images, documents, and audio assets on a centralized platform. Meer informatie over Imagen
Secure cloud storage with multiple cloud account connections
Koofr offers EU-based cloud storage with options to connect personal storage and multiple cloud accounts, including Google Drive, Dropbox, Amazon Cloud Drive and OneDrive. Meer informatie over Koofr
The All-in-one Business Process Communication solution
Secure private smartphone/desktop communication and other process automation tools for leading business teams: group chats, PTT, NFC, VoIP.. Meer informatie over Team on the Run
Secure messaging, file sharing & eSignature platform.
Liscio’s platform makes it simple for ACCOUNTANTS to work with their CLIENTS online. Liscio provides all the tools needed to keep both parties efficient including secure messaging, secure file sharing and storage, e-signatures, Mobile Apps for firms and clients, and more. Meer informatie over Liscio
Collaboration and secure file transfer platform
Enhanced File Transfer (EFT) by Globalscape is a cloud-based and on-premise platform designed to help enterprises manage data transfers in a secured manner. Features include collaboration, analysis, event-triggered actions, two-factor authentication, compliance management, and event scheduling. Meer informatie over Globalscape EFT
The modern client portal for innovative businesses
Modern client portal with modules for file-sharing, eSignatures, billing, messaging, intake forms, knowledge base, and more. Meer informatie over Portal
Patient engagement software for the healthcare sector
Medsender is a document management and file-sharing software designed to help businesses in the healthcare and insurance sector share documents via fax, email, and text messages. The HIPAA compliant platform enables administrators to share encrypted protected health information (PHI) with relevant personnel in real-time. Meer informatie over Medsender
Cross-device content creation suite
Creativity 365 is a content creation suite which allows users to streamline workflow with creative apps for document management, information organization, idea generation & multimedia editing. The suite includes five creative apps: Markup, Pocket Scanner, NoteLedge, Animation Desk, & Write-on Video. Meer informatie over Creativity 365
Try Intralinks VIA for Free !
Intralinks VIA offers secure, scalable file-sharing letting you store all of your content online. Access, manage, share, and UNshare from anywhere, anytime. Enterprise-grade file sync and share tool that IT and business professionals will love. Meer informatie over Intralinks VIA
Record, credential & compliance management
OurRecords is a record and credentialing management solution that allows businesses to manage the compliance of their business partners, vendors or workforce Meer informatie over OurRecords
Document control, protection, and tracking
Confidela’s WatchDox™ service allows businesses to share sensitive documents, and to protect, control and track them wherever they go. Delivered as a Software-as-a-Service (SaaS) solution and requiring no software installation, WatchDox allows document senders to restrict the recipients’ ability to view, copy, print or forward the documents. Meer informatie over WatchDox Virtual Data Room
SaaS operations management and security platform
BetterCloud provides critical insights, automated management, and intelligent data security for cloud office platforms. By leveraging open APIs, BetterCloud securely connects with your data at its source, providing maximum control without requiring any cumbersome setup. Meer informatie over BetterCloud
Collaboration tool for SMEs and education institutes
Lark is a collaboration software that helps businesses establish communication through instant messaging and audio or video calling. It lets users create chat threads and view interaction history to streamline communication and provide context on specific topics. Meer informatie over Lark
Send, receive and track large files
SendSpace is a file sharing application that lets you send, receive, and track large document types that are too big for email. You can drag and drop files to upload to SendSpace and send file links to others by email as well as adding file descriptions before uploading. Meer informatie over SendSpace
Better Online Services with Online Forms
SeamlessDocs is the ONLY WAY to completely get rid of paperwork using our online documents, forms, and eSignatures. Upload any PDF to convert it into an online form that can be completed and eSigned from any device and store all docs in cloud so you have access to them anytime, anywhere. Meer informatie over SeamlessDocs
Secure file sharing solution
V-Rooms is a secure file sharing solution which enables accounting firms, banks, and private equity firms to manage projects, share files, and store documents Meer informatie over Vault Rooms
Cloud-based data sheet creation, editing, & management tool
TDSmaker is a web-based data sheet design, creation, & management tool for product engineers, with ERP & CRM integration and web & mobile device accessibility Meer informatie over TDSmaker
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie kunnen bevorderen en een leercommunity kunnen opbouwen. Meer informatie over BoostHQ