Hier is onze lijst met apps voor Software voor kwaliteitsbewaking contactcenter. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

28 softwareopties

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
With Playvox, you will centralize & automate your entire QA process. This ensures quality performance is always being monitored, measured, trained, recognized & rewarded. Playvox helps customer service teams focus on what's most important by optimizing daily tasks, thereby boosting work satisfaction Meer informatie over Playvox
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Scorebuddy - een alles-in-één kwaliteitsbeheerplatform voor contactcenters voor het scoren van medewerkers en het analyseren van klantinteracties; flexibele scorekaarten, rijke dashboards, AI-tekstanalyse, oplossingen voor leren en ontwikkeling geïntegreerd in één platform; als bundel of zelfstandige oplossing. Gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Scorebuddy
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Meer informatie over EvaluAgent
Verint Automated Quality Management (AQM) is a cloud-based automated quality management solution that automates the process of identifying problems, measuring performance and providing analytics and insights. Meer informatie over Verint Automated Quality Management
Klaus verbetert op meetbare wijze de kwaliteit van de klantenservice door interne feedback eenvoudig en systematisch te maken. Meer informatie over Klaus
Stella Connect by Medallia is designed to help customer service teams manage customer feedback, coaching, and quality assurance processes on a unified platform. It enables managers to gain visibility into agent performance, create automated workflows, and reward agents based on customer feedback. Meer informatie over Stella Connect
Balto is een software-oplossing voor callcenters die kan worden geïntegreerd met bestaande webgebaseerde telefoniesystemen, waarbij kunstmatige intelligentie wordt gebruikt om oproepen te controleren en telefoongesprekken te interpreteren om verkoop- of servicemedewerkers te voorzien van aanwijzingen over de beste dingen die ze kunnen zeggen op... Meer informatie over Balto
Modern Cloud Contact Center with multichannel capabilities with Inbound, Outbound, IVR, and Chat modes Meer informatie over Intalk.io
CallMiner Eureka is a cloud-based speech analytics software, which helps contact centers automatically analyze customers' engagement across various communication channels such as calls, emails, social media platforms, and chat. Meer informatie over Eureka
inConcert Omnichannel Contact Center allows businesses to reach their customers through any channel, including voice and video calls, email, live chat, SMS/text messaging, social networks, WhatsApp, and more. The software aims to provide an outstanding experience and transform every customer interaction. Meer informatie over inConcert Omnichannel Contact Center
RapportCMS is a cloud-based solution that enables contact centers to manage multi-channel transactions, routing, scheduling, data transfers, payroll, and more. Meer informatie over RapportCMS
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution that analyzes customer and patient interactions to supercharge profits and customer experience. Prodigal’s real-time and post-engagement apps give lenders and healthcare providers the power to turn insights into measurable outcomes. Meer informatie over Prodigal
MaestroQA is a QA software with built-in quality analysis and agent coaching tools designed to help call centers improve customer experience. Meer informatie over MaestroQA
Cisco Finesse is a digital contact center solution that enhances customer and agent experience with robust features such as direct call transfers, real-time coaching, internal communication channels, call monitoring, and advanced analytics to understand areas of improvement. The system integrates with multiple Cisco communications solutions to... Meer informatie over Cisco Finesse
Expertflow Contact Center integrates voice, chat, video, web & social media channels with market-leading AI and CRM solutions to automate and enhance customer experience. We equip agents with knowledgebase and CRM integrated bots and tools thus considerably reducing call handling time. Meer informatie over Expertflow Contact Center
Our customer experience management (CEM) software is specifically built for call centers and designed to measure, track, benchmark, and improve FCR, Csat, NPS, quality assurance, customer service and employee experience. Meer informatie over mySQM Customer Service QA
Verint Workforce Engagement delivers an intuitive and user-friendly cloud solution to businesses of all sizes Meer informatie over Verint Workforce Engagement
Verint Forecasting and Scheduling is a workforce management and contact center quality assurance solution that helps businesses manage shift swapping, track employee performance, handle capacity planning, and more from within a unified platform. Meer informatie over Verint Forecasting and Scheduling
HGS Agent X offers the right work tools & processes, and a streamlined hiring & onboarding framework that enables organizations to maximize its productivity based on the flexible work option preferred by its employees. Meer informatie over HGS Agent X

Gerelateerde categorieën