Hier is onze lijst met apps voor Content collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

16 apps
Sorteren op
Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Platform voor samenwerking en contentbeheer
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Cloudgebaseerd elektronisch documentbeheer
eFileCabinet is een papierloze oplossing voor kantoor- en documentbeheer die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van meerdere sectoren door middel van cloudgebaseerde of lokale implementatie. Meer informatie over eFileCabinet
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectmanagement. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Veilige samenwerking aan documenten en projectmanagement
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
Veilig delen en volgen van documenten voor professionals.
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen. Meer informatie over DocSend
een interactief intranet en samenwerkingscentrum voor bedrijven.
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
Sociale, collaboratieve intranetsoftware voor organisaties
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Virtual workspaces that facilitate team collaboration
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing. Meer informatie over Bluescape
Online proefdruk- en samenwerkingsplatform
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Platform voor digitale werkruimte en werkstroombeheer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Beveiligde gedeelde werkruimte en oplossing voor het delen van bestanden voor teams
Zoho WorkDrive is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor teams, en het biedt een veilige gedeelde werkruimte, teammappen, realtime meldingen, het opstellen en publiceren van documenten, het delen van bestanden met configureerbare toegangscontroles, desktop-synchronisatie, versiebeheer, analyses en... Meer informatie over Zoho WorkDrive
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter