Personeelsbeheer software voor call center
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Personeelsbeheer software voor call center. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
22 softwareopties
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools.
Meer informatie over Dynamics 365
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal.
Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van...
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.
Meer informatie over Talkdesk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over CXone Mpower
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren.
Meer informatie over Gong.io
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één.
Meer informatie over Kixie PowerCall
Voor contactcentra met meer dan 150 medewerkers voorspelt Aspect Workforce Management nauwkeurig de oproepvolumes, plant het medewerkers op een flexibele manier op specifieke tijdstippen en controleert het de naleving in realtime. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en meldingen ontvangen wanneer de prestaties buiten de...
Meer informatie over Aspect Workforce
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te...
Meer informatie over Sprinklr
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en...
Meer informatie over ZIWO
Krijg waardevolle inzichten op schaal in de activiteiten van de buitendienst met behulp van dit geavanceerde platform voor gespreksinformatie en geef de prestaties van je verkoopteam een boost.
Meer informatie over Modjo
TCN is een cloudgebaseerde callcenteroplossing. Het platform ondersteunt zowel inkomende als uitgaande processen, samen met gemengde oproepen, aanpasbare spraakberichten en voorspellend bellen. Het biedt klanten updates over realtime gesprekscampagnekosten en nog veel meer diensten.
Meer informatie over TCN
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer.
Meer informatie over Call Center Studio
Het self-service cloudcontactcenter van 8x8 biedt een flexibele manier om met klanten in contact te komen, zodat elk bedrijf een positieve klantervaring kan bieden met een complete multi-channel oplossing en uitgebreide klantanalyse.
Meer informatie over 8x8 Contact Center
PanTerra heeft een revolutionair product gecreëerd genaamd Streams, die een eenvoudige interface biedt met één portal/toepassing voor al je zakelijke communicatiebehoeften. Werk met plezier in de wetenschap dat Streams je in staat stelt om op elk medium te communiceren dat je team nodig heeft.
Meer informatie over PanTerra Networks
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie.
Meer informatie over LeadDesk
RingCentral Engage Voice is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen processen te automatiseren voor de onboarding van klantenservicemedewerkers met oproepscripting, historische rapportage en CRM-integraties. Het platform heeft als doel de verkoopprestaties te verbeteren door tijd te besparen voor...
Meer informatie over RingCentral Engage Voice
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken.
Meer informatie over NOLA
Het bedrijfseigen work@home-besturingssysteem is een technologieplatform dat werving, training, planning en beheer van personeel combineert met een CX-marktplaats. Bedrijven krijgen toegang tot een uitgebreide outsourcing softwareoplossing en een wereldwijd personeelsbestand van meer dan 8500 freelancers.
Meer informatie over yoummday