Hier is onze lijst met apps voor Online samenwerkingssoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

267 apps
Sorteren op
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Collaboration management solution for teams
CollaBoard is a collaboration management solution designed to help businesses manage projects, communications, and workflows across teams. The platform comes with mind maps, which enable users to graphically represent ideas/concepts and structure information using sticky notes, images, and videos. Meer informatie over CollaBoard
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is een alles-in-één digitaal platform voor de werkplek dat interne communicators, IT-teams en managers in staat stelt om medewerkers te betrekken, te informeren en contact met hen te leggen via een geïntegreerd intranet, sociaal netwerk en samenwerkingstools die naadloos aansluiten op Google Suite. Meer informatie over Happeo
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over Elium
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Gemeenschaps- en samenwerkingsplatform
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Eigen sociaal netwerk voor grote ondernemingen
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, bedrijfsmiddelen en de apps die ze nodig hebben bij elkaar brengt. Meer informatie over Zoho Connect
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Beveiligde gedeelde werkruimte en oplossing voor het delen van bestanden voor teams
Zoho WorkDrive is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor teams, en het biedt een veilige gedeelde werkruimte, teammappen, realtime meldingen, het opstellen en publiceren van documenten, het delen van bestanden met configureerbare toegangscontroles, desktop-synchronisatie, versiebeheer, analyses en... Meer informatie over Zoho WorkDrive
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, tijdregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ProWorkflow
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams
Zoho Sprints is een collaboratieve, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrums, agile rapporten en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfscontent kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Tool voor management binnen social media voor bureaus
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Beheer van kwaliteit, projecten, risico's en documenten, met ingebouwde chat
Project- en kwaliteitsbeheer voor het bereiken en handhaven van ISO 13485:2016, CE-markering of U.S. QSR (21CFR 820) voor nalevingssucces voor 510(K) indiening. Meer informatie over qmsWrapper
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA Software
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is de leider in software voor bestuursmanagement omdat het bestuurders blij maakt en beheerders in staat stelt om hun taken uit te voeren. Besturen worden er blij van. Daarom worden bestuurders die OnBoard voor het eerst gebruiken, er helemaal blij van - het is speciaal voor hen gemaakt. Begin met je gratis proefversie van 30-dagen. Meer informatie over OnBoard
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Een visueel samenwerkingsplatform voor je geweldige projecten
Quire is een modern samenwerkingsprogramma voor projectmanagement, speciaal ontworpen voor teams om hen te helpen hun ideeën te bereiken door ze in stapsgewijze takenlijsten op te splitsen. Meer informatie over Quire
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Flexible project management & team communication tool
Basecamp is a project management and daily task tracking application suitable for use by teams of all sizes, from freelancers and SMBs to large enterprises Meer informatie over Basecamp
Samenwerkingsappsuite voor teams
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over G Suite
Cloud collaboration and file sharing application suite
Microsoft Office 365 provides web, desktop, and mobile apps for Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online, and more Meer informatie over Office 365
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote
Video- en webconferenties voor teams van elke omvang
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco WebEx
Secure Content and File Sharing. Free Cloud Storage.
Box is a modern content management platform that allows users to manage assets and approval workflows in one place Meer informatie over Box
Collaboration & content management platform
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Meer informatie over SharePoint
Management en planning binnen social media
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Your all-new easy-to-use to-do list
Wunderlist allows you to manage and share your daily to-do lists, create subtasks, assign tasks with other users for better collaboration, and more Meer informatie over Wunderlist
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.me
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Cloud-based organization & collaboration tool
Airtable is a mobile friendly organization & collaboration platform designed to provide any sized team with the tools to create easy-to-use & flexible workflows Meer informatie over Airtable
Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Bewerking en opmaak van pdf's vanaf elke locatie, met ingebouwde samenwerking.
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Social Media Management Software for Business
Sprout Social is a social media management tool created to help businesses find new customers & grow their social media presence. Meer informatie over Sprout Social
Enterprise Social Network (ESN) to connect and communicate
Yammer is a private enterprise social networking solution that enables employees to collaborate securely across time and distance. Yammer provides a single, secure platform on which companies can share information, resources and business applications Meer informatie over Yammer
Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Cloudgebaseerde videoconferenties
Met Blue Jeans kunnen collega's, klanten en partners via video verbinding met elkaar maken vanaf meerdere apparaten en platforms. Meer informatie over Blue Jeans
Award-Winning Project Management Software
ProjectManager.com is an online project management software providing teams with a project dashboard for planning, tracking and collaboration real time Meer informatie over ProjectManager.com
Share Files & Collaborate on Creative Projects with Hightail
OpenText Hightail helps creative and marketing team streamline creative reviews and approvals on visual content. Meer informatie over OpenText Hightail
Online collaboration & web conferencing solution
Blackboard Collaborate is an online collaborative learning solution which enables employees to fulfill training requirements anywhere, anytime, with audio, video & webcam support, file sharing, & mobile collaboration, plus an interactive whiteboard, chat functionality, & more Meer informatie over Blackboard Collaborate
Communication and collaboration platform for teams
Flock is a collaborative messaging app for teams which enables users to discuss projects and find and share information and ideas effectively and efficiently Meer informatie over Flock
Construction Software
Viewpoint Construction Software has carved out a unique position in the construction management software marketplace. By working closely with our customers to gain the specific insights we need to address industry pain points, we're creating products that are built to scale with our customers’ businesses, yet not force them to invest in... Meer informatie over Viewpoint
Business Collaboration Simplified
Highfive is an all-in-one hardware and software video & web conferencing solution that simplifies business collaboration Meer informatie over Highfive
Simplify group collaboration in a user-friendly environment
Simplify group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Glasscubes is a secure hub of online workspaces that you control, which make it easy to work with anyone, from anywhere. Meer informatie over Glasscubes
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Het eenvoudigste samenwerkingsplatform voor visuele samenwerking op afstand, agile management, brainstormen, prototyping/wireframing enz. Meer informatie over Miro
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Docs, tasks, & spreadsheet collaboration with built-in chat
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Meer informatie over Quip
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om jouw online vergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Web conferencing and team collaboration tool
FreeConferenceCall.com offers HD audio conferencing and online meetings for team collaboration within businesses. Meer informatie over FreeConferenceCall.com
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Online documentbeheer
Zoho Docs is online documentbeheersoftware waarmee je al je documenten op één plek kunt maken en opslaan en naadloos kunt samenwerken met je team. Meer informatie over Zoho Docs
Collaborative work management software for accounting firms.
Karbon is a collaborative work management platform for accounting firms and professional service businesses. Meer informatie over Karbon
Inbox management for teams
Drag is an inbox and email management add-on for gmail which helps teams to collaborate on email responses, create shared inboxes and Kanban boards, delegate emails and tasks to team members, generate tasks from emails, and communicate with one another, all from within the email client Meer informatie over Drag
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Meer informatie over eXo Platform
Powerful project management and collaboration platform.
Hive is powerful, intuitive project management for impactful businesses. Meer informatie over Hive
Easy to use and affordable project management software
RationalPlan is a straightforward and easy to use project management software but powerful enough to assist project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload. It is useful for project planning, project scheduling and project tracking. If you are working in the area of... Meer informatie over RationalPlan
Project management on time
5pm is a powerfull project and tasks management tool. It is great for team collaboration and remote workers. Gantt chart, GSuite, Office 365 and Slack integrations. Meer informatie over 5pm
Cloudgebaseerd online trainingsplatform
Het schaalbare en beveiligde gehoste platform van BrainCert biedt je de tools en expertise die je nodig hebt om online te leren en les te geven, allemaal op één plek. Meer informatie over E-Learning Platform
Group messaging, collaboration, and video meetings for teams
Stride is a cloud-based group messaging & video meetings solution from Atlassian which offers instant messaging, voice & video calls, screen sharing, and more Meer informatie over Stride
Webplatform voor zelfbeheerde organisaties
holaSpirit is een webplatform ontworpen voor zelfbeheerde organisaties, wat hun methodologie ook is (Holacratie, Sociocratie 3.0). Holaspirit vereenvoudigt de implementatie van een nieuw organisatieontwerp op basis van rollen en cirkels, nieuw bestuur op basis van een gedistribueerd besluitvormingsproces, en een nieuwe manier van werken. Meer informatie over holaSpirit
Cloud enabled 3D CAD & collaboration platform for designers
Fusion 360 by Autodesk is a 3D CAD, CAM, and CAE tool that combines industrial and mechanical design, simulation, collaboration, and machining to connect the entire product development process in an integrated, concept-to-production toolset Meer informatie over Fusion 360
Open source teamchat communicatietool
Rocket.Chat is een open source platform voor teamsamenwerking en communicatie met live chat, video- en audioconferenties, het delen van bestanden, het vertalen van berichten en meer. Meer informatie over Rocket.Chat
Open source workplace messaging for web, PCs & phones
Mattermost is an open source workplace messaging system for web, PCs & phones, that supports 1-1 & group messaging, file sharing, multiple languages, & more Meer informatie over Mattermost
Video making solution facilitating workplace communication
Loom is a video making solution designed to help businesses facilitate workplace communication through video or screen recording capabilities. It allows users to utilize the web interface to capture screens or record front-facing camera videos and share them via a link with stakeholders. Meer informatie over Loom
Employee intranet & collaborative suite with built-in apps
OnSemble employee intranet & collaborative suite empowers organizations with greater productivity and collaboration Meer informatie over OnSemble Intranet Portal
Platform voor taak- en projectbeheer
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Meer informatie over Redbooth
Collaborative project workspace & task management for teams
Ora is a collaborative, all-in-one project workspace and task management app for teams, with kanban, time tracking, chat, reporting, and third party integration Meer informatie over Ora
Beveiligde instant messenger voor teams en bedrijven
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven door middel van verschillende communicatiekanalen te helpen bij het beheren van bestandsoverdrachten, groeps- en privéchats, screenshots, het delen van schermen en meer. Gebruikers kunnen uitzendberichten verzenden naar leden in hun netwerk en meerdere chats weergeven in één... Meer informatie over Brosix
Project Management, Collaboration & Task Management Software
Orangescrum is the best Project Management and Task Management software with multiple features to increase the productivity of small, medium and large enterprises. It has both cloud and community editions for users. Meer informatie over OrangeScrum
Bestandsuitwisseling en contentbeheer voor ondernemingen
Egnyte is een tool voor het delen van en samenwerken aan bestanden binnen ondernemingen, waarmee gebruikers vanaf elk gewenst apparaat veilige toegang kunnen verkrijgen en kunnen delen en samenwerken met collega's en partners. Meer informatie over Egnyte
Platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie
Een platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie voor de werkplek. Meer informatie over talkspirit
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Seismic's toonaangevende oplossing voor verkoopbevordering stelt marketingteams in staat om inhoud op grote schaal aan te passen en voorziet grote verkoopteams van de juiste content voor elke interactie, waardoor de tijd die wordt besteed aan het verkopen en het winnen van opdrachten aanzienlijk wordt verbeterd. Seismic is het enige... Meer informatie over Seismic
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Collaboratief platform voor taakbeheer
Azendoo is een collaboratieve toepassing voor taakbeheer die teams helpt werk te organiseren en bij te houden, maar die ook het projectmanagement, delen van documenten, bijhouden van werk en meer vereenvoudigt. Azendoo is geïntegreerd met Google Drive, Evernote, DropBox, Box en Onedrive, waardoor gebruikers elk type document kunnen delen. Meer informatie over Azendoo
Communitysoftware verbindt klanten, partners en werknemers.
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Community Cloud
Software voor zakelijke samenwerking en teambetrokkenheid
Workmates biedt cloudgebaseerde software voor social networking die teambetrokkenheid en samenwerking bevordert met erkenning en beloningsprogramma's voor werknemers. Meer informatie over Workmates