Hier is onze lijst met apps voor Collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

444 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en @mention teamgenoten. Meer informatie over monday.com
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Breng teams samen met krachtige websamenwerking van Wrike. Maak spreadsheets, e-mails en statusupdates overbodig. Houd altijd de nieuwste bestanden binnen handbereik, werk samen en doe aanvragen in realtime en ontvang automatische rapporten. Meer informatie over Wrike
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro biedt een boeiende, intuïtieve, persoonlijke samenwerkingservaring met meerdere opties voor realtime of asynchroon teamwork op een online whiteboard. Probeer krachtige integraties, vooraf ontworpen sjablonen en meer. Meer informatie over Miro
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is moderne intranetsoftware die is gericht op het verbeteren van de interne communicatie. Het integreert exclusief met Google Workspace en biedt gebruikers een contentmanagementsysteem, analyse van medewerkersbetrokkenheid, machtigingsbeheer en merkaanpassing en de overige samenwerkingstools van Google. Meer informatie over Happeo
Best-in-class software for collaboration and team communications
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Meer informatie over Talkspirit
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor websamenwerking waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Van het creëren van documenten tot projectsamenwerking, Confluence is een manier voor teams om ideeën te delen, een community op te bouwen en werk op één plek gedaan te krijgen. Meer informatie over Confluence
Gemeenschaps- en samenwerkingsplatform
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Maak verbinding met je contacten
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen organisaties wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Meer informatie over Bitrix24
Beveiligde messenger- en chat-app voor teamsamenwerking
Element is een veilige berichten- en chat-app die de samenwerking stroomlijnt tussen teams in verschillende sectoren, waaronder universiteiten, maatschappelijke organisaties, de publieke sector en anderen. Het kan lokaal of in de cloud worden gehost met behulp van Element Matrix Services of een server naar keuze. Meer informatie over Element
Krijg het echte werk gedaan!
Je kunt vrije dagen, vakantie en ziekteverlof bijhouden in ActiveCollab. Het is er allemaal. Eén plek voor samenwerking bespaart tijd en laat je team veel sneller werken. Je weet meteen wie er beschikbaar is en wie niet. Updaten van spreadsheets is verleden tijd. Iedereen zal op dezelfde golflengte zitten. Meer informatie over ActiveCollab
Volledige application lifecycle management
SpiraTeam bevat een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem waarmee projectleden documenten kunnen uploaden op een veilige, gecentraliseerde locatie, met ondersteuning voor maporganisatie, documentatietaxonomieën, metatagging en ingebouwd versiebeheer. Meer informatie over SpiraTeam
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij. Meer informatie over ClickUp
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Online proefdruksoftware voor merken en marketingbureaus
Ziflow is online proefdruksoftware waarmee marketingbureaus en bedrijven in de sectoren voor consumentengoederen, productie, detailhandel, financiële diensten en gezondheidszorg op een gecentraliseerd platform processen voor inhoudbeoordeling en goedkeuring kunnen beheren. Meer informatie over Ziflow
Tool voor management binnen social media voor bureaus
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Platform voor het plannen van vergaderruimten en videoconferenties
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Oplossing voor digitale werkruimte en samenwerkingsbeheer
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over Mural
Voor teams om hun contentreviewproces te beheren
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor kennisbeheer
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Beheer- en samenwerkingsplatform voor bestuursvergaderingen
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Online proefdruk- en samenwerkingsplatform
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Maak aanklikbare instructies voor alles wat er op het internet staat.
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
Software voor resourcebeheer, -programmering en -planning
Visual Planning is software voor resourceplanning en -programmering waarmee gebruikers op een eenvoudige en efficiënte manier hun planningen kunnen maken, beheren en bijwerken. Functies binnen Visual Planning omvatten bouwplanning, projectmanagement, personeelsbeheer, CRM en meer. Meer informatie over Visual Planning
Platform voor samenwerkende intelligentie voor risicobeheer
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen. Meer informatie over Sofvie
Cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor Mac- en iOS-gebruikers
Setapp is cloudgebaseerde software die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen toegang te krijgen tot een verzameling Mac- en iOS-toepassingen, om te helpen met productiviteit en het optimaliseren van taken. Het stelt gebruikers in staat om toepassingen uit verschillende categorieën te selecteren, waaronder onderhoud, creativiteit,... Meer informatie over SetApp
Samenwerkingsoplossing voor taakbeheer en projectmanagement.
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Visuele projectmanagementtool voor hoog presterende teams
Teamhood is een projectmanagementtool voor hoog presterende teams. Je kunt er moeiteloos zowel dagelijkse teamtaken als het projectportfolio mee beheren. Meer informatie over Teamhood
Software voor samenwerking en projectmanagement en voor teams
sharesuite garandeert een effectieve samenwerking op de werkplek tussen externe werknemers op verschillende werkplekken en kantoren. Door fundamentele strategieën voor projectmanagementsoftware toe te passen, vernauw je je focus, bereik je je doelen en verbeter je de leverbaarheid en het succespercentage. Meer informatie over sharesuite

Proteus

(0)
Software voor bedrijfsvoering en projectsamenwerking
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Power up your Slack workflows with Jira steps!
Workflow Steps for Jira brings Jira to your Slack workflows. It allows everyday users to create their own integrations and automations with all their Jira instances. Create and update Jira issues, scrape Slack message content, and import workflow templates! Meer informatie over Jira Workflow Steps for Slack
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Pakket voor cloudgebaseerde samenwerking en het delen van bestanden
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Samenwerkingsappsuite voor teams
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Video- en webconferenties voor teams van elke omvang
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
Software voor ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Business
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Management en planning binnen social media
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Software voor bouwbeheer voor projectlevering.
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Software voor bedrijfsbeheer
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Webconferenties, unified communications, spraak- en video-oproep
Cisco Jabber is een tool voor unified communications waarmee bedrijven instant messaging, spraak- en video-oproepen, voice messaging en webconferenties kunnen bieden. Functies omvatten het delen van bestanden, het doorschakelen van gesprekken, het delen van desktops, permanente chat, actieve controles tijdens het bellen,... Meer informatie over Cisco Jabber
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Bekroonde alles-in-één tool voor websamenwerking. Groepschat via tekst en video, realtime documentbewerking, het delen van bestanden en taken. Het kan worden geïntegreerd in meer dan 1000 apps. Meer informatie over Samepage
Bewerking en opmaak van pdf's vanaf elke locatie, met ingebouwde samenwerking.
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Zoho Meeting is een oplossing voor webconferenties die individuele gebruikers en bedrijven van elke omvang een manier biedt om samen te werken via beveiligde online vergaderingen en webinars. Meer informatie over Zoho Meeting
Intern sociaal bedrijfsnetwerk om verbinding te maken en te communiceren
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Software voor management binnen social media ontworpen voor kleine bedrijven
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Bekroonde software voor projectmanagement
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Communicatie- en samenwerkingsplatform voor teams
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
De flexibele manier om projecten met klanten te beheren.
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio. Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert. Meer informatie over Podio
Deel bestanden en werk samen aan creatieve projecten met Hightail
OpenText Hightail helpt creatieve en marketingteams om creatieve beoordelingen en goedkeuringen van visuele content te stroomlijnen. Meer informatie over Hightail
Lean workflow en business process management (BPM)
Met het intuïtieve procesplatform van Pipefy kun je moeiteloos samenwerken aan activiteiten, communicatie centraliseren en workflowprocessen stroomlijnen. Meer informatie over Pipefy
Online project management & collaboration suite
Resolve questions in real-time via chat, collaborate on your records in comments, broadcast announcements in the feed, always stay up to date by getting notified on relevant updates. Meer informatie over Flowlu
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving.
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Zakelijke samenwerking eenvoudig gemaakt
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
Samenwerkingstool voor het maken, bewerken en delen van inhoud
Notejoy is een samenwerkingstool die organisaties helpt bij het vastleggen, delen en ontdekken van ideeën met behulp van notities om roadmaps, blogposts, oproepscripts, onboarding-materiaal, OKR's en meer te genereren. Gebruikers kunnen afbeeldingen uploaden, checklists maken, codes delen en markdown-syntaxis en sneltoetsen definiëren. Meer informatie over Notejoy
Software voor project- en prioriteitsbeheer voor teams
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team die documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring. Meer informatie over Quip
Vier producten. Eén platform.
Een geïntegreerd trainingsplatform met een ingebouwd door WebRTC aangedreven HTML5 virtueel klaslokaal en bedrijfsvergaderruimte die alle gebruikers een realtime samenwerkingsomgeving biedt. BrainCert is een eenvoudige manier om training te geven en samen te werken met je externe/virtuele team van leerlingen. Meer informatie over BrainCert
Webgebaseerd collaboratieve tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen en -trajecten
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan... Meer informatie over CardBoard
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Het cloudgebaseerde samenwerkingsplatform van Seismic combineert een krachtige samenwerkingsoplossing met een intuïtief platform dat binnen enkele dagen tot 90% acceptatie leidt, waardoor je teams over de hele wereld dichter bij elkaar worden gebracht. Meer informatie over Seismic
Oplossing voor het maken van video's die communicatie op de werkplek vergemakkelijkt
Loom is een oplossing voor het maken van video's die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het faciliteren van communicatie op de werkplek via video- of schermopnamemogelijkheden. Hiermee kunnen gebruikers de webinterface gebruiken om schermen vast te leggen of cameravideo's aan de voorkant op te nemen en deze via een link te delen met... Meer informatie over Loom