Hier is onze lijst met apps voor Collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

635 softwareopties

monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en mention teamgenoten. Meer informatie over monday.com
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Maak je web-app direct collaboratief, waardoor meerdere gebruikers met elkaar kunnen communiceren op elke website of platform, net als Miro, Figma of Google Docs. Voeg op elk gewenst moment samenwerkingsfuncties toe: videochat, scherm delen, co-browsen, delen en bewerken van bestanden, annotaties en e-handtekeningen. Meer informatie over Surfly
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro biedt een boeiende, intuïtieve, persoonlijke samenwerkingservaring met meerdere opties voor realtime of asynchroon teamwork op een online whiteboard. Probeer krachtige integraties, vooraf ontworpen sjablonen en meer. Meer informatie over Miro
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Breng teams samen met krachtige websamenwerking van Wrike. Maak spreadsheets, e-mails en statusupdates overbodig. Houd altijd de nieuwste bestanden binnen handbereik, werk samen en doe aanvragen in realtime en ontvang automatische rapporten. Meer informatie over Wrike
Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Van het creëren van documenten tot projectsamenwerking, Confluence is een manier voor teams om ideeën te delen, een community op te bouwen en werk op één plek gedaan te krijgen. Meer informatie over Confluence
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Volledige toegang tot alle werknemers betekent dat het werk wordt gedaan en er geen e-mails nodig zijn. Meer informatie over Speakap
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen organisaties wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Meer informatie over Bitrix24
Element is een veilige berichten- en chat-app die de samenwerking stroomlijnt tussen teams in verschillende sectoren, waaronder universiteiten, maatschappelijke organisaties, de publieke sector en anderen. Het kan lokaal of in de cloud worden gehost met behulp van Element Matrix Services of een server naar keuze. Meer informatie over Element
Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Je kunt vrije dagen, vakantie en ziekteverlof bijhouden in ActiveCollab. Het is er allemaal. Eén plek voor samenwerking bespaart tijd en laat je team veel sneller werken. Je weet meteen wie er beschikbaar is en wie niet. Updaten van spreadsheets is verleden tijd. Iedereen zal op dezelfde golflengte zitten. Meer informatie over ActiveCollab
Ziflow is online proefdruksoftware waarmee marketingbureaus en bedrijven in de sectoren voor consumentengoederen, productie, detailhandel, financiële diensten en gezondheidszorg op een gecentraliseerd platform processen voor inhoudbeoordeling en goedkeuring kunnen beheren. Meer informatie over Ziflow
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Zoho Sprints is een samenwerkende, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrum, agile rapportage en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Pumble helps businesses in healthcare, software development, financial services, and other industries chat with members across departments and multiple locations. Users can create public or private channels with custom names and descriptions to collaborate on projects and exchange information. Meer informatie over Pumble
SpiraTeam bevat een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem waarmee projectleden documenten kunnen uploaden op een veilige, gecentraliseerde locatie, met ondersteuning voor maporganisatie, documentatietaxonomieën, metatagging en ingebouwd versiebeheer. Meer informatie over SpiraTeam
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp
awork is een automatische projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Het stelt gebruikers in staat om lijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen te gebruiken om taken in projecten te coördineren, statuswijzigingen in realtime te volgen en binnen het team te... Meer informatie over awork
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Visual Planning is software voor resourceplanning en -programmering waarmee gebruikers op een eenvoudige en efficiënte manier hun planningen kunnen maken, beheren en bijwerken. Functies binnen Visual Planning omvatten bouwplanning, projectmanagement, personeelsbeheer, CRM en meer. Meer informatie over Visual Planning
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen. Meer informatie over Sofvie
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Co-auteurs kunnen zich concentreren op het creëren van winnende content, teams worden efficiënter en de productietijd en -kosten worden... Meer informatie over XaitPorter
Pragli is digitale werkpleksoftware die bedrijven helpt bij het beheren van teams op afstand en het faciliteren van samenwerking aan projecten vanuit een uniform platform. Hiermee kunnen medewerkers profielavatars maken met aangepaste huidskleur, accessoires, gezichtshaar, hoeden, kleding en meer. Meer informatie over Pesto
Begrijp je time-to-market, productiviteit, voorspelbaarheid, kwaliteit en stroomefficiëntie. Identificeer belangrijke bronnen van vertraging en verborgen beperkingen die je tegenhouden. Meer informatie over VSM Platform
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Gerelateerde categorieën