Hier is onze lijst met apps voor Bezoekersregistratie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

153 softwareopties

EVA Bezoekersmanagement & registratie helpt bedrijven hun bezoekers te managen. Verhoog de veiligheid en verlaag het aantal calamiteiten en beperk uw aansprakelijkheid. EVA levert geen product maar een oplossing die past bij elke toepassing. Meer informatie over EVA
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
Maak indruk op je bezoekers en beveilig je receptie met een meertalige op iPad gebaseerde oplossing voor bezoekersbeheer die wordt gebruikt door Fortune500 en het MKB. Meer informatie over Proxyclick
Vizito is een aanpasbare tool voor bezoekersregistratie waarmee bedrijven bezoekers kunnen registreren, volgen en beheren met behulp van een front-end iPad/Android-kiosk en een backend website. Meer informatie over Vizito
Brivo Access is wereldleider op het gebied van mobiel, cloudgebaseerd toegangscontrolebeheer en slimme ruimteplatforms voor commercieel onroerend goed, meergezinswoningen en grote gedistribueerde ondernemingen. Meer informatie over Brivo Access
Qminder is een cloudgebaseerd bezoekersbeheersysteem dat bedrijven helpt hun wachtrijervaringen te digitaliseren. Dit systeem is geschikt voor elke sector: van detailhandel en gezondheidszorg tot onderwijs. Iedereen kan deze hulp gebruiken. Meer informatie over Qminder
CoReceptionist is een cloudgebaseerd bezoekersbeheersysteem dat is ontworpen voor kleine tot grote bedrijven om registratieprocessen te helpen automatiseren, inclusief in- en uitchecken, introductie en meer. Het biedt een gecentraliseerd platform om de activiteiten van de receptie te stroomlijnen en de bezoekerservaring te verbeteren. Meer informatie over CoReceptionist
Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
Ivana is een intelligente bezoek- en meldingsassistent voor bezoekersbeheer binnen kantoren die live ondersteuning bieden, universiteiten, zakelijke helpdesks en andere locatiegebaseerde ondersteuningsdiensten. Ivana kan de taken en verantwoordelijkheden van kantoormanagers, assistenten en receptionisten op zich nemen. Meer informatie over PRSONAS-VMS
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
FareHarbor biedt toonaangevende online ticketing- en boekingsoplossingen voor rondleidingen, activiteiten, attracties en evenementen. Via intuïtieve functies en één gecentraliseerd dashboard vereenvoudigt FareHarbor de activiteiten voor meer dan 13.000 bedrijven wereldwijd. Meer informatie over FareHarbor
Sine is een online incheckbeheeroplossing voor het volgen van bezoekers en aannemers van bouwbedrijven, industriële faciliteiten, ziekenhuizen en meer. Meer informatie over Sine
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Volg het bezoekersverkeer van je kantoor. Volledig aanpasbaar, op sms en e-mail gebaseerd, tweerichtingscommunicatiesysteem met afdrukken van badges. Voor kantoren met 1 tot meer dan 3000 werknemers. Meer informatie over The Receptionist for iPad
Bedrijven moeten weten wie hun faciliteiten wereldwijd betreedt. Traction Guest biedt een toonaangevend bezoekersbeheersysteem voor ondernemingen dat is gericht op het versterken van de beveiliging op locatie. Met het aanpasbare platform kunnen organisaties bezoekers identificeren en volgen en nalevingsregels aanpakken. Meer informatie over Traction Guest
iLobby is een tabletgebaseerd bezoekersbeheerplatform dat is ontworpen om de functies van de receptie te beheren en het incheckproces voor bezoekers, aannemers en werknemers te stroomlijnen. Meer informatie over iLobby
Schedulicity is het toonaangevende online boekingssysteem voor bedrijven die afhankelijk zijn van afspraken, lessen en workshops - inclusief betalingsverwerking en marketingtools. Meer informatie over Schedulicity
EVA Check-in is a secure, contactless check-in for your customers, visitors, contractors and staff. The platform enables supervisors to register guests, staff, contractors and display customizable flows for any type of visitor. Meer informatie over EVA Check-in
Een SaaS-oplossing waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen opzetten en werknemers veilig naar kantoor kunnen laten terugkeren. WorkInSync is een oplossing in 'één app' voor al je hybride werkplekbehoeften. Medewerkers kunnen hun bureau op kantoor en hun vergaderruimtes boeken en met hun teams samenwerken. Meer informatie over WorkInSync
Setster is een intuïtieve planningsoplossing die bedrijven in staat stelt om lussen en processen te sluiten via een REST-gebaseerde API voor afsprakenplanning. Ontworpen voor ondernemingen en toch eenvoudig en vriendelijk in gebruik voor kleinere teams. Meer informatie over Setster
Verwelkom je bezoekers in stijl met het cloudgebaseerde bezoekersbeheerplatform van Teamgo. Vervang papieren boeken door een moderne oplossing voor je receptie. Meer informatie over Teamgo
De geïntegreerde TrackTik-software voor het beheer van beveiligingspersoneel biedt beveiligingsdienstbedrijven volledige controle over elk aspect van hun bedrijf. Meer informatie over TrackTik
Gate Sentry is a visitor check-in registration and management solution for guarded properties and security companies, using hybrid-cloud mobile technology to control visitor access in real time, with customizable permanent or temporary guest lists, historical visitor tracking, notifications and more Meer informatie over Gate Sentry
Donesafe is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor milieu, gezondheid en veiligheid om aan al je gezondheids- en veiligheidsvereisten te voldoen. Snel en eenvoudig te gebruiken voor werknemers, gemakkelijk aan te passen voor managers. Bespaar tijd en automatiseer repetitieve taken. Geschikt voor alle sectoren. Probeer het nu. Meer informatie over HSI Donesafe
Greetly is een app voor het inchecken van bezoekers voor Apple iOS- en Google Android-tablets. Greetly handelt bezoekers, leveringen, uitchecken bij de evenementregistratie en nog veel meer af. Greetly kan op eenvoudige wijze foto's van bezoekers creëren, e-handtekeningen documenteren, bezoekersbadges afdrukken en een digitaal bezoekerslogboek... Meer informatie over Greetly
Waitwhile is a waitlist app & queue management system, built to eliminate wait times. Trusted by 10k+ businesses incl. IKEA & Lululemon. Meer informatie over Waitwhile
VisitUs Reception is een tool voor bezoekersbeheer die wordt gebruikt om bezoekers en personeel aan te melden met behulp van een iPad, web of mobiel. Begroet bezoekers met een professionele aanmeldingservaring die is afgestemd op je bedrijf, verzend sms- en e-mailmeldingen, leg bezoekersinformatie vast, laat bezoekers geheimhoudingsovereenkomsten... Meer informatie over VisitUs Reception
Lobbipad is een iPad-oplossing voor bezoekersregistratie- en receptiebeheer voor klantgerichte bedrijven met tools voor het inchecken en registreren van bezoekers. Meer informatie over Lobbipad
Cloud-based, open API visitor management system to streamline guest check in, reduce administrative burden and lower costs. Meer informatie over iVisitor
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Swiftlane smart access technology provides safer, more secure access solutions for multifamily communities using video intercom, face recognition access, mobile access, and visitor PINs. Meer informatie over Swiftlane
TablesReady is a web-based waitlist management solution for businesses of all sizes with features including a digital waitlist, a notification system, POS integration, customer accounts, traffic analytics, and more. The system is mobile friendly and can be accessed through any web browser. Meer informatie over TablesReady
Teem is a cloud-based meeting room booking solution with at-a-glance availability, real-time scheduling, trouble ticketing, utilization reporting, and more Meer informatie over Teem
iVisitor Management is a visitor tracking software designed to help schools screen, identify and review check-in or check-out activities for visitors, staff members, students, and volunteers. Administrators can configure custom alerts, send them to specific personnel, and log activities or hours from multiple locations. Meer informatie over iVisitor Management
ALICE is the most advanced and complete visitor management solution on the market today. Meer informatie over ALICE Receptionist
Jonas Fitness is cloudgebaseerde software voor sportschoolbeheer waarmee sportscholen hun bedrijfsactiviteiten kunnen verbeteren door de klantgegevens en geautomatiseerde facturering te controleren. Meer informatie over Compete
Lobbytrack is a visitor management software that helps organizations register visitors, send confirmations, and conduct background checks, among other operations. Employees and hosts can pre-register visitors and add details, such as their name, email address, phone number, visit date, and location. Meer informatie over Lobbytrack
The hybrid working platform that coordinates your people, projects, and spaces. Meer informatie over Kadence
UMA Provides Meeting Room, Desk Booking, Locker Booking, Space Management & Hardware Monitoring all from our UMA Vision SaaS Platform. We integrate with meeting room hardware & leverage data from these devices. Our latest additions Integrations are with Cisco and Jabra Cameras bring people count. Meer informatie over UMA Vision
Have full control over your visitor management process. Know precisely who is on campus; screen entrants; confirm students are released to approved guardians; and reduce COVID-19's spread. Meer informatie over Raptor Visitor Management
VisitLog is a visitor management system that assists businesses of all sizes with visitor tracking and scheduling, activities, notes, and more. Meer informatie over VisitLog
Virtual In/Out is a visitor management software that is designed for businesses across several industry verticals, including healthcare, logistics, and community centers. It helps business leaders set up and manage visitors across multiple organizational hierarchies, departments, and locations. Meer informatie over Virtual In/Out
Genea Access Control is a cloud-based access control platform that provides physical security to buildings and enterprises. The solution includes mobile-based access control, visitor management, access logs, out of the box integrations, non-proprietary access control hardware, 24/7 support & more. Meer informatie over Genea Access Control
DigiGreet is a visitor management software designed to help organizations request digital signatures from contractors and visitors. The application enables businesses to store visitors’ contact, health and safety, and other details in compliance with General Data Protection Regulations (GDPR). Meer informatie over DigiGreet
HootBoard is een digitaal conciërgeplatform op basis van Kiosk as a Service (KaaS) dat is ontworpen om onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, hotels, ziekenhuizen, werkplekken, kantoren en andere organisaties te helpen aankondigingen, evenementen, advertenties, banen, en andere informatie intern te delen via een online prikbordkiosk. Meer informatie over HootBoard
Vizitor is een oplossing voor bezoekersbeheer met een selfservice check-in-functionaliteit voor gasten. Het cloudgebaseerde platform kan worden geïmplementeerd op tablets om het digitaal inchecken van gasten te vergemakkelijken. Het biedt ook functies zoals hostmeldingen, e-mailuitnodigingen, badgeprinten en meer. Meer informatie over Vizitor
Visitly is a cloud-based visitor management solution designed to help businesses of all sizes manage contractors, employees, visitors, customers and operations, allowing users to streamline front-desk operations, record guest/employee information, digitally sign documents, and capture photo IDs Meer informatie over Visitly
Appspace is a workplace platform designed to help businesses keep employees engaged and connected. Created for the modern workplace, the platform provides features such as digital signage, space reservation, visitor management, and more. Meer informatie over Appspace

Gerelateerde categorieën