Bezoekersregistratie software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Bezoekersregistratie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
66 softwareopties
Stroomlijn en moderniseer je receptie. Slim ontwerp, geweldige ondersteuning, ongeëvenaarde waarde.
Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Vizito is een aanpasbare tool voor bezoekersregistratie waarmee bedrijven bezoekers kunnen registreren, volgen en beheren met behulp van een front-end iPad/Android-kiosk en een backend website.
Meer informatie over Vizito Bezoekersregistratie Systeem
EVA Bezoekersmanagement & registratie helpt bedrijven hun bezoekers te managen. Verhoog de veiligheid en verlaag het aantal calamiteiten en beperk uw aansprakelijkheid. EVA levert geen product maar een oplossing die past bij elke toepassing.
Meer informatie over EVA
FMS:Visitor is een oplossing voor bezoekersbeheer waarmee bedrijven de toegang kunnen beheren en de bezoekersstroom in het hele pand kunnen beheren.
Meer informatie over FMS:Visitor
WorkforceID Visitor Manager is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven in de gezondheidszorg, onderwijs, transport, energie, overheid, financiën, energie en andere sectoren helpt bij het automatiseren van incheckprocessen. Met de software kunnen managers aangepaste screeningsvragen maken om extra controles overbodig te maken.
Meer informatie over HID Visitor Management Solutions
FareHarbor biedt toonaangevende online ticketing- en boekingsoplossingen voor rondleidingen, activiteiten, attracties en evenementen. Via intuïtieve functies en één gecentraliseerd dashboard vereenvoudigt FareHarbor de activiteiten voor meer dan 13.000 bedrijven wereldwijd.
Meer informatie over FareHarbor
Sine is een online incheckbeheeroplossing voor het volgen van bezoekers en aannemers van bouwbedrijven, industriële faciliteiten, ziekenhuizen en meer.
Meer informatie over Honeywell Forge Visitor Management
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen.
Meer informatie over Envoy
WeTravel is cloudgebaseerde software waarmee internationale touroperators, retraite- en wellnesscentra en reisbureaus reisboekingen kunnen afhandelen en betalingen van klanten kunnen innen. Medewerkers kunnen aanpasbare boekingspagina's aanmaken met reisbeschrijving, reisschema en andere vereisten.
Meer informatie over WeTravel
Maak indruk op je bezoekers en beveilig je receptie met een meertalige op iPad gebaseerde oplossing voor bezoekersbeheer die wordt gebruikt door Fortune500 en het MKB.
Meer informatie over Proxyclick
Volg het bezoekersverkeer van je kantoor. Volledig aanpasbaar, op sms en e-mail gebaseerd, tweerichtingscommunicatiesysteem met afdrukken van badges. Voor kantoren met 1 tot meer dan 3000 werknemers.
Meer informatie over The Receptionist for iPad
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren.
Meer informatie over Skedda
Bedrijven moeten weten wie hun faciliteiten wereldwijd betreedt. Traction Guest biedt een toonaangevend bezoekersbeheersysteem voor ondernemingen dat is gericht op het versterken van de beveiliging op locatie. Met het aanpasbare platform kunnen organisaties bezoekers identificeren en volgen en nalevingsregels aanpakken.
Meer informatie over Sign In Solutions
GymMaster software voor gezondheidsclubs is een eenvoudig te gebruiken systeem voor het beheer van gezondheidsclubs en sportscholen dat wordt vertrouwd door duizenden bedrijven. GymMaster is ontworpen in nauwe samenwerking met gymeigenaren en biedt 24 uur per dag toegang, krachtig lidmaatschapsbeheer, facturering die voor jou werkt en nog veel...
Meer informatie over GymMaster
Een SaaS-oplossing waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen opzetten en werknemers veilig naar kantoor kunnen laten terugkeren. WorkInSync is een oplossing in 'één app' voor al je hybride werkplekbehoeften. Medewerkers kunnen hun bureau op kantoor en hun vergaderruimtes boeken en met hun teams samenwerken.
Meer informatie over WorkInSync
Schedulicity is het toonaangevende online boekingssysteem voor bedrijven die afhankelijk zijn van afspraken, lessen en workshops - inclusief betalingsverwerking en marketingtools.
Meer informatie over Schedulicity
iLobby is een tabletgebaseerd bezoekersbeheerplatform dat is ontworpen om de functies van de receptie te beheren en het incheckproces voor bezoekers, aannemers en werknemers te stroomlijnen.
Meer informatie over iLobby
Het beveiligde alternatief voor gastenboeken en urenstaten.
Meer informatie over Sign In App
Setster is een intuïtieve planningsoplossing die bedrijven in staat stelt om lussen en processen te sluiten via een REST-gebaseerde API voor afsprakenplanning. Ontworpen voor ondernemingen en toch eenvoudig en vriendelijk in gebruik voor kleinere teams.
Meer informatie over Setster
Qminder is een cloudgebaseerd bezoekersbeheersysteem dat bedrijven helpt hun wachtrijervaringen te digitaliseren. Dit systeem is geschikt voor elke sector: van detailhandel en gezondheidszorg tot onderwijs. Iedereen kan deze hulp gebruiken.
Meer informatie over Qminder
Alles wat je nodig hebt in een hybride beheerplatform voor werkplekken, plus de mogelijkheid om bureaus en vergaderruimtes te boeken, niet alleen op kantoor maar ook in honderden co-working ruimtes. Beschikbaar als web, mobiel en Slack app.
Meer informatie over Nibol
Verwelkom je bezoekers in stijl met het cloudgebaseerde bezoekersbeheerplatform van Teamgo. Vervang papieren boeken door een moderne oplossing voor je receptie.
Meer informatie over Teamgo
De geïntegreerde TrackTik-software voor het beheer van beveiligingspersoneel biedt beveiligingsdienstbedrijven volledige controle over elk aspect van hun bedrijf.
Meer informatie over TrackTik
MRI Software biedt vastgoedeigenaren en -bedrijven, vastgoedinvesteerders en -exploitanten een flexibel cloudgebaseerd platform voor het beheer van residentieel en commercieel vastgoed, boekhouding en financiële rapportage, levenscyclus van investeringen, faciliteitenbeheer, CRE-beheer, verkoop, verhuur en meer.
Meer informatie over MRI Software
Donesafe is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor milieu, gezondheid en veiligheid om aan al je gezondheids- en veiligheidsvereisten te voldoen. Snel en eenvoudig te gebruiken voor werknemers, gemakkelijk aan te passen voor managers. Bespaar tijd en automatiseer repetitieve taken. Geschikt voor alle sectoren. Probeer het nu.
Meer informatie over HSI Donesafe