Hier is onze lijst met apps voor Project management tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

506 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Taakbeheer, urenregistratie en boekhouding voor het MKB
Werkmanagementoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven en teams die native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering biedt. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Accelo
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. Meer informatie over ActiveCollab
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over Resource Guru
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een compleet PSA-platform voor het verbeteren van de operationele en financiële prestaties van professionele servicebedrijven door projectmanagement, resource management, financiën en facturering, urenregistratie en business intelligence te verenigen in één door AI aangedreven software. Meer informatie over Forecast
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een geïntegreerd platform voor het beheren van elke fase van elk product en programma. Dit flexibele programmabeheersysteem voor ondernemingen helpt bij het beheren van de vereisten, versies, iteraties, taken, risico's en fouten/problemen van je project. Meer informatie over SpiraPlan
Projecten, portfolio, documenten, rapporten en meer
VisionProject is een krachtig webgebaseerd softwareplatform voor projectbeheer. VisionProject is krachtig en biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Het ondersteunt alle projectbeheermethodes zoals Scrum, Lean, Waterfall, enz. en ondersteunt ook algemene IT-processen zoals gedefinieerd in... Meer informatie over VisionProject
Tool voor configuratiebeheer en helpdeskmigratie voor Jira
Het voor Jira ontworpen Project Configurator is web-based software die bedrijven helpt bij het configureren van wijzigingen, het importeren van projecten en het migreren van Jira service desks. Het stelt teamleden in staat om alle updates binnen een ingebouwde platformomgeving te testen voordat ze in productie worden gebracht. Meer informatie over Project Configurator for Jira
Alles-in-één werkruimte voor projectmanagement.
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Projectmanagement voor teams
Beesbusy is een cloudgebaseerde projectplanning- en taakbeheertool die teams helpt bij samenwerking en planning. Teams kunnen het online platform gebruiken om taken, vergaderingen, projecten, meldingen en meer te beheren met behulp van functies zoals Gantt-diagrammen, herinneringen, kalenderintegraties en meer. Meer informatie over Beesbusy
Software voor helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing.
OneDesk combineert software voor helpdeskbeheer en projectmanagement in één collaboratieve app. Met OneDesk kan je team op één plek werken aan klantenondersteuningstickets en -projecten. Je hoeft niet meerdere apps aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen meerdere apps om je werk gedaan te krijgen. Meer informatie over OneDesk
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Online software voor Gantt-diagrammen voor projectmanagement.
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Taakbeheer met Kanban-weergave en doelgerichte rapporten
Blocksted is de tool voor projectmanagement gemaakt met eenvoud als leidend principe, gebaseerd op jarenlange ervaring in het productief en tevreden maken van de teams op het werk. Meer informatie over Alefbrain
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectmanagement. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een krachtige app voor CRM en projectmanagement voor teams van 1 tot 100 werknemers die Macs gebruiken. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacten en Agenda, gebruik Siri, herinneringen en meer. Meer informatie over Daylite for Mac
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, urenregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Slimmere prioritering van routekaarten
Een krachtige manier om prioriteit te geven aan wat je moet doen en effectievere roadmaps te creëren. airfocus integreert met Jira, Trello, Asana, Azure DevOps en Zapier om je binnen enkele minuten aan de slag te helpen. Start je gratis proefversie van 14 dagen nu op de website van het bedrijf. Meer informatie over airfocus
Volgen van medewerkers en productiviteit voor externe teams
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Tijdregistratie, taakbeheer en projectmanagement.
Intervals is webgebaseerde software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportagefuncties. Intervals is ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project... Meer informatie over Intervals
Collaboratief platform voor taakbeheer
Azendoo is een collaboratieve toepassing voor taakbeheer die teams helpt werk te organiseren en bij te houden, maar die ook het projectmanagement, delen van documenten, bijhouden van werk en meer vereenvoudigt. Azendoo is geïntegreerd met Google Drive, Evernote, DropBox, Box en Onedrive, waardoor gebruikers elk type document kunnen delen. Meer informatie over Azendoo
Voor teams om hun contentreviewproces te beheren
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Cloudgebaseerde software voor project- en portfoliomanagement
KeyedIn biedt software voor project- en portfoliomanagement die ideaal is voor de projectmanagementafdeling, IT en teams voor professionele dienstverlening met meer dan 50 gebruikers. Door robuust project- en portfoliomanagement zien klanten doorgaans een verbeterd projectsucces, gebruik van personeelsmiddelen en rapportage. Meer informatie over KeyedIn
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Beheer van meerdere projecten
Meisterplan is een cloudgebaseerde tool voor projectportfolio- en resourcebeheer. Bedrijven kunnen met Meisterplan gemakkelijk de beschikbaarheid en capaciteit van resources zien, inzicht krijgen in projecten, prioriteiten stellen en projectportfolio's afstemmen op strategieën, en realtime scenario-simulaties genereren. Meer informatie over Meisterplan
Software voor projectmanagement en teamsamenwerking
Lumeer is software voor projectmanagement die bedrijven de tools biedt om taken uit te voeren en de samenwerking in de hele organisatie te verbeteren. Managers kunnen nieuwe projecten maken met behulp van aanpasbare sjablonen en actieplannen visualiseren in de vorm van draaitabellen, een agenda, kaarten, grafieken of borden. Meer informatie over Lumeer
Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen
Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask
Software voor resourcebeheer, -programmering en -planning
Visual Planning is software voor resourceplanning en -programmering waarmee gebruikers op een eenvoudige en efficiënte manier hun planningen kunnen maken, beheren en bijwerken. Functies binnen Visual Planning omvatten bouwplanning, projectmanagement, personeelsbeheer, CRM en meer. Meer informatie over Visual Planning
Stimuleer resultaten in IT, ontwikkeling van nieuwe producten en bedrijfs-PMO's.
PowerSteering combineert de robuuste functionaliteit voor PPM (project- en portfoliomanagement) die door wereldwijde organisaties wordt gevraagd, met de kosten en speed-to-value voordelen van cloud-levering en een ongeëvenaard niveau van flexibiliteit. Eenvoudig te gebruiken en te beheren, en het maakt het top-down programma- en... Meer informatie over PowerSteering
Cloudgebaseerde oplossing voor samenwerkend projectmanagement
Kissflow Project is een oplossing voor projectmanagement die bedrijven helpt taken te beheren, projectplannen te maken, automatische deadlineherinneringen te genereren, bestanden te delen en meer. Teamleden kunnen Kanbanborden, takenlijsten, matrixweergave en een sub-projectinterface gebruiken om de voortgang van taken te visualiseren en te volgen. Meer informatie over Kissflow Project
Software voor bedrijfsvoering en projectsamenwerking
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Planning- en samenwerkingstool voor creatieve studio's
Studio Organiser van Fresh Focus is een online oplossing voor project- en taakbeheer voor creatieve studio's en teams. Het cloudgebaseerde platform helpt teams bij het plannen, briefen, creëren en delen van creatieve inhoud, terwijl middelen en activa worden georganiseerd. Meer informatie over Studio Organiser
Project management system for small businesses & start-ups
Scrumfast is a project management software designed to help small businesses and start-ups create or edit multiple tasks, automate workflows, and handle sprint planning operations using a scrum methodology. The application enables managers to assign tasks to team members, add tags and comments in projects, set up priorities and deadlines, and... Meer informatie over Scrumfast
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Business
Platform voor sociale codering en samenwerkende ontwikkeling
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven. Meer informatie over GitHub
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Software verzenden en creëren
Microsoft Visual Studio Online is een webgebaseerde toepassing voor samenwerking en projectmanagement die is ontworpen voor het verzenden en creëren van software. Met het platform van Microsoft Visual Studio Online kun je meerdere softwareprojecten creëren en programmeerprocessen volgen en beheren om fouten, achterstanden, nieuwe functies en meer... Meer informatie over Microsoft Visual Studio
Software voor bouwbeheer voor projectlevering.
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Een betere manier.
Buildertrend is webgebaseerde software voor projectmanagement voor woningbouwers en -verbouwers om een betere bouwervaring te bieden aan huizenkopers, partners, en onderaannemers Meer informatie over BuilderTREND
Volledig gratis oplossing voor urenregistratie voor teams
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en perfect voor grotere teams en freelancers. Het biedt urenregistratie, rapportage, projectmanagement, het berekenen van factureerbare tarieven en teambeheer. Meer informatie over Clockify
Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms
Todoist is een takenlijst-app die mensen helpt zichzelf beter te organiseren zodat ze kunnen leven en werken met meer evenwicht en gemoedsrust. Meer informatie over Todoist
Projectmanagement en samenwerkingssoftware
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Diagrammen op de juiste manier.
Lucidchart is een webgebaseerde diagramtool voor het tekenen van diagrammen, inclusief stroomdiagrammen, organigrammen, wireframes, UML, mindmaps en meer. Meer informatie over Lucidchart
De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.
De snelle en gebruiksvriendelijke resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Voorspel de tijd van je team met Float, vertrouwd door 's werelds beste teams. Meer informatie over Float
Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende klanten wereldwijd om al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit te voeren. Meer informatie over NetSuite
Projectmanagement voor teams
Teamwork Projects is een oplossing voor projectmanagement voor professionals die een scala aan functies biedt voor de communicatie en samenwerking binnen teams. Meer informatie over Teamwork
Dynamische projectbeheersoftware voor moderne bedrijven.
Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt vertrouwen en helpt je het juiste werk op het juiste moment te doen. Meer informatie over LiquidPlanner
Urenregistratie voor projecten en taken voor kleine teams
My Hours is eenvoudige cloudgebaseerde software voor urenregistratie met een trackrecord. My Hours is ontworpen om kleine teams en freelancers te helpen en biedt realtime tracking van projecten, taken en klanten. My Hours ondersteunt ook functies voor rapportage, projectmanagement, facturering en meer. Meer informatie over My Hours
Volledig DevOps levenscyclusbeheer
GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken. Meer informatie over GitLab
Robuuste formulieren die overal werken
JotForm Mobile Forms is een gratis, opnieuw ontworpen app voor gegevensverzameling waar je ook bent. Het biedt krachtige functies, zoals offline gegevensverzameling, geavanceerde formuliervelden zoals geolocatie, het uploaden van afbeeldingen en spraakopname, de mogelijkheid om een apparaat in een onderzoeksstation te veranderen, toewijzen van... Meer informatie over JotForm
Visueel platform dat helpt om agile in het hele bedrijf te schalen.
Visuele, flexibele tool met volledige ondersteuning voor Scrum, Kanban of een op maat gemaakte aanpak. Geeft inzicht over teams, projecten en het hele bedrijf. Meer informatie over Targetprocess
Software voor het beheer van uren, facturering en projectmanagement voor het MKB
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Uren en facturering | projectmanagement | boekhouding
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over BQE Core Suite
Project management & collaboration platform for businesses
Freedcamp is a project management software designed to help businesses create customizable widgets, collaborate with staff members on projects, and plan, organize, and handle tasks on a unified platform. Administrators can store files, contacts, and leads in a centralized repository. Meer informatie over Freedcamp
Echt eenvoudige CRM en projectmanagement
JobNimbus is de hub voor dakdekkers en verbouwers voor het bijhouden van omzet en productie. Krijg meer zichtbaarheid dan ooit tevoren, stroomlijn je teamcommunicatie en samenwerking voor het delen van bestanden, taakbeheer, leadbeheer, workflowautomatisering en nog veel meer. Meer informatie over JobNimbus
Software voor transactiebeheer van vastgoed
Dotloop is een end-to-end platform voor transactiebeheer, productiviteitsoptimalisatie en e-handtekeningen voor professionals en klanten in de vastgoedsector, met systeemeigen mobiele apps. Meer informatie over dotloop
Online tijdregistratie, facturering en projectrapportage
Harvest is gebruiksvriendelijke online software voor urenregistratie waarmee je cruciale vragen over de tijd en de status van je projecten kunt beantwoorden. Meer informatie over Harvest
Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Hou snel en eenvoudig je factureerbare tijd en projectkosten bij
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren. Meer informatie over Replicon
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Project management tool voor interieurontwerpers
DesignFiles help bedrijven bij het beheren van interieurontwerpprojecten, het genereren van offertes, het promoten van producten, het verwerken van online betalingen en meer. Gebruikers kunnen aangepaste 2D- en 3D-ontwerpborden maken, aangepaste producten uploaden of toevoegen vanuit de ingebouwde bibliotheek en videotutorials opnemen om met... Meer informatie over DesignFiles
Open source ERP- en CRM-softwarepakket
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is een toonaangevende software voor strategie. Wereldwijd vertrouwen meer dan 400.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele roadmaps te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Klantbeheer voor freelancers en het MKB
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd doorbrengen tijdens de werkdag. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken door je werknemers zijn geopend en bekijk om de paar minuten schermopnames van het computerscherm terwijl je ze werken. Meer informatie over Time Doctor
Bekroonde software voor projectmanagement
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Cloud Office Suite
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE
Project- en workflowbeheer voor de creatieve sector
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer. Meer informatie over Workamajig
Deel bestanden en werk samen aan creatieve projecten met Hightail
OpenText Hightail helpt creatieve en marketingteams om creatieve beoordelingen en goedkeuringen van visuele content te stroomlijnen. Meer informatie over Hightail
De flexibele manier om projecten met klanten te beheren.
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio. Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert. Meer informatie over Podio
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Software voor urenregistratie, planning, budgettering en onkosten
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Tool voor projectmanagement en samenwerking met meerdere weergaven
Zenkit is een projectmanagement- en samenwerkingstool met meerdere weergaven die functies biedt voor taak- en gegevensbeheer, mindmapping, Kanbanborden, tabellen en takenlijsten. Meer informatie over Zenkit