Hier is onze lijst met apps voor Facility management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

158 softwareopties

Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
Facile is een app waarmee bedrijven kantoorpanden een nieuw doel kunnen geven, onvoldoende gebruikte ruimte kunnen optimaliseren, de bezettingsgraad kunnen verhogen, slimme gebouwen kunnen beheren en hun hybride teams veilige werkomstandigheden kunnen bieden door kamers en werkstations op afstand toe te wijzen, met geplande opties voor toegang en... Meer informatie over Facile
eMaint CMMS helpt facilitaire teams bij het verminderen van de backlog en het verlagen van de onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
Fiix, een bedrijf van Rockwell Automation, is een uitstekende manier om werk, bedrijfsmiddelen en onderdelen te beheren. Krijg een 360-gradenoverzicht van kosten, planningen, KPI's en meer. Verbeter de prestaties van bedrijfsmiddelen en verhoog de uptime met cloudgebaseerde en mobiele capaciteiten, AI-gestuurde inzichten en de mogelijkheid om... Meer informatie over Fiix
Software voor facilitair beheer met inventarisregistratie, inkooporders, onderhoud, scannen van QR-codes/streepjescodes en RFID-integratie. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die frontlijnteams van fabrieken helpt precies te weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen met gecentraliseerde veiligheidsprocedures, milieuchecklists, tooling en meterrapportage, onderhoudsprocedures, trainingschecklists en meer. Meer informatie over MaintainX
ParkOffice is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van het parkeerreserveringsproces op meerdere locaties. Werkgevers kunnen personeel en parkeerplaatsen voor gasten toewijzen met behulp van een algoritme op basis van informatie zoals werkschema's, anciënniteit, reistijden en gezondheid van de... Meer informatie over Wayleadr
De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Onderhoud plattegrondupdates en hou iedereen op de hoogte. Eindelijk is er een kaart die nuttig is voor kantoormanagers, IT en alle anderen op kantoor. Dit platform werkt met je samen om je kaarten te importeren, in welke vorm je kaarten ook worden opgeslagen, of dit nu CAD, JPG, of IWMS is. Meer informatie over Robin
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Maakt het delen en beheren van de parkeerplaatsen van je bedrijf eenvoudig door van dag tot dag gebruik te maken van beschikbare parkeerplekken. Meer informatie over Flex Parking
Door IoT aangestuurd ondernemingsplatform voor realtime faciliteitenbeheer en portfoliobrede operationele zichtbaarheid. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte. Meer informatie over Facilio
Microsoft Visio is een oplossing voor diagramvorming, procesmodellering en gegevensvisualisatie die communicatie van complexe informatie mogelijk maakt via aan gegevens gekoppelde diagrammen Meer informatie over Visio
Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen. Meer informatie over Procore
Platform voor facilitair beheer, cloudgebaseerd met mobiele apps. Het is gemakkelijk te gebruiken, instelbaar en betaalbaar. Vraag vandaag nog een demo en een offerte aan. Meer informatie over Asset Panda
UpKeep is mobiele software voor onderhoudsbeheer voor faciliteiten waarmee gebruikers hun team kunnen beheren, werkorders kunnen toewijzen, apparaten kunnen synchroniseren en meer. Meer informatie over UpKeep
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies. Meer informatie over mHelpDesk
Fracttal is een cloudgebaseerd CMMS en EAM (Enterprise Asset Management). Met Fracttal kunnen bedrijven alle aspecten van onderhoudsbeheer volgen, zoals apparatuur, leveranciers, technici, planningen, reserveonderdelen, kosten, werkorders, noodsituaties en meer. Meer informatie over Fracttal
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning, facturering, klanten en offertes kunnen beheren en meer. Meer informatie over Jobber
Easy Storage Solutions biedt software voor het beheer van self-storage voor kleine tot middelgrote opslagfaciliteiten. Meer informatie over Easy Storage Solutions
Sine is een online incheckbeheeroplossing voor het volgen van bezoekers en aannemers van bouwbedrijven, industriële faciliteiten, ziekenhuizen en meer. Meer informatie over Sine
ArcGIS van Esri is een geïntegreerd softwarepakket voor een geografisch informatiesysteem (GIS) dat een conform platform biedt voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten, waarbij ArcGIS Online een webgebaseerde oplossing biedt die overal en altijd toegankelijk is voor het creëren en delen van 3D-kaartvisualisaties. Meer informatie over ArcGIS
eSPACE is een webgebaseerde softwareoplossing voor faciliteitenbeheer die functies biedt zoals evenementenbeheer, werkorderbeheer, levenscyclusplanning en integraties met belangrijke bouwsystemen. Meer informatie over eSPACE
Facilities Management eXpress (FMX) is webgebaseerde software voor faciliteitenbeheer voor vastgoedbeheer, scholen, religieuze organisaties, overheidsinstellingen en meer. Meer informatie over FMX
Het plannen van afspraken was nog nooit zo eenvoudig. Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Meer informatie over Booksy
Volg het bezoekersverkeer van je kantoor. Volledig aanpasbaar, op sms en e-mail gebaseerd, tweerichtingscommunicatiesysteem met afdrukken van badges. Voor kantoren met 1 tot meer dan 3000 werknemers. Meer informatie over The Receptionist for iPad
Hippo CMMS is eenvoudige en gebruiksvriendelijke onderhoudssoftware die geschikt is voor bedrijven in de productie, gezondheidszorg, horeca, scholen en meer. Een onbeperkt aantal gebruikers, een eenvoudig interface-ontwerp en een klantgerichte benadering maken van Hippo een leider in de CMMS-markt. Neem contact op met Hippo voor een gratis demo of... Meer informatie over Hippo CMMS
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Maintenance Connection is een CMMS ontworpen om onderhoudsprofessionals te helpen, de kosten te volgen en te beheren en waardevolle inzichten in projecten te bieden. De oplossing ondersteunt verschillende sectoren bij het beheren van middelen en inventaris, het volgen van bestellingen, preventief onderhoud, en het beheren van serviceaanvragen. Meer informatie over Maintenance Connection
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om complexe inspecties, audits en andere taken met vertrouwen uit te voeren op hun mobiele... Meer informatie over ProntoForms
BigChange JobWatch is een webgebaseerde oplossing voor mobiel personeelsbeheer die back-officemogelijkheden combineert met veldgebaseerde connectiviteit om een papierloos systeem te bieden voor taakplanning, personeelsplanning, dispatch, het volgen van chauffeurs, facturering, waarschuwingen en rapportage voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over BigChange
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden. Meer informatie over Asset Essentials
TimeTap is een geautomatiseerde oplossing voor het plannen van afspraken voor op afspraak gebaseerde bedrijven waarmee klanten hun eigen afspraken en boekingen kunnen beheren. Meer informatie over TimeTap
Maxpanda CMMS-software biedt tools zoals geïntegreerd middelenbeheer, voorraadbeheer en preventief onderhoud. Organiseer de dagelijks binnenkomende werkorderverzoeken, preventieve onderhoudsroutines en meterstanden voor een onbeperkt aantal gebruikers inclusief personeel. Meer informatie over Maxpanda CMMS
Voorzie je frontlinie van een inspectie-oplossing die ze binnen enkele minuten kunnen aanleren, zodat je vanaf elke locatie je operationele activiteiten kunt beheren. iAuditor wordt gebruikt om meer dan 1 miljoen inspecties per maand uit te voeren in alle sectoren voor veiligheid, kwaliteitscontrole en operationele activiteiten. Meer informatie over SafetyCulture
ManagerPlus is software voor middelen- en onderhoudsbeheer voor bedrijven van elke omvang waarmee bedrijven hun PM-schema's, middelen, werkorders, inventaris en meer kunnen beheren. Geschikt voor een breed scala van industriële sectoren zoals productie, bouw, mijnbouw en natuurlijke bronnen, en meer. Meer informatie over ManagerPlus
Commusoft is alles-in-één software voor het beheren van werkorders, ontworpen voor de buitendienstsector. Bedrijven worden geholpen met het beheren van taken, offertes, complexe planningen van technici, PPM, voorraadbeheer, facturering en klantcommunicatie, plus integratie met boekhoud- en betalingsoplossingen. Meer informatie over Commusoft
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Ganttic is een hulpmiddel voor middelen- en projectportfolioplanning dat een gratis versie biedt voor maximaal 10 middelen die worden gebruikt. Als online Gantt-diagramsoftware geeft Ganttic je een zo goed mogelijk overzicht van je plannen die toegankelijk is op al je apparaten. Meer informatie over Ganttic
Bedrijven moeten weten wie hun faciliteiten wereldwijd betreedt. Traction Guest biedt een toonaangevend bezoekersbeheersysteem voor ondernemingen dat is gericht op het versterken van de beveiliging op locatie. Met het aanpasbare platform kunnen organisaties bezoekers identificeren en volgen en nalevingsregels aanpakken. Meer informatie over Sign In Enterprise
TheWorxHub by Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen om zowel zorgorganisaties als seniorenwoongemeenschappen te helpen bij het coördineren van activiteiten en communicatie tussen afdelingen. Gebruikers kunnen vanuit één platform onderhoudstaken, bedrijfsmiddelen, inventaris en meer beheren. Meer informatie over TheWorxHub
MPulse is een CMMS (computerized maintenance management system, geautomatiseerd onderhoudsbeheersysteem) met tools voor het volgen van onderhoud, planning en rapportage ontworpen voor onderhoudsbedrijven van apparatuur en faciliteiten. Meer informatie over MPulse
Jonas Construction software heeft meer dan 15.000 gebruikers en is een pakket voor kostprijsberekening, servicebeheer en boekhouding dat alle bedrijfseenheden samenbrengt en efficiëntie voor je bedrijf oplevert. Het is een volledig geïntegreerde ERP-oplossing voor Noord-Amerikaanse aannemers. Meer informatie over Jonas Enterprise
Een SaaS-platform voor facilitair beheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van medewerkers naar kantoor kunnen beheren. Meer informatie over WorkInSync
NETfacilities is een van de meest uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMMS-oplossingen binnen de facilitaire sector. Meer informatie over NetFacilities
OmTrak is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die bouwers en facilitaire managers helpt met documentbeheer en samenwerking. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer planning, taakbeheer, werkorderbeheer, het volgen van bedrijfsmiddelen, onderhoudsbeheer, het bijhouden van problemen en gegevensvisualisatie. Meer informatie over OmTrak
Ontdek de uitgebreide software voor kampbeheer. Populaire functies van CampSite omvatten online registratie, responsief dashboard voor ouders, facturering, slaapplekkenbord, geavanceerde rapportage, foto- en videoblog en meer. CampSite kan worden aangepast en biedt een fulltime team voor deskundige ondersteuning en training. Meer informatie over CampSite
Een flexibel en volledig aanpasbaar webgebaseerd CMMS (Maintenance Management System) voor kleine tot grote bedrijven met ondernemingsbrede systeemintegraties. Meer informatie over MaintiMizer

Gerelateerde categorieën