Hier is onze lijst met apps voor Telefonie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

136 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is conversationele klantenservice software die merken helpt een sterkere band met hun klanten op te bouwen door telefoon-, e-mail- en chatberichten-apps te verenigen in één gebruiksvriendelijke interface. Dixa helpt merken een gepersonaliseerde klantervaring te bieden door gebruik te maken van klantgegevens en krachtige routeringsfuncties. Meer informatie over Dixa
VoIP-oproepen, cloudgebaseerde PBX- en sms-oplossingen voor zakelijke gebruikers
Zadarma biedt een zakelijk telefoonsysteem van de nieuwe generatie met virtuele nummers uit 100 landen, gratis Cloud PBX, gratis CRM en widgets. Meer informatie over Zadarma
Contactcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams
Cloud PBX is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen met het beheer van oproepdoorschakeling, voicemailmeldingen en uniforme berichten. Met Cloud PBX kunnen gebruikers bestaande VoIP- en IP-telefoons met internet verbinden om opgenomen spraakberichten naar meerdere bestemmingen te routeren. Meer informatie over Axiom
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd modern telefoonsysteem dat je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit. Freshcaller van Freshworks kan je helpen gesprekken opnieuw uit te vinden en de context terug te winnen. Freshworks wordt vertrouwd door meer dan 40.000 klanten. Meer informatie over Freshcaller
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Cloud-telefonie voor verkoop
De enige app die je nodig hebt om je klantenservice te versterken. Ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Meer informatie over Channels
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
Sabienzia is cloudgebaseerde software voor contactcenters waarmee bedrijven hun klantenserviceactiviteiten kunnen stroomlijnen via meerdere communicatiekanalen. Functies zijn toegang op afstand, prestatiestatistieken, teamsamenwerking, automatische oproepdistributie en gegevensbeheer. Meer informatie over Sabienzia
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Business phone system for your modern business needs
TalkChief is a cloud-based business phone system designed to help call centers, nonprofits, startups, and enterprises communicate and engage with customers via toll-free or international numbers and voicemail. Meer informatie over TalkChief
Cloud-based PBX system
EveryDay Voip is a cloud-based PBX system, which helps businesses facilitate internal and external communications using various channels such as phone, video meeting, messaging, and more. Features include voicemail, hotdesking, internet fax, concurrent calling, and team collaboration. Meer informatie over EveryDay Voip
RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral Office
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Massa sms-diensten voor mobiele telefoons voor het MKB
Sms-berichtenservice voor marketingwaarschuwingen, verkoopevenementen, kortingsbonnen, meldingen en afspraakherinneringen Meer informatie over Textedly
Maak van de wereld je kantoor.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
Business Phone and IP telephony system
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Virtueel telefoonsysteem voor teams in verkoop, marketing en ondersteuning
CallHippo is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat kleine bedrijven en startups helpt bij het voeren van zakelijke telefoongesprekken en het volgen van de voortgang van gesprekken met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Meer informatie over CallHippo
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Cloudgebaseerde zakelijke VoIP-telefoondienst
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondienst
8x8 helpt jou je klanten beter van dienst te zijn, slimmer te werken en overal en altijd zaken te doen. Van gehoste VoIP-telefoondiensten tot gehoste contactcentra tot unified communications, deze diensten zijn gebruiksvriendelijk, ongelooflijk geavanceerd en goedkoper dan traditionele oplossingen. Zeer populair. Ervaren. Betrouwbaar.... Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Vereenvoudigen van de bedrijfscommunicatie
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Voer betere klantgesprekken.
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
ChaseData biedt een cloudgebaseerde callcenteroplossing met functionaliteit voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken en een mogelijkheid voor interactieve spraakrespons. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Verzend slimmer met EZ Texting.
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek. Meer informatie over EZ Texting
Coderings-API's voor het toevoegen van telefonie, sms en 911-belfunctie aan toepassingen
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
Call and voicemail management
Google Voice is a phone system and call management software that integrates with your Gmail account and allows you to send voicemails to landlines, mobile and electronic numbers at a click. Google Voice is low cost and converts SMS to email as well as call logging and call screening. Meer informatie over Google Voice
Op VoIP gebaseerde oplossing voor zakelijke telefoonsystemen voor kleine bedrijven
Ooma Office is een cloudgebaseerde zakelijke VoIP-oplossing die is ontworpen om kleine ondernemingen te helpen bij het beheren en doorverbinden van gesprekken en voicemails vanaf elke locatie via mobiele apparaten. Het platform biedt functies zoals een virtuele receptionist, doorverbonden gesprekken, conferenties, kiezen van toestelnummers,... Meer informatie over Ooma Office
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Leadbeheer voor cold callers
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Dit platform is erop gericht je gebruiksvriendelijke software te bieden, maar met alle tools die je nodig hebt om een succesvol team te runnen. Je zult niet geloven hoe eenvoudig het is en hoe gefocust je kunt zijn. Meer informatie over Myphoner
Zakelijk VoIP-telefoonsysteem voor organisaties van elke omvang
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
SMS-marketing en spraakuitzendingen eenvoudig gemaakt
Met Call Loop kan je eenvoudig bulk sms-marketingcampagnes en spraakuitzendingen verzenden naar tien- of tienduizend contacten met slechts enkele klikken. Meer informatie over Call Loop
Virtueel telefoonsysteem voor kleine bedrijven
MightyCall is een virtueel telefoonsysteem dat is ontworpen om kleine bedrijven en ondernemers te helpen de ervaring van klanten efficiënt te beheren met een reeks functionaliteiten voor oproepen, klantenservice en teambeheer, waaronder visuele configuratie van de gespreksstroom, gespreksopname, prestatierapporten en meer. Meer informatie over MightyCall
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
VoIP communication and collaboration management solution
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
Alles-in-één oplossing met voorspellende nummerkiesfunctie en callcenter
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
100% cloud phone for startups and SMBs
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over RingOver
Alles-in-één tool voor communicatie en samenwerking
Intermedia Unite is een volledig geïntegreerd platform voor unified communications en samenwerking voor het MKB dat een PBX-telefoonsysteem, videoconferenties, chat, scherm delen en bestandsbeheer combineert in één cloudgebaseerd systeem dat is ontworpen om het beheer te vereenvoudigen en de productiviteit van werknemers te verhogen. Meer informatie over Intermedia Unite
toepassing voor voorspellend callcenter, spraak- en tekstuitzending.
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen. Meer informatie over CallHub
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over Vonage Contact Center
Oplossing voor bulkberichten
DialMyCalls is een oplossing voor bulkberichten die onderwijsinstellingen, religieuze organisaties en bedrijven helpt om tekst-, spraak- en e-mailberichten uit te zenden naar individuen en groepen. Beheerders kunnen de tekst-naar-spraak-technologie gebruiken om audioberichten in meerdere stemmen en talen te creëren. Meer informatie over DialMyCalls
2 nummers. 1 telefoon.
Voeg een tweede nummer toe aan je telefoon met alle tools die je nodig hebt om je kleine bedrijf te starten, te runnen en te laten groeien. Meer informatie over Sideline
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
De Deskforce-oplossing voor het verbeteren van de prestaties van medewerkers
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Matrix
Turn mobile phones into a cloud business phone system / PBX.
Spoke Phone turns mobile phones into your business phone system / PBX. You get comprehensive PBX/phone system features and more, in a simple to use app on you and your mobile phones. Ideal for companies from 3 to 1000 employees with mobile and remote workers. You won't need desk phones anymore! Meer informatie over Spoke Phone
Cloudgebaseerde IP-telefoon met functies voor unified communications
De cloudgebaseerde IP-telefoonsystemen van Evolve IP bieden een gehoste PBX van zakelijke kwaliteit zodat je bedrijf zich niet langer meer bezig hoeft te houden met het beheren van providers, hardware en leveranciers. Meer informatie over IP Phone System
Communiceer beter
Phone.com is het toonaangevende cloudgebaseerde telefoonbedrijf dat zich richt op de behoeften van het MKB en ondernemers. Naast het aanbieden van verschillende oplossingen, levert Phone.com bekroonde, in de VS gevestigde klantenondersteuning aan meer dan 30.000 klanten in heel Amerika. Meer informatie over Phone.com
Communication management system for contact centers
wolkvox helps contact centers manage communication via mobile devices, landlines, video calls, email, SMS, and more on a unified portal. Users can handle interactions across various social media channels and web chat applications like Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Line, and Telegram. Meer informatie over wolkvox
Gehost zakelijk telefoonsysteem
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Verkoop meer met een AI-groeisysteem
Het verkoopversnellingsplatform van Playbooks biedt: • Zichtbaarheid: weet wat je verkopers doen en wat er werkt. • Productiviteit: verhoog belangrijke statistieken met gebruiksvriendelijke tools en motivatie. • Effectiviteit: verkoop meer door vertegenwoordigers te richten op deals die het meest waarschijnlijk zullen sluiten. Meer informatie over Playbooks
Open source modulair communicatiesysteem
Asterisk is een open source kader dat helpt bij het bouwen van communicatietoepassingen en wordt gebruikt door kleine, middelgrote en grote bedrijven en overheden over de hele wereld. Meer informatie over Asterisk
Business Communication Simplified
SendHub a leading Out-Of-The-Box SMS messaging company makes business communication fast, simple and effective with VoIP and bulk messaging. Meer informatie over SendHub
Alles-in-één software voor contactcenters
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudgebaseerd contactcenter voor inkomende, uitgaande en gemengde communicatie
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Meer informatie over uContact
VoIP-telefoonserviceprovider voor medewerkerscommunicatie
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
Telefonie- en callcenter-app
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
Vertrouwde VoIP voor elk kantoor, overal.
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over Virtual PBX
Web-based voorspellende belsoftware voor callcenters
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren. Meer informatie over SpitFire
Data collection software for market research
A data collection software that provides organizations with telephone, face-2-face, and internet research from one centralized cloud-platform Meer informatie over Dub InterViewer
Communication tool that connects teams via voice calling
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
Professional business calling and routing for mobile devices
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
Converteer meer leads in minder tijd.
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Business VoIP software and phone systems
Fonality is a business VoIP and unified communications solution with both pure cloud-hosted and hybrid options, and offers users native iOS and Android apps Meer informatie over Comm-unity
Oplossingen voor het beheer van technologiekosten en registratie van oproepen
eXsight Call Accounting is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van technologiekosten en unified communications met optionele uitbestede managed services. Meer informatie over eXsight
Voorspellende belfunctie en gespreksautomatisering voor callcenters
De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer. Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite
App voor tweede telefoonnummer voor sms'en en bellen
Ring4 is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het genereren van een tweede telefoonlijn voor bellen en sms'en. Belangrijkste functies omvatten labels, oproepopname, nummerportering, lokaal/internationaal bellen, nummerherkenning en blokkering van spamoproepen. Meer informatie over Ring4
Virtual phone system for communicating with customers
Talkroute is a virtual phone system designed to help businesses manage voicemail, route calls and communicate with customers via various channels. It offers an audio library, which includes several prompts for agents to create custom greetings for clients. Meer informatie over Talkroute
Uniforme cloudcommunicatie - werk met plezier
PanTerra heeft een revolutionair product gecreëerd genaamd Streams, die een eenvoudige interface biedt met één portal/toepassing voor al je zakelijke communicatiebehoeften. Werk met plezier in de wetenschap dat Streams je in staat stelt om op elk medium te communiceren dat je team nodig heeft. Meer informatie over PanTerra Networks
Small business phone software
eVoice is a virtual phone system and PBX tool for small and medium sized businesses. eVoice provides users with new phone numbers, or it takes your existing phone numbers, adds the ability to use a range of features such as auto-receptionist, recorded greetings, voicemails, conferencing and more. Meer informatie over eVoice
Business phone system for streamlining customer service
Yodel is a cloud-based business phone system designed to help teams manage inbound and outbound calls via Slack using existing phone numbers. It lets customer service representatives view which members are on active calls, and join conference calls to facilitate communication across organizations. Meer informatie over Yodel
Web-based predictive dialer for efficient outbound calling
T-Max Predictive Dialer is an inbound/outbound CRM dialing system for sales, marketing & collections teams with the aim of collecting more live contacts Meer informatie over T-Max Predictive Dialer
Cloud-based VoIP business telephone systems
NFON provides cloud-based VoIP business telephone systems (Cloudya) with complete range of PBX features, computer telephony integration and basic UC functionalities. It has also a broad portfolio of solutions design to attend the demand of specific use cases, such as contact center. Meer informatie over NFON
Second Phone Line for your Business
Ninja Number is a business phone line that works on your smartphone, managing your phone calls and texts while you work. It's leading edge technology that incorporates live virtual agents on demand and a chatbot powered by artificial intelligence to answer customer's FAQ's. Meer informatie over Ninja Number
Cloud based business telephony system
CircleLoop is a cloud-based,self-serviced business telephony software system with native desktop, and mobile apps, boasting features including UK and international number support, personalized voicemail, call transfer, call recording, SMS integration, smart notifications, contact management and more Meer informatie over CircleLoop
Communicatiemanagementsysteem voor bellen, sms, mms en fax
Flowroute is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, implementeren en beheren van een verenigd systeem voor spraak-, sms-, mms- en faxgebaseerde communicatie. Het platform wordt geleverd met een SIP-trunking-module waarmee bedrijven meerdere spraakoproepen kunnen afhandelen met lokale en gratis nummers. Meer informatie over Flowroute
Intelligent sales call handling with native CRM integration
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ringio
Tool voor bellen en de betrokkenheid van prospects voor verkoopteams
Brring is een cloudgebaseerde oplossing voor leadgeneratie die verkoopteams helpt met telefonisch vergaderen, prospecten bellen en betrokkenheid. Belangrijke functies zijn onder meer herinneringsberichten, een contactendatabase, een activiteitendashboard, oproepplanning, agenda-integratie, oproepgeschiedenis en rapportage. Meer informatie over Brring
Auto attendant cloud phone system
VoiceShot is an auto attendant cloud phone software that helps businesses manage call forwarding, transfer, screening, and reporting on a centralized platform. It enables users to create pre-recorded greetings and automatically deliver all voicemails to linked email addresses in WAV file format. Meer informatie over VoiceShot
Interactive Voice Response (IVR) toolkit
Pronexus VBVoice™7 is a powerful rapid application development toolkit for Interactive Voice Response solutions. VBVoice enables the creation of feature-rich inbound and outbound IVR applications. IVR solutions built with VBVoice have been deployed by thousands of customers in various industries. Meer informatie over VBVoice
Reception service and contact center with multi-agent access
SuperReceptionist is a cloud-based reception service and contact center with multi-agent access, call routing, real-time analytics and CRM integration Meer informatie over SuperReceptionist
CRM-geïntegreerde software voor callcenters
InGenius is een CTI-innovator die Asterisk-, Avaya-, Cisco-, Genesys- en Mitel-telefoonsystemen verbindt met CRM's van Microsoft Dynamics, Salesforce en ServiceNow. De oplossing past zich aan de individuele behoeften van het contactcenter aan. Meer informatie over InGenius
Free Your Voice
Phonebooth is one of the leading voip providers, providing phone systems and phone service for small businesses. We own our network just like a traditional phone company. This matters if you care about price, reliability and call quality. Meer informatie over Phonebooth
Call Center Predictive Dialer | Hosted Predictive Dialer
Voicent's easy-to-use Agent Dialer predictive dialer software dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and--most importantly--never involving you or your agent on a call until a live... Meer informatie over Voicent Predictive Dialer