Hier is onze lijst met apps voor Telefonie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

109 softwareopties

Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde... Meer informatie over Dialfire
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing met telefoonfuncties voor inkomende gesprekken waarmee je supporttickets van meerdere kanalen vanuit één plek kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Profiteer van uitgebreide softwarefunctionaliteit voor callcenters vanuit Zendesk, Salesforce en Desk.com met de Talkdesk CTI-widget. Meer informatie over Talkdesk
Bitrix24 is een gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Google Voice is een telefoonsysteem en oproepbeheersoftware die integreert met je Gmail-account en waarmee je met één klik voicemails kunt verzenden naar vaste lijnen, mobiele en elektronische nummers. Google Voice is goedkoop en converteert sms naar e-mail, evenals oproepregistratie en oproepscreening. Meer informatie over Google Voice
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een virtueel telefoonsysteem dat gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
Sms-berichtenservice voor marketingwaarschuwingen, verkoopevenementen, kortingsbonnen, meldingen en afspraakherinneringen Meer informatie over Textedly
3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en... Meer informatie over 3CX
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde telefoniesoftware die klaar is voor gebruik met één druk op de knop, voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
VICIdial is een open source-oplossing voor callcenters met voorspellende uitgaande nummers en functies voor het afhandelen van inkomende of handmatige oproepen, evenals e-mail en webchat. Meer informatie over VICIdial
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bekroond en zeer betrouwbaar cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee kleine bedrijven de kosten verlagen en de productiviteit van werknemers verhogen. Dankzij aanvullende mobiele desktop-apps blijven gebruikers naadloos verbonden. Unite wordt ondersteund door 24/7 assistentie (gecertificeerd door J.D. Power) en een serviceniveauovereenkomst die een... Meer informatie over Intermedia Unite
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Ooma Office is een cloudgebaseerde zakelijke VoIP-oplossing die is ontworpen om kleine ondernemingen te helpen bij het beheren en doorverbinden van gesprekken en voicemails vanaf elke locatie via mobiele apparaten. Het platform biedt functies zoals een virtuele receptionist, doorverbonden gesprekken, conferenties, kiezen van toestelnummers,... Meer informatie over Ooma Office
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over DialedIn CCaaS
Ondersteun je bedrijfsactiviteiten en begin met het bouwen van je communicatie-oplossing met een aangepast telefoniesysteem. Meer informatie over MessageBird
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek. Meer informatie over EZ Texting
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
LoopUp is een premium oplossing voor vergaderingen op afstand die leidt tot betere, productievere telefonische vergaderingen. Door de combinatie van audiobetrouwbaarheid met een eenvoudige gebruikerservaring en krachtige samenwerkingsfuncties biedt LoopUp een conferentieoplossing van wereldklasse die je gebruikers en gasten zullen waarderen. Meer informatie over LoopUp
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
De telefonie-oplossing van JustCall is populair bij het mkb en wordt vertrouwd door meer dan 6000 klanten. Voer en ontvang telefoongesprekken en sms-berichten vanaf elk apparaat. Meer informatie over JustCall
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
De telefoondienst die je nodig hebt voor een betaalbare prijs, bellen en gebeld worden via je website, virtueel telefoonnummer en nog veel meer. Meer informatie over Toky
Laat je medewerkers inkomende en uitgaande oproepen afhandelen via het webplatform (WebRTC) of de softphone. Supervisors kunnen moeiteloos medewerkers, wachtrijen, PBX-extensies, kiesplannen, interactieve-spraakherkenningsprojecten en meer beheren dankzij de gebruiksvriendelijke webinterface van XCALLY, met verschillende realtime dashboards en... Meer informatie over XCALLY
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Bria is een cloudgebaseerde en lokale VoIP-oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van communicatie en samenwerking via berichten, het delen van bestanden, videovergaderingen en meer. De whitelabel-capaciteiten helpen organisaties bij het ontwerpen van een gepersonaliseerde softphone met behulp van aangepaste logo's, thema's, kleuren en... Meer informatie over Bria
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Dankzij de telefoniemogelijkheden van MightyCall is zakelijke communicatie betrouwbaarder dan ooit. Met tientallen functies kun je er zeker van zijn dat elk aspect van de communicatie van je bedrijf soepel verloopt. Meer informatie over MightyCall
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Dit platform is erop gericht je gebruiksvriendelijke software te bieden, maar met alle tools die je nodig hebt om een succesvol team te runnen. Je zult niet geloven hoe eenvoudig het is en hoe gefocust je kunt zijn. Meer informatie over Myphoner
Met Call Loop kan je eenvoudig bulk sms-marketingcampagnes en spraakuitzendingen verzenden naar tien- of tienduizend contacten met slechts enkele klikken. Meer informatie over Call Loop

Gerelateerde categorieën