Hier is onze lijst met apps voor ITSM-software (IT-service management). Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

101 apps
Sorteren op
Lokale en gehoste RMM-software voor MSP's
SolarWinds N-central is software voor eindpuntdetectie en -respons die is ontworpen om MSP's (Managed Service Providers) te helpen bij het voorkomen, detecteren, reageren op en herstellen van bedreigingen. Meer informatie over SolarWinds N-central
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR HelpDesk & Assets
IT-middelen volgen en beheren
AssetSonar is een oplossing voor het beheer van IT-middelen. De oplossing biedt tools voor het organiseren, volgen en rapporteren van technologische hardware- en softwaremiddelen op verschillende locaties en afdelingen. Met de online oplossing kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen volgen gedurende de hele levenscyclus, van inkoop tot... Meer informatie over AssetSonar
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Oplossing voor IT-servicedesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Software voor goederen volgen en onderhoud
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescode en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Sinds 2002 zet SysAid zich enthousiast in voor het stroomlijnen van meer dan 10.000 organisaties met toonaangevende oplossingen voor IT-servicebeheer (ITSM). Het bedrijf is ervan overtuigd dat SysAid jouw leven ook eenvoudiger kan maken en uiteindelijk je winst helpen maximaliseren. Meer informatie over SysAid
ITSM-oplossing voor het beheren van incidenten en activa
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en... Meer informatie over HaloITSM
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Software voor het bijhouden van problemen die is ontwikkeld voor bedrijven die Jira gebruiken
ScriptRunner voor Jira is software voor het bijhouden van problemen die bedrijven helpt bij het aanpassen van workflows, het uitvoeren van op JQL gebaseerde zoekopdrachten, het plannen van waarschuwingen voor terugkerende taken en meer. Supervisors kunnen problemen creëren bij het opzetten van projecten, overgangsregels voor problemen opstellen,... Meer informatie over ScriptRunner for Jira
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Management
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Software voor incidentbeheer en operationele prestaties
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten. Meer informatie over PagerDuty
Een tool voor PSA (professional services automation) die is ontworpen om jouw bedrijf-als-een-dienst te runnen
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Aanpasbare oplossing voor IT-servicebeheer
Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Actiegericht IT-waarschuwingsplatform voor ondernemingen
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen. Meer informatie over xMatters
Software voor ondersteuning op afstand
RescueAssist is software voor ondersteuning op afstand die oplossingen biedt voor zowel bedrijven in het mkb als grote ondernemingen die geavanceerde niveaus van ondersteuning op afstand willen bieden. De software wordt gebruikt door IT-managers, IT-consultants, softwareconsultants, MSP's (Managed Service Providers) en IT-klantenondersteuning om... Meer informatie over GoToAssist
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het IT-management te verbeteren. Meer informatie over NinjaRMM
Beheer van IT-middelen en kennisbeheer
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches
Een geïntegreerde applicatie voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt. Meer informatie over ManageEngine Desktop Central
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
IT-platform voor Business management software
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. Met de automatisering en het beheer van je mensen, projecten en processen door Autotask zullen je bedrijfsprestaties aanzienlijk worden verbeterd. Dit betekent meer... Meer informatie over Autotask
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Helpdesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en... Meer informatie over Track-It!
Platform voor bewaking en beheer op afstand
SolarWinds bewaking en beheer op afstand biedt patch-, AV- en back-upbeheer, automatisering, servicedesk, razendsnel beheer op afstand en meer. Meer informatie over SolarWinds RMM
Helpdesk software for customer service management teams
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
Knippert nooit
Panopta biedt geavanceerde server- en netwerkcontrole voor online bedrijven en dienstverleners. Het platform gaat verder dan het bieden van basiscontrole om operationele teams de tools te geven die ze nodig hebben om problemen te detecteren voordat ze zich voordoen en de impact van storingen of trage laadtijd te minimaliseren. De... Meer informatie over Panopta
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear Service Desk
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Cloud-based and on-premise IT service management suite
SapphireIMS is a cloud-based and on-premise IT service management suite designed to help businesses manage operations across service desks, asset lifecycles, compliance and inventory control, IT automation, and more. Meer informatie over SapphireIMS
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Active Directory Management and Reporting Solution
ManageEngine ADManager Plus is a wholesome yet simple-to-use, web-based Active Directory management solution that makes day-to-day AD management immensely easy. The intuitive user interface of the product gets rid of the monotony in using native AD tools. Meer informatie over ADManager Plus
Customer support ticket system
osTicket is an open source customer support ticket management software. The application enables you to gather all incoming enquirers from email, web forms and phone calls into one platform. You can then filter tickets and route them to the right agent. You use the auto-assigner and auto-responder to set repeated workflows and actions for certain... Meer informatie over osTicket
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
Agile Contract Management that works the way you do
5-Time winner of PC Magazine "Editors' Choice Award" and Spend Matters "Value Award", Agiloft is heralded as "the most customizable contract management system on the market". Our agile technology makes it easy to setup and use. It is fully audit compliant with support for HIPAA, SOX, and CFR21. Meer informatie over Agiloft
Software voor workflowautomatisering voor service-, IT- en HR-teams
Hornbill is software voor workflowautomatisering die IT-, HR-, klantenservice- en beveiligingsteams helpt samen te werken aan projecten, taken te beheren, gegevens op te slaan en meer. Het stelt teamleden in staat om gedeelde inboxen te creëren, organiseren en beheren om interne en externe communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Hornbill
Easy, Professional Field Service and Work Order Software
BlueFolder is an equipment centric field service and work order management solution with work order software, scheduling, billing, customer portal, and asset tracking. Try it FREE (no credit card required) for 15 days! Meer informatie over BlueFolder
Cloud-based solutions for audit, risk management, compliance
Onspring provides cloud-based solutions for internal audit, risk management, compliance and related functions. We help you report clearly and work confidently. Meer informatie over Onspring
IT service desk automation software for mid-size businesses.
FootPrints service desk is an ITIL verified IT service management & automation software application for small to medium sized businesses. The cloud-based solution provides tools for change management, service catalog and portfolio management, knowledge management, workflow automation, and more. Meer informatie over FootPrints
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Help desk software for managing customer service processes
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
ITIL-gerichte servicedesk-software
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over HaloPSA
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
Help Desk, ITSM, service, and support management for SMBs
Simplisys Service Desk is an IT service and support management platform for SMB's. Features include facilities management, an agile service desk, IT service management, employee relations, and an enterprise service desk for managing inter-departmental relationships and service requests. Meer informatie over Simplisys Service Desk
Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Software voor IT-servicedesk, ticketsysteem en middelenbeheer
Deepser is cloudgebaseerde software voor een IT-servicedesk en -ticketsysteem, waarmee bedrijven vragen van klanten kunnen afhandelen en problemen kunnen oplossen door taken naar de relevante afdelingen te sturen. Functies zijn onder andere samenwerking, prioritering, zoeken zonder medewerker, licentiebeheer, urenregistratie en rapportage. Meer informatie over Deepser
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Office operations & issue management software on Slack.
OfficeAmp is an office operations & issue management software for Slack which provides a central location from which to collect, manage & resolve workplace issues, as well as generally manage all employee requests & questions & office tasks within Slack in real time Meer informatie over OfficeAmp
The Intelligent ITSM Platform for Smart Organizations
An Intelligent, Integrated & Innovative ITIL 2011 certified ITSM Platform, unifying IT Operations across Service, Asset, Availability & Project Management. Meer informatie over Symphony SUMMIT
Oplossing voor IT-servicemanagement voor bedrijven van elke omvang
EV Service Manager van EasyVista is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicemanagement (ITSM) die organisaties van elke omvang helpt bij het volgen van incidenten en taakbeheer. Belangrijkste functies omvatten trendanalyse, aanvraagverwerking, financieel beheer en rapportage. Meer informatie over EV Service Manager
ERP solution for managing administrative processes
Ant My ERP is a cloud-based solution that helps businesses manage administrative operations related to inventory, enterprise resource planning (ERP), finance, and more. Features include attendance tracking, asset management, contract drafting, collaboration, timesheets, payroll processing & more. Meer informatie over Ant My ERP
Monitoring and Stability as a Service for Cloud Systems
CloudMonix provides advanced cloud monitoring and automation for applications and services deployed on the Microsoft Azure Cloud Platform. Meer informatie over CloudMonix
Unified project management & help desk software
TeamHeadquarters is a unified service desk and project management solution, with tools for managing tickets, resources, assets, teams, timesheets, and more Meer informatie over TeamHeadquarters
Help desk and ticketing solution for customer service
ProProfs Help Desk is an all-in-one help desk solution that streamlines the entire customer support process. Businesses can manage all customer-facing inboxes on one platform, track tickets from start to finish, collaborate with agents on tickets, and resolve complaints and issues. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Online test case management tool
With no user limits and the ability to easily create test suites / test cases along with executing multiple test runs, TestLodge offers both individuals and businesses the basic tools needed to manage their testing. Meer informatie over TestLodge
On-demand tech support at your fingertips
SWAG Client provides on-demand technical support to businesses in need of support services. We can even help you find a full time employee. Meer informatie over SWAG Client
IT help desk and service desk management
Milldesk is an IT help desk and service management platform designed for IT service providers and organizations of all sizes. Key features include intelligent workflows, automatic and scheduled tickets, communication tools, contract management, customizable branding, and feedback management. Meer informatie over Milldesk
Het multifunctionele systeem voor klantenservice en ondersteuning
Service Creatio (voorheen bpm'online service) is een cloudoplossing die het beheer van klantverzoeken mogelijk maakt en serviceactiviteiten automatiseert door vooraf gedefinieerde processen te volgen voor full-cycle servicebeheer. Servicemedewerkers kunnen cases en serviceaanvragen in een uniforme omgeving afhandelen. Meer informatie over Service Creatio
Beheer en controle van IT- en SaaS-accounts
Youzer is online software voor IT en SaaS-accountbeheer en -controle die bedrijven helpt om de relevante tools aan hun werknemers toe te wijzen en het gebruik van SaaS-toepassingen te beheren binnen hun IT-systeem. Extra functies omvatten anomaliedetectie, kostenanalyse en IT-beveiliging via het dashboard. Meer informatie over YOUZER
IT and remote access management solution
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Meer informatie over ITarian
Web based help desk management software
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Meer informatie over ServiceWise
A PSA alternative to Autotask, Connectwise and Tigerpaw
IT Pro Dashboard is a total operation management solution designed for IT companies to increase internal efficiency, accountability and productivity of IT services operations. It helps to convert non-productive time of technical staff and decrease management, administrative and accounting overheads. Meer informatie over IT Pro Dashboard
Get Live From the Cloud
BeAnywhere Support Express is a SaaS solution that allows comprehensive remote access to Microsoft Windows and Apple Mac computers to manage systems and provide IT Support. It helps manage, maintain, and control unattended systems assisting several customers simultaneously to increase productivity. Meer informatie over BeAnywhere Support Express
SaaS or on-premise ITSM software for MSPs
Clientele ITSM is an ITSM software for every type of service organization to improve processes & empower customers to be self-sufficient through self-service Meer informatie over Clientele ITSM
Helpdesk, service desk and customer support software
HelpMaster is used for helpdesk, service desk, IT service management and ITIL-based tech-shops. CRM, ticketing, web self-service, email to ticket conversion, asset management and workflow to help you streamline your customer support operations. Meer informatie over HelpMaster
Integration Platform as a Service for contact centers
SpiceCSM is a web based on-demand platform for increasing the efficiency of your contact center agents. Designed as a "point solution," SpiceCSM Guided Services turn your agents into subject matter experts, without additional training. With a unique blend of decision tree technology, data collection, and easy to use creation tools, your contact... Meer informatie over SpiceCSM
ITIL-based incident, service and change management solution
Enterprise Service Desk is a scalable ITIL-based help desk solution delivering a multitude of features across incident, service and change request management Meer informatie over Enterprise Service Desk
Cybersecurity management tool with custom alert thresholds
ConnectWise Fortify is a cybersecurity & monitoring software that helps businesses identify cyber risks, resolve issues, and manage recovery operations. Administrators can monitor user accounts and endpoints to track security gaps, identify reconfiguration requirements, and define alert thresholds. Meer informatie over Continuum Fortify
The Service Desk Solution on-premise or in the Cloud!
SupportDesk is an ITIL Support Management and Help Desk App. Incident, Problem, Change Management, Asset Management, Knowledgebase. SupportDesk is available both in the Cloud and On-Premises. Meer informatie over SupportDesk
Web-based help desk and support application
NeuQs Free Help Desk ensures delivery of professional levels of service through management and feedback. Based on .Net technologies; uses scalable SQL Server.It conforms to ITIL Standards, featuring rapid help desk ticket creation through intuitive forms, acceptance of new calls via email. Meer informatie over NeuQs Free Helpdesk
The best place to deploy your Spring applications
MuleSoft's Tcat Server is enterprise Tomcat made simple — a fully supported Apache Tomcat server that allows developers to easily build and test today’s connected Web applications, and that simplifies Tomcat management and application provisioning tasks for administrators. Tcat Server is built on 100% Tomcat, with no changes to the core Tomcat... Meer informatie over Tcat Server
Customizable Service Desk for any business small or large
Out-of-the-box solution covering all your needs. Manage incidents, problems, tasks and changes. Get the approval from your users. Sign and control SLA contract. Build your configuration database & knowledge base Meer informatie over ITSM 365
Autonomous Operations- Intelligent Automation for IT Ops
BigPanda (bigpanda.io) Autonomous Operations platform helps IT Ops, NOC & DevOps teams detect, investigate and resolve IT incidents faster and more easily than ever before. Meer informatie over BigPanda
IT automation & management platform for SMBs & MSPs
GridVision is a powerful automation platform for configuring, monitoring, and managing your Windows-based desktops & servers, whether they're on-premises or in the cloud. Standardized automation policies in global runbook make managing your Windows infrastructure repeatable and predictable. Meer informatie over GridVision
PC-Duo: snelle, veilige en centraal beheerde bediening op afstand.
PC-Duo biedt snelle en betrouwbare bediening op afstand van pc tot pc en externe toegang via LAN/WAN en internetverbindingen. Meer informatie over PC-Duo Remote Control
Cloud service made clearer
The service desk allows you to manage all communications to the customer, create documents update the status to reflect the progress in the process. Meer informatie over iTouchVision Service Desk
IT help desk and ticket management software
Use Comindware’s graphical Workflow Builder and Form Builder to interactively customize IT workflow processes and measure and monitor IT help desk activities. It automates and streamlines handling of IT help desk requests with automated request routing, prioritization, and escalation. Meer informatie over IT Help Desk
Access Your Computers From Anywhere
Get instant, secure access to your files, programs, and email from anywhere. Connect quickly and easily, whether you're at work, at home, or on the road. Manage and support unattended computers & POS devices faster and easier. Meer informatie over eBLVD Remote Desktop
Single-point-of-contact IT service management
When people and process work together, the result is dazzling. Fluid, flexible IT service management makes it possible-powered by Serena Service Manager. On premise or in the Cloud. Meer informatie over Serena Service
Customizable IT support solution
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest
ITSM platform with ticketing and social media monitoring
Nilex offers fully customizable, GDPR compliant, web and mobile responsive ITSM solutions that enable complete control over business processes, with ticket management, social media monitoring, asset management, service catalog, shared services, and customer support Meer informatie over Nilex Service Platform