Hier is onze lijst met apps voor ITSM-software (IT-service management). Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

90 apps
Sorteren op
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
IT-middelen volgen en beheren
AssetSonar is een oplossing voor het beheer van IT-middelen. De oplossing biedt tools voor het organiseren, volgen en rapporteren van technologische hardware- en softwaremiddelen op verschillende locaties en afdelingen. Met de online oplossing kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen volgen gedurende de hele levenscyclus, van inkoop tot... Meer informatie over AssetSonar
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Oplossing voor IT-servicedesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Sinds 2002 zet SysAid zich enthousiast in voor het stroomlijnen van meer dan 10.000 organisaties met toonaangevende oplossingen voor IT-servicebeheer (ITSM). Het bedrijf is ervan overtuigd dat SysAid jouw leven ook eenvoudiger kan maken en uiteindelijk je winst helpen maximaliseren. Meer informatie over SysAid
A PSA Tool Designed To Run Your As-a-Service Business
ConnectWise Manage is a business management platform designed to run your technology solution business, connecting everything to allow for superior service delivery, know your business better, discover full-visibility billing, and handle handoffs without hiccups. Meer informatie over ConnectWise Manage
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Incident Management & Operations Performance Software
PagerDuty is a cloud software that connects people, systems & data into a single view - creating visibility & actionable intelligence across their operations. Meer informatie over PagerDuty
Flexible Software. Focused Service.
Vivantio is flexible, reliable, trusted service management software. From simple incident management to full-enterprise ITSM, Vivantio empowers you to deliver service excellence to your entire organization. Meer informatie over Vivantio
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Aanpasbare oplossing voor IT-servicebeheer
Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell Service Management
Actiegericht IT-waarschuwingsplatform voor ondernemingen
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen. Meer informatie over xMatters
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Remote support software
RescueAssist is a remote support software that offers solutions for both SMBs as well as enterprises looking to provide advanced remote service levels. The software is used by IT managers, IT consultants, software consultants, MSPs and IT customer support reps to access and control devices remotely and solve technical issues. RescueAssist offers a... Meer informatie over RescueAssist
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
IT asset and knowledge management
Web Help Desk by SolarWinds is a customizable help desk & IT asset management solution for businesses within industries such as education, healthcare, government, & more. It offers features for managing IT assets, IT services, knowledge, remote support, SLA, time & billing, workflows, & more. Meer informatie over Web Help Desk
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Meer informatie over Yonyx
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het IT-management te verbeteren. Meer informatie over NinjaRMM
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
IT-platform voor Business management software
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. Met de automatisering en het beheer van je mensen, projecten en processen door Autotask zullen je bedrijfsprestaties aanzienlijk worden verbeterd. Dit betekent meer... Meer informatie over Autotask
Help desk and asset management
Track-It! is a help desk software and asset management application designed to help small to medium sized companies automate and streamline their Help Desk and Asset Management operations. . Track-It! integrates with key areas of your business model so you can manage multiple business operations and support processes all at once from the one... Meer informatie over Track-It!
IT service desk software
InvGate Service Desk is web-based solution designed to streamline and optimize IT service delivery and support. InvGate features include gamification rewards and motivation, problem and change management, hardware and software tracking, knowledge base and self service portals, & more. Meer informatie over InvGate Service Desk
Never Blinks
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Meer informatie over Panopta
Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches
Een geïntegreerde applicatie voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt. Meer informatie over ManageEngine Desktop Central
Cloud based solution to track & control IT services
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Customer support ticket system
osTicket is an open source customer support ticket management software. The application enables you to gather all incoming enquirers from email, web forms and phone calls into one platform. You can then filter tickets and route them to the right agent. You use the auto-assigner and auto-responder to set repeated workflows and actions for certain... Meer informatie over osTicket
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
ITIL-gerichte servicedesk-software
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over NetHelpDesk
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
Helpdesk solution
Agiloft supports out-of-the box solutions for customer support, internal helpdesk, contract management, workflow & BPM, ITL & ITSM, change management, & more Meer informatie over Agiloft
Cloud-based IT service management software
ServiceNow Express is a cloud-based automated IT service management solution for small and midsize businesses, offering a customer self-service portal, and more Meer informatie over ServiceNow Express
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Easy, Professional Field Service and Work Order Software
BlueFolder is an equipment centric field service and work order management solution with work order software, scheduling, billing, customer portal, and asset tracking. Try it FREE (no credit card required) for 15 days! Meer informatie over BlueFolder
Transforming the way IT and cybersecurity are delivered.
Continuum is transforming the way IT and cybersecurity are delivered to small businesses. We believe technology should empower business growth, not bottleneck it—and we’re 100% committed to helping MSPs and their customers take on whatever lies ahead. Meer informatie over Continuum
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
Modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles
Canfigure provides integrated or standalone CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The highly adaptable design means you can configure the software yourself to cater for any business requirement. Both on-premise and cloud deployment available. Meer informatie over Canfigure
Help Desk, ITSM, service, and support management for SMBs
Simplisys Service Desk is an IT service and support management platform for SMB's. Features include facilities management, an agile service desk, IT service management, employee relations, and an enterprise service desk for managing inter-departmental relationships and service requests. Meer informatie over Simplisys Service Desk
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Office operations & issue management software on Slack.
OfficeAmp is an office operations & issue management software for Slack which provides a central location from which to collect, manage & resolve workplace issues, as well as generally manage all employee requests & questions & office tasks within Slack in real time Meer informatie over OfficeAmp
The Intelligent ITSM Platform for Smart Organizations
An Intelligent, Integrated & Innovative ITIL 2011 certified ITSM Platform, unifying IT Operations across Service, Asset, Availability & Project Management. Meer informatie over Symphony SUMMIT
Monitoring and Stability as a Service for Cloud Systems
CloudMonix provides advanced cloud monitoring and automation for applications and services deployed on the Microsoft Azure Cloud Platform. Meer informatie over CloudMonix
Unified project management & help desk software
TeamHeadquarters is a unified service desk and project management solution, with tools for managing tickets, resources, assets, teams, timesheets, and more Meer informatie over TeamHeadquarters
IT service management solution for businesses of all sizes
EV Service Manager, by EasyVista, is a cloud-based IT service management (ITSM) solution, which assists organizations of all sizes with incident tracking and task management. Key features include trend analysis, request fulfillment, financial management, and reporting. Meer informatie over EV Service Manager
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Online test case management tool
TestLodge is an online test management tool designed to be a lot simpler than many traditional tools along with very reasonable price plans. With no user limits and the ability to easily create test suites / test cases along with executing multiple test runs, TestLodge offers both individuals and businesses the basic tools needed to manage their... Meer informatie over TestLodge
On-demand tech support at your fingertips
SWAG Client provides on-demand technical support to businesses in need of support services. We can even help you find a full time employee. Meer informatie over SWAG Client
IT help desk and service desk management
Milldesk is an IT help desk and service management platform designed for IT service providers and organizations of all sizes. Key features include intelligent workflows, automatic and scheduled tickets, communication tools, contract management, customizable branding, and feedback management. Meer informatie over Milldesk
The Omnichannel Customer Service and Support
Service Creatio (formerly bpm'online service) is a cloud solution that allows the management of customer requests and automates service operations by following pre-defined processes for full-cycle service management. Service agents can handle cases and service requests in a unified environment. Meer informatie over Service Creatio
Remote monitoring & management platform
SolarWinds Remote Monitoring & Management offers patch, AV and backup management, automation, service desk, lightning fast remote control, & more. Meer informatie over SolarWinds RMM
Beheer en controle van IT- en SaaS-accounts
Youzer is online software voor IT en SaaS-accountbeheer en -controle die bedrijven helpt om de relevante tools aan hun werknemers toe te wijzen en het gebruik van SaaS-toepassingen te beheren binnen hun IT-systeem. Extra functies omvatten anomaliedetectie, kostenanalyse en IT-beveiliging via het dashboard. Meer informatie over YOUZER
Web based help desk management software
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Meer informatie over ServiceWise
A PSA alternative to Autotask, Connectwise and Tigerpaw
Affordable, Easy-to-use, One hour setup, data transfer and integration with QuickBooks and email, 30 minutes training and it is ready to go live! IT Pro Dashboard™ is a total operation management solution designed by an IT company specifically for your IT company. This application is developed in response to the growing demand for internal... Meer informatie over IT Pro Dashboard
Get Live From the Cloud
BeAnywhere Support Express is an advanced Software-as-a-Service solution that allows comprehensive remote access to Microsoft® Windows® and Apple® Mac® computers in order to provide IT Support, as well as system management and monitoring. Its exclusive peer-to-peer technology allows the delivery of instant, on-demand remote support to any... Meer informatie over BeAnywhere Support Express
SaaS or on-premise ITSM software for MSPs
Clientele ITSM is an ITSM software for every type of service organization to improve processes & empower customers to be self-sufficient through self-service Meer informatie over Clientele ITSM
Helpdesk, service desk and customer support software
Great customer service requires a great team, processes, and technology - that's where HelpMaster comes in. HelpMaster is a feature-rich application that is used for helpdesk, service desk, IT service management and ITIL-based tech-shops. HelpMaster gives you CRM, ticketing, web self-service, email to ticket conversion, asset management and... Meer informatie over HelpMaster
Integration Platform as a Service for contact centers
SpiceCSM is a web based on-demand platform for increasing the efficiency of your contact center agents. Designed as a "point solution," SpiceCSM Guided Services turn your agents into subject matter experts, without additional training. With a unique blend of decision tree technology, data collection, and easy to use creation tools, your contact... Meer informatie over SpiceCSM
Active Directory Management and Reporting Solution
ManageEngine ADManager Plus is a wholesome yet simple-to-use, web-based Active Directory management solution that makes day-to-day AD management immensely easy. The intuitive user interface of the product gets rid of the monotony in using native AD tools. This tool facilitates bulk-creation of AD objects with all properties including Exchange... Meer informatie over ADManager Plus
ITIL-based incident, service and change management solution
Enterprise Service Desk is a scalable ITIL-based help desk solution delivering a multitude of features across incident, service and change request management Meer informatie over Enterprise Service Desk
The Service Desk Solution on-premise or in the Cloud!
SupportDesk is an ITIL Support Management and Help Desk App. Incident, Problem, Change Management, Asset Management, Knowledgebase. SupportDesk is available both in the Cloud and On-Premises. Meer informatie over SupportDesk
Web-based help desk and support application
Whether you are looking for a help desk solution to support your own company users, or are a support organisation looking after multiple companies with many sites, NeuQs Free Help Desk will ensure you deliver professional levels of service through timely management and high levels of feedback. Developed in Microsoft Silverlight, to give you a... Meer informatie over NeuQs Free Helpdesk
The best place to deploy your Spring applications
MuleSoft's Tcat Server is enterprise Tomcat made simple — a fully supported Apache Tomcat server that allows developers to easily build and test today’s connected Web applications, and that simplifies Tomcat management and application provisioning tasks for administrators. Tcat Server is built on 100% Tomcat, with no changes to the core Tomcat... Meer informatie over Tcat Server
100% customizable Service Desk for any business small or large
Out-of-the-box solution covering all your needs. Manage incidents, problems, tasks and changes. Get the approval from your users. Sign and control SLA contract. Build your configuration database & knowledge base Meer informatie over ITSM 365
Autonomous Operations- Intelligent Automation for IT Ops
BigPanda (bigpanda.io) Autonomous Operations platform helps IT Ops, NOC & DevOps teams detect, investigate and resolve IT incidents faster and more easily than ever before. Meer informatie over BigPanda
The next-generation IT automation & management platform for SMBs & MSPs
GridVision is a powerful automation platform for configuring, monitoring, and managing your Windows-based desktops & servers, whether they're on-premises or in the cloud. Say goodbye to manual procedures and ad hoc tweaks that are risky, error-prone and undocumented. Standardized automation policies in GridVision's global runbook make managing... Meer informatie over GridVision
PC-Duo: snelle, veilige en centraal beheerde bediening op afstand.
PC-Duo biedt snelle en betrouwbare bediening op afstand van pc tot pc en externe toegang via LAN/WAN en internetverbindingen. Meer informatie over PC-Duo Remote Control
Cloud service made clearer
The service desk allows you to manage all communications to the customer, create documents update the status to reflect the progress in the process. Meer informatie over iTouchVision Service Desk
Customer Service & Support
With Comindware Tracker you can: Deliver more efficient IT services with carefully designed, standards-based workflow processes, workflow automation, and integrated task management Use Comindware’s graphical Workflow Builder and Form Builder to visually and interactively customize IT workflow processes to your exact needs Automate and... Meer informatie over IT Help Desk
Access Your Computers From Anywhere
Get instant, secure access to your files, programs, and email from anywhere. Connect quickly and easily, whether you're at work, at home, or on the road. Manage and support unattended computers & POS devices faster and easier. Meer informatie over eBLVD Remote Desktop
Manage communication with your customers
Smart and easy-to-use Help Desk and Knowledgebase solution for your small or medium-size business. Deliver timely support to your customers. Exceed your customers’ expectations! Meer informatie over HelpOnClick Help Desk
A SaaS solution for mobile, web and cloud based application monitoring
HP Performance Anywhere helps your IT organization to measure the performance and availability of your Internet-based applications before they impact end-user experience. Meer informatie over HP Performance Anywhere
Single-point-of-contact IT service management
When people and process work together, the result is dazzling. Fluid, flexible IT service management makes it possible-powered by Serena Service Manager. On premise or in the Cloud. Meer informatie over Serena Service
Customizable IT support solution
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest
ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution
VIZOR is an ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution. Features include automatic ticket assignment, license management, knowledgebase, email integration, SLA support, self-service portal, network discovery, integrations with SCCM and LANSweeper. On-premise or Cloud. Try for Free. Meer informatie over VIZOR HelpDesk & Assets
IT service desk automation software for mid-size organizations
FootPrints service desk is an ITIL verified IT service management & automation software application for small to medium sized businesses. The cloud-based solution provides tools for change management, service catalog and portfolio management, knowledge management, workflow automation, and more. Meer informatie over FootPrints service desk
ITSM platform with ticketing and social media monitoring
Nilex offers fully customizable, GDPR compliant, web and mobile responsive ITSM solutions that enable complete control over business processes, with ticket management, social media monitoring, asset management, service catalog, shared services, and customer support Meer informatie over Nilex Service Platform