Hier is onze lijst met apps voor ITSM-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

125 softwareopties

SolarWinds N-central is software voor eindpuntdetectie en -respons die is ontworpen om MSP's (Managed Service Providers) te helpen bij het voorkomen, detecteren, reageren op en herstellen van bedreigingen. Meer informatie over N-central
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
SysAid is een effectieve ITIL-ondersteunde ITSM-oplossing die een krachtige module voor het beheer van incidenten en serviceverzoeken biedt, plus probleem- en verandermanagement. Meer informatie over SysAid
Freshservice biedt complete automatisering van de ITSM-workflow met eersteklas ticketing, krachtige CMDB, servicecatalogus, kennisbank en meer voor je service desk. Meer informatie over Freshservice
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Pulseway is rechtstreeks ontworpen voor MSP's en interne IT-teams en biedt een krachtige monitoring- en beheertool die je krachtige automatisering, besturing op afstand, OS- en patchbeheer van derden, eindpunt- en beveiligingsbeheer, activarapportage en back-up biedt. Meer informatie over Pulseway
Caspio is het toonaangevende low-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven. Meer informatie over Caspio
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescodes en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera
NinjaOne is een platform voor IT-servicebeheer dat is ontworpen om je technici efficiënter te maken door diepgaande inzichten in IT-middelen en robuuste tools om je te helpen IT-problemen te verhelpen. Met NinjaOne kun je werkstations, servers, netwerkapparaten en virtuele machines beheren vanuit één venster. Meer informatie over NinjaOne
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen. Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen. Meer informatie over OpsGenie
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Hiermee kun je alle diensten op één platform beheren en ondersteuningsverzoeken organiseren, de klanttevredenheid verbeteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren. Deepser is modulair en schaalbaar: ticketing, CMDB (Configuration Management Database), ITAM (IT Asset Management), CRM enz. Het maakt een snelle implementatie en verschillen... Meer informatie over Deepser
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Een hybride platform voor de mapping van toepassingsafhankelijkheden maakt het mogelijk om interactieve, realtime kaarten van je IT-omgeving te maken. Biedt gedetailleerde zichtbaarheid, realtime gegevens, snelle time-to-value en is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over VNT
Het kruisverwijzen van items met tickets is een last die zich blijft opstapelen. Neem de stress weg door je items en problemen op één plek te brengen. Probeer het gratis uit. Meer informatie over AssetSonar
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Salesforce Service Cloud is ontworpen met de behoeften van ITSM in gedachten. Maak het werk van IT eenvoudiger en geef het de mogelijkheid om te innoveren en het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Verbeter de communicatie en productiviteit door automatisering met de SolarWinds Service Desk ITSM-oplossing die serviceverzoeken en IT-middelen effectief beheert en verbindt. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
IT-ondersteuning kan Zoho Assist gebruiken om klanten ondersteuning op afstand te bieden door verbinding te maken met hun computers. Ondersteunt ticketintegratie, chat, bestandsoverdracht en meer. Meer informatie over Zoho Assist
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
Desktop Central is geïntegreerde software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten waarmee je vanaf een centrale locatie servers, laptops, desktops, mobiele telefoons en tablets kunt beheren. Meer informatie over ManageEngine Desktop Central
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten. Meer informatie over PagerDuty
Beheer alle IT vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Omvat geautomatiseerde ontdekking en beheer van hardware, software en systeeminventaris. Meer informatie over Kaseya VSA
SupRemo helps private and companies to connect with remote devices or servers to manage applications and provide support. The white-label capabilities let professionals personalize the interface using custom logos, company details and themes to establish brand identity with clients. Meer informatie over Supremo Remote Desktop
Bereik uitmuntende dienstverlening door best practices en gevestigde procesgerichte frameworks toe te passen. Gebruik het beheer van incidenten, problemen en verandermanagement om de hoogste waarde voor het bedrijf te leveren. Organiseer, plan en geef prioriteit aan werk om ervoor te zorgen dat de juiste teams aan de juiste projecten werken. Meer informatie over Vivantio
ServiceDesk Plus helpt bij het automatiseren van IT-helpdeskprocessen zoals kennisbanken, SLA's, self-service en rapportage. Met optioneel beheer van bedrijfsmiddelen en projecten. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell Service Management
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
RescueAssist is software voor ondersteuning op afstand die oplossingen biedt voor zowel bedrijven in het mkb als grote ondernemingen die geavanceerde niveaus van ondersteuning op afstand willen bieden. De software wordt gebruikt door IT-managers, IT-consultants, softwareconsultants, MSP's (Managed Service Providers) en IT-klantenondersteuning om... Meer informatie over GoToAssist
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen. Meer informatie over xMatters
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
BMC Helix ITSM is an IT asset management software that helps businesses manage incidents, create data visualizations, broker releases, and more from within a unified platform. It enables staff members to set up workflow automation to manage the creation, approval, and implementation of multiple change requests. Meer informatie over BMC Helix ITSM
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk. Meer informatie over Autotask PSA
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en ondersteunin... Meer informatie over Track-It!
SolarWinds bewaking en beheer op afstand biedt patch-, AV- en back-upbeheer, automatisering, servicedesk, razendsnel beheer op afstand en meer. Meer informatie over RMM
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS

Gerelateerde categorieën