Hier is onze lijst met apps voor IVR-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

70 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Cloud-telefonie voor verkoop
CrazyCall is een cloud-telefonieoplossing voor bedrijven waarmee verkoopprofessionals hun handset kunnen vervangen door CRM-compatibele, web-based software die gespreksopname, lokale telefoonnummers, leadgeneratie, realtime rapportage, automatisering van cold-call-campagnes en meer biedt. Meer informatie over Channels
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Unified communications en transactionele e-mails
Routee, aangedreven door AMD Telecom, biedt web- en API-Communication as a Service-oplossingen om de communicatiecapaciteiten tussen mensen, toepassingen, bedrijven en technologie uit te breiden en te vereenvoudigen. Organisaties kunnen vormen van berichten, spraak en verificatie gebruiken. Meer informatie over ROUTEE
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Business Phone and IP telephony system
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Virtueel telefoonsysteem voor teams in verkoop, marketing en ondersteuning
CallHippo is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat kleine bedrijven en startups helpt bij het voeren van zakelijke telefoongesprekken en het volgen van de voortgang van gesprekken met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Meer informatie over CallHippo
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie
Bedrijfsbreed cloudgebaseerd communicatieplatform
MessageBird lost je communicatie-uitdagingen op via API's voor sms-berichten, spraak en conversaties. Meer informatie over MessageBird
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Bright Pattern is zeer effectieve cloudgebaseerde callcentersoftware die bedrijven helpt om de omnichannel-dienst te vereenvoudigen. Meer informatie over Bright Pattern
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over Vonage Contact Center
Omni-channel cloud contact center
Connect First software provides contact center solutions for inbound/ outbound calls, IVR customer engagement, and call centers. Meer informatie over Connect First
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Meer informatie over 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
100% cloud phone for startups and SMBs
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over RingOver
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Gehost zakelijk telefoonsysteem
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Meer informatie over KOOKOO CloudAgent
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Meer informatie over uContact
Alles-in-één software voor contactcenters
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel Platform
Communication management system for contact centers
wolkvox helps contact centers manage communication via mobile devices, landlines, video calls, email, SMS, and more on a unified portal. Users can handle interactions across various social media channels and web chat applications like Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Line, and Telegram. Meer informatie over wolkvox
Telephony and call center app
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center. Meer informatie over CallFire
CRM, call center and telephony software
Snapforce combines CRM, call center and telephony to offer a complete CRM with an integrated phone system, ACD, IVR and call center reports. Meer informatie over Snapforce
Voorspellende belfunctie en gespreksautomatisering voor callcenters
De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer. Meer informatie over Call Center Application
Cloud-based inbound call tracking software
Ringba is a cloud-based call tracking software designed to help businesses manage call attribution, recording and routing, marketing campaign, customer service, and other operational processes on a centralized platform. Managers can allocate local and on-demand toll-free phone numbers. Meer informatie over Ringba
Automated phone calls and contact center processes
Plum Vfocuses solely on IVR, providing the products, services and tools businesses need to deliver superior automated communication Meer informatie over Plum Voice Hosted IVR
Oplossing voor cloudcontactcenter-software
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Meer informatie over Noble Solution Suite
Auto attendant cloud phone system
VoiceShot is an auto attendant cloud phone software that helps businesses manage call forwarding, transfer, screening, and reporting on a centralized platform. It enables users to create pre-recorded greetings and automatically deliver all voicemails to linked email addresses in WAV file format. Meer informatie over VoiceShot
Interactive Voice Response (IVR) toolkit
Pronexus VBVoice™7 is a powerful rapid application development toolkit for Interactive Voice Response solutions. VBVoice enables the creation of feature-rich inbound and outbound IVR applications. IVR solutions built with VBVoice have been deployed by thousands of customers in various industries. Meer informatie over VBVoice
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Meer informatie over Jet Interactive
Call center software in the cloud
Nectar Desk is a cloud-based call center solution that supports inbound & outbound communication with IVR, ACD, call recording, monitoring, call transfer & more Meer informatie over Nectar Desk
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Web-based payroll timesheet & project time tracking system
Time & expense, assets & log software, individuals & crews. Project time, attendance, time off & absence management. Custom reporting with SQL filters & expressions. Project dashboards. Cloud & on-premise, major OS’s, DB, browsers, iOS and Android apps. Web-based time clocks. (iPaaS) by Dell Boomi. User guides, trainings, videos, forums,... Meer informatie over Pacific Timesheet
Cloud contact center solutions
MiContact Center from Mitel includes a range of basic and advanced solutions for contact centers of all sizes. There are several solutions covering informal contact centers, small contact centers, large-scale contact centers, outbound contact centers, and Microsoft Lync-based contact centers. Meer informatie over MiContact Center
Global Phone System 100% native in Salesforce CRM
Natterbox is a cloud based business telephony and voice service software for small and medium sized organizations and can be integrated with Salesforce CRM Meer informatie over Natterbox
Voice AI solutions for enterprises
Vozy is voice AI platform that transforms the way companies interact with customers through voice assistants and conversational AI. Meer informatie over Vozy
Business VoIP service
SureTel is a cloud-based telephony solution, which helps businesses manage communication across teams & clients through Google integrations, call history, route timing, custom caller ID & more. It lets users record calls to store customer interactions in a unified database for future reference. Meer informatie over SureTel
On-Demand Customer Service and Support Solutions
A web-based platform that enables communication via Voice, email, chat, SMS, Facebook and Twitter with the help of an integrated customer interaction database. It has features such as scalable contact center solution using a pay-as-you-go model customize reports, design IVRs and more. Meer informatie over LiveOps
Testpakket voor spraak, IVR en klantervaring
ETS is een testpakket voor spraak, IVR en klantervaringen die gerepliceerde gesprekken uit de echte wereld opneemt en analyseert om fouten in realtime te identificeren en recht te zetten. Meer informatie over ETS
Communication management solution
Servetel is a communication management solution designed to help businesses connect and communicate with customers via calls and custom messages. The platform comes with a call management module, which lets organizations transfer calls to executives based on rosters, availability and shift timings. Meer informatie over Servetel
B to B VoIP Solutions, Call Center Software
SolusOne is a Canadian owned and operated company. We specialize in B to B VoIP Solutions, Call Center Solutions, and Software. We can provide you with all the Products and Services you will need to manage Calls, Agents, Customer Relations, and Reporting. Meer informatie over SolusOne
Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio
360° Office Automation Solutions
Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize communications better and to improve efficiency in marketing and sales operations with automation. Meer informatie over office24by7
Contact center solution for customer engagement
Omnis is a cloud-based contact center solution which assists businesses of all sizes with contact management and call monitoring. Its key features include campaign management, interactive voice response, queue management, real time monitoring and analytics. Meer informatie over Omnis
Klantenservice en ordertrackingoplossing voor bedrijven
Versacape is een cloudgebaseerde oplossing waarmee klantervaringsteams klanten een selfservice-ervaring kunnen bieden om problemen op te lossen. Bedrijven kunnen zelfbedieningsinformatie verstrekken voor onderwerpen zoals voordelenadministratie, inventaris, loyaliteitsprogramma's, productcatalogus en meer. Meer informatie over Verascape
Voice bio-metrics solution for businesses
AISB Engine is a cloud-based & on-premise voice biometrics solution designed to help businesses in industries such as finance, healthcare, retail & air travel identify and authenticate visitors. Key features include password resetting, authentication, secure data access, and fraud detection. Meer informatie over AISB Engine
Private branch exchange (PBX) solution
Fonvirtual virtual PBX is a business telephone system that helps companies manage internal and external voice, video, or chat- based communications. The platform allows users to create custom greeting messages to automatically redirect clients to the right agent based on specific requirements. Meer informatie over Fonvirtual Virtual PBX
Communication tool with voice call & text messaging services
CALLR is a cloud-based software that helps businesses establish two-way communication with customers via SMS and voice calls. The custom IVR tool lets organizations build phone menus to process customer requests and route calls to relevant customer service agents. Meer informatie over CALLR
Digital call experience platform for call centers
CallVU is a call center software designed to help businesses in industries including finance, insurance, telecommunications, and more engage with clients via digital sessions to resolve issues, automate data collection processes using digital forms, and more. Meer informatie over CallVU