Hier is onze lijst met apps voor IVR-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

147 softwareopties

Verspil geen kostbare beltijd meer aan iets wat een IVR-menu beter kan afhandelen. Meer informatie over Aircall
IVR, virtuele agent, uitgaande IVR-kiesfunctie, geautomatiseerde gespreksverdeling. Zeer configureerbaar. Flexibele integratie. Eenvoudig in te zetten en eenvoudig te beheren. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Deze functie verbetert de kwaliteit van de diensten die door je callcenter worden geleverd. Het automatiseert workflows, zodat je je callcenter efficiënter kunt beheren. Meer informatie over CloudTalk
Bitrix24 is een gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Squaretalk is een krachtig en veelzijdig cloudgebaseerd communicatieplatform met eenvoudige automatiseringen en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Koppel je favoriete tools zoals Zoho, Salesforce of andere populaire CRM's dankzij de native integraties of aangepaste API. Meer informatie over Squaretalk
Configureer gemakkelijk je multi-level IVR om ervoor te zorgen dat elke beller naar de juiste medewerker, team of afdeling wordt doorgestuurd. Meer informatie over Talkdesk
Met de ontwerpfunctie voor interactieve spraakherkenning op basis van slepen en neerzetten kun je verschillende interactieve spraakherkenningsprojecten creëren, van complex tot eenvoudig, bijvoorbeeld om oproepen naar de juiste afdelingen te leiden of 24/7 self-servicetoepassingen te bieden. Meer informatie over XCALLY
Routee, aangedreven door AMD Telecom, biedt web- en API-Communication as a Service-oplossingen om de communicatiecapaciteiten tussen mensen, toepassingen, bedrijven en technologie uit te breiden en te vereenvoudigen. Organisaties kunnen vormen van berichten, spraak en verificatie gebruiken. Meer informatie over ROUTEE
Versnel de levering van foutloze klanttrajecten via digitale kanalen en spraakkanalen en verminder het risico op defecten. Meer informatie over Cyara
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een cloudgebaseerde oplossing voor interactieve spraakherkenning die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse.... Meer informatie over CallHippo
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
8x8 X Series, the 8x8 eXperience Communications Platform, is an integrated contact center, chat, voice, video, and APIs solution designed to enable agile company-wide collaboration across enterprises. Meer informatie over 8x8 X Series
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Beheer je buitendienstbedrijf met Workiz, voorheen Send A Job. Je kunt opdrachten inplannen en hun status in realtime bijhouden, documenten creëren en verzenden, betalingen ontvangen en statistieken opvragen. Meer informatie over Workiz
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bouw moeiteloos een IVR-menu dat communiceert met bellers, informatie verzamelt en oproepen doorstuurt naar de meest geschikte mensen binnen je team. Meer informatie over MessageBird
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Met JustCall kun je IVR-systemen activeren om een interactief menu voor je klanten te creëren en de belasting van oproepen en escalaties tot een minimum te beperken. Meer informatie over JustCall
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken. Meer informatie over Lifesize
Automate your call center with Acefone’s cloud-hosted IVR system. Greet inbound callers with a virtual receptionist and direct them to the right department. Design a multi-level IVR and configure each one with a highly-customized menu and call flow structure. Start your 15-day FREE trial today. Meer informatie over Acefone
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Convirza is a cloud-based call tracking and optimization software designed to help small to large businesses manage marketing results and spending, and track ad revenue. The solution allows users to handle phone calls and trace them directly to their offline and online sources. Meer informatie over Convirza
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Intelligente interactieve spraakherkenning stuurt binnenkomende spraakberichten en digitale Salesforce-kanalen op dynamische wijze door op basis van alles wat er over een klant bekend is. Meer informatie over Vonage Contact Center
Exotel is the emerging market's full-stack customer engagement platform that offers a communication API framework to build your conversational portfolio, an omnichannel contact center and a conversational AI toolkit to improve speed, quality and outcomes of customer conversations. Meer informatie over Exotel
Easy creation of IVR's and Chatbots with wolkvox that allows to combine components, functionalities and artificial intelligence to develop in Diagram Studio, you can configure routing engines in an agile and simple way through the integration of cognitive components such as ASR, TTS and Dialog Flow. Meer informatie over wolkvox
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
De software van Connect First biedt contactcenteroplossingen voor inkomende/uitgaande oproepen, IVR-klantenbinding en callcenters. Meer informatie over Connect First
Bouw moeiteloos eenvoudige of complexe dynamische gespreksworkflows met de gebruiksvriendelijke IVR-bouwer op basis van slepen en neerzetten van 3CLogic. Maak gebruik van gegevens uit elk CRM- of klantenserviceplatform voor begeleide oproeproutering naar de medewerker die het best geschikt is om de klant te helpen. Meer informatie over 3CLogic
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
RingByName is a cloud-based communication software, which helps businesses track and manage customer calls across multiple locations. Features include a virtual receptionist, real-time activity tracking, call routing, three-way calling, single sign-on (SSO), and reporting. Meer informatie over RingByName
Increase Business Outcomes 10x! Democratize contact center conversations across your entire enterprise so every employee can have contextual personalized customer conversations. Meer informatie over Spoke Phone
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Telefoniesoftware die is ontworpen om je klantenservice te versterken. Met Channels kun je een aanpasbaar IVR-systeem creëren om je bellers altijd met de juiste medewerker te verbinden. Je hoeft ze niet meer door te verwijzen of in de wacht te zetten. Meer informatie over Channels

Gerelateerde categorieën