Hier is onze lijst met apps voor Helpdesk software en ticketsystemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

180 apps
Sorteren op
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Klantenserviceplatform voor asynchrone berichtenuitwisseling
Sparkcentral is een SaaS-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun klantenservice-activiteiten te beheren via verschillende asynchrone berichtenkanalen zoals WhatsApp, Viber, Messenger, e-mail of webchat, evenals de sociale platforms van Facebook en Instagram. Meer informatie over Sparkcentral
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Oplossing voor helpdeskbeheer
Halo Service Desk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om werkstroombeheer, operationele automatisering, klant- en medewerkersbetrokkenheid en meer te stroomlijnen. Een incidentbeheersysteem helpt gebruikers bij het afhandelen van incidenten, SLA's (Service Level Agreements) en communicatie via een centraal dashboard. Meer informatie over Halo Service Desk
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR HelpDesk & Assets
Helpdeskoplossing voor het verbeteren van klantenondersteuning
VisionReply is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing, ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor het oplossen van tickets voor klantenondersteuning. Medewerkers kunnen inkomende verzoeken en vragen van klanten beheren via e-mail, telefoon, chat en formulieren. Meer informatie over VisionReply
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
HelpOnClick livechatsoftware helpt website-eigenaren de omzet te verhogen en hun klantenservice te verbeteren door hun klanten tijdig online hulp te bieden. Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Software
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Sinds 2002 zet SysAid zich enthousiast in voor het stroomlijnen van meer dan 10.000 organisaties met toonaangevende oplossingen voor IT-servicebeheer (ITSM). Het bedrijf is ervan overtuigd dat SysAid jouw leven ook eenvoudiger kan maken en uiteindelijk je winst helpen maximaliseren. Meer informatie over SysAid
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Helpdesksoftware waarop jouw team kan vertrouwen
Een gebruiksvriendelijke helpdesk waarmee je moeiteloos elk verzoek kunt beheren vanaf het moment dat het arriveert tot het moment dat het is opgelost. Meer informatie over Teamwork Desk
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang
SeamlessDesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van de klantenondersteuningsprocessen met een ticketingsysteem, ingebouwde inbox en een meldingssysteem, dat pushberichten verzendt om medewerkers te informeren over nieuwe ondersteuningstickets en reacties van... Meer informatie over SeamlessDesk
Oplossing voor IT-servicedesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Callcentersoftware voor teams in de uitgaande verkoop en uitbesteding van bedrijfsprocessen
Voiso is callcentersoftware waarmee bedrijven oproepworkflows en slimme kiesfuncties kunnen gebruiken om activiteiten op het gebied van de uitgaande verkoop, klantenservice en uitbesteding van bedrijfsprocessen af te handelen. Meer informatie over Voiso
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Software voor beveiligde externe toegang
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over BeyondTrust
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
Een tool voor PSA (professional services automation) die is ontworpen om jouw bedrijf-als-een-dienst te runnen
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Beheer van IT-middelen en kennisbeheer
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Meer informatie over UJET
Aanpasbaar helpdesk- en ticketingsysteem
Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen beheren, prestaties kunnen volgen en klanten proactief op sociale netwerken betrokken kunnen maken. Meer informatie over Deskero
CRM voor kleine bedrijven
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Zingtree is een toolkit waarmee probleemoplossers, agentscripts en interactieve beslissingsbomen kunnen worden aangemaakt, perfect voor klantenondersteuning en contactcenters. Meer informatie over Zingtree
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
Online help desk data migration service
Help Desk Migration is an online data migration service that enables fully automated data transfer between various help desk systems using a robust wizard Meer informatie over Help Desk Migration
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Hiver: Gmail-based customer service solution for teams
Hiver is a Gmail-centric customer service solution that helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected] Meer informatie over Hiver
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Helpdesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en... Meer informatie over Track-It!
Centraliseren, toewijzen en bijhouden van helpdeskverzoeken met Mojo.
Mojo Helpdesk is toonaangevend in helpdesksoftware en ticketingsystemen voor scholen en organisaties van elke omvang. Mojo Helpdesk kan worden geïntegreerd met Google G-Suite en Azure Active Directory. Meer informatie over Mojo Helpdesk
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor diegenen die op zoek zijn naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Het Self Service Center, het... Meer informatie over Tracker
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter en SMS en andere tools, zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp
A support soution to help track time and manage projects
A complete solution to help organizations track customer support issues, capture billable time and monitor project profitability Meer informatie over SherpaDesk
Open source CRM system
YetiForce is an innovative and versatile CRM system that collects all information related to the most important business processes, such as sales, marketing, projects, accounting, support, logistics, and many more. It is truly open source and always free-to-use for unlimited number of users. Meer informatie over YetiForce
Support, engage, and convert customers on a single platform.
Re:amaze is a web based helpdesk platform to help businesses communicate with customers at scale. With multi-channel support for all of your conversational channels like chat, email, social media, and mobile. Re:amaze helps your entire team stay in sync with customers in a shared team inbox so no conversations go missing. Features Email,... Meer informatie over Re:amaze
Cloud based solution to track & control IT services
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Help desk software for SMBs
AzureDesk - Only helpdesk software with 5$ per agent with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost. Meer informatie over AzureDesk
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over xSellco Helpdesk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Customer support ticket system
osTicket is an open source customer support ticket management software. The application enables you to gather all incoming enquirers from email, web forms and phone calls into one platform. You can then filter tickets and route them to the right agent. You use the auto-assigner and auto-responder to set repeated workflows and actions for certain... Meer informatie over osTicket
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Meer informatie over NABD System
Reduce Internal Repetitive Requests
Tired of answering "What's the WiFi password?" askSpoke auto-resolves more than 40% of requests using AI, and the more you use askSpoke, the smarter the machine learning gets. When you don't need to worry about answering the same FAQ over and over again, your team can focus on more important tasks. Meer informatie over Spoke
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
Cloud Based Ticket Management & Help Desk Software
Cayzu helps users manage all support requests from a single cloud portal, whether they are coming in via phone, email, Facebook, Twitter or even mobile. Cayzu enables organizations to seamlessly handle multiple brands & products each with their own branded end-user portal. Meer informatie over Cayzu
Helpdesk solution
Agiloft supports out-of-the box solutions for customer support, internal helpdesk, contract management, workflow & BPM, ITL & ITSM, change management, & more Meer informatie over Agiloft
All-in-one customer support suite
Organize online documentation and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Meer informatie over UseResponse
Software voor helpdesk ticketingsysteem
JitBit biedt een helpdesk ticketingsysteem voor freelancers, startups en kleine bedrijven, evenals grote ondernemingen. Met de app kun je alle inkomende e-mails voor supportaanvragen en de bijbehorende tickets beheren en volgen, taken automatiseren en tickets organiseren in categorieën. De helpdesk wordt beschermd door SSL en gehost door... Meer informatie over JitBit Help Desk
Cloud-based CRM, Help Desk, and PSA software.
Cloud-based Professional Services Automation (PSA) software with integrated CRM, Help Desk, quoting, billing, inventory, executive insights, and sales forecasting modules. Meer informatie over PROMYS CRM Help Desk PSA
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Customer support help desk software
SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool that helps (small) businesses organize their customer support emails efficiently. Multiple teams can collaborate and manage their cases collectively. Meer informatie over SupportBee
Create application instructions and step-by-step tutorials
Train employees and provide customers with guided step-by-step tutorials, instructions and knowledge base articles for any desktop or web application Meer informatie over iorad
Partner (PRM), Customer and Employee Communities
Magentrix communities extend Salesforce CRM for channel partners (PRM), customers and employees to communicate, engage and collaborate. Meer informatie over Magentrix Communities
Modern Customer Service Software For Customer-First Brands
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Meer informatie over Kustomer
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Multi-channel contact center
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge. Meer informatie over Oracle RightNow Contact Center Experience
Oplossing voor bedrijfsmanagement voor IT-afdelingen en MSP's
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer. Meer informatie over Kaseya BMS
The only unified customer support solution.
Wix Answers platform focuses on providing spot-on support for customers rather than spending time on making all channels work together. Meer informatie over Wix Answers
Customer Support Software for Live Chat, Email and Twitter
Casengo’s cloud application for customer support empowers online retailers and other small businesses to respond to customer questions faster and better than ever. One team inbox for customer chats, emails and social media posts. Improve your helpdesk! Meer informatie over Casengo
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Cloud based help desk software for businesses of all sizes
eHelpDesk from Giva is a cloud-based, HIPAA compliant ITIL help desk software for any size organization. Highly customizable, but easy to deploy and accessible via mobile, tablet and desktop, eHelpDesk provides features for measuring customer satisfaction, responsiveness and team productivity. Meer informatie over eHelpDesk
Help desk and customer service solution
Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify stores, which offers tools including email integration, autoresponders, ticket management, customer history tracking, request assignment, and more to aid with customer service Meer informatie over Gorgias