Helpdesk software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Helpdesk software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
159 softwareopties
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware.
Meer informatie over LiveAgent
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren.
Meer informatie over Freshservice
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het...
Meer informatie over NinjaOne
Freshdesk helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden door omnichannel ticketbeheer te combineren met helpdeskautomatisering, SLA-beheer en robuuste rapportage.
Meer informatie over Freshdesk
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten.
Meer informatie over Zoho Desk
TOPdesk is een platform voor servicebeheer voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. TOPdesk zit boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, activabeheer en verandermanagement, en is klaar voor gebruik en snel te personaliseren. Het interne personeel van het platform staat klaar om je te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
Deskhero is een veelzijdige helpdesksoftwareoplossing die gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie om de efficiëntie en nauwkeurigheid van klantenondersteuning te verhogen. Het platform biedt verschillende belangrijke functies om het ondersteuningsproces te stroomlijnen. De kern van Deskhero is een intelligent ticketingsysteem dat automatisch...
Meer informatie over Deskhero
Lime CRM is software voor klantrelatiebeheer waarmee je al je klanten, deals en campagnes op één plek kunt bewaren. Via integraties met je andere IT-systemen geeft Lime CRM je de tools om uitzonderlijke klantervaringen te bieden. Gehost of op je eigen server.
Meer informatie over Lime CRM
Gebruiksvriendelijke helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang; webgebaseerde toegang, bekroonde ondersteuning, mobielvriendelijk en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Meer informatie over Issuetrak
De volledig aanpasbare helpdeskoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
Meer informatie over BeyondTrust Remote Support
Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen.
Meer informatie over LiveChat
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams.
Meer informatie over Intercom
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en...
Meer informatie over Bitrix24
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM
Met TeamSupport kun je zakelijke helpdesktickets sneller oplossen. Toonaangevende SLA's, automatisering, maatwerk en samenwerking om de efficiëntie te verbeteren.
Meer informatie over TeamSupport
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor ondersteuning op afstand voor helpdesks. Kan worden geïntegreerd in CRM- en ITIL-producten (Information Technology Infrastructure Library) voor incidentbeheer (BMC).
Meer informatie over ISL Light
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over CXone Mpower
Beheer en prioriteer serviceverzoeken op één plek met de SolarWinds Service Desk en verbeter continu hoe IT strategische bedrijfsbehoeften ondersteunt.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren.
Meer informatie over Agile CRM
Het ticketbeheer van SysAid ondersteunt je om je helpdeskprocessen beter te beheren, inclusief incidentbeheer, een self-serviceportal en een kennisbank.
Meer informatie over SysAid