Hier is onze lijst met apps voor Helpdesk software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

139 softwareopties

Freshdesk helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden door omnichannel ticketbeheer te combineren met helpdeskautomatisering, SLA-beheer en robuuste rapportage. Meer informatie over Freshdesk
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
De volledig aanpasbare helpdeskoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Meer informatie over Zendesk Suite
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het... Meer informatie over NinjaOne
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
De helpdesksoftware maakt gebruik van een toonaangevend ticketsysteem waarmee technologieproviders hun klanten uitmuntende ondersteuning kunnen bieden. Meer informatie over ConnectWise PSA
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren. Meer informatie over Freshservice
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en... Meer informatie over Bitrix24
Het ticketbeheer van SysAid ondersteunt je om je helpdeskprocessen beter te beheren, inclusief incidentbeheer, een self-serviceportal en een kennisbank. Meer informatie over SysAid
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Meet eenvoudig servicegegevens, controleer prestaties met rapporten en dashboards, respecteer KPI's en verbeter de klanttevredenheid. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen. Meer informatie over Deepser
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
HelpOnClick biedt een helpdesk- en kennisbankoplossing voor het MKB en livechatsoftware, met ticketbeheer en samenwerking tussen medewerkers. Meer informatie over HelpOnClick
Gebruiksvriendelijke software voor ondersteuningstickets met e-mailregistratie, livechat, kennisbank, klantenportal en meer. Zeer configureerbaar met geautomatiseerde workflows, automatische antwoorden, automatische toewijzing, aangepaste velden, formulieren, weergaven, zoeken en filteren. Bevat een complete toepassing voor project- en taakbeheer. Meer informatie over OneDesk
Support.cc is krachtige software waarmee je je klanten een snellere en betere ervaring biedt. Support.cc automatiseert de omnichannel-klantervaring en helpt je het klantbehoud en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Support.cc
Alcea Helpdesk is een klantenserviceplatform op enterpriseniveau waarmee bedrijven klantenondersteuning, interacties, casusnotities en documenten vanuit een gecentraliseerd systeem kunnen beheren. Meer informatie over Alcea Helpdesk
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
HaloCRM is een flexibele helpdeskoplossing die een duurzame manier biedt om klantenservice-activiteiten op te schalen. HaloCRM is een toekomstbestendige oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over HaloCRM
Bied een uitstekende online klantenservicereservaring met Mobile Service Cloud. Werk handig samen in één Agent Inbox en engage met je klanten via alle kanalen. Boost je efficiëntie, verhoog de productiviteit en verbeter je online klantenservice met deze makkelijk te gebruiken softwareoplossing. Meer informatie over Mobile Service Cloud
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen. Meer informatie over LiveChat
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Met TeamSupport kun je zakelijke helpdesktickets sneller oplossen. Toonaangevende SLA's, automatisering, maatwerk en samenwerking om de efficiëntie te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor ondersteuning op afstand voor helpdesks. Kan worden geïntegreerd in CRM- en ITIL-producten (Information Technology Infrastructure Library) voor incidentbeheer (BMC). Meer informatie over ISL Light
Beheer en prioriteer serviceverzoeken op één plek met de SolarWinds Service Desk en verbeter continu hoe IT strategische bedrijfsbehoeften ondersteunt. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay CRM
Supremo helpt particulieren en bedrijven om verbinding te maken met externe apparaten of servers om toepassingen te beheren en ondersteuning te bieden. Met de whitelabel-capaciteiten kunnen professionals de interface personaliseren met behulp van aangepaste logo's, bedrijfsgegevens en thema's om de merkidentiteit bij klanten vast te stellen. Meer informatie over Supremo Remote Desktop
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera
Dameware is een cloudgebaseerd hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat IT-professionals helpt bij probleemoplossing en Windows-beheer. Belangrijkste functionaliteiten omvatten multi-platformondersteuning, directorybeheer, machtigingen voor gebruikersaccounts, livechat, zichtbaarheid op meerdere monitoren, taakgebaseerde ticketing en... Meer informatie over Dameware
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het maken van een kennisbank, klantprofielen en meer. Meer informatie over Help Scout
ServiceDesk Plus helpt bij het automatiseren van IT-helpdeskprocessen zoals kennisbanken, SLA's, self-service en rapportage. Met optioneel beheer van bedrijfsmiddelen en projecten. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor rapportage, facturering, boekhouding en meer. De Tempo Cloud-app biedt gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun iOS- en Android-smartphone of -tablet. Meer informatie over Tempo Timesheets
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Gebruiksvriendelijke helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang; webgebaseerde toegang, bekroonde ondersteuning, mobielvriendelijk en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Meer informatie over Issuetrak
HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop. Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien. Kenmerken: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups Pr... Meer informatie over HelpCrunch
Reputation.com is een oplossing voor reputatiebeheer die bedrijven met meerdere locaties helpt bij het controleren en verbeteren van online waarderingen, beoordelingen, klantervaring, verkeer en meer. Het gecentraliseerde dashboard stelt bedrijven in staat gegevens te verzamelen en biedt een 360-gradenoverzicht van de online en offline reputatie. Meer informatie over Reputation
Vivantio combineert het beheer van incidenten, problemen en verandermanagement met ticketing, kennisbeheer, self-service en bedrijfsmiddelenbeheer. Verminder de werklast, verbeter de efficiëntie en verlaag de kosten dankzij automatisering. Meer informatie over Vivantio

Gerelateerde categorieën