DMS-systemen
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
296 softwareopties
Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen.
Meer informatie over Aha!
WealthSphere is een oplossing voor vermogensbeheer met geïntegreerde modules, zoals een CRM-systeem (Customer Relationship Management), entiteitsbeheer, documentbeheer en meer.
Meer informatie over WealthSphere
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen.
Meer informatie over Google Docs
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen.
Meer informatie over Google Drive
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen
Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer.
Meer informatie over Microsoft 365
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
Vereenvoudig je leven. Versnel je bedrijfsvoering. DocuSign is de pionier van eSignature en creëerde 's werelds eerste overeenkomst-cloud.
Meer informatie over Docusign
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Meer informatie over Box
Met monday.com work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het maken en goedkeuren van documenten, deel en werk in realtime samen, volg en beoordeel eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten, en maximaliseer de beveiliging door alles op één plek te centraliseren.
Meer informatie over monday.com
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer
Meer informatie over Microsoft SharePoint
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aanvraagformulieren en taken en verkort je goedkeuringen met visuele controle. Vereenvoudig documentbeheer met de meer dan 400 integraties van Wrike.
Meer informatie over Wrike
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken.
Meer informatie over Microsoft Word
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Jotform
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden.
Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt.
En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook.
Meer informatie over Microsoft OneNote
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan.
Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet...
Meer informatie over iCloud
iLovePDF Desktop is documentbeheersysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het openen, comprimeren, samenvoegen, splitsen en bewerken van PDF-bestanden op een uniform platform. Hiermee kunnen gebruikers gescande pdf-bestanden converteren naar bewerkbare Microsoft Word-documenten met behulp van OCR-technologie.
Meer informatie over iLovePDF
De Clio Suite is cloudgebaseerde software voor advocatenkantoren die de manier waarop je advocatenkantoor werkt verandert: van de eerste intake tot de laatste factuurbetaling.
De Clio Suite biedt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, te beheren en te laten groeien. Je cliënten zullen een verschil opmerken - en jij ook.
Meer informatie over Clio
Genereer sneller dan ooit aangepaste, foutloze en veilige documenten met PandaDoc voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle afdelingen.
Meer informatie over PandaDoc
PDFfiller is een online formulier- en documentbeheersysteem voor het bewerken, afdrukken, downloaden, verzenden en converteren van documenten. Het cloudgebaseerde systeem biedt mogelijkheden voor e-handtekening, een pdf-bewerkingsfunctie, formulierbouwer, verificatiefuncties en systeemeigen mobiele toepassingen voor Android en iOS.
Meer informatie over pdfFiller
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets.
Meer informatie over Bluebeam Revu