Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

246 apps
Sorteren op
Manage Sofware Projects in One Place
Planio is an issue tracker and agile project management tool based on open-source Redmine. You'll be able to manage projects using agile methodologies such as scrum, host git/svn repos and manage documentation all in one place. Meer informatie over Planio
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een bekroonde marketingsoftware waarmee merken eenvoudig content, zoals documenten, afbeeldingen en video's kunnen creëren, vinden en gebruiken. Meer informatie over Bynder
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Cloudgebaseerd, digitaal platform voor het automatiseren van workflowbeheer.
Met de oplossing van Nintex Workflow Cloud kunnen gebruikers complexe zakelijke workflowprocessen automatiseren met minimale implementatiekosten en meerdere integraties. Meer informatie over Nintex
Beveiligde gedeelde werkruimte en oplossing voor het delen van bestanden voor teams
Zoho WorkDrive is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor teams, en het biedt een veilige gedeelde werkruimte, teammappen, realtime meldingen, het opstellen en publiceren van documenten, het delen van bestanden met configureerbare toegangscontroles, desktop-synchronisatie, versiebeheer, analyses en... Meer informatie over Zoho WorkDrive
Documentbeheer voor distributeurs en fabrikanten
UnForm is een oplossing voor documentbeheer die is ontworpen om distributeurs en fabrikanten te helpen de volledige levenscyclus van een document te stroomlijnen. De oplossing is geïntegreerd met ERP-systemen om documenten te maken, ze op te slaan in een archief om ze later op te halen en ze te leveren in verschillende elektronische printformaten. Meer informatie over UnForm
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krachtige documentautomatisering die met één klik creëert
WebMerge-oplossing voor documentgeneratie en formulierautomatisering bespaart tijd, maakt een einde aan handmatige invoer en stroomlijnt je papierwerkprocessen. Slimme documenten in een handomdraai uploaden, samenvoegen en leveren. Gegevens 24/7 automatisch uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint. Meer informatie over WebMerge
Oplossing voor documentautomatisering voor kleine tot middelgrote bedrijven
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Beheer van kwaliteit, projecten, risico's en documenten, met ingebouwde chat
Project- en kwaliteitsbeheer voor het bereiken en handhaven van ISO 13485:2016, CE-markering of U.S. QSR (21CFR 820) voor nalevingssucces voor 510(K) indiening. Meer informatie over qmsWrapper
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Online creëren en bewerken van documenten
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox
Spreadsheetsoftware
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Samenwerkingsappsuite voor teams
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over G Suite
Cloud collaboration and file sharing application suite
Microsoft Office 365 provides web, desktop, and mobile apps for Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online, and more Meer informatie over Office 365
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over Microsoft OneDrive
Secure Content and File Sharing. Free Cloud Storage.
Box is a modern content management platform that allows users to manage assets and approval workflows in one place Meer informatie over Box
Collaboration & content management platform
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Meer informatie over SharePoint
Bewerking en opmaak van pdf's vanaf elke locatie, met ingebouwde samenwerking.
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
De toekomst van documenten
PandaDoc is documentbeheersoftware die verkoopvoorstellen, contracten en andere documenten stroomlijnt met e-handtekeningen, sjablonen, analyses, CPQ, en CRM-integraties. Meer informatie over PandaDoc
Cloud based electronic document management
eFileCabinet is a paperless office and document management solution designed to meet the needs of multiple industries through cloud or on-premise deployment Meer informatie over eFileCabinet
Samenwerking en bestandsbeheer
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Cloudgebaseerd documentbeheer met e-handtekeningen
Met Adobe Document Cloud kunnen gebruikers documenten bewerken, verzenden en volgen vanaf elk apparaat, zowel tablets, telefoons als desktops, en het beschikt over een geïntegreerde functionaliteit voor e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Document Cloud
Workflow management solution for accounting firms
Suralink is a workflow management solution, which helps accounting firms streamline processes related to managing provided by client (PBC) lists, audits, document transfers, and more. The drag-and-drop functionality allows users to add files into the PBC lists and link them to client requests. Meer informatie over Suralink
Open source meertalig CMS-platform
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over Joomla
Open Source Content Management Platform
Drupal is an open source content management platform powering millions of websites and applications. It’s built, used, and supported by an active and diverse community of people around the world. Meer informatie over Drupal
Cloud Office Suite
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE
Tekstverwerkingssoftware
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
Kant-en-klaar opsporingsproces voor moderne juridische teams.
Logikcull maakt eDiscovery eenvoudig en minder duur. Logikcull is webgebaseerd en zeer eenvoudig in het gebruik. Procesvoering is veel eenvoudiger en betaalbaarder met Logikcull. Meer informatie over Logikcull
Secure file sharing and sync
ShareFile provides you with the ability to send, receive and share large business files securely. Through the ShareFile portal, you can offer your clients a personalized, company-branded and password-protected platform from which to collaborate on files. Secure file transfer is ensured with ShareFile's high-end encryption and hurricane-protected... Meer informatie over ShareFile
Painless receipt scanning & expense tracking
Shoeboxed is the easiest way for freelancers and small business owners to track and digitize their receipts. Since 2007, Shoeboxed has helped over one million businesses go paperless and maximize their tax deductions. Meer informatie over Shoeboxed
Knowledge base and documentation software
KnowledgeOwl is knowledge management and documentation software used to create knowledge bases. It allows you to create and share online manuals, handbooks, help pages, user guides, software documentation and more. It makes it fast and easy to create online portals, manuals, and help sites for customers and employees alike. Save time and money by... Meer informatie over KnowledgeOwl
PDF-documentbeheer en -conversiepakket
Smallpdf is een tool voor desktop- en cloudgebaseerd pdf-documentbeheer- en conversie, met een pakket van 18 tools voor het maken, converteren en bewerken van documenten. Meer informatie over Smallpdf
Simplify group collaboration in a user-friendly environment
Simplify group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Glasscubes is a secure hub of online workspaces that you control, which make it easy to work with anyone, from anywhere. Meer informatie over Glasscubes
Software voor documentbeheer
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. M-Files DMS kan worden gebruikt om alle bestandstypen te zoeken, op te slaan, te delen en te beheren, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties, CAD- en... Meer informatie over M-Files
Knowledge sharing & insights platform
Bloomfire makes it simple to find and share knowledge across teams and organizations. By bringing all company knowledge into one secure, searchable platform, Bloomfire helps teams stay aligned, work efficiently, and make informed decisions. Meer informatie over Bloomfire
Docs, tasks, & spreadsheet collaboration with built-in chat
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Meer informatie over Quip
Customizable mobile business apps and forms
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first... Meer informatie over GoCanvas
Cloud or on-premise legal practice management software
The most cost effective way to manage your legal practice from anywhere. HoudiniEsq is one integrated suite of tools that streamlines workflow, increases productivity, helps you to provide better service, and helps build your practice. All with scalable Web-accessibility at its core. Meer informatie over HoudiniEsq
Share files fast
CloudApp allows you to share images, links, music, videos and files. It provides you with a short link automatically copied to your clipboard that you can use to share your upload with co-workers and friends. Meer informatie over CloudApp
Internet based backup solution
Carbonite will backup all the data on your computer as long as it’s connected to the internet. Meer informatie over Carbonite
Online documentbeheer
Zoho Docs is online documentbeheersoftware waarmee je al je documenten op één plek kunt maken en opslaan en naadloos kunt samenwerken met je team. Meer informatie over Zoho Docs
Cloudgebaseerd systeem voor gezondheidszorg- en laboratoriumdocumentcontrole
Document Control van MediaLab stelt laboratoria in staat documenten en procedurehandleidingen te beheren en daarbij te voldoen aan CAP, CLIA, Joint Commission, FDA, EPA en ISO 15189 regelgeving. Meer informatie over Document Control
All-in-one, full Lifecycle Contract Management Platform
Concord is an all-in-one contract success platform Concord that enables companies to accelerate growth while maintaining flawless compliance. Meer informatie over Concord
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Meer informatie over eXo Platform
Your Virtual Mail. Delivered.
No more driving to the post office or waiting for a pile of mail when you return from your travels. You can now access your postal mail and see your package deliveries online, then simply tell us what to do. From your PC or Mac, Android or iPhone. We've got you covered. Meer informatie over PostScan Mail
Online Document Signing, Electronic Signatures
RightSignature is the easiest, fastest way to get documents signed. With an elegant, intuitive user interface, RightSignature replicates the pen-and-paper signing experience in any web browser. RightSignature is an innovative electronic signature solution that increases document completion rates, cuts expenses, and improves the customer... Meer informatie over RightSignature
Document management and digital storage
EisenVault is a document management and storage solution that can be deployed on-premise or within the Microsoft Azure cloud. The platform allows users to securely store, encrypt, and edit documents, as well as organize folders and department workspaces to facilitate collaboration. Meer informatie over EisenVault
Online en mobiel platform voor de bouwsector
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor professionals in de bouwsector. Meer informatie over LetsBuild
Opslag van cloud-content voor meerdere apparaten
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Employee intranet & collaborative suite with built-in apps
OnSemble employee intranet & collaborative suite empowers organizations with greater productivity and collaboration Meer informatie over OnSemble Intranet Portal
Cloudgebaseerde ondernemingsoplossing voor het delen van documenten
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
Enterprise Class Project Portfolio Management Solutions
Founded in 1997, Daptiv is the leading provider of on-demand Project Portfolio Management (PPM) solutions. Daptiv’s integrated suite of PPM applications includes portfolio management, project management, resource management, time & expense, document management and more. Daptiv’s customers include world-class organizations such as BASF, Chase... Meer informatie over Daptiv PPM
One-stop case management software for law firms of all types
Prevail is server-based software with many time saving features like integrated calendaring, statute tracking, SSA and VA disability processes, SMS/Texting, document merge, scanning, evidence tracking and reporting/dashboard analytics. Anyone can build software - it's the automation that matters. Meer informatie over Prevail
Geautomatiseerd cloudgebaseerd documentverzamelsysteem voor klanten
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Seismic's toonaangevende oplossing voor verkoopbevordering stelt marketingteams in staat om inhoud op grote schaal aan te passen en voorziet grote verkoopteams van de juiste content voor elke interactie, waardoor de tijd die wordt besteed aan het verkopen en het winnen van opdrachten aanzienlijk wordt verbeterd. Seismic is het enige... Meer informatie over Seismic
Software voor juridische productiviteit voor kleine advocatenkantoren.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, krachtige... Meer informatie over Smokeball
Enterprise content management solution
Automate & integrate the management and control of documents, business processes & records using one application Meer informatie over OnBase
Document Generation and Contract Management Software
Conga provides cloud-based productivity software built for sales teams. Using the platform, you can dynamically assemble and deliver presentations, proposals, contracts and more. Meer informatie over Conga
Manage Your PDF Documents Online
The brand-new Soda PDF Online offers web-based PDF tools you can use on any device, including desktop, laptop, smartphone, and tablet. You can create, convert, merge, split, and edit files directly in your web browser Meer informatie over Soda PDF
Veilig bewaren en delen van zeer vertrouwelijke documenten
Veilige virtuele datarooms waarmee investeringsbanken, advocatenkantoren, private equity-groepen en bedrijven documenten online kunnen delen en kunnen samenwerken aan projecten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
Beheer van bedrijfsdocumenten voor het MKB
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Electronic document management system with automatic filing
PinPoint is a centralized document management system that automatically finds and files documents, controls versioning and provides access across all devices Meer informatie over PinPoint
Portfolio & project management software
UniPhi is a portfolio & project management software which facilitates project collaboration, document management, financial management, time management & more Meer informatie over UniPhi
Data analytics, email tracking & communication tool for SMBs
SalesHandy is a sales enablement tool that provides you with email recipient's engagement data and helps you get more done through state of the art email productivity features. Meer informatie over SalesHandy
Import, archive and export financial documents in one place
Hubdoc automatically collects financial documents securely within the cloud, syncing data from invoices, receipts and statements between accounting apps Meer informatie over Hubdoc
Cloud-based & on-premise document management
DocuWare is a document management system for transferring paper-based and digital assets into collective quantifiable resources. Emails, invoices, contracts and other business documents can be brought together and unified into a cohesive online information resource, eliminating the need for paper. Meer informatie over DocuWare
Cloud-based Print to Postal Mail Outsourcing
Click2Mail.com is an SaaS print-to-mail service for automating the on-demand sending of documents as postal mail with USPS IMb delivery tracing. Meer informatie over Click2Mail
Enterprise Mobility Management
AirWatch is the world's largest mobile security and enterprise mobility management provider with more than 1,500 employees across nine global offices. More than 10,000 organizations in 150 countries leverage the AirWatch® Enterprise Mobility Management Platform, which includes industry-leading mobile device, email, application, content, laptop and... Meer informatie over AirWatch
Scalable document management & process management software
Laserfiche is a leading global provider of enterprise content management software empowering organizations to take control of information and business processes. Meer informatie over Laserfiche
Documentbeheersoftware voor grotere organisaties
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Protect your business with backup.
Datto Backupify is the leading cloud-to-cloud backup and recovery solution for software-as-a-service applications, including Google Apps, Office 365, and Salesforce. Nearly two million business customers rely on Backupify. Meer informatie over Datto Backupify
Knowing Made Easy
Shelf is an Intelligent knowledge management platform for contact centers and help desks that makes finding, maintaining and updating critical knowledge easy Meer informatie over Shelf
Template-driven, automated document & form assembly software
HotDocs is a document automation solution that turns frequently used documents or forms into intelligent templates for faster reproduction with greater accuracy Meer informatie over HotDocs
On-premise & cloud file management solutions
SmartFile is a file management system which enables businesses to control and secure file sharing on cloud as well as on premise. The platform automates IT operations through user access control, activity logs, email notifications, virtual folder links, and other auditing measures Meer informatie over SmartFile
Next generation QMS software for compliance and automation.
Intellect provides next generation QMS software for compliance and digital transformation. Meet FDA compliance and ISO standards while also enhancing business productivity. Meer informatie over Intellect
SOC 2-compatibel platform voor IT-documentatiebeheer
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer. Meer informatie over IT Glue
Document management solution for businesses of all sizes
Dokmee is a document management solution with multiple editions available for SMBs and enterprises that can be deployed on cloud, web or on-premise. The product offers a wide range of features that include document retention & organization, file collaboration & sharing and workflow management. Meer informatie over Dokmee
Enterprise automation solution with OCR capabilities
DocuPhase is a web-based enterprise automation solution for businesses of all sizes, used in industries such as finance, healthcare, manufacturing, customer service, and HR, that comes with workflow automation, robotic process automation, and optical character recognition (OCR) features. Meer informatie over DocuPhase
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked
Client document collection & collaboration platform
Clust is a document collection platform for businesses which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clust aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Meer informatie over Clust
Document management system for healthcare organizations
ContentCenter is a document management system designed to help healthcare organizations streamline and improve document and data handling with features such as auto-filling technologies like OCR, barcode, MICR reading, and more. ContentCenter supports unlimited document storage. Meer informatie over ContentCenter
Secure document collaboration & project management
Huddle provides secure cloud-based content collaboration for enterprise and government clients. With Huddle, users can share and store files, collaborate on documents or ideas and manage projects with colleagues, clients, partners & suppliers. Meer informatie over Huddle
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl
Gegevensgestuurde documentautomatisering
Windward Solution is een geïntegreerd documentautomatiseringssysteem waarmee gebruikers het ontwerpen, creëren enz. van documenten kunnen automatiseren. De documentsjablonen zijn ontworpen in Microsoft Office. Meer informatie over Windward Studios
Document management solution for sales & marketing teams
DocSend is a document management solution which enables sales & marketing teams to access, share, track, & present content easily through a centralized platform Meer informatie over DocSend
Create • Aggregate • Collaborate
Zoho Notebook is an online note taking applications which helps you to organize everything that matters to you. It lets you create, aggregate, save and share your important notes online. Move objects between pages and notebooks or export an entire book as an HTML page. Meer informatie over Zoho Notebook
End-to-end versleutelde synchronisatie en delen van bestanden
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloudleveranciers heeft Tresorit geen toegang tot gebruikersbestanden, om maximale vertrouwelijkheid te garanderen. Meer informatie over Tresorit
Performance Support for Manufacturing & Industrial Workers
WorkClout is cloud software application that helps manufacturing & industrial labor perform to their highest potential by centralizing on-the-job employee training, troubleshooting, safety/quality procedures, knowledge building, and performance tracking. Meer informatie over WorkClout
Collaborative Work & Project Management Software
Projectplace enables teams to get work done by combining collaborative work management capabilities with powerful online project management tools. Features include integrated Kanban boards and Gantt charts, task management, workload scheduling, collaborative document management, and team communication tools. Meer informatie over Projectplace
Cloud-based document authoring solution
EasyPQQ is a cloud-based document authoring, bid proposal, and tender management system which offers collaboration tools, native search, approvals, and more Meer informatie over EasyPQQ
Protect Your Content. Protect Your Business
Vitrium Systems is an Enterprise Content Protection and Digital Rights Management (DRM) solution that offers file-level encryption, protection, access controls, and content engagement analytics. Meer informatie over Vitrium Systems
Team wiki & knowledge base platform
Slab is a team wiki & knowledge base platform which enables businesses to organize & manage company documentation with folders & tags, & collaborate using a real-time editor. Slab integrates with familiar productivity tools like Slack, G Suite, GitHub, Asana, & more. Meer informatie over Slab
Documenten in het veld invullen, ondertekenen en goedkeuren
Fluix is een platform voor het stroomlijnen van de documentenstroom en de communicatie tussen buitendienstteams, klanten en kantoormanagers. Verzamel veldgegevens en analyseer deze in realtime. Meer informatie over Fluix
Leaders with Contract Management Software!
CobbleStone is a world-wide leader in providing advanced contract management software. It is used by professionals to better manage contracts, agreements, and other committals. CobbleStone Contract Management Software includes powerful features including: contract tracking, vendor & customer management, contract authoring with field merging... Meer informatie over Contract Insight