Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

250 softwareopties

Het genereren van documenten door Conga creëert aantrekkelijke, nauwkeurige digitale documenten die automatisch worden ingevuld met je gegevens om je merk te verbeteren en je klanten aangenaam te verrassen. Ongeacht je sector, je rol of je gebruiksscenario, is het gemakkelijk om snel foutloze documenten te genereren en processen te automatiseren. Meer informatie over Conga Document Generation
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
WhiteVision is software voor gegevensextractie die bedrijven helpt bij het verwerken van inkomende documenten. Het biedt een reeks functies om de verwerking van documenten te automatiseren, waaronder SMART-OCR, regelherkenning en matching. Meer informatie over WhiteVision
Met monday.com work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het maken en goedkeuren van documenten, deel en werk in realtime samen, volg en beoordeel eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten, en maximaliseer de beveiliging door alles op één plek te centraliseren. Meer informatie over monday.com
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
Genereer sneller dan ooit aangepaste, foutloze en veilige documenten met PandaDoc voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle afdelingen. Meer informatie over PandaDoc
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Juro is een end-to-end oplossing voor contractbeheer met ondersteuning voor contractcreatie, onderhandeling, e-ondertekening en analyse voor niet-openbaarmakingsovereenkomsten, arbeidscontracten, verkoopcontracten, service level agreements, SaaS-contracten voor ondernemingen en nog veel meer. Meer informatie over Juro
De SDK van PDFTron biedt dynamische mogelijkheden voor het bekijken, verwerken, annoteren en converteren van documenten, en geavanceerde functies zoals gegevensextractie, documentbegrip en redactie. PDFTron-technologie ondersteunt alle belangrijke platforms en meer dan 30 bestandstypen, waaronder MS Office-, pdf- en CAD-indelingen. Meer informatie over Apryse PDF SDK
ShareGate is een cloudgebaseerde oplossing van GSoft voor gegevensmigratie voor Microsoft 356 en Office 365 waarmee gebruikers content kunnen verplaatsen, gebruikers in kaart kunnen brengen en rapporten kunnen controleren en maken. Meer informatie over ShareGate
Met de oplossing kunnen zakelijke gebruikers 100% controle krijgen over klantcommunicatie. Meer informatie over Perfect Doc Studio
Docs2Manage is een documentbeheersysteem waarmee je vrijwel elk type document in een doorzoekbare database kunt opslaan en beheren. Docs2Manage helpt bedrijven die te maken hebben met fysieke opslagbeperkingen als ze gebruikmaken van archiefkamers of voor documentopslag geld betalen aan externe bedrijven door die beperkingen op te heffen. Alle... Meer informatie over Docs2Manage
Met NAGIX kunnen organisaties de productie van toegankelijke documenten automatiseren en tegelijkertijd voldoen aan wet- en regelgeving. Meer informatie over Nagix
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Vereenvoudig je leven. Versnel je bedrijfsvoering. DocuSign is de pionier van eSignature en creëerde 's werelds eerste overeenkomst-cloud. Meer informatie over DocuSign
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aanvraagformulieren en taken en verkort je goedkeuringen met visuele controle. Vereenvoudig documentbeheer met de meer dan 400 integraties van Wrike. Meer informatie over Wrike
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
iLovePDF Desktop is documentbeheersysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het openen, comprimeren, samenvoegen, splitsen en bewerken van PDF-bestanden op een uniform platform. Hiermee kunnen gebruikers gescande pdf-bestanden converteren naar bewerkbare Microsoft Word-documenten met behulp van OCR-technologie. Meer informatie over iLovePDF
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR (Optical Character Recognition), veilig delen van bestanden en krachtige tools voor workflowautomatisering combineert om de manier waarop je bedrijf omgaat met papierwerk te transformeren. Meer informatie over Revver
PDFfiller is een online formulier- en documentbeheersysteem voor het bewerken, afdrukken, downloaden, verzenden en converteren van documenten. Het cloudgebaseerde systeem biedt mogelijkheden voor e-handtekening, een pdf-bewerkingsfunctie, formulierbouwer, verificatiefuncties en systeemeigen mobiele toepassingen voor Android en iOS. Meer informatie over pdfFiller
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor... Meer informatie over Bitrix24
Smallpdf is een tool voor desktop- en cloudgebaseerd pdf-documentbeheer- en conversie, met een pakket van 18 tools voor het maken, converteren en bewerken van documenten. Meer informatie over Smallpdf
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Verminder het printen en maak 100% digitale workflows mogelijk met een geïntegreerde oplossing die krachtige pdf-productiviteit en een onbeperkt aantal e-handtekeningen allemaal op één plek combineert. Meer informatie over Nitro
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer. Meer informatie over Brandfolder
Drupal is een open source platform voor contentbeheer dat miljoenen websites en toepassingen ondersteunt. Het is ontworpen, gebruikt en ondersteund door een actieve en diverse gemeenschap van mensen over de hele wereld. Meer informatie over Drupal
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Suralink is een oplossing voor het beheer van workflows die accountantskantoren helpt bij het stroomlijnen van processen met betrekking tot beheer geleverd door PBC-lijsten (Provided By Client), audits, documentoverdrachten en meer. Met de functionaliteit voor slepen en neerzetten kunnen gebruikers bestanden toevoegen aan de PBC-lijsten en deze... Meer informatie over Suralink
PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem. Meer informatie over PDFelement
ShareFile biedt je de mogelijkheid voor het veilig verzenden, ontvangen en delen van grote zakelijke bestanden. Via het ShareFile-portal kun je je klanten een gepersonaliseerd, merkeigen en wachtwoord-beveiligd platform bieden om samen te werken aan bestanden. Meer informatie over ShareFile
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot productie en distributie. De aanpasbare oplossing biedt functies zoals financieel beheer, supply chain tracking, realtime rapportage en meer. Meer informatie over Sage 100
ABBYY FineReader PDF is ontworpen om particulieren en bedrijven te helpen bij het maken van pdf-documenten en het stroomlijnen van bewerkingsworkflows. Het kan worden gebruikt om verschillende soorten aangepaste pdf's te converteren, bewerken en delen, zoals bewerkbare formulieren. Teams die in digitale werkruimten werken, kunnen samenwerken en... Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
LEAP is echte cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor advocatenkantoren. LEAP omvat het beheer van juridische zaken, geautomatiseerde juridische formulieren, e-mailbeheer, automatische tijdregistratie, trustboekhouding, facturering, kantoorrapportage en een klantenserviceportaal in één systeem voor één prijs. Meer informatie over LEAP

Gerelateerde categorieën