Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

279 apps
Sorteren op
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een bekroonde marketingsoftware waarmee merken eenvoudig content, zoals documenten, afbeeldingen en video's kunnen creëren, vinden en gebruiken. Meer informatie over Bynder
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Kwaliteit, naleving, veiligheid en risicobeheer
Q-Pulse is een systeem voor het beheer van kwaliteit, veiligheid en risico's dat tools biedt voor het beheer van controles voor documentincidenten, corrigerende maatregelen en meer. Meer informatie over Q-Pulse
Cloudgebaseerd, digitaal platform voor het automatiseren van workflowbeheer.
Met de oplossing van Nintex Workflow Cloud kunnen gebruikers complexe zakelijke workflowprocessen automatiseren met minimale implementatiekosten en meerdere integraties. Meer informatie over Nintex
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfscontent kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
De toekomst van documenten
PandaDoc is documentbeheersoftware die verkoopvoorstellen, contracten en andere documenten stroomlijnt met e-handtekeningen, sjablonen, analyses, CPQ, en CRM-integraties. Meer informatie over PandaDoc
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is werkbeheersoftware gebruikt door 20.000+ bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten in aanvragen en taken en verkort goedkeuringen met visuele proofing. Vereenvoudig documentbeheer met Wrike's 400+ integraties. Meer informatie over Wrike
Kennisautomatisering voor je externe medewerkers
Shelf is een bekroond, innovatief platform voor kennisautomatisering voor externe werknemers, dat erop is gericht bedrijven te helpen automatisch de meest relevante inhoud te vinden. Meer informatie over Shelf
Beheer van bedrijfsdocumenten voor het MKB
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Documentbeheersoftware voor grotere organisaties
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Oplossing voor documentautomatisering voor kleine tot middelgrote bedrijven
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Software voor application lifecycle management
Orcanos ALM 2.0 is een webgebaseerde oplossing voor application lifecycle management voor het beheer van vereisten en tests, risicobeheer, documentbeheer, CAPA, en meer. Meer informatie over Orcanos ALM 2.0
Geïntegreerd pakket voor enterprise werkstroombeheer
TACTIC is een oplossing voor werkstroombeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen in een hele reeks verticale sectoren, zoals kleding, financiën, ruimtevaart en gezondheidszorg, om processen te automatiseren die verband houden met het bijhouden van taken, goedkeuringen, de organisatie van middelen en projectsamenwerking. Meer informatie over TACTIC
Software voor documentgeneratie en formulierenautomatisering
Xpertdoc is software voor documentgeneratie en formulierenautomatisering, ontworpen om bedrijven te helpen de volledige documentlevenscyclus te stroomlijnen, van het maken van contracten, offertes, beleidsregels en overeenkomsten met behulp van sjablonen tot het opslaan van digitale middelen in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Xpertdoc
Online creëren en bewerken van documenten
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Spreadsheetsoftware
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Pakket voor cloudgebaseerde samenwerking en het delen van bestanden
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Samenwerkingsappsuite voor teams
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over Microsoft OneDrive
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Platform voor samenwerking en contentbeheer
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over SharePoint
Software suite for creating, editing, and managing documents
LibreOffice is a cloud-based and on-premise suite of applications designed to help businesses, charities, and government organizations create, edit, and manage documents, spreadsheets, presentations, graphs, drawings, mathematical formulas, and more. Meer informatie over LibreOffice
Cloudgebaseerd elektronisch documentbeheer
eFileCabinet is een papierloze oplossing voor kantoor- en documentbeheer die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van meerdere sectoren door middel van cloudgebaseerde of lokale implementatie. Meer informatie over eFileCabinet
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Bewerking en opmaak van pdf's vanaf elke locatie, met ingebouwde samenwerking.
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Samenwerking en bestandsbeheer
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Open source meertalig CMS-platform
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over Joomla
Oplossing voor het beheer van workflows voor accountantskantoren
Suralink is een oplossing voor het beheer van workflows die accountantskantoren helpt bij het stroomlijnen van processen met betrekking tot beheer geleverd door PBC-lijsten (Provided By Client), audits, documentoverdrachten en meer. Met de functionaliteit voor slepen en neerzetten kunnen gebruikers bestanden toevoegen aan de PBC-lijsten en deze... Meer informatie over Suralink
Tekstverwerkingssoftware
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
Open source platform voor contentbeheer
Drupal is een open source platform voor contentbeheer dat miljoenen websites en toepassingen ondersteunt. Het is ontworpen, gebruikt en ondersteund door een actieve en diverse gemeenschap van mensen over de hele wereld. Meer informatie over Drupal
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Cloud Office Suite
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE
Veilig bestanden delen en synchroniseren
ShareFile biedt je de mogelijkheid voor het veilig verzenden, ontvangen en delen van grote zakelijke bestanden. Via het ShareFile-portal kun je je klanten een gepersonaliseerd, merkeigen en wachtwoord-beveiligd platform bieden om samen te werken aan bestanden. Veilige bestandsoverdracht is gegarandeerd met de hoogwaardige versleuteling van... Meer informatie over ShareFile
Moeiteloos scannen van ontvangstbewijzen en bijhouden van kosten
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
PDF-documentbeheer en -conversiepakket
Smallpdf is een tool voor desktop- en cloudgebaseerd pdf-documentbeheer- en conversie, met een pakket van 18 tools voor het maken, converteren en bewerken van documenten. Meer informatie over Smallpdf
Software voor kennisbank en documentatie
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving.
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Software voor project- en prioriteitsbeheer voor teams
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
Opslag van cloud-content voor meerdere apparaten
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Software voor documentbeheer
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. M-Files DMS kan worden gebruikt om alle bestandstypen te zoeken, op te slaan, te delen en te beheren, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties, CAD- en... Meer informatie over M-Files
Software voor juridische productiviteit voor kleine advocatenkantoren.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, krachtige... Meer informatie over Smokeball
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Aanpasbare mobiele zakelijke toepassingen en formulieren
GoCanvas is een cloudgebaseerde softwaredienst waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande... Meer informatie over GoCanvas
Deel snel bestanden
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
Cloudgebaseerde of lokaal geïnstalleerde software voor het beheer van juridische praktijken
Een zeer kosteneffectieve manier om je juridische praktijk vanaf elke locatie te beheren. HoudiniEsq is een geïntegreerd toolpakket dat de workflow stroomlijnt, de productiviteit verhoogt, je helpt betere dienstverlening te bieden en helpt bij het opbouwen van je praktijk. En dit alles gebaseerd op schaalbare webtoegankelijkheid. Meer informatie over HoudiniEsq
Online back-upoplossing
Carbonite maakt een back-up van alle gegevens op je computer zolang deze is verbonden met het internet. Meer informatie over Carbonite
Online documentbeheer
Zoho Docs is online documentbeheersoftware waarmee je al je documenten op één plek kunt maken en opslaan en naadloos kunt samenwerken met je team. Meer informatie over Zoho Docs
PDF conversion and document management software
iLovePDF Desktop is a document management software designed to help businesses access, compress, merge, split, and edit portable document format (PDF) files on a unified platform. It enables users to convert scanned PDF files into editable Microsoft Word documents using OCR technology. Meer informatie over iLovePDF Desktop
Alles-in-één platform voor het beheer van de volledige contractlevenscyclus
Concord is een alles-in-één platform voor succesvolle contracten waarmee bedrijven de groei kunnen versnellen met behoud van een vlekkeloze naleving. Meer informatie over Concord
Cloudgebaseerd systeem voor gezondheidszorg- en laboratoriumdocumentcontrole
Document Control van MediaLab stelt laboratoria in staat documenten en procedurehandleidingen te beheren en daarbij te voldoen aan CAP, CLIA, Joint Commission, FDA, EPA en ISO 15189 regelgeving. Meer informatie over Document Control
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Online ondertekening van documenten, elektronische handtekeningen
RightSignature is een zeer gemakkelijke en snelle manier om documenten te laten ondertekenen. Met een elegante, intuïtieve gebruikersinterface repliceert RightSignature de ondertekeningservaring met pen en papier in elke webbrowser. RightSignature is een innovatieve oplossing voor elektronische handtekeningen die het aantal voltooide documenten... Meer informatie over RightSignature
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Je virtuele post. Geleverd.
Je hoeft nooit meer naar het postkantoor te rijden of te wachten op een stapel post wanneer je terugkeert van je reizen. Je hebt nu online toegang tot je post en kunt je pakketbezorging bekijken, en dit bedrijf vervolgens gewoon vertellen wat het ermee moet doen. Vanaf je pc of Mac, Android-toestel of iPhone. deze software doet het allemaal. Meer informatie over PostScan Mail
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Seismic's toonaangevende oplossing voor verkoopbevordering stelt marketingteams in staat om inhoud op grote schaal aan te passen en voorziet grote verkoopteams van de juiste content voor elke interactie, waardoor de tijd die wordt besteed aan het verkopen en het winnen van opdrachten aanzienlijk wordt verbeterd. Seismic is het enige... Meer informatie over Seismic
Documentbeheer en digitale opslag
EisenVault is een oplossing voor documentbeheer en -opslag die zowel lokaal als in de Microsoft Azure-cloud kan worden geïmplementeerd. Met het platform kunnen gebruikers documenten veilig opslaan, versleutelen en bewerken, en mappen en afdelingswerkplekken organiseren om samenwerking te vereenvoudigen. Meer informatie over EisenVault
Tool voor het genereren van documenten voor teams
Formstack Documents is een webgebaseerde teamtool voor het maken van documenten die functies biedt zoals aanpasbare documentsjablonen, automatisch gegenereerde formulieren, geavanceerde gegevensrouting, documentopslag en meer. Het stelt bedrijven in staat hun gegevens om te zetten naar op maat gemaakte merkeigen documenten. Meer informatie over Formstack Documents
Online en mobiel platform voor de bouwsector
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor professionals in de bouwsector. Meer informatie over LetsBuild
Tool voor online opslag en teamsamenwerking
pCloud is een beveiligd platform voor cloudopslag, het delen van bestanden en samenwerking met oplossingen voor web, Windows, Mac, Linux, iOS en Android. Meer informatie over pCloud
Pakket voor personeelsintranet en samenwerking met ingebouwde apps
Het OnSemble-pakket voor personeelsintranet en samenwerking versterkt organisaties met meer productiviteit en samenwerking. Meer informatie over OnSemble
Simple & easy bookkeeping automation for small business
Neat enhances the productivity of small businesses by automating their bookkeeping activities. Neat helps businesses retain and organize their digital data to satisfy financial and expense reporting, accounting and tax prep needs with direct integration to industry leading accounting, contact management and marketing automation software and SaaS... Meer informatie over The Neat Company
Belastingafwikkeling en praktijkbeheer
Canopy helpt accountants en belastingdeskundigen om klantinformatie en -documenten te verzamelen, scenario's voor belastingafwikkeling te beoordelen en IRS-formulieren automatisch in te vullen. Meer informatie over Canopy
Document sharing and collaboration management software
SmartVault helps businesses store documents and collaborate with internal and external stakeholders via a unified portal. The platform complies with a variety of statutory guidelines including CCPA, SEC, GLBA, GDPR, and FINRA to prevent violation of rules and fulfil legal obligations. Meer informatie over SmartVault
Cloudgebaseerde ondernemingsoplossing voor het delen van documenten
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
AI-based content grading and plagiarism detection tool
Copyleaks is a proofreading and plagiarism checking software that is designed for education institutes, law firms, marketing agencies, content developers, and bloggers. It helps organizations conduct online searches to compare and analyze created content with similar search results. Meer informatie over Copyleaks
Totaaloplossing voor casusbeheersoftware voor alle soorten advocatenkantoren
Prevail is servergebaseerde software met veel tijdbesparende functies zoals geïntegreerde kalenders, het bijhouden van statuten, SSA- en VA-invaliditeitsprocessen, sms-/chatberichten, samenvoegen van documenten, scannen, bijhouden van bewijsmateriaal en rapportage/dashboardanalyse. Iedereen kan wel software creëren - het is de automatisering die... Meer informatie over Prevail
Beheer je PDF-documenten online
De gloednieuwe Soda PDF Online biedt webgebaseerde PDF-tools die je op elk apparaat kunt gebruiken, inclusief desktop, laptop, smartphone en tablet. Je kunt bestanden rechtstreeks in je webbrowser maken, converteren, samenvoegen, splitsen en bewerken. Meer informatie over Soda PDF
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
Geautomatiseerd cloudgebaseerd documentverzamelsysteem voor klanten
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Project portfolio management solutions
Changepoint PPM (formerly Daptiv PPM) is an on-demand, integrated suite of PPM applications including portfolio management, project management, resource management, time & expense, document management and more. Meer informatie over Changepoint PPM
Oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden.
FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
Software voor het beheer van digitale middelen
Filecamp is een platform voor het beheer van digitale middelen dat is gericht op marketingprofessionals. Het is ontworpen om de organisatie, het delen, taggen en de distributie van digitale media te optimaliseren. Gebruikers kunnen een doorzoekbare en gecentraliseerde bibliotheek van digitale bestanden maken en deze intern of extern delen. Meer informatie over Filecamp
Tool voor gegevensanalyse, e-mailtracering en communicatie voor het MKB
SalesHandy is een tool voor verkoopbevordering die je voorziet van betrokkenheidsgegevens van e-mailontvangers en je helpt meer gedaan te krijgen door middel van geavanceerde functies voor e- mailproductiviteit. Meer informatie over SalesHandy
Enterprise content management solution
Automate & integrate the management and control of documents, business processes & records using one application Meer informatie over OnBase
Software voor het genereren van documenten en beheren van contracten
Conga biedt cloudgebaseerde productiviteitssoftware die is ontworpen voor verkoopteams. Met behulp van het platform kun je op een dynamische manier presentaties, voorstellen, contracten en meer samenstellen en leveren. Meer informatie over Conga
Voor teams om hun contentreviewproces te beheren
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Veilig bewaren en delen van zeer vertrouwelijke documenten
Veilige virtuele datarooms waarmee investeringsbanken, advocatenkantoren, private equity-groepen en bedrijven documenten online kunnen delen en kunnen samenwerken aan projecten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
Documentbeheer in de cloud en op locatie
DocuWare is een documentbeheersysteem voor het overzetten van papieren en digitale middelen naar collectieve kwantificeerbare bronnen. E-mails, facturen, contracten en andere zakelijke documenten kunnen worden samengebracht en verenigd in een samenhangende online informatiebron, waardoor papier overbodig wordt. Meer informatie over DocuWare
Import, archive and export financial documents in one place
Hubdoc automatically collects financial documents securely within the cloud, syncing data from invoices, receipts and statements between accounting apps Meer informatie over Hubdoc
Elektronisch documentbeheersysteem met automatische archivering
PinPoint is een gecentraliseerd documentbeheersysteem dat documenten automatisch vindt en archiveert, het versiebeheer regelt en toegang biedt op alle apparaten. Meer informatie over PinPoint
Customer onboarding software for modern businesses
Clustdoc a smart customer onboarding solution which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clustdoc aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Meer informatie over Clust
Portfolio & project management software
UniPhi is a portfolio & project management software which facilitates project collaboration, document management, financial management, time management & more Meer informatie over UniPhi
Sjabloongestuurde, geautomatiseerde software voor document- en formuliersamenstelling
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs
Scalable document management & process management software
Laserfiche is a leading global provider of enterprise content management software empowering organizations to take control of information and business processes. Meer informatie over Laserfiche
Compliance management platform
Qualtrax is a cloud-based compliance management platform which allows businesses to manage accreditations, documents, processes, employee training and testing. The software is designed for forensic labs, testing labs, medical examiners, manufacturers, utilities companies, and more. Meer informatie over Qualtrax
Cloudgebaseerde uitbesteding van printen naar postverzending
Click2Mail.com is een SaaS print-naar-postdienst voor het automatiseren van het on-demand verzenden van documenten als post met USPS IMb-bezorgingstracering. Meer informatie over Click2Mail
Protect your business with backup.
Datto Backupify is the leading cloud-to-cloud backup and recovery solution for software-as-a-service applications, including Google Apps, Office 365, and Salesforce. Nearly two million business customers rely on Backupify. Meer informatie over Datto Backupify
Enterprise Mobility Management
AirWatch is the world's largest mobile security and enterprise mobility management provider with more than 1,500 employees across nine global offices. It includes industry-leading mobile device, email, application, content, laptop and browser management solutions. Meer informatie over AirWatch
Secure document sharing and tracking for professionals.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents. Meer informatie over DocSend
Veilige samenwerking aan documenten en projectmanagement
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
White-label Client Portal & Collaboration Software
Clinked is a cloud-based client portal & collaboration software. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked
Leiders met contractbeheersoftware.
CobbleStone is een wereldwijde leider in het leveren van geavanceerde contractbeheersoftware. Het wordt door professionals gebruikt om contracten, overeenkomsten en andere verplichtingen beter te beheren. CobbleStone Contract Management Software bevat krachtige functies, waaronder: contracttracking, leverancier- en klantenbeheer, het opstellen... Meer informatie over Contract Insight
Mobielvriendelijke, digitale formulieren voor buitendienst
Kizeo Forms is een flexibel hulpmiddel gemaakt voor buitendienstprofessionals van verschillende sectoren. Het stelt gebruikers in staat om snel en eenvoudig aangepaste digitale/mobiele formulieren te maken en in te vullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. Verhoog de efficiëntie en bespaar tijd en geld met Kizeo Forms! Meer informatie over Kizeo Forms
Virtual data room for deal document storage & collaboration
FirmRoom is a virtual data room for secure storage of deal documentation, which enables collaboration with customers to negotiate and close deals. It offers features including bulk upload, smart search, multi-platform support, permissions management, custom notifications, smart search, and more. Meer informatie over FirmRoom