Hier is onze lijst met apps voor Knowledge Base Software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

129 softwareopties

Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content te centraliseren om werknemers en klanten te helpen. Meer informatie over Helpjuice
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken. Zodat belangrijke informatie nooit verloren gaat wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen. Vervolgens kun je eenvoudig door je kennisdatabase navigeren met aangepaste statussen, hashtags en filters. Meer informatie over monday.com
Geef klanten meer mogelijkheden met kennisbanksoftware. Maak moeiteloos prachtige kennisopslagplaatsen en veelgestelde vragen. ✓ geen installatiekosten; ✓ 24/7 klantenservice. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google G-Suite. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
PICC Software is een webgebaseerd augmented intelligence-platform waarmee bedrijven in de productie- en productiesector ideeënbeheer, kennis, samenwerking, industriële prestaties en leren kunnen stroomlijnen. Met functionaliteit voor augmented reality kunnen teams marktfeedback vastleggen en analyseren, wijzigingen in klantvoorkeuren ontdekken en... Meer informatie over PICC Software
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over Zoho CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
DealerCenter is een systeem voor dealerbeheer voor onafhankelijke autoverkopers, met gemobiliseerde functies voor inventarisbeheer, administratiewerkzaamheden, kredietverstrekking en documentbeheer. Meer informatie over DealerCenter
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Thryv is alles-in-één, cloudgebaseerde beheersoftware die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM, sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over Thryv
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Dit is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel! Maximizer CRM is aanpasbaar en schaalbaar, dus het zal groeien naarmate je bedrijf groeit. Wereldwijd bewezen en gebruikt door meer dan 120.000 bedrijven. Meer informatie over Maximizer CRM
360Learning is uiterst geschikt voor grote bedrijven en het enige programma voor leren dat schaalbare bedrijfsimpact genereert voor teams die het verband leggen tussen coaching en succes. Meer informatie over 360Learning
Flowlu is een online tool voor bedrijfsvoering die taakbeheer, projectmanagement, online facturering en kennisbeheer biedt. Meer informatie over Flowlu
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
SAP CRM On-Demand is een cloudgebaseerde oplossing voor customer relationship management die kan worden geïntegreerd met SAP ERP en zo deel uitmaakt van de volledige SAP-bedrijfssuite. De CRM-software biedt een platform om alle accountinformatie van klanten op te slaan en alle communicatie met klanten te beheren. Met SAP CRM kun je marketing-,... Meer informatie over SAP Customer Experience
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Verbeter de uitvoering van marketing en verkoop om leads om te zetten in klanten door voor elke verkoopsituatie de juiste inhoud in de juiste handen te leggen. Meer informatie over Seismic
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop. Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien. Kenmerken: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups Pr... Meer informatie over HelpCrunch
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell Service Management
Zendesk Sell is een CRM-software die is gericht op het versterken van verkoopteams om meer deals binnen te halen. Door taken en data-analyse te automatiseren, beoogt het alles-in-één platform verkopers te helpen hun productiviteit te verhogen, waarbij verkoopleiders de gepersonaliseerde coaching kunnen bieden die nodig is om de prestaties te... Meer informatie over Zendesk Sell
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Een webgebaseerde CRM-oplossing voor het volledige verkoopproces, ontworpen met jou in gedachten zodat je elke stap in je verkooppijplijn moeiteloos en efficiënt kunt beheren. Meer informatie over Teamgate
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die teams in de verkoop, marketing en klantenservice helpt bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. SuperOffice CRM omvat functies voor het beheer van het bedrijf, contacten, documenten en activiteiten, plus integraties met Microsoft Office en G-Suite. Meer informatie over SuperOffice CRM
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
Creëer bestemmingspagina's, promoties, wedstrijden, formulieren, e-mailcampagnes, pop-ups en advertenties met behulp van de Wishpond-software voor marketing en het genereren van leads. Meer informatie over Wishpond

Gerelateerde categorieën