Hier is onze lijst met apps voor Digital asset management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

158 apps
Sorteren op
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een eenvoudige manier om digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen. Met Bynder hebben merken de volledige controle over hun marketing via één centrale portal. Meer informatie over Bynder
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is de gemakkelijkste DAM-oplossing voor teams. Centraliseer je digitale middelen op één platform dat alle bestandsformaten ondersteunt en de mogelijkheid heeft om externe documenten toe te voegen om er gemakkelijk mee te communiceren. Vind precies wat je zoekt met een zoekfunctie op tags, naam of bestandstype. Meer informatie over monday.com
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van merken en digitale middelen
Marvia is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van merken en digitale middelen (DAM) waarmee bedrijven marketingmateriaal kunnen creëren, bestellen en beheren op basis van het bedrijfskader. Het platform wordt geleverd met functies zoals sjablonen voor sociale media, een bidbookgenerator, een samenvoegingsfunctie voor direct mail en meer. Meer informatie over Marvia
Cloudgebaseerd beheer van digitale middelen voor merkbedrijven
MediaBeacon is een oplossing voor het beheer van digitale middelen (DAM) op ondernemingsniveau, waarmee bestanden op een veilige manier worden gecentraliseerd om distributie, samenwerking en controle te ondersteunen. Meer informatie over MediaBeacon
Bewaren, indexeren, hergebruiken en distribueren van digitale middelen.
Elvis DAM biedt een platform voor het beheer van digitale middelen dat helpt bij het beheren van de holistische taken rond het creëren van, catalogiseren van en de toegang tot en distributie van digitale content. Meer informatie over WoodWing Assets
Merkbeheersoftware voor bedrijven van elke omvang
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt gebruikt door 2500 merken over de hele wereld. Hiermee kun je merkmiddelen centraliseren in een gebruiksvriendelijke DAM, binnen enkele minuten prachtige digitale merkrichtlijnen maken, de samenwerking en efficiëntie tussen creatieve teams verbeteren en nog veel meer. Meer informatie over Frontify
Platform voor het beheer van digitale middelen en campagnes
MyAdbox is een cloudgebaseerd platform voor merkenbeheer dat bedrijven in de sectoren voor automobiel, detailhandel, reclame en financiën helpt bij het beheren van media-items en het voorbereiden van advertentie-inhoud voor marketingcampagnes. Functies omvatten veilige gegevensopslag, volgen van activiteiten, creatie van aangepaste URL's en... Meer informatie over MyAdbox
Software voor het beheer van digitale middelen
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set... Meer informatie over Filecamp
Oplossing voor het beheer van digitale middelen
Vind, deel en bescherm je bedrijfsmiddelen met Portfolio-software; een oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen die kan worden aangepast aan de unieke behoeften van je organisatie. Meer informatie over Extensis Portfolio
Bouw slimmere oplossingen voor de inhoudelijke uitdagingen van deze tijd
Beheer digitale middelen met een uitgebreide reeks DAM-functionaliteiten en je krijgt nog veel meer. Het zoeken en opslaan van rich media-middelen is nog maar het begin. Versnel nu de productontwikkeling en maak gebruik van elke stap in je creatieve waardeketen met behulp van het Nuxeo-platform. Meer informatie over Nuxeo
Oplossingen voor marketing en merkenbeheer
Volledige controle vanaf één platform - je digitale middelen geven je merk een unieke stem. Dankzij DAM kunnen marketeers bestanden opslaan en delen vanaf één platform, waardoor inconsistentie, onverwachte kosten en vertragingen voor projecten niet meer voorkomen. Meer informatie over BrandMaster
Het platform voor beheer van marketingcontent voor de verkoop
Paperflite synchroniseert eenvoudig met inhoudsopslagplaatsen, distributieplatforms, e-mailtools en socialemediakanalen waarmee contentmarketeers/verkopers inhoud kunnen importeren in één distributieplatform. Meer informatie over Paperflite
Online beheer van digitale middelen en aanleg van een mediabibliotheek
Een mediabibliotheek met vele functies en een DAM-systeem. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light
Aanpasbare merkportaloplossing voor marketeers
Beheer van digitale bedrijfsmiddelen biedt marketeers alles wat ze nodig hebben om hun merk te beheren. Een DAM-systeem bevat de merkrichtlijnen, een mediabibliotheek met alle merkmiddelen en een workflowmodule waar alle marketingpublicaties kunnen worden gevolgd voordat ze worden gepubliceerd. Meer informatie over Lytho
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Ga aan de slag met een bord, upload alle documenten, afbeeldingen en video's om je ideeën te illustreren en alles op één plek op te slaan. Nodig je team uit om moeiteloos online samen te werken, ongeacht locaties en tijdzones. Meer informatie over Miro
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Voor teams om hun contentreviewproces te beheren
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Al je verkoop- en marketingcontent bevindt zich op één plek
Showcase Workshop is een platform voor het delen en presenteren van content voor verkoopbevordering en marketing. Met de cloudgebaseerde tool kunnen verkoop- en marketingteams een verkooptoolkit bouwen die bestaat uit aangepaste content, die op elk moment en vanaf elke locatie kan worden gelanceerd en geleverd aan klanten. Meer informatie over Showcase Workshop
AVG-conforme oplossing voor het beheer van digitale middelen
Organiseer en deel foto's, video's, gegevens, enz. vanuit één systeem. Marketingplatform voor het veilig en professioneel organiseren en delen van je afbeeldingen, video's, logo's en andere bestanden, zowel intern als extern. Meer informatie over Kontainer
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen
Pics.io is een cloudgebaseerde Digital Asset Management (DAM)-oplossing, gebouwd op Google Drive, ontworpen voor softwareontwikkelaars, ontwerpers, scholen, hogescholen, universiteiten en non-profitorganisaties om samen te werken en productfoto's, -audio, -video's en andere bestanden binnen hun organisatie te delen en beheren. Meer informatie over Pics.io
Productinformatiebeheer voor e-commerce
inRiver PIM is een productinformatiebeheerplatform dat e-commercebedrijven de tools biedt om productinformatie te creëren, beheren, opslaan, onderhouden en te verspreiden over meerdere kanalen. Het cloudgebaseerde platform is meertalig en bevat meerdere valuta's voor wereldwijde merken. Meer informatie over inRiver PIM
Geïntegreerd pakket voor enterprise werkstroombeheer
TACTIC is een gevestigd DAM-platform met krachtige tools voor het beheren en synchroniseren van bestandssystemen op meerdere servers, waardoor het een schaalbare oplossing voor het beheer van bestandssystemen biedt. De tools van TACTIC zijn veelzijdig en kunnen bestanden en mappen van elk(e) aantal, grootte en type opnemen. Meer informatie over TACTIC
Een populaire open source PIM voor ondernemingen
De oplossingen van Akeneo voor het beheer van productervaringen stellen marketeers in staat om overtuigende productervaringen te creëren, in context en aangepast aan elk kanaal en elke locatie, om conversies te helpen verbeteren, retourzendingen te verminderen en merkloyaliteit te stimuleren. Meer informatie over Akeneo PIM
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Grafische vormgeving voor web- en printmedia
Canva is een grafische vormgevingstool voor het maken van marketingmateriaal, documenten en presentaties met een editor op basis van slepen en neerzetten en een bibliotheek met aanpasbare sjablonen. Meer informatie over Canva
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een samenwerkingsplatform dat je beheer van beheer van digitale bedrijfsmiddelen vereenvoudigt. Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen en biedt aangepaste mappen, publicatie- en controletools en meer dan 400 app-integraties. Houd toezicht op je bedrijfsmiddelen met de gebruiksvriendelijke software van... Meer informatie over Wrike
Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Een slimmere manier om je merkmiddelen te beheren
Met de Canto-oplossing voor digitaal middelenbeheer kunnen bedrijven merkmiddelen op meerdere kanalen en platforms organiseren, opslaan en delen. Meer informatie over Canto
Open source meertalig CMS-platform
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over Joomla
Cloudgebaseerd platform voor het beheren en delen van digitale middelen
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer. Meer informatie over Brandfolder
Gebruiksvriendelijk sjabloonplatform voor ontwerpen en merken.
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken. Meer informatie over Lucidpress
Vereenvoudigd online beheer en distributie van visuele middelen
Libris is een platform voor digitale middelenbeheer waarmee organisaties moeiteloos grote aantallen afbeeldingen en video's en de distributie ervan kunnen archiveren en beheren. Meer informatie over PhotoShelter for Brands
Projectmanagement voor marketing- en advertentiebureaus
admation is software voor projectmanagement waarmee marketingteams en reclamebureaus kunnen werken om projecten te beheren vanaf de start tot de goedkeuring van de middelen. Meer informatie over Admation
Afbeeldings-CDN en automatische optimalisatie
Sirv is een realtime oplossing voor beeldoptimalisatie en -verwerking waarmee bedrijven afbeeldingen kunnen beheren, bewerken en leveren op meerdere platforms. Het cloudgebaseerde systeem biedt functies zoals beeldverwerking, formaatwijziging en optimalisatie, evenals 360-graden draai-opties en beeldzoom. Meer informatie over Sirv
Tool voor samenwerking op afstand voor werknemers en gedistribueerde teams
Droplr is een tool voor samenwerking en communicatie op afstand waarmee externe teams direct schermopnames kunnen uitwisselen, schermen en bestanden kunnen delen met teamleden en klanten. Meer informatie over Droplr
Tool voor online opslag en teamsamenwerking
pCloud is een beveiligd platform voor cloudopslag, het delen van bestanden en samenwerking met oplossingen voor web, Windows, Mac, Linux, iOS en Android. Meer informatie over pCloud Business
Beheer van digitale middelen. Alles bij elkaar veel gemakkelijker.
Image Relay is een robuuste SaaS-toepassing voor het beheer van digitale middelen met een eenvoudig aanmeldingsproces, een gratis proefversie van 30 dagen en overzichtelijke prijsstelling. Image Relay is alles bij elkaar veel gemakkelijker. Meer informatie over Image Relay
Holistisch platform voor marketingprojectmanagement voor marketeers
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. Meer informatie over CoSchedule
Aanpassen, beheren en delen van digitale middelen
MarcomCentral Enterprise is een cloudgebaseerd systeem waarmee gebruikers digitale en merkmiddelen kunnen aanpassen en verspreiden terwijl de toegang en naleving worden beheerd. Meer informatie over MarcomCentral Enterprise
Systeem voor enterprise content management
Adobe Experience Manager is een toepassing voor enterprise content management die gebruikers helpt klantervaringen te creëren, beheren en optimaliseren via alle kanalen. Meer informatie over Adobe Experience Manager
Beheer digitale middelen en meer online
Los je problemen met DAM en marketingactiviteiten op met deze uitstekende DAM voor branding, workflow en klantenservice. Dit platform maakt het eenvoudiger om je marketingproces te beheren. Meer informatie over IntelligenceBank
Het platform helpt teams hun marketingcontent gemakkelijk te beheren en delen.
MediaValet is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen waarmee teams hun digitale middelen en content eenvoudig kunnen beheren, eraan samenwerken en ze distribueren. Meer informatie over MediaValet
Digital asset and brand management
Outfit helps businesses manage branding, assets, communication, marketing, and digital and print production operations. Built-in templates help users design personalized PDFs & Word documents with custom logos, colors, and themes to utilize for marketing and establish brand identity. Meer informatie over Outfit
Transformeer de gebruikerservaring
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van AI, analyse, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele app of... Meer informatie over WalkMe
Tool voor het beheer van productinformatie voor merken en e-handelaren
Met Plytix DAM kun je eenvoudig afbeeldingen, video's en bestanden op één plek beheren. Allemaal rechtstreeks gekoppeld aan je producten. Er is geen limiet, dus je kunt een onbeperkt aantal bestanden toevoegen. Je kunt ook eenvoudig grote of kleine bestanden koppelen aan je producten en het delen van bestanden heel eenvoudig maken. Meer informatie over Plytix
Software voor het beheer van digitale middelen – Cloud en on-premises
5-sterren Digital Asset Management (DAM)-software vanaf $ 450 per maand. Cloudgebaseerd of on-premises, eenvoudig te gebruiken, in hoge mate configureerbaar en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over Asset Bank
Dienst voor het uploaden en opslaan van afbeeldingen
Gebruik Cloudinary om je gebruikers in staat te stellen afbeeldingen veilig te uploaden naar je websites en mobiele apps. Ondersteunt afbeeldingsopslag en -manipulatie. Meer informatie over Cloudinary
Oplossing voor documentbeheer voor bedrijven van elke omvang
Dokmee is een oplossing voor documentbeheer met meerdere edities die beschikbaar zijn voor het MKB en ondernemingen en die kunnen worden geïmplementeerd in de cloud, op het web of op locatie. Het product biedt een breed scala aan functies, waaronder het bewaren en organiseren van documenten, het delen en samenwerken aan bestanden en... Meer informatie over Dokmee DMS
The Leader in AI-centric Digital Asset Management Software
MerlinOne is a digital asset management platform designed to help enterprises organize photos, video files, graphics & PDFs quickly & efficiently Meer informatie over MerlinOne
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen
OpenAsset is een cloudgebaseerde oplossing waarmee AEC en vastgoedbedrijven alle digitale middelen op één enkel platform kunnen opslaan, organiseren, gebruiken en delen. OpenAsset maakt gebruik van kunstmatige intelligentie en een projectgebaseerde structuur om gebruikers te helpen bij het taggen, zoeken en de batchbewerking van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over OpenAsset
Optimalisatie en beheer van afbeeldingen voor website-apps
ImageKit.io is een realtime multi-platform tool voor afbeeldingsoptimalisatie met URL-gebaseerde beeldmanipulatie, een mediabibliotheek en een wereldwijd netwerk voor de levering van afbeeldingen voor supersnelle beeldlevering. Meer informatie over ImageKit.io
Toonaangevend marketingorkestratieplatform voor ondernemingen
Percolate is speciaal ontworpen om marketeers te helpen gecoördineerde, efficiënte en intelligente campagnes en content op schaal te leveren. Meer informatie over Percolate
One place for all digital assets
The best Digital Asset Management software for enterprises. Anyone can access your digital content anywhere and from any device. Meer informatie over Digizuite DAM
Professioneel online document- en bestandsbeheer
Nuance is de toonaangevende leverancier van spraak- en imaging-oplossingen voor bedrijven. PaperPort Professional is een productieve en kosteneffectieve manier voor iedereen in je kantoor om papier, bestanden en foto's te scannen, organiseren, vinden en delen. PaperPort Professional biedt altijd en overal toegang tot bestanden die in de cloud... Meer informatie over PaperPort
Digital Asset Management + PIM for Product Manufacturers
DAM specifically built for product manufacturers. Your existing product 'data' can power asset organization, partner content portals, Shopify & CMS integration, even bulk content I/O. Don't miss a demo if you are in; Apparel, Electronics, Home Goods, Automotive Aftermarket, Outdoor Sports, CPG, Etc. Meer informatie over Amplifi.io
Oplossing voor het beheer van digitale middelen voor bedrijven van elke omvang
Tweak is een cloudgebaseerde oplossing voor digitale middelen en merkenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het definiëren van beleid, het uitnodigen van gebruikers en het instellen van machtigingen voor het beheren van digitale middelen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerd dashboard waarmee gebruikers online toegang... Meer informatie over Tweak
Software voor het beheer van productervaringen
Het platform voor het beheer van productervaringen van Salsify combineert PIM- en DAM-capaciteiten met een breed e-commerce-ecosysteem en bruikbare inzichten om de verkoop te laten groeien. Meer informatie over Salsify
Content. Evolved.
AODocs is a business process and document management platform that allows businesses to integrate the platform with Google Workspace (formerly G Suite), Meer informatie over AODocs Document Management
Beheer van digitale middelen in de cloud met onbeperkte opslag
Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen (DAM) met onbeperkte opslag voor het opslaan en archiveren van bestanden op één veilige plek en het eenvoudig delen ervan. Meer informatie over Swivle
Levenscyclus van inhoud en beheer van digitale bedrijfsmiddelen
Content Hub is een platform voor het beheer van de levenscyclus van inhoud en digitale bedrijfsmiddelen waarmee je grote hoeveelheden inhoud kunt opslaan, categoriseren en doorzoeken. Functies zijn het beheer van digitale rechten, AI en machine learning, aangepaste tagging van inhoud, rapportage en analyse, geavanceerde zoekfunctionaliteit en meer. Meer informatie over Content Hub
Online beheer van digitale bedrijfsmiddelen met toegangscontrole voor werknemers
QBank biedt gecentraliseerd middelenbeheer, een hub voor media-inhoud die de productiviteit stroomlijnt, de creatieve samenwerking ondersteunt en de toegang beheert. Meer informatie over QBank
Open-source software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen (DAM)
ResourceSpace Open Source digitaal bedrijfsmiddelenbeheer wordt vertrouwd door 250.000 gebruikers wereldwijd in organisaties waaronder Coca Cola, Google, Toyota en Autotrader. Dit product levert 24/7, meertalige, mobiele en webgebaseerde toegang voor onbeperkte gebruikers om marketingprofessionals te helpen het maximale uit hun digitale... Meer informatie over ResourceSpace
The Leading Video Platform
Kaltura provides the world’s first Open Source Online Video Platform. Use Kaltura’s flexible platform to enhance your websites, web-services, and web-platforms with advanced customized video, photo and audio functionalities. Meer informatie over Kaltura Video Platform
Cloudgebaseerd beheer van digitale middelen voor grafische vormgevers
NetX is een platform voor het beheer van digitale middelen voor bedrijven van elke omvang waarmee gebruikers bibliotheken met digitale bestanden kunnen zoeken, browsen, delen en beheren. Meer informatie over NetX
Software voor het beheer van digitale media en merkactiva
CleanPix is een webgebaseerd beheersysteem voor media-activa waarmee activa kunnen worden gedistribueerd via openbare portals, privégalerijen of rechtstreeks via e-mail. Meer informatie over CleanPix
Data management platform for optimizing catalogs & manuals
EKR ORCHESTRA helps businesses create, store and manage catalogs, technical manuals, and other documents on a unified portal. Users can organize information about procedural instructions, regulatory data, products, company, and more for various processes in a centralized repository. Meer informatie over EKR Orchestra
Open source-platform voor PIM, MDM, DAM, CMS en e-commerce.
De open source software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen (DAM) van Pimcore is een krachtige centrale opslagplaats voor het beheer van digitale middelen zoals foto’s, afbeeldingen, documenten, video's en andere media-inhoud. Meer informatie over Pimcore
Digital asset management and content distribution platform
Imagen is a digital asset management software that helps organizations and businesses in the sports and media industry store, search, view, distribute and handle videos, images, documents, and audio assets on a centralized platform. Meer informatie over Imagen
Video intelligence for data collection & insight creation
LivingLens video intelligence platform harnesses usable data from video content for brands and agencies. The software translates human behavior by capturing and analyzing video content via speech, actions, and sentiment to generate actionable insight for decision making. Meer informatie over LivingLens
Digital asset and content management software
hyper Content & Digital Asset Management Server helps businesses store, manage, search, retrieve, and share digital assets. The content management capabilities let users handle the entire content document lifecycle from creation to modification, storage, and deletion. Meer informatie over Digital Asset Management Server
B2B marketing operating system
Kapost’s software helps make content marketing easy by managing every step of the process in a single platform with key features including a marketing calendar, workflows, and analytics, with all content types in one place. Kapost helps companies use content to drive more web visitors, nurtured leads and new sales. Meer informatie over Kapost
Web-to-print-oplossing en beheer van de toeleveringsketen
Met krachtige klantgerichte portals voor je eindklanten is Propago een uitgebreid systeem voor het beheren van bestellingen en voorraad gedurende de gehele levenscyclus. Meer informatie over Propago
Content Marketing Software & Services
Skyword's built-in DAM is a powerful, scalable, secure infrastructure for making all your assets available to everyone on your content team. Meer informatie over Skyword
Dit product maakt het makkelijker, jij brengt het tot leven! SaaS voor digitale marketing
Met het pakket voor marketing resource management van Wedia kunnen marketeers vanaf één platform al hun digitale bedrijfsmiddelen beheren, delen, hergebruiken en volgen. Meer informatie over Wedia
Cloud-based employee training and sales enablement software
Spekit is a cloud-based software that provides businesses with sales enablement resources and training content for employees. It enables managers to collect and store knowledge across all business units in a centralized repository and automatically organize Salesforce metadata and processes. Meer informatie over Spekit
Cloud-based inventory management software
ITEXIA is a cloud-based inventory management software designed to help businesses of all sizes view, track, and manage assets across multiple locations via a unified portal. The platform includes user rights management functionality, which enables organizations to add or remove new users, assign role-based permissions, and revoke or provide access... Meer informatie over ITEXIA
Software voor het genereren en beheren van documenten
Templafy is een cloudgebaseerd documentbeheersysteem dat kan worden geïntegreerd met al je toepassingen voor het creëren van documenten om je te helpen bij het automatiseren van merknaleving en het versnellen van het creëren van documenten. Templafy beveiligt een productieve, merkeigen en ondernemingsvriendelijke documentcultuur. Meer informatie over Templafy
Het intelligente DAM-platform
THRON is het intelligente DAM-platform dat marketingcomplexiteit vermindert dankzij de ondersteuning van kunstmatige intelligentie. Meer informatie over THRON
Marketing resource management (MRM) software
BrandMaker gives enterprise marketers the visibility and control to optimize their marketing operations around the world. That ́s why Forrester named us as a leader in Marketing Resource Management. Meer informatie over BrandMaker
Oplossing voor IT-servicedesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Oplossing voor beheer van digitale middelen voor kleine tot grote teams
Daminion Server is een oplossing voor digitaal middelenbeheer die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen veilige digitale middelenbibliotheken te creëren. Het platform ondersteunt verschillende mediaformaten, waaronder raster (JPEG, PSD, PNG), vector (AI, EPS, SVG), audio/video, pdf en Microsoft Office-documenten. Meer informatie over Daminion
Integrated marketing solution for print on demand
A marketing repository for your team that houses all of your assets, ensures brand integrity, allows customization, and distribution. Meer informatie over MarcomCentral Web-to-Print
Cloudgehost en op tags gebaseerd beheer van digitale middelen voor bedrijven
AdmiralCloud is een meertalige cloudgebaseerde oplossing voor mediabeheer die krachtig middelenbeheer belooft voor zakelijke workflows van beginnende bedrijven en grote ondernemingen. Deze oplossing ondersteunt beeld-, video-, audio- en documentarchieven met getagde databaseopslag, zoeken in volledige tekst, geautomatiseerd sorteren, filters en... Meer informatie over AdmiralCloud
Organiseer en verbind content die impactvolle ervaringen levert.
Webdam is een volledig webgebaseerde en gehoste oplossing voor het beheer van digitale middelen. De DAM-software biedt een manier om digitale bedrijfsmiddelen intern te centraliseren, volgen, beheren, vinden en delen. Gebruik het centrale archief om content te delen met collega's, partners en werknemers. Zoek en vind allerlei soorten digitale... Meer informatie over Webdam
Marketing visualization & collaboration platform
ATOMIZED is a marketing visualization & collaboration platform designed to help brand & agency teams with staging, planning, and workflow functions Meer informatie over ATOMIZED
The Enterprise Decision Management Platform of the Future.
CORAS is an enterprise decision management platform created to revolutionize decision making in the enterprise and in the federal government. Utilizing next-generation technology our platform, NODES, keeps you in synch with your programs and people. Change the way you speak with data. Meer informatie over Coras
Marketing Project Management App
Cooperate is a marketing project management app. The cloud-based platform is designed to help users align marketing & sales, manage global, as well as local, marketing efforts, setup & track goals, & track people, content, assets & campaigns in one place. Meer informatie over Cooperate
Product Success Platform
SyncForce is an unique software system that connects product development with the distribution of product information. With the SyncForce Product Success Platform packaged goods manufacturers accelerate product development and ensure optimal digital availability across all channels and customers. Meer informatie over SyncForce
Document, File & Workflow Management
SAFE is a complete Document Management and Workflow software product. Most businesses find a way to work with their documents scattered across filing cabinets, shared drives and personal hard drives. At some point this ineffective strategy becomes too costly – due to compliance, physical space, labor or some combination of the three. Meer informatie over SAFE
PIM voor omnichannel
Centraliseer al je mediamiddelen, inclusief afbeeldingen, illustraties, documenten, video's, logo's en marketingmateriaal. Meer informatie over Bluestone PIM
DAM-beheer voor bedrijven
4ALLPORTAL DAM is een platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen waarmee kleine tot grote organisaties in verschillende sectoren een aangepaste media- en afbeeldingsdatabase kunnen aanmaken, zodat gebruikers in een centraal systeem allerlei soorten bestanden kunnen beheren, waaronder foto's, video's, InDesign-bestanden, pdf's en... Meer informatie over 4ALLPORTAL DAM