Hier is onze lijst met apps voor Digital asset management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
126 softwareopties
monday.com is de gemakkelijkste DAM-oplossing voor teams. Centraliseer je digitale middelen op één platform dat alle bestandsformaten ondersteunt en de mogelijkheid heeft om externe documenten toe te voegen om er gemakkelijk mee te communiceren. Vind precies wat je zoekt met een zoekfunctie op tags, naam of bestandstype.
Meer informatie over monday.com
Een zeer visuele manier om je afbeeldingen, video's, logo's en andere digitale middelen te organiseren, centraliseren en delen.
Meer informatie over Canto
Bynder is een eenvoudige manier om digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen. Met Bynder hebben merken de volledige controle over hun marketing via één centrale portal.
Meer informatie over Bynder
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
Canva is een grafische vormgevingstool voor het maken van marketingmateriaal, documenten en presentaties met een editor op basis van slepen en neerzetten en een bibliotheek met aanpasbare sjablonen.
Meer informatie over Canva
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Meer informatie over Box
Wrike is een samenwerkingsplatform dat je beheer van beheer van digitale bedrijfsmiddelen vereenvoudigt. Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen en biedt aangepaste mappen, publicatie- en controletools en meer dan 400 app-integraties. Houd toezicht op je bedrijfsmiddelen met de gebruiksvriendelijke software van...
Meer informatie over Wrike
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Ga aan de slag met een bord, upload alle documenten, afbeeldingen en video's om je ideeën te illustreren en alles op één plek op te slaan. Nodig je team uit om moeiteloos online samen te werken, ongeacht locaties en tijdzones.
Meer informatie over Miro
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer.
Meer informatie over Joomla
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer.
Meer informatie over Brandfolder
ShareFile biedt je de mogelijkheid voor het veilig verzenden, ontvangen en delen van grote zakelijke bestanden. Via het ShareFile-portal kun je je klanten een gepersonaliseerd, merkeigen en wachtwoord-beveiligd platform bieden om samen te werken aan bestanden.
Meer informatie over ShareFile
Bekroonde oplossingen en diensten voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen.
Meer informatie over Acquia DAM (Widen)
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken.
Meer informatie over Marq
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren.
Meer informatie over Flipsnack
Libris is een platform voor digitale middelenbeheer waarmee organisaties moeiteloos grote aantallen afbeeldingen en video's en de distributie ervan kunnen archiveren en beheren.
Meer informatie over PhotoShelter for Brands
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen.
Meer informatie over Bloomfire
Met de tool voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen van admation kun je moeiteloos marketingbestanden en campagnes veilig opslaan, delen en opnieuw uitvoeren.
Meer informatie over Admation
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer.
Meer informatie over IT Glue
Verbeter de uitvoering van marketing en verkoop om leads om te zetten in klanten door voor elke verkoopsituatie de juiste inhoud in de juiste handen te leggen.
Meer informatie over Seismic
Snel en zeer veilig platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen met een gebruiksvriendelijke interface. Het stelt je in staat downloadlinks aan te passen aan de stijl en het logo van je merk. Gecontroleerde toegang tot al je digitale bestanden, altijd en overal en op elk apparaat, en meer.
Meer informatie over pCloud Business
Organiseer en deel foto's, video's, gegevens, enz. vanuit één systeem.
Marketingplatform voor het veilig en professioneel organiseren en delen van je afbeeldingen, video's, logo's en andere bestanden, zowel intern als extern.
Meer informatie over Kontainer
PaperTurn is cloudgebaseerde software die is ontworpen om organisaties te helpen pdf's om te zetten in verschillende flipbooks, zoals catalogi, rapporten, tijdschriften, brochures en eBooks en gebruikershandleidingen.
Meer informatie over Paperturn
Sirv is een realtime oplossing voor beeldoptimalisatie en -verwerking waarmee bedrijven afbeeldingen kunnen beheren, bewerken en leveren op meerdere platforms. Het cloudgebaseerde systeem biedt functies zoals beeldverwerking, formaatwijziging en optimalisatie, evenals 360-graden draai-opties en beeldzoom.
Meer informatie over Sirv
Droplr is een tool voor samenwerking en communicatie op afstand waarmee externe teams direct schermopnames kunnen uitwisselen, schermen en bestanden kunnen delen met teamleden en klanten.
Meer informatie over Droplr
Adobe Experience Manager is een toepassing voor enterprise content management die gebruikers helpt klantervaringen te creëren, beheren en optimaliseren via alle kanalen.
Meer informatie over Adobe Experience Manager
MediaValet is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen waarmee teams hun digitale middelen en content eenvoudig kunnen beheren, eraan samenwerken en ze distribueren.
Meer informatie over MediaValet
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set...
Meer informatie over Filecamp
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden.
Meer informatie over CoSchedule Marketing Suite
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren.
Meer informatie over Filestage
Het is een schaalbaar platform waarmee organisaties rich media-bestanden veilig, eenvoudig en snel kunnen centraliseren, beheren en distribueren in een merkeigen omgeving.
Meer informatie over Image Relay
CELUM Digital Asset Management is een online systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen waarmee middelen kunnen worden beheerd op basis van project, merk, campagne en meer.
Meer informatie over Celum
Paperflite synchroniseert eenvoudig met inhoudsopslagplaatsen, distributieplatforms, e-mailtools en socialemediakanalen waarmee contentmarketeers/verkopers inhoud kunnen importeren in één distributieplatform.
Meer informatie over Paperflite
Een marketingarchief voor je team dat al je bedrijfsmiddelen bevat, zorgt voor merkintegriteit, en maatwerk en distributie mogelijk maakt.
Meer informatie over Marcom Portal
Met Plytix DAM kun je eenvoudig afbeeldingen, video's en bestanden op één plek beheren. Allemaal rechtstreeks gekoppeld aan je producten. Er is geen limiet, dus je kunt een onbeperkt aantal bestanden toevoegen. Je kunt ook eenvoudig grote of kleine bestanden koppelen aan je producten en het delen van bestanden heel eenvoudig maken.
Meer informatie over Plytix
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren.
Meer informatie over Sales Layer
Los je problemen met DAM en marketingactiviteiten op met deze uitstekende DAM voor branding, workflow en klantenservice. Dit platform maakt het eenvoudiger om je marketingproces te beheren.
Meer informatie over IntelligenceBank
Panopto helpt bedrijven en universiteiten bij het creëren van veilige, doorzoekbare videobibliotheken. Het platform helpt docenten de betrokkenheid van cursisten te verbeteren door eenvoudig opnemen van persoonlijke en virtuele cursussen, maar ook door naadloze opslag en probleemloos delen via integraties met LMS-en en tools voor videoconferenties.
Meer informatie over Panopto
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt gebruikt door 2500 merken over de hele wereld. Hiermee kun je merkmiddelen centraliseren in een gebruiksvriendelijke DAM, binnen enkele minuten prachtige digitale merkrichtlijnen maken, de samenwerking en efficiëntie tussen creatieve teams verbeteren en nog veel meer.
Meer informatie over Frontify
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van AI, analyse, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele app of...
Meer informatie over WalkMe
Contentful is het flexibele en toekomstvriendelijke contentbeheerplatform waarmee je moeiteloos content kunt publiceren op verschillende platforms. Creëer één keer content en publiceer deze vervolgens overal! Redacteuren beheren de content op interactieve wijze in een eenvoudig te gebruiken bewerkingsinterface, terwijl ontwikkelaars de levering...
Meer informatie over Contentful
Marvia is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van merken en digitale middelen (DAM) waarmee bedrijven marketingmateriaal kunnen creëren, bestellen en beheren op basis van het bedrijfskader. Het platform wordt geleverd met functies zoals sjablonen voor sociale media, een bidbookgenerator, een samenvoegingsfunctie voor direct mail en meer.
Meer informatie over Marvia
Jahia helpt bedrijven bij het beheren van ontwikkelingsprojecten voor websites en toepassingen door digitale kaders te creëren voor het leveren van een persoonlijk klantentraject. Met het contentmanagementsysteem kunnen gebruikers gestructureerde en ongestructureerde inhoud creëren, bewerken, beoordelen en publiceren en webpagina's, SEO en meer...
Meer informatie over Jahia
Gebruik Cloudinary om je gebruikers in staat te stellen afbeeldingen veilig te uploaden naar je websites en mobiele apps. Ondersteunt afbeeldingsopslag en -manipulatie.
Meer informatie over Cloudinary
Dokmee is een oplossing voor documentbeheer met meerdere edities die beschikbaar zijn voor het MKB en ondernemingen en die kunnen worden geïmplementeerd in de cloud, op het web of op locatie. Het product biedt een breed scala aan functies, waaronder het bewaren en organiseren van documenten, het delen en samenwerken aan bestanden en workflowbeheer.
Meer informatie over Dokmee DMS
Pics.io is een cloudgebaseerde Digital Asset Management (DAM)-oplossing, gebouwd op Google Drive, ontworpen voor softwareontwikkelaars, ontwerpers, scholen, hogescholen, universiteiten en non-profitorganisaties om samen te werken en productfoto's, -audio, -video's en andere bestanden binnen hun organisatie te delen en beheren.
Meer informatie over Pics.io
Asset Bank - 5-sterren software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen vanaf slechts $ 585 per maand. Cloudgebaseerd of on-premises, eenvoudig te gebruiken, in hoge mate configureerbaar en uitstekende ondersteuning.
Meer informatie over Asset Bank
Showcase Workshop is een platform voor het delen en presenteren van content voor verkoopbevordering en marketing. Met de cloudgebaseerde tool kunnen verkoop- en marketingteams een verkooptoolkit bouwen die bestaat uit aangepaste content, die op elk moment en vanaf elke locatie kan worden gelanceerd en geleverd aan klanten.
Meer informatie over Showcase Workshop
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer.
Meer informatie over ReviewStudio