Digital asset management software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Digital asset management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
132 softwareopties
Bynder is een eenvoudige manier om digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen. Met Bynder hebben merken de volledige controle over hun marketing via één centrale portal.
Meer informatie over Bynder
Organiseer en deel foto's, video's, gegevens, enz. vanuit één systeem.
Marketingplatform voor het veilig en professioneel organiseren en delen van je afbeeldingen, video's, logo's en andere bestanden, zowel intern als extern.
Meer informatie over Kontainer
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
Canva is een grafische vormgevingstool voor het maken van marketingmateriaal, documenten en presentaties met een editor op basis van slepen en neerzetten en een bibliotheek met aanpasbare sjablonen.
Meer informatie over Canva
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Meer informatie over Box
monday.com is de gemakkelijkste DAM-oplossing voor teams. Centraliseer je digitale middelen op één platform dat alle bestandsformaten ondersteunt en de mogelijkheid heeft om externe documenten toe te voegen om er gemakkelijk mee te communiceren. Vind precies wat je zoekt met een zoekfunctie op tags, naam of bestandstype.
Meer informatie over monday.com
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Ga aan de slag met een bord, upload alle documenten, afbeeldingen en video's om je ideeën te illustreren en alles op één plek op te slaan. Nodig je team uit om moeiteloos online samen te werken, ongeacht locaties en tijdzones.
Meer informatie over Miro
Een zeer visuele manier om je afbeeldingen, video's, logo's en andere digitale middelen te organiseren, centraliseren en delen.
Meer informatie over Canto
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer.
Meer informatie over Joomla
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer.
Meer informatie over Brandfolder
ShareFile biedt je de mogelijkheid voor het veilig verzenden, ontvangen en delen van grote zakelijke bestanden. Via het ShareFile-portal kun je je klanten een gepersonaliseerd, merkeigen en wachtwoord-beveiligd platform bieden om samen te werken aan bestanden.
Meer informatie over ShareFile
Bekroonde oplossingen en diensten voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen.
Meer informatie over Acquia DAM (Widen)
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren.
Meer informatie over Flipsnack
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken.
Meer informatie over Marq
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer.
Meer informatie over IT Glue
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen.
Meer informatie over Bloomfire
Libris is een platform voor digitale middelenbeheer waarmee organisaties moeiteloos grote aantallen afbeeldingen en video's en de distributie ervan kunnen archiveren en beheren.
Meer informatie over PhotoShelter for Brands
Met de tool voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen van admation kun je moeiteloos marketingbestanden en campagnes veilig opslaan, delen en opnieuw uitvoeren.
Meer informatie over Admation
Verbeter de uitvoering van marketing en verkoop om leads om te zetten in klanten door voor elke verkoopsituatie de juiste inhoud in de juiste handen te leggen.
Meer informatie over Seismic
M-Files ontketent creatief vermogen. Vind en beheer moeiteloos digitale middelen. De geautomatiseerde workflows en toegangscontroles beveiligen je werk. Werk naadloos samen en lever uitzonderlijke resultaten.
Meer informatie over M-Files
Snel en zeer veilig platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen met een gebruiksvriendelijke interface. Het stelt je in staat downloadlinks aan te passen aan de stijl en het logo van je merk. Gecontroleerde toegang tot al je digitale bestanden, altijd en overal en op elk apparaat, en meer.
Meer informatie over pCloud Business
ClientPoint is een webgebaseerde oplossing voor het beheer van voorstellen waarmee verkoop- en marketingteams voorstellen op maat kunnen maken om met hun klanten te delen.
Meer informatie over ClientPoint