Chatbot software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Chatbot software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
64 softwareopties
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen.
Meer informatie over Pipedrive
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Meer informatie over LiveAgent
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface.
Meer informatie over Tidio
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's.
Meer informatie over Freshchat
Appy Pie is de snelst groeiende cloudgebaseerde DIY Mobile App Builder of App Maker waarmee gebruikers zonder programmeervaardigheden een app kunnen maken voor Windows 8 Phone, Android en iPhone-toepassingen voor mobiele telefoons en smartphones, en deze publiceren op Google Play en iTunes. Het doel is om het hele proces heel eenvoudig en...
Meer informatie over Appy Pie
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams.
Meer informatie over Intercom
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer.
Meer informatie over Birdeye
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer.
Meer informatie over Userlike
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor verkoop, ondersteuning en succes.
Meer informatie over ExecVision
Werk niet harder, werk slimmer. Automatiseer klantenserviceprocessen om je online bedrijf veel tijd, geld en middelen te besparen, terwijl je tegelijkertijd de verkoop en je conversiepercentages verhoogt. Weet je niet hoe je een chatbot moet opzetten? Smartsupp biedt chatbot-sjablonen om je op weg te helpen.
Meer informatie over Smartsupp
De alles-in-één oplossing met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden.
Meer informatie over Celoxis
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer.
Meer informatie over Drift
Rocket.Chat is een betrouwbaar bedrijfscommunicatieplatform voor teamchats en samenwerking met hoge privacy. Verlaag de operationele kosten en verbeter de klantervaring door berichten van werknemers en externe klanten te centraliseren op hetzelfde platform.
Meer informatie over Rocket.Chat
ScheduleOnce is een geavanceerde planningsoplossing die is ontworpen om je conversiepercentages te verbeteren en de tijd-tot-inkomsten te verkorten.
Meer informatie over OnceHub
Comm100 Live Chat ondersteunt realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten
Meer informatie over Comm100 Live Chat
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing.
Meer informatie over Zoho SalesIQ
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te...
Meer informatie over Sprinklr
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer.
Meer informatie over LiveHelpNow
Een omnichannel-platform dat kan worden gebruikt om gesprekken met je klanten op te bouwen voor het genereren van leads, klantenondersteuning, enquêtes, vragen, afspraken, feedback, suggesties en meer.
Meer informatie over SmatBot
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer.
Meer informatie over Customerly
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag...
Meer informatie over Landbot
Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram en groepschatmogelijkheden. Het heeft desktop-apps voor Mac, Windows, web en complete mobiele apps voor iOS en Android.
Meer informatie over Chaport
SAS Visual Analytics is een BI- en visueel ontdekkingsplatform voor ondernemingen dat visuele gegevensverkenning mogelijk maakt en patronen, relaties en snelle inzichten in bedrijfsgegevens identificeert op basis van interactieve visualisaties. Gebruikers kunnen statistieken vinden die van essentieel belang zijn voor het voorspellen en voorspellen...
Meer informatie over SAS Visual Analytics
ChatBot is een alles-in-één platform voor het creëren, implementeren en volgen van chatbots op verschillende kanalen.
Meer informatie over ChatBot
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren.
Meer informatie over Froged