Hier is onze lijst met apps voor CMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

248 apps
Sorteren op
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen voor marketingprofessionals die digitale inhoud eenvoudig vanuit één centrale ruimte willen opslaan, organiseren, creëren, beheren en distribueren. Meer informatie over Bynder
Contentbeheer voor professionele marketeers en ontwikkelaars
HubSpot CMS is een contentbeheerplatform waarmee marketeers contentprestaties op websites, blogs en bestemmingspagina's kunnen beheren, optimaliseren en volgen. Tot de functies behoren contentinzichten, aangepaste en vooraf ontworpen sjablonen, contentpersonalisatie voor elke bezoeker, prestatietracking en meer. Meer informatie over HubSpot CMS Hub
Software voor het creëren en verspreiden van inhoud voor ontwerpers
Issuu is software voor het creëren en verspreiden van inhoud waarmee bedrijven in sectoren zoals uitgeverijen, vastgoed, onderwijs, reizen, sport en meer pdf's, afbeeldingen of tekst kunnen omzetten naar digitale inhoud en deze kunnen delen op sociale mediaplatforms zoals Facebook, Twitter en meer. Meer informatie over Issuu
API-gericht Content Management System (CMS)
Contentful is het flexibele en toekomstvriendelijke contentbeheerplatform waarmee je moeiteloos content kunt publiceren op verschillende platforms. Creëer één keer content en publiceer deze vervolgens overal! Redacteuren beheren de content op interactieve wijze in een eenvoudig te gebruiken bewerkingsinterface, terwijl ontwikkelaars de levering... Meer informatie over Contentful
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Het platform voor beheer van marketingcontent voor de verkoop
Paperflite is een platform voor het beheer van marketingcontent waarmee het verkoopteam content kan ontdekken, distribueren, delen en volgen bij kopers. Van het volgen van pdf's tot video's, Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyse van hoe je inhoud wordt gebruikt, geopend, bekeken en gedeeld door eindgebruikers. Meer informatie over Paperflite
Bouw slimmere oplossingen voor de inhoudelijke uitdagingen van deze tijd
Het Nuxeo Content Services Platform maakt het eenvoudig om intelligente toepassingen voor ECM, documentbeheer, DAM of casemanagement te ontwerpen die de klantervaring verbeteren, de besluitvorming verbeteren en producten sneller op de markt brengen. Meer informatie over Nuxeo
Op Java gebaseerd content management system
dotCMS is een content management systeem voor grote ondernemingen voor het beheren van websites, intranetten en apps. Meer informatie over dotCMS
Creëer, publiceer & analyseer interactieve content en digitale publicaties met de gebruiksvriendelijke (drag-and-drop) Template of uitgebreide Pro-editor van Maglr
Maglr is een cloudgebaseerde oplossing voor inhoudbeheer waarmee gebruikers interactieve, boeiende inhoud kunnen creëren voor online tijdschriften, bestemmingspagina's en bedrijfspresentaties. Publiceer het via een aangepaste URL, link het naar een enkele pagina of voeg het toe als ingesloten inhoud binnen een (gelieerde) website. Meer informatie over Maglr
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie kunnen bevorderen en een leercommunity kunnen opbouwen. Meer informatie over BoostHQ
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
Customer experience and digital asset management software
Sitecore is a customer experience system designed to help businesses manage customer data, marketing campaigns, and leads using artificial intelligence (AI) and machine learning technology. It lets marketing teams deliver relevant content to target audiences based on visitor data and user behavior. Meer informatie over Sitecore Experience Platform with Pancentric
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Creëer tijdschriften, catalogi, brochures en andere publicaties
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Een nieuwe definitie van e-commerce voor ondernemingen
Bigcommerce is een alles-in-één SaaS e-commerceplatform voor groeiende en gevestigde online bedrijven die een krachtige oplossing zoeken in een gebruiksvriendelijk pakket. Meer informatie over BigCommerce
Cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor kennisbeheer
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Documentbeheer voor technisch schrijvers en contentteams
Docsie is een cloudgebaseerd platform voor documentbeheer dat contentteams helpt bij het maken, bijwerken, vertalen, publiceren en onderhouden van productdocumentatie. Belangrijkste functies omvatten meertalige ondersteuning, documentworkflows, samenwerking, contentbeheer, tekstbewerking en op rollen gebaseerde machtigingen. Meer informatie over Docsie
Software voor catalogusbeheer voor het publiceren van online producten
Met Publitas kunnen bedrijven digitale catalogi voor verschillende marketingkanalen maken, publiceren en beheren om producten en diensten aan online kopers te tonen. Het platform stelt organisaties in staat om aanvullende details over producten te tonen met behulp van de functionaliteit voor productoverlays. Meer informatie over Publitas
Contentmanagementsysteem voor marketeers en bedrijven
Umbraco helpt bedrijven, marketeers en ontwikkelaars bij het maken, bewerken, publiceren en beheren van tekst, afbeeldingen, logo's, nieuwsbrieven, webformulieren en andere inhoud op een uniforme portal. Het platform bevat een functionaliteit voor de flow van inhoud waarmee teams kunnen samenwerken aan projecten en tegelijkertijd wijzigingen... Meer informatie over Umbraco CMS
Integrale softwareoplossing voor recruitment marketing.
Booston is software voor recruitment marketing. Het integreert met het applicant tracking system (ATS) en gebruikt de marketinggegevens uit dit systeem voor het genereren van recruitment campagnes op sociale media en jobboards. Rapportages combineren gegevens uit alle systemen en sociale media. Meer informatie over Booston
Save & classify emails right from Outlook 365 to SharePoint
Colligo Email Manager for Microsoft 365 is an email management software that helps SMBs in government, oil and gas, construction, and other sectors capture emails and attachments from MS Outlook and store them in SharePoint. Administrators can label content and share files as links with teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
Webgebaseerde oplossing voor CMS
iAPPS Content Manager is een webgebaseerde CMS die is ontworpen voor marketeers om hun digitale inhoud te beheren en te delen in een veilige omgeving. Meer informatie over iAPPS Content Manager
Open source headless CMS platform built in Java
Enonic XP is an open source platform built in Java, which is designed to help medium and large enterprises catering to logistics, public sector, consumer goods, and financial services. The headless CMS lets editors create and manage content based on individual requirements. Meer informatie over Enonic XP
Cloud-based content management and distribution platform
IcePortal is a cloud-based content management system designed to help enterprises curate and distribute media files including images and videos across various channels. Features are multi-language support, duplicate image detection, activity tracking, metadata mapping, and reporting. Meer informatie over IcePortal CMS
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Platform voor het maken en publiceren van websites.
WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen van bezoekers, opslaan en uploaden van inhoud en meer. Meer informatie over WordPress
Veilige toegang, delen en opslag van bestanden
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Platform voor website-ontwerp en -publicatie
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Platform voor samenwerking en contentbeheer
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Een website maakt het echt.
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te bouwen. Stimuleer verkeer naar je Squarespace-website en meet je succes met krachtige marketing- en analysetools. Meer informatie over Squarespace
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Creëren van website/blog en online store
Weebly is een tool voor webdesign en websitehosting die functies biedt om websites, online stores en blogs te creëren met behulp van een website-ontwerpfunctie met slepen en neerzetten. Meer informatie over Weebly
Software suite for creating, editing, and managing documents
LibreOffice is a cloud-based and on-premise suite of applications designed to help businesses, charities, and government organizations create, edit, and manage documents, spreadsheets, presentations, graphs, drawings, mathematical formulas, and more. Meer informatie over LibreOffice
Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
#1 Marketing Platform For Small Business
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the technology gives them everything they need to manage and grow their business in one place. Meer informatie over Marketing 360
Contentmarketing- en sociale mediamanagementtool
ContentStudio is een op gegevens en AI gebaseerde tool voor marketing automation en management binnen sociale media waarmee bedrijven interessante content op een breed scala aan sociale media- en blogkanalen kunnen ontdekken, plannen, opstellen en delen. Campagnes kunnen artikelen, video's, afbeeldingen en GIF's en andere multimedia-content... Meer informatie over ContentStudio
Een slimmere manier om je merkmiddelen te beheren
Met de Canto-oplossing voor digitaal middelenbeheer kunnen bedrijven merkmiddelen op meerdere kanalen en platforms organiseren, opslaan en delen. Meer informatie over Canto
Beheer van site-inhoud en klanttraject voor e-commerce
Met Magento Commerce kunnen grote bedrijven e-commerce websites maken, beheren en bewerken om gepersonaliseerde klantervaringen te bieden. Functies omvatten paginabouwers met slepen en neerzetten, klantsegmentatie en targeting, content-staging, op regels gebaseerde productrelaties, visuele merchandising en meer. Meer informatie over Magento Commerce
Eersteklas alles-in-één software voor ledenbeheer
Wild Apricot is eersteklas online lidmaatschapssoftware voor verenigingen, non-profitorganisaties en clubs. Laat Wild Apricot alle administratieve taken automatiseren die gepaard gaan met het runnen van een organisatie : lidmaatschapsbeheer, evenementenregistratie, online betalingen, e-mails en je website. Meer informatie over Wild Apricot
Open source meertalig CMS-platform
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over Joomla
Mobiele apps voor bedrijven eenvoudig gemaakt.
Het populaire platform voor het creëren van mobiele apps wereldwijd. Een snelle en eenvoudige manier om mobiele apps te creëren voor bedrijven zonder dat je kennis van programmeren nodig hebt. Meer informatie over Bizness Apps
Cloudgebaseerd platform voor het beheren en delen van digitale middelen
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer. Meer informatie over Brandfolder
Open source platform voor contentbeheer
Drupal is een open source platform voor contentbeheer dat miljoenen websites en toepassingen ondersteunt. Het is ontworpen, gebruikt en ondersteund door een actieve en diverse gemeenschap van mensen over de hele wereld. Meer informatie over Drupal
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Gebruiksvriendelijk sjabloonplatform voor ontwerpen en merken.
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken. Meer informatie over Lucidpress
Aangepast videobewerkingsplatform
InVideo is een online tool voor videobewerking waarmee bedrijven video's met aangepaste inhoud en branding kunnen maken en deze kunnen delen op sociale platforms en websites. Het biedt geavanceerde bewerkingsopties, vooraf gebouwde sjablonen en een inhoudsbibliotheek met afbeeldingen en video's om te gebruiken. Meer informatie over InVideo
Vereenvoudigd online beheer en distributie van visuele middelen
Libris is een platform voor digitale middelenbeheer waarmee organisaties moeiteloos grote aantallen afbeeldingen en video's en de distributie ervan kunnen archiveren en beheren. Meer informatie over PhotoShelter for Brands
Software voor documentbeheer
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. M-Files DMS kan worden gebruikt om alle bestandstypen te zoeken, op te slaan, te delen en te beheren, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties, CAD- en... Meer informatie over M-Files
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Four Products. One Platform
All the tools and expertise you need to learn, teach and collaborate online - All in one place! Meer informatie over BrainCert
Gratis e-commercesoftware
PrestaShop is opgericht in 2007 met een missie om gratis e-commercesoftware van wereldklasse te bieden via open source-innovatie. Momenteel werken meer dan 200.000 e-commercewinkels op PrestaShop-technologie. Het bedrijf biedt software waarmee gebruikers een volledig functionele online store kunnen draaien tegen de laagst mogelijke kosten. De open... Meer informatie over PrestaShop
Ontwikkeling van aangepaste toepassingen
Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen kunnen maken die in de cloud of lokaal kunnen worden geïmplementeerd. Het biedt functies zoals scripts, triggers en grafische vormgevingstools om toepassingen af te stemmen op zakelijke behoeften. Meer informatie over Claris FileMaker
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Seismic's toonaangevende oplossing voor verkoopbevordering stelt marketingteams in staat om inhoud op grote schaal aan te passen en voorziet grote verkoopteams van de juiste content voor elke interactie, waardoor de tijd die wordt besteed aan het verkopen en het winnen van opdrachten aanzienlijk wordt verbeterd. Seismic is het enige... Meer informatie over Seismic
Online documentbeheer
Zoho Docs is online documentbeheersoftware waarmee je al je documenten op één plek kunt maken en opslaan en naadloos kunt samenwerken met je team. Meer informatie over Zoho Docs
De responsieve websitebouwer voor professionals
Met Webflow kun je een professionele website ontwerpen en publiceren met behulp van een volledig aanpasbare zakelijke sjabloon. Klanten zijn onder andere Groupon, MTV en Pinterest. Meer informatie over Webflow
Pakket voor personeelsintranet en samenwerking met ingebouwde apps
Het OnSemble-pakket voor personeelsintranet en samenwerking versterkt organisaties met meer productiviteit en samenwerking. Meer informatie over OnSemble
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden.
FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
Door AI-geassisteerd ontwerpen en creëren van websites
B12 is een cloudgebaseerde ontwerpfunctie voor zakelijke websites die kunstmatige intelligentie (AI) en menselijke ontwerpers gebruikt om aangepaste websites voor merken te maken. B12 zorgt ervoor dat hun klanten meer tijd kunnen besteden aan het opbouwen van hun bedrijf dan van hun website, en biedt tegelijkertijd hulpmiddelen voor maatwerk. Meer informatie over B12
De flexibele oplossing voor het beheer van vertalingen voor web- en mobiele toepassingen.
PhraseApp is een oplossing voor het beheer van vertalingen voor projectbeheerders in softwarelokalisatie die samenwerken met ontwikkelaars en vertalers. Dankzij de API-gestuurde software kan het lokaliseringsproces worden opgeschaald en functies sneller worden vertaald, met betere workflowintegratie. Meer informatie over Phrase
Holistisch platform voor marketingprojectmanagement voor marketeers
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. Meer informatie over CoSchedule
Online platform voor content management en evenementregistratie
Configio is een cloudgebaseerd platform voor evenementenbeheer, content management, e-commerce, customer relationship management en e-learning. Meer informatie over Expo Logic
Save Time -Import posts & pages from GoogleDocs to WordPress
Wordable is an online app for content managers & blog editors which enables them to import posts & pages from Google Docs to Wordpress quickly & easily Meer informatie over Wordable
Software voor het beheer van digitale middelen
Filecamp is een platform voor het beheer van digitale middelen dat is gericht op marketingprofessionals. Het is ontworpen om het organiseren, delen, taggen en distribueren van digitale media te optimaliseren. Gebruikers kunnen een doorzoekbare en gecentraliseerde bibliotheek van digitale bestanden maken en deze intern of extern delen. Meer informatie over Filecamp
Cloud-based content marketing platform
Kajabi is a content marketing system that offers individuals and SMBs a single and centralized platform from which to sell, market and deliver product content. It incorporates customizable themes, a landing page builder and video hosting as well as integrated payments & an interactive message board. Meer informatie over Kajabi
Systeem voor enterprise content management
Adobe Experience Manager is een toepassing voor enterprise content management die gebruikers helpt klantervaringen te creëren, beheren en optimaliseren via alle kanalen. Meer informatie over Adobe Experience Manager
Software voor het creëren en beheren van content voor niet-ontwerpers
PageTiger is een cloudgebaseerd CMS (Content Management System) waarmee gebruikers verschillende soorten interactieve content kunnen creëren, beheren, publiceren en volgen, waaronder educatieve toolkits, nieuwsbrieven, brochures, handleidingen, bedrijfsintranetten, presentaties, rapporten en meer. Meer informatie over PageTiger
Het platform helpt teams hun marketingcontent gemakkelijk te beheren en delen.
MediaValet is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen waarmee teams hun digitale middelen en content eenvoudig kunnen beheren, eraan samenwerken en ze distribueren. Meer informatie over MediaValet
Realtime planning voor realtime en virtuele evenementen
Sched is software voor evenementenbeheer, ontworpen om gebruikers volledige evenementen vanuit één plek te helpen beheren met behulp van een reeks functies, waaronder evenementenplanning, spreker- en sponsorbeheer, plus agendasynchronisatie, digitale ondertekening, aanwezigheidsbeheer, beheer van evenementenwebsites en meer. Meer informatie over Sched
Kennisautomatisering voor je externe medewerkers
Shelf is een bekroond, innovatief platform voor kennisautomatisering voor externe werknemers, dat erop is gericht bedrijven te helpen automatisch de meest relevante inhoud te vinden. Meer informatie over Shelf
Op Google gebaseerde CMS voor digitale displays voor implementatie in grote ondernemingen
Skykit is een webgebaseerd CMS (content management system) voor digitale displays dat geschikt is voor implementatie in grote ondernemingen en integratie van end-to-end Google-diensten biedt. Meer informatie over Skykit
Oplossing voor enterprise content management
Automatiseer en integreer het beheer en de controle van documenten, bedrijfsprocessen en -dossiers met behulp van één toepassing. Meer informatie over OnBase
Beveiligd platform voor contract- en documentbeheer
SpringCM is een veilig, cloudgebaseerd platform dat elk documentgericht bedrijfsproces, inclusief contracten, beheert en automatiseert. Meer informatie over SpringCM
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
De medewerkers-apps en intranetten van Staffbase overwinnen je interne communicatie-uitdagingen en helpen bij het opbouwen van een eersteklas ervaring voor je omvangrijke, geïsoleerde en verspreide personeel. Meer informatie over Staffbase
Beheer van bedrijfsdocumenten voor het MKB
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Webgebaseerd CRM voor financiële professionals
Redtail CRM is een cloudgebaseerde CRM-oplossing die is ontworpen voor financiële professionals en die tools bevat voor het beheren van contacten, documenten, dossiers, activiteiten, e-mailuitzendingen, seminars, workflowautomatisering, rapportage en meer. Meer informatie over RedTail CRM
Documentbeheer in de cloud en op locatie
DocuWare is een documentbeheersysteem voor het overzetten van papieren en digitale middelen naar collectieve kwantificeerbare bronnen. E-mails, facturen, contracten en andere zakelijke documenten kunnen worden samengebracht en verenigd in een samenhangende online informatiebron, waardoor papier overbodig wordt. Meer informatie over DocuWare
Elektronisch documentbeheersysteem met automatische archivering
PinPoint is een gecentraliseerd documentbeheersysteem dat documenten automatisch vindt en archiveert, het versiebeheer regelt en toegang biedt op alle apparaten. Meer informatie over PinPoint
An Open Data Platform for managing headless content.
Directus is an open-source headless content management system (CMS) that helps businesses store content in custom SQL databases and access them through an API. Using the Directus App, supervisors can sort items into several categories and customize the platform according to brand requirements. Meer informatie over Directus
Maak een website
Zoho Sites is een websitebouwer op basis van slepen en neerzetten met een bibliotheek met themaontwerpen, e-commerce-tools en widgets voor sociale media, voor het maken van een site voor elke bedrijfsomvang. Meer informatie over Zoho Sites
Sjabloongestuurde, geautomatiseerde software voor document- en formuliersamenstelling
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs
CMS gemaakt voor marketing maar gebouwd voor nerds
concrete5 maakt het runnen van een website eenvoudig. Op elke willekeurige pagina van je site biedt een bewerkingswerkbalk je alle bedieningselementen die je nodig hebt om je website bij te werken. Geen intimiderende handleidingen, geen ingewikkelde beheerdersinterface - gewoon aanwijzen en klikken. Meer informatie over concrete5
Schaalbare software voor document- en procesbeheer
Laserfiche is een toonaangevende wereldwijde leverancier van software voor enterprise content management waarmee organisaties de controle kunnen nemen over informatie en bedrijfsprocessen. Meer informatie over Laserfiche
Software voor het beheer van digitale middelen – Cloud en on-premises
5-sterren Digital Asset Management (DAM)-software vanaf $ 450 per maand. Cloudgebaseerd of on-premises, eenvoudig te gebruiken, in hoge mate configureerbaar en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over Asset Bank
Whitelabel klantenportal en cloudgebaseerde teamsamenwerking
Clinked is een cloudgebaseerd klantenportaal en een samenwerkingstool. Stel klanten, interne teams en projectgroepen in staat om efficiënt te werken binnen merkeigen, veilige en intuïtieve werkruimten. Verhoogde merkherkenning en productiviteit van Clinked bevorderen de klantretentie en -opstelling. Meer informatie over Clinked
Protect Your Content. Protect Your Business
Vitrium Systems is an Enterprise Content Protection and Digital Rights Management (DRM) solution that offers file-level encryption, protection, access controls, and content engagement analytics. Meer informatie over Vitrium Security
Xperience is een CMS-, e-commerce- en online marketingplatform.
Xperience van Kentico is een out-of-the-box CMS dat door grote bedrijven en ondernemingen wordt gebruikt voor webinhoudsbeheer, e-commerce en online marketing. Meer informatie over Xperience
Documentbeheersoftware voor grotere organisaties
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Social media planning- en publicatietool voor bureaus
ContentCal is een cloudgebaseerd content management system dat marketingbureaus helpt bij het plannen en publiceren van content op sociale media. Tot de belangrijkste functies behoren postplanning, trefwoordfiltering, samenwerking, goedkeuringsworkflows, bewerking, feedbackanalyse en gefilterde zoekopdrachten. Meer informatie over ContentCal
Cloud-based content and membership management software
SubHub is a content management software designed to help businesses publish digital content, create custom membership websites, and handle payments, subscriptions, customer engagement, and more on a centralized platform. Meer informatie over SubHub
Betere communicatie, één pagina tegelijk
Maak en volg moeiteloos online pagina's om informatie te delen, de aandacht te trekken en resultaten te behalen. Meer informatie over Populr
Gratis websiteontwerper | Whitelabel websiteontwerper
IM Creator kan van iedereen een moderne web-Piccaso maken. Ontwerp een website, voeg je inhoud toe en publiceer deze in slechts enkele minuten. Creëer vandaag nog je eigen gratis website. Meer informatie over IM Creator