Hier is onze lijst met apps voor CMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

93 softwareopties

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Met de Canto-oplossing voor beheer van digitale bedrijfsmiddelen kunnen bedrijven merkmiddelen op meerdere kanalen en platforms organiseren, opslaan en delen. Meer informatie over Canto
Colligo Email Manager voor Microsoft 365 is software voor e-mailbeheer die kleine en middelgrote bedrijven binnen de sectoren overheid, olie en gas, bouw en meer helpt om e-mails en bijlagen vast te leggen vanuit MS Outlook en deze op te slaan in SharePoint. Beheerders kunnen inhoud labelen en bestanden met teams delen als koppelingen. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
Audience Advantage™ biedt sales teams een oneerlijk concurrentievoordeel door boeiende XR-ervaringen aan te bieden. Door de koppeling met CRM-gegevens wordt het voor uw kopers gemakkelijk om de werkelijkheid voor te stellen. Meer informatie over Audience Advantage
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen van bezoekers, opslaan en uploaden van inhoud en meer. Meer informatie over WordPress
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Plan, produceer en publiceer inhoud sneller met de tools voor inhoudbeheer van Wrike. Versnel je campagnes met op maat gemaakte aanvraagformulieren, gepersonaliseerde workflows, ingebouwde proofingtools en meer met de vertrouwde software voor werkmanagement van Wrike. Meer informatie over Wrike
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Weebly is een tool voor webdesign en websitehosting die functies biedt om websites, online stores en blogs te creëren met behulp van een website-ontwerpfunctie met slepen en neerzetten. Meer informatie over Weebly
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Webnode is anders dan elke andere websitebouwer. Je kunt er binnen enkele minuten een website, blog of online store mee ontwerpen. Het is ideaal voor alle soorten particulieren en kleine bedrijven. Meer informatie over Webnode
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Pixpa is een alles-in-één platform voor makers en kleine bedrijven om prachtige, professionele websites te maken, compleet met een ingebouwde online winkel, blog en klantgalerijen. Pixpa's geeft je alle tools die je nodig hebt om je werk te laten zien, ideeën te delen en je spullen online te verkopen zonder kennis van coderen. Meer informatie over Pixpa
InVideo is een online tool voor videobewerking waarmee bedrijven video's met aangepaste inhoud en branding kunnen maken en deze kunnen delen op sociale platforms en websites. Het biedt geavanceerde bewerkingsopties, vooraf gebouwde sjablonen en een inhoudsbibliotheek met afbeeldingen en video's om te gebruiken. Meer informatie over InVideo
Bigcommerce is een alles-in-één SaaS e-commerceplatform voor groeiende en gevestigde online bedrijven die een krachtige oplossing zoeken in een gebruiksvriendelijk pakket. Meer informatie over BigCommerce
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken. Meer informatie over Marq
PrestaShop is opgericht in 2007 met een missie om gratis e-commercesoftware van wereldklasse te bieden via open source-innovatie. Momenteel werken meer dan 200.000 e-commercewinkels op PrestaShop-technologie. Het bedrijf biedt software waarmee gebruikers een volledig functionele online store kunnen draaien tegen de laagst mogelijke kosten. De open... Meer informatie over PrestaShop
Met Webflow kun je een professionele website ontwerpen en publiceren met behulp van een volledig aanpasbare zakelijke sjabloon. Klanten zijn onder andere Groupon, MTV en Pinterest. Meer informatie over Webflow
FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
Schaal je inhoudbeheer op om verkoopteams van elke omvang en overal ter wereld te ondersteunen. Inhoud wordt ontworpen en gedistribueerd met technologie die de productietijd verkort, de efficiëntie van verkopers verbetert en de inzichten levert die je nodig hebt om je te concentreren op wat er werkt en stop te zetten wat niet werkt. Meer informatie over Seismic
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen kunnen maken die in de cloud of lokaal kunnen worden geïmplementeerd. Het biedt functies zoals scripts, triggers en grafische vormgevingstools om toepassingen af te stemmen op zakelijke behoeften. Meer informatie over Claris FileMaker
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. Het kan worden gebruikt voor het zoeken, opslaan, delen en beheren van alle bestandstypen, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties en e-mail. Meer informatie over M-Files
Zoho Docs is online documentbeheersoftware waarmee je al je documenten op één plek kunt maken en opslaan en naadloos kunt samenwerken met je team. Meer informatie over Zoho Docs
OnSemble is een modern intranet waarmee je een betere bedrijfscultuur kunt bevorderen. Met OnSemble kun je regelmatig met alle werknemers communiceren, ervoor zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers afstemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools geven om documenten te delen en samen te werken. Meer informatie over Ntranet
Je kunt interne en klantgerichte sites creëren, beheren en aanpassen om de betrokkenheid van je personeel en klanten te vergroten. Meer informatie over eXo Platform
B12 is een door mensen aangedreven AI-bedrijf dat professionele websites ontwerpt en bedrijven helpt online te groeien, met ingebouwde tools zoals SEO, e-mailmarketing, blogberichten, online planning en meer. Meer informatie over B12
Filecamp is een platform voor het beheer van digitale middelen dat is gericht op marketingprofessionals. Het is ontworpen om het organiseren, delen, taggen en distribueren van digitale media te optimaliseren. Gebruikers kunnen een doorzoekbare en gecentraliseerde bibliotheek van digitale bestanden maken en deze intern of extern delen. Meer informatie over Filecamp
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Met LearnWorlds kunnen professionals in de onderwijssector aangepaste online cursussen maken en verkopen, maar ook online training uitvoeren, aangepaste schoolwebsites bouwen en het leerproces volgen. De whitelabel-oplossing is volledig aanpasbaar en kan worden gebruikt om studenten of werknemers te trainen. Meer informatie over LearnWorlds
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Experience Cloud
Qorus biedt intuïtieve Microsoft-gebaseerde software waarmee gebruikers op een efficiëntere en nauwkeurigere manier voorstellen, RFP's, pitches en SOW's kunnen creëren. Meer informatie over QorusDocs
Deelnemersbeheer, sprekersbeheer, virtuele evenementen, mobiele evenement-apps, conferenties, vergaderingen, festivals, agendabouwers, evenementbeheer, evenementmarketing, planning, evenementboeking, inchecken voor evenementen, evenementenplanning, evenementtechnologie, registratie Meer informatie over Sched
Automatiseer en integreer het beheer en de controle van documenten, bedrijfsprocessen en -dossiers met behulp van één toepassing. Meer informatie over OnBase
Panopto helpt bedrijven en universiteiten bij het creëren van veilige, doorzoekbare videobibliotheken. Het platform helpt docenten de betrokkenheid van cursisten te verbeteren door eenvoudig opnemen van persoonlijke en virtuele cursussen, maar ook door naadloze opslag en probleemloos delen via integraties met LMS-en en tools voor videoconferenties. Meer informatie over Panopto
DocuWare is een documentbeheersysteem voor het overzetten van papieren en digitale middelen naar collectieve kwantificeerbare bronnen. E-mails, facturen, contracten en andere zakelijke documenten kunnen worden samengebracht en verenigd in een samenhangende online informatiebron, waardoor papier overbodig wordt. Meer informatie over DocuWare
➤ Creëer en beheer je inhoud, richt je op het hele bedrijf of individuele gebruikersgroepen. Importeer bestaande intranetten zoals Sharepoint, je zakelijke blog of sociale media. Meer informatie over Staffbase
Laserfiche is een toonaangevende wereldwijde leverancier van software voor enterprise content management waarmee organisaties de controle kunnen nemen over informatie en bedrijfsprocessen. Meer informatie over Laserfiche
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs
PinPoint is een gecentraliseerd documentbeheersysteem dat documenten automatisch vindt en archiveert, het versiebeheer regelt en toegang biedt op alle apparaten. Meer informatie over PinPoint
Beheer vertalingen van websites, documenten en web-apps in één webgebaseerde interface. Meer informatie over Text United
Clinked is een cloudgebaseerd klantenportaal en een samenwerkingstool. Stel klanten, interne teams en projectgroepen in staat om efficiënt te werken binnen merkeigen, veilige en intuïtieve werkruimten. Verhoogde merkherkenning en productiviteit van Clinked bevorderen de klantretentie en -opstelling. Meer informatie over Clinked
Contentful is het flexibele en toekomstvriendelijke contentbeheerplatform waarmee je moeiteloos content kunt publiceren op verschillende platforms. Creëer één keer content en publiceer deze vervolgens overal! Redacteuren beheren de content op interactieve wijze in een eenvoudig te gebruiken bewerkingsinterface, terwijl ontwikkelaars de levering... Meer informatie over Contentful
Strapi is een open source CMS dat organisaties helpt bij het ontwerpen van aangepaste architecturen om ontwikkelaars, managers en teams te helpen bij het creëren en beheren van inhoud voor website- en mobiele toepassingsprojecten. Het ondersteunt meerdere databases, waaronder MongoDB, MySQL, SQLite en Postgres. Meer informatie over Strapi
5-sterren, volledig aanpasbare software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen om je te helpen je inhoud en digitale bestanden snel te vinden en te delen. Meer informatie over Asset Bank

Gerelateerde categorieën