Hier is onze lijst met apps voor Callcenter software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

178 apps
Sorteren op
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Cloudgebaseerde dialer- en CRM-oplossing.
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
VoIP-oproepen, cloudgebaseerde PBX- en sms-oplossingen voor zakelijke gebruikers
Zadarma introduceert een nieuwe generatie VoIP-diensten voor zakelijke gebruikers, waarmee het opzetten van zakelijke telefoniesystemen mogelijk wordt zonder extra uitgaven voor hardware en bedrading door het aanbieden van VoIP-oproepen, virtuele telefoonnummers, cloudgebaseerde PBX, sms en integratieopties voor externe CRM- of berichten-apps. Meer informatie over Zadarma
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Leadbeheer voor cold callers
Myphoner is een cloud-gebaseerde oplossing voor leadbeheer, lead nurturing en het volgen van leads voor freelancers en teams die B2B cold calling uitvoeren. Meer informatie over Myphoner
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Automatische belfunctie voor het genereren van leads en telemarketing
Newfies-Dialer is een systeem voor automatisch kiezen, spraak en sms, ontworpen voor het genereren van leads, marketing, politieke campagnes, incasso en meer. Meer informatie over Newfies-Dialer
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Voorspellende belleroplossing voor callcenters
DialerAI is een voorspellende belleroplossing die is ontworpen voor callcenters en die helpt bij het beheren van inkomende en uitgaande oproeproutering tussen prospects en agenten. Belangrijkste kenmerken zijn onder meer IVR (Interactive Voice Response), conversie van tekst naar spraak, whitelabeling, spraakuitzending en contactbeheer. Meer informatie over DialerAI
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie
QA Software voor scoren (telefoongesprekken/e-mail/chat/social)
Scorebuddy wordt gebruikt om scores te geven aan klantenservice-interacties in een contactcentrum. Deze kwaliteitscontroletoepassing stelt managers in staat om de prestaties van medewerkers te scoren voor alle teams, kanalen, supervisors en interacties. Alle scores staan op één plaats en er is een grote verscheidenheid aan rapportage en analytics... Meer informatie over Scorebuddy
Call center software for outbound sales & BPO teams
Voiso is a call center software that lets businesses utilize call workflows and smart dialers to handle outbound sales, customer service and business process outsourcing (BPO) operations. Meer informatie over Voiso
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Een complete oplossing voor een zakelijk cloudgebaseerd telefoonsysteem
RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over RingCentral
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Sinds 2002 zet SysAid zich enthousiast in voor het stroomlijnen van meer dan 10.000 organisaties met toonaangevende oplossingen voor IT-servicebeheer (ITSM). Het bedrijf is ervan overtuigd dat SysAid jouw leven ook eenvoudiger kan maken en uiteindelijk je winst helpen maximaliseren. Meer informatie over SysAid
Open source-software voor callcenter met voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken.
VICIdial is een open source-oplossing voor callcenters met voorspellende uitgaande nummers en functies voor het afhandelen van inkomende of handmatige oproepen, evenals e-mail en webchat. Meer informatie over VICIdial
Vereenvoudigen van de bedrijfscommunicatie
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
3CX is een op software gebaseerde PBX-oplossing met een in de cloud gehoste optie die gebruikers webconferenties, CRM-integratie, een chatfunctie en systeemeigen mobiele apps biedt Meer informatie over 3CX
Cloudgebaseerde zakelijke VoIP-telefoondienst
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over ShoreTel
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondienst
8x8 helpt jou je klanten beter van dienst te zijn, slimmer te werken en overal en altijd zaken te doen. Van gehoste VoIP-telefoondiensten tot gehoste contactcentra tot unified communications, deze diensten zijn gebruiksvriendelijk, ongelooflijk geavanceerd en goedkoper dan traditionele oplossingen. Zeer populair. Ervaren. Betrouwbaar.... Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
ChaseData biedt een cloudgebaseerde callcenteroplossing met functionaliteit voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken en een mogelijkheid voor interactieve spraakrespons. Meer informatie over ChaseData
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Meer informatie over UJET
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Zingtree is een toolkit waarmee probleemoplossers, agentscripts en interactieve beslissingsbomen kunnen worden aangemaakt, perfect voor klantenondersteuning en contactcenters. Meer informatie over Zingtree
Virtueel telefoonsysteem voor teams in verkoop, marketing en ondersteuning
CallHippo is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat kleine bedrijven en startups helpt bij het voeren van zakelijke telefoongesprekken en het volgen van de voortgang van gesprekken met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Meer informatie over CallHippo
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Bright Pattern is zeer effectieve cloudgebaseerde callcentersoftware die bedrijven helpt om de omnichannel-dienst te vereenvoudigen. Meer informatie over Bright Pattern
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Alles-in-één oplossing met voorspellende nummerkiesfunctie en callcenter
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Virtueel telefoonsysteem voor kleine bedrijven
MightyCall is een virtueel telefoonsysteem dat is ontworpen om kleine bedrijven en ondernemers te helpen de ervaring van klanten efficiënt te beheren met een reeks functionaliteiten voor oproepen, klantenservice en teambeheer, waaronder visuele configuratie van de gespreksstroom, gespreksopname, prestatierapporten en meer. Meer informatie over MightyCall
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
toepassing voor voorspellend callcenter, spraak- en tekstuitzending.
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen. Meer informatie over CallHub
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over NewVoiceMedia
Omni-channel cloud contact center
Connect First software provides contact center solutions for inbound/ outbound calls, IVR customer engagement, and call centers. Meer informatie over Connect First
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Meer informatie over 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De Deskforce-oplossing voor het verbeteren van de prestaties van medewerkers
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Predictive Dialer
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Meer informatie over Quiq Messaging
Online customer relationship management software
Efficy CRM is a web-based customer relationship management (CRM) tool that centralizes customer data, synchronizes marketing, sales, and customer services, and analyzes data with the aim of increasing ROI and empowering business relationships Meer informatie over Efficy CRM
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Unified Cloud Communications - Work Happy
PanTerra has created a revolutionary product called Streams, offering a simple interface with a single portal/application for all of your business communication needs. Work happy knowing that Streams will allow you to communicate in any medium that your team requires. Meer informatie over PanTerra Networks
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Meer informatie over KOOKOO CloudAgent
100% cloud phone for startups and SMBs
RingOver: the 100% cloud-based business phone system for flexible teams. RingOver offers international virtual numbers, advanced call-centre functions and integrations via web and mobile apps. Users enjoy automatic call activity logging, click-to-call, call supervision, reporting and more. Meer informatie over RingOver
The Only All-in-One Call Tracking & Contact Center Solution
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
All-in-one Contact Center Software
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Meer informatie over Ameyo
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Meer informatie over uContact
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel Platform
Cloud-based knowledge management software
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables enterprises to create simple & effective visual maps to represent expert knowledge Meer informatie over ProcedureFlow
VoIP-telefoonserviceprovider voor medewerkerscommunicatie
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
Advanced, cloud-based computer telephony integration
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency. Meer informatie over CloudCall
Revolutionary blockchain-powered contact center software
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Fenero
Cloud based auto dialer & lead management platform
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
Complete multi-channel cloud contact center solution
Contact center and predictive dialler for call centers on one single platform with CRM integration Meer informatie over Autom8 Enterprise
Predictive dialer software for enterprise call centers
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Meer informatie over Pims Auto Dialer
Web-based predictive dialer software for call centers
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Meer informatie over SpitFire
Multi-channel contact center
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge. Meer informatie over Oracle RightNow Contact Center Experience
Telephony and call center app
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center. Meer informatie over CallFire
Call center dialer software
Dialer360 is a cloud-based call center solution which provides inbound, outbound & blended call centers with a predictive dialer with built in avatar, CRM & webphone, voice & SMS broadcasting, VOIP, & more. Dialer360’s admin & agent web pages are available in multiple languages. Meer informatie over Dialer360
so much more than just a sales dialer
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
Verkopen gaat om contact maken. Het systeem voor automatisch kiezen verbindt je direct.
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Lead Management for Call Centers and Sales Teams
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Meer informatie over SalesExec
Eén enkele oplossing voor elke interactie met de klant.
Het self-service cloudcontactcenter van 8x8 biedt een flexibele manier om met klanten in contact te komen, zodat elk bedrijf een positieve klantervaring kan bieden met een complete multi-channel oplossing en uitgebreide klantanalyse. Meer informatie over 8x8 Contact Center
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Meer informatie over Monet Software
Predictive dialer and CRM for call centers.
Xencall is an all-in-one CRM and predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Meer informatie over XenCALL
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is een cloudgebaseerd callcenterplatform dat is ontworpen voor verkoop-, marketing-, klantenondersteuning- en ontwikkelteams om hen te helpen om met klanten te communiceren via echte of virtuele medewerkers. Functies omvatten CRM-integratie, automatisch kiezen, virtuele telefoonnummers, wachtrijen voor gesprekken, gespreksregistratie en meer. Meer informatie over ZIWO
CRM, call center and telephony software
Snapforce combines CRM, call center and telephony to offer a complete CRM with an integrated phone system, ACD, IVR and call center reports. Meer informatie over Snapforce
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Meer informatie over Vocalcom
Call quality monitoring & management for call centers
Evaluate customer interaction quality as assessed by all parties including supervisor, agent, and customer. Ideal for 150+ agents. Meer informatie over Aspect Quality Management
Call center software for managing inbound and outbound calls
CallShaper is a call center software designed to help businesses monitor inbound and outbound calls, track the performance of agents, and manage leads, telemarketing, and sales processes. Meer informatie over CallShaper
Cloud-based contact center management software
OXON is a cloud-based contact center management software designed to provide SMBs & enterprises with a single platform to manage & track customer communication Meer informatie over OXON
Convert more leads in less time!
Convoso's cloud contact center software provides powerful and easy-to-use solutions to help businesses cost-effectively increase their sales pipelines by up to 150% and deliver top-tier customer experience. Our cutting-edge call center tools are designed to provide your agents and customers with an enjoyable experience and optimal results. Our... Meer informatie over Convoso
Cloud contact center and workforce optimization solution
Ideal for 150+ agents, the Aspect Via Platform offers modular contact center and workforce optimization applications in the cloud. Meer informatie over Aspect Via
Predictive dialer & call automation for call centers
Dialing Innovations’ Call Centre Application is a predictive dialer and automated outbound calling tool for call centers, designed to aid with call center operations by automating tasks such as lead prioritization, call distribution, call recording, answering machine detection, cost tracking & more Meer informatie over Call Center Application
Integrated Call Center, Help Desk, and CRM software system
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
Oplossing voor cloudcontactcenter-software
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
Web-based predictive dialer for efficient outbound calling
T-Max Predictive Dialer is an inbound/outbound CRM dialing system for sales, marketing & collections teams with the aim of collecting more live contacts Meer informatie over T-Max Predictive Dialer
Cloud-based communication solution for small to medium contact centers
Zailab is an intelligent, cloud-based omni-channel communication solution designed for small and medium sized contact centres Meer informatie over Zailab
Cloud-based call center solution
TCN is a cloud-based call center solution. The platform supports both inbound and outbound processes along with blended calls, customizable voice messaging, and predictive dialing. It offers customers updates on real-time call campaign cost along with many more services. Meer informatie over TCN