Callcenter software helpt organisaties bij het beheren van hun inkomende en uitgaande telefonische communicatie met klanten. Een callcenter oplossing kan worden gebruikt voor activiteiten in verband met marketing, verkoop, productondersteuning en vragen van klanten. Een dergelijke oplossing matcht bellers automatisch met bestaande database-items en voegt nieuwe bellers toe aan het klantenbestand. De oplossing zet bellers in een wachtrij, wijst hen toe aan beschikbare medewerkers en geeft medewerkers van het callcenter toegang tot klantgegevens. Zo kunnen ze eerdere gesprekslogs kunnen bekijken voordat ze een oproep behandelen. De oplossing kan ook worden gebruikt voor follow-ups, verzoeken om feedback en input van de supervisor via call barging en andere technieken. Callcenter tools kunnen terugkerende processen helpen stroomlijnen, medewerkers volledig inzicht geven in gesprekslogs en eerdere vragen, supervisors een nauwkeurig beeld geven van de prestaties van het callcenter en snelle ondersteuning van klanten mogelijk maken. Callcenter tracking software biedt een lange lijst van functies. Dit is inclusief gespreksregistratie, opname en automatische gespreksdistributie om ervoor te zorgen dat aan elk gesprek de juiste medewerker wordt toegewezen. De software wordt ook geleverd met interactieve spraakherkenning voor begroetingen, wachtrijen en invoer van klantgegevens. Een andere functie is wachtrijbeheer, waarmee lopende gesprekken kunnen worden beheerd. Hoewel callcenter software gewoonlijk wordt gezien als een soort zakelijk telefoonsysteem of VoIP (Voice over Internet Protocol), blijft callcenter software zich ontwikkelen en uitbreiden naar kanalen als e-mail, instant messaging, live chat, SMS en sociale media. In de loop der jaren is de scheidslijn tussen contact center software en klantenservice software vervaagd. Vergelijk verschillende producten op GetApp om de beste callcenter software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden.

Sorteren op

130 softwareopties

Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde contactcentersoftware die met één druk op de knop klaar is voor gebruik, voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Squaretalk CPaaS biedt ondersteunings- en verkoopteams krachtige en veelzijdige cloudgebaseerde callcenteroplossingen met eenvoudige automatiseringen en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Meer informatie over Squaretalk
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
3CX integreert callcenterfuncties die je helpen je meest veeleisende klanten tevreden te stellen. CRM-integratie en oproepwerkstromen voorkomen vervelende en tijdrovende taken. Met de 3CX Live Chat-plug-in kunnen je medewerkers in realtime chatten, video's maken en bellen met je websitebezoekers. Meer informatie over 3CX
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde... Meer informatie over Dialfire
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Dankzij een ingebouwd telefoonsysteem en een reeks slimme functies kun je met Freshdesk in slechts een paar minuten je eigen callcenter in de cloud opzetten. Meer informatie over Freshdesk
Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Sluit je klantenservicenummer aan op Zoho Desk en voer telefoongesprekken binnen de app. Traditionele telefonische klantenservice, opnieuw ontworpen voor de cloud. Meer informatie over Zoho Desk
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Self-servicebeheer. Integraties in één klik met Salesforce, Zendesk, Desk.com en vele anderen. Geen telefoons, hardware, downloads of codering nodig. Meer informatie over Talkdesk
Salesforce Service Cloud biedt een oplossing voor contactcenters om binnenkomende cases vanuit meerdere kanalen te volgen en door te sturen, met integratie naar 80 telefoniesystemen. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bitrix24 is gratis software voor CRM, contactbeheer en callcenters die door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Voor contactcentra met meer dan 150 medewerkers voorspelt Aspect Workforce Management nauwkeurig de oproepvolumes, plant het medewerkers op een flexibele manier op specifieke tijdstippen en controleert het de naleving in realtime. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en meldingen ontvangen wanneer de prestaties buiten de... Meer informatie over Alvaria Workforce
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Transformeer klantenbinding met technologie voor gezamenlijke gesprekken en contactcenters: omnichannel routering; CRM-integraties; tools voor agentbeheer; bruikbare analyses Meer informatie over RingCentral Contact Center
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over Rescue
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Cloudgebaseerde en schaalbare callcenteroplossingen liggen binnen het bereik van bedrijven van elke omvang in elke sector. Meer informatie over DialedIn CCaaS
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Met het uitgaande callcenter van JustCall kunnen je verkoopteams zich meer concentreren op het verkopen en hoeven ze minder tijd te besteden aan het registreren van klantinteracties op je CRM. Meer informatie over JustCall
Start je zakelijke callcenter moeiteloos met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer. Meer informatie over Toky
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
XCALLY biedt alle tools om de interactie met je klanten te beheren, afkomstig van verschillende kanalen: e-mail, sms, webchat, telefoongesprekken, sociale media en berichten-apps. Bovendien heb je fundamentele modules zoals Dialer, IVR Designer en een lite CRM. Meer informatie over XCALLY
Bria is een cloudgebaseerde en lokale VoIP-oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van communicatie en samenwerking via berichten, het delen van bestanden, videovergaderingen en meer. De whitelabel-capaciteiten helpen organisaties bij het ontwerpen van een gepersonaliseerde softphone met behulp van aangepaste logo's, thema's, kleuren en... Meer informatie over Bria
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Anywhere365 is callcentersoftware die bedrijven helpt met vaardigheids- en productgebaseerde oproeproutering om omnichannel-dialogen te beheren. Het platform biedt op AI gebaseerde vertaaltools waarmee teams in realtime chats kunnen verwerken. Meer informatie over Anywhere365
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
De overvloed aan functies en het gebruiksgemak van MightyCall maakt het een ideale VoIP-provider voor een callcenter. Oproepen worden beter georganiseerd dan ooit en met geavanceerde analyses kunnen leidinggevenden hun belmedewerkers goed controleren en beoordelen. Meer informatie over MightyCall

Gerelateerde categorieën