Hier is onze lijst met apps voor Call center software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

168 apps
Sorteren op
Virtuele contactcentersoftware
Virtuele callcenter-oplossing gebouwd op open source technologie om de productiviteit te verhogen, ontworpen voor alle unieke zakelijke vereisten. Meer informatie over Smart Queue by AVOXI
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over PureCloud
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Leadbeheer voor cold callers
Myphoner is een cloud-gebaseerde oplossing voor leadbeheer, lead nurturing en het volgen van leads voor freelancers en teams die B2B cold calling uitvoeren. Meer informatie over Myphoner
Cloudgebaseerde oplossing voor contactcenter en klantenservice
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Predictive dialer solution for call centers
DialerAI is a predictive dialer solution designed for call centers, which helps manage inbound and outbound call routing between prospects and agents. Key features include interactive voice response (IVR), text-to-speech conversion, white labeling, voice broadcasting, and contact management. Meer informatie over DialerAI
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
All-Inclusive Cloud Powered Business Communication
Jive is a leader in customer satisfaction that emphasizes easy-to-use communication tools. The Jive Cloud architecture has been purpose-built to deliver the most reliable and scalable unified communications platform. Customers love our award winning dial plan editor and mobile accessibility. Meer informatie over Jive Voice
Een complete oplossing voor een zakelijk cloudgebaseerd telefoonsysteem
RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over RingCentral
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Cloud communication platform for enterprises
Dialpad is a modern cloud communications system that provides organizations with the latest in VoIP telephony technology to keep teams connected and productive. Meer informatie over Dialpad
Cloud Contact Center Software
NICE inContact’s solution empowers organizations to provide exceptional customer experiences by acting smarter and responding faster to consumer expectations. Meer informatie over NICE inContact
Open source call center software with predictive dialer
VICIdial is an open source call center solution with outbound predictive dialing and features for handling inbound or manual calls as well as email and web chat Meer informatie over VICIdial
Simplifying Business Communication
Nextiva is transforming the way businesses communicate. Nextiva is a communications platform providing businesses with big-business phone features at a small-business price and it offers offers ease of use, manageability, scalability, reliability and enterprise-class functionality. Meer informatie over Nextiva
Hosted PBX with CRM integration and mobile apps
3CX is an open standards communications solution that offers complete Unified Communications, out of the box. It is a software-based PBX solution with a cloud-hosted option, offering users web conferencing, CRM integration, instant messaging, and native mobile apps for iOS and Android. Meer informatie over 3CX
Cloud phone system & contact center software & services
ShoreTel integrates a cloud-based business phone system with a hosted contact center to offer ACD, call recording, queueing, and dashboards & reports. Meer informatie over ShoreTel
Cloud-based business VoIP phone service
Vonage Business provides a cloud-hosted business VoIP phone system, with customizable feature sets for the differing needs of small and medium businesses Meer informatie over Vonage Business
Fully programmable cloud contact center platform
Twilio Flex is a fully programmable cloud contact center solution which allows companies to instantly deploy an omnichannel contact center and customize discrete components including interaction routing, communication channels, workflows, UI & reporting to meet the unique needs of the organization Meer informatie over Twilio Flex
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Sinds 2002 zet SysAid zich enthousiast in voor het stroomlijnen van meer dan 10.000 organisaties met toonaangevende oplossingen voor IT-servicebeheer (ITSM). Het bedrijf is ervan overtuigd dat SysAid jouw leven ook eenvoudiger kan maken en uiteindelijk je winst helpen maximaliseren. Meer informatie over SysAid
Hosted Business VoIP Phone Service
8x8 helps you serve your customers better, work smarter and conduct business anywhere, anytime. From hosted VoIP phone service to hosted contact centers to unified communications, our services are easy to use, incredibly advanced and less expensive than traditional solutions. Ranked #1. Experienced. Reliable. Proven. Why Should You Do Business... Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Voice, video, chat, contact center. In the cloud.
8x8 Virtual Office offers smarter, more efficient ways to connect with customers and employees. 8x8 Virtual Office delivers a powerful Unified Communications platform that provides one solution for voice, video and chat across any device, anytime and anywhere. Meer informatie over 8x8 Virtual Office
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Cloud-based call center solution for SMBs
ChaseData offers a cloud-based call center solution with both inbound and outbound calling facility and an interactive voice response capability Meer informatie over ChaseData
Power dialer & outbound sales acceleration software for SMBs
PhoneBurner's Power Dialing platform helps inside sales teams reach 447% more contacts, increase live answers, manage/track leads, and streamline workflows. Meer informatie over PhoneBurner
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Zingtree is een toolkit waarmee probleemoplossers, agentscripts en interactieve beslissingsbomen kunnen worden aangemaakt, perfect voor klantenondersteuning en contactcenters. Meer informatie over Zingtree
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Meer informatie over Yonyx
Omnichannel cloud call center software
Bright Pattern is the most effective cloud contact center software which helps businesses to simplify omnichannel service. Meer informatie over Bright Pattern
All-in-One CRM Software Solution
InfoFlo software is the most intuitive CRM software on the market. It's perfect for managing customer relationships. With InfoFlo you can now manage all emails, documents, tasks, invoices, sales/opportunities, tasks, calendar events in one simple to use interface Meer informatie over InfoFlo
All-in-one predictive dialer & inbound call center solution
CallTools is an all-in-one call center solution offering an outbound power dialer & inbound call center with live agent monitoring, skill based routing, & more Meer informatie over CallTools
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Meer informatie over UJET
Virtual Phone System for small businesses
MightyCall is a virtual phone system designed to help small businesses & entrepreneurs manage the customer experience efficiently with a range of calling, customer care, & team management features including visual call flow configuration, call recording, performance reports, & more Meer informatie over MightyCall
Virtueel telefoonsysteem voor teams in verkoop, marketing en ondersteuning
CallHippo is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat kleine bedrijven en startups helpt bij het voeren van zakelijke telefoongesprekken en het volgen van de voortgang van gesprekken met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Meer informatie over CallHippo
Predictive Call Center, Voice and Text Broadcasting app
CallHub is a Voice and Text messaging service for political campaigns, grassroots advocacy, non profits and businesses. Call Center, Voice & Text Broadcasting. Meer informatie over CallHub
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Virtual phone system for business sales and customer support
Toky is a cloud phone system that helps you to improve customers and team communications. Start your business call center with virtual phone numbers, SMS, IVR, CRM integrations and more Meer informatie over Toky
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over NewVoiceMedia
A cloud-based business phone service
FluentStream provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations. Meer informatie over FluentStream
Omni-channel cloud contact center
Connect First software provides contact center solutions for inbound/ outbound calls, IVR customer engagement, and call centers. Meer informatie over Connect First
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Meer informatie over 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De Deskforce-oplossing voor het verbeteren van de prestaties van medewerkers
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Predictive Dialer
QA Software for scoring (Calls/email/chat/social)
Scorebuddy is used to score customer service interactions in a contact centre. This quality monitoring application allows managers to score employee performance across teams, channels, supervisors and interactions. All scores are in one place and there is a wide variety or reporting and analytics available. The cloud based software has a 30-day... Meer informatie over Scorebuddy
Cloud-telefonie voor verkoop
CrazyCall is een cloud-telefonieoplossing voor bedrijven waarmee verkoopprofessionals hun handset kunnen vervangen door CRM-compatibele, web-based software die gespreksopname, lokale telefoonnummers, leadgeneratie, realtime rapportage, automatisering van cold-call-campagnes en meer biedt. Meer informatie over CrazyCall
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Meer informatie over Quiq Messaging
Unified Cloud Communications - Work Happy
PanTerra has created a revolutionary product called Streams, offering a simple interface with a single portal/application for all of your business communication needs. Work happy knowing that Streams will allow you to communicate in any medium that your team requires. Meer informatie over PanTerra Networks
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Meer informatie over KOOKOO CloudAgent
VoIP-oproepen, cloudgebaseerde PBX- en sms-oplossingen voor zakelijke gebruikers
Zadarma introduceert een nieuwe generatie VoIP-diensten voor zakelijke gebruikers, waarmee het opzetten van zakelijke telefoniesystemen mogelijk wordt zonder extra uitgaven voor hardware en bedrading door het aanbieden van VoIP-oproepen, virtuele telefoonnummers, cloudgebaseerde PBX, sms en integratieopties voor externe CRM- of berichten-apps. Meer informatie over Zadarma
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Meer informatie over uContact
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel Platform
Cloud-based knowledge management software
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables enterprises to create simple & effective visual maps to represent expert knowledge Meer informatie over ProcedureFlow
VoIP phone service provider for staff communication
VoIPstudio is a VoIP phone service designed to enable flexible communication within companies including features for call transfer, conferencing & hot desking Meer informatie over VoIPstudio
Cloud based auto dialer & lead management platform
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
Complete multi-channel cloud contact center solution
Contact center and predictive dialler for call centers on one single platform with CRM integration Meer informatie over Autom8 Enterprise
All-in-one Contact Center Software
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide Meer informatie over Ameyo
Predictive dialer software for enterprise call centers
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Meer informatie over Pims Auto Dialer
Web-based predictive dialer software for call centers
SpitFire Enterprise Predictive (SEP) is a web-based call center software which offers tools to launch blended inbound and outbound call center campaigns Meer informatie over SpitFire
Multi-channel contact center
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge. Meer informatie over Oracle RightNow Contact Center Experience
Telephony and call center app
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center. Meer informatie over CallFire
Cloud-based contact center software
Fenero.io is a cloud-based contact center solution for phone, email & live chat, with call & screen recording, IVR, call & email routing, dynamic scripting & more Meer informatie over Fenero
Call center dialer software
Dialer360 is a cloud-based call center solution which provides inbound, outbound & blended call centers with a predictive dialer with built in avatar, CRM & webphone, voice & SMS broadcasting, VOIP, & more. Dialer360’s admin & agent web pages are available in multiple languages. Meer informatie over Dialer360
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User
Lead Management for Call Centers and Sales Teams
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Meer informatie over SalesExec
Rediscover Your Customer Engagements
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
The Only All-in-One Call Tracking & Contact Center Solution
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Sales is a contact sport. Our Auto Dialer connects you 1st!
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM. Meer informatie over Ricochet360
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Meer informatie over Monet Software
Advanced, cloud-based computer telephony integration
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency. Meer informatie over CloudCall
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Meer informatie over Vocalcom
Call quality monitoring & management for call centers
Evaluate customer interaction quality as assessed by all parties including supervisor, agent, and customer. Ideal for 150+ agents. Meer informatie over Aspect Quality Management
Cloud-based contact center management software
OXON is a cloud-based contact center management software designed to provide SMBs & enterprises with a single platform to manage & track customer communication Meer informatie over OXON
Convert more leads in less time!
Convoso's cloud contact center software provides powerful and easy-to-use solutions to help businesses cost-effectively increase their sales pipelines by up to 150% and deliver top-tier customer experience. Our cutting-edge call center tools are designed to provide your agents and customers with an enjoyable experience and optimal results. Our... Meer informatie over Convoso
One solution for every customer interaction.
8x8's self-service cloud contact center provides a flexible way to engage with customers, enabling any business to deliver a positive customer experience with a complete multi-channel solution and extensive customer analytics. Meer informatie over Virtual Contact Center
Predictive dialer & call automation for call centers
Dialing Innovations’ Call Centre Application is a predictive dialer and automated outbound calling tool for call centers, designed to aid with call center operations by automating tasks such as lead prioritization, call distribution, call recording, answering machine detection, cost tracking & more Meer informatie over Call Center Application
CRM, call center and telephony software
Snapforce combines CRM, call center and telephony to offer a complete CRM with an integrated phone system, ACD, IVR and call center reports. Meer informatie over Snapforce
Predictive dialer CRM with VoIP for call centers.
XenCALL is an all-in-one CRM and VoIP predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Meer informatie over XenCALL
Cloud contact center and workforce optimization solution
Ideal for 150+ agents, the Aspect Via Platform offers modular contact center and workforce optimization applications in the cloud. Meer informatie over Aspect Via
Integrated Call Center, Help Desk, and CRM software system
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
Web-based predictive dialer for efficient outbound calling
T-Max Predictive Dialer is an inbound/outbound CRM dialing system for sales, marketing & collections teams with the aim of collecting more live contacts Meer informatie over T-Max Predictive Dialer
Cloud-based call center solution
TCN is a cloud-based call center solution. The platform supports both inbound and outbound processes along with blended calls, customizable voice messaging, and predictive dialing. It offers customers updates on real-time call campaign cost along with many more services. Meer informatie over TCN
Call center solution for streamlining virtual telephony
MegaDialer is a predictive dialer solution designed to help businesses manage incoming/outgoing calls in order to offer services to potential clients and improve the customer experience. It lets contact centers collect client data via custom forms. Meer informatie over MegaDialer
Cloud contact center solutions
MiContact Center from Mitel includes a range of basic and advanced solutions for contact centers of all sizes. There are several solutions covering informal contact centers, small contact centers, large-scale contact centers, outbound contact centers, and Microsoft Lync-based contact centers. Meer informatie over MiContact Center
Oplossing voor cloudcontactcenter-software
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Meer informatie over Noble Solution Suite
Predictive Dialing solution for ARM system integration
QwikDial is cloud-based predictive/preview dialing software for ARM management with added features include secure payment processing and call recording. Meer informatie over QwikDial