Callcenter software helpt organisaties bij het beheren van hun inkomende en uitgaande telefonische communicatie met klanten. Een callcenter oplossing kan worden gebruikt voor activiteiten in verband met marketing, verkoop, productondersteuning en vragen van klanten. Een dergelijke oplossing matcht bellers automatisch met bestaande database-items en voegt nieuwe bellers toe aan het klantenbestand. De oplossing zet bellers in een wachtrij, wijst hen toe aan beschikbare medewerkers en geeft medewerkers van het callcenter toegang tot klantgegevens. Zo kunnen ze eerdere gesprekslogs kunnen bekijken voordat ze een oproep behandelen. De oplossing kan ook worden gebruikt voor follow-ups, verzoeken om feedback en input van de supervisor via call barging en andere technieken. Callcenter tools kunnen terugkerende processen helpen stroomlijnen, medewerkers volledig inzicht geven in gesprekslogs en eerdere vragen, supervisors een nauwkeurig beeld geven van de prestaties van het callcenter en snelle ondersteuning van klanten mogelijk maken. Callcenter tracking software biedt een lange lijst van functies. Dit is inclusief gespreksregistratie, opname en automatische gespreksdistributie om ervoor te zorgen dat aan elk gesprek de juiste medewerker wordt toegewezen. De software wordt ook geleverd met interactieve spraakherkenning voor begroetingen, wachtrijen en invoer van klantgegevens. Een andere functie is wachtrijbeheer, waarmee lopende gesprekken kunnen worden beheerd. Hoewel callcenter software gewoonlijk wordt gezien als een soort zakelijk telefoonsysteem of VoIP (Voice over Internet Protocol), blijft callcenter software zich ontwikkelen en uitbreiden naar kanalen als e-mail, instant messaging, live chat, SMS en sociale media. In de loop der jaren is de scheidslijn tussen contact center software en klantenservice software vervaagd. Vergelijk verschillende producten op GetApp om de beste callcenter software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op