Call accounting software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Call accounting software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
16 softwareopties
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA.
Meer informatie over Sage Intacct
CloudTalk is een eersteklas telefoonsysteem dat is uitgerust met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van oproepen. Maak het je team voor de registratie van oproepen gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde trackingfuncties en eenvoudige integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commercesoftware. Probeer een proefperiode van...
Meer informatie over CloudTalk
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen.
Meer informatie over PhoneBurner
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens.
Meer informatie over TenFold
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface.
Meer informatie over InfoFlo
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en...
Meer informatie over ZIWO
Cross-channel zakelijke communicatie voor het moderne bedrijf.
Meer informatie over FluentStream
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of...
Meer informatie over Kavkom
NUACOM biedt een alles-in-één cloudgebaseerd telefoonsysteem voor mkb-bedrijven die een moderne, volledig schaalbare oplossing voor zakelijke communicatie nodig hebben. Het platform biedt meer dan 50 zakelijke functies om de productiviteit te verhogen, afdelingen te verbinden en telefonie voor alle locaties te centraliseren.
Meer informatie over NUACOM
Ringostat is een platform voor tracking, end-to-end analyse, bellen en berichten.
Het helpt om de marketing te optimaliseren, rekening houdend met het terugverdienen van de kosten, maar ook om effectieve communicatie met klanten op te bouwen en de verkoop te verhogen. Officiële technologische partner van Google Analytics.
Meer informatie over Ringostat
Variphy is een oplossing voor unified communications-rapportage voor Cisco Call Data Record (CDR) en Call Analytics. Variphy biedt realtime analyse, rapportage, selectie van tijdsbereiken met nauwkeurige gegevens, grafieken en tabellen om netwerkbeheerders te helpen de prestaties van je callcenter te verbeteren.
Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Microcall is een cloudgebaseerde oplossing voor de registratie van oproepen, waarmee gebruikers telefoonnummers kunnen identificeren en doorzoeken, telecomkosten kunnen bijhouden, spraakverkeer kunnen analyseren en meer.
Meer informatie over Microcall
eXsight Call Accounting is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van technologiekosten en unified communications met optionele uitbestede managed services.
Meer informatie over eXsight
Call Record Analyzer is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote organisaties te helpen aangepaste rapporten te maken voor een uniforme communicatieomgeving. Belangrijke functies zijn onder meer patroonherkenning, apparaatgebruik, aangepaste gegevensopmaak, oproepgegevensbeheer en waarschuwingsmeldingen.
Meer informatie over Call Record Analyzer
WinCall is een oproepregistratie-oplossing van TeleManagement Technologies, geschikt voor gebruik met analoge, VoIP en Centrex PBX-systemen.
Meer informatie over WinCall
Softeligent is een cloudgebaseerd pakket van oplossingen dat bedrijven ondersteunt bij telecomuitgaven, IT-activabeheer, factuurverwerking en meer. Met behulp van de toepassing kunnen leidinggevenden automatisch kostenplaatsen aan verschillende afdelingen toewijzen, geschillen bijhouden en factureren en werkorders stroomlijnen.
Meer informatie over Softeligent