Hier is onze lijst met apps voor Call accounting software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

28 softwareopties

CloudTalk is een eersteklas telefoonsysteem dat is uitgerust met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van oproepen. Maak het je team voor de registratie van oproepen gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde trackingfuncties en eenvoudige integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commercesoftware. Probeer een proefperiode van... Meer informatie over CloudTalk
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
FreJun is a call automation platform for outbound teams. FreJun meets your end to end communication needs and integrates with your workflow tools seamlessly. Meer informatie over FreJun
CASH+ Call Accounting Software is a call accounting software that helps businesses of all sizes track employee call activities, cost recovery, revenue generation, employee productivity, and more from within a centralized platform. Meer informatie over CASH+ Call Accounting Software
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
Variphy is a unified communications reporting solution for Cisco Call Data Record (CDR) and Call Analytics. Variphy provides real-time analytics, reporting, time range selection with accurate data, graphs and tables to help network managers improve call center performance. Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
Ringostat is een platform voor tracking, end-to-end analyse, bellen en berichten. Het helpt om de marketing te optimaliseren, rekening houdend met het terugverdienen van de kosten, maar ook om effectieve communicatie met klanten op te bouwen en de verkoop te verhogen. Officiële technologische partner van Google Analytics. Meer informatie over Ringostat
eXsight Call Accounting is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van technologiekosten en unified communications met optionele uitbestede managed services. Meer informatie over eXsight
Amazon Connect is an omnichannel contact center solution that utilizes built-in AI and ML to deliver high-quality voice and interactive chat experiences. With Amazon Connect, teams can easily automate interactions using intuitive interactive voice response (IVR) systems and chatbots. Meer informatie over Amazon Connect
Sierra Gold by SAI is an online telecom expense management solution offering wireline and wireless usage visibility, asset tracking, network optimization and security features. Meer informatie over Sierra Gold
Cloud-based marketing and customer engagement solution that helps boost and convert website visitors into inbound calls. Meer informatie over BounceHelp
Call Record Analyzer is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote organisaties te helpen aangepaste rapporten te maken voor een uniforme communicatieomgeving. Belangrijke functies zijn onder meer patroonherkenning, apparaatgebruik, aangepaste gegevensopmaak, oproepgegevensbeheer en waarschuwingsmeldingen. Meer informatie over Call Record Analyzer
Our software is designed to be user-friendly, reliable, and responsive. Through our experiences with our clients, we are able to upgrade and update our services to the needs of companies all over the world. Meer informatie over Teltrac
WinCall is een oproepregistratie-oplossing van TeleManagement Technologies, geschikt voor gebruik met analoge, VoIP en Centrex PBX-systemen. Meer informatie over WinCall
Fonvirtual Call Center is a cloud-based communication solution designed to assist users with managing calls & call distribution via various automated tools such as interactive voice response (IVR) & an automatic call distributor (ACD). Meer informatie over Fonvirtual Call Center
PhoneTrack is a call tracking software designed to help businesses track the performance of sales and marketing teams by analyzing data collected via customer calls. It allows managers to run marketing campaigns and classify calls as productive or unproductive based on interactions. Meer informatie over PhoneTrack
Predictive UC Analytics is a call accounting and predictive analytics software that helps businesses utilize a centralized platform to gain insights into multiple communication sources, such as voice calls, contact center applications, emails, and collaboration tools. The statistical analysis functionality lets staff members generate visual... Meer informatie over Predictive UC Analytics
ReflectR offers real-time monitoring, reporting, alerts, and trend analytics to enable your business leaders and managers to see at a glance the health of your Cisco Unified Call Manager platform and the performance of your organization working from anywhere. Meer informatie over ICM EUR 9.0
Integrated into the ISPolitical campaign management software, Rocket is a cloud-based application designed to help businesses track client interactions on a unified platform. Supervisors can utilize built-in call scripts to streamline communication with leads and prospects. Meer informatie over Rocket

Gerelateerde categorieën