Hier is onze lijst met apps voor Kennismanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

158 apps
Sorteren op
Mobiel en veilig Learning Management System (LMS)
SAP Litmos LMS is een cloudgebaseerd programma voor continu leren dat is ontworpen met de ervaring van leerlingen in gedachten om gebruikers te betrekken met intuïtieve, consumentgerichte functionaliteit in de toepassing. Ingebouwde ontwerpfuncties voor cursussen, beoordelingen en rapporten zijn krachtig en eenvoudig in het gebruik, en met... Meer informatie over SAP Litmos
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Platform voor kennisbeheer
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om bedrijven de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken en vinden. Meer informatie over SABIO
Eigen sociaal netwerk voor grote ondernemingen
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, bedrijfsmiddelen en de apps die ze nodig hebben bij elkaar brengt. Meer informatie over Zoho Connect
Ontwikkelaars die ontwikkelaars ondersteunen
AnswerHub is bedrijfssoftware voor ontwikkelaarsrelaties voor het opbouwen van aangepaste besloten of openbare community's. Meer informatie over AnswerHub
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over Elium
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Realtime zoekfunctie
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie bevorderen en een leergemeenschap opbouwen. Meer informatie over BoostHQ
Platform voor klantervaring met analyse door beslissingsbomen
Oplossing voor klantenbinding die klantenondersteuning voor telefonische en AI Chatbot-communicatie verbetert met functies als kennisbankbeheer, zelfbediening door klanten, fotogidsen en teamsamenwerking. Het systeem kan worden gebruikt door marketing-, verkoop- en klantenserviceteams. Meer informatie over Knowmax
Cloudgebaseerd platform voor kennisuitwisseling
Galisto is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisuitwisseling die is ontworpen om bedrijven te helpen relevante informatie uit te wisselen en samenwerking tussen teams te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers inhoud onderverdelen in invoergegevens en onderwerpen op basis van datum en tijd, en deze permanent of tijdelijk samenvoegen voor een... Meer informatie over Galisto
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is community-software waarmee bedrijven van elke omvang een whitelabel online community kunnen opbouwen waar leden kunnen discussiëren en zich aansluiten onder de merknaam. Leden kunnen hun tijdlijn verkennen, volgen, vragen stellen, discussies starten, deelnemen aan peilingen, commentaar geven en meerdere soorten content plaatsen. Meer informatie over Tribe
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Kennisbanksoftware
Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is een alles-in-één digitaal platform voor de werkplek dat interne communicators, IT-teams en managers in staat stelt om medewerkers te betrekken, te informeren en contact met hen te leggen via een geïntegreerd intranet, sociaal netwerk en samenwerkingstools die naadloos aansluiten op Google Suite. Meer informatie over Happeo
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Easily Create online FAQs, user manuals, documentation &more
Simple yet powerful, ProProfs Knowledge Base is designed to help you create an online knowledge base, user manuals, FAQs, documentation and online wikis. The tool is ideal for businesses looking for ways to reduce customer support tickets, manage knowledge,or enhance collaboration among employees. Meer informatie over ProProfs Knowledge Base
Tools om beter met je gebruikers te communiceren.
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote
Collaboration & content management platform
SharePoint is a collaboration & content management platform which can be used to build portals, collaboration sites, & also content management sites Meer informatie over SharePoint
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Enterprise Social Network (ESN) to connect and communicate
Yammer is a private enterprise social networking solution that enables employees to collaborate securely across time and distance. Yammer provides a single, secure platform on which companies can share information, resources and business applications Meer informatie over Yammer
Het snelste pad naar een geweldige leerervaring
Een supereenvoudige cloudgebaseerde LMS om je werknemers, partners en klanten te trainen. Meer informatie over TalentLMS
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
Knowledge base and documentation software
KnowledgeOwl is knowledge management and documentation software used to create knowledge bases. It allows you to create and share online manuals, handbooks, help pages, user guides, software documentation and more. It makes it fast and easy to create online portals, manuals, and help sites for customers and employees alike. Save time and money by... Meer informatie over KnowledgeOwl
Knowledge sharing & insights platform
Bloomfire makes it simple to find and share knowledge across teams and organizations. By bringing all company knowledge into one secure, searchable platform, Bloomfire helps teams stay aligned, work efficiently, and make informed decisions. Meer informatie over Bloomfire
Docs, tasks, & spreadsheet collaboration with built-in chat
Quip is a collaboration solution which allows teams to create and work on documents, spreadsheets, and task lists in real time with built-in chat and commenting Meer informatie over Quip
Flexible Software. Focused Service.
Vivantio is flexible, reliable, trusted service management software. From simple incident management to full-enterprise ITSM, Vivantio empowers you to deliver service excellence to your entire organization. Meer informatie over Vivantio
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Meer informatie over eXo Platform
Document management and digital storage
EisenVault is a document management and storage solution that can be deployed on-premise or within the Microsoft Azure cloud. The platform allows users to securely store, encrypt, and edit documents, as well as organize folders and department workspaces to facilitate collaboration. Meer informatie over EisenVault
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Zingtree is een toolkit waarmee probleemoplossers, agentscripts en interactieve beslissingsbomen kunnen worden aangemaakt, perfect voor klantenondersteuning en contactcenters. Meer informatie over Zingtree
Beheer van RFP/RFI
De eenvoudige en intelligente RFP-software van RFPIO stroomlijnt en automatiseert het reactieproces, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over RFPIO
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Meer informatie over Yonyx
Slimmer en sneller trainen
Het product biedt online trainingssoftware die eenvoudig en intuïtief is. Het ontwikkelen en trainen van je werknemers of klanten kan niet eenvoudiger of goedkoper worden dan dit. Je hoeft alleen maar bestaande content te uploaden, examens te creëren en de voortgang van medewerkers te volgen met gebruiksvriendelijke rapportagetools. Laat je niet... Meer informatie over SkyPrep
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
Cloud-based knowledge management platform
Helpjuice is a web-based knowledge base software that helps small, mid-size and large businesses centralize all relevant content to help employees & customers Meer informatie over Helpjuice
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Seismic's toonaangevende oplossing voor verkoopbevordering stelt marketingteams in staat om inhoud op grote schaal aan te passen en voorziet grote verkoopteams van de juiste content voor elke interactie, waardoor de tijd die wordt besteed aan het verkopen en het winnen van opdrachten aanzienlijk wordt verbeterd. Seismic is het enige... Meer informatie over Seismic
Communitysoftware verbindt klanten, partners en werknemers.
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Community Cloud
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Wes betrokken in de community
Vanilla biedt een one-stop-shop oplossing die de kracht van klantgemeenschappen, Q&A, kennisbasis en ideeën combineert om merken te helpen hun klantervaring te verbeteren en klantenloyaliteit te verhogen terwijl de kosten worden verlaagd. Meer informatie over Vanilla Forums
Build better products with intelligent product feedback
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Meer informatie over UserVoice
Support, engage, and convert customers on a single platform.
Re:amaze is a web based helpdesk platform to help businesses communicate with customers at scale. With multi-channel support for all of your conversational channels like chat, email, social media, and mobile. Re:amaze helps your entire team stay in sync with customers in a shared team inbox so no conversations go missing. Features Email,... Meer informatie over Re:amaze
LMS for businesses & training providers
EduBrite is an online LMS that allows businesses & training institutes to provide end-to-end training solutions to their employees, partners &customers Meer informatie over EduBrite
Knowing Made Easy
Shelf is an Intelligent knowledge management platform for contact centers and help desks that makes finding, maintaining and updating critical knowledge easy Meer informatie over Shelf
Online project management & collaboration suite
Flowlu is an online business management toolssuite that provides task management, project management, online invoicing and knowledge management. Meer informatie over Flowlu
Commmunication & collaboration solutions for your business
Jive's industry-leading interactive intranet provides the gateway to an organization's most important assets – its knowledge and people. Meer informatie over Jive
Work as One
SocialChorus is the workforce communications platform that empowers companies to work as one. Meer informatie over SocialChorus
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Powering the Business of Learning
Drive engagement and increase product adoption with interactive online learning experiences. Thought Industries features a suite of powerful, easy-to-use tools that enable organizations to cost-effectively scale their external or customer training programs from a single, robust platform. Meer informatie over Thought Industries
We Solve Training Pain!
One solution for both your Learning Management System (LMS) and Online Training Course Design. We'll solve your training pain. We'll make your courses look great. We'll love you more. Pain free Meer informatie over SmarterU LMS
Intranet Software & Digital Workplace Solutions
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. Meer informatie over Igloo Software
Team wiki & knowledge base platform
Slab is a team wiki & knowledge base platform which enables businesses to organize & manage company documentation with folders & tags, & collaborate using a real-time editor. Slab integrates with familiar productivity tools like Slack, G Suite, GitHub, Asana, & more. Meer informatie over Slab
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
All-in-one customer support suite
Organize online documentation and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Meer informatie over UseResponse
Create Online Training & Courses Easily
ProProfs Training Software is an integrated online tool which allows you to create and deliver online training and educational programs. It is easy-to-use and requires no download and can be accessed from any platform, browser or mobile device. Whether you are an educator associated with a school/university or a corporate trainer in a company,... Meer informatie over ProProfs Training Maker
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Crowdsourced innovatiebeheer
IdeaScale is software voor ideeënbeheer waarmee je je meest waardevolle hulpmiddel - enthousiaste mensen - kunt gebruiken om effectieve beslissingen te nemen. Genereer inkomsten, bespaar geld en creëer een betere werkplek. Meer informatie over IdeaScale
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Innovation Management Solution
Planbox is an innovation management platform to seek, develop and manage ideas, feedback & suggestions from employees, customers and suppliers. Meer informatie over Planbox Innovate
Cloud-based knowledge management software
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables enterprises to create simple & effective visual maps to represent expert knowledge Meer informatie over ProcedureFlow
Knowledge Management & Collaborative platform
XWiki allows teams to organize information & collaborate. Build knowledge bases & documentations, create business apps & open collaborative workspaces on the go Meer informatie over XWiki
Cloud based Intranet solution
A cloud-based intranet solution for business, MyHub provides companies with a large range of business tools via their own secure and customizable intranet site Meer informatie over MyHub
Build Smarter Solutions for Today's Content Challenges
Nuxeo makes it easy to build smart content applications that enhance customer experiences, improve decision making, and accelerate products to market. Meer informatie over Nuxeo
Create application instructions and step-by-step tutorials
Train employees and provide customers with guided step-by-step tutorials, instructions and knowledge base articles for any desktop or web application Meer informatie over iorad
Social Networking and Information Sharing for Enterprises
Honey is a window into everything that’s interesting, timely and relevant to your company through a uniquely designed and personalized feed. Meer informatie over Honey
Manage Sofware Projects in One Place
Planio is an issue tracker and agile project management tool based on open-source Redmine. You'll be able to manage projects using agile methodologies such as scrum, host git/svn repos and manage documentation all in one place. Meer informatie over Planio
A customer support solution, unified to all channels.
Customer support platform that puts all agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, agents focus is only on what’s actually needed: delivering spot-on answers and increase customer satisfaction. All channels working together, offering a unified solution. Meer informatie over Wix Answers
Eenvoudige auteurstool helpt teams om sneller e-learning van hoge kwaliteit te creëren.
Het bekroonde auteursplatform voor e-learning dat je helpt bij het creëren en beheren van digitale cursussen van hoge kwaliteit, op grote schaal. Meer informatie over Elucidat
All-in-one technical & customer support ticketing system
Supportbench is an all-in-one technical & customer support ticketing system for small to large customer service departments with SLA handling, workflows, & more Meer informatie over Supportbench
Learning Platform (LxP)
TOPYX Learning Platform (LxP) is a fully-hosted, feature-rich, Learning Platform with integrated social learning tools for implementation by any sized organization. TOPYX supports entry level price points that allow you easy access to grow into more functionality when needed. Meer informatie over TOPYX
Enterprise Social Collaboration Software
Communifire is an enterprise social collaboration platform which empowers employees to share ideas & collaborate on content while still retaining control over who can do & see what. Everything a group needs is in one place with updates on all groups coming to users in one place too. Meer informatie over Communifire
An online project space for design thinking & collaboration
Collect and share ideas, facilitate timely and relevant feedback, and retain organizational knowledge. Meer informatie over 10,000ft Insights
Author, host and deliver docs across platforms and devices
ClickHelp is a web documentation platform for creating user guides and KBs as a team, managing doc projects, hosting content, & exporting to printed formats Meer informatie over ClickHelp
Webgebaseerde kennisbank voor teams
Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten. Meer informatie over Nuclino
Knowledge management solution for small to large businesses
KBPublisher is a cloud-based knowledge management solution, which helps businesses of all sizes share information with customers, employees and partners. The platform enables content managers to publish, as well as manage, white papers, user manuals, articles, business processes, FAQs, and more. Meer informatie over KBPublisher
Document management for technical writers and content teams
Docsie is a cloud-based document management platform which helps content teams create, update, translate, publish, and maintain product documentation. Key features include multi-language support, document workflows, collaboration, content management, text editing, and role-based permissions. Meer informatie over Docsie
Improve your knowledge base
ScreenSteps helps businesses operate more efficiently by providing employees with better SOPs and quick-reference guides that are easy to find and simple to read. It's time to leave Word behind and bring your procedures into the 21st century. Meer informatie over ScreenSteps
Knowledge Management Platform for Customer Service
Unymira's Knowledge Center is a knowledge management platform designed to centralize the internal knowledge of a company in a single & accessible database. It features supports AI-powered search, inter-agent chat, e-learning, social media management, feedback management, & more. Meer informatie over Knowledge Center
Internal & external knowledge base and forum management platform
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. By reducing in-bound customer support request and improving customer satisfaction, SmartSupport helps you save time and money. Add a powerful, searchable knowledge base and forum environment to your website in minutes. Give... Meer informatie over SmartSupport
Meet your customers’ and company's information needs
Answerbase is a knowledge management platform for customer support and e-commerce, allowing users to ask questions, receive quality answers, and browse relevant content and articles to meet their demand for information about your products and services. Meer informatie over Answerbase
CRM suite with marketing and KB (Knowledge Base) tools
Talisma is a Customer Experience Management solution designed to help sales and marketing teams with CRM tools and knowledge base management. Meer informatie over Talisma
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Cloud-based knowledge management & self-service tool
ComAround Knowledge is a cloud-based knowledge management & self-service tool which enables enterprises to capture, structure & share knowledge efficiently Meer informatie over ComAround Knowledge
Office operations & issue management software on Slack.
OfficeAmp is an office operations & issue management software for Slack which provides a central location from which to collect, manage & resolve workplace issues, as well as generally manage all employee requests & questions & office tasks within Slack in real time Meer informatie over OfficeAmp
All-In-One Next Generation Enterprise Application in the Cloud
ExxpertApps is an all-in-one Business Application in the cloud. It improves the business results in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. It is a fully integrated application to manage, contacts, customers, providers, projects, opportunities, resources, email campaigns, landing... Meer informatie over ExxpertApps
Alles-in-één software voor beheer van het leerproces en het creëren van cursussen
Courselle is een compleet alles-in-één platform voor het creëren van e-learningcursussen en het beheren van het leerproces in je organisatie. Meer informatie over Courselle
Calendar and scheduling for teams
Sunsama is a cloud-based team calendar for planning, running, and documenting meetings, and sharing agendas, minutes and action items with participants Meer informatie over Sunsama
Wervingsbeheersysteem (RMS)
careerpassport is een innovatief wervingsbeheersysteem (Recruitment Management System, RMS) dat moderne webtechnologie gebruikt om de complexiteit die organisaties en kandidaten bij het wederzijdse contact ondervinden te organiseren en minimaliseren. Het is een webgebaseerd kandidatenvolgsysteem (Applicant Tracking System, ATS) dat een manier... Meer informatie over careerpassport
Connect Employees, Collaborate, and Share Knowledge
Concierge, Moxie's secure enterprise social software, connects employees, customers and trusted partners to share knowledge and accelerate innovation in the workplace. Meer informatie over Moxie Concierge