Hier is onze lijst met apps voor Kennismanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

159 apps
Sorteren op
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Platform voor kennisbeheer
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om bedrijven de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken en vinden. Meer informatie over SABIO
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over elium
Digitale oplossing voor het ontwerpen van een werknemershandboek.
AirMason is ontworpen om organisaties te helpen bij het maken, verspreiden, volgen en bijwerken van digitale handboeken, met als doel de introductie voor nieuwe medewerkers en de betrokkenheid van werknemers te verbeteren. Met de tool voor het maken van handboeken kunnen managers handleidingen personaliseren met behulp van aangepaste sjablonen,... Meer informatie over AirMason
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Realtime zoekfunctie
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie bevorderen en een leergemeenschap opbouwen. Meer informatie over BoostHQ
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
Cloudgebaseerd platform voor kennisuitwisseling
Galisto is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisuitwisseling die is ontworpen om bedrijven te helpen relevante informatie uit te wisselen en samenwerking tussen teams te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers inhoud onderverdelen in invoergegevens en onderwerpen op basis van datum en tijd, en deze permanent of tijdelijk samenvoegen voor een... Meer informatie over Galisto
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is community-software waarmee bedrijven van elke omvang een whitelabel online community kunnen opbouwen waar leden kunnen discussiëren en zich aansluiten onder de merknaam. Leden kunnen hun tijdlijn verkennen, volgen, vragen stellen, discussies starten, deelnemen aan peilingen, commentaar geven en meerdere soorten content plaatsen. Meer informatie over Tribe
Bouw slimmere oplossingen voor de inhoudelijke uitdagingen van deze tijd
Nuxeo maakt het eenvoudig om intelligente inhoudstoepassingen te bouwen die de klantervaring en de besluitvorming verbeteren en sneller producten op de markt brengen. Meer informatie over Nuxeo
Platform voor samenwerking en contentbeheer
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over SharePoint
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Intern sociaal bedrijfsnetwerk om verbinding te maken en te communiceren
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Het snelste pad naar een geweldige leerervaring
Een supereenvoudige cloudgebaseerde LMS om je werknemers, partners en klanten te trainen. Meer informatie over TalentLMS
Mobiel en veilig Learning Management System (LMS)
SAP Litmos LMS is een cloudgebaseerd programma voor continu leren dat is ontworpen met de ervaring van leerlingen in gedachten om gebruikers te betrekken met intuïtieve, consumentgerichte functionaliteit in de toepassing. Ingebouwde ontwerpfuncties voor cursussen, beoordelingen en rapporten zijn krachtig en eenvoudig in het gebruik, en met... Meer informatie over SAP Litmos
Software voor kennisbank en documentatie
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Eenvoudige onboarding- en trainingssoftware voor groeiende bedrijven
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Document management and digital storage
EisenVault is a document management and storage solution that can be deployed on-premise or within the Microsoft Azure cloud. The platform allows users to securely store, encrypt, and edit documents, as well as organize folders and department workspaces to facilitate collaboration. Meer informatie over EisenVault
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Beheer van RFP/RFI
De eenvoudige en intelligente RFP-software van RFPIO stroomlijnt en automatiseert het reactieproces, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over RFPIO
Slimmer en sneller trainen
Het product biedt online trainingssoftware die eenvoudig en intuïtief is. Het ontwikkelen en trainen van je werknemers of klanten kan niet eenvoudiger of goedkoper worden dan dit. Je hoeft alleen maar bestaande content te uploaden, examens te creëren en de voortgang van medewerkers te volgen met gebruiksvriendelijke rapportagetools. Laat je niet... Meer informatie over SkyPrep
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
Verkoopbevordering op bedrijfsniveau
Seismic's toonaangevende oplossing voor verkoopbevordering stelt marketingteams in staat om inhoud op grote schaal aan te passen en voorziet grote verkoopteams van de juiste content voor elke interactie, waardoor de tijd die wordt besteed aan het verkopen en het winnen van opdrachten aanzienlijk wordt verbeterd. Seismic is het enige... Meer informatie over Seismic
Cloudgebaseerd platform voor kennisbeheer
Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content te centraliseren om werknemers en klanten te helpen. Meer informatie over Helpjuice
Communitysoftware verbindt klanten, partners en werknemers.
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Community Cloud
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Wes betrokken in de community
Vanilla biedt een one-stop-shop oplossing die de kracht van klantgemeenschappen, Q&A, kennisbasis en ideeën combineert om merken te helpen hun klantervaring te verbeteren en klantenloyaliteit te verhogen terwijl de kosten worden verlaagd. Meer informatie over Vanilla Forums
Eigen sociaal netwerk voor grote ondernemingen
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, bedrijfsmiddelen en de apps die ze nodig hebben bij elkaar brengt. Meer informatie over Zoho Connect
Build better products with intelligent product feedback
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Meer informatie over UserVoice
Support, engage, and convert customers on a single platform.
Re:amaze is a web based helpdesk platform to help businesses communicate with customers at scale. With multi-channel support for all of your conversational channels like chat, email, social media, and mobile. Re:amaze helps your entire team stay in sync with customers in a shared team inbox so no conversations go missing. Features Email,... Meer informatie over Re:amaze
LMS for businesses & training providers
EduBrite is an online LMS that allows businesses & training institutes to provide end-to-end training solutions to their employees, partners &customers Meer informatie over EduBrite
Knowing Made Easy
Shelf is an Intelligent knowledge management platform for contact centers and help desks that makes finding, maintaining and updating critical knowledge easy Meer informatie over Shelf
Web-based knowledge management solution
Guru is a web-based knowledge management solution that enables businesses to capture, organize, and retrieve relevant information from a database using artificial intelligence (AI) technology, in order to facilitate collaboration and aid workflows among teams. Meer informatie over Guru
Online project management & collaboration suite
Flowlu is an online business management tool that provides task management, project management, online invoicing and knowledge management. Meer informatie over Flowlu
Interactive intranet and collaboration hub for business.
Jive's Interactive Intranet unites your people, information and content in a single hub for getting work done. It's a secure out-of-the-box solution for company communications, collaboration, knowledge-sharing, with an engaging user experience that drives adoption and productivity. Meer informatie over Jive
White-label Client Portal and Cloud-based Team Collaboration
Clinked is a cloud-based client portal and collaboration tool. Allow clients, internal teams and project groups to efficiently work within branded, secure and intuitive workspaces. Increased brand recognition and productivity of Clinked will drive client retention and setup apart from competition. Meer informatie over Clinked
Work as One
SocialChorus is the workforce communications platform that empowers companies to work as one. Meer informatie over SocialChorus
Learning & talent management platform
Schoox is a collaborative talent development platform that helps businesses create & manage learning programs to provide training, onboard employees, monitor performance, and ensure regulatory compliance. Users can develop custom courses with tracking capabilities using a range of file types. Meer informatie over Schoox
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Powering the Business of Learning
Drive engagement and increase product adoption with interactive online learning experiences. Thought Industries features a suite of powerful, easy-to-use tools that enable organizations to cost-effectively scale their external or customer training programs from a single, robust platform. Meer informatie over Thought Industries
We Solve Training Pain!
One solution for both your Learning Management System (LMS) and Online Training Course Design. We'll solve your training pain. We'll make your courses look great. We'll love you more. Pain free Meer informatie over SmarterU LMS
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
Ontwikkelaars die ontwikkelaars ondersteunen
AnswerHub is bedrijfssoftware voor ontwikkelaarsrelaties voor het opbouwen van aangepaste besloten of openbare community's. Meer informatie over AnswerHub
Slab is a knowledge hub for the modern workplace.
Slab is a knowledge hub for the modern workplace. We help teams unlock their full potential through shared learning and documentation. Slab features a beautiful editor, blazing fast search, and dozens of integrations like Slack, GitHub and G Suite. Meer informatie over Slab
Intranet Software & Digital Workplace Solutions
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. Meer informatie over Igloo Software
Documentation tool for organizing knowledge bases
Slite is a collaborative documentation platform designed to help small and midsize businesses create, share, and update knowledge bases to facilitate team meetings and employee onboarding. It lets users manage project plans, view version history of documents, and receive team activity updates. Meer informatie over Slite
All-in-one customer support suite
Organize online documentation and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Meer informatie over UseResponse
Social Networking and Information Sharing for Enterprises
Honey is a window into everything that’s interesting, timely and relevant to your company through a uniquely designed and personalized feed. Meer informatie over Honey
Kennisbanksoftware
Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Crowdsourced innovatiebeheer
IdeaScale is software voor ideeënbeheer waarmee je je meest waardevolle hulpmiddel - enthousiaste mensen - kunt gebruiken om effectieve beslissingen te nemen. Genereer inkomsten, bespaar geld en creëer een betere werkplek. Meer informatie over IdeaScale
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Innovation Management Solution
Planbox is an innovation management platform to seek, develop and manage ideas, feedback & suggestions from employees, customers and suppliers. Meer informatie over Planbox Innovate
Cloud-based knowledge management software
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables enterprises to create simple & effective visual maps to represent expert knowledge Meer informatie over ProcedureFlow
Knowledge Management & Collaborative platform
XWiki allows teams to organize information & collaborate. Build knowledge bases & documentations, create business apps & open collaborative workspaces on the go Meer informatie over XWiki
Create application instructions and step-by-step tutorials
Train employees and provide customers with guided step-by-step tutorials, instructions and knowledge base articles for any desktop or web application Meer informatie over iorad
Beheer sofwareprojecten op één plek.
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is een alles-in-één digitaal platform voor de werkplek dat interne communicators, IT-teams en managers in staat stelt om medewerkers te betrekken, te informeren en contact met hen te leggen via een geïntegreerd intranet, sociaal netwerk en samenwerkingstools die naadloos aansluiten op Google Suite. Meer informatie over Happeo
The only unified customer support solution.
Wix Answers platform focuses on providing spot-on support for customers rather than spending time on making all channels work together. Meer informatie over Wix Answers
Intranet software and collaboration solutions.
Axero provides easy-to-use intranet software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Communifire by Axero
Maak moeiteloos online veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen, documentatie en meer aan.
De ProProfs kennisbanksoftware is eenvoudig maar krachtig en is ontworpen om te helpen bij het creëren van een online kennisbank, gebruikershandleidingen, veelgestelde vragen, documentatie en online wiki's. De tool is ideaal voor bedrijven die manieren zoeken om het aantal momenten van klantenondersteuning te verminderen, kennis te beheren of de... Meer informatie over ProProfs Knowledge Base
Eenvoudige auteurstool helpt teams om sneller e-learning van hoge kwaliteit te creëren.
Het bekroonde auteursplatform voor e-learning dat je helpt bij het creëren en beheren van digitale cursussen van hoge kwaliteit, op grote schaal. Meer informatie over Elucidat
All-in-one technical & customer support ticketing system
Supportbench is an all-in-one technical & customer support ticketing system for small to large customer service departments with SLA handling, workflows, & more Meer informatie over Supportbench
Documentbeheer voor technisch schrijvers en contentteams
Docsie is een cloudgebaseerd platform voor documentbeheer dat contentteams helpt bij het maken, bijwerken, vertalen, publiceren en onderhouden van productdocumentatie. Belangrijkste functies omvatten meertalige ondersteuning, documentworkflows, samenwerking, contentbeheer, tekstbewerking en op rollen gebaseerde machtigingen. Meer informatie over Docsie
Learning Platform (LxP)
TOPYX Learning Platform (LxP) is a fully-hosted, feature-rich, Learning Platform with integrated social learning tools for implementation by any sized organization. TOPYX supports entry level price points that allow you easy access to grow into more functionality when needed. Meer informatie over TOPYX
Author, host and deliver docs across platforms and devices
ClickHelp is a web documentation platform for creating user guides and KBs as a team, managing doc projects, hosting content, & exporting to printed formats Meer informatie over ClickHelp
Webgebaseerde kennisbank voor teams
Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten. Meer informatie over Nuclino
An online project space for design thinking & collaboration
Collect and share ideas, facilitate timely and relevant feedback, and retain organizational knowledge. Meer informatie over 10,000ft Insights
Oplossing voor kennisbeheer voor kleine tot grote bedrijven.
KBPublisher is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven van elke omvang informatie kunnen delen met klanten, werknemers en partners. Het platform stelt contentmanagers in staat om whitepapers, gebruikershandleidingen, artikelen, bedrijfsprocessen, veelgestelde vragen en meer te publiceren en te beheren. Meer informatie over KBPublisher
Improve your knowledge base
ScreenSteps helps businesses operate more efficiently by providing employees with better SOPs and quick-reference guides that are easy to find and simple to read. It's time to leave Word behind and bring your procedures into the 21st century. Meer informatie over ScreenSteps
Cloud-based knowledge management & self-service tool
ComAround Knowledge is a cloud-based knowledge management & self-service tool which enables enterprises to capture, structure & share knowledge efficiently Meer informatie over ComAround Knowledge
Knowledge Management Platform for Customer Service
Unymira's Knowledge Center is a knowledge management platform designed to centralize the internal knowledge of a company in a single & accessible database. It features supports AI-powered search, inter-agent chat, e-learning, social media management, feedback management, & more. Meer informatie over Knowledge Center
CRM suite with marketing and KB (Knowledge Base) tools
Talisma is a Customer Experience Management solution designed to help sales and marketing teams with CRM tools and knowledge base management. Meer informatie over Talisma
Internal & external knowledge base and forum management platform
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. By reducing in-bound customer support request and improving customer satisfaction, SmartSupport helps you save time and money. Add a powerful, searchable knowledge base and forum environment to your website in minutes. Give... Meer informatie over SmartSupport
Meet your customers’ and company's information needs
Answerbase is a knowledge management platform for customer support and e-commerce, allowing users to ask questions, receive quality answers, and browse relevant content and articles to meet their demand for information about your products and services. Meer informatie over Answerbase
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Tools om beter met je gebruikers te communiceren.
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
Office operations & issue management software on Slack.
OfficeAmp is an office operations & issue management software for Slack which provides a central location from which to collect, manage & resolve workplace issues, as well as generally manage all employee requests & questions & office tasks within Slack in real time Meer informatie over OfficeAmp
Knowledge and project management combined
Method Grid is a knowledge and project management solution, which helps enterprises design, build and share corporate playbooks. The grid builder functionality enables organizations to display staff resources, methodologies, lesson modules and libraries via an interactive interface. Meer informatie over Method Grid
Artificial Intelligence-based knowledge management solution
Capacity is an AI and knowledge management solution designed to help organizations automate operations related to customer help desks, project workflows, and data storage. With the drag-and-drop interface, users can organize information using folders, dialogues, and custom sharing rules. Meer informatie over Capacity
All-In-One Next Generation Enterprise Application in the Cloud
ExxpertApps is an all-in-one Business Application in the cloud. It improves the business results in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. It is a fully integrated application to manage, contacts, customers, providers, projects, opportunities, resources, email campaigns, landing... Meer informatie over ExxpertApps
Connect Employees, Collaborate, and Share Knowledge
Concierge, Moxie's secure enterprise social software, connects employees, customers and trusted partners to share knowledge and accelerate innovation in the workplace. Meer informatie over Moxie Concierge