Hier is onze lijst met apps voor Knowledge management tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

244 softwareopties

Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om je bedrijf de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken, vinden en beheren. Meer informatie over SABIO
Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360
livepro is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die is ontworpen om de klantervaring en medewerkersbetrokkenheid te verbeteren. De kennisbank kan door elke bedrijfsafdeling worden gebruikt, inclusief HR, contactcentermedewerkers en trainingsafdelingen, en kan worden ingesteld voor self-service voor klanten om het aantal ondersteuningstic... Meer informatie over livepro
Creëer met Zoho Desk voor elk van je merken SEO-vriendelijke kennisbankartikelen in de cloud voor meerdere merken om de veelgestelde vragen van je klanten te beantwoorden, voor snellere antwoorden en minder tickets. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Meer informatie over Zoho Desk
Freshdesk helpt bedrijven om oplossingen effectief te documenteren met behulp van een eenvoudig samen te stellen en volledig aanpasbare kennisbank. Meer informatie over Freshdesk
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Freshservice helpt je bij het opbouwen van een krachtige kennisbank met de meest gestelde vragen die bij je service desk terechtkomen. En dit alles binnen enkele minuten. Meer informatie over Freshservice
Caspio is het toonaangevende low-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven. Meer informatie over Caspio
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar). Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
Shelf is een intelligent platform voor kennisbeheer voor contactcenters en helpdesks dat het vinden, onderhouden en updaten van belangrijke kennis vereenvoudigt. Meer informatie over Shelf
Krachtige oplossing voor kennisbeheer waarmee je zowel via crowdsourcing verkregen kennis als inhoud die door het interne team is gecreëerd kunt samenbrengen in een centraal kenniscentrum. Bevorder self-service, maak gepersonaliseerde ontdekking van inhoud mogelijk en verkrijg betere klantinzichten. Ga gratis aan de slag met je aangepaste domein. Meer informatie over Tribe
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door topmerken. Meer informatie over Vanilla
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Bouw een geavanceerd kennisbeheersysteem voor het zoeken, beheren en openen van anderszins verborgen informatie over meerdere platforms. Meer informatie over Nuxeo
PICC Software is een webgebaseerd augmented intelligence-platform waarmee bedrijven in de productie- en productiesector ideeënbeheer, kennis, samenwerking, industriële prestaties en leren kunnen stroomlijnen. Met functionaliteit voor augmented reality kunnen teams marktfeedback vastleggen en analyseren, wijzigingen in klantvoorkeuren ontdekken en... Meer informatie over PICC Software
Het toonaangevende kennisbeheerplatform waarmee organisaties interne kennis kunnen delen, centraliseren en bespreken. Meer informatie over BoostHQ
Eindelijk een kennisbank die altijd up-to-date is. inSided is het enige platform waarmee je de juiste antwoorden van je gebruikerscommunity kunt combineren met je kennisbank. Meer informatie over inSided
LinkFacts software is a web-based concept and mind mapping application that allows users to visually create, develop, or share information, notions, and ideas. Key software features include surveys and feedback, data import and export, flowcharts, templates, and collaborative brainstorming tools. Meer informatie over LinkFacts
Galisto is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisuitwisseling die is ontworpen om bedrijven te helpen relevante informatie uit te wisselen en samenwerking tussen teams te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers inhoud onderverdelen in invoergegevens en onderwerpen op basis van datum en tijd, en deze permanent of tijdelijk samenvoegen voor een... Meer informatie over Galisto
Cronycle kan je helpen de markt voor te blijven. Het platform maakt het gemakkelijk voor teams in marktonderzoek, productmarketing, contentmarketing en verkoopbevordering om cruciale inzichten op te sporen, te verzamelen en te delen. Meer informatie over Cronycle
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Confluence is kennisbeheersoftware met flexibele aanpassingsmogelijkheden, organisatie en een krachtige zoekmachine die samenwerking en innovatie ondersteunt. Meer informatie over Confluence
Gebruik Salesforce Service Cloud om een cloudgebaseerde kennisbank te creëren voor zowel medewerkers als klanten. Update en onderhoud artikelen op basis van best practices uit de sector. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
TalentLMS is het LMS dat is ontworpen voor succes en maakt het beheren en delen van de collectieve kennis van je organisatie eenvoudig. Creëer eenvoudig cursussen en bewaar en organiseer ze op één toegankelijke plek. Nu tasten je teams niet langer in het duister. Meer informatie over TalentLMS
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Duizenden bedrijven zijn door de jaren heen overgestapt van hun oude LMS naar Litmos. Ontdek waarom en begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over SAP Litmos
Create an easy-to-navigate knowledge base to capture your team's most valuable information and organize it into a shared knowledge hub. Meer informatie over Flowlu
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Quip is een nieuwe manier om de documenten van je team te beheren die ook documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring. Meer informatie over Quip
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Dankzij kennis binnen handbereik kun je sneller reageren en de efficiëntie van je ondersteuningsteam verbeteren, waardoor je middelen vrijmaakt om lastigere problemen aan te pakken. Profiteer van belangrijke functies zoals: kenniscategorisatie, aangepaste formulieren en velden, documentthema's en -sjablonen, WYSIWYG-editor en meer. Meer informatie over Vivantio
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Gerelateerde categorieën