Hier is onze lijst met apps voor Knowledge management tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

214 softwareopties

Sorteren op
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om je bedrijf de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken, vinden en beheren. Meer informatie over SABIO
Creëer met Zoho Desk voor elk van je merken SEO-vriendelijke kennisbankartikelen in de cloud voor meerdere merken om de veelgestelde vragen van je klanten te beantwoorden, voor snellere antwoorden en minder tickets. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Meer informatie over Zoho Desk
Freshservice helpt je bij het opbouwen van een krachtige kennisbank met de meest gestelde vragen die bij je service desk terechtkomen. En dit alles binnen enkele minuten. Meer informatie over Freshservice
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Confluence is kennisbeheersoftware met flexibele aanpassingsmogelijkheden, organisatie en een krachtige zoekmachine die samenwerking en innovatie ondersteunt. Meer informatie over Confluence
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Het toonaangevende kennisbeheerplatform waarmee organisaties interne kennis kunnen delen, centraliseren en bespreken. Meer informatie over BoostHQ
Eindelijk een kennisbank die altijd up-to-date is. inSided is het enige platform waarmee je de juiste antwoorden van je gebruikerscommunity kunt combineren met je kennisbank. Meer informatie over inSided
Galisto is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisuitwisseling die is ontworpen om bedrijven te helpen relevante informatie uit te wisselen en samenwerking tussen teams te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers inhoud onderverdelen in invoergegevens en onderwerpen op basis van datum en tijd, en deze permanent of tijdelijk samenvoegen voor een... Meer informatie over Galisto
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Bouw een geavanceerd kennisbeheersysteem voor het zoeken, beheren en openen van anderszins verborgen informatie over meerdere platforms. Meer informatie over Nuxeo
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
Shelf is een intelligent platform voor kennisbeheer voor contactcenters en helpdesks dat het vinden, onderhouden en updaten van belangrijke kennis vereenvoudigt. Meer informatie over Shelf
Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content te centraliseren om werknemers en klanten te helpen. Meer informatie over Helpjuice
Krachtige oplossing voor kennisbeheer waarmee je zowel via crowdsourcing verkregen kennis als inhoud die door het interne team is gecreëerd kunt samenbrengen in een centraal kenniscentrum. Bevorder self-service, maak gepersonaliseerde ontdekking van inhoud mogelijk en verkrijg betere klantinzichten. Ga gratis aan de slag met je aangepaste domein. Meer informatie over Tribe
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Bold360 is het ultieme AI-aangedreven platform voor betrokkenheid dat bedrijven helpt om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden, en tegelijkertijd betere ervaringen te bieden voor zowel klanten als de vertegenwoordigers die hen bedienen. Meer informatie over Genesys DX
Cronycle can help you stay ahead of the market. The platform makes it easy for market research, product marketing, content marketing, and sales enablement teams to discover, harvest, and share crucial insights. Meer informatie over Cronycle
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Freshdesk helpt bedrijven om oplossingen effectief te documenteren met behulp van een eenvoudig samen te stellen en volledig aanpasbare kennisbank. Meer informatie over Freshdesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Gebruik Salesforce Service Cloud om een cloudgebaseerde kennisbank te creëren voor zowel medewerkers als klanten. Update en onderhoud artikelen op basis van best practices uit de sector. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
TalentLMS is het LMS dat is ontworpen voor succes en maakt het beheren en delen van de collectieve kennis van je organisatie eenvoudig. Creëer eenvoudig cursussen en bewaar en organiseer ze op één toegankelijke plek. Nu tasten je teams niet langer in het duister. Meer informatie over TalentLMS
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Duizenden bedrijven zijn door de jaren heen overgestapt van hun oude LMS naar Litmos. Ontdek waarom en begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over SAP Litmos
Create an easy-to-navigate knowledge base to capture your team's most valuable information and organize it into a shared knowledge hub. Meer informatie over Flowlu
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar). Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch
Quip is een nieuwe manier om de documenten van je team te beheren die ook documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring. Meer informatie over Quip
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Dankzij kennis binnen handbereik kun je sneller reageren en de efficiëntie van je ondersteuningsteam verbeteren, waardoor je middelen vrijmaakt om lastigere problemen aan te pakken. Profiteer van belangrijke functies zoals: kenniscategorisatie, aangepaste formulieren en velden, documentthema's en -sjablonen, WYSIWYG-editor en meer. Meer informatie over Vivantio
livepro is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die is ontworpen om de klantervaring en medewerkersbetrokkenheid te verbeteren. De kennisbank kan door elke bedrijfsafdeling worden gebruikt, inclusief HR, contactcentermedewerkers en trainingsafdelingen, en kan worden ingesteld voor self-service voor klanten om het aantal... Meer informatie over livepro
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Deel moeiteloos informatie en bouw kennis op met het eXo-platform en de functies voor collaboratief kennisbeheer. Meer informatie over eXo Platform
EisenVault is een oplossing voor documentbeheer en -opslag die zowel lokaal als in de Microsoft Azure-cloud kan worden geïmplementeerd. Met het platform kunnen gebruikers documenten veilig opslaan, versleutelen en bewerken, en mappen en afdelingswerkplekken organiseren om samenwerking te vereenvoudigen. Meer informatie over EisenVault
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
BOSSDesk is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
De eenvoudige en intelligente RFP-software van RFPIO stroomlijnt en automatiseert het reactieproces, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over RFPIO
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Experience Cloud
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Met Zoho Connect kan iedereen in je netwerk alle informatie die ze hebben over verschillende onderwerpen samenvoegen, waardoor je eigen kennis van je organisatie of team wordt uitgebreid. Meer informatie over Zoho Connect
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door topmerken. Meer informatie over Vanilla
Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Meer informatie over Guru
Gehoste veelgestelde vragen, ingesloten veelgestelde vragen, geïntegreerde veelgestelde vragen over chat, onderwerpenbeheer, artikelbeheer, openbare en privéartikelen. Snel invoegen in helpdesk en chat. Meer informatie over Re:amaze
Met EduBrite kun je een kennisbank opzetten met door de gebruiker gedefinieerde categorieën en veelgestelde vragen waarmee leerlingen gemakkelijk hun onderwerp kunnen vinden. Meer informatie over EduBrite
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360
Clinked is een cloudgebaseerd klantenportaal en een samenwerkingstool. Stel klanten, interne teams en projectgroepen in staat om efficiënt te werken binnen merkeigen, veilige en intuïtieve werkruimten. Verhoogde merkherkenning en productiviteit van Clinked bevorderen de klantretentie en -opstelling. Meer informatie over Clinked
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
Geef je werknemers het nieuws en de informatie die ze nodig hebben om te gedijen. SocialChorus is een communicatieplatform voor een complex, gedistribueerd personeelsbestand. Meer informatie over SocialChorus
Schoox is een collaboratief platform voor talentontwikkeling dat bedrijven helpt bij het creëren en beheren van leerprogramma's om training te bieden, werknemers te onboarden, prestaties te bewaken en naleving van de regelgeving te waarborgen. Gebruikers kunnen aangepaste cursussen ontwikkelen met traceringsmogelijkheden met behulp van een reeks... Meer informatie over Schoox
Knowledge management software you can depend on, with ticketing for email, live chat and voice. Available on cloud and on-premise. Meer informatie over DeskPRO
Axero provides easy-to-use knowledge management software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Axero
Slab is een kenniscentrum voor de moderne werkplek. Dit platform helpt teams hun volledige potentieel te benutten door middel van gedeeld leren en documentatie. Slab heeft een aantrekkelijke bewerkingsfunctie, razendsnelle zoekfuncties en tientallen integraties zoals Slack, GitHub en G Suite. Meer informatie over Slab
AnswerHub ondersteunt ontwikkelaarscommunity's voor veel technologie- en technologiegerelateerde giganten, waaronder IBM, Finastra, Datev, Disney Pixar en Epic Games. Meer informatie over AnswerHub
Unlimited users - Unlimited Courses - Unlimited Tasks - plus Role Automation and an integrated Knowledge Base. All in one place with full API integrations. Meer informatie over SmarterU LMS
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Meer informatie over Igloo
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Slite is een collaboratief documentatieplatform dat is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te helpen bij het creëren, delen en bijwerken van kennisbanken om teamvergaderingen en onboarding van medewerkers te vergemakkelijken. Hiermee kunnen gebruikers projectplannen beheren, versiegeschiedenis van documenten bekijken en updates over... Meer informatie over Slite
For researchers, Citavi is the only all-in-one scholarly note-taking and reference management application that streamlines organizing and reviewing articles, taking notes, and writing papers in one place so that they can focus on what matters – research and publishing. Meer informatie over Citavi
SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer. Meer informatie over SeamlessDesk
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
MyHub intranet software is the perfect solution for sharing best practices and knowledge across your business while at the same time improving compliance. Meer informatie over MyHub
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Happeo is intranetsoftware die is gericht op het verbeteren van de interne communicatie. Het integreert exclusief met Google Workspace en biedt gebruikers een kennisbeheersysteem, analyse van werknemersactiviteiten, toestemmingsbeheer, sociale functies, merkaanpassing en de overige tools van Google Workspace. Meer informatie over Happeo
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables companies to create simple visual maps to support operations Meer informatie over ProcedureFlow
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
Het bekroonde auteursplatform voor e-learning dat je helpt bij het creëren en beheren van digitale cursussen van hoge kwaliteit, op grote schaal. Meer informatie over Elucidat
Centraliseer alle kennis van je bedrijf in een kennisbank of een informatiecentrum. Creëer je eigen informatiestructuur en verlies nooit inhoud. Meer informatie over XWiki
Kennis is in veel organisaties het meest waardevolle en toch het slechtst beheerde bedrijfsmiddel. Planbox maakt gebruik van ideeën, suggesties of feedback van de belanghebbenden van je organisatie. Planbox stimuleert functie- en teamoverschrijdende samenwerking en verbetert de transparantie en verantwoordelijkheid. Meer informatie over Planbox Innovate
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
Our solution combines an award-winning product training LMS platform with a robust sharing network of more than 5K industry partners. Meer informatie over BlueVolt
De kennisbanksoftware van ProProfs helpt bedrijven hun bedrijfskennis op een centrale locatie te beheren. Het stelt alle werknemers in staat om bij elkaar te komen en bij te dragen aan het opbouwen en beheren van kennis, wat de samenwerking verbetert en een cultuur van kennisuitwisseling bevordert. Meer informatie over ProProfs Knowledge Base
Het kennisbeheerplatform van Wix Answers is gebaseerd op self-service, waardoor je kennis overal binnen de site en het product kan worden verspreid, voor zowel klanten als interne teams. Creëer een merkeigen kennisbank en schaal deze wereldwijd op met een ingebouwde zij-aan-zij vertaling. Meer informatie over Wix Answers
Honey helps to streamline information sharing among teams and offers a personalized and real-time feed. Meer informatie over Honey
Lighthouse for Call Centers, Lighthouse for Remote Teams, Lighthouse for Self Service, Virtual Assistant, AI & Automation, Lighthouse for Training Centers, HR Training Meer informatie over KMS Lighthouse
Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten. Meer informatie over Nuclino
Method Grid is a knowledge and project management solution, which helps enterprises design, build and share corporate playbooks. The grid builder functionality enables organizations to display staff resources, methodologies, lesson modules and libraries via an interactive interface. Meer informatie over Method Grid

Gerelateerde categorieën