Hier is onze lijst met apps voor Financiële reporting tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

282 softwareopties

NetSuite combineert een reeks tools voor financieel beheer, zoals beheer van uitgaven en betalingen, controleerbaar opbrengstbeheer, beheer van vaste activa en meer. Meer informatie over NetSuite
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
Wrike is een platform voor werkmanagement dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven. Gebruik functies zoals intuïtieve urenregistratietools, geautomatiseerde rapporten en aangepaste analysedashboards om je financiën bij te houden. Deel belangrijke gegevens met belanghebbenden en verbeter de winstgevendheid met Wrike. Meer informatie over Wrike
Soft4Lessee is een leaseboekhoudingsplatform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun leasecontracten en boekhouding te beheren en tegelijkertijd de boekhoudnormen IFRS 16/ASC 842/AASB 16 over te nemen en na te leven. Het helpt bedrijven om te blijven voldoen aan de voorschriften en ervoor te zorgen dat er aan de vereisten wordt voldaan. Meer informatie over Soft4Lessee
Spreadsheet Server is een oplossing voor financiële en operationele rapportage die verbinding maakt met meer dan 130 ERP/boekhoudsystemen om live gegevens in Microsoft Excel-spreadsheets in te voeren. Meer informatie over Spreadsheet Server
Geef toe: Rapportage is te complex voor spreadsheets. Het gebruik van spreadsheets voor je rapportage kost je veel tijd. Geen goed gebruik van je tijd. XLReporting geeft je automatisering, overzicht en betrouwbaarheid bij elke stap. Dat geeft je vertrouwen in je cijfers en in je beslissingen. Meer informatie over XLReporting
Laat je Amazon- en Shopify-verkoop nauwkeurig afstemmen in QuickBooks en Xero met A2X. Meer informatie over A2X
Jedox is een pakket voor business performance management met op bestuurders gebaseerde modellering, door de GPU versnelde analyse, plus self-service budgettering voor Excel, web en mobiel. Meer informatie over Jedox
Primetric is een platform voor financiën en projectmanagement voor IT-service- en softwareproviders. Het kan worden gebruikt om een gecentraliseerde registratie bij te houden van alle projecten en ontwikkelaars, individuele voortgang bij te houden, marges te meten, toegang te beperken, rollen aan te wijzen, taken toe te wijzen en winst te... Meer informatie over Primetric
Windward Core is een systeem voor het genereren van documenten waarmee organisaties verschillende aangepaste documenten kunnen maken, zoals contracten, leningsovereenkomsten, voorstellen, HR-brieven en meer. Met deze tool kunnen professionals gepersonaliseerde sjablonen ontwerpen met Microsoft Word en deze opslaan in een gecentraliseerd archief. Meer informatie over Windward Core
Budgyt is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor budgettering die is ontworpen om MKB's en grote ondernemingen in staat te stellen het volledige budgetteringsproces nauwkeurig en efficiënt te beheren. Meer informatie over Budgyt
LucaNet is cloudgebaseerde rapportagesoftware waarmee bedrijven rapporten kunnen genereren en inzicht krijgen in relevante financiële gegevens. Met de self-servicetool kunnen professionals belangrijke prestatie-indicatoren voorbereiden over cashflow, liquiditeit en winstgevendheid. Meer informatie over LucaNet
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
Finalyzer is webgebaseerde software voor financiële rapportage en helpt bij het consolideren van financiële en managementrapporten. Het is een tool voor Financial Dash-boarding, automatisering van managementinformatiesystemen en consolidering. Het maakt consolidatie op meerdere niveaus mogelijk, verwerkt valutaomrekeningen, periodieke verschillen,... Meer informatie over FinAlyzer
Genereer automatisch Mastercard QMR- en Visa GOC-kaartschemarapporten. Integreer met je bestaande transactierapportagesoftware om automatisch op maat gemaakte rapporten te genereren. Meer informatie over Kani
FundCount is software voor beleggingsbeheer voor familiekantoren, hedgefondsen, private equity, fondsbeheerders met geïntegreerde partners en grootboekrapportage. Meer informatie over FundCount
CostTracker is een cloudgebaseerde inkooporderoplossing die bedrijven helpt bij het bijhouden van kosten en inkooporderbeheer. Tot de belangrijkste functies behoren budgetbeheer, samenwerking, workflowbeheer, factuurverwerking, gegevenssynchronisatie, integratie met derden en rapportage. Meer informatie over CostTracker
Longview Tax is een oplossing voor het beheer van de vennootschapsbelasting die bedrijven tools biedt voor het beheren van belastingstrategieën, het verzamelen en verstrekken van gegevens en het rapporteren over belastingen. Het cloudgebaseerde platform biedt ook tools voor fiscale planning en helpt bedrijven bij het creëren van gegevensgestuurde... Meer informatie over Longview Tax
Abylon Rapid Planning is a financial management tool that provides businesses with spreadsheet functionalities that scale the enterprise level. Key features include third-party integrations, workflow management, user access controls, reporting and analysis, data visualization, and consolidation. Meer informatie over Abylon Rapid Planning
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over Quickbooks Online
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
FreshBooks maakt het snel en gemakkelijk om populaire rapportages te genereren, zoals winst en verlies, geïnde betalingen, belastingoverzichten, onkostendeclaraties en nog veel meer. Meer informatie over FreshBooks
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
QuickBooks Desktop Pro automates billing and invoicing in addition to work orders. Users can link bank accounts, define workflows, and make automated payments. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro
Wave is echte dubbele boekhouding, niet alleen een "lichte" versie voor het bijhouden van onkosten/inkomsten. Je krijgt een balans, winst- en verliesrekening, openstaande debiteuren/crediteuren en meer. Meer informatie over Wave Accounting
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
JobBOSS is een beheersysteem voor werkwinkels van kleine en middelgrote fabrikanten met tools voor offertes, orderverwerking, geavanceerde planning, inventaris en meer. Meer informatie over JobBOSS²
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over BQE CORE Suite
Sage 300 Construction and Real Estate biedt een complete oplossing voor het beheer van bouwprojecten. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate
Zoho Books genereert een uitgebreide lijst van financiële rapporten zoals winst- en verliesrapporten, kasstroomoverzichten, belastingoverzichten, balans en meer. Meer informatie over Zoho Books
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Het handige systeem voor onkostendeclaraties. Voor gebruikers en onkostenbeheerders maakt dit platform onkostendeclaraties eenvoudig, geautomatiseerd en geïntegreerd. ExpensePoint helpt processen van onkostendeclaratie te automatiseren en stroomlijnen vanaf de creatie tot aan indiening en goedkeuring, met onder andere een afbeeldingsysteem voor... Meer informatie over ExpensePoint
Itemize is een oplossing voor onkostenbeheer die gegevens van digitale en papieren ontvangstbewijzen en facturen vastlegt, specificeert en categoriseert. Meer informatie over Itemize
Patriot Accounting is een online boekhoudoplossing waarmee kleine bedrijven transacties op een professionele manier kunnen bijhouden en beheren. Meer informatie over Patriot Accounting
ERPAG is een cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is gericht op verkoop, inkoop, voorraad, productie, payroll, bedrijfsanalyse en meer. Meer informatie over ERPAG
Laat Bench je de boekhouding uit handen nemen, zodat jij je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Elke maand geeft Bench je duidelijke, nauwkeurige financiële overzichten. Je kunt de financiële gezondheid van je bedrijf controleren, je financiële overzichten downloaden en op elk gewenst moment met je boekhoudteam chatten. Meer informatie over Bench
Sage 50cloud is een online boekhoudoplossing voor bedrijven in het MKB met Office 365-integratie die helpt bij het beheren van de boekhouding, facturering, cashflow, inventaris, belastingen en meer. Meer informatie over Sage 50cloud Accounting
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Sunrise is cloudgebaseerde boekhoudsoftware die freelancers en creatieve professionals de mogelijkheid biedt om facturen te beheren, uitgaven bij te houden en financiële rapporten te genereren. Meer informatie over Sunrise
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Domo is een pakket voor bedrijfsvoering dat kan worden geïntegreerd met meerdere gegevensbronnen, waaronder spreadsheets, databases, sociale media en bestaande oplossingen. Meer informatie over Domo
Costpoint is an artificial intelligence (AI)-enabled enterprise resource planning (ERP) software that helps businesses streamline project management, accounting, and material tracking operations. It offers a budgeting module, which enables administrators to allocate project budgets and create estimates at completion (EAC) forecasts. Meer informatie over Deltek Costpoint
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Vyapar is a simple and easy-to-use accounting and inventory management application that helps business owners to manage their accounting and finances hassle-free. Features include inventory tracking, invoicing, reporting, payment reminders, barcode Generation as well as scanning, and many more. Meer informatie over Vyapar
On-premise accounting solution that helps small to midsize businesses manage accounting, inventory, sales, purchase, manufacturing, job costing, payroll, branch management and more. Meer informatie over TallyPrime
JD Edwards EnterpriseOne van Oracle is een geïntegreerd toepassingspakket van uitgebreide software voor enterprise resource planning. Het combineert bedrijfswaarde, op standaarden gebaseerde technologie en diepgaande ervaring in de sector in een zakelijke oplossing met lage totale eigendomskosten. EnterpriseOne is de eerste ERP-oplossing die alle... Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Gerelateerde categorieën