Hier is onze lijst met apps voor Klantenservice software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

268 apps
Sorteren op
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Management binnen social media, sociale analyse en strategieplanning
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
Ada is een eenvoudig te gebruiken automatiseringsplatform voor klantenondersteuning.
Ada personaliseert klantenbinding door de kracht van AI in handen te geven van de mensen die jouw bedrijf het beste kennen. Met Ada is het voor niet-technische teams eenvoudig om een geautomatiseerd chatbot voor ondernemingen te creëren die 80% van de vragen van klanten kan beantwoorden. Meer informatie over Ada
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Customer service and help desk software
ConSol/CM Customer Service is a help desk solution designed to help businesses of all sizes with cross-channel customer support operations. The software can be adapted to individual needs and integrated into existing company systems via flexible interfaces. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken. Meer informatie over Freshdesk
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Online klantenservices voor B2B-software
Versnel je responstijd en laat klanten met slechts drie klikken antwoorden vinden met een kennisbank die wordt aangedreven door de community. Meer informatie over inSided
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een ticketingsysteem voor klantenserviceteams. Minimaliseer de inspanningen van je ondersteuningsteam en bespaar tijd voor zinvolle gesprekken met klanten. Los tickets sneller en met grotere nauwkeurigheid op. Gebruik HelpDesk om je klanttevredenheidsniveau te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
Een klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
Maak contact met je klanten op de website, help hen onmiddellijk als er vragen zijn en creëer een geweldige klantervaring. Probeer LiveChat gratis. Meer informatie over LiveChat
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en... Meer informatie over Bitrix24
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
Bied tijdige klantenondersteuning aan je websitebezoeker met de HelpOnClick Live Chat-software. Verhoog de verkoop en verbeter de klantenservice. Meer informatie over HelpOnClick
Smartsupp is gratis live chat met bezoekersregistratie.
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps Meer informatie over HelpCrunch
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om je klanten met elkaar te verbinden en in hun kracht te zetten, zodat ze elkaar kunnen helpen. Stel je klanten in staat om oplossingen voor hun problemen te vinden, self-service te bevorderen, een inhoudsbibliotheek aan te bieden, feedback te verzamelen en klantensucces te... Meer informatie over Tribe
Vereenvoudiging van vastgoedbeheer
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Helpdesk- en ticketingoplossing voor klantenservice
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Platform voor website-ontwerp en -publicatie
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
B2B klantenservicesoftware
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport. Meer informatie over TeamSupport
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoftware die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is. Meer informatie over Talkdesk
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
CRM for managing customer accounts
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Gebruik SolarWinds Service Desk om je werknemers te behandelen als je beste klanten, met meer inzicht in eerdere en huidige serviceverzoeken en tickets. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Bied je klanten computerondersteuning op afstand met Zoho Assist. Inclusief geplande sessies, delen van schermen, chatten, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand en meer. Meer informatie over Zoho Assist
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
Lean workflow en business process management (BPM)
Centraliseer en verbind het hele klanttraject op één plek en verbeter de tevredenheid met een klantgerichte CS-operatie met Pipefy. Meer informatie over Pipefy
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Kom onmiddellijk tot de kern van klantbehoeften en verkort de wachtrij van je inkomende callcenter dankzij meer dan 70 software-integraties. Meer informatie over Aircall
Software voor kennisbank en documentatie
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Communicator voor bedrijven, live chat, messenger en e-mail
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring
Met Help Scout kun je alle e-mails voor klantenondersteuning op één plek beheren met functies zoals geautomatiseerde workflows, kennisbank, botsingsdetectie en rapporten. Meer informatie over Help Scout
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Deel snel bestanden
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
Dankzij flexibiliteit, eenvoud, betrouwbaarheid en uitstekende ondersteuning is IssueTrak een uitstekende oplossing voor klantenservice. Levert al 20 jaar prestaties. Meer informatie over Issuetrak
Voer betere klantgesprekken.
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
CRM voor kleine bedrijven
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Software voor ondersteuning op afstand
RescueAssist is software voor ondersteuning op afstand die oplossingen biedt voor zowel bedrijven in het mkb als grote ondernemingen die geavanceerde niveaus van ondersteuning op afstand willen bieden. De software wordt gebruikt door IT-managers, IT-consultants, softwareconsultants, MSP's (Managed Service Providers) en IT-klantenondersteuning om... Meer informatie over GoToAssist
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
CRM-software voor teams in de verkoop, marketing en klantenservice
SuperOffice is een bekroond klantenserviceplatform dat ondersteuningsteams helpt bij het beheren van inkomende verzoeken via e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over SuperOffice CRM
Tekstberichten voor klantenservice en teamsamenwerking
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Cloud-based plug-and-play text messaging software
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
Aanpasbaar helpdesk- en ticketingsysteem
Bied klantenservice op topniveau met behulp van Deskero, een eenvoudige maar krachtige app om je klanten van dienst te zijn met multichannel en sociale ondersteuning. Meer informatie over Deskero
Livechatsoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
Met SnapEngage kun je chatten met bezoekers van je website zonder enige vereiste installatie. SnapEngage livechatsoftware heeft geavanceerde functionaliteiten voor zowel verkoop- als ondersteuningsteams, waaronder sms-naar-chat, Bel-mij, voorvertoning, ontwerpstudio, integraties met CRM's en helpdesks, en meer. Verhoog de klantenbinding en... Meer informatie over SnapEngage
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten kunt begeleiden en interne processen kunt beheren. Meer informatie over Zingtree
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Oplossing voor het delen van contacten met Gmail-integratie
Ben je op zoek naar een eenvoudige manier om je domeincontacten met je collega's of je verschillende Google-accounts te delen? Deze toepassing voor gedeelde groepen werkt met alle versies van Google Apps. Meer informatie over Shared Contacts for Gmail
Quality Assurance Software for customer service teams.
With Playvox, you will centralize & automate your entire QA process. This ensures quality performance is always being monitored, measured, trained, recognized & rewarded. Playvox helps customer service teams focus on what's most important by optimizing daily tasks, thereby boosting work satisfaction Meer informatie over Playvox
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Multi-channel ondersteuning voor klanten, partners en personeel
Fuze - voorheen ThinkingPhones - is een cloudgebaseerd platform voor UCaaS (Unified Communications) dat ondersteuning via meerdere kanalen mogelijk maakt voor klanten, partners, personeel en andere belanghebbenden. Meer informatie over Fuze
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
De Tracker van PhaseWare helpt je bij het beheren, controleren en meten van kritieke interacties in de klantenservice, waardoor je snel dringende problemen van klanten kunt oplossen. Meer informatie over Tracker
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Support, Simplified.
Use Groove to manage, assess & track customer support activity through ticket management, knowledge base, workflow automation, detailed reporting, and more. Meer informatie over Groove
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix stelt je gebruikers in staat om zelf hun vragen te stellen en diepgaand inzicht te krijgen in het product om je uiteindelijk te helpen de kosten van het beheren van ondersteuning te verlagen. Meer informatie over Whatfix
Transformeer de gebruikerservaring
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van AI, analyse, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele app of... Meer informatie over WalkMe
Livechatsoftware voor websites
ProProfs Chat is een realtime livechat-tool voor verkoop en ondersteuning voor websites die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het contact leggen met, bijstaan, betrekken en converteren van websitebezoekers. Meer informatie over ProProfs Chat
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
Met de volledige reeks functies voor contactcenters en spraakgestuurde functies van 3CLogic kun je moeiteloos je spraakkanaal beheren met de geavanceerde capaciteiten voor IVR, CTI, ACD, spraakanalyse en CRM-integratie, die zijn ontworpen om de kwaliteit van de dienstverlening aan eindklanten te verbeteren en tegelijkertijd de efficiëntie van... Meer informatie over 3CLogic
Helpdesksoftware voor het MKB
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen. Meer informatie over eDesk
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
QA Software voor scoren (telefoongesprekken/e-mail/chat/social)
Schaal je klantenserviceorganisatie met AI-tekstanalyse om te weten te komen wat de meest voorkomende redenen zijn waarom klanten contact met je opnemen. Onderzoek 100% van de ondersteuningstickets en categoriseer ze voor een diepere analyse van hoe medewerkers voldoen aan de behoeften van de klant. Wijs cursussen toe om kennishiaten op te vullen. Meer informatie over Scorebuddy
Zakelijke sms-berichten voor teams.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer. Meer informatie over Heymarket
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Eenvoudige, versleutelbare en krachtige omnichannel-oplossing voor klantenservice voor organisaties die hun klanten het hoogste niveau van service willen bieden. Meer informatie over NABD System
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
CRM with sales and marketing automation
Leveraging the latest, proven technologies available today for commercial web development, OnContact CRM Software offers sales management, marketing automation, customer service and contact center functionalities. Meer informatie over OnContact CRM 7
Customer service software you can depend on
Customer service software you can depend on, with ticketing for email, live chat and voice. Available on cloud and on-premise. Meer informatie over DeskPRO
Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Cloud based help desk software for businesses of all sizes
Giva is a cloud-based, HIPAA compliant ITIL help desk software for any size organization. Highly customizable, but easy to deploy and accessible via mobile, tablet and desktop, eHelpDesk provides features for measuring customer satisfaction, responsiveness and team productivity. Meer informatie over Giva
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Alles-in-één software voor contactcenters
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo