Spraakanalyse software

Hier is onze lijst met apps voor Spraakanalyse software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

19 softwareopties

Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over XM for Customer Experience
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call... Meer informatie over JustCall
De Chorus Conversation Cloud is een door AI aangedreven tool die is ontworpen om elk verkoopgesprek en klantgerichte bijeenkomst vast te leggen en op te nemen om te analyseren en inzichten te vergaren. De cloudgebaseerde tool is bedoeld om teams te helpen meer klantgericht en gegevensgestuurd te worden en de afstemming binnen de gehele organisatie... Meer informatie over Chorus
SoapBox Labs bouwt spraakherkenningstechnologie voor kinderen. De bedrijfseigen technologie is ontworpen om persoonlijke en nauwkeurige resultaten te leveren voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud en met alle verschillende accenten en dialecten. SoapBox Labs houdt ook rekening met de onvoorspelbare spraakpatronen en het onvoorspelbare gedrag van... Meer informatie over SoapBox

Gerelateerde categorieën