Spraakanalyse software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Spraakanalyse software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Sorteren op
19 softwareopties
Door 100% van de klantinteracties te verwerken, biedt VoiceAnalytics automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek, waardoor kansen worden onthuld om de klantervaring en de prestaties van medewerkers in contactcenters te verbeteren.
Meer informatie over VoiceAnalytics
Realtime gespreksanalyse die medewerkers begeleidt en coacht om compliant te blijven, zodat ze zich uitsluitend kunnen richten op het oplossen van de vraag van de klant. Agent Assist bevat verschillende functies die de tevredenheid van medewerkers verbeteren, zoals geautomatiseerde pop-ups en gespreksafrondingen.
Meer informatie over AgentAssist
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren.
Meer informatie over Gong.io
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen.
Meer informatie over XM for Customer Experience
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call...
Meer informatie over JustCall
Sonix is een cloudgebaseerde audiotranscriptie-oplossing voor sectoren zoals journalistiek, rechten, onderzoek, onderwijs, videoproductie en meer. Het flexibele online platform kan audio- of videobestanden binnen enkele minuten automatisch converteren naar een transcript en biedt tools voor beoordeling en bewerking.
Meer informatie over Sonix
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te...
Meer informatie over Sprinklr
De Chorus Conversation Cloud is een door AI aangedreven tool die is ontworpen om elk verkoopgesprek en klantgerichte bijeenkomst vast te leggen en op te nemen om te analyseren en inzichten te vergaren. De cloudgebaseerde tool is bedoeld om teams te helpen meer klantgericht en gegevensgestuurd te worden en de afstemming binnen de gehele organisatie...
Meer informatie over Chorus
Krijg waardevolle inzichten op schaal in de activiteiten van de buitendienst met behulp van dit geavanceerde platform voor gespreksinformatie en geef de prestaties van je verkoopteam een boost.
Meer informatie over Modjo
Appen is een door kunstmatige intelligentie ondersteund platform dat is ontworpen om bedrijven in de sectoren informatietechnologie, automobiel, detailhandel, gezondheidszorg en andere sectoren toegang te geven tot trainingsgegevens om toepassingen te implementeren. Met de software kunnen werknemers activiteiten voor natuurlijke taalverwerking,...
Meer informatie over Appen
CallFinder® is de toonaangevende leverancier van beheerde, cloudgebaseerde SaaS-spraakanalyse, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptie met gespreksinzichten, zoals detectie van sentiment en emotie.
Meer informatie over CallFinder
Met het pakket van spraak-naar-tekst-API's van Rev.ai kunnen bedrijven downstreamtoepassingen bouwen. Spraakherkenningssoftware die is gebouwd op een spraakengine en is getraind om inhoud over verschillende onderwerpen te transcriberen met verschillende accenten voor verschillende sectoren.
Meer informatie over Rev.ai
SoapBox Labs bouwt spraakherkenningstechnologie voor kinderen. De bedrijfseigen technologie is ontworpen om persoonlijke en nauwkeurige resultaten te leveren voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud en met alle verschillende accenten en dialecten. SoapBox Labs houdt ook rekening met de onvoorspelbare spraakpatronen en het onvoorspelbare gedrag van...
Meer informatie over SoapBox
Met assist365 kun je de volledige klantenserviceworkflow automatiseren voor zowel inkomende als uitgaande zendingen. Van conversationele IVR tot het afhandelen van complexe vragen voor verschillende gebruikssituaties.
Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant
Intelligente CX-analyses om te begrijpen waarom je NPS daalt
Meer informatie over Clootrack
Contexta360 is een online platform voor spraakanalyse van telefonische klant-interacties. Voor de automatische analyse van het gesproken woord wordt gebruikgemaakt van spraakherkenning, natuurlijke taalverwerking en AI. Kern van de software is Core, waarmee alle overige modules communiceren.
Meer informatie over Contexta360
Videogebaseerd platform voor gebruikersonderzoek voor bedrijven en bureaus.
Meer informatie over GetWhy