Hier is onze lijst met apps voor NPS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

53 softwareopties

SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden en reacties kunnen evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Refiner is enquêtebeheer dat bedrijven helpt feedback van klanten te verzamelen en te analyseren om de percentages van het klantenbehoud te verbeteren. Organisaties kunnen widgets en sjablonen gebruiken om aanpasbare enquêtes aan te maken en meerkeuzevragen, open vragen, beoordelingen en notities toe te voegen. Meer informatie over Refiner
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Create NPS surveys in seconds, and get actionable insights that drive growth & reduce churn. Deliver NPS surveys through apps, websites, emails, and chatbots with Survicate. - Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free) - Ready-to-use templates included Meer informatie over Survicate
Verzend eenvoudige, merkeigen e-mail- en klanttevredenheidsonderzoeken voor directe feedback. Verzend je eigen merkeigen e-mails of gebruik inbeddingsknoppen om met je systeem te integreren. Reageer op individuele e-mailontvangers en bekijk de resultaten. Ontvang waarschuwingen wanneer je klanten ontevreden zijn om meteen op te reageren. Meer informatie over Customer Thermometer
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
Customer Happiness Index is a cloud-based predictive analytics platform that helps businesses in telecommunications, banking, and retail sectors predict the satisfaction levels of customers by analyzing the net promoter score (NPS). Meer informatie over Customer Happiness Index
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Met de Alchemer Activated NPS-oplossing kun je transformeren naar een klantgerichte organisatie. NPS-feedback van klanten wordt automatisch geleverd aan de teamleden die onmiddellijk actie kunnen ondernemen. Dankzij de NPS-oplossing voelen je klanten zich gehoord, waardoor hun feedback goud waard is. Meer informatie over Alchemer
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore). Meer informatie over AskNicely
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Blue 360 Degree Feedback automatiseert het verzamelen en verbeteren van feedback voor organisaties die zich bezighouden met ontwikkeling rond competentie, vaardigheden en leren. Meer informatie over Blue
UniFocus decision-making technology offers workforce management tools that help managers make smarter decisions. Meer informatie over UniFocus
Spark Chart is uitgebreide software voor enquêtes waarmee bedrijfsconsultants en -leiders elk type enquête kunnen creëren en implementeren. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare enquêtes en branding, kant-en-klare sjablonen, uitgebreide opties voor implementatie en volgen, voorwaardelijke logica en krachtige rapportage en het delen van... Meer informatie over Spark Chart
Listen360 is software voor klantenbinding die bedrijven van elke omvang helpt bij het verzamelen en beheren van klantfeedback, online beoordelingen en getuigenissen. Het stelt managers in staat om de opvattingen van klanten te volgen, feedback vast te leggen, vervolgstappen te ondernemen voor gesloten lussen, beoordelingen te plaatsen en inzicht... Meer informatie over Listen360
Launch surveys in almost any channel you can imagine, let the feedback collect for you automatically, take action on your feedback instantly with the help of automation. Meer informatie over Feedbackly
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Medallia is de marktleider in het beheer van ervaringen waarop meer dan duizend internationaal toonaangevende merken vertrouwen. Volgens het Total Economic Impact™-onderzoek van Forrester Consulting in opdracht van Medallia, kunnen organisaties die Medallia gebruiken binnen 3 jaar $ 35,6 miljoen aan waarde en een rendement van 591% realiseren. Meer informatie over Medallia Experience Cloud
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Xoxoday Empuls is a cloud-based solution designed to help HR personnel automate processes related to team communication, continuous feedback, & employee rewards. It lets users share ideas, daily tasks, updates, & more with team members in order to facilitate collaboration across the organization. Meer informatie over Xoxoday Empuls
Trustmary measures and collects NPS for companies and converts feedback into text and video reviews. It displays the testimonials on company websites for campaigns and social media. It's a fully automated testimonial tool that aims to generate more leads and boost conversions for online businesses. Meer informatie over Trustmary
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Meer informatie over Keatext
Netigate is a customer and employee feedback management software that helps businesses in construction, healthcare, and automotive conduct market research, employee exit interviews, NPS surveys, board evaluations, and more from within a unified platform. It enables staff members to utilize the built-in templates to create and preview multilingual... Meer informatie over Netigate
Chattermill is a cloud-based customer experience management software designed to help businesses capture, organize, and analyze customer feedback using analytics, natural language processing (NLP), and artificial intelligence (AI) technology. The platform lets organizations establish automated workflows with event-based triggers to record customer... Meer informatie over Chattermill
Take the stress out of creating surveys. doopoll is an easy-to-use survey platform, that saves you time and effort by helping you to create brilliant surveys, with zero fuss. Create, share, present, and analyse your surveys in just a few clicks. We've made every feature a breeze to use. Meer informatie over doopoll
ProProfs Survey Maker is a powerful survey tool which is used by educators, instructors, online marketers, and organizations to gather valuable customer feedback, market data, and much more. Create surveys easily, customize it based on your requirements or choose free our in built templates. Meer informatie over ProProfs Survey Maker
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Teams can share reviews across multiple platforms such as Twitter, LinkedIn, XING, Facebook, and corporate websites. Meer informatie over Retamo
Checkbox ontwikkelt professionele enquêtesoftware boordevol functies voor organisaties, teams en individuen. Beschikbaar in installeerbare en gehoste versies. Meer informatie over Checkbox Survey
Promoter.io’s Net Promoter System is a cloud-based Net Promoter Score (NPS) software which allows businesses to capture customer feedback & assess the loyalty of customer relationships, with the aim of driving growth & reducing customer churn. Promoter offers a guided best-practice approach to NPS. Meer informatie over Promoter.io
Surveyol is an online survey software designed to help small businesses, retailers, and schools create custom surveys using various color themes and fonts. Administrators can use predefined templates to prepare questionnaires for the app or event feedback, employee satisfaction, and other purposes. Meer informatie over Surveyol
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail. Meer informatie over SatisMeter
Promoter Ninja for NPS is a feedback collection and management tool which allows users to create and deploy Net Promoter Score surveys to customers via email Meer informatie over Promoter Ninja
eNPS is a cloud-based software that helps businesses monitor and track employees’ experiences using net promoter score (NPS) surveys. Supervisors can schedule and automatically send monthly or quarterly surveys to staff members via text messages or emails. Meer informatie over eNPS
MedBridge is an evidence-based LMS solution for healthcare professionals and organizations. Meer informatie over MedBridge
OTO biedt callcenters binnen 20 uur ontwikkelingstijd 100% inzicht in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd. Meer informatie over OTO
IntouchSurvey is designed to help businesses across retail, hospitality, grocery, and other sectors conduct electronic surveys for market research. The application enables managers to measure customer satisfaction scores, collect audience feedback, retain existing customers, and track employee productivity. Meer informatie over IntouchSurvey
Instant eXperience is een cloudgebaseerde oplossing voor feedbackbeheer die is ontworpen om de tevredenheid en betrokkenheid van klanten en medewerkers te vergroten door feedback van klanten over alle kanalen vast te leggen en vervolgens diepgaand te analyseren met realtime dashboards en meer. Meer informatie over Mediatech-cx
ClearlyRated is a net promoter score (NPS) software designed to help businesses measure client satisfaction and develop online reputation. It enables organizations to receive client feedback, ratings, reviews, and testimonials for various services and resolve client issues on a unified platform. Meer informatie over ClearlyRated
SoluCX is an NPS platform that measures customer satisfaction levels with a service or product, using intelligent forms that can be deployed from multiple channels, such as text message, email, app, and widget, according to the preferences of each company. Meer informatie over SoluCX
binds.co is a tool that helps businesses collect and measure customers' satisfaction rates and experiences in real-time using customizable online surveys shared across multiple channels, such as text messages, emails, widgets, and service kiosks. Meer informatie over binds.co
Bten is a CX platform for all businesses. Survey, Google My Business, and customer service chatbot tools in an all-in-one place. Meer informatie over bten
Touchpoint CX is a cloud-based customer experience (CX) management platform. It helps amplify voice of customer (VoC) initiatives and convert customer feedback into real-time insights and actions across an entire organization. Meer informatie over Touchpoint CX
Make better business decisions with data and feedback and receive automated suggestions for improvement. With Industrytics you can get a 360° overview of the data of your online presence and the feedback of your stakeholders and receive automated and databased suggestions for improvement. Meer informatie over Industrytics

Gerelateerde categorieën