NPS-software

Hier is onze lijst met apps voor NPS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

47 softwareopties

Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Empuls is een alles-in-één platform voor medewerkersbetrokkenheid en motivatie dat beloningen en erkenning, Pulse-enquêtes, eNPS-enquêtes, 1-op-1 feedback, sociaal intranet en menselijke analytics biedt in één krachtige oplossing. Empuls wordt vertrouwd door meer dan 1000 merken over de hele wereld en helpt organisaties om high-performing teams... Meer informatie over Empuls
Spark Chart is uitgebreide software voor enquêtes waarmee bedrijfsconsultants en -leiders elk type enquête kunnen creëren en implementeren. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare enquêtes en branding, kant-en-klare sjablonen, uitgebreide opties voor implementatie en volgen, voorwaardelijke logica en krachtige rapportage en het delen van... Meer informatie over Spark Chart
Listen360 is software voor klantenbinding die bedrijven van elke omvang helpt bij het verzamelen en beheren van klantfeedback, online beoordelingen en getuigenissen. Het stelt managers in staat om de opvattingen van klanten te volgen, feedback vast te leggen, vervolgstappen te ondernemen voor gesloten lussen, beoordelingen te plaatsen en inzicht... Meer informatie over Listen360
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden... Meer informatie over Delighted
Medallia is de marktleider in het beheer van ervaringen waarop meer dan duizend internationaal toonaangevende merken vertrouwen. Volgens het Total Economic Impact™-onderzoek van Forrester Consulting in opdracht van Medallia, kunnen organisaties die Medallia gebruiken binnen 3 jaar $ 35,6 miljoen aan waarde en een rendement van 591% realiseren. Meer informatie over Medallia Experience Cloud
Verzend eenvoudige, merkeigen e-mail- en klanttevredenheidsonderzoeken voor directe feedback. Verzend je eigen merkeigen e-mails of gebruik inbeddingsknoppen om met je systeem te integreren. Reageer op individuele e-mailontvangers en bekijk de resultaten. Ontvang waarschuwingen wanneer je klanten ontevreden zijn om meteen op te reageren. Meer informatie over Customer Thermometer

Gerelateerde categorieën