Hier is onze lijst met apps voor NPS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

71 softwareopties

SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden en reacties kunnen evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Maak binnen enkele seconden NPS-enquêtes en krijg bruikbare inzichten die de groei stimuleren en het verloop verminderen. Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots met Survicate. ✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij) ✅ Kant-en-klare sjablonen inbegrepen Meer informatie over Survicate
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Refiner is enquêtebeheer dat bedrijven helpt feedback van klanten te verzamelen en te analyseren om de percentages van het klantenbehoud te verbeteren. Organisaties kunnen widgets en sjablonen gebruiken om aanpasbare enquêtes aan te maken en meerkeuzevragen, open vragen, beoordelingen en notities toe te voegen. Meer informatie over Refiner
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Nicereply is een tool voor klanttevredenheidsonderzoek die is ontworpen voor ondersteuningsteams. Maak en verzend aantrekkelijke enquêtes met één klik om de klanttevredenheid, NPS en klantinspanningsscore te meten. Bekijk en meet feedback van klanten per medewerker, team of bedrijfsbreed. Meer informatie over Nicereply
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren. Meer informatie over GetFeedback
Verzend eenvoudige, merkeigen e-mail- en klanttevredenheidsonderzoeken voor directe feedback. Verzend je eigen merkeigen e-mails of gebruik inbeddingsknoppen om met je systeem te integreren. Reageer op individuele e-mailontvangers en bekijk de resultaten. Ontvang waarschuwingen wanneer je klanten ontevreden zijn om meteen op te reageren. Meer informatie over Customer Thermometer
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Customer Happiness Index is a cloud-based predictive analytics platform that helps businesses in telecommunications, banking, and retail sectors predict the satisfaction levels of customers by analyzing the net promoter score (NPS). Meer informatie over Customer Happiness Index
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Met de Alchemer Activated NPS-oplossing kun je transformeren naar een klantgerichte organisatie. NPS-feedback van klanten wordt automatisch geleverd aan de teamleden die onmiddellijk actie kunnen ondernemen. Dankzij de NPS-oplossing voelen je klanten zich gehoord, waardoor hun feedback goud waard is. Meer informatie over Alchemer
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore). Meer informatie over AskNicely
Qwary is a customer experience management software designed to help businesses in the hospitality, retail, healthcare, education, and other sectors gain insights into customer and employee feedback. Administrators can gain insights into net promoter score (NPS), customer effort score (CES), and customer satisfaction score (CSAT) on a unified... Meer informatie over Qwary
Empuls is een alles-in-één platform voor medewerkersbetrokkenheid en motivatie dat beloningen en erkenning, Pulse-enquêtes, eNPS-enquêtes, 1-op-1 feedback, sociaal intranet en menselijke analytics biedt in één krachtige oplossing. Empuls wordt vertrouwd door meer dan 1000 merken over de hele wereld en helpt organisaties om high-performing teams... Meer informatie over Empuls
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Blue 360 Degree Feedback automatiseert het verzamelen en verbeteren van feedback voor organisaties die zich bezighouden met ontwikkeling rond competentie, vaardigheden en leren. Meer informatie over Blue
Listen360 is software voor klantenbinding die bedrijven van elke omvang helpt bij het verzamelen en beheren van klantfeedback, online beoordelingen en getuigenissen. Het stelt managers in staat om de opvattingen van klanten te volgen, feedback vast te leggen, vervolgstappen te ondernemen voor gesloten lussen, beoordelingen te plaatsen en inzicht... Meer informatie over Listen360
UniFocus decision-making technology offers workforce management tools that help managers make smarter decisions. Meer informatie over UniFocus
Spark Chart is uitgebreide software voor enquêtes waarmee bedrijfsconsultants en -leiders elk type enquête kunnen creëren en implementeren. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare enquêtes en branding, kant-en-klare sjablonen, uitgebreide opties voor implementatie en volgen, voorwaardelijke logica en krachtige rapportage en het delen van... Meer informatie over Spark Chart
Start enquêtes in bijna elk kanaal dat je je kunt voorstellen, laat de feedback automatisch voor je verzamelen en onderneem onmiddellijk actie op je feedback met behulp van automatisering. Meer informatie over Feedbackly
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Medallia is de marktleider in het beheer van ervaringen waarop meer dan duizend internationaal toonaangevende merken vertrouwen. Volgens het Total Economic Impact™-onderzoek van Forrester Consulting in opdracht van Medallia, kunnen organisaties die Medallia gebruiken binnen 3 jaar $ 35,6 miljoen aan waarde en een rendement van 591% realiseren. Meer informatie over Medallia Experience Cloud
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Trustmary measures and collects NPS for companies and converts feedback into text and video reviews. It displays the testimonials on company websites for campaigns and social media. It's a fully automated testimonial tool that aims to generate more leads and boost conversions for online businesses. Meer informatie over Trustmary
youengage is a customer experience and engagement solution designed to help businesses interact with users at every step of the customer journey, generate leads, gain feedback, increase revenue, and capture data via a unified platform. It enables professionals to design quizzes using personality tests and knowledge quizzes and create and share... Meer informatie over youengage
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Meer informatie over Keatext
Netigate is a customer and employee feedback management software that helps businesses in construction, healthcare, and automotive conduct market research, employee exit interviews, NPS surveys, board evaluations, and more from within a unified platform. It enables staff members to utilize the built-in templates to create and preview multilingual... Meer informatie over Netigate
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. Meer informatie over Survey2Connnect
Chattermill is a cloud-based customer experience management software designed to help businesses capture, organize, and analyze customer feedback using analytics, natural language processing (NLP), and artificial intelligence (AI) technology. The platform lets organizations establish automated workflows with event-based triggers to record customer... Meer informatie over Chattermill
Take the stress out of creating surveys. doopoll is an easy-to-use survey platform, that saves you time and effort by helping you to create brilliant surveys, with zero fuss. Create, share, present, and analyse your surveys in just a few clicks. We've made every feature a breeze to use. Meer informatie over doopoll
ProProfs Survey Maker is a powerful survey tool which is used by educators, instructors, online marketers, and organizations to gather valuable customer feedback, market data, and much more. Create surveys easily, customize it based on your requirements or choose free our in built templates. Meer informatie over ProProfs Survey Maker
Business owners use AirVote QR smileys to monitor service levels through the eyes of their customers. This self-service platform is free forever for moderate use. Ideal customer: any brick-and-mortar business with a public restroom or a portable restroom operator Meer informatie over AirVote
allwers allows businesses to collect information about clients, analyze all comments and activate actions to achieve organizational objectives. Teams can measure and manage the employees' and improve productivity using action plans based on intelligent surveys. Meer informatie over allswers
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Teams can share reviews across multiple platforms such as Twitter, LinkedIn, XING, Facebook, and corporate websites. Meer informatie over Retamo
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback, identifying insights, and assigning targeted content to improve patient satisfaction. Meer informatie over MedBridge
Checkbox ontwikkelt professionele enquêtesoftware boordevol functies voor organisaties, teams en individuen. Beschikbaar in installeerbare en gehoste versies. Meer informatie over Checkbox Survey
Surveyol is an online survey software designed to help small businesses, retailers, and schools create custom surveys using various color themes and fonts. Administrators can use predefined templates to prepare questionnaires for the app or event feedback, employee satisfaction, and other purposes. Meer informatie over Surveyol
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail. Meer informatie over SatisMeter
Promoter Ninja for NPS is a feedback collection and management tool which allows users to create and deploy Net Promoter Score surveys to customers via email Meer informatie over Promoter Ninja
eNPS is a cloud-based software that helps businesses monitor and track employees’ experiences using net promoter score (NPS) surveys. Supervisors can schedule and automatically send monthly or quarterly surveys to staff members via text messages or emails. Meer informatie over eNPS

Gerelateerde categorieën