Hier is onze lijst met apps voor NPS Software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

17 apps
Sorteren op
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Verzamel realtime feedback van klanten met behulp van het NPS-framework.
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore). Meer informatie over AskNicely
Eenvoudige klanttevredenheidsonderzoeken voor het MKB
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
MySurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren, en professionals. De online enquêtetool MySurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Survey software for business consultants and leaders
Spark Chart is comprehensive survey software for business consultants and leaders to create and deploy any type of survey. Key features include customizable surveys and branding, ready-made templates, comprehensive deploy & track options, conditional logic and powerful reporting analytics & sharing. Meer informatie over Spark Chart
Verzamel, analyseer en beheer feedback op basis van Net Promoter Score® (NPS)
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Customer engagement software for feedback & online reviews
Listen360 is a customer engagement software designed to help businesses of all sizes collect and manage client feedback, online reviews and testimonials. It allows managers to monitor customer sentiments, capture feedback, follow-up on closed-loops, post reviews, and gain insights into preferences. Meer informatie over Listen360
De snelste manier om feedback van klanten te verzamelen
Alle tools die je nodig hebt om erachter te komen wat je klanten denken, wie ze zijn en waarom ze zich gedragen zoals ze doen. Op je website, via e-mail en in je mobiele toepassing. Meer informatie over Survicate
Platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Net Promoter Score & customer feedback collection
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Net Promoter Score & customer experience management software
Promoter.io’s Net Promoter System is a cloud-based Net Promoter Score (NPS) software which allows businesses to capture customer feedback & assess the loyalty of customer relationships, with the aim of driving growth & reducing customer churn. Promoter offers a guided best-practice approach to NPS. Meer informatie over Promoter.io
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Send Net Promoter Score (NPS) surveys to customers
Promoter Ninja for NPS is a feedback collection and management tool which allows users to create and deploy Net Promoter Score surveys to customers via email Meer informatie over Promoter Ninja
Tool voor enquêtebeheer voor het verzamelen en analyseren van feedback
Refiner is enquêtebeheer dat bedrijven helpt feedback van klanten te verzamelen en te analyseren om de percentages van het klantenbehoud te verbeteren. Organisaties kunnen widgets en sjablonen gebruiken om aanpasbare enquêtes aan te maken en meerkeuzevragen, open vragen, beoordelingen en notities toe te voegen. Meer informatie over Refiner
Platform voor feedback in de app voor het verzamelen van NPS-gegevens.
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail. Meer informatie over SatisMeter
Predictive analytics and net promoter score (NPS) platform
Customer Happiness Index is a cloud-based predictive analytics platform that helps businesses in telecommunications, banking, and retail sectors predict the satisfaction levels of customers by analyzing the net promoter score (NPS). Meer informatie over Customer Happiness Index