Hier is onze lijst met apps voor Food management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

38 softwareopties

Leg creativiteit vast, volg ontwikkeling, ontvang relevante gegevens en faciliteer samenwerking tussen teams. Apicbase biedt volledig uitgeruste cloudgebaseerde receptbeheersoftware voor foodservicebedrijven. Meer informatie over Apicbase Restaurant Management
Volledig uitgerust platform voor voorraad-, bestel- en factuurbeheer, ontworpen voor uitbaters van voedsel en dranken in enkelvoudige, meervoudige en commerciële stijl. Meer informatie over Marketman
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte formulieren, formulierimplementatie en het beheer van de gegevens die in de formulieren worden verzameld. Meer informatie over FORM OpX
TeamUltim is software voor teambeheer waarmee kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, horeca, het onderwijs en andere sectoren personeelsroosters, vrije dagen en andere gegevens kunnen beheren op basis van vereisten. Meer informatie over TeamUltim
Systeem voor levensmiddelen en dranken dat krachtige tools biedt om efficiënt klanten te winnen, te bedienen en opnieuw aan zich te binden. Meer informatie over Fimble
Deliverect is een tool voor het beheer van de bezorging van etenswaren die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van ordertracering, POS en opbrengstbeheer. Het stelt werknemers in staat om menu's te maken, workflows te configureren en meerdere online kanalen voor de bezorging van etenswaren af te handelen, waaronder UberEats,... Meer informatie over Deliverect
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
De eenvoudige manier voor foodservice-bedrijven om uurloonwerknemers te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met werknemers te communiceren. Bespaar tijd. Verbeter de verantwoording. Gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde software voor casemanagement voor human services/welzijnsdiensten. Ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Helpt... Meer informatie over CharityTracker
HotSchedules is een tool voor personeelsplanning voor het beheren van en communiceren met personeel, evenals het genereren van verkoopprognoses en rapporten en het werven van nieuw personeel. Meer informatie over HotSchedules
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurants en detailhandelbedrijven in staat stelt om inventaris te controleren en ook klanten, rapportage en personeel te beheren. Meer informatie over Epos Now
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
GOFRUGAL biedt detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen een reeks ERP- en POS-oplossingen die geschikt zijn voor meerdere transacties, met een cloudgebaseerde optie voor beheer van meerdere winkels, voorraadbeheer, inkoopautomatisering, BI-rapportage en gegevenssynchronisatie voor offline toegang. Meer informatie over GoFrugal
Flipdish is een platform voor mobiele en webbestellingen voor individuele restaurants, winkelketens en franchises om bestellingen te accepteren via hun eigen aangepaste mobiele apps. Meer informatie over Flipdish
Koomi POS is een verkooppuntoplossing die quick-service-restaurants en afhaalrestaurants helpt bij het stroomlijnen van de activiteiten. Met toepassingen voor foodtrucks, bakkerijen, bars, pizzeria's, ijssalons, franchises, saladebars en meer, ondersteunt Koomi POS efficiënt orderbeheer met snelle service. Meer informatie over MYR POS
FreshCheq is een tool voor voedselregistratie die is ontworpen om restaurants, foodtrucks en andere voedselbereidingsbedrijven te helpen de veiligheid te waarborgen met temperatuurlogboeken en checklists. Meer informatie over FreshCheq
Poster POS is een cloudgebaseerde point of sale-toepassing voor cafés, winkels en restaurants om menu's, bestellingen en benodigdheden snel en efficiënt te beheren. Meer informatie over Poster POS
Safefood 360° biedt een geïntegreerd platform waarmee voedselveiligheid en leveranciersrisico in één portal kunnen worden beheerd. Het biedt meer dan 35 modules om aan de behoeften van verschillende sectoren te voldoen en klanten kunnen maatwerk aanvragen voor extra functies. Meer informatie over Safefood 360°
Push is cloudgebaseerde software voor personeelsbeheer die je HR, loonadministratie, urenregistratie en planningstaken integreert in één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over Push Operations
Square for Restaurants is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) met ondersteuning voor restaurantactiviteiten op het gebied van dineren, afhalen en bezorgen. Het systeem biedt tools voor het beheer van zowel de klantgerichte activiteiten als het werk achter de schermen, en online bestellen, creditcardverwerking, mobiele betalingen, beheer... Meer informatie over Square for Restaurants
MarginEdge is een cloudgebaseerd platform voor restaurants van elke omvang voor factuurverwerking en voorraadbeheer. Belangrijke functies omvatten inkoop, kostenbeheer, facturering, beeldopname, receptdocumentatie, integratie van derden en aanpasbare rapportage. Meer informatie over MarginEdge
BlueCart is een online mobiel platform voor het beheer van groothandelbestellingen dat het ontvangen van bestellingen en het beheren van kopers sneller en eenvoudiger maakt. Dit platform heeft een CRM voor de verkoop, orderbeheer met betalingstermijnen en minimaal bestelbedrag, beheer van de leveringsroute en meer. Meer informatie over BlueCart
Simphony POS, van Oracle MICROS, is een cloudgebaseerde POS die is ontworpen om front-of-house, back-office en keukenactiviteiten te synchroniseren. Het platform helpt restaurants bij het beheren van processen met betrekking tot afhaal- en bezorgbestellingen, menu's en prijzen, klantloyaliteitsprogramma's, online betalingen en meer. Meer informatie over Simphony POS
Event Staff App helpt het saaie werk van het plannen en beheren van je evenementenpersoneel te automatiseren. Verminder de communicatietijd via sms-berichten, houd moeiteloos de tijd bij en beheer alle ploegendiensten. Meer informatie over Event Staff App
Nutritics voor foodservice: beheer receptkosten, voldoe aan de wetgeving inzake voedseletikettering, stel standaardwerkwijzen op en verstrek informatie aan klanten over allergenen en voeding. Meer informatie over Nutritics
Slurp! is cloudgebaseerde POS-software voor de iPad die is ontworpen om restaurants en cafés te helpen bij het beheren van bestellingen, het accepteren van betalingen, het bijhouden van de verkoop en het controleren van bedrijfsprestaties, met functies zoals tafel-, voorraad- en personeelsbeheer plus realtime rapportage, POS-integraties en meer. Meer informatie over Slurp!
Food Connex is een distributie- en trackingoplossing die is ontworpen om voedselverwerkende bedrijven te helpen bij het beheren van verkoop, bestellingen, inkoop, facturering, productie, klantspecificaties en meer. Met het systeem voor het beheer van verkooporders kunnen historische orders, voorraadniveaus en klantorders worden weergegeven. Meer informatie over Food Connex
Horeko is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in de horeca te helpen bij het maken van personeelsplanningen en het beheren van inkomsten. De belangrijkste functies zijn onder meer voorraadbeheer, interne berichtenuitwisseling, productiviteitsanalyse, veilige documentopslag, tagging, kostenberekening en inkoop. Meer informatie over Horeko
CrunchTime is een platform voor voedsel- en arbeidsactiviteiten voor de restaurantsector. Het platform biedt tools voor het beheren van voorraadbestellingen, controle van de voedselkosten, voorbereiding en veiligheid, franchising, personeelsplanning, naleving van de arbeidswetgeving, volgen van de supply chain, prognoses, afstemming van leverancie... Meer informatie over CrunchTime
Lumiform is software voor kwaliteitsbeheer die bedrijven in de sectoren voor voedingsmiddelen, horeca, productie, bouw, detailhandel, transport, logistiek, chemie en farmaceutica helpt bij het uitvoeren van audits, inspecties en beoordelingen om de veiligheidsprocedures in de hele organisatie te verbeteren. Meer informatie over Lumiform
LimeTray online voedselbestellingssysteem biedt restaurants hun eigen aangepaste online bestelportaal, zodat klanten bestellingen rechtstreeks vanaf de website van het restaurant kunnen plaatsen. Het platform biedt een kortingsprogramma, klantenloyaliteitssysteem, flexibele betalingsverwerkingsopties en meer. Meer informatie over LimeTray
Parsley is een cloudgebaseerde oplossing voor restaurantbeheer die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het beheren van recepten, kosten, facturering, keukens, voedingsanalyse en meer. Met Parsley kunnen gebruikers vanuit één centrale opslagplaats recepten zoeken, bewerken of vergelijken. Meer informatie over Parsley
Stock beheert voorraden via een gebruiksvriendelijke en zeer efficiënte tool, doet het tellen op papier of met behulp van tablets en mobiele telefoons. Beheert krimp of onopzettelijke verspilling van zowel producten als halffabrikaten. Beheert de redenen voor krimp en neemt maatregelen om verdere krimp te voorkomen. Meer informatie over Gstock
DinnerBooking is een boekingssysteem dat in 2004 is opgericht en gericht is op de horeca. Een boekingssysteem met de focus op kwaliteit en het creëren van het beste gastentraject. Kwaliteitsondersteuning van begin tot eind. Ga op werkdagen binnen 48 uur aan de slag met DinnerBooking. Meer informatie over DinnerBooking
EasyOrder is een online bestelecosysteem waarmee bedrijven in de voedings- en drankensector de omzet, klantenwerving en retentie kunnen verbeteren. Meer informatie over EasyOrder
xtraCHEF is een tool voor het verwerken van facturen en het analyseren van voedselkosten voor bedrijven in de restaurant- en horecasector. De cloudgebaseerde oplossing automatiseert taken zoals het parseren van facturen, kostenanalyse, gegevensinvoer, afstemming van inkooporders en leveranciersoverzichten en meer. Meer informatie over xtraCHEF
Formica Fraud is een AI-gestuurde oplossing voor fraudedetectie die bedrijven helpt frauduleuze activiteiten te detecteren, voorkomen en bewaken met behulp van aangepaste workflows en machine learning. Meer informatie over Formica Fraud

Gerelateerde categorieën