Hier is onze lijst met apps voor Software voor uitgavenbeheer. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

40 apps
Sorteren op
Modern Spend Management
Approve.com helps companies to establish a proper spend management process. Meer informatie over Approve.com
Cloudoplossing voor bedrijfsuitgaven en procesefficiëntie
De cloudgebaseerde oplossing van Fraxion voor uitgavenbeheer stroomlijnt kostenbeheersing, inkoop, beleidsnaleving, risicobeheer en bestedingsanalyse met een reeks tools die de inkoop, uitgaven, reizen, facturering tot betalingen, leveranciers- en catalogusbeheer vereenvoudigen en controleren. Meer informatie over Fraxion
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
Precoro is een robuust systeem voor het hele proces van inkoop tot betaling voor je bedrijf. Geautomatiseerde inkoop, eenvoudige sourcing en uitgavenanalyses, alles in één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Precoro
Uitgavenbeheer en onkostenregistratie
Haslle is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer en onkostenregistratie voor teams. Het platform, dat werkt met slimme betaalpassen, stelt bedrijven in staat om vanaf één plek bedrijfsbudgetten, aankopen door werknemers, facturen, abonnementen en meer te beheren en bij te houden. Meer informatie over Haslle
Het einde van verspilde uitgaven
ProcurementExpress.com is smartphonevriendelijk voor snellere goedkeuring van inkooporders, gebruiksvriendelijk (zelfs voor minder technische mensen) en zorgt ervoor dat inkooporders niet meer langs meerdere kantoren hoeven voor goedkeuring. En de installatie is binnen enkele minuten geregeld. Bekijk de gratis proefversie van 7 dagen om te zien... Meer informatie over ProcurementExpress.com
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk is het alles-in-één uitgavenplatform dat financiële teams in staat stelt om de juiste balans te vinden tussen controle door het bedrijf en autonomie van medewerkers. Meer informatie over Spendesk
Inkoopoplossing voor kleine tot grote organisaties
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Oplossing voor inkoop tot betaling om het uitgavenbeheer te vereenvoudigen
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Certify AP
Helpdesksoftware voor HR-vragen
NeeyamoWorks ServiceDesk is een ticketsysteem en ondersteuningshub, ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren, toewijzen en oplossen van vragen van werknemers. Het kan door bedrijven worden gebruikt om hun werknemers een self-service kennishub en een ticketsysteem te bieden om hun HR-gerelateerde twijfels of vragen op te lossen. Meer informatie over NeeyamoWorks
Reizen, uitgaven en facturen - geautomatiseerd en onder controle.
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Zakelijke betaalkaarten en geautomatiseerde onkostendeclaratie
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Uitgaven- en leveranciersbeheer met automatisering
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Spend management software
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Meer informatie over Coupa
Software voor realtime beheer van personeelsuitgaven
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards af te stemmen en je uitgavenbeleid te implementeren met realtime inzichten en rapportage. Meer informatie over Abacus
Uitgavenbeheer en creditcards met regels over bestedingen
Emburse Cards stelt het financiële team en bedrijfsmanagers in staat om creditcards aan te maken en aan werknemers te geven om hun budget op schema te houden. Het aanpasbare platform geeft gebruikers volledige controle over hun bedrijfs- en personeelsuitgaven, met ingebouwde regels over bestedingen. Meer informatie over Emburse Cards
Control Spend & Lower Costs
Cloud-based procurement management software for managing direct and indirect purchases. Companies save an average of 15% on purchases after implementing Tradogram. Meer informatie over TRADOGRAM
Bevrijd je crediteurenadministratie.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop klanten hun rekeningen betalen. Meer informatie over AvidXchange
Intelligent and Scalable Accounts Payable Automation
Finly: A cloud-based finance software designed to automate accounts payable (travel & business expenses, petty cash, utility/Agreement Based payments,  Vendor payments, etc.)The platform power the users with complete control & visibility to track spends in real-time and uncover financial analytics. Meer informatie over Finly.io
Online uitgavenbeheer voor het beheersen van de uitgaven van werknemers
PEX is een oplossing voor zakelijk uitgavenbeheer die populaire boekhoudsoftware integreert met prepaid-betaalkaarten om de uitgaven van werknemers te controleren en te beperken. Meer informatie over PEX
Business commerce partnering
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Meer informatie over SAP Ariba
Corporate card and expense management platform
Ramp is a cloud-based expense and spend management solution that provides businesses with virtual corporate cards for employees and allows them to track and manage company spending. The platform helps businesses to track trends in spending and identify areas where costs could be cut. Meer informatie over Ramp
Business travel booking portal with native mobile apps
Lanes & Planes provides an online portal and native mobile apps for booking and managing all aspects of business travel. The software combines an efficient travel management system with a 24/7 concierge service for all business travelers. Meer informatie over Lanes & Planes
Inkoopoplossing voor het beheren van aankopen
Proactis is een geïntegreerde oplossing voor uitgavenbeheer waarmee bedrijven de uitgaven van inkoopprojecten kunnen volgen en inkoopprocessen kunnen stroomlijnen. Met het administratieve dashboard kunnen professionals een overzicht krijgen van lopende taken en analytische rapporten genereren. Meer informatie over Proactis
Platform voor uitgavenbeheer met automatisering van crediteuren
Airbase is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen met uitgavenbeheer, factuurbetalingen, boekhoudautomatisering en realtime rapportage. De software biedt virtuele en bedrijfskaarten waarmee werknemers aankopen kunnen doen en aan het bedrijfsbeleid kunnen voldoen. Meer informatie over Airbase
Expenses management and travel booking on Salesforce
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform. It enables fast expense submission, expense tracking and expense reporting with optional travel search and travel booking all from a single platform, with real-time analytics. Meer informatie over SalesTrip
Purchasing software for businesses with multiple vendors.
Negotiatus is purchasing software that is transforming the way business administrators and users place orders, control spend, and submit payment across their vendors. Meer informatie over Negotiatus
Request, approve, and track company spending in real-time
Teampay is a new way to manage spend, giving you proactive controls and real-time visibility without slowing down your employees. Meer informatie over Teampay
Automated accounts payable & invoice processing
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) software
TYASuite is a Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) software designed to help businesses manage sales orders, vendors, projects, and inventories on a centralized platform. Meer informatie over TYASuite
Een compleet, geïntegreerd source-to-pay-pakket
Ivalua is een geïntegreerd source-to-pay-pakket dat is ontworpen voor het beheer van de inkoop en toeleveringsketen. Het cloudgebaseerde platform biedt een reeks hulpprogramma's waarmee bedrijven hun toeleveringsketenproces kunnen digitaliseren, uitgaven kunnen beheren en inkoop kunnen verbeteren door middel van realtime gegevens en overzicht van... Meer informatie over Ivalua
Uniform inkoopplatform voor het stroomlijnen van het proces van inkoop tot betaling
GEP SMART is een uniform inkoopplatform dat uitgebreide functies voor sourcing, contractbeheer, het bijhouden van besparingen, leveranciersbeheer, uitgavenanalyse en functionaliteit van het proces van inkoop tot betaling levert in één uniform platform om een grotere efficiëntie en prestaties te bevorderen. Meer informatie over GEP SMART
Expense management and spend analysis platform
Soldo combines prepaid company cards with a management platform. The brighter way to manage spending. Meer informatie over Soldo
Spend management software for businesses of all sizes
Yordex is a spend management software that helps businesses of all sizes handle expenses, suppliers, subscriptions, invoices, approvals, and more on a centralized platform. It allows supervisors to set up and track spending budgets across specific invoices, purchase orders, and recurring payments. Meer informatie over Yordex
Corporate travel and expense management platform
Expense8 is a cloud-based corporate travel and expense management solution designed to help businesses streamline their expense reconciliation processes. Key features include policy management, expense tracking, business intelligence reporting, and an online booking tool. Meer informatie over Expense8
Business intelligence and spend analysis solution
Spendency is a cloud-based spend analysis solution that helps businesses create purchasing strategies, manage data, sort categories, and generate reports. The software includes data security features such as secure login, two-factor authentication, and encryption to protect against data breaches. Meer informatie over Spendency
Procurement and spend analytics platform
Sievo is a cloud-based procurement analytics solution designed to help businesses manage spend analysis, contract management, procurement benchmarking, and more. The AI-enabled software allows users to extract and classify data from across the entire company, improving decision making. Meer informatie over Sievo
Spend analysis and classification platform
Zycus Spend Analysis is a cloud-based spend management solution designed to help businesses analyze, track, and classify spend data. The centralized platform allows users to identify and calculate market trends, cost drivers, and commodity prices. Meer informatie over Zycus Spend Analysis
Cloud-based spend and supplier management software
Eved is a cloud-based spend management software designed to help businesses automate and manage invoice processing, digital payments, and supplier information on a centralized platform. Using custom dashboards and actionable analytics, administrators can track the real-time status of payments. Meer informatie over Eved