Hier is onze lijst met apps voor Software voor uitgavenbeheer. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

146 softwareopties

Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Meer informatie over Tipalti
Wallester helpt andere bedrijven om VISA-bedrijfskaarten uit te geven en hun bedrijfsuitgaven te stroomlijnen. Meer informatie over Wallester
SaaS-oplossing voor digitalisering en beheer van tickets, facturen en onkostendeclaraties. Een oplossing die eenvoudig kan worden geïntegreerd met andere software dankzij openbare API's die beschikbaar zijn en met een breed scala aan functionaliteiten, allemaal voor één prijs. Meer informatie over XPENDOR
Beheer al je zakelijke onkosten moeiteloos binnen een paar seconden. Geautomatiseerd uitgavenbeheer, gestroomlijnde goedkeuringen, slimme budgettering en onkostenregistratie, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één cloudgebaseerde app. Meer informatie over Precoro
Compleet uitgavenbeheer voor inkoop en goedkeuringen, aankoop, onkostenbeheer en uitgavenanalyse. Meer informatie over Fraxion
Maak je je zorgen dat werknemers het bedrijfsgeld uitgeven zonder volledige transparantie? Zet je zorgen om naar gemoedsrust, met de volledige controle over elke cent die in jouw bedrijf wordt besteed. Eenvoudig en effectief inkooporderbeheer voor het hele team. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Rydoo Expense is een toonaangevende oplossing voor het beheer van zakelijke onkosten die het onkostenbeheerproces automatiseert voor middelgrote tot snelgroeiende bedrijven en ondernemingen. Meer informatie over Rydoo
Chrome River biedt onkostenrapportage voor middelgrote en wereldwijde organisaties via een intuïtieve app die consistent is op alle apparaten en schermgroottes. Meer informatie over Emburse Chrome River Expense
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Emburse Certify AP
Cloudgebaseerde bedrijfssoftware voor uitgavenbeheer. De onkostenmanager van Klippa bespaart je tijd, verlaagt de kosten en voorkomt fraude. Een zeer efficiënte softwareoplossing voor bedrijven die minder tijd kwijt willen zijn aan de verwerking van onkostendeclaraties en veilige goedkeuringsworkflows willen opzetten. Boek vandaag nog een... Meer informatie over Klippa Expense Management
Intergiro is een cloudgebaseerd platform waarmee bedrijven hun bankactiviteiten kunnen beheren. Integreer je financiële diensten in je eigen producten, zorg dat je moderne virtuele kaarten kunt uitgeven, creëer in-app betaalmethoden, zet een nieuwe neobank op, zet traditionele kaartprogramma's op of voeg IBAN-accounts met meerdere valuta's aan je... Meer informatie over Intergiro
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. Meer informatie over Rippling
Wrike is een platform voor werkmanagement dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn onkostendeclaraties, urenregistratietools en aangepaste analysedashboards. Neem de controle over je uitgaven en controleer je middelen om de winst van je organisatie te verhogen. Meer informatie over Wrike
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Meer informatie over Happay
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Het handige systeem voor onkostendeclaraties. Voor gebruikers en onkostenbeheerders maakt dit platform onkostendeclaraties eenvoudig, geautomatiseerd en geïntegreerd. ExpensePoint helpt processen van onkostendeclaratie te automatiseren en stroomlijnen vanaf de creatie tot aan indiening en goedkeuring, met onder andere een afbeeldingsysteem voor... Meer informatie over ExpensePoint
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Plooto is er voor accountants en boekhouders die hun praktijk willen opschalen met crediteuren en debiteuren. Plooto biedt end-to-end automatisering van crediteuren en debiteuren met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen, waardoor talloze uren worden bespaard op crediteuren- en debiteurenprocessen. Meer informatie over Plooto
Spendwise - voorheen Officewise - is een interactieve cloudgebaseerde boekhoudoplossing die kleine en middelgrote bedrijven helpt bij het beheren van hun boekhoudkundige en financiële activiteiten. Meer informatie over Spendwise
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die financiële teams volledige controle en zichtbaarheid geeft over de bedrijfsuitgaven. Meer informatie over Spendesk
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Dit zeer uitgebreide pakket van oplossingen voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid voor Australië en Nieuw-Zeeland kan gezamenlijk of zelfstandig worden gebruikt en is configureerbaar volgens de processen en workflows van jouw organisatie. Meer informatie over ELMO Software
TripActions is een platform voor reismanagement waarmee financiële teams, human resource-teams en reismanagers kunnen samenwerken bij het bouwen, beheren en schalen van een programma voor het beheren van bedrijfsreizen. Met de native mobiele apps kunnen werknemers overal een zakenreis zoeken en boeken. Meer informatie over TripActions
Fyle biedt de eenvoudigste gebruikerservaring voor werknemers om uitgaven bij te houden en in te dienen, terwijl het het krachtigste platform biedt voor realtime zichtbaarheid, controle en naleving. Fyle gebruikt AI voor realtime OCR (Optical Character Recognition) en beleidscontroles die 10 x tijd en geld besparen voor financiële en boekhoudteams. Meer informatie over Fyle
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Asite’s Construction Management Software simplifies construction management. Bring all your project information together onto an organized, secure, cloud-base platform. You’ll get instant visibility into your project status. Plus, the control and automation tools to keep your project on track. Meer informatie over Asite
Brex is the only account you’ll ever need. Payments, cards, capital, and spend management all in one place. Brex makes it easy for finance teams and employees to spend smart, grow fast, and enjoy the ride. Meer informatie over Brex
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop klanten hun rekeningen betalen. Meer informatie over AvidXchange
Soldo combineert slimme prepaid bedrijfskaarten met een beheerplatform. De ideale manier om uitgaven te beheren. Meer informatie over Soldo
Geïntegreerd proces van aanvraag tot inkooporder tot factuur met goedkeuringen op meerdere niveaus, inclusief RFQ-bodanalyse, RFI, ontvangst, leveranciersbeheer en positieve beoordelingen Meer informatie over eBuyerAssist Platform
Al meer dan 30 jaar bewezen door 1000 klanten, met geldteruggarantie! Bellwether is gemakkelijk te gebruiken voor kleine en middelgrote bedrijven om 50-1000 inkooporders per maand te beheren. Meer informatie over Bellwether PO and Inventory
Hybrent is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven in de gezondheidszorg helpt, zoals artsenpraktijken, ambulante chirurgische centra, ziekenhuizen, instellingen voor langdurige zorg en managementgroepen bij het automatiseren en stroomlijnen van supply chain-, inkoop- en voorraadcontroleprocessen. Meer informatie over Hybrent
Lola is een cloudgebaseerde reismanagementoplossing voor zakenreizen die tools biedt voor het boeken van vluchten en accommodatie, beheer van reisbeleid, automatisch bijhouden van uitgaven en uitgavenrapportage. Hiermee kunnen bedrijven reisplannen voor werknemers plannen, boeken, beheren en analyseren. Meer informatie over Lola
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren. Meer informatie over Digital Purchase Order
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards af te stemmen en je uitgavenbeleid te implementeren met realtime inzichten en rapportage. Meer informatie over Emburse Abacus
Order simplifies buying for businesses. From the moment you purchase through the moment you pay, Order works in-stride with your team as well as your existing vendors, workflows, and current software products for a simple, streamlined experience. Meer informatie over Order
Egencia is an easy-to-use technology platform that helps travel managers streamline the corporate travel booking process, manage travel spend and risk, advance traveler well-being, and maximize return on investment (ROI) for their business travel program. Meer informatie over Egencia Suite
Airbase is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen met uitgavenbeheer, factuurbetalingen, boekhoudautomatisering en realtime rapportage. De software biedt virtuele en bedrijfskaarten waarmee werknemers aankopen kunnen doen en aan het bedrijfsbeleid kunnen voldoen. Meer informatie over Airbase
The TYASuite Procurement to Pay tool is a user-friendly, effective cloud-based software perfect for small, medium, and large businesses with up to 100 staff. The product comes stacked with functionalities simultaneously simple to utilize. Meer informatie over TYASuite
Emburse Cards stelt het financiële team en bedrijfsmanagers in staat om creditcards aan te maken en aan werknemers te geven om hun budget op schema te houden. Het aanpasbare platform geeft gebruikers volledige controle over hun bedrijfs- en personeelsuitgaven, met ingebouwde regels over bestedingen. Meer informatie over Emburse Cards
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Meer informatie over SAP Ariba
Het cloudgebaseerde pakket van financiële toepassingen van Coupa biedt zichtbaarheid en controle over alle uitgaven in je bedrijf; inkoop, kosten en crediteurenadministratie. Meer informatie over Coupa Business Spend Management
Ramp is een cloudgebaseerde oplossing voor onkosten- en uitgavenbeheer die bedrijven virtuele bedrijfskaarten voor werknemers biedt en waarmee ze de bedrijfsuitgaven kunnen volgen en beheren. Het platform helpt bedrijven om trends in uitgaven bij te houden en gebieden te aan te wijzen waar kosten kunnen worden bespaard. Meer informatie over Ramp

Gerelateerde categorieën