Hier is onze lijst met apps voor Software voor uitgavenbeheer. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

32 apps
Sorteren op
Cloudoplossing voor bedrijfsuitgaven en procesefficiëntie
De cloudgebaseerde oplossing van Fraxion voor uitgavenbeheer stroomlijnt kostenbeheersing, inkoop, beleidsnaleving, risicobeheer en bestedingsanalyse met een reeks tools die de inkoop, uitgaven, reizen, facturering tot betalingen, leveranciers- en catalogusbeheer vereenvoudigen en controleren. Meer informatie over Fraxion
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
Precoro is een robuust systeem voor het hele proces van inkoop tot betaling voor je bedrijf. Geautomatiseerde inkoop, eenvoudige sourcing en uitgavenanalyses, alles in één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Precoro
Het einde van verspilde uitgaven
ProcurementExpress.com is smartphonevriendelijk voor snellere goedkeuring van inkooporders, gebruiksvriendelijk (zelfs voor minder technische mensen) en zorgt ervoor dat inkooporders niet meer langs meerdere kantoren hoeven voor goedkeuring. En de installatie is binnen enkele minuten geregeld. Bekijk de gratis proefversie van 7 dagen om te zien... Meer informatie over ProcurementExpress.com
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk is het alles-in-één uitgavenplatform dat financiële teams in staat stelt om de juiste balans te vinden tussen controle door het bedrijf en autonomie van medewerkers. Meer informatie over Spendesk
Inkoopoplossing voor kleine tot grote organisaties
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Oplossing voor inkoop tot betaling om het uitgavenbeheer te vereenvoudigen
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Certify AP
Reizen, uitgaven en facturen - geautomatiseerd en onder controle.
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Zakelijke betaalkaarten en geautomatiseerde onkostendeclaratie
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Uitgaven- en leveranciersbeheer met automatisering
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Spend management software
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Meer informatie over Coupa
Real-time employee expense management software
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy with real time insights and reporting. Meer informatie over Abacus
Expense management & credit cards with spending rules
Emburse Cards enables the finance team and business managers to create and distribute credit cards to employees to keep their budget on track. The customizable platform gives users full control over their business and employee expenses with built-in spending rules. Meer informatie over Emburse
Control Spend. Lower Costs.
Cloud-based procurement management software for managing direct and indirect purchases Meer informatie over TRADOGRAM
Online expense management for controlling employee spending
PEX is an expense management solution for business that integrates popular accounting software with prepaid debit cards to control and limit employee spending Meer informatie over PEX
Intelligent and Scalable Accounts Payable Automation
Finly: A cloud-based finance software designed to automate accounts payable (travel & business expenses, petty cash, utility/Agreement Based payments,  Vendor payments, etc.)The platform power the users with complete control & visibility to track spends in real-time and uncover financial analytics. Meer informatie over Finly.io
Business travel booking portal with native mobile apps
Lanes & Planes provides an online portal and native mobile apps for booking and managing all aspects of business travel. The software combines an efficient travel management system with a 24/7 concierge service for all business travelers. Meer informatie over Lanes & Planes
Procurement solution for managing purchases
Proactis is an integrated spend management solution that allows businesses to monitor the expenditure of sourcing projects and streamline procurement processes. With the administrative dashboard, professionals can get an overview of ongoing tasks and generate analytical reports. Meer informatie over Proactis
Expenses management and travel booking on Salesforce
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform. It enables fast expense submission, expense tracking and expense reporting with optional travel search and travel booking all from a single platform, with real-time analytics. Meer informatie over SalesTrip
Spend management platform with accounts payable automation
Airbase is a cloud-based spend management solution designed to help businesses with spend control, bill payments, accounting automation, and real-time reporting. The software offers virtual and corporate cards that enable employees to make purchases while complying with company policies. Meer informatie over Airbase
Request, approve, and track company spending in real-time
Teampay is a new way to manage spend, giving you proactive controls and real-time visibility without slowing down your employees. Meer informatie over Teampay
Automated accounts payable & invoice processing
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Purchasing software for businesses with multiple vendors.
Negotiatus is purchasing software that is transforming the way business administrators and users place orders, control spend, and submit payment across their vendors. Meer informatie over Negotiatus
Een compleet, geïntegreerd source-to-pay-pakket
Ivalua is een geïntegreerd source-to-pay-pakket dat is ontworpen voor het beheer van de inkoop en toeleveringsketen. Het cloudgebaseerde platform biedt een reeks hulpprogramma's waarmee bedrijven hun toeleveringsketenproces kunnen digitaliseren, uitgaven kunnen beheren en inkoop kunnen verbeteren door middel van realtime gegevens en overzicht van... Meer informatie over Ivalua
Unified Procurement Platform for Streamlining Source-to-Pay
GEP SMART is a unified procurement platform that delivers comprehensive sourcing, contract management, savings tracking, supplier management, spend analysis, and procure-to-pay functionality in a single, unified platform to help drive greater efficiency and performance Meer informatie over GEP SMART
Expense management and spend analysis platform
Soldo is a cloud-based spend management solution designed to help businesses with expense reporting, spend control, receipt management, and real-time tracking. The platform offers prepaid virtual and physical credit cards with built-in budgets and rules to manage employee spending. Meer informatie over Soldo
Corporate travel and expense management platform
Expense8 is a cloud-based corporate travel and expense management solution designed to help businesses streamline their expense reconciliation processes. Key features include policy management, expense tracking, business intelligence reporting, and an online booking tool. Meer informatie over Expense8
Business intelligence and spend analysis solution
Spendency is a cloud-based spend analysis solution that helps businesses create purchasing strategies, manage data, sort categories, and generate reports. The software includes data security features such as secure login, two-factor authentication, and encryption to protect against data breaches. Meer informatie over Spendency
Procurement and spend analytics platform
Sievo is a cloud-based procurement analytics solution designed to help businesses manage spend analysis, contract management, procurement benchmarking, and more. The AI-enabled software allows users to extract and classify data from across the entire company, improving decision making. Meer informatie over Sievo
Spend analysis and classification platform
Zycus Spend Analysis is a cloud-based spend management solution designed to help businesses analyze, track, and classify spend data. The centralized platform allows users to identify and calculate market trends, cost drivers, and commodity prices. Meer informatie over Zycus Spend Analysis
Expense tracking and management for HR teams
NeeyamoWorks Expense is a cloud-based expense tracking tool for HR teams, which allows employees to log their company expenses through digitized processes. The fully-automated solution facilitates automated submissions, OCR receipt scanning, approval process control, submission tracking, and more. Meer informatie over NeeyamoWorks Expense