Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

279 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een tool voor werken op afstand waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
Flexibele software voor werken op afstand die de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe en geef realtime voortgangsupdates. Meer informatie over monday.com
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is moderne intranetsoftware die is gericht op het verbeteren van de interne communicatie. Het integreert exclusief met Google Workspace en biedt gebruikers een contentmanagementsysteem, analyse van medewerkersbetrokkenheid, machtigingsbeheer en merkaanpassing en de overige samenwerkingstools van Google. Meer informatie over Happeo
Best-in-class software for collaboration and team communications
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Meer informatie over Talkspirit
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking dat teams op afstand in staat stelt om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin samen te werken met... Meer informatie over Miro
Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over Resource Guru
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd doorbrengen tijdens de werkdag. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken door je werknemers zijn geopend en bekijk om de paar minuten schermopnames van het computerscherm terwijl je ze werken. Meer informatie over Time Doctor
Software voor tests voorafgaand aan indiensttreding voor HR-professionals
TestGorilla is software voor tests voorafgaand aan indiensttreding die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van de volledige wervingscyclus, van het maken van beoordelingen en het uitnodigen van kandidaten tot het uitvoeren van een diepgaande evaluatie van de resultaten. Meer informatie over TestGorilla
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light
Cloudgebaseerde samenwerkingstool voor bedrijven van elke omvang
LiveWebinar van RTCLab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform waarmee gebruikers via hun webbrowser webinars, vergaderingen, trainingen, live streaming en meer kunnen uitvoeren. Het werkt op alle apparaten, inclusief pc's, Smart TV's en mobiele apparaten en kan worden geïntegreerd met meerdere tools voor marketing automation. Meer informatie over LiveWebinar
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Houd virtuele vergaderingen, maak agenda's, leg notulen vast, wijs taken toe en beheer taken tussen vergaderingen, stem digitaal en onderteken documenten. Start een gratis proefversie (geen... Meer informatie over Boardable
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer werk op afstand op efficiënte wijze zonder in te leveren op projectkwaliteit en klantrelaties. Meer informatie over Forecast
Systeem voor het beheer van freelancers
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Shortlist
Creëren van aangepaste online database
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt eenvoudig een unieke webdatabase-app bouwen om gegevens die je gebruikt in je routinewerk te verzamelen, delen en beheren. Het systeem is volledig aanpasbaar. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk
Cloudgebaseerde oplossing voor videosollicitaties voor bedrijven van elke omvang
myInterview is een toonaangevend videogesprekplatform op ondernemingsniveau dat gewoon gratis is. Met meer dan 2.000.000 verwerkte sollicitatiegesprekken kunnen recruiters kandidaten snel beoordelen en bepalen of ze geschikt zijn. Vertrouwd door Fortune 500-bedrijven en kleine bedrijven. Meer informatie over myInterview
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Accelo
Ontwikkelingsplatform voor het beheren van compilatie, test en vrijgave
Incredibuild is een cloudgebaseerd en lokaal flexibel ontwikkelingsplatform dat bedrijven in de sectoren IT, financiën, productie, automobiel en verschillende andere sectoren helpt bij het stroomlijnen van compilaties, testen en automatiseringsprocessen tijdens het bouwen van toepassingen. Meer informatie over Incredibuild
Remote desktop, VDI & data loss prevention (DLP) software
Kasm is designed to help businesses of all sizes manage remote applications and desktops and secure systems from malware, ransomware, and phishing attacks. The application enables IT teams to create, deploy, and configure virtual machines through an integrated virtual desktop infrastructure (VDI). Meer informatie over Kasm
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Virtueel privénetwerk voor externe en gedistribueerde teams
GoodAccess is een VPN (Virtual Private Network) dat is ontworpen om externe teams te helpen toegang te krijgen tot kritieke informatie en bedrijfssystemen in een veilig netwerk. IT-beheerders kunnen een bedieningspaneel gebruiken om toegang te krijgen tot een virtuele gateway, specifieke IP-adressen op de witte lijst te zetten en toepassingen te... Meer informatie over GoodAccess
Software voor cyberbeveiliging voor detectie van eindpuntbedreigingen
Malwarebytes is software voor netwerkbeveiliging waarmee bedrijven potentiële cyberdreigingen op netwerken of bedrijfsservers kunnen identificeren en detecteren. Met het cloudgebaseerde Malwarebytes Nebula-platform kunnen beheerders inzicht krijgen in bedreigingspatronen vanuit het centrale dashboard. Meer informatie over Malwarebytes Endpoint Protection
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Taakbeheer, urenregistratie en boekhouding voor het MKB
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
Oplossing voor toegang op afstand voor professionals en teams
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Tijd- en aanwezigheidsregistratie voor teams
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Alles-in-één werkruimte voor projectmanagement.
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Tool voor management binnen social media voor bureaus
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Platform voor het plannen van vergaderruimten en videoconferenties
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Platform voor werknemerservaring om iedereen te betrekken en te verbinden
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Volgen van medewerkers en productiviteit voor externe teams
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Tijdregistratie, taakbeheer en projectmanagement.
Intervals is webgebaseerde software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportagefuncties. Intervals is ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project... Meer informatie over Intervals
Cloudgebaseerd identiteitsbeheer en systeem voor eenmalige aanmelding
Het OneLogin cloudgebaseerde platform voor identiteitsbeheer biedt veilige eenmalige aanmelding, meervoudige authenticatie en directory-integratie met AD en LDAP. Meer informatie over OneLogin
Detectie van interne bedreigingen en voorkoming van gegevensverlies
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind... Meer informatie over Teramind
Oplossing voor digitale werkruimte en samenwerkingsbeheer
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over Mural
Cloudgebaseerd pakket voor het beheer van IT-activiteiten
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
Cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor kennisbeheer
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Beheer- en samenwerkingsplatform voor bestuursvergaderingen
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Platform voor videogesprekken om sneller betere kandidaten in dienst te nemen.
EasyHire.me is een online videogespreksplatform dat on-demand en live videogesprekken biedt en ook analyse en samenwerking mogelijk maakt om het wervingsproces te versnellen. Meer informatie over EasyHire
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Sociale, collaboratieve intranetsoftware voor organisaties
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Cloud-telefonie voor verkoop
Channels is de enige app die je nodig hebt om je klantenservice te versterken. Dankzij integraties met platforms zoals Shopify, Magento en Pipedrive toont Channels je cruciale klantgegevens zodra ze je bellen, zodat je meteen ter zake kunt komen. Meer informatie over Channels
Projectmanagement voor teams
Beesbusy is een cloudgebaseerde projectplanning- en taakbeheertool die teams helpt bij samenwerking en planning. Teams kunnen het online platform gebruiken om taken, vergaderingen, projecten, meldingen en meer te beheren met behulp van functies zoals Gantt-diagrammen, herinneringen, kalenderintegraties en meer. Meer informatie over Beesbusy
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Software voor projectmanagement en teamsamenwerking
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Platform voor digitale werkruimte en werkstroombeheer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang, van het MKB tot ondernemingen. De cloudgebaseerde architectuur biedt externe callcenterbeheerfuncties zoals een live dashboard en rapportage van prestaties. Het biedt ook functies voor werken op afstand, zoals mobiele app en doorschakelen. Meer informatie over Freshcaller
Video-wervingssoftware voor recruiters en sollicitanten
Talentcube is video-wervingssoftware waarmee gebruikers hun activiteiten kunnen stroomlijnen voor het identificeren van talent, het uitnodigen van sollicitanten, het beoordelen van sollicitaties en het houden van interviews. Kandidaten kunnen ook cv's maken, videotoepassingen verzenden en hun sollicitatiestatus volgen. Meer informatie over Talentcube
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Uitgebreide klantenservice software voor telefoon, e-mail, chat en berichten die in je browser draait. Dixa is ontworpen voor klantgerichte teams en helpt merken omnichannel klantervaringen te bieden via slimme routering, ingebouwde CRM, integraties en meer. Breng je CX vandaag nog naar een hoger niveau. Meer informatie over Dixa
Continuous Performance Management®, doelen en HR-analyse
Betterworks® biedt Continuous Performance Management® om werknemers te helpen gemakkelijk doelen te stellen en doorlopende feedback te geven. Meer informatie over Betterworks
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
Samenwerkingsoplossing voor taakbeheer en projectmanagement.
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Visual project management for high-performing teams
Teamhood is a project management tool for high-performing teams. It allows you to manage both - daily team tasks and the project portfolio with ease. Meer informatie over Teamhood
Modulaire oplossing voor personeelsbeheer voor SharePoint
Lanteria HR is een modulaire oplossing voor personeelsbeheer die functies biedt voor werving, tijd- en aanwezigheidsregistratie, prestatiebeheer, training en meer. Meer informatie over Lanteria HR
Automatiseer je cursusevaluaties met software van Blue.
Blue is een software die jouw enquêtes, 360-graden feedbackbeoordelingen, cursusevaluaties en andere belangrijke institutionele feedbackinitiatieven volledig automatiseert. Meer informatie over Bluepulse
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Bewakingssoftware voor medewerkers om web- en app-gebruik te bewaken
Controlio is software voor het volgen van medewerkers die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen de computeractiviteiten van werknemers in verborgen modus te volgen. Meer informatie over Controlio
Software voor bedrijfsvoering en projectsamenwerking
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Prikkloktool voor het bijhouden van de aanwezigheid en diensten van werknemers
Trabali is een prikklok- en HR-beheersysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen de aanwezigheid van werknemers, ploegendiensten en verlofaanvragen bij te houden op een uniform platform. Managers kunnen de toepassing gebruiken om werkschema's toe te wijzen aan werknemers of afdelingen en verlofaanvragen goed te keuren. Meer informatie over Trabali
Zero Trust Security Access Platform
Appgate is secure access provider that delivers solutions that prevents complex threats and reduce operational costs, securing the lives of the people that rely on them. Meer informatie over Appgate SDP
Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Video- en webconferenties voor teams van elke omvang
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aanpasbare workflows, gedeelde agenda's en meer dan 400 app-integraties. Maak verbinding met externe teams en werk vanaf elke locatie met de alles-in-één software van Wrike. Meer informatie over Wrike
Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms
Todoist is een takenlijst-app die mensen helpt zichzelf beter te organiseren zodat ze kunnen leven en werken met meer evenwicht en gemoedsrust. Meer informatie over Todoist
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Op gaming gebaseerd leerplatform met presentatiecapaciteiten
Kahoot! is gamification-software die is ontworpen om zakelijke trainers en docenten te helpen bij het maken van interactieve presentaties, trainingsmateriaal en educatieve games. Individuen kunnen zich voorbereiden op tests met flashcards, games, quizzen en peer-uitdagingen, waardoor een optimale betrokkenheid wordt gegarandeerd. Meer informatie over Kahoot!
De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.
De toonaangevende resource planning software voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij het plannen van hun projecten en het plannen van de uren van hun teams. Met een eenvoudige interface op basis van slepen en neerzetten en krachtige bewerkingstools bespaart Float je tijd en houdt het projecten op... Meer informatie over Float
Tijdregistratie met schermopnamen, voor teams op afstand.
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
Netwerkbeveiliging, netwerkcontrole en eindpuntbescherming
ESET Endpoint Security is een oplossing voor netwerkcontrole die bedrijven helpt om processen te beheren voor detectie van bedreigingen, blokkering van gerichte aanvallen, voorkoming van datalekken en bescherming tegen ransomware. Het stelt gebruikers in staat het gedrag van kwaadwillende processen te volgen en geheugensegmenten te ontsluiten. Meer informatie over ESET Endpoint Security
Dynamische projectbeheersoftware voor moderne bedrijven.
Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt vertrouwen en helpt je het juiste werk op het juiste moment te doen. Meer informatie over LiquidPlanner
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Gratis volgen van medewerkers en analyses van teamgedrag
ActivTrak is software voor monitoring van medewerkers en analyse van teamgedrag waarmee bedrijven productiviteit, naleving, beveiliging, en meer kunnen volgen en meten. Meer informatie over ActivTrak