Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

201 apps
Sorteren op
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Collaboration and communication tools for remote workplaces
Adeya is an on-premise and cloud-based communication software designed to help businesses securely collaborate on assignments and share content on a digital workplace. The platform allows users to communicate via encrypted one-to one or group calls, video conferencing, SMS, and instant messaging. Meer informatie over Adeya
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Tijdregistratie met schermopnamen, voor teams op afstand.
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Cloudgebaseerde samenwerkingstool voor bedrijven van elke omvang
LiveWebinar van RTCLab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform waarmee gebruikers via hun webbrowser webinars, vergaderingen, trainingen, live streaming en meer kunnen uitvoeren. Het werkt op alle apparaten, inclusief pc's, Smart TV's en mobiele apparaten en kan worden geïntegreerd met meerdere tools voor marketing automation. Meer informatie over LiveWebinar
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Scherm delen voor ondernemingen
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Kijkers doen mee via elke browser, desktop of mobiel. Meer informatie over CrankWheel
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Boardable is bestuursmanagementsoftware voor non-profitorganisaties, ontworpen om vrijwilligers te verbinden en de communicatie tussen bestuursleden te vereenvoudigen en te centraliseren. Meer informatie over Boardable
Systeem voor het beheer van freelancers
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Shortlist
Creëren van aangepaste online database
De TeamDesk-software voor online databases combineert een volledig aanpasbare webtoepassing en een gemakkelijk toegankelijke webdatabase voor je team. Met de webdatabase van TeamDesk kun je bedrijfskritieke informatie op de gewenste manier beheren en online toepassingen aanpassen wanneer je maar wilt. Als je vanuit een vooraf geconfigureerde... Meer informatie over TeamDesk
Sociale, collaboratieve intranetsoftware voor organisaties
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
E-mailbeheeroplossing om responspercentages te optimaliseren
timetoreply is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeheer waarmee medewerkers van de klantenservice de e-mailresponspercentages en productiviteit kunnen verbeteren via urenregistratie en bruikbare analytics. Professionals kunnen vergelijkende/interactieve rapportages downloaden, inplannen en genereren en bestanden exporteren in Excel-indeling. Meer informatie over timetoreply
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
E-mailanalyseoplossing voor GSuite-gebruikers
Email Meter is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailanalyse, ontwikkeld voor G Suite, waarmee bedrijven de productiviteit, workload en responstijd van werknemers kunnen volgen. Managers kunnen histogrammen en heatmaps genereren om inzicht te krijgen in verzonden en ontvangen e-mails, e-mailverkeer, topontvangers en -afzenders enz. Meer informatie over Email Meter
HR-beheerplatform voor het volgen van de aanwezigheid van werknemers
iFlow is een platform voor het beheer van tijd en aanwezigheid dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het berekenen van werktijden van werknemers en het beheren van PTO-verzoeken (Paid Time Off). Medewerkers kunnen het dashboard gebruiken om aankomende ploegendiensten te bekijken, inklok-/uitkloktijden in te voeren en betaald verlof in een... Meer informatie over iFlow
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is de leider in software voor bestuursmanagement omdat het bestuurders blij maakt en beheerders in staat stelt om hun taken uit te voeren. Besturen worden er blij van. Daarom worden bestuurders die OnBoard voor het eerst gebruiken, er helemaal blij van - het is speciaal voor hen gemaakt. Begin met je gratis proefversie van 30-dagen. Meer informatie over OnBoard
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Oplossing voor toegang op afstand voor professionals en teams
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Collaboratief projectmanagement met ingebouwde chatfunctie
Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, tijdregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ProWorkflow
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Platform voor het plannen van vergaderruimten en videoconferenties
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Tool voor management binnen social media voor bureaus
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Cloudgebaseerd identiteitsbeheer en systeem voor eenmalige aanmelding
Het OneLogin cloudgebaseerde platform voor identiteitsbeheer biedt veilige eenmalige aanmelding, meervoudige authenticatie en directory-integratie met AD en LDAP. Meer informatie over OneLogin
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Volgen van medewerkers en productiviteit voor externe teams
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Cloudgebaseerd pakket voor het beheer van IT-activiteiten
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Cloudgebaseerde dialer- en CRM-oplossing.
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Online vergadertool voor verkoop- en klantsuccesteams
Demodesk is 100% webgebaseerd scherm delen en videovergaderen voor verkoop- en ondersteuningsteams. Geen downloads of extensies vereist. Demodesk is geoptimaliseerd voor productdemo's, onboarding en ondersteuning op afstand. Het wordt geleverd met geautomatiseerde planning, vooraf ontworpen presentatiestromen, agenda- en CRM-integratie. Meer informatie over Demodesk
Samenwerkingsoplossing voor taakbeheer en projectmanagement.
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over elium
Netwerkbeveiligingsoplossing voor bedrijven
Perimeter 81 is een cloudgebaseerde netwerkbeveiligingsoplossing die kleine tot grote organisaties helpt met de implementatie van speciale en gedeelde gateways. Belangrijkste functies zijn verkeersversleuteling, detectie van bedreigingen, gebruikersbeheer en split tunneling. Meer informatie over Perimeter 81
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Op AI-gebaseerde oplossing voor werving en talentpoolbeheer
X0PA is een op kunstmatige intelligentie gebaseerd platform dat rekruterings- en human resource teams ondersteunt met talentwerving en kandidatenbeheer via functies zoals een zelfbedieningsportal, online interviews, toewijzing van middelen, bijhouden van prestaties, plaatsing van vacatures, documentatie en samenwerking. Meer informatie over X0PA
Call center software for outbound sales & BPO teams
Voiso is a call center software that lets businesses utilize call workflows and smart dialers to handle outbound sales, customer service and business process outsourcing (BPO) operations. Meer informatie over Voiso
Employee surveillance software to monitor web & app usage
Controlio is an employee monitoring software designed to help businesses of all sizes track employees’ computer activities in stealth mode. Meer informatie over Controlio
Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Software voor ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Video- en webconferenties voor teams van elke omvang
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.me
Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms
Todoist is een takenlijst-app die mensen helpt zichzelf beter te organiseren zodat ze kunnen leven en werken met meer evenwicht en gemoedsrust. Meer informatie over Todoist
De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.
De snelle en gebruiksvriendelijke resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Voorspel de tijd van je team met Float, vertrouwd door 's werelds beste teams. Meer informatie over Float
Dynamische projectbeheersoftware voor moderne bedrijven.
Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt vertrouwen en helpt je het juiste werk op het juiste moment te doen. Meer informatie over LiquidPlanner
Gratis volgen van medewerkers en analyses van teamgedrag
ActivTrak is software voor monitoring van medewerkers en analyse van teamgedrag waarmee bedrijven productiviteit, naleving, beveiliging, en meer kunnen volgen en meten. Meer informatie over ActivTrak
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Cloud-based eSignature solution
Adobe Sign (formerly EchoSign) is a cloud-based electronic & digital signature solution with customizable workflows, mobile apps, automatic archiving, and more Meer informatie over Adobe Sign
Cloudgebaseerde videoconferenties
Met Blue Jeans kunnen collega's, klanten en partners via video verbinding met elkaar maken vanaf meerdere apparaten en platforms. Meer informatie over BlueJeans
Taakbeheer, urenregistratie en boekhouding voor het MKB
Online toepassing voor projectmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven waarin urenregistratie, taakbeheer en facturering wordt gebundeld. Gratis proefversie! Meer informatie over Paymo
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om jouw online vergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Bekroonde software voor projectmanagement
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over BirdEye
Communicatie- en samenwerkingsplatform voor teams
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Webvideovergaderingen voor teams
RingCentral Meetings is een oplossing voor videovergaderingen en online vergaderingen voor teams die samenwerking mogelijk maakt via videogesprekken, telefonische vergaderingen tot 100 deelnemers, scherm delen, bestanden delen, teamberichten en meer. Het werkt op desktop en mobiele apparaten voor samenwerking vanaf elke locatie. Meer informatie over RingCentral Meetings
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
3CX is een op software gebaseerde PBX-oplossing met een in de cloud gehoste optie die gebruikers webconferenties, CRM-integratie, een chatfunctie en systeemeigen mobiele apps biedt Meer informatie over 3CX
De eenvoudigste manier om je eigen apps te bouwen zonder code.
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quick Base
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Eenvoudige onboarding- en trainingssoftware voor groeiende bedrijven
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is krachtig, intuïtief projectmanagement voor moderne bedrijven. Meer informatie over Hive
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Time, Attendance & Scheduling Employee Management Solution
honeybeeBase is a cloud-based employee management solution which covers scheduling, attendance management, time tracking, communication, file sharing, and more Meer informatie over honeybeeBase