Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

507 softwareopties

Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om externe teams in te plannen en projecten asynchroon te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderruimtes vanuit één plek. Wijs werk toe en wijzig planningen met volledige zichtbaarheid van de beschikbaarheid van het team en tijdzones. Analyseer de werklasten en benutting met behulp van krachtige... Meer informatie over Resource Guru
Asana is een tool voor werken op afstand waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Werken op afstand voor bedrijven met een hybride werkbeleid helpt de bedrijfscontinuïteit te garanderen. Voor flexibele werkregelingen buiten kantoor zijn echter geavanceerde beveiligingsmaatregelen nodig die NordLayer helpt om zelfs op oudere infrastructuren te implementeren en uitdagingen op het gebied van werken op afstand met gemak te beperken. Meer informatie over NordLayer
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking dat teams op afstand in staat stelt om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin samen te werken met... Meer informatie over Miro
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Flexibele software voor werken op afstand die de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe en geef realtime voortgangsupdates. Meer informatie over monday.com
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Kijkers doen mee via elke browser, desktop of mobiel. Meer informatie over CrankWheel
Worksuite is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Worksuite
Kasm Workspaces is een containerstreamingplatform voor het leveren van browser-, desktop- en toepassingswerklasten aan de webbrowser. Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van de open source web-native containerstreamingtechnologie om diensten naar je personeel te streamen. Meer informatie over Kasm Workspaces
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
TestGorilla is software voor tests voorafgaand aan indiensttreding die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van de volledige wervingscyclus, van het maken van beoordelingen en het uitnodigen van kandidaten tot het uitvoeren van een diepgaande evaluatie van de resultaten. Meer informatie over TestGorilla
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind... Meer informatie over Teramind
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Polymail is software voor e-mailbeheer waarmee bedrijven de productiviteit kunnen verbeteren met behulp van contactprofielen, vervolgherinneringen, opmerkingen, vermeldingen, e-mailtracking en andere functionaliteiten. Organisaties kunnen geautomatiseerde meerfasige campagnes naar prospects sturen, gekwalificeerde leads identificeren en betrokkenhe... Meer informatie over Polymail
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Moet je het werken op afstand van je organisatie bijhouden en je projecten organiseren? TimeLog geeft je de tools die je nodig hebt om de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over TimeLog
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer. Meer informatie over teamdeck
Deel is een payroll- en nalevingsplatform dat is ontworpen voor externe teams. Je kunt mensen internationaal in dienst nemen zonder je zorgen te maken over lokale arbeidswetgeving, complexe belastingen en secundaire arbeidsvoorwaarden of internationale betalingen. Bedrijven gebruiken Deel voor werving zonder grenzen vanuit de wereldwijde... Meer informatie over Deel
Word een superheld in planning. Teambook helpt je om: - je resources van de projecten van je organisatie zonder enige moeite te boeken; - te bekijken wie aan wat en wanneer werkt en de beschikbaarheid van je team te volgen; - 24 maanden doorlopende capaciteitsanalyse uit te voeren; - urenstaten bij te houden en gegevens te exporteren voor... Meer informatie over Teambook
Remote biedt internationale loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, belastingen, naleving en HR-beheer voor grote en kleine bedrijven. Omdat Remote in alle betrokken landen volledig eigenaar is van lokale juridische entiteiten en arbeidsrechtadvocaten in dienst heeft, biedt dit platform zijn klanten uitstekende flexibiliteit, snelheid en... Meer informatie over Remote
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams op afstand te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Het stelt gebruikers in staat om to-dolijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen te gebruiken om taken in projecten te coördineren, statuswijzigingen in realtime te volgen en binnen het team te... Meer informatie over awork
SysTrack is een oplossing voor het controleren van digitale ervaringen voor IT-afdelingen die gegevens verzamelt en analyseert over alles wat van invloed kan zijn op de ervaring van de eindgebruiker en de bedrijfsproductiviteit. SysTrack registreert gegevens zoals CPU, RAM en geheugen en meer dan 10.000 andere gegevenspunten. Meer informatie over SysTrack
Verbind filialen wereldwijd alsof ze zich in één kantoor bevinden. Zorg dat elk teamlid gemakkelijk toegankelijk is en stuur oproepen naadloos door met een persoonlijke extensie van drie cijfers. Meer informatie over TalkChief
De app is beveiligd en betrouwbaar. De app is zowel consistent als feilloos om mensen verbonden te houden voor ononderbroken chats, telefoongesprekken, conferenties, vergaderingen, live-evenementen en webinars. Kortom, Meet Hour is inclusiever, interactiever en boeiender en in wezen productiever. Meer informatie over Meet Hour
Suppeco delivers a paradigm shift in B2B attitude - leveraging customer-supplier relationships to drive collaborative performance excellence, relationship driven resilience, and operational sustainability deep into the ecosystem & supply chain. Meer informatie over Suppeco
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive

Gerelateerde categorieën