Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

315 softwareopties

Sorteren op
Asana is een tool voor werken op afstand waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Flexibele software voor werken op afstand die de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe en geef realtime voortgangsupdates. Meer informatie over monday.com
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aanpasbare workflows, gedeelde agenda's en meer dan 400 app-integraties. Maak verbinding met externe teams en werk vanaf elke locatie met de alles-in-één software van Wrike. Meer informatie over Wrike
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking dat teams op afstand in staat stelt om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin samen te werken met... Meer informatie over Miro
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Meer informatie over Talkspirit
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over Resource Guru
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
TestGorilla is software voor tests voorafgaand aan indiensttreding die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van de volledige wervingscyclus, van het maken van beoordelingen en het uitnodigen van kandidaten tot het uitvoeren van een diepgaande evaluatie van de resultaten. Meer informatie over TestGorilla
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light
Productbeheer op afstand, collaboratieve productplanning, enkele bron van waarheid voor product, productregistratiesysteem Meer informatie over Productboard
LiveWebinar van RTCLab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform waarmee gebruikers via hun webbrowser webinars, vergaderingen, trainingen, live streaming en meer kunnen uitvoeren. Het werkt op alle apparaten, inclusief pc's, Smart TV's en mobiele apparaten en kan worden geïntegreerd met meerdere tools voor marketing automation. Meer informatie over LiveWebinar
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Houd virtuele vergaderingen, maak agenda's, leg notulen vast, wijs taken toe en beheer taken tussen vergaderingen, stem digitaal en onderteken documenten. Start een gratis proefversie (geen... Meer informatie over Boardable
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer werk op afstand op efficiënte wijze zonder in te leveren op projectkwaliteit en klantrelaties. Meer informatie over Forecast
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Shortlist
myInterview is een toonaangevend videogesprekplatform op ondernemingsniveau dat gewoon gratis is. Op basis van meer dan 2.000.000 verwerkte sollicitatiegesprekken kunnen recruiters kandidaten snel beoordelen en bepalen of ze geschikt zijn. Vertrouwd door Fortune 500-bedrijven en kleine bedrijven. Meer informatie over myInterview
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Accelo
Kasm Workspaces is a container streaming platform for delivering browser, desktop and application workloads to the web browser. Kasm is changing the way that businesses deliver digital workspaces using our open-source web-native container streaming technology to stream services to your workforce. Meer informatie over Kasm Workspaces
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Kaseya VSA is je uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Intervals is webgebaseerde software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportagefuncties. Intervals is ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project... Meer informatie over Intervals
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over Mural
Het OneLogin cloudgebaseerde platform voor identiteitsbeheer biedt veilige eenmalige aanmelding, meervoudige authenticatie en directory-integratie met AD en LDAP. Meer informatie over OneLogin
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind... Meer informatie over Teramind
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
EasyHire.me is een online videogespreksplatform dat on-demand en live videogesprekken biedt en ook analyse en samenwerking mogelijk maakt om het wervingsproces te versnellen. Meer informatie over EasyHire
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Talentcube is video-wervingssoftware waarmee gebruikers hun activiteiten kunnen stroomlijnen voor het identificeren van talent, het uitnodigen van sollicitanten, het beoordelen van sollicitaties en het houden van interviews. Kandidaten kunnen ook cv's maken, videotoepassingen verzenden en hun sollicitatiestatus volgen. Meer informatie over Talentcube
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Lanteria HR is een modulaire oplossing voor personeelsbeheer die functies biedt voor werving, tijd- en aanwezigheidsregistratie, prestatiebeheer, training en meer. Meer informatie over Lanteria HR
Ontworpen om groei en winstgevendheid te stimuleren door je belangrijkste troef te versterken: je mensen en gemeenschappen. Meer informatie over Scalando
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Appgate is een leverancier van beveiligde toegang die oplossingen levert die complexe bedreigingen voorkomt en operationele kosten verlaagt, waardoor het leven van de mensen die erop vertrouwen wordt beschermd. Meer informatie over Appgate SDP
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Malwarebytes is software voor netwerkbeveiliging waarmee bedrijven potentiële cyberdreigingen op netwerken of bedrijfsservers kunnen identificeren en detecteren. Met het cloudgebaseerde Malwarebytes Nebula-platform kunnen beheerders inzicht krijgen in bedreigingspatronen vanuit het centrale dashboard. Meer informatie over Malwarebytes Endpoint Protection
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Met Todoist kunnen mensen vanaf elke locatie en op elk apparaat werken. Beschikbaar op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen, waarbij gegevens in realtime op alle platforms worden gesynchroniseerd, zelfs offline. Meer informatie over Todoist
Kahoot! is gamification-software die is ontworpen om zakelijke trainers en docenten te helpen bij het maken van interactieve presentaties, trainingsmateriaal en educatieve games. Individuen kunnen zich voorbereiden op tests met flashcards, games, quizzen en peer-uitdagingen, waardoor een optimale betrokkenheid wordt gegarandeerd. Meer informatie over Kahoot!
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
De toonaangevende resource planning software voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij het plannen van hun projecten en het plannen van de uren van hun teams. Met een eenvoudige interface op basis van slepen en neerzetten en krachtige bewerkingstools bespaart Float je tijd en houdt het projecten op... Meer informatie over Float
ESET Endpoint Security is een oplossing voor netwerkcontrole die bedrijven helpt om processen te beheren voor detectie van bedreigingen, blokkering van gerichte aanvallen, voorkoming van datalekken en bescherming tegen ransomware. Het stelt gebruikers in staat het gedrag van kwaadwillende processen te volgen en geheugensegmenten te ontsluiten. Meer informatie over ESET Endpoint Security
Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt vertrouwen en helpt je het juiste werk op het juiste moment te doen. Meer informatie over LiquidPlanner
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Adobe Sign (voorheen EchoSign) is een cloudgebaseerde oplossing voor elektronische en digitale handtekeningen met aanpasbare workflows, mobiele apps, automatische archivering en meer. Meer informatie over Adobe Sign
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
ActivTrak is een cloudgebaseerde oplossing voor gedragsanalyse van één medewerker die wordt gebruikt om de productiviteit te verhogen, de operationele efficiëntie te stroomlijnen en de beveiliging te versterken. De software is betaalbaar, gebruiksvriendelijk en snel te installeren. Meer informatie over ActivTrak
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd doorbrengen tijdens de werkdag. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken door je werknemers zijn geopend en bekijk om de paar minuten schermopnames van het computerscherm terwijl je ze werken. Meer informatie over Time Doctor
RingCentral Video is a cloud-based video conferencing platform designed to help businesses conduct virtual meetings from multiple devices such as desktops, tablets & mobile devices. The solution offers collaboration tools including audio and video calls, screen sharing, integrated messaging & more. Meer informatie over RingCentral Video
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
Lucidspark is a web-based whiteboard tool, designed to help teams collaborate on projects and share ideas. The collaborative platform provides users with an adaptable space to share ideas, create plans, collaborate on projects, organize tasks, and evaluate ideas. Meer informatie over Lucidspark
Nutcache biedt teams een zakelijke oplossing voor het beheer van de volledige levenscyclus van projectlevering in een gezamenlijke werkruimte. Meer informatie over Nutcache

Gerelateerde categorieën