Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

361 softwareopties

Asana is een tool voor werken op afstand waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
GoodAccess is een VPN (Virtual Private Network) dat is ontworpen om externe teams te helpen toegang te krijgen tot kritieke informatie en bedrijfssystemen in een veilig netwerk. IT-beheerders kunnen een bedieningspaneel gebruiken om toegang te krijgen tot een virtuele gateway, specifieke IP-adressen op de witte lijst te zetten en toepassingen te... Meer informatie over GoodAccess
Twist is een app voor teamcommunicatie die bewuste communicatie bevordert en moderne teams een centrale plek geeft om hun kennisbank te laten groeien en voor iedereen toegankelijke, on-topic gesprekken te voeren. Meer informatie over Twist
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over Resource Guru
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
TestGorilla is software voor tests voorafgaand aan indiensttreding die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van de volledige wervingscyclus, van het maken van beoordelingen en het uitnodigen van kandidaten tot het uitvoeren van een diepgaande evaluatie van de resultaten. Meer informatie over TestGorilla
Deel is een payroll- en nalevingsplatform dat is ontworpen voor externe teams. Je kunt mensen internationaal in dienst nemen zonder je zorgen te maken over lokale arbeidswetgeving, complexe belastingen en secundaire arbeidsvoorwaarden of internationale betalingen. Bedrijven gebruiken Deel voor werving zonder grenzen vanuit de wereldwijde... Meer informatie over Deel
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Flexibele software voor werken op afstand die de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe en geef realtime voortgangsupdates. Meer informatie over monday.com
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light
LiveWebinar van RTCLab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform waarmee gebruikers via hun webbrowser webinars, vergaderingen, trainingen, live streaming en meer kunnen uitvoeren. Het werkt op alle apparaten, inclusief pc's, Smart TV's en mobiele apparaten en kan worden geïntegreerd met meerdere tools voor marketing automation. Meer informatie over LiveWebinar
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshdesk Messaging
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer werk op afstand op efficiënte wijze zonder in te leveren op projectkwaliteit en klantrelaties. Meer informatie over Forecast
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Kasm Workspaces is een containerstreamingplatform voor het leveren van browser-, desktop- en toepassingswerklasten aan de webbrowser. Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van de open source web-native containerstreamingtechnologie om diensten naar je personeel te streamen. Meer informatie over Kasm Workspaces
Malwarebytes is software voor netwerkbeveiliging waarmee bedrijven potentiële cyberdreigingen op netwerken of bedrijfsservers kunnen identificeren en detecteren. Met het cloudgebaseerde Malwarebytes Nebula-platform kunnen beheerders inzicht krijgen in bedreigingspatronen vanuit het centrale dashboard. Meer informatie over Malwarebytes Endpoint Protection
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Met Todoist kunnen mensen vanaf elke locatie en op elk apparaat werken. Beschikbaar op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen, waarbij gegevens in realtime op alle platforms worden gesynchroniseerd, zelfs offline. Meer informatie over Todoist
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Het OneLogin cloudgebaseerde platform voor identiteitsbeheer biedt veilige eenmalige aanmelding, meervoudige authenticatie en directory-integratie met AD en LDAP. Meer informatie over OneLogin
Werk effectiever samen en neem weloverwogen beslissingen met Bluescape, een veilige visuele samenwerkingsoplossing. Krijg flexibele virtuele werkruimten, krachtige whiteboarding, slimme videoconferenties, annotaties en tekentools, aanpasbare sjablonen en eenvoudig delen van bestanden. Meer informatie over Bluescape
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind... Meer informatie over Teramind
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
EasyHire.me is een online videogespreksplatform dat on-demand en live videogesprekken biedt en ook analyse en samenwerking mogelijk maakt om het wervingsproces te versnellen. Meer informatie over EasyHire
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Moet je het werken op afstand van je organisatie bijhouden en je projecten organiseren? TimeLog geeft je de tools die je nodig hebt om de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over TimeLog
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Talentcube is video-wervingssoftware waarmee gebruikers hun activiteiten kunnen stroomlijnen voor het identificeren van talent, het uitnodigen van sollicitanten, het beoordelen van sollicitaties en het houden van interviews. Kandidaten kunnen ook cv's maken, videotoepassingen verzenden en hun sollicitatiestatus volgen. Meer informatie over Talentcube
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
Ekran System is een cloudgebaseerde tool voor het detecteren van bedreigingen van binnenuit die bedrijven helpt bij het controleren van gebruikersactiviteiten, identiteitsbeheer en bevoorrecht toegangsbeheer en naleving. Het platform biedt dashboards voor systeembronnen, browsegeschiedenis, registratie van toetsaanslagen, urenregistratie en... Meer informatie over Ekran System

Gerelateerde categorieën