Thuiswerksoftware
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
291 softwareopties
Remote biedt internationale loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, belastingen, naleving en HR-beheer voor grote en kleine bedrijven. Omdat Remote in alle betrokken landen volledig eigenaar is van lokale juridische entiteiten en arbeidsrechtadvocaten in dienst heeft, biedt dit platform zijn klanten uitstekende flexibiliteit, snelheid en...
Meer informatie over Remote
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem.
Meer informatie over Rippling
Werken op afstand voor bedrijven met een hybride werkbeleid helpt de bedrijfscontinuïteit te garanderen. Voor flexibele werkregelingen buiten kantoor zijn echter geavanceerde beveiligingsmaatregelen nodig die NordLayer helpt om zelfs op oudere infrastructuren te implementeren en uitdagingen op het gebied van werken op afstand met gemak te beperken.
Meer informatie over NordLayer
Kasm Workspaces is een containerstreamingplatform voor het leveren van browser-, desktop- en toepassingswerklasten aan de webbrowser. Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van de open source web-native containerstreamingtechnologie om diensten naar je personeel te streamen.
Meer informatie over Kasm Workspaces
Deel is een payroll- en nalevingsplatform dat is ontworpen voor externe teams.
Je kunt mensen internationaal in dienst nemen zonder je zorgen te maken over lokale arbeidswetgeving, complexe belastingen en secundaire arbeidsvoorwaarden of internationale betalingen. Bedrijven gebruiken Deel voor werving zonder grenzen vanuit de wereldwijde...
Meer informatie over Deel
Veilige oplossing in de cloud of lokaal voor externe toegang tot je privénetwerk.
Meer informatie over Access Server
Oplossing voor het beheer van geprivilegieerde toegang met een geïntegreerd platform voor ondersteuning op afstand voor veilige externe toegang. VISULOX is het antwoord op de vragen wie wat, waar en wanneer heeft gedaan binnen je IT-infrastructuur.
VISULOX kan eenvoudig worden geïntegreerd en verbetert snel de beveiligingscloud, hybride of lokale...
Meer informatie over VISULOX
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen.
Meer informatie over Speakap
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om teams op afstand te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking. Het stelt gebruikers in staat om to-dolijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen te gebruiken om taken in projecten te coördineren, statuswijzigingen in realtime te volgen en binnen het team te...
Meer informatie over awork
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te...
Meer informatie over Lumeer
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang.
Meer informatie over Zoho Assist
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen.
Meer informatie over Google Drive
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen
Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt.
Meer informatie over Zoom Workplace
Asana is een tool voor werken op afstand waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing.
Meer informatie over GoTo Meeting
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer.
Meer informatie over Webex Suite
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat.
Meer informatie over Zoho CRM
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren.
Meer informatie over Box