Hier is onze lijst met apps voor Conversational AI software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

254 softwareopties

Conversational AI Cloud helpt bedrijven grote hoeveelheden klanteninteracties te beheren. Bouw geavanceerde virtuele assistenten via een eenvoudige drag-and-drop interface en bied een uitstekende klantenservice. Maak je klantenservice productiever en efficiënter door te automatiseren wat geautomatiseerd kan worden. Meer informatie over Conversational AI Cloud
Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen. Meer informatie over Kindly
Ada personaliseert klantenbinding door de kracht van AI in handen te geven van de mensen die jouw bedrijf het beste kennen. Met Ada is het voor niet-technische teams eenvoudig om een geautomatiseerd chatbot voor ondernemingen te creëren die 80% van de vragen van klanten kan beantwoorden. Meer informatie over Ada
ChatBot maakt gebruik van AI om je te helpen beter te ondersteunen, betrokken te maken en te verkopen via verschillende kanalen. Bouw AI-chatbots zonder codering. Meer informatie over Chatbot
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads. Meer informatie over Pipedrive
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Smartsupp levert de kracht van geautomatiseerde live chat-communicatie en controles van de bestelstatus via de AI-aangestuurde chatbot. Het is een intuïtief Conversationeel AI-platform dat is gebouwd voor bedrijven van elke omvang. Je medewerkers kunnen zich richten op het verhogen van de verkoop, het verbeteren van conversiepercentages en het... Meer informatie over Smartsupp
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Coosto is een marketingtool die er volledig op is gericht om organisaties te helpen meer resultaat uit content te halen, door praktische oplossingen te bieden voor elke fase van het contentmarketingproces: van het creëren van relevante en waardevolle content tot de verspreiding via social media en het rapporteren van alle resultaten. Meer informatie over Coosto
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer. Meer informatie over ZoomInfo Chat
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op... Meer informatie over Qiscus
Met assist365 kun je de volledige klantenserviceworkflow automatiseren voor zowel inkomende als uitgaande zendingen. Van conversationele IVR tot het afhandelen van complexe vragen voor verschillende gebruikssituaties. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant
Titan Chatbot is an AI omnichannel chatbot that utilizes self-learning capabilities and natural language processing to automatically reply to customer inquiries. Meer informatie over Titan Chatbot
Call Automation Bot is a cloud-based conversational AI platform that provides features such as call center coordination, call forwarding, speech-to-text processing, intent recognition, and solution flows. Meer informatie over Call automation bot
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren. Meer informatie over Gong.io
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor marketing, ondersteuning, verkoop en producten. Meer informatie over ExecVision
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is a conversational marketing platform designed to help businesses in the eCommerce, retail, automotive, education, and other sectors manage customer communications across multiple channels using a shared inbox. Administrators can integrate the system with WhatsApp, Facebook Messenger, and Instagram to connect... Meer informatie over Zenvia Conversion
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools. Meer informatie over Outreach
Qlik Sense is het platform van de volgende generatie van Qlik, dat een volledige reeks gebruiksscenario's voor analyse ondersteunt, waaronder visualisatie en verkenning van zelfbediening, geleide analyse-apps en dashboards, aangepaste en ingebedde analyse en mobiele analyse en rapportage, dit alles binnen een beheerste multi-cloudarchitectuur. Meer informatie over Qlik Sense
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Mesaaging & Live Chat by TeamSupport empowers B2B and healthcare organizations to unify their customer experience through consistent, convenient, and meaningful conversations. Meer informatie over TeamSupport Messaging & Live Chat
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag... Meer informatie over Landbot
ActiveChat is a conversational platform designed to help call centers, eCommerce, and customer services businesses automate customer interactions across email, SMS, website, Facebook messenger, and other communication channels. The platform allows users to create personal assistants to respond to customers’ queries and optimize support operations. Meer informatie over Activechat
Een omnichannel-platform dat kan worden gebruikt om gesprekken met je klanten op te bouwen voor het genereren van leads, klantenondersteuning, enquêtes, vragen, afspraken, feedback, suggesties en meer. Meer informatie over SmatBot
Botsplash is an omnichannel consumer engagement platform that includes live and automated chat and SMS that gives users the ability to engage customers across a suite of digital channels. Meer informatie over Botsplash
Tiledesk allows businesses to engage with customers throughout their journey. The all-in-one customer engagement platform that offers different functionalities, from lead generation to post-sales, from WhatsApp to your website. With omni-channel live chat and chatbots. Meer informatie over Tiledesk
Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschat, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Emitrr is a complete customer interaction and engagement platform built by and for local business owners. Meer informatie over Emitrr
Verse.io (voorheen Agentology) is een platform voor gespreksondersteuning waarmee bedrijven kunnen reageren op en vervolgstappen kunnen ondernemen voor online gegenereerde leads. Het 100% in de VS gevestigde conciërgeteam van Verse.io neemt onmiddellijk contact op met inkomende leads, volgt ze en kwalificeert ze via sms, e-mail en telefoon. Meer informatie over Verse.io
Ideta is een cloudgebaseerd conversatie AI-platform (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) dat bedrijven helpt bij het bouwen van AI-chatbots om de betrokkenheid van gebruikers bij het merk te vergroten. Ontwikkelaars kunnen meerdere testscenario's of gesprekken creëren om de prestaties van de bots te bekijken voordat ze worden... Meer informatie over Ideta
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over TrueLark
Live chat with the best user experience for the agents, chat routing, workflow with real-time analytics among other superb features. Meer informatie over Giosg
Ocelot platform connects students from several institutions and allows them to engage with a conversational AI bot. Students can ask questions from multiple departments, and the AI will provide personalized answers. Key features include live chat, AI chatbot, counseling center, and text campaigns. Meer informatie over Ocelot
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Met het eigen Conversational AI-pakket van LivePerson kunnen merken consumentenintenties in realtime detecteren, chatbots bouwen om die intenties op schaal in samenwerking met menselijke experts te vervullen en deze AI-aangestuurde engagements in te zetten op favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud
Turn online conversations into sells with B2Chat. A web app software that brings into one inbox and simultaneously, all of your customer service channels: social media, WhatsApp, Chatbots. Meer informatie over B2Chat
Kommunicate is a live chat software designed to help businesses in the healthcare, eCommerce, education and other sectors build custom AI-based chatbots. Administrators can create NLP-powered support bots to schedule meetings, qualify leads, and support customers. Meer informatie over Kommunicate
ManyChat is a conversational AI platform designed to help businesses in the eCommerce sector automate conversations across text messages, Facebook Messenger, and Instagram. Administrators can share discount coupons, booking confirmations, promotional messages, and more with customers via email and text messages. Meer informatie over ManyChat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Continually is a web-based tool designed to help users convert more website visitors into qualified leads. Our simple website chatbot builder enables anyone in your team to build or customize a chatbot within minutes. Once your chatbot is built, it integrates into your website seamlessly so that all visitors can benefit from it immediately. We... Meer informatie over Continually
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Yellow Messenger help businesses in advertising, education, banking and other industries create, launch, and manage custom chatbots. The AI technology lets organizations build virtual assistants to automate operational workflows, respond to customer queries, and engage with the target audience. Meer informatie over yellow.ai
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's... Meer informatie over Haptik
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift

Gerelateerde categorieën