Hier is onze lijst met apps voor Chatbot software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

151 softwareopties

Ada personaliseert klantenbinding door de kracht van AI in handen te geven van de mensen die jouw bedrijf het beste kennen. Met Ada is het voor niet-technische teams eenvoudig om een geautomatiseerd chatbot voor ondernemingen te creëren die 80% van de vragen van klanten kan beantwoorden. Meer informatie over Ada
ChatBot maakt gebruik van AI om je te helpen beter te ondersteunen, betrokken te maken en te verkopen via verschillende kanalen. Bouw AI-chatbots zonder codering. Meer informatie over Chatbot
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads. Meer informatie over Pipedrive
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag... Meer informatie over Landbot
An omnichannel platform that can be used to build conversations with your customers for the purposes of Lead Generation, Customer Support, Surveys, Enquiries, Appointments, Feedback, Suggestions and more. Meer informatie over SmatBot
Met het eigen Conversational AI-pakket van LivePerson kunnen merken consumentenintenties in realtime detecteren, chatbots bouwen om die intenties op schaal in samenwerking met menselijke experts te vervullen en deze AI-aangestuurde engagements in te zetten op favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud
Bold360 is het ultieme AI-aangedreven platform voor betrokkenheid dat bedrijven helpt om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden, en tegelijkertijd betere ervaringen te bieden voor zowel klanten als de vertegenwoordigers die hen bedienen. Meer informatie over Genesys DX
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer. Meer informatie over ZoomInfo Chat
assist365 offers to automate the entire customer service workflow across both inbound and outbound. Right from Conversational IVR to handling complex queries for various use cases. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren. Meer informatie over Gong.io
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor marketing, ondersteuning, verkoop en producten. Meer informatie over ExecVision
Qlik Sense is het platform van de volgende generatie van Qlik, dat een volledige reeks gebruiksscenario's voor analyse ondersteunt, waaronder visualisatie en verkenning van zelfbediening, geleide analyse-apps en dashboards, aangepaste en ingebedde analyse en mobiele analyse en rapportage, dit alles binnen een beheerste multi-cloudarchitectuur. Meer informatie over Qlik Sense
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshdesk Messaging
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over True Lark
Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschat, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport
Verse.io (voorheen Agentology) is een platform voor gespreksondersteuning waarmee bedrijven kunnen reageren op en vervolgstappen kunnen ondernemen voor online gegenereerde leads. Het 100% in de VS gevestigde conciërgeteam van Verse.io neemt onmiddellijk contact op met inkomende leads, volgt ze en kwalificeert ze via sms, e-mail en telefoon. Meer informatie over Verse.io
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Botsplash is a live and automated chat and SMS platform to engage customers across a suite of digital channels. Meer informatie over Botsplash
Ocelot platform connects students from several institutions and allows them to engage with a conversational AI bot. Students can ask questions from multiple departments, and the AI will provide personalized answers. Key features include live chat, AI chatbot, counseling center, and text campaigns. Meer informatie over Ocelot
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
North America-based live chat agents respond 24/7 to sales & service inquiries in English & Spanish. We capture & convert leads, and assist clients. We offer the superior experience of an in-house receptionist, backed by powerful AI to achieve accuracy and efficiency without losing the human touch. Meer informatie over Smith.ai
Yellow Messenger help businesses in advertising, education, banking and other industries create, launch, and manage custom chatbots. The AI technology lets organizations build virtual assistants to automate operational workflows, respond to customer queries, and engage with the target audience. Meer informatie over yellow.ai
Live chat with the best user experience for the agents, chat routing, workflow with real-time analytics among other superb features. Meer informatie over Giosg
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's... Meer informatie over Haptik
Quantcast is an audience measurement software that offers data analytics to better understand your website traffic. The app pulls data from over 100 million web and mobile platforms to provide reports on audience demographics and geographic data including insights into competitor websites. Meer informatie over Quantcast
Ushur delivers the world’s first AI-powered Customer Experience Automation platform that has been purpose-built, from the ground up, to intelligently automate entire customer journeys, end to end. Meer informatie over Ushur
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Meer informatie over Chatfuel
Engati is a cloud-based platform for chatbots and LiveChats without the need for programming knowledge. Bots built within can be published across Facebook Messenger, Skype, Viber, Slack, Kik, Telegram, and embedded in websites, and can be used for eCommerce, banking, media, health care, and more. Meer informatie over Engati
Botpress is an on-premise conversational artificial intelligence (AI) platform designed to help businesses in healthcare, financial services, eCommerce, education and other industries create chatbots using natural-language understanding (NLU) technology. Managers can embed chatbots on web pages and utilize a centralized dashboard to gain insights... Meer informatie over Botpress
Met Solvemate kunnen merken hoogwaardige klantenservice leveren via zinvolle gesprekken. Meer informatie over Solvemate
Conversational AI platform and autonomous contact center management software. The provides always-on and flexible call center capacity for customer service with voice AI. Meer informatie over Replicant
Het toegewijde, door technologie ondersteunde talent van Wing voltooit terugkerend werk zoals klantrelatiebeheer, klantenondersteuning, e-mailbeheer en meer met een hoogwaardig werkresultaat. Meer informatie over Wing
ADA personalizes customer engagement by putting the power of AI in the hands of the people who know your business best. With ADA, it's simple for non-technical teams to build an automated, enterprise-class chatbot that solves 80% of customer inquiries. Meer informatie over ADA
XOR bouwt moderne communicatiesoftware die teams helpt te werven met behulp van sms, chatbots en kunstmatige intelligentie om de beste mensen efficiënter aan te werven. Honderden bedrijven zoals IKEA, Exxon Mobil en Manpower Group vertrouwen op dit platform om sneller en goedkoper te werven en kandidaten blij te maken. Meer informatie over XOR
Sparkcentral is een SaaS-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun klantenservice-activiteiten te beheren via verschillende asynchrone berichtenkanalen zoals WhatsApp, Viber, Messenger, e-mail of webchat, evenals de sociale platforms van Facebook en Instagram. Meer informatie over Sparkcentral
Revenue.io is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over Revenue.io
Xenioo is an omnichannel chatbot platform that lets users create artificial intelligence (AI) powered virtual assistants to engage visitors and capture leads. The software includes a codeless drag-and-drop chat flow designer, preview functionality, debugging, multi-channel publishing, and more. Meer informatie over Xenioo
Kore is a cloud-based and on-premise conversational AI platform designed to help businesses of all sizes streamline developer collaboration, bot lifecycle management, API integration, intent recognition, natural language processes (NLP), and other operations. The software enables organizations to create, host, test, and deploy artificial intelligen... Meer informatie over Kore
Conversica is een toonaangevende leverancier van intelligente virtuele assistenten die organisaties helpt om op schaal klanten aan te trekken, te werven en te ontwikkelen. Meer informatie over Conversica
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Meer informatie over Heyday
The Honeit interview platform turns natural phone and video interview conversations into insights. Honeit was designed for recruiting and hiring teams to schedule, screen and assess candidates faster using real-time conversational insights. Meer informatie over Honeit

Gerelateerde categorieën